A védősor komolyan megfogyatkozott

marotta_es_allegri_oltonyben.jpgA Juventus kerete rendkívül kevés opcióval maradt védősor tekintetében, miután Leonardo Bonucci és Dani Alves sérülést szenvedett. Mindkét sztárjátékos sérülten hagyta el a pályát a tegnap a Genoa elleni meccsen, és a brazil válogatott akár négy hónapra is kieshet lábtörése nyomán.

Emellett Leonardo Bonucci olcsóbban megúszta, miután mindössze izomsérülést szenvedett, és a következő bajnokit, amelyen a meglepetéscsapat Atalanta lesz az ellenfél, mindenképpen kihagyja.

Leonardo Boncci és Dani Alves nem az egyetlenek, akiket Massimiliano Allegri nélkülözni kényszerül a védősorból az utóbbi pár hétben. Andrea Barzagli már minden bizonnyal nem lép pályára idén vállsérülése miatt, Giorgio Chiellinit pedig az utóbbi eléggé gyakori izomsérülések hátráltatják. Az olasz válogatott idén már hét mérkőzést kihagyni kényszerült ezen sérülések miatt.

Giorgio ​Chiellini várhatóan játékra kész lesz az Atalanta ellen, és ő lesz az egyetlen bevethető hátvéd Daniele Rugani és Medhi Benatia mellett, akik a Genoa ellen elég gyenge teljesítményt nyújtottak. Az első számú játékosok sérülései nagyon nehéz helyzetbe hozták a Juventus mesterét, aki talán négyvédős rendszert fog alkalmazni, hogy legalább a három bevethető védő közül pihentethesse Giorgio Chiellinit, Daniele Ruganit vagy Medhi Benatiát.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9212005706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.11.28. 11:26:00

Az egyetlen csapatrész, ami nem gyengült. Erre lassan mindenki sérült lesz itt is... Kp úgy kuka, ahogy van. Jó előjelek az Atalanta ellen. Ha vmi, akkor a sok sérült miatt bukhatjuk a scudettót. Bl-ről beszélni sem érdemes. Talán tavaszra felépülünk...

Andras74 2016.11.28. 11:27:07

Ruganit minek kéne pihentetni? Neki éppen játékhiánya van!

pedronegroo 2016.11.28. 11:33:55

Na ugye milyen jó hogy nem költöttük el a Pogbáért kapott pénzt! Most januárban lehet 2-3 védőt meg középpályást igazolni csak kérvényezni kell az UEFA-t hogy 30 fős keretet nevezhessünk a tavaszi meccsekre, ennyi csak elég lesz, bár olcsóbb volna ha változtatnának az alapszabályokon és engedélyeznék a kispályás fociban már bevett 4+1-es felállást.

The king of alibis 2016.11.28. 11:34:57

Hozzunk még a télen 3 belső védőt meg 2 védekező középpályást. Gyerünk, Marhotta.
Az Atalanta meg sz@rrá picsáz minket....

ovaentat besök 2016.11.28. 11:42:39

@Gremsperger Elemér:
Várjunk még azzal szerintem. Rendezni fogják a sorokat a lehető legjobb módon.

Tony. 2016.11.28. 11:55:30

A középpályát eladtuk, a BBC-t leépítettük. Még jó, hogy van egy 90 milliós csatárunk, aki egymaga kihúz minket a bajból!

The king of alibis 2016.11.28. 12:36:12

@Tony.: az volt a hülye aki egy olyan játékosért kidob 90 millát,akit ki kellszolgálni és 10 helyzet kell neki 1 gólhoz

m.martin91 2016.11.28. 12:39:38

A Gazzetta szerint Bonucci 2, míg Dani Alves 3 hónapra dőlt ki. Benatia pedig januárban minden bizonnyal az Afrika kupán lesz.

Rikoo 2016.11.28. 12:43:27

@m.martin91: Vagyis marad Rugani és Chiellini, mert más játékost nem tudunk nevezni csak 21 év alattit. A nevezési listán pont megvagyunk.

m.martin91 2016.11.28. 12:49:41

@Rikoo: Hacsak nem igazolunk valakit. Figyeljük az Atalantás gyerekeket. Caldara a Bonucci-utód.

2016.11.28. 13:07:59

Ha ennyi sérülttel is behúzzuk a scudettót, az a világ csodája lesz...
Ezt a pár fordulót még ki kell bírni, aztán remélem tavaszra felgyógyul mindenki.

Mixbetegállat 2016.11.28. 13:12:28

Kit érdekelnek a védők amikor a csatákat a támadó katonák nyerik meg.Ja hogy azok sincsenek..

Andras74 2016.11.28. 13:18:49

A Juve eddig még mindig jól jött ki az ehhez hasonló, nehéz időszakokból......Teher alatt nő a pálma! :))

Tavaly ilyenkor ki mert nagyobb összeget tenni (vagy akár csak álmodni.....) a bajnoki címünkre? Most azért, nem is olyan kicsivel, de jobban állunk annál! Minden rossz széria egyszer véget ér! Reméljük, hogy máris! A siránkozás és mások szapulása helyett inkább szurkoljunk!

Grinta 2016.11.28. 13:27:30

@Andras74: Az első mondatodat a Sevilla elleni idegenbeli alkalmával is írtad,ott is igazad lett!Tavaly ilyenkor Én bőven bíztam a csapatban..most mondhatnám hogy most sincs ez másként..de igazából semmi ok a pánikra,így a két szituáció nem is összahasonlítható.Összakapják magukat,ebben biztos vagyok,valahol kellenek az ilyen pofonok is.Ahhoz pedig már sajnos! hozzálehet szokni(Én nem tudok mondjuk) hogy vagy temetést,vagy esküvőt tartunk.Forza Juve

Hoods. 2016.11.28. 13:32:19

Kar, hogy nem lehet 50 fot nevezni, akkor talan eleg lenne Allegrinek, hogy ev vegeig legyen csapat. De majd Higuain egyedul megoldja, hatrajon vedekezni, lecselez mindenkit, vegigviszi a palyan, majd meg be is lovi. Meg szerencse, hogy megvettuk..

Tothtihamer 2016.11.28. 13:36:50

@Hoods.: 90 millióért el is várom tőle

venember83 2016.11.28. 13:47:46

@Andras74: oké, a bajnokságban persze, hogy teher alatt nő a pálma, meg a cserék bizonyíthatnak, de a BL a cél idén és jövőre, az meg így nagyon kemény dió, ahhoz a csoportmeccsek után már jó csapatjáték/futball ÉS egészséges meghatározó játékosok kellenek. Jelenleg egyik sincs sajnos.

Andras74 2016.11.28. 13:55:10

@venember83: Mindenki tudja, hogy a BL-ben legalább 6-8 erősebb csapat van, mint a miénk. Mégis, közölük csak egy fog nyerni, tehát a többi még erősebb kerettel is vesztes lesz. A BL nagyon lutri, mindenkinek. Nagyban függ attól, hogy egy csapat milyen napot fog ki, Allegrinél pláne!
Márciusig azét csak-csak igazolunk egy-két jobb játékost, és néhányan meg is gyógyulnak. További sérülésektől nincs okunk tartani, mert már szinte nincs egészséges ember....Ez van. Ezt előre nem lehet kiszámítani! A zöme meccs alatti szituban sérült meg. Az nem edző vagy stáb hibája!

Andras74 2016.11.28. 14:02:57

@Grinta: A tegnapi gyalázatos volt. Nem kell szépíteni. Aki régi, Juve szurkoló, az tudja, hogy mindig volt velünk ilyen. Engem is szét......az ideg, amíg nem nyerünk meg egy újabb meccset.....
Lehet szidni a vezetőket, az edzőt, az orvosokat stb, de nem méltó. Nem kell elfelejteni, honnan építették fel a csapatot, és nem mondták sosem, hogy kész. A két 7. hely időszakában is kitartottam, most egy vereség miatt nem fogok elfordulni.
Contét sem bántom, de érdemes belegondolni, hogy milyen lehetőséget hagyott ki, amikor elment. Pedig, a project már elkezdődött, de nem ment gyorsabban. Nem véletlen, hogy még senki sem tudott BL címet védeni, mert olyan nagy a szerencse faktor, és kicsik a különbségek! Szóval, Allegri elhitte, és reményeim szerint egyszer le is fogja aratni a babérokat!

.Bulldeo 2016.11.28. 14:07:43

@Andras74: én a múlt szezon ponthullató periódusában azt éreztem, hogy nagyon akarunk, de minden szituációból, ahol a szerencsének is van szerepe, pechesen jöttünk ki. Az Allegri iránti türelmetlenséget akkor nem értettem.
Jelenleg ennél azért nagyobb a gond. Tele vagyunk egyénileg magasan képzett játékosokkal, ezért is tudunk a tabella elején lenni, de csapatnak nem igazán nevezhető az éppen aktuális 11 a pályán. A játékosok összessége nagyon lassú, demotivált, elképzelés nélküli. Nem csodálkoznék, ha egy hónap múlva már nem mi lennénk a tabella élén. Buta focit játszunk, és nem látni a javulás jeleit, de még azt sem, hogy szeretnénk javulni.

Andras74 2016.11.28. 14:12:43

@.Bulldeo: Remélem, nem lesz igazad, és nem adjuk ki az első helyet! Egy vesszőcsapásra megváltozhat minden, vagy így, vagy úgy. Egy Pjanic szintű játékos bármikor elkezdhet újra focizni, és rögtön lenne fazonja a csapatnak! Higu sem 10 gólos lesz a szezon végére, és Dybala sem! Bízzunk bennük!

.Bulldeo 2016.11.28. 14:21:08

@Andras74: én már ötvenedszer írom le, hogy szegény Pjanic nem a játékát játsza, nincsen nagyon igény szemmel láthatóan arra, hogy olyan játékot játszunk, amiben kijön a bosnyák klasszisa, szóval nem fog feljavulni. Attól még, hogy türelemmel várjuk, hogy mikor vált Pjanic Pogba-módba, ez nem fog megtörténni, mert nincsen meg hozzá az adottsága.

Andras74 2016.11.28. 14:26:50

@Mixbetegállat: Te kit vettél volna Higu helyett? Allegrit kire cserélnéd, akivel garantált a BL?
Higut amúgy nem Allegri rúgta le, és még csak a stábja sem. Ahogy Pjacát, Alvest, Barzaglit stb. sem. Nekem egyébként Barza papa hiányzik leginkább, és Dybala...
Januárra nagyjából összeáll a csapat, és márciusig lesz idő a bajnokságra figyelni.Addig pedig ne kerüljünk nagy hátrányba, és ennyi! :))

Andras74 2016.11.28. 14:29:20

@.Bulldeo: Azt azért lássuk be, nem mindegy, hogy Dybala, Higu, Pjaca van előtted, vagy más, amikor passzolnod kell, és még kevésbé mindegy, hogy ki védekezik melletted, ki lép be a helyedre, amikor előre játszol. Egy Witsel vagy hasonló éppen erre kell a csapatba! Nem is kell Pogbát pótolnia. Játssza a saját játékát, csak jobban. A szabadok azért nem mennek rosszul!

The king of alibis 2016.11.28. 14:31:49

@Andras74: sérüléseink nagy része izomsérülés. Mégis ki a faxom a felelős érte?????

Andras74 2016.11.28. 14:39:16

Akkor minden stáb szar....Nézd meg pl. a Sassuolot, hogyan fogyott el az EL meccsek miatt, előző évhez képest. De, hogy mást mondja, néha a Barca és a Bayern is elég viccesen tud csak felállni. Jelenleg a játékosok 110%-on vannak pörgetve, jelentősebb szünet nélkül. Kódolva van, hogy sorozatos sérülések jönnek.
A Napolinál ki a felelős Milik miatt?

Grinta 2016.11.28. 14:41:08

@Gremsperger Elemér: Ez egyáltalán nem igaz.Amikor ilyeneket állít valaki,akkor nem csak érzésre kellene írni..hanem alátámasztani adatokkal.Így (lenne) hiteles.

2016.11.28. 16:56:31

Scudetto úgyis meglesz, amilyen "csúcsformában" van a Roma-Napoli-Milan. A bl-t meg valamikor megnyerjük, ahhoz javarészt szerencse kell (khm... Real M.).
Egyébként a többi bajnokságot is figyelitek? A Barca két meccs óta nyeretlen, emelett begyűjtött két vereséget, két nem túl nagy csapat ellen. A Bayernen is meglátszik hogy Guardiola element, tavaly ilyenkor már vezettek vagy 15 ponttal a bajnokságban. Szurkolni kell a csapatnak, nem pedig elvárni hogy minden meccset nyerjenek (ami szinte lehetetlen) illetve nem csak akkor kell ha épp jól megy a szekér.
Higany két hete nem is játszik, mégis femerül mindig a neve. @Tothtihamer: Bár tudom, szerinted a 2003-as bl döntőt is Higu miatt vesztettük el...
Minden esetre, én minden Juve meccs elé lelkesen ülök le.
Remélem nem tiportam bele senki lelki világába.
Én is azért vagyok itt amiért Ti, hogy szurkoljak.

FORZA!

Rikoo 2016.11.28. 17:02:34

@rightinthenuts91: Nem biztos, hogy itt mindenki Juventus szurkoló.

Grinta 2016.11.28. 17:31:00

@Rikoo: Az ebben a szomorú..hogy igaz :(

2016.11.28. 17:31:08

@rightinthenuts91: Baszki te már sokadik vagy a sorban,fordítva ültök a lovon...nem attól vagy óriás szurker,hogy akkor is ömlengsz a csapattól,mikor egy sapka szart se ér,egy igazi szurkolónak joga van kimondani,ha elégedetlen. A csapat játszik értünk,kötelességük olyan focit játszani,amit a szurkolók élveznek. Belőlünk élnek...és igen,kurvára dühít,hogy ilyen fosadék teljesítményt tudunk csak nyújtani,annak ellenére is,hogy az eredmények egész jók,leszarom a Barcát,nem azt várom,hogy minden meccsen parádézzunk,egy jó csapat ismérve,hogy néha gyenge játékkal is tud nyerni,de mi basszus az idei szezonban nem tudtunk olyat nyújtani,amire kalapom emelem. Örülök én a jó eredményeinknek,mint szurkoló,de mint futballrajongó és egy ember,aki szereti a focit,főleg az olasz focit,állítom,hogy ez a fos fillért nem ér.

2016.11.28. 17:50:32

@Hoods.: Eddig is ezt mondtam,csak erre rendre megkaptam,hogy húzzak inkább a Barcának meg a Realnak szurkolni,ha nem tetszik a csapatunk egyébként bűnszar játéka...bár én egy másik oldalról közelítem meg magam és azokat,akik hasonló véleményen vannak. Én úgy gondolom óriási respekt azoknak,akik szeretnének focit látni a kedvenc csapatuktól,de ehelyett csak ezt a szart kapjuk,mégis mindig ott vagyunk a tévé előtt és szurkolunk,nem engedjük el a csapatunkat.
Az meg,hogy a hiányérzetünk okozta dühünket itt írjuk ki magunkból,nem hiszem,hogy minősítene minket,tudtommal ez egy blog,ahol vélemények ütköznek.

The king of alibis 2016.11.28. 17:57:51

Nem Higanyt kell bántani, hogy 90 millát kiadott érte egy marha, ha nem azt, aki kiadta érte. Ennyi pénzért elvárható lenne olyan játékost venni, aki egymaga megcsinálja a dolgokat és húzza a csapatot. Ehelyett kaptunk egy bóját, akit ki kell szolgálni és kinek rengeteg helyzet kell egy gólhoz. Sokan a múltja miatt nem kedvelik Gonzalot (én is oda tartozom), s ez mind tudva levő volt. Ennyi pénzből 1000-szer inkább hoztam volna egy James Rodriguezt s még maradt is volna belőle.....

Hoods. 2016.11.28. 18:05:58

@fire06: En mar nem is figyelek ezekre a nagyokosokra, megkaptam mar en is parszor, hogy inkabb nezzek Barca meccset. Az a jo szurkolo, aki a szart is aranynak latja, ez a blog alapja.Pedig emlekszem, 6-7 evvel ezelott sok emberrel, akik meg ma is itt vannak, meg lehetett mindent normalisan beszelni.Ha eppen szarul jatszottunk,le lehetett irni,senkinek nem jutott eszebe elkuldeni a masikat egy masik csapatnak szurkolni. Ma mar felhigult az oldal, aztan sok lett a szakerto, akik kozben teljesen vakon vannak,de ok a nagy drukkolok, mert csak jot irnak a csapatrol. Aha, ertem..

venember83 2016.11.28. 18:07:36

@Gremsperger Elemér: a Juventusnál több éve mindenkinek számos helyzet kell a gólhoz. Talán nem az illető játékossal van mindig a probléma... Megjegyzem, hogy azért Higuaínban megvan a gyilkos ösztön, ezt már számos Juve-gólja és kapufája bizonyítja szerintem. Persze a Higuaín-utálókat meggyőzni úgyse fogom, és egyáltalán nem is célom.

2016.11.28. 18:09:54

@Gremsperger Elemér: Tényleg nem bírtok erről a Higuain-dologról leakadni?! Baszki,egy olasz gólkirályról beszélünk,aki tavaly 35 meccsen 36 gólig jutott,abszolút húzóembere volt a csapatának,több helyen is bizonyított,rutinos,legjobb korban és világklasszis szezonnal a háta mögött érkezett. A jelenlegi piaci viszonyok közepette semmi irreális nem volt az árában. Inkább az a szégyen,hogy míg a Napoliba a sok gól mellett lehetősége volt kétszer annyi helyzetet is kihagyni,nálunk meccsenként másfél helyzetből kéne az elvárásokhoz hármat lőni. Olyan csatár,amit te szeretnél barátom,a földön nincsen...leigazolod 96 millióért és csapat nélkül,helyzet nélkül hoz neked 35 gólt,mutass a történelem során olyat,aki ezt megcsinálta így!

Tothtihamer 2016.11.28. 18:21:04

@fire06: @Hoods.: Így van +1

@Rikoo: Áruld már el kérlek hogy ki az és milyen megdönthetetlen bizonyítékod van.

.Bulldeo 2016.11.28. 18:25:12

@Andras74: azért azt is lássuk be, hogy sokkal szerényebb keretből sokkal többet hoznak ki az utánunk következők, és ez elég beszédes. Nyalogathatjuk a sebeinket, hogy nincsen Dybala, de közben van egy Pjanicunk, aki a tavalyi 3. helyezett Roma egyedüli kreatív agya volt, és egész jól elmuzsikáltak. Dybala kiesésével egyből rá lehetett volna állni egy egy csatáros felállásra, ahol a szélsők a kapura törnek, és ebbe a játékba Pjanic nagyon jól belepasszolna. Ehelyett két cölöppel játszunk, ami nonszensz. És Pjanic biztosít, hogy Khedirának legyen elég üres területe kocogni.

Rikoo 2016.11.28. 18:44:19

@Tothtihamer: Egy feltételezéshez miért kell személyeskedés és megdönthetetlen bizonyíték?

Grinta 2016.11.28. 18:54:53

@Gremsperger Elemér: Lövésed nincs a klasszikus 9-es fogalmáról.

Tothtihamer 2016.11.28. 18:56:13

@Rikoo: Arra még nem gondoltál hogy valakit mélyen sért ha megkérdőjelezed szurkolói mivoltát?
Szerinted család és munka mellett trollkodni jár ide az ember a cseppnyi szabad idejében?

The king of alibis 2016.11.28. 18:59:25

@fire06: Ezért frusztrált mindenki vele kapcsolatban, mert nálunk jobban kijönnek a hiányosságai. 1-2 helyzetből kellene bevernie a gólt, de nem megy neki, mert nem világklasszis játékos, mint Messi, Suárez vagy Ronaldo. Nápolyban könnyebben megbocsájtották neki a sok kihagyott helyzetet, mert 1 meccsen volt neki 10 belőle amiből lőtt 1-2 gólt. Itt nincs ez. Ennyi pénzért elvárható lenne, hogy jobb %-ban használja ki a helyzeteit és ha szorul a hurok villan.

Rikoo 2016.11.28. 19:00:20

@Tothtihamer: Nem, mivel volt aki a múltban leírta, hogy nem Juventus szurkoló.
A család és a munka, hogy jön ide?
Az egyáltalán nem ide tartozik.
A szerkesztők esetében megértem, de egy kommentelő esetében nem értem minek kell felhozni példaként.

The king of alibis 2016.11.28. 19:01:13

@Grinta: Okosíts, Maestro!!!

Épp ez a baj, hogy 90 milláért vettünk egy 9-est, aki nem klasszikus....

2016.11.28. 19:05:57

@Gremsperger Elemér: És a barom Marotta helyében te kit hoztál volna ide,aki ilyen jellemzőkkel bír?! Merthogy még a felsoroltjaid se kimondottan ilyenek...azért Cr,Messi,Suarez se a semmiből rugdossák a gólokat,minden oda van tálalva. Rengeteg helyzetet kihagynak ők is,de Higuainnal ellentétben ők ki vannak szolgálva,rengeteg az ajtó-ablak,nálunk meg csak a kivergődött,kiszenvedett labdák.

Tothtihamer 2016.11.28. 19:06:49

@Rikoo:
1 - akkor ne általánosíts hanem nevezd meg

2 - Család és munka hogy jön ide?
Szerinted? Egy kommentelőnek 35 órából áll egy nap? Dolgozz napi 10 órát nevelj 2 gyereket és ha lesz még cseppnyi szabadidőd akkor majd megérted.

Grinta 2016.11.28. 19:07:39

@Gremsperger Elemér: Ok.Látod,már megint hülyeségeket írsz.A statisztikája szerint jobb százalékban használja ki a helyzeteit mint Nápolyban,úgyhogy erről ennyit szerintem.Másik pedig az hogy egy ilyen játékos mint Gonzalo Higuain ennyibe kerül.Ha megemészt(itek)ed ha nem.Lewa és Suarez kategória a posztján,ahogy ha jól emlékszem talán Anchelotti is mondta.

The king of alibis 2016.11.28. 19:14:05

@fire06: egy fiatalt, akiből még lehet világklasszis (Higanyból már nem)

@Grinta: nagy hülyeség. Igen. Minden meccsen volt 2-3 helyzete, amit kihagy.

MdewC 2016.11.28. 19:16:19

@.Bulldeo: :D

Háme Sami odaér vaze!!! XD

Tiszta Vidal a srác.

Grinta 2016.11.28. 19:20:31

@Gremsperger Elemér: Vannak meccsek amikor összesen van/nincs ennyi helyzetünk...ennyire telik Tőled csak?

The king of alibis 2016.11.28. 19:24:56

@Grinta: Higany haverod hétről-hétre bizonyítja a pályán, mennyi nem telik tőle....

Grinta 2016.11.28. 19:29:44

@Gremsperger Elemér: Te tényleg bármit képes vagy leírni anélkül,hogy lenne értelme.Sehol egy adat,sehol egy összefüggés,csak megy a nagy lózung.

Grinta 2016.11.28. 19:30:59

@Gremsperger Elemér: És igazából minek is Neked troll név..?mert ez az,Te mondtad!Az előző sem volt különb.

Grinta 2016.11.28. 19:37:30

@Gremsperger Elemér: Meg legyél már olyan aranyos,és keresd már ki az általam említett két posztrivális(Lewa,Suarez)bajnoki statisztikáját,és vessük már össze Gonzalóéval.Csak hogy adatot is közöljünk.

.Bulldeo 2016.11.28. 19:43:58

@Gremsperger Elemér: Dübörög a Higuain ekézés.
"1-2 helyzetből kellene bevernie a gólt, de nem megy neki, mert nem világklasszis játékos, mint Messi, Suárez vagy Ronaldo."
Utóbbiak is sokat kihagynak, csak épp nagyon sok helyzetet képes kidolgozni a csapat. Egyébként egy ideje valamiféle előkészítő csatárt játszik. Még jó, hogy nem védekező középpályást. Gondolom, akkor is ő lenne a hibás, hogy nem ontja a gólokat;)

"Nápolyban könnyebben megbocsájtották neki a sok kihagyott helyzetet, mert 1 meccsen volt neki 10 belőle amiből lőtt 1-2 gólt. Itt nincs ez."

Tudtommal egy gyengébb csapatból jött egy jobb csapatba. Akkor miért képes egy gyengébb csapat 10 helyzetet kidolgozni, az erősebb meg csupán 1-2t? Ha ezen elgondolkozol, akkor nagy igazságokra jöhetsz rá..

Ennyi pénzért elvárható lenne, hogy jobb %-ban használja ki a helyzeteit és ha szorul a hurok villan.

.Bulldeo 2016.11.28. 19:48:46

@Gremsperger Elemér: jav.: utolsó mondat szintén a tiéd: "Ennyi pénzért elvárható lenne, hogy jobb %-ban használja ki a helyzeteit és ha szorul a hurok villan."

Nem a Napolinak fizetett pénzen kell rugózni. Olyan focit kell játszani, amiben kijönnek az erényei.

Rikoo 2016.11.28. 19:55:27

@Tothtihamer: Ne haragudj, de ennek a beszélgetésnek semmi értelme, ha nem bírod értelmezni amit írok...

The king of alibis 2016.11.28. 19:56:39

@.Bulldeo: "Nápolyban könnyebben megbocsájtották neki a sok kihagyott helyzetet, mert 1 meccsen volt neki 10 belőle amiből lőtt 1-2 gólt. Itt nincs ez."

"Tudtommal egy gyengébb csapatból jött egy jobb csapatba. Akkor miért képes egy gyengébb csapat 10 helyzetet kidolgozni, az erősebb meg csupán 1-2t? Ha ezen elgondolkozol, akkor nagy igazságokra jöhetsz rá.."

Nápoly támadó focit játszott és játszik még most, hogy nincs centerük....

.Bulldeo 2016.11.28. 20:04:16

@Gremsperger Elemér: nem Higuain tehet arról, hogy a Juventus valójában nem az ő adottságait akarja kiaknázni; ezzel az erővel meghagyhatta volna a vezetés Mandzukicot első számú csatárnak, aki védekezésben fantasztikus, és néha napján még gólt is szerez.

Megsúgom, olyan csatár nincs, akire Bonuccisan ráíveled meccsenként kétszer a labdát, és abból majd szállítja a gólokat. Ha azt gondolod, hogy Higuain helyett Suarez vagy Benzema itt most ontaná a gólokat, akkor tévedsz. Főleg nem akkor, ha előkészítő csatárt játszanának.

The king of alibis 2016.11.28. 20:10:59

@.Bulldeo: még is minden meccsen meg volt neki 2-3 99-100 %-os helyzet, amiknek a nagy részét kihagyta....

2016.11.28. 20:21:23

@Gremsperger Elemér: Melyik meccseken volt meg?! A szezon elején igen,amikor rúgott 5 meccsen hatot,az utóbbi meccseken a kapu közelébe is alig tudunk jutni,még a góljainkat se ziccerekből lőjük baszki...ráadásul mióta Dybala nincs,ő van visszavonva.
Amit előtte írtál,abban van igazság,azt mondtad a Napoli támadó focit játszik,ezen a ponton elismerem,hogy megfogtál,ha konkrétan az a cél,hogy csúfoljuk a focit,akkor tényleg teljesen felesleges volt ezt a rengeteg pénzt kiadni Higanyért,Pjanicért,Dybaláért,felesleges volt Cuadradót visszahozni vagy Pjacát idecsábítani...ha ez a játék tényleg így jó,ahogy van,akkor ez a csapat nekik csak a süllyesztő lesz.
Talán azért egyetérthetünk abban,hogy egyikünk se erre áhítozik,amikor leül megnézni az aktuális mérkőzésünket.

epaska 2016.11.28. 20:33:42

Miért van az, hogy egy Fior, Napoli, Roma képes támadófocit játszani mi pedig nem? Miért van az, hogy egyes bajnokságok nagycsapatai kétszer annyi gólt lőnek, mint a többiek mi pedig arra sem vagyunk képesek, hogy a legtöbbet lőjük magasan a legjobb kerettel? Miért nem vagyunk képesek a labdát birtokolni középcsapatok ellen sem(BLről nem beszélve) ? Miért nincs kialakult kezdő11, kialakult formáció? Miért a sok izomsérülés? Miért szaladgálnak lélektelenül a játékosaink? Hogy van az, hogy a világklasszis középpályánkat bohócokkal pótoltuk? Hogy lehet az, hogy Higuain Juve játékos 90!!! millióért aki tegnap lófaszt se tett hozzá a játékunkhoz? Allegri 1.évében sokan lehurtogták azt, aki azt mondta, hogy Conteból él... Hát...Azt hiszem el kell gondolkozni ezen.

.Bulldeo 2016.11.28. 20:49:42

@Gremsperger Elemér: hát őszintén szólva én nem emlékszem a 100%os helyzetekre, amit kihagyott, és nem azért, mert nem láttam a meccseket. Abban van igazság, hogy Higuain nem lövi szét a hálót a legváratlanabb pillanatban, mint annó Tevez, de hát tudni lehetett előre, hogy ő nem az a játékos. Ellenben ha kivennéd az MSN-ből Suarezt, akkor elég jól ellene a másik kettő Higuainnal is, ezt állítom. Ilyen játékost vettünk, de nem arra használjuk, amire kellene. A szélről ívelgetjük felé minden elképzelés nélkül a labdákat, és van hogy eljut hozzá, és melléfejeli.
Érdekes, hogy milyen finnyás vagy Higuain kapcsán, de az előkészítést úgy látom jónak tartod, ha szerinted ezek ziccerhelyzetek;)
@fire06: +1

Grinta 2016.11.28. 20:52:18

@epaska: Minden kérdésedre megpróbálok válaszolni.1.Ők a "támadó" focival nem nyernek bajnokságot,Mi igen.2.Mi feleannyi gólt kapunk,így a gólarányok kiegyenlítik egymást,ezt is észrelehetne venni.3.Labdabirtoklásra nem tudok mit írni..csak annyit hogy nem áll egyenes arányosságban az elért eredménnyel.4.Sérülés van mindig,a kialakult formáció pedig a 3-5-2,amihez általában ragaszkodunk,még akkor is ha egyesek azért ekézik Allegrit..miért nem képes változtatni.Ez valahol anomália úgy érzem.5.Máshol sincs kevesebb izomsérülés,mintha Juveboy92 kolléga le is vezette volna egyszer.Még a Barcánál sem pl.6.Lélektelenül szaladgálás ellenpéldája gondolom a lelkesen.Ez egy nagyon mérhető dolog úgy vélem.7.Azért aki Pjanicot bohócnak nevezi(lévén hogy Ő középpályás)arra nem tudok mit mondani.8.Teljesen jó hogy Higuain játékát egy meccs alapján..illetve bocsánat,az alapján se ítéled meg,mert hogy csereként lépett pályára 0-3nál,ami hálás feladat.9.Allegri Contéből él..meg lehet nézni mennyire cserélődött ki a csapat azóta...hát ennyi volna részemről.

epaska 2016.11.28. 22:32:01

@Grinta: Nem nyernek bajnokságot, de nincs is olyan mély és minőségi keretük, mint nekünk még is képesek lazán azt a gólátlagot hozni amit a Juve. Az meg, hogy kevés gólt kapunk egyre kevésbé igaz. 5 csapat nem volt képes betalálni a Juventus ellen: Lazio, Cagliari, Palermo, Empoli, Pescara. Veretes névsor...
A labdabirtoklás azzal áll egyenes arányosságban, hogy mikor nem vagyunk képesek 3 egymást követő passzra olyankor jön a vergődés.
Jó! Nevezzük kialakult formációnak a 3-5-2t a Juvenál. Annyira kialakult, hogy lassan fogadni lehet majd arra, hogyan állunk fel...
Veled és sokakkal ellentétben, engem nem nyugtat meg az, hogy a Barcánál is sok a sérült..
Tegnap volt olyan pillanat, amikor azt érezted, hogy na most ledaráljuk a középszerű Genoát? Emlékszel mit tett le az asztalra egy bizonyos Arturo Vidal? Na! Az volt a lelkes, Khedira meg a lelketlen.
Rávetítheted Pjanicra is a mondandómat, de nem konkrétan rá gondoltam. Azért benne még én megrögzött pesszimista is látom a tehetséget...
A kedvencem, Higuain. Róla inkább nem is mondanék semmit.
Allegri nem Antonioból él, hanem élt. Ez már Allegri Juveja. Maxi egy báb. Conte nem. Ezért nem a pitbull már a Juve edzője...

Grinta 2016.11.28. 22:50:14

@epaska: Én a válaszomban,nem ennek a részidénynek a statisztikájára utaltam,sokkal inkább az eltelt idényekre.Jelenleg 29-12 a gólarányunk,ami teljesen rendben van,lesz jobb is remélhetőleg,amikor visszább szorulnak a kapott gólok.Lehet nem nyugtat meg hogy máshol is vannak ilyen sérülések,de legalább azt mutatja hogy nem példa nélküli.Én is ezért hoztam fel.Tegnap egy fél olyan pillanat sem volt amikor azt éreztem volna hogy aznap,azon a meccsen bármennyi esélyünk is lenne a két kapott gól után.Emlékeim szerint nem is mondtam ilyet.Én azt gondolom hogy Allegri egy alkalmazott,aki próbál felülre is megfelelni..de ettől még nem báb.És ne csináljunk már a jó Antonióból Che Guevarát,a rendszer nagy kritikusát.

babo0410 2016.11.29. 16:55:57

@fire06: Mert attól érzed nagyobb drukkernek magad, ha minél több embert szidsz a kedvenc csapatodnál? Ha minél jobban kritizálod? Mert nem ettől lesz valaki igazi drukker. Ha éppen valamelyik játékos nem úgy teljesít, mert formán kívül van, akkor jön a takarodj, meg megint Marotta a hülye, ha éppen nem úgy jönnek az eredmények. Nem ettől lesz valaki igazi drukker, mert folyton csak kritizál, kritizál és kritizál. Ha valami nem tetszik azt le lehet írni, de nem folyton az összes játékosunk, vagy éppen a vezetőség hozzáértését, tudását megkérdőjelezni. Szurkolónak lenni nem azt jelenti, hogy jogodban áll durva módon fikázni a csapat játékosait, edzőjét, vezetőségét, vagy bármely más alkalmazottját.
A legutóbbi meccsünk után én is leírtam a kritikámat, hogy mi nem tetszett, de kulturált formában. És ezt bárki megteheti, ha azt meg tudja tenni tisztességes keretek között. De gondolkozás nélkül odaokádni valamit, nincs joga senkinek. Mint ahogy attól se lesz jobb szurkoló, mert minden meccs után, ha nyerünk, ha vesztünk, ha jól játszunk, ha nem a legjobban, keresed a hibákat, hogy éppen melyik játékos játszott gyengébben, hogy megint ki miatt lehet szidni Marotta-t.
És ami mostanában egyre gyakoribb, hogy sokatok írja le, hogy már nem vonzanak annyira a meccseink, hogy inkább megnéztél másik meccset, hogy ma már nem választanád a Juventust kedvencednek, hogy sokszor fáj végigkínlódni a közvetítéseket. Aki így gondolja, az nem lehet tiszta szívből Juventino, az már régen nem is igazán drukker, csak valaki, aki valamikor kedvencének választotta a csapatot, és ma már csak azért van itt, mert nem szeretné divat drukker látszatát kelteni. De aki csak akkor drukkol a csapatnak, ha megy a szekér, az a szememben nem lehet igazi szurkoló.

2016.11.29. 17:32:18

@babo0410: Ne hergeld magad,ugyanis tökre nem fikáztam senkit,épp azt próbáltam elmagyarázni,hogy nem az igazolásainkban látom a hibát,hanem abban,hogy a játékunk nem a játékosok erősségeire épül fel. Emellett számtalanszor leírtam már,hogy nem Allegri leváltásában látom a megoldást. Nézd el nekem,ha néha túl éles véleményt írok le,egyszerű vidéki srác vagyok,aki megőrül a fociért és a Juventusért,a meccseket is általában üvöltözve nézem végig,sajna én ilyen vagyok. Én szurkoltam mindig,ha nem érdekelne a csapat,akkor nem forrna a vérem minden ilyen gyenge meccs után.

babo0410 2016.11.29. 19:23:51

@fire06: Egyáltalán nem hergeltem fel magam, és én csak arra a felvetésedre reagáltam, hogy neked nem tetszik ez a f.s, és ezt nyugodtan ki is mondhatod. Csak az nem minden, hogy mikor és hogyan adsz hangot a nemtetszésednek. És az a baj, hogy sokan nagyon durván bele tudnak kötni mindenbe, és mindenkibe, egyeseknek mindig az a rossz, amit éppen a vezetőség, az edző, vagy egyes játékosok tesznek.
Egyébként egyet is értek a legutóbbi hsz-eddel, de akármennyire is zaklatottak vagyunk, a stílus maga az ember, a nemtetszésünket kulturáltan is kifejezhetjük, nem kell azonnal mindig és mindenkit hibáztatni.
Egyébként bennem felmerült a Genoai gyenge meccs után, hogy lehet Allegri nem képes tüzelni a srácokat, mert idén sajna rengeteg meccsen éreztem azt, mintha nem is küzdenének. Bízom Allegriben, de ha idény végén is még marad a sokszor látott motiválatlanság, akkor nyáron el kell gondolkozni a hogyan továbbon. De hiszek benne, hogy Allegri képes lesz idén is felébreszteni a tüzet a csapatban. És remélem, hogy januárban legalább egy középpályás érkezhet.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása