A Real Madrid komoly pénzt és Moratát adná Dybaláért

dybala_paulo_golorom_2.jpgA The Sun értesülései szerint a Real Madrid őrült ajánlatot továbbított a torinóiaknak Paulo Dybala megszerzése érdekében.

Az angol pletykalap szerint a Real Madrid nem kevesebb, mint kilencven millió eurót plusz Álvaro Morata játékjogát ajánlotta az argentin csillagért.

A pletykacunami természetesen azonnal beindult, amint nyilvánossá vált, hogy a fiatal argentin csatár elégedetlen helyzetével, mivel kevesebbet keres honfitársánál, Gonzalo Higaínnál.

A londoni bulvárlap úgy tudja, hogy a torinói vezetőket az ajánlat egyáltalán nem győzte meg, és az olaszok Toni Kroos vagy Luka Modrić játékjogát kívánták bevonni a tárgyalásba, azonban ezt a királyi gárda igazgatói elutasították.

Ugyan a The Sun nyilvánvalóan megkérdőjelezhető igazságtartalmú beszámolója szerint a Juventus egyáltalán nem kívánja értékesíteni fiatal csillagát, az a tény, hogy az olasz rekordbajnok tárgyalásba bocsátkozott az ügyben, azt bizonyítja, hogy nagyon komoly összegért az olaszok akár el is engedhetik az argentin játékost.

Paulo Dybala az elmúlt szezonban tizenkilenc bajnoki gólt szerzett, valamint kilenc gólpasszal is szolgált, így kulcsjátékos lett Torinóban, ami idén ismét nyilvánvalóvá vált, mivel sérülése idején igencsak meglátszott hiánya a csapat játékán.

A futballistát többször hírbe hozták a katalán együttessel is, azonban végül a Barcelona vezetősége feltehetően nem bocsátkozott semmilyen jelentős tárgyalásba az ügyben, amihez minden bizonnyal az is hozzájárult, hogy Neymar elutasította az arab tőkére támaszkodó PSG ajánlatát, és maradt a blaugrana együttes kötelékében.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4612097397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2017.01.04. 19:22:49

Nem fogjuk elengedni Dybala-t, és szerintem meglesz a hosszabbítás. Egyébként is a Realban ki helyett játszana? Ha mégis elmegy, és főleg a pénz miatt, az nagy csalódás lesz. Nem szabad elengedni, és mellé kell hozni még fiatalokat.

Juventino86 2017.01.04. 19:33:41

Én nagyon szívesen látnám Moratát újra nálunk, de nem ilyen áron. Viszont ha szerzünk egy kreatív támadó kp-t, James-t akár, akkor....

Spez 2017.01.04. 19:35:25

"kilencven millió eurót plusz Álvaro Morata játékjoga" Dybaláért.

Egyrészt örülnék neki, másrészt félnék ennyi pénzt Marottára bízni.

Ha jobban belegondolunk Dybala = Morata + Verratti

Jöjjön Mandzu árából Berardi és megbocsájtok Marottának :)

Higany - Morata - Berardi - Pjaca - Zaza

JuventusFanatikus 2017.01.04. 19:49:20

Nem tudom ki hogy van vele, de én a Reálból senkivel nem cserélném el Dybalát.Nagyon megkedveltem a kis argentint és nem hinném, hogy tényleg elégedetlenkedne a fizetése miatt.

cd1 2017.01.04. 19:54:44

Egyre elkeserítőbb ez a nap: Sandrot meg Dybala is mehet akár. (Gondolom itt nagyban függ attól mit akarnak majd a játékosok)

Spez 2017.01.04. 19:56:19

@JuventusFanatikus: Pici lelkem de naiv vagy.....

MdewC 2017.01.04. 19:57:02

Ha eladnánk, az nekem felérne egy tőr döféssel. Mintha ADP-t adnánk el, kis túlzással.

Nekem pótolhatatlan a kis argentin.

Spez 2017.01.04. 19:57:05

@cd1: De csak addig ameddig Marotta szerencsétlenkedik...

Glivenko 2017.01.04. 19:59:17

Dybala a jelenlegi Juve legpiacképesebb és legértékesebb játékosa. A legnagyobb hiba lenne, ha pont őt adnánk el. Ő az, akin a leginkább látszik, hogy meccseket eldöntő, BL-győztes alapanyag, aki még az aranylabdára is esélyes lehet. Ha nem tudunk, vagy nem akarunk egy ilyen játékosnak jó fizetést adni, akkor sokáig nézegethetjük még a 96-os BL-csapat képeit...

Paja76 2017.01.04. 20:22:12

Néha kezdem úgy érezni az egész klub játékos politikáját, mintha az Arsenal lennénk...Felfuttatunk néhány jó játékost, majd eladjuk őket g...ci sok pénzért egy BL vetélytársnak....De ez esetben el kell felejtenünk a BL álmokat. Vagy ha nem ez, akkor a szar megélhetési focisták (Viccel, Tevez stb) elhúznak a Kínába, akik persze jól szétb...sszák az egész profi labdarúgást..:-(

The king of alibis 2017.01.04. 20:31:43

Dugják fel maguknak a pénzt meg a középszer Moratát...

cd1 2017.01.04. 20:32:47

@Paja76: nekem is ez jutott eszembe addig amíg eszembe nem jutott h higanyért ment adtunk 90et :D

The king of alibis 2017.01.04. 20:33:00

@Spez: Dybala a jövő aranylasztisa. Semmi pénzért nem szabad eladni. Köré kell építeni egy Bl esélyes csapatot.

Il Principino 2017.01.04. 20:34:39

Hiába sok pénz,ha nem tudsz helyette minőséget hozni,mert hát látjuk milyen "hatékonyan"sikerült pótolni Vidalt és Pogbát...Tevezt még úgy ahogy sikerült,bele se merek gondolni ki lesz ha Gigi-Leo-Barza-Chiello "utódja"!!!

Apuleius 2017.01.04. 20:35:26

@Jóska gyerek: +1 Pontosan így van, ha a Juventus eladja Dybalát is, azzal jelzi, hogy nem képes odaérni a legszűkebb európai elitbe.

Bbenj 2017.01.04. 20:36:54

Ez tuti kamu hír!Dybalàt(ès Sandrot) se szabad elengedni!az meg,hogy hisztizik a fizuja miatt,szerintem az is kamu,nem tűnik Dybala olyannak!

Hiribi27 2017.01.04. 21:00:00

@Apuleius: mièrt olyan biztos, hogy oda akarunk érni? Azért mert volt pár ambíciózus nyilatkozat a vezetők részéről? Nem lehet, hogy belátták, hogy a Juve sajnos nem akkora brand, hogy idehozzanak komoly játékosokat? És hogy erre megfelelő tőke sincs? A tény az, hogy a piacképes játokosokat elveszítjük( Vidal, Pogba én még Tevezt is ide sorolom) és a ligából igazolunk elérhető-kivásárolható/ játékosokat. Nemzetközileg jegyzett, komoly csapatban játszó játékost nem sikerült az elmúlt 5 évben idehozni. Ez nem feltétlen a vezetők hibája. Egyszerűen lehet, hogy egy komoly játékos nem akar az olasz bajnokságban játszani. Ezt érzik a játékosok is. Ezért én simán el tudom képzelni, hogy Dybalat eladjuk akár már nyáron is.

venember83 2017.01.04. 21:09:36

@Hiribi27: az méltatlan lenne a Juventushoz. Ez nem egy Porto, ami csak ugródeszka, és a klubnak is kifejezett célja a játékosok fejlesztése, majd jó áron való értékesítése. Főleg mivel a Juventus nem is igen mestere a túlárazott értékesítéseknek, lásd Tévez és Vidal eladása, illetve töketlenkedés szinte az összes többi eladásnál. Pogba más tészta, mivel ott Raiola kialkudott egy komoly árat nyilván önös érdekből is.

Apuleius 2017.01.04. 21:10:59

@Hiribi27: Ha nem ez a Juventus vezetőségének és igazgatóságának a célja, akkor azonnal le kell mondaniuk, nincs is miről beszélni.

moozes 2017.01.04. 21:12:12

Na úgy csinálok mintha ezt a cikket nem is olvastam volna! :D

moozes 2017.01.04. 21:15:47

Igazából Higuain leigazolása azt mutatja, hogy nem csak ugródeszka vagyunk! ;)

Hiribi27 2017.01.04. 21:21:25

@venember83: szerintem is méltatlan. De nem tudok semmi normális magyarázatot arra, hogy miért nem jön ide komolyan jegyzett játékos. Az elmúlt 10 évben nem igazoltunk sztárt a ligán kivülről. Ennek csak van valami oka. Lehet simán megelégszünk az "örökös" bajnoki címmel meg hogy a Bl-ben továbbjutunk a csoportból. Miért nem lehet ez egy reális forgatókönyv?

Apuleius 2017.01.04. 21:27:32

@Hiribi27: "De nem tudok semmi normális magyarázatot arra, hogy miért nem jön ide komolyan jegyzett játékos. Az elmúlt 10 évben nem igazoltunk sztárt a ligán kivülről."

Szerintem alapvetően nincsen nagy probléma ezzel, a Juventus okos és jó igazolásokat hajt végre. Azzal, ha olyan játékosokat igazolunk, mint Vidal, Tévez, Pogba, Dybala vagy Alex Sandro, bőven oda lehet érni a legnagyobbak mellé. A problémát az jelenti, hogy ezeket a játékosokat meg is kell tudni tartani. Ha erre nem vagyunk képesek, soha sem érünk oda.

Paja76 2017.01.04. 21:28:08

@Hiribi27: +1
Ha ilyen jól játszik a Dybala Pali, akkor nyáron sztem elkezdődik a licitháború a kiscsókáért...City, Barca, Real Margit, PSG, ja és a Mourinho-féle szar kupac.
Sajnos azt kell mondjam - pedig 94 óta vagyok Juve drukker -, hogy a közeljövőben nincs komoly sansz arra, hogy akárcsak a legjobb négybe kerüljünk a BL-ben. Brand-nek brand a juve, de ez inkább a múltjának köszönhető, mintsem a jelenének. És persze az olasz erős hanyatlásának. Nézzétek meg! Fos, szar játékkal vezetjük a bajnokságot, gyakorlatilag nincs komoly ellenfél ebben a 38 meccses sorozatban. Ez a BL-ben már sajnos kevés. És nyugodtan kövezzetek meg, vagy vessetek máglyára, de nekem hiányzik a Moggi. Ő még el tudta intézni a top játékosok ideigazolását.

karesssz 2017.01.04. 21:30:18

Szerintem is megerdemelne Dybala annyi penzt mint Higany. Sokkal tobbet melozik kevesebb penzert.

patrik1112 2017.01.04. 21:33:18

@Hiribi27: a legtobb europaban jatszo nagy sztar nem akar fel ures lelatok elott, harmad annyi fizuert jatszani mint amennyit az angol/spanyol bajnoksagban kaphatna. Nemhinnem hogy ez akarmennyire is a vezetoseg vagy a Juventus problemaja lenne. Ez, hogy nem akarunk odaerni egy faszsag, ez a Juventus...

Hiribi27 2017.01.04. 21:36:39

@Apuleius: pont emellett is érvelek, amit te írsz. Ezek a játékosok előbb-utóbb azt érezték, h a Juventusban nem tudnak nemzetközi sikereket elérni és léptek. Nem tudtunk megtartani őket, mert "el akartak menni". talán ezért nem jön már eleve ide senki? Se fizu, se potenciális siker lehetősége. Akkor meg "minek"?! Nem tudom, h ez van e a dolgok mögött, vagy csak rossz menedzseri munka, de az eredményt mindannyian látjuk( és most nem a gyenge bajnokságban elért győzelmekről beszélek)

Paja76 2017.01.04. 21:47:42

Én meg néha úgy látom, hogy mivel valamilyen úton-módon a hat nagy európai csapatra (MU, Chelsea, City, PSG, Real, Barca) nem hat különösebben a pénzügyi fair play, ezért a korszakalkotó játékosok ott akarnak majd k. nagy lóvéért játszani. Mi meg olyan pénzekért próbálunk idecsábítani játékosokat, amennyiért a Perez még csak fel sem emeli a telefont. Őket 30M euro alatt nem is érdekli játékos. Pénzügyileg más ligában játszanak ők, mint mi. Meg hát az is baj, hogy Kína eléggé felveri az árakat. Ahhoz, hogy egy nagy spíler-t ide tudjunk csábítani, kurva nagy mák kell (lásd. Tevez).

Hiribi27 2017.01.04. 21:48:52

@Paja76: az a baj, hogy szerintem ma se Moggi, sem más nem tudná elintézni h komoly játékos idejöjjön. Fiatal játékosok megszerzésében lenne fantázia, de ők meg vszínű lelépnek hamar. Ne legyen igazam, de szerintem se Dybala, se Sandro nem lesz itt 2 év múlva( ha így fognak játszani)

keshudioo 2017.01.04. 22:01:11

Morata 30-ért is sok volt, Dybaláért meg főleg.

Spez 2017.01.04. 22:02:44

@Hiribi27: Ez hatalmas igazság!!! Nem tudtam volna ennyire reálisan szavakba önteni! Nagyon adom!

@Apuleius: Sajnos nem a célja ez hanem a határa - főleg Marottáé!
Nem akarok "marottázni" de nemzetközi szinten nem veszik komolyan a palit!
ez már nem az ő asztala.

Apuleius 2017.01.04. 22:07:30

@Spez: Én nem tulajdonítanék minden negatívumot, ahogyan minden pozitívumot sem, egyedül Marotta személyének. Itt egy klub (jó vagy rossz) működéséről, nem csupán egy sportigazgatóról van szó.

Juveboy92 2017.01.04. 22:11:33

@Hiribi27: nyílván azért tart szinte minden szakember minket Európa legjobb 4-5 csapata közt számon folyamatosan mert itt scudetton kívül semmire sincs esély nyerni ... és több esélye van egy Arsenal, Benfica, Dortmund, Leicester, Leverkusen, Manchester City, Monaco, Napoli,PSG , Porto , Sevillanak megnyerni a Bajnokok ligáját mind nekünk

Spez 2017.01.04. 22:18:56

@Apuleius: Én ezt nem így gondolom. Ő a sportigazgató. Lehetnek tanácsadók esetleg Nedved - Agnelli kettős is beleszólhat, de a végső szó az övé, ergo a felelősség is. Ez nem egy újgazdag Arab/Orosz klub, ahol a tulaj megmondja a frankót.

Hiribi27 2017.01.04. 22:25:38

@Juveboy92: az a baj ezzel a kommenttel, hogy nem ez volt a téma. A téma a csapat "sztár-megtartó" és a "sztár-megszerző képessége" volt, mégpedig Dybala kapcsán. Engem nem érdekel, h a "szakértők" mint mondanak. Biztos, h 2 éve nem 2. legesélyesebb csapatnak tartottak minket a Bl-ben. (Nem mellesleg az akkori csapat sokkal jobb volt a mainál) Engem az érdekel, hogy van e olyan vonzó a csapat, h tudunk venni top játékosokat ligán kivülről és hogy a top játékosainkat (Dybala, Sandro) meg tudjuk e tartani, vagy sem. Az elsőre nem tudok példát mondani az elmúlt 10 évből, a másodikkal kapcsolatban meg nincsenek jó előérzeteim. Ettől még nem fogom kevésbé szeretni a Juvet, de lehet hogy bele kell törődni, hogy szükséges még jó pár év ahhoz a Juve nemzetközi szinten is a régi fényében tündököljön. Én kivárom.

Apuleius 2017.01.04. 22:30:12

@Spez: Nyilvánvalóan Te sem gondolod komolyan, hogy egy 90 milliós Higuaín megvételéről, vagy egy 105 milliós Pogba eladásáról Marottáé a végső szó. Egy klub nem úgy működik szerintem, ahogyan azt elképzeled.

Nathas 2017.01.04. 22:39:58

Lehet Marottázni - kétségkívül vannak nála jobbak és rosszabbak is -, de a valódi probléma, hogy nemzetközi szinten nem tartozunk a legvonzóbb célpontok közé, ezért rekedtünk meg egy bizonyos szinten. Az olasz bajnokság gyenge, a klub által biztosított fizetésnek máshol a többszörösét kínálják és a legutóbbi BL győzelem 2 évtizeddel ezelőtt volt.

Talán a fiatal olaszok leszerződtetése jelenthetne megoldást hosszútávon, akik még tudják értékelni a zebra mezt, ebben meg lassan a milánói csapatok levernek minket.

Spez 2017.01.04. 22:54:15

@Apuleius: Világosíts fel kérlek, hogy miként működik...
Szerinted kié a végső szó, ha nem Marottáé? Máshogy kérdezem: mi a faszért van ott Marotta, ha nem képes felelős döntéseket hozni? Miért kap fizut? Miért ő a sportigazgató?

Glivenko 2017.01.04. 22:59:21

Hát igen, ez a Marotta, micsoda egy kókler. Nyilván az ő hibája az olasz klubok mélyrepülése, meg hogy rosszabb lett a bajnokság megítélése és színvonala. Nyilván Marotta hibája, hogy évek óta spanyol klubok nyerik a BL-t és EL-t, és hogy a Real Barca kettős sokkal vonzóbb egy sztárnak, mert gazdagabb a klub, jobb a bajnokság, több a fizetés. Nyilván Marotta hibája, hogy egy PL középcsapat is olyan fizetéseket tud ajánlani, mint amit a Juvéban a többség keres. Nyilván Marotta hibája, hogy nem vette meg a Juvét valami csíkszemű üzletember, hogy zsákszámra öntse a lóvét a csapatba, mindenféle erkölcsi és gazdasági szempontokat figyelmen kívül hagyva. Nyilván Marotta hibája, hogy a Juve a számára jelenleg elérhető játékosok közül a legjobbakat szerzi meg, többségében a gazdasági lehetőségeket is figyelembe véve. Ha nem ő lenne, már itt lenne Messi és Agüero és a fél olasz válogatott Verrattistól, Berardistól, mert ugye Berardi eljött volna a nyáron és nem ijedt volna meg, ha nem Marotta az igazgató, és Verratti is itt lenne már 100 millióért.
Mennyivel jobb lenne inkább Secco, aki Amaurit meg Melo-t tudott venni fejenként 25 millióért. Dehát nekünk csak ez jutott.
Pogbáért is csak több mint 70 milliós nyereséggel tudott megválni, pedig egy jó igazgató eladta volna 500-ért is, és nem fizette volna ki az ügynökét, hanem félmillióért betoncipőben a Pó folyóba küldte volna.

Spez 2017.01.04. 23:01:24

@Nathas: Nem feltétlen kell az Olasz foci helyzetére fogni állandóan a csalódásokat. Az egyik legnagyobb probléma hogy ez a szerencsétlen Marotta, ha valami csoda folytán kukáz egy nem félszezonos külföldi játékost - Tévez, Vidal, Morata, Pogba - azt tuti 2-3 éven belűl elviszik mert képtelen tököt növeszteni és azt mondani, hogy.... Amíg ilyen nagy múltú klubnál ennyire komolytalan pali intézi az igazolásokat, addig ne számítsatok Dybala, Sandro maradására.

Apuleius 2017.01.04. 23:09:51

@Spez: Az arrogáns stílust próbáld mellőzni. Nem látom az összefüggést a kérdéseid között. Ki mondta vagy miből látszik, hogy nem képes felelős döntéseket hozni? Miért gondolod, hogy okvetlenül a sportigazgató mondja ki a végső szót minden átigazolással kapcsolatos kérdésben? Ha ez úgy lenne, ahogy Te gondolod, inkább az lenne a logikus kérdés, hogy miért kap bárki más fizetést egyáltalán a klubnál?

2017.01.04. 23:12:33

Srácok, addig érdemes olvasni h The Sun, ezek meg a Daily Mirror kb Blikk szintű Géza megvakarta a seggét szintű cikkeket hoznak és ennyi.

Ha valóban 90M + Morata lenne az ajánlat az megint átigazolási világrekordot jelentene, ekkora faszságot.

Spez 2017.01.04. 23:25:08

@Apuleius: Nem akartam arrogáns lenni csak érdeklődtem, sajnálom ha támadásnak vetted.

Apuleius 2017.01.04. 23:34:04

@Spez: Ok, köszi, nincs harag. Nekem sem tetszik Marotta minden döntése, de szerintem felesleges minden rossz döntést rá vetíteni, s az, hogy esetleg nem olyan döntéseket hoz, amiket Te vagy mi szeretnénk, hogy hozzon, még nem jelenti, hogy képtelen felelős döntést hozni. Nem dolgoztam még egyetlen klubnál sem, de abból, amit én látok, ez úgy működik, hogy pl. az elnöknek is beleszólása van olyan átigazolási kérdésekbe, amelyek mondjuk összeg tekintetében a klub éves bevételének negyedére-ötödére rúgnak. Marotta dolgozza ki a stábjával a tervet, ők tárgyalnak, de meggyőződésem, hogy még magasabb szinten mondják ki a végső szót mondjuk Higuaín vagy Pogba ügyében. Az elnöknek (aki nem azonos a tulajdonossal) szerintem igenis komoly beleszólása van, pl. a két nagy spanyol klubnál is sokszor konkrét játékosok leigazolásának ígéretével kampányolnak a jelöltek az elnökválasztás előtt. Nem akarom megszerettetni veled Marottát, a nyári működése pl. nekem sem tetszett, de szerintem ez egy bonyolultabb képet annál, hogy Marotta mit akar vagy milyen döntést hoz egymagában.

2017.01.04. 23:56:11

A probléma jelen van ez tény. Szerintem nagy százalékban a körülmények okolhatók (Seria A játékos és tőke állománya sem vonzó). Kis százalékban esetleg Marrotta is, de egyikből következik a másik.. Nincs penz az olasz klubokban, mi is épphogy kiemelkedünk. Pénzügyileg kb. az olasz átlag és az európai átlag között vagyunk és ezt a pozíciót is a Marrotta felé tudatos, takarékos átigazoláspolitikával értük el. Biztosan csökkent a tekintély is az europai piacon de legalább van pénzünk és neki köszönhetően jöttek az eredmények is. Hibázni persze marrotta is hibázik pl. mikor tényleg 3-4 millán úszik el egy Witsel akinek a hozzáadott értéke lehet hamar visszahozta volna azt a pénzt.. De ez a fillereskedo politika velejárója van hogy lecsuszunk 1-1 üzletről amelynek alternatívái anyagi és szakmai szempontból is rosszabbak lehetnek

Gábor Szabó 76 2017.01.05. 04:41:27

Sziasztok.Lehet most sokan megköveznek de 90 milla+modric-ért oda lehetne adni dybala-t.nyáron elhozni verratti-t és még egy kis ráforditással james rodrigues-t ennyi léböl.középpályánk király lenne.elöl pedig higany,mandzsu,zaza,pjaca elég lenne.üdv

FeriGjuve 2017.01.05. 05:44:00

@cd1: Ez mindd csak spekulàció,egy szavàt se hidd!

FeriGjuve 2017.01.05. 05:51:11

Azt hiszem innentől csak a "Hivatalaos" fejlèccel ellàtott cikkekre fogok ràkattintani,mert kezdem unni ezt a sok badarsàgot.Egyèrtelműen kijelentette Morata,hogy nem szàndèkozik visszatèrni ès Zidane is,hogy szàmìt rà,de most nyìlvàn fèl szezon utàn meggondoltàk magukat....hagyjuk màr!!

Watakuki 2017.01.05. 07:58:59

@Gábor Szabó 76: ilyenért persze, hogy oda lehetne adni, de ilyen ajánlatról szó sem volt...

Magyar Közöny 2017.01.05. 09:04:50

Az a baj, Pogbánál is így kezdődött.
Ráadásul Dybala korosztályának a Real/Barca a csúcs.
Sajnos addig nem leszünk ott, amíg minden évben lerabolják az aktuális sztárunkat, hanem "csak" az ATMA, Dortmund szintjén.

Rivendell 2017.01.05. 09:27:27

asszem kihúzom most a gyufát,de én elengedném ha ennyire pénzhajhász a gyerek....még csak nem is 1 nagyon reklám képes a srác/szerintem persze/.

90-100m + Morata oké,bár én lehet kp-t kérnék,igaz Morata nálunk nem volt rossz és nagyon fiatal még mindig.

pl Morata +Isco=Dybala vagy Morata+ James/vezérünk is imádja és nem csak én :D/

Mandzu árát meg lehetne rakni 1 jobbos védőbe és kész is a keret

Esetleg tényleg Sanchez ha a REal Pénz+Morata,konkrétan Dybala-t lazán pótolhatná Sanchez,mert ő olyan,aki viszi az egész csapatot a hátán

harciretek 2017.01.05. 09:30:08

@Hiribi27: Azért azt ne felejtsük el, hogy nekünk az az alap, hogy az olasz bajnokságban és kupában kell helytállnunk. Ezért valószínüleg nem véletlen, hogy leginkább az olasz közegben már bevállt játékosokat igazolunk. Nyáron elhoztuk a két közvetlen üldözőnk két legtöbbre tartott játékosát. Az, hogy emellett külföldről az elmúlt években "csak" Vidal, Pogba, Sandro, Tevez, Dani Alves, Evra, Benatia, Khedira,... szintű játékosokat sikerült elhoznunk, hát ez tényleg tragédia és a sportigazgatónk hozzá nem értését tükrözi :)

Szerintem elmondható, hogy az igazolásainkkal semmi gond nincs. Inkább bravúros, hogy angol, német tömött új stadionokhoz és az olasznál rendezettebb életkörnyezethez szokott TOP játékosokat el tudtunk hozni. Az szerintem lényegtelen, hogy most pályája vége felé járó klasszisokról vagy éppen berobbanó fiatalról beszélünk, ha nálunk nyújtott játéka megüti a legmagasabb szintet és a játékuk megütötte (ha a reklámértékük kezdetben nem is).

Itt rákanyarodva a másik gondolatodra, a közelmúltat és kizárólag a játékminőséget (nem a látványosságot, csillogást és reklámértéket) nézve ott vagyunk a közvetlen európai élmezőnyben. Tavalyelőtt BL döntőt, tavaly két kiélezett meccset játszottunk a legszűkebb elit egyik tagjával (véleményem szerint ott a továbbjutás csupán a müncheni szerencsétlen cseréken ment el, van ilyen).

Nagyobb gond volt eddig az értékeink megtartása, de a fejlődésünk egy folyamat és eljutunk arra a szintre is, hogy ezzel sem lesz gond. Az nem vitás, hogy a két legfelkapottabb játékosunk elvesztése, nem túl pozitív dolog. Azonban amíg megfelelően tudjuk pótolni őket, ami alatt én azt értem, hogy idén is kiélezett meccseket tudunk majd játszani a Barcelonával, Atleticoval, Realla, Bayernnel (és itt meg sem említem, az általad követelt sztárokat gond nélkül megvásárló PSG-t, MU-t, MC-t,...), addig szerintem jó úton vagyunk. Lehetnek kicsit gyengébb évek, minden csapatnál van, de szerintem a jelenlegi koncepció mellett eljöhet a BL győzelem ideje is.

Rivendell 2017.01.05. 09:32:17

ui:bocs skacok mindenkitől,de én így vagyok vele kapcsolatban.

Elismerem,hogy nagy tehetség,de én a klasszis faktort valamiért nem látom benne.

Nathas 2017.01.05. 10:14:47

@Spez: Nem kizárólag az olasz bajnokság helyzetére fogtam, ne forgasd ki! Abban viszont egyetértek, hogy néha túl könnyen engedünk el számunkra fontos játékosokat. Nem lehet(ne), hogy a játékos akarata legyen a döntő, elvégre a szerződés mindkét felet köti.

Nathas 2017.01.05. 10:19:03

@Rivendell: Nyilván van az a pénz (vagy csere), amiért oda lehet adni, de akkor tényleg megfelelő pótlást kell találni. Ellenkező esetben az eligazolása az mutatná, hogy kezdünk játékosnevelde szintre süllyedni. Ez nagyon nem lenne méltó a klubhoz.

Rikoo 2017.01.05. 10:34:31

@Rivendell: Ahogy láttuk a szuperkupán, eléggé reklámképes. Az egész stadion elkezdte skandálni a nevét és 3 perc múlva Allegri becserélte. Ő most az aktuális sztárja a Juventusnak.

Rivendell 2017.01.05. 10:48:50

@Rikoo: én nemzetközi reklámra gondoltam és amit te felhoztál részemről csak 1 belső reklám érték.

Itt ugye 1 Juve vs Milán mérkőzés volt,nálam a nemzetközi az,hogy nem kell hozzá a Juve,hogy ismerjék és szurkoljanak az adott játékosnak.

Rikoo 2017.01.05. 11:09:11

@Rivendell: Én sokkal jobban örülök, ha egy ilyen szerény és alázatos játékos játszik nálunk, mint pl. Neymar és társai.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása