Marotta: „A világ legjobbjai közé akarunk tartozni”

marotta_beppe_szemuveg_nelkul.jpgA Juventus általános igazgatója, Giuseppe Marotta mai interjújában megerősítette Mattia Caldara megszerzését, azonban a védő csak 2018-ban csatlakozik a csapathoz.

A bianconero klub érdeklődése a védő iránt nem újdonság, hiszen a napokban több sajtóorgánum is beszámolt tárgyalásokról, illetve egyes ajánlatokról.

„Jól állunk, majd januárban jelentjük be hivatalosan, de az átigazolás 2018-ban fog megtörténni.” - nyilatkozta a vezető a La Gazzetta della Sport munkatársának, mielőtt a további átigazolási célpontokról beszélt volna.

„Nehéz olyan futballistákat találni, akik a Juventus szintjén vannak és elérhetők. Axel Witsel? Jelenleg megfeneklettek a tárgyalások, a játékos szerződése júniusban jár le, és addig öt hónapot játszhat a futballista. Ezért körülbelül havi egy millió euróra becsüljük az ügyletet.

Ami Steven N'Zonzit illeti, jó a kapcsolatunk a Sevilla csapatával, és vannak bizonyos tapogatózások, amiben semmi elvetendő sincs.

Mahmoud Dahoud vagy Julian Draxler? Az első játékos kapcsán annyit mondhatok, hogy számos futballistát követünk figyelemmel.

A második tekintetében lehetetlen az érkezése, mivel számos problémát okozott nekünk a 2015-ös elutasítása.

Amennyiben elutasítanak minket egyszer, nos, akkor a Juventus elkezd másfelé nézelődni.”

A bianconero együttest hírbe hozták a Real Madrid csapatánál jelenleg peremre szorult James Rodríguezzel, sor kerülhet a futballista nyári megszerzésére?

„Négy vagy öt éve nem engedhettük volna meg magunknak Gonzalo Higuaín és Miralem Pjanić árát, most azonban ezt megtehetjük.

A tűzerőnk javult a közelmúlthoz képest, ezt pedig az elnökünk, Andrea Agnelli kiváló munkájának köszönhetjük, és jelentős erősítésekre tehetünk szert a csapat tekintetében. Egyértelműen ezen az úton kívánunk továbbhaladni.

Rodríguez? Attól függ, milyen átigazolási időszaknak nézünk elébe, a pénzügyi egyensúlyt mindig tiszteletben kell tartani, de a Juventus a világ legjobb klubjai között kíván lenni. Ez volt és mindig is ez lesz az ambiciózus céIunk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9812067061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitya10 2016.12.22. 10:26:12

Azért az egyértelműen látszik h Draxler nála is rendesen kiverte a biztosítékot :D húzzon is Párizsba úgyis csak ő kell oda h BL esélyesek legyenek...Caldara egy nagyon jó vétel főleg úgy h az Atalanta is megtarthatja mèg 2 évre aztán Ruganival alkothatnak. Dahoud és James am számomra elég csábító lenne hátha az egyik meglesz. Witselt meg hozza már el vhogy én már total elkönyveltem h még a télen jön kell ő nekünk nagyon.

2016.12.22. 10:30:18

Nah szóval akkor:
- Witselért 5 misit vagyunk hajlandóak adni
- Caldara lesz a fiatal, aki az Atalantából érkezik, de 2018-ra ő már 24 éves lesz, remélem jól átgondolták
- N'Zonzi remélem marad ahol van
- Dahoud iránt érdeklődünk
- német kis pöcs esetében helyesen viselkedünk, bocsánat ha vkit zavar ahogy leírtam a dolgot, de ennyire tartom őt
- Jamesre meg lenne zsé, de gondolom a játékos dönt majd

venember83 2016.12.22. 10:35:41

@hellan: eh, mennyivel hatékonyabb lett volna valami ilyesmit beírni a Mercato rovatba, mint cikkel bajlódni. :)

Apuleius 2016.12.22. 10:45:01

@hellan: "- Caldara lesz a fiatal, aki az Atalantából érkezik, de 2018-ra ő már 24 éves lesz, remélem jól átgondolták"

Ezen én is gondolkodtam, s egyáltalán nem tartom jó ötletnek, hogy 2018-ra toljuk az érkezését (persze lehet, hogy az Atalanta csak így ment bele az üzletbe).

Spez 2016.12.22. 10:50:39

@hellan: Ha a Bayern viszi Comant akkor azt a pénzt nem Benátiára kell költeni, hanem Caldarara, de úgy hogy nyáron jöjjön!

@Apuleius: Nehogy már egy Atalanta szabjon feltételeket... Marotta növesszen tököt és csapjon az asztalra

Juveboy92 2016.12.22. 11:00:50

@hellan: már 24 ...ja lehet addigra a játékos már a visstavonulásán gondolkodik majd ... Első szezonja a Serie Aba és ahogy Ruganinak az Empoliba úgy Caldaranaj is kell a folyamatos játék:)

Apuleius 2016.12.22. 11:06:50

@Spez: El vagy szerintem tévedve, még szép, hogy az Atalantának is van beleszólása az ügybe. Ez bizony így működik, ez nem egy birodalmi terjeszkedés, hanem egy üzleti megállapodás, amely során mindkét félnek vannak érdekei és feltételei.

2016.12.22. 11:09:27

@venember83: Csak tömör összegzés unalmamban. :D

@Apuleius: Abszolút nem jó ötlet sztem sem, világ baromsága 1-1.5 évet várni még, többet fejlődne nyártól nálunk.

@Spez: Caldara sztem külön keretből megy, nem Coman árából, de sok jelentősége nincs, nyáron még jók vagyunk a Pogba eladás miatt.

@Juveboy92: Kellene, de azt itt is megkapná tekintve h hullanak a belső védőink. ;)

Spez 2016.12.22. 11:13:16

@Apuleius: Jah, ilyenkor nem számít a játékos akarata?

Egyszezonos játékosért kérnének 18 millát (TR ára 1 milla ) és még másfél évig maradjon is ott..
Ez szerintem nem üzlet, hanem szopóroller

Apuleius 2016.12.22. 11:19:32

@Spez: Nyilván számít a játékos akarata, feltehetően Caldara is szívesen igazol a Juvéhoz, de ez most hogy jön ide?

Az, hogy Te egyszezonos, sehol sem bizonyított játékosnak tartod, az szubjektív vélemény, a TR árazása pedig nettó marhaság (s kérdéses, mikor frissítették utoljára), de Olaszországban az egyik legtehetségesebb fiatal védőnek tartják, s elhiheted, hogy a Juve igazgatóinak árnyaltabb és pontosabb képük van a képességeiről, mint Neked vagy nekem. Mindamellett azt is látni kell, hogy az árak elképesztő irányokba mennek, manapság ennyibe kerül egy tehetséges fiatal (valószínűleg nem véletlenül).

"Ez szerintem nem üzlet, hanem szopóroller"

Szerinted igen, Marottáék szerint ez egy jó üzlet. Én nekik hiszek...

MdewC 2016.12.22. 11:19:32

Egyre halálosabb a Kobra méreg, ez tetszik. :))

Caldara? Jelenleg senkit nem tudna kiszorítani, szakmailag teljesen jó döntésnek gondolom a tervet. Benatia pedig jó helyen van nálunk.

Spez 2016.12.22. 11:25:22

@Apuleius: Nem értem miért nekik hiszel és nem nekem :)

Elbeszéltünk egymás mellett, én nem azt mondtam, hogy nem jó Caldara csak azt hogy szerintem megint megpróbálják szivatni Marottát.
Ha ennyi pénzt akarnak akkor jöjjön most a nyáron - akár Benátia helyett.
Bonu - Barza - Chiellini - Rugani - Caldara

Apuleius 2016.12.22. 11:33:57

@Spez: Az öt bajnoki cím zsinórban azt sugallja, hogy jobban értenek hozzá, mint mi ketten :-) Persze az is igaz, hogy eddig nem derült ki, mi mire lennénk képesek :-)

Én nagyon keveset láttam Caldarából, de valamiért nagyon akarjuk és nagyon sokat látnak benne, legalábbis nekem azt mutatja, hogy nem várunk nyárig, s már most lezsírozzuk az egészet. Általában az ilyesmivel nem szoktak mellényúlni Marottáék. A 2018 nekem sem tetszik, de az Atalantának is vannak érdekei, nem akarják mindenáron eladni a legnagyobb értékeiket, s a hosszabb távú jó kapcsolat is fontos, ez pedig azt diktálja, hogy mindkét fél számára elfogadható és előnyös megállapodás szülessen. Az üzleti életben nem mindig az erőből történő kommunikáció a nyerő. Hülyén hangzik, de a 18 millió a mai árak mellett azért nem egy elképesztően magas összeg (a valóságban természetesen nagyon is az).

JuventusFanatikus 2016.12.22. 11:35:52

Szerintem nem akkora baj, hogy marad 2018-ig az Atalantában Caldara, de Benatiát nem kéne megvenni, hanem valahogy kikölcsönözni még egy évre.

MDaniel98 2016.12.22. 11:40:42

@Apuleius: Azok után, hogy anno 10 milliót átutaltunk nekik a Peluso, Padoin csoda kettősért, szerintem még mindig ők jönnek nekünk 1-el.:)

Apuleius 2016.12.22. 11:41:56

@MDaniel98: Viccelsz? Padoin ötszörös bajnok, ajándék volt 5 millióért.

MDaniel98 2016.12.22. 11:45:40

@Apuleius: Az Atalantának lőtt gólja még mindig élénken él emlékezetemben.

Spez 2016.12.22. 13:02:03

@Apuleius: :)
Na jó, egye kukac. Meggyőztél :)

patrik1112 2016.12.22. 13:17:16

Szerintem semmi gond nincs ezzel hogy csak 2018ban jon. Barza papa valoszinuleg akkor vonul vissza, Benatiat pedig gondolom megvesszuk szezon vegen, felesleges lenne 6 belso vedo foleg ha a jovoben 4 vedovel fogunk jatszani

Spez 2016.12.22. 13:41:36

@patrik1112: Így van felesleges lenne 6 belső védő, ezért inkább Caldara jöjjön Benatia helyett. Ahogy már fentebb írtam:
Bonu - Barza - Chiellini - Rugani - Caldara

m.martin91 2016.12.22. 13:46:39

@patrik1112: Én is ugyanígy gondolom. Szerintem is megvesszük Benatiát, Barzagli pedig 2018-ban Buffonnal együtt visszavonul, és az ő helyére érkezik Caldara. Előre eltervezték ezt Marottáék.
Összességében egyébként engem is kicsit meglep, hogy majd csak másfél év múlva tartunk igényt a nagyon tehetségesnek tartott Caldarára, de ha jobban belegondolunk, teljesen jól van ez így. Reméljük, nem fog súlyos sérülést szenvedni ezen időszak alatt, és semmi sem gátolja a fejlődését az Atalantában, ahol nyilván továbbra is kezdőjátékosként számolnak majd vele.

Rikoo 2016.12.22. 14:11:20

Ilyen pozitív és célratörő Marotta interjúra én még nem is emlékszem.:D
Most először nem ködösít.

Mitya10 2016.12.22. 14:16:28

@Rikoo: azért a Dahoudos rész picit még Marottás volt ;) :D

Rikoo 2016.12.22. 14:20:08

Caldarával kapcsolatban pedig nekem nagyon nem tetszik ez az üzlet. Nem csodálkoznék,ha hullámvölgybe kerülne és nem tudná hova tenni ezt az egészet. Ez olyan leigazolt a Juventus, de mégse.

Rikoo 2016.12.22. 19:12:38

Azért kiváncsi vagyok ki lesz majd a nagy dobásunk a középpályára. Verratti, Kroos és Rakitic az első számú célpontjaink a sajtó szerint.

Grinta 2016.12.22. 19:13:54

@Rikoo: Ezzel a vonallal nem lehet mellélőni.

Juveboy92 2016.12.22. 22:35:59

@Rikoo: egyébként a Rodriguezes rész egész pontosan úgy szól hogy Agnelli nagyon kedveli őt , majd meglàtjuk mi lesz :D
Szóval ha csak nm igazol el télen Angliàba, nm tartom kizàrtnak hogy ràrepülünk...
Higuain is azért érkezett mert Agnelli kinyitotta a pénzcsapot ha elhozza neki Marotta

Rikoo 2016.12.23. 00:01:33

@Juveboy92: Én örülnék neki. Szerintem nálunk ki tudna teljesedni. Teljesen más a játékunk, mint a Realnak és a képességei inkább nálunk jönnének ki.

Mondtad, hogy szoktál Boca meccseket nézni. Milyen véleménnyel vagy Bentancurról?
Én nagyon nem látok benne semmit.

Juveboy92 2016.12.23. 00:25:05

@Rikoo: én sem làtok benne sok mindent, nem làtom benne azt a kirobbanó akaratot mint Pogbanal hogy egyből óriàsit fejlödjön... amiket meg technikailag megold arról mindig az jut eszembe hogy védők botrànyosak így könnyű cselezni...amikor gyengén muzsikàltunk jàtékba évelején azt mondtam jól jönne , most úgy érzem hogy kevés lenne még sokat kell tanulnia de càfoljon ràm

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása