Allegri: "Egyszerűen csak kieresztettem a gőzt"

allegri_massimiliano_sajto_1.jpgA Juventus a Bologna elleni hazai mérkőzéssel köszönti az új évet, s van mit feledtetnie, hiszen a Milan elleni vereséggel zárta az előző esztendőt. A csapat mestere, Massimiliano Allegri szót ejtett a dohai dühkitörésről, a téli szünet utáni mérkőzés veszélyeiről, valamint az Evra jövőjével kapcsolatos pletykákról is.

"Nem beszélek az átigazolási piacról, mert az a klub dolga. Egészen addig, míg a Juventusnál vannak, a játékosoknak az edző rendelkezésére kell állniuk. Az átigazolási pletykák okoztak némi bizonytalanságot, így minél kevesebbet beszélünk róla, annál jobb.

Ellenzem a januári átigazolási piacot, mert zavart okoz és megbonthatja a stabilitást egy olyan hónapban, amely fontos a mérkőzések tekintetében." - nyilatkozta Allegri a mérkőzést megelőző sajtótájékoztató alkalmával.

A Juventus dühítő mérkőzésen veszítette el a Szuperkupát, s a lefújást követően Allegri igen indulatosan magyarázott a klub igazgatóinak, ezzel táptalajt szolgáltatva a pletykáknak.

"Az egy hétköznapi eset volt, amikor kieresztettem a gőzt. Egyáltalán semmi köze nincsen a jövőmhöz, vagy az átigazolási ügyekhez, teljesen másról volt szó. Rengetegszer megdicsértem a srácokat mindazért, amit tettek és tesznek, ezért engedtessék meg, hogy egyszer legalább én is kifakadjak egy kicsit. Egy ilyen mérkőzésen, amelyen ki lehetett volna kapni, ha az ellenfél jobb nálunk, vagy ha a meccsen jobbnak bizonyul, az volt a gondom, hogy harmincöt perc után kiszálltunk.

Egyáltalán nem foglalkoztunk a mérkőzéssel, így a hozzáállásunk volt az, ami feldühített. A srácok többet tettek a naptári évben, mint bárki más Európában, azonban nem fogták fel az alkalom jelentőségét. Azért lettem dühös, mert rászolgáltak, egyszer a három év alatt. 

Ami a jövőmet illeti, boldog vagyok a Juventusnál, s természetesen bízom benne, hogy sokáig maradok. Nem gondolom, hogy az időm lejárt volna a Juventusnál. Nagyon boldog vagyok itt és bízom benne, hogy hosszú évekig maradhatok."

A Juventus a Bologna ellen kezdheti az új évet, s remélhetőleg nem ott folytatja, ahol a Milan ellen abbahagyta az előzőt.

"Ez egy veszedelmes mérkőzés, különösképpen azért, mert az elmúlt tizenegy hazai mérkőzésünkből kilencen is gólt kaptunk. Elmondtam a srácoknak, hogy fejlődniük kell abban a tekintetben, ahogyan a mérkőzést irányítják. A labdabirtoklás még nem feltétlenül azonos az irányítással, mert tizenhét mérkőzésen tizennégy találatot kaptunk, így ezen dolgoznunk kell.

A Bologna jól zárkózik fel, s kontratámadásokat indít. A téli szünet utáni első mérkőzés mindig tele van rejtett veszélyekkel. Úgy gondolom, hogy négy védővel állunk majd fel. Megerősíthetem, hogy Paulo Dybala kezdeni fog, míg Buffon talán ott sem lesz a keretben. Megfázásból épül fel, s mivel elég kellemetlen volt, talán szerencsésebb, ha a gyógyulással foglalkozik. Neto áll majd a kapuban holnap. Andrea Barzagli behívót kapott, de kétségeim vannak, hogy kezdeni fog-e. A hét során Leonardo Bonucci és Alex Sandro is visszatér majd. 

Dühüs voltam Dohában, de holnaptól folytatni kell az utat afelé, hogy történelmet írjunk, ami a hatodik bajnoki cím megnyerése lenne zsinórban. Ez a lehetőség talán nem adódik többé, mi pedig be akarunk lépni a legendák világába. 

A Porto hozzá van szokva, hogy a Bajnokok Ligájában játsszon, kiejtette a Romát a selejtezőben, így nem szabad azt gondolnunk, hogy bérelt helyünk van a következő fordulóban."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5312106961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvegaspy 2017.01.07. 16:31:43

Evrarol nemigen esett szo :)
Amugy Asanak adnek meg egy lehetoseget a helyen.
Ajj de varom mar a meccset :)

Rocky80 2017.01.07. 17:26:07

Igazad van Allegri, köcsög volt mind; de ez már a múlt.
Egyébként meg igaza van, tapossa ki a belüket is.
Remélem Rincon kezd.

Juventino86 2017.01.07. 17:42:30

@Rocky80: Szerintem is kezdenie kéne Rincónnak. Azt, amit Kheidra vagy Sturaro tud, azt bőven tudja ő is, akár még többet is. Kérdés, hogy ilyen rövid idő után érdemes-e bizalmat szavazni neki kezdőként, nem tudom, mennyire állt rá a játékos agya a mi játékrendszerünkre. Ennek ellenére remélem én is, hogy a mester kezdőként számol vele.

Grinta 2017.01.07. 17:54:00

Teljesen igaza van abban,hogy fél ura után kiszálltunk a meccsből.@Juvegaspy: Én is már számolom vissza az órákat! :)

Bbenj 2017.01.07. 17:57:49

@Grinta: ènis szàmolom vissza,nem tett jót ez a 2 hèt szünet!

Szerintem Rincon nem fog kezdeni,szerintem mèg nem volt olyan új igazolàs aki egyszerre kezdő lett volna!igaz bàrmit megadnèk,hogy Khediràt ne làssam holnap!

Grinta 2017.01.07. 18:08:13

@Bbenj: Ez egy igen jó kérdés amúgy részedről..mármint hogy volt-e olyan érkező..akit azonnal bedobtak volna?Nem sok ilyen lehetett.

Rikoo 2017.01.07. 18:12:24

@Bbenj: Ahogy Allegri nyilatkozott róla szerintem kezdeni fog. Úgy néz ki, neki ő volt az álomigazolás. Nagyon szeretett volna egy ilyen ütköző középpályást.

Bbenj 2017.01.07. 18:21:15

@Rikoo: hirtelen azt hittem Khedirara gondolsz :) amugy meg ugy legyen,ha màr itt van Rincon,kezdjen ès bizonyitson!

venember83 2017.01.07. 19:01:21

Érdekes, hogy pár hete Beppe is a téli átigazolási idôszak hasztalanságáról beszélt, most meg Allegri is.

Remélem, hogy Rincón kezd, és Evrát is pihenteti a mester.

Rikoo 2017.01.07. 19:03:58

@venember83: Evra nincs a meccskeretben.

Watakuki 2017.01.07. 19:21:32

Én a saját középpályásainkon kívűl Nagy Ádámra is kiváncsi leszek, hogy egy ilyen nagycsapat ellen mennyire remeg meg a lába.

Grinta 2017.01.07. 19:52:35

@Watakuki: Szerintem ezzel nem lesz gond,mármint megoldja a feladatát..viszont amit eddig láttam a Bolognából idegenben,addig fog tartani a meccs,míg be nem verjük az elsőt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása