Diego: "Nincs bennem rossz érzés a Juvéval kapcsolatban"

diego_juve2.jpgA Juventus korábbi brazil támadója elmondta, nincs benne rossz érzés a Juvénál töltött egy idényével kapcsolatban, azonban szívesen maradt volna még legalább egy évig.

A dél-amerikai játékos 25 millió euró fejében a Werder Bremen csapatától érkezett a Bianconerihez még 2009-ben és abban az időben az egyik legkeresettebb játékosnak számított.

A bíztató kezdés után teljesítménye visszaesett és a sokan a gyenge szereplés legfőbb felelősének tekintették Torinóban, így egy év után távozni is kényszerült, amikor új igazgató, nevezetesen Giuseppe Marotta érkezett a csapathoz.

"Nem bánok semmit." - kezdte Diego az Extra Timenak adott nyilatkozatát.

"Egy álom volt. Kaptam ajánlatot a Real Madridtól és a Bayern Münchentől is, én azonban a Juventust részesítettem előnyben. Négy évre írtam alá.

Ez egy olyan klub, ahol mindenképpen nyerned kell és ez nem történt meg. Abban az időben ott egyfajta forradalom zajlott, meg akarták változtatni a filozófiűájukat és több figyelmet  szerettek volna szentelni a stílusos futballnak.

Az eleje csodálatos volt, négy győzelem zsinórban, dupláztam a Roma ellen. Aztán az eredmények nem jöttek, talán azért mert a csapat nem használta többet azt a játékrendszert.

Januárban Zaccheroni váltotta Ferrarát, őt pedig a következő idényben Delneri követte, aki hozta magával a 4-4-2-t.

Annak idején, 2004-ben a Portonál volt, s tudtam, hogy nem fog kedvezni nekem, ő ugyanis nem játszott mezzalaval (külső középpályás, aki nem szálső, ilyen volt pl. Andrés Iniesta vagy Clarence Seedorf - a szerk.). Szóval minden megváltozott.

Marotta is új irányt hozott. Ő és az edző azt mondták nekem, hogy szeretnének megtartani, de felhatalmazást kaptam, hogy más csapatokkal is tárgyalásokat folytassak, én pedig a Wolfsburgot választottam.

Ma, érettebben már nem mentem volna el azonnal, maradtam volna még legalább egy évet. Akkor azonban nem a türelmemről voltam híres."

Vajon Diego azért kényszerülhetett távozásra, mert nem tudott Alessandro Del Pieroval együtt játszani?

"Dehogy is! Nemrég is hosszasan beszélgettünk Sao Paoloban. Delneri azt mondta, hogy mi nem tudunk együtt játszani, de Del Piero egy kivételes egyén, akivel remek viszonyt ápolok a pályán és azon kívül is."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2512008932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bbenj 2016.11.29. 16:34:11

Ő rosszkor volt itt!ma sokat segithetne az akkori Diego vèlemènyem szerint!

Rikoo 2016.11.29. 16:40:41

@Bbenj: Na igen ebben én sem kételkedem.
Igazából nem is értettem, hogy miért adtuk el. Buktunk rajta 10 milliót egy év alatt, ráadásul elég hasznos lehetett volna a következő években is.
Ő nem volt annyira semmirekellő, mint Melo, Almirón, J.Martínez és társaik.
Mondjuk Tiago is a semmivel volt egyenlő pedig ő előtte és utána is jó teljesítményre volt képes, főleg az Atletiben.

ToTTy-Juve 2016.11.29. 16:48:24

Nem buktunk rajta semmit @Rikoo: Az ő árának különbségéből cserebizniszben hoztuk el Barza papát 500.000-ért. Na és ki járt jobban? :DDD

2016.11.29. 17:20:21

Pjanic szenved most tipikus Diego-effektusban.

Nathas 2016.11.29. 17:38:34

@fire06: Pont ahogy mondod. Már a brazilt is sajnáltam, remélem a bosnyák nem jár ugyanúgy, mert sokkal többre hivatott.

pedronegroo 2016.11.29. 17:53:03

Csak szólok hogy a brazil még csak 31 éves és egyáltalán nincs rossz formában! :)

pedronegroo 2016.11.29. 17:58:07

@Gremsperger Elemér: jó hát a brazil bajnokságban :) de a Flamengo-ban!

nortu30 2016.11.29. 18:48:29

A szívét-lelkét kitette a pályán, én nagyon bírtam. Valóban rosszkor volt itt, amikor hozzá nem értők irányították a csapatot. Most olyan szükség volna rá, mint egy falat kenyérre.

The king of alibis 2016.11.29. 19:00:56

@nortu30: 31 éves. Majd 2-3 év múlva szóba jöhet. Csak járjon le a szerződése....

Gaben Smith 2016.11.29. 22:20:23

@Bbenj: Szerintem azóta sem sokat lehetett a jó telsesítményéről hallani ez mindent elmond róla...

Bbenj 2016.11.30. 06:36:04

@Gaben Smith: az lehet,de èn azt irtam,hogy az akkori 24-25 èves Diego lehetne ma segitsèg :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása