Marotta: "A középpályánk talán egy kicsivel gyengébb, mint korábban"

marotta_beppe_szemuveg_nelkul.jpgA Juventus sportigazgatója, Beppe Marotta a Fiorentina elleni, vereséggel végződő mérkőzést megelőzően beszélt az átigazolási időszakról, valamint Massimiliano Allegri jövőjéről. A Firenzébe látogató zebracsíkos keretből ismét kimaradt Patrice Evra, aki új csapatot keres magának.

"Semmi újszerűről nem tudok beszámolni, fontolóra veszi a jövőjét." - nyilatkozta Marotta a Mediaset Premium munkatársának. " Ő egy profi játékos, s a szerződése júniusban jár majd le nálunk."

A héten két fiatal játékos is a Juventus tulajdonába került, hiszen a torinóiak előbb megszerezték az Atalanta védőjét, Mattia Caldarát, majd az Ascoli szélsőjét, Riccardo Orsolinit.

"A »Made in Italy« alapelvhez befektetések szükségesek. Még nagyobb bátorságra lesz szükségünk azon a téren, hogy fiatal, olasz játékosokat igazoljunk, s időt biztosítsunk számukra a fejlődéshez. Ebben a szezonban megvettük Tomás Rincónt, mert ő egyszerűen egy lehetőség volt az átigazolási piacon, s rendelkezik azokkal a jellemzőkkel, amelyek révén a középpályánk teljesebbé válhat.

Nehéz megismételni azt a középpályát, amellyel korábban rendelkeztünk, mivel most az ember nem talál olyan játékosokat az átigazolási piacon, mint Arturo Vidal, Andrea Pirlo és Paul Pogba. Ez a csapatrészünk talán egy kicsivel gyengébb, mint korábban, azonban a keretet teljes egészében kell nézni. Meglehetősen versenyképesek vagyunk a céljaink eléréséhez."

A közelmúltban a csapat mesterét is hírbe hozták az Arsenallal, s a sajtó arról írt, hogy Allegri már angolul tanul, azonban Marotta cáfolta, hogy megürülhet a csapat kispadja.

"Ez a harmadik éve nálunk, s úgy gondolom, hogy több, mint valószínű egy edző számára, hogy egy klubnál maradjon három-négy évig. Nem értem az állandó vágyat a változásra. Vannak más edzők is, akiknek lejáróban a szerződése, s senki sem beszél róluk így. Allegri egy győztes taktikus, nem látok okot arra, hogy megváljunk tőle."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2212129319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nathas 2017.01.16. 13:15:25

Idény közben úgysem szabad kirúgni az edzőt, nyáron meg kiderül, hogy újra kell-e gondolni azt a bizonyos együttműködést. Lehet, hogy Max belefásult a dologba (vagy beletört a bicskája). Megjegyzem az Arsenal-nak is nagy szüksége lenne egy váltásra.

Jack Bauer 24 2017.01.16. 13:20:34

Ha egy 100-as skálán lemérnénk Pirlo, Vidal, Pogba triót, s mellette lemérnénk a mostani ak közül hármat, akkor azt hiszem, nem az jönne ki, hogy "kicsit gyengébb", hanem sokkal rosszabb eredmény. Nyáron nagyon kellene 2-3 minőség ember a középpályára, mert így hiába vannak jó csatáraink, ha nem szolgáljuk ki őket, illetve hiába jó a védelmünk, nem arra lett kitalálva, hogy 90 percen keresztül állják a támadást.

Watakuki 2017.01.16. 13:28:04

Ha Allegrit elküldjük, megint újrakezdődik az épitkezés, sorozatban harmadszor, vagyis borítékolható az őszi rossz forma stb...

Rikoo 2017.01.16. 13:36:28

A sportigazgatónk is talán egy kicsit gyengébb, mint a Calciopoli előtt...

The king of alibis 2017.01.16. 13:39:19

Kicsivel? Ez az ember a legnagyobb kerékkötője a szintlépésünknek. Még Allegrit is elviselem, de ez? Allegri top 10-es edző, 2 évvel ezelőtti BL döntőt nem a szél fújta össze(akkor tudjuk még volt MVPP). Ha van emberanyag vele tudnánk BL-t nyerni.

pedronegroo 2017.01.16. 13:44:56

@Jack Bauer 24: a minőség nem egy elhanyagolható szempont de egy jó szakács abból főz ami van. A PL jelenlegi legjobb vagy inkább leghatékonyabb középpályája: Alonso-Matic-Kante-Moses és érdekes ott nem fanyalognak a minőségre pedig egyikük se világklasszis. Vagy mondhatnám a tegnapi Fior középpályáját, Oliveira, Valero, Vecino, Badelj, Chiesa ez aztán komoly névsor mégis úgy forgattak minket ahogy akartak. Akkor most mi van? Mi fanyalgunk a Pjanic, Marci, Khedira, Hernanes, Rincon, Lemina, Sturaro, Sandro/Cudarado(két szélsőt is ide vehetjük védekezésnél) középpályára?
Az igazság hogy Allegri és a játékosok között nincs meg a kémia nincs komoly hatása a játékosokra csak össze veszni tud velük, szerintem már tavaly az őszi hullámvölgyben elveszítette a csapatot vagy legalábbis komolyat sérült a tekintélye mikor Buffon/Evra rakta helyre a játékosokat. Meg kell neki köszönni aztán tovább lépni vagyis inkább előre.

Rikoo 2017.01.16. 13:44:56

@Jóska gyerek: Igen szerintem is. Ha jó lenne a keretünk akkor ő is tudna taktikailag alkotni. Ezt láttuk a Real ellen is ahol Ancelottit teljesen megverte taktikában. De a Bayern elleni visszavágó is komoly volt amíg el nem fáradt a csapat.

Leram7 2017.01.16. 13:45:25

Igaza van Marottának.

Jó lenne majd nyáron minőségileg igazolni Pjanic mellé igazi klasszist.

The king of alibis 2017.01.16. 13:51:09

@Rikoo: bizony. A cserékig miénk volt a meccs. Csak utána bejött Pereyra, meg Mandzukic akiknek közül nem volt a meccshez. Míg a Bayern cseréi megnyerték nekik a párharcot. Ha minden poszton minőségi lenne a csapat simán ott lennénk a BL legjobb 4-be. Így is szerintem kihozza a keretből a maxot Max. Bajnokság vezetése, BL csoportkör megnyerése.

The king of alibis 2017.01.16. 13:52:28

@Jóska gyerek: az az a középpálya minőséggé tétele. Védelem még mindig minőségi, támadósor minőségi.

The king of alibis 2017.01.16. 13:53:46

Úgyhogy Marottán kell számonkérni ezt a "vergődést".... Egyik csapatrészt megerősíti, a másikat kicsinálja. Így megy ez évről-évre. Lépni kell. Marotta megérett a cserére.

pedronegroo 2017.01.16. 14:00:05

@Jóska gyerek: És mi van Pjanic-al? Már Ő se minőség? Akkor ki? Rincon őszi teljesítménye is nagyon rendben volt rá is repült Marotta, most itt van. Ő se jó?? Akkor ki?

Mahiro 2017.01.16. 14:02:28

Kicsit gyengébb mi ??

Nos erre csak annyit tudok mondani, kész csoda, hogy a meccs végén nem azt láttuk ahogy megszólal a Mortal Kombat zenéje és Allegri elindul Marotta felé. Majd tőből kitépi azt a zsugori béna kezét és addig üti amíg elő nem jön a FINISH HIM felirat. Ezek után, ahogy Marotta összeesik megjelenik egy fekete lyuk és az összes használhatatlan játékosunkat beszippantja és helyettük kidobja a klasszis alteregóit :D.

The king of alibis 2017.01.16. 14:02:43

@pedronegroo: 4-3-1-2 Allegri kedvenc posztja. Oda 4 minőségi középpályás kell. Pjanic az, Marci sérülése óta nem, a többit inkább ne is soroljuk. Rincón lehet a Genovába jó volt, ide kevés (Sturaro 2.0)

The king of alibis 2017.01.16. 14:04:40

@Jóska gyerek: az igaz, hogy lehetne jobban is használni a keretet (Khedira kihajítása, Lemina berakása, mert amikor játszott mindig jó volt)

Lemina----Marci------Rincón
---------Pjanic-----

Nálam most ez lenne a kezdő középpálya.

2017.01.16. 14:08:28

Allegri jó edző nem vitás, megértem igazából h ő is csak abból tud főzni, ami van, főleg ha Pjanic is megsérül és az egyetlen akiben a kreativitás megtalálható.
Azonban, tegnap is pl jóval előbb cserélhettünk volna.

No mind1, lényeg a lényeg h Marcinak és Khedirának sürgősen össze kell kapnia magát, nem lehet h csak futkozzanak fel-alá a pályán.

Beppe nem a legnagyobb kerékkötő itt, én is leírtam már h elcseszte a nyári mercatot, mert Pjanic után nem a seggünket kellett volna vakarni és aug végéig várni Matuidi vagy Witsel leigazolásával (utóbbi zsoldos görényért nem is kár).

Rikoo 2017.01.16. 14:08:44

@Jóska gyerek: Ezt én is így látom. MIkor jött Allegri első évben majdnem tripláztunk. Kispad nélkül. Értékelhető cserejátékosunk nem volt akit pályára tudtunk volna küldeni. Pereyra volt az egyedüli akit belehetett cserélni. Azért 1-1-nél a Barca ellen 1-2 jó cserével meglehetett volna fogni őket. Bár én még most is tartom, hogy ott 1-1-nél tiszta büntetőt nem fújtak be nekünk illetve a bíró végig ellenünk fújt a BL döntőn.
Utána elment a fél keret és össze-vissza koncepció nélkül vásároltunk éppen azt aki elérhető volt. Láthattuk, hogy hónapokig szenvedtünk miatta. Utána pedig sikerült 24 meccset nyerni zsinórban mikor összerakta a csapatot.
És nyáron még tovább gyengült a középpálya. Már tavaly is Vidal helyett Khedira!!! érkezett labdaszerző középpályásnak.:DD
Vettünk normális csatárt erre a középpályánk legyengült. Mire veszünk normális középpályát addigra a komplett védelem kiöregszik. MIndig hiányozni fog vmi, ha így haladunk tovább.
Úgy néz ki soha nem lesz olyan komplett keretünk, amivel alkotni tudna Allegri. A Real, Barca, Bayern triónak pedig mindig minden posztra megvan a minőségi emberük.

Il Principino 2017.01.16. 14:12:15

Talán már mindenki leszállt a Földre végre!Szezon elején BL győzelemről beszélt sok ember itt blogon :D :D mert jött Higany..Tényleg nem minden a pénz,hiába 100 akárhány csillió billió euro,erről a Kp.ról nagyon hiányzik Pogba,de belőle csak egy van,mint ahogy Rincon sem Vidal...Marotta végre elköpte az igazat,tudja ő is,hogy nagyon gyenge ez a kp.,de ha nem Pogba árából jött Higany,akkor mi a szarnak nem tett semmit már nyáron?Annyi pénzből nem csak Matuidi-Witsel féléknél lehetett volna kopogtatni..januárban meg kaptunk 1 Rincont :) aztán minden el van intézve...Hol van a tavalyi győzelmi sorozat?Vagy csak hasonló?Azt hittem szép lassan összeszoknak a fiúk,de 1-2 meccset leszámítva nézhetetlen a játékunk és már szezon fele elment...Nyáron zsebbe kell nyúlni,ha tényleg van pénz,mert Sandro és Dybala is dobbantani fog!

pedronegroo 2017.01.16. 14:13:12

@Jóska gyerek: De kiket hozzon Marotta? És továbbra se értem ezt a minőségi kérdést, mint már fentebb írtam a cselskínek sincsenek világklasszisai a középpályán vagy az Atletico vagy most láthatjuk a Sevilla-t is hogy milyen jól boldogulnak klasszisok nélkül, mondjuk ezeknél a csapatoknál komoly taktikusok ülnek a padon.
De oké az is egy járható út hogy összevásároljuk a legjobbakat a posztokra csak továbbra se látom kik azok a nevek akik megszerezhetőek továbbá hol van rá a fedezet? Én inkább az építkezést választanám és ebben is hiszek nem az összevásárolt csapatokba persze ehhez ilyen kvalitású edző dukálna....

Marotta-t kire cserélnéd le? A Bayern-en kívül tudsz olyan nagycsapatot ahol az átigazolási politika tényleg működik nem csak ész nélkül bármennyit költve nem számít taktika dívik?

Rikoo 2017.01.16. 14:20:41

@pedronegroo: Allegri nem Conte és nem Simeone. Ha vele képzeljük el a jövőt akkor kész keretet kell alá rakni. Allegrinek is vannak hiányosságai, de azt is látni kell, hogy mennyire le vagyunk maradva a nagy triótól átigazolásokban. Ott posztra igazolnak koncepció szerint. Nálunk pedig itt van Pjaca és Cuadrado olyan posztokra amiket nem is használunk.

Nathas 2017.01.16. 14:22:18

@Rikoo: Azért a Barca is 8-10 évvel ezelőtt (kb, most nem nézek utána) - a vásárlások mellett - nagyobb részben a saját nevelésű fiataloknak köszönhetően jutott be a szűk elitbe. Egy Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Busquets kvintett a La Masia-ról került ki, nem csilliárd ajróért vették őket. Nekünk sem ártana az utánpótlással komolyan foglalkozni, mert kizárólag vásárlásból nem fogunk tudni a végére érni a csapatépítésnek, mindig lesznek lyukak. Az nem rossz, hogy fiatal olasz tehetségeket veszünk, de semmit nem bizonyított srácokra elég sok lóvé megy el.

Apuleius 2017.01.16. 14:27:16

@Rikoo: +1 Én is pontosan ebben látom a probléma gyökerét, s ez sokkal fontosabb, mint Allegri kvalitása.

pedronegroo 2017.01.16. 14:28:22

@Rikoo: Na látod ebben egyet értünk! :) Már pedig nekünk egy olyan karakterű edző kell aki tud építkezni. Anyagilag nem állunk még úgy hogy bármelyik játékost kilóra meg vegyünk(max a ligán belűl). Ezért fontos volna a fiatalok (és ahogy Marotta is mondta Made in Italia)beépítése. Ez volna követendő példa és nem zsoldosok össze vásárlása.

hurbiny3k 2017.01.16. 14:32:19

Na de emberek!! Akkor nem lehet, hogy a klubon belüli kommunikációval van gond? Allegrinek nem kéne azt mnondania, mikor láttatok engem támadó szélsőkkel dolgozni? Pjaca és Cuad mellett most vettük meg a jövő emberét, aki szintén a vonal mellett lesz klasszis valószínüleg.. Akkor itt lassan valakinek engednie kell..

pedronegroo 2017.01.16. 14:37:11

@Nathas: Ott a pont!!! A Barca úgy ért fel a csúcsra hogy házon belül oldott meg mindent, játékosokat plusz edzőt is! A Bayern se vásárolgat össze vissza, beépíti a német tehetségeket nem csak csencsel velük ahogy Marotta.

Apuleius 2017.01.16. 14:40:34

@Nathas: @pedronegroo: Azért az akkori Barca inkább kivétel volt ebben a tekintetben, mint egy általános stratégia a nagy csapatoknál. Ez akkor és ott nagyon bejött, de azóta pl. a katalánok sem ezt az utat járják.

The king of alibis 2017.01.16. 14:46:48

@pedronegroo: a mostani középpályások közül kikre építkeznél?

Knob 2017.01.16. 14:49:18

Nem olvastam végig az összes kommentet, mert bazi sok van és meglehet, hogy a mondandómmal kapcsolatban valaki már írta, hogy való igaz, első osztályú volt a kp, mikor Vidal-Pogba-Pirlo itt volt, de nem szabad ennyire durván leírni egyik csapat részünket sem. Ha megnézzük azokat a szezonokat, mikor Ők hárman alkották a csapat gerincét, nagyon sok meccset húztunk be 1:0-val, és mikor megvolt a vezetés Pirlo KIZÁRÓLAG a hátvédeknek passzolt, vagy maximum vonalba, de előre a passzainak talán csak 5-10 %-a ment. Most tény, hogy lassú a helyzet a kp-n, de támadóbbnak tűnik a játék, mint korábban. És szerintem kár lenne a tavalyi idényt etalonnak venni, mert októberben az a 12. hely elég gyalázatos volt és nem mellesleg a tavalyi bajnoki címünket elsősorban a többi csapat (Napoli, Roma, Milánok), szerencsétlenkedésének köszönhetjük, ezt szerintem lássuk be. Nem mondom, hogy minden tökéletes, de mondjuk a tavalyi Pogbával most lehet, csak a 3. helyért kapálóznánk...

The king of alibis 2017.01.16. 14:53:04

@Knob:
Akkor annyira stabilak voltunk, hogy simán ráülhettünk az 1-0-ra, mert az Isten sem lőtt nekünk gólt, ha nem akartuk. Most pedig bármikor becophatunk 1-2-t.

Sajnos nyáron megint nagybevásárlást kell tartani. Jó lenne eldönteni, hogy milyen formáció mellett döntünk véglegesen és ahhoz igazítani az igazolási stratégiánkat.
Kell majd:
- 1 jobbvédő
- Benatia megvétele
- cserebalhátvéd
- 2 belső középpályás
- ha Mandzu megy, csatár is

pedronegroo 2017.01.16. 15:02:24

@Jóska gyerek: Én már ide veszem Bentancurt meg Mandragora-t is. :) Valamelyiket illene beépíteni a következő szezontól. Plusz Lemina-t se írnám még le egy Marchisio szintet biztos ki lehet belőle hozni. Pjanic egyértelműen és én Rincon-t is a használható kategóriába sorolnám. HA meg kellenek az öregek akkor Mascherano-t végre elhoznám már a Barca-tól egy 2 év még van benne. :) Tolisso vagy Veratti-val nem foglalkozom direkt mert az ilyen nagyobb nevek kivásárlási ár nélkül nem Marotta erősségei, de benne van a pakliban hogy valamelyik összejön de ha nem akkor is meg kell tudni oldani.
Formációban a 4-2-3-1-et se tartom elvetemült ötletnek bár tény hogy kevesen alkalmazzák a serie a-ban de mivel most inkább szélsőkben vagyunk erősebbek mint a középpályán így én mindenképp ebbe az irányba mozdulnék el vagy 4-4-2.

Nathas 2017.01.16. 15:02:56

@Apuleius: Most már megtehetik, mert akkor megalapozták a jövőjüket. A csúcsra jutottak, a marketing bevételeik így nőhettek meg. Más kérdés, hogy jelenleg (általában) minden játékosért 2x annyit kell fizetniük.

Juveboy92 2017.01.16. 15:03:01

Nincsenen olyanok mint Marchisio Vidal Pirlo????!!! na ne csessz fel ember...
Pirlot aláírom kevés hozzáhasonló van, talán Modric , de trequartistaként ha Pjanic kihozza magából a maxot simán lehet olyan jó , a számok ezt igaazolják is
Pogba- Tolisso, Dahoud, Naby Keita
Vidal- Rincon, Kessie, Verratti,

Nem kell itt mellébeszélni Vidal és Pogba is kb senkik voltak mielött leigazoltuk és azután lettek sztárok...olyat hozzál Beppe akibe nagy a potenciál és ambíciózus

pedronegroo 2017.01.16. 15:04:17

@Apuleius: Igen, egyszer bejött nekik, de nekünk miért ne jöhetne be ugyanúgy? :) Csak tényleg nem értem hogy akkor Marotta mi a francnak vásárolja fel az "összes" olasz tehetséget hogy kölcsönadogatva szépen leamortizálódjanak???

pedronegroo 2017.01.16. 15:06:12

@Juveboy92: Most nagyon egyet értünk! :) Pogba és Vidal is itt le felépítve, senkik voltak és sztárokként távoztak!

Apuleius 2017.01.16. 15:07:39

@Nathas: Ez szerintem egyáltalán nem igaz, anyagi értelemben ez nem állja meg a helyét. A Barcelona már akkor is a világ egyik legtöbb bevételt generáló klubja volt, nem kényszerhelyzet szülte, hogy ilyen arányban hagyatkoztak saját nevelésű fiatalokra.

The king of alibis 2017.01.16. 15:08:32

@pedronegroo: Bentancurnak 1-2 kölcsön év nem árthat. Mandragorát előbb nézzük meg, tavasszal mit nyújt a Pescarában.
Lemina, Rincon, Marci, Pjanic. Rájuk lehet építeni. Melléjük még kell 1-2 igazolás. 4-3-1-2-re kell építeni, ebben értünk el a BL-döntőt is. De hozzá lehet nyúlni a 4-3-3-hoz is.

Spez 2017.01.16. 15:11:18

Miért lett törölve a hsz-m???????????

Apuleius 2017.01.16. 15:12:39

@pedronegroo: Egyszerűen csak a statisztikára szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy abszolúte nem jellemző, hogy egy európai élklub ennyi saját nevelésű csapattal legyen sikeres, s valamiért a Barcelona sem erre alapoz már mostanság. A véleményeddel egyébként alapvetően én is egyetértek, én is támogatnám, ha inkább egy tehetséges fiatalt látnánk mondjuk Khedira helyett. A Juventus látszólag nagyon jól levadássza ezt a sok fiatal tehetséget, aztán valahogy soha nem hallunk róluk többet. Vagy az van, hogy nem merjük berakni őket, s elkallódnak, vagy az, hogy valójában messze nem olyan nagy tehetségek. Bármelyik lehetőség is az igaz, azt jelenti, hogy valamit rosszul csinálunk.

Apuleius 2017.01.16. 15:13:05

@Spez: Ezt a kérdést gondolom tréfának szántad.

hurbiny3k 2017.01.16. 15:13:12

@Spez: Szerintem mert egészséges szexuális irányultságát kérdőjelezted meg a szemtengelyferdült sportigazgatónak.

Apuleius 2017.01.16. 15:15:11

@Spez: Az elég szomorú akkor.

peti78 2017.01.16. 15:16:39

arról beszélj te mikor fogsz távozni kedves beppe (legyen időm felkészülni az ünneplésre)

Nathas 2017.01.16. 15:19:27

@Apuleius: Ne csináld, hogyne lenne helytálló. Hatalmas szponzori szerződéseket kötöttek a sikerek hatására, amiből fedezni tudják az igazolásokat és az óriási bértömeget. Hogy mást ne mondjak emlékeim szerint csak néhány éve van szponzori hirdetés a mezükön.

pedronegroo 2017.01.16. 15:22:19

@Jóska gyerek: Mondjuk a 4-3-1-2 elég retró. :) Bár szívesen nosztalgiázik az ember amikor e formációban így álltunk fel:

DeL Piero - Di Vaio
Nedved
Tacchinardi Davids Camoranesi
Zambrotta Montero Ferrara Thuram
Buffon

Ez amolyan 4-4-2 eltolva de ugye Allegri is ugyanezt alkalmazta ahol a jobb oldal volt előrébb tolva Cuad személyében.

Apuleius 2017.01.16. 15:25:52

@Nathas: Ismétlem, a Barcelona akkor is a világ egyik legtöbb bevételt termelő klubja volt, vagyis értelemszerűen meg tudták volna fizetni az akkori sztárjátékokat, az akkor topnak számító fizetésekkel. Nem azért választották ezt a játékospolitikát, mert nem volt pénzük komoly játékosokra. Az megint más kérdés, hogy az akkori sikereknek is komoly szerepük van abban, hogy azóta is dinamikusan nőnek a bevételek, nőnek az átigazolási összegek és a fizetések. Ez két külön kérdés.

bulldeo 2017.01.16. 15:30:19

Néha az az érzésem, mintha Marotta és Allegri nem ismerné egymást, sőt, tegnap konkrétan eszembe jutott, hogy Allegri ezzel a botrányos meccsel akar üzenni a Marottának, hogy rossz az alapanyag.

Mindketten hibáznak, de egyiknek a mulasztása sem lenne végzetes, ha a másik kifogástalanul végezné a dolgát.
Ha ezt a züllést nem tudjuk elkerülni, akkor az egyiket el kell engedni.
Lyukas középpálya, ötlettelen, hitetlen játék, és amikor tudom, hogy egy fele annyit érő, fele annyi fizetésért játszó középcsapattól kapjuk az okítást, akkor én szégyenlem el magam. Spirito Juve.

Rikoo 2017.01.16. 15:33:26

@pedronegroo: Trezegol helyett Di Vaio. Na ne.:)

pedronegroo 2017.01.16. 15:40:52

@Rikoo: Csak az olaszosítás jegyében! :) Amúgy meg mi a bajod Di Vaio-val?

Rikoo 2017.01.16. 15:43:31

@pedronegroo: Semmi csak, egszerűen a francia jobb volt. Illetve ő 10 évig volt nálunk és nem 2-3.

Nathas 2017.01.16. 15:43:52

@Apuleius: Persze a rengeteg néző korábban is hozta a hasznot, de ebben az időben kerültek oda igazán a szűk elitbe (pénzügyileg és szakmailag egyaránt), ami sok szponzori és jogdíjat hajtott (az elmúlt 10 évben 4 BL/BEK győzelem, előtte 1899-től 1!). A "nagyobb" klub "nagyobb" játékosait (jobb kifejezés híján) több pénzből kellett finanszírozni, nem véletlen kellett eladni a lelküket. Persze az is igaz, hogy egy csúcson lévő klubnak általában nincs ideje a fiatalokra várni, inkább kész játékosokat vesznek, ami jóval költségesebb móka. Száz szónak is 1 a vége: akkor indult be igazán a szekerük.

pedronegroo 2017.01.16. 15:47:46

@Rikoo: Okés, ezt én is tudom, nem azért írtam Di Vaio-t mert jobbnak tartom. :)

Apuleius 2017.01.16. 15:53:03

@Nathas: Mire Guardiola 2008-ban átvette a Barcelonát, s lefocizta az egész világot, a klub már évek óta ott volt pénzügyileg a legszűkebb elitben:

en.wikipedia.org/wiki/Deloitte_Football_Money_League#2001.E2.80.9302

Vagyis értem én, hogy ez a történelmük legeredményesebb, legdicsőségesebb időszaka, ezt eddig sem vitattam, de változatlanul nem gondolom, hogy azért alapoztak a saját nevelésű játékosokra, mert anyagilag erre kényszerültek. Akkor kifutott egy irtózatosan erős korosztály, amely később kiöregedett, kikopott, s a katalánok nem tudták ugyanabban a minőségben pótolni őket házon belül. Egyetértek azzal, hogy akkor indult be a szekerük eredmények tekintetében, azonban pénzügyileg addigra már bőven ott voltak a legszűkebb elitben. Az persze igaz. hogy a sikerek még nagyobb bevételt, és így még több sikert hoztak.

pedronegroo 2017.01.16. 16:04:42

@Apuleius:@Nathas: A Barca-Guardiola-fiatalok történet egy fontos eseménye hogy ha jól tudom hogy Pep mielőtt átvette a nagy csapatot már évek óta vezette az ifiket. Szerintem elsősorban ez vezetett oda hogy a fiatalokhoz nyúlt miközben anyagilag a Barca már akkor is megtehette volna hogy szinte bárkit leigazoljon. És a nagy generációból nem lett volna semmi ha Pep nem az ifik edzőjeként ül le az első csapathoz vagy nem ő kapja meg a bizalmat.

Juventino73 2017.01.16. 16:06:41

Marrottának nagyon PC modon kell fogalmaznia, hiszen nem serthet meg masokat az o pozuciojaban.
Kicsit gyengebb = surgos megerositesre, atalakitasokra van szukseg a nyaron, hogy versenykrpesek lehyunk ujra.

Apuleius 2017.01.16. 16:10:16

@pedronegroo: Igen, szerintem is pontosan erről szól a történet.

The king of alibis 2017.01.16. 16:10:31

@Juventino73: Marotta úr is csak egy kicsit gyengébb sportigazgató, mint volt Moggi.

Nathas 2017.01.16. 16:27:57

@pedronegroo: @Apuleius: Persze, mindig is megvolt a tüske, de ha jól nézem az elmúlt 10 évben állandósították a helyüket a top 3-ban, előtte néha a 10-ben sem voltak. A Rakuten és a Nike évi 220 milliója is az elmúlt 10 év sikereinek köszönhető, nem az előtte lévő időszaknak. Mindegy, a lényeg, hogy nekünk is jobban rá kellene feküdni az utánpótlásképzésre és kinevelni egy aranygenerációt.

2017.01.16. 16:38:09

Kicsit valóban gyengébb,legalább látja...az is valami!

2017.01.16. 16:48:36

Legalább elismerte hogy gyenge, már az is valami a "Juventus egy kész csapat"-hoz képest :D

alexGicamo 2017.01.16. 17:48:23

@Mahiro: LOL! xD

Mondjuk úgy, hogy Marotta bá ' roppant lightosan fogalmazott...végül is a saját melóját nem fogja teljesen lefikázni ... magát nem tudja szembeköpni ! :P

Nagyon szomorú, hogy pár év leforgása alatt így leépítette a középpályánkat . Tudom, minden ex-játékosunknak más a sztorija, de akkor is !

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása