Rincón: "A Juventus egy valóra vált álom"

rincon_tomas_elso_sajtotajekoztato.jpgA Juventus kerete új középpályással bővült, hiszen Tomás Rincón, aki a klub történetének első venezuelai játékosa lesz, ma hivatalosan is bemutatkozott a szurkolóknak és a sajtó képviselőinek. Az Itáliában leginkább nagy munkabírásáról nevezetes dél-amerikai a 28-as számú mezt viselve próbálja majd elhódítani a zebramezes szimpatizánsok szívét.

"Ez egy valóra vált álom." - kezdte első nyilatkozatát Rincón a bemutatására rendezett sajtótájékoztatón. "Szeretném megköszönni a Juventusnak azt a bizalmat, amit irántam mutatott. Minden nagyon gyorsan történt, azonban mikor meghallottam a klub nevét, nem volt kétség a fejemben. A győzelemért játszanak, s pontosan ez az, amiért minden nap dolgozom.

Próbálok olyan gyorsan beilleszkedni, ahogyan csak lehetséges, mert a bajnokság néhány napon belül folytatódik. Mindent ennek szentelek, megtiszteltetés, hogy itt lehetek, s boldogan segítem a csapatot, bárhol is volna szükség rám. Száz százalékot nyújtok majd, keményen dolgozom és a győzelemre fogok összpontosítani."

Milyenek voltak az első benyomások a Juventusnál?

"Fantasztikusan kezdődött, mindenki nagy szeretettel fogadott. Éppen csak visszaérkeztünk a szabadságról, de az elmúlt napok során elvégeztünk néhány vizsgálatot és személyre szabott edzést is. Már ízelítőt kaptam abból, hogy a Juve egy igazi család, ahol rengeteg fantasztikus játékos van, a csapatkapitány pedig a világ legjobb kapusa.

Mindenki a maga módján segített abban, hogy kellemesen érezzem magam. Sok dél-amerikai van itt, s ismerem Sturarót, valamint Mandragorát is a Genoánál töltött időszakból, ezért biztos vagyok abban, hogy nem lesz nehéz a beilleszkedés."

Miért a 28-as számú mezre esett a választás?

"Mindig is szerettem a nyolcas mezt, de az természetesen Marchisióhoz tartozik itt, ezért a huszonnyolcast választottam, mert ez a jelenlegi életkorom. Tudom, hogy hamarosan huszonkilenc leszek, de szeretem ezt a számot, ezért úgy döntöttem, hogy ezt választom."

A célokról, az erőfeszítésről és a fejlődésről

"Azért vagyok itt, hogy ott segítsek, ahol a csapatnak szüksége van rám. Nem az én dolgom eldönteni, hogy hol játszom, de minden nap keményen dolgozom azért, hogy biztosítsam, jó formában vagyok. Száz százalékot nyújtok majd, s próbálom majd segíteni a csapattársaimat, amikor csak a pályára lépek. Elég alázatos vagyok ahhoz, hogy próbáljak tovább fejlődni, s tanulni minden egyes nap.

Az ember soha sem gondolhatja azt, hogy mindent tud, s a csúcsra ért, mindent bele kell adni a játékba, mint ahogyan minden másba is az életben. Itt mindenki top játékos, ezért az a dolgom, hogy keményen dolgozzak a klubért, az edzői stábért és a csapattársaimért."

Hamburg, Genoa, majd a Juventus

"Sok tapasztalatot gyűjtöttem, de mindig is volt egy álmom, egy célom. Öt évet töltöttem Németországban, ahol sokat fejlődtem emberileg és játékosként is. Drasztikus változást jelentett egy fiatal srác számára, aki egyenesen Dél-Amerikából érkezett, s rengeteget kellett tanulnom.

Mikor Olaszországba jöttem, fantasztikus edzőm volt Gasperini személyében, aki igazán sokat segített fejlődnöm, ezért mindig is hálás leszek neki. A Genoa nagyon fontos szakasza volt a pályafutásomnak. A tökéletes hely volt számomra, hogy állandósítsam a formámat. Nagyon keményen dolgoztam azért, hogy oda érjek, ahol most vagyok."

Nagy nap a venezuelai labdarúgás számára

"Fantasztikus az országom számára, hogy csatlakoztam a Juventushoz. A labdarúgás fejlődik Venezuelában, s az a tény, hogy egy venezuelai egy olyan hatalmas klubnál játszik, mint a Juventus, igazán megnyithatja az ajtókat a honfitársaim előtt. Ez egy fontos pillanat Venezuela számára, s nagyon boldog vagyok, hogy az országomat képviselhetem itt. Azt akarom, hogy az összes kissrác az országomban megtudja, hogy semmi sem lehetetlen, az álmok célokká válhatnak. Remélem, hogy a Juventus mostantól harmincmillió új szurkolót szerzett!"

A vezetői képességekről

"Mindenkiben van egy vezér legbelül, mindössze meg kell találni, s elő kell hozni. Arra összpontosítok, hogy keményen dolgozzak az edzéseken, s a játékosoknak emberként is fejlődniük kell, ez mindig nagyon fontos. Az országom kapitánya vagyok, s ennek a felelősségnek része, hogy segítenem kell a fiatal játékosokat jól felkészülni."

Az El General becenév eredetéről

"Akkor kezdtek így hívni az újságírók és a csapattársak, amikor még Németországban voltam. Azóta megtartottam a becenevet, s mivel szeretem, örülök, hogy rám ragadt."

A Juventus legyőzéséről még a Genoa játékosaként

"Amikor a Juventus ellen játszottunk a Marassiban, ők egy nagyon fárasztó, idegenbeli meccs után voltak a Sevilla ellen a Bajnokok Ligájában. Amikor a zebramezesek ellen játszik az ember, a legjobb csapat ellen Olaszországban, mindig nagyon motivált az ember. Nagyon jól indult számunkra minden, s néhány perc múlva már 2:0-ra vezettünk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7912094327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spez 2017.01.03. 20:15:08

"Remélem, hogy a Juventus mostantól harmincmillió új szurkolót szerzett!"

Kimondta a lényeget.

Tudni mennyit fog keresni?

sleepy8 2017.01.03. 20:16:25

A tábornok megérkezett! Nem szívesen játszanék ellene, még csak így ránézés után se:D Nagyon tekintélyt parancsoló kiállása van a tagnak.

The king of alibis 2017.01.03. 20:21:32

Jó, hogy a Juventus mindig teljesíti az ilyen középszer bohócok álmát. Nah, mondjuk ki, rendes klub vagyunk.

Leram7 2017.01.03. 20:36:56

Szimpatikus nyilatkozat és jó, hogy nem a pénzről, hanem az erkölcsi értékekről beszélt.

Nyilván lehet ez egy jó PR is + egy hecci , hogy pont a Witselnek szánt mezben játszik.

Én nem igazoltam volna le, de nagy szeretettel fogadom, mert szimpatikus és úgy érzem mindent meg fog tenni. Nem egy zsoldosnak néz ki.

Alex8610 2017.01.03. 20:37:11

Én kedvelem az ilyen csupasziv katonákat a motivációval nem lesz gond ahogy látom jó előèrzetem van vele kapcsolatban aztán minden a pályán dől el.

FeriGjuve 2017.01.03. 20:41:25

@Jóska gyerek: Valami azt súgja nekem,hogy ebben az emberben több van,mint "közèpszer".

Andras74 2017.01.03. 20:42:17

Ha nem viszi túlzásba a küzdelmet, és nem állítják ki, akkor jól fogunk vele járni. Hajtani fog, és ez jó hatással lesz a csapatra.

Grinta 2017.01.03. 21:07:17

Jó ezeket a szavakat olvasni Tőle,büszke ember,szeretem az ilyet.Pontosan tudja hol van,és mit várnak Tőle.Remélem meglepetést okoz mindenkinek..még annak a kettőnek is.

Watakuki 2017.01.03. 21:34:07

Szerintem 8 millióért kellemeset fogunk benne csalódni, ha nem is lesz világsztár itt, simán megadhatja az a stabilitást a kp-nak, amit lassan másfél éve keresünk.

2017.01.03. 21:53:45

Szerintem ha nem támasztunk mögé nagy elvárásokat, mindenképp pozitív csalódás lesz. Szerintem a jelenlegi középpálya működésére akárkit hoztunk volna, javulás lenne (kis túlzással).
Remélem beválik és alapember lesz. Szar lenne -már megint- idehozni egy lassan 30 évest padozni.

Dybala11 2017.01.03. 22:11:46

Erősítés a jelenlegi középpályára és ez a legfontosabb. Hajrá tábornok!

edgardavids 2017.01.03. 22:13:09

Szerintem pozitívan fogunk benne csalódni. (videók alapján nem egy technikai zseni, de egy igazi állatnak tűnik :D)

edgardavids 2017.01.03. 22:15:14

*technikailag nem egy zseni :D

JuventusFanatikus 2017.01.04. 10:14:51

Szimpatikus nyilatkozat.Nagyon kedvelem az ilyen játékosokat akik kiteszik a szívüket a pályára.Úgy látom megvan benne a győztes mentalitás.Jó előérzetem van vele kapcsolatban.

Rocky80 2017.01.04. 11:06:51

Ez a srác meg fog értünk szakadni és 100%-ig megszolgálja az árát. A középpályás sorunkat, a körülményeket, a mentalitását és az árát figyelembe véve jó vétel volt.

.Bulldeo 2017.01.04. 12:59:03

Ha Khedira helyett fogja Allegri játszatni, akkor még jól is elsülhet.

Grinta 2017.01.04. 14:28:46

@.Bulldeo: Khedirából mostanra egy résekbe,üres területekbe berohangáló játékost csináltak Allegriék..akire amúgy nem nagyon számítanak,és nem is tudják felvenni általában.Rincon szerintem más típusú,de attól még játszhat helyette nem azt mondom,csak a finomhangolást nézve,mások az erősségeik.Viszont az látható..hogy a mi középpályánk,és most végül is csapatszintről is beszélek,nagyon variálható,talán ez a legnagyobb előnyünk a többiekkel szemben.

Nathas 2017.01.04. 14:31:50

@.Bulldeo: Szerintem inkább Sturaro helyén szerepel majd.

@Rocky80: "A középpályás sorunkat, a körülményeket, a mentalitását és az árát figyelembe véve jó vétel volt." - ez így helyes és pontos :)

.Bulldeo 2017.01.04. 15:04:28

@Grinta: üres területekre bekocogni, mellé bólintani, vagy hátrapasszolni - azért nekem nem szakadna meg a szívem, ha a játékunknak ez az eleme háttérbe szorulna.
Khedirának nagyon kevés a hozzáadott értéke a csapat teljesítményéhez, Lichtsteiner minden egyes beadása lehet pontatlan, mégsem veszít rajta annyit a csapat, mint Khedirán, aki fék a motor kellős közepén.

Grinta 2017.01.05. 13:33:53

@.Bulldeo: A hátrapasszolni alatt a lekészítést is érted gondolom,ami nagyon fontos.Azt viszont megkérdezném..ha ilyen gyenge játékos,akkor miért játszik mind a Juventusban,mind a német válogatottban??Valamit azért csak tud.Edzői bíznak benne,még Mout is idevéve,azzal az utolsó fél év kivételével Madridban.

Rikoo 2017.01.05. 13:41:28

@Grinta: A súlyos sérüléséig a világ egyik legjobbja volt a posztján. Mourinhónál volt a legjobb. Azt a taktikát szinte neki találták ki. Nálunk, viszont kb. semminek a fele amit mutat...
Labdát nem szerez, labdabirtoklásban semmi haszna, támadásban sem látok semmit ami miatt egyáltalán itt kéne tartani.
Bár ahogy látom, nem igazán érdeklődnek iránta csak az MLS-ből.

Grinta 2017.01.05. 13:46:58

@Rikoo: Én megmondom őszintén..sose kedveltem.Ezt se hinné senki rólam,mert általában védem.Viszont megkedveltem Samit mióta nálunk játszik.Játéka teljes mértékben átalakult,ebben maximálisan igazad van,amit Én látok..hogy főként a taktikai elemek dominálnak nála..talán ez az oka hogy kedvelik az edzői.

.Bulldeo 2017.01.05. 13:48:07

@Grinta: lekészítés;) hát Khedira a saját térfelünkön is lekészíti a labdát Ruganinak?
Azért az ő karrierjében volt egy vízválasztó vonal, a sérülése.
De még nálunk is tudott hasznos lenni, amikor Marchisio hiányában egy kis rutint kellett hozzátenni Pogba amúgy klasszis teljesítményéhez. Ebben a szezonban, ebben a csapatban, ezen a középpályán Khedira hátráltató tényező.

Rikoo 2017.01.05. 13:50:34

@Grinta: Az egyetlen ok igazából. Esetleg még a kulisszák mögött vmit nagyon jól csinál.:D

Grinta 2017.01.05. 13:57:21

@.Bulldeo: Ha az kell hozzá hogy támadás induljon..vagy hogy Rugani belépjen ezáltal a játékba,amivel területet nyit..akkor igen! :D

.Bulldeo 2017.01.05. 14:28:56

@Grinta: igen, ez jól hangzik, és biztosan Evra meg Lichtsteiner rossz beadásait is meg lehet magyarázni, hogy azok miért jók, de a játékunk eléggé nyögvenyelős, és ez főként a középpálya gyenge teljesítményéből fakad.
Szerintem nem Marchisioval van a gond, és nem is Pjaniccsal. Mindkettő játszhatna jobban, de ez tavaszra még változhat. Viszont melléjük kellenek dinamikus, kemény játékosok, nem pedig egy óvatoskodó, párharcokat fel nem vállaló Khedira.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása