Pereyra: "Ok nélkül száműztek a csapatból"

pereyra_robero_integet.jpgRoberto Pereyra legutóbbi nyilatkozatában keserűen beszélt arról, hogy szerinte volt csapata vezetőedzője, Max Allegri minden ok nélkül rakta ki őt a csapatból, ugyanakkor úgy érzi, a Watfordnál hisznek benne.

A sokoldalú középpályás mindig csak epizódszerepeket kapott a Bianconeri színeiben, általában akkor jutott lehetőséghez, ha valaki megsérült a kezdőcsapatból (és ha ő egészséges volt - a szerk.).

Pereyra idény nyáron igazolt a Walter Mazzarri által dirigált Watfordhoz, s úgy érzi, ott megtalálta a számításait.

"Természetesen dühös voltam." - kezdte Pereyra a La Gazzetta dello Sportnak. "Más bánásmódra számítottam a Juvétól és mindenekelőtt Allegritől."

Minden ok nélkül száműztek a csapatból és ezt követően sok Juventus szurkoló máig ír nekem, hogy nagyon hasznos lennék a jelenlegi középpályán.

Úgy gondolom, ez igaz is, de boldog vagyok azzal, amit elérhetek a Watforddal. Van egy edzőm, Walter Mazzarri, aki teljesen hisz bennem.

Fizikailag és pszichológiailag egyaránt jó formában vagyok, illetve van egy pár olyan célom is, amit szeretnék megvalósítani."

A játékos azt is elárulta, hogy augusztus óta a Leonardo Bonuccit is felkészítő Alberto Ferrarinivel dolgozik együtt, aki egyfajta motivátor számára.

"Az elején egy kicsit szkeptikus voltam vele kapcsolatban, aztán azonban megváltozott a szemléletem. Nem tudom pontosan elmagyarázni, hogy mit is csinál, hogy mi a dolga, de a módszertől függetlenül, jól érzem magam.

Úgy érzem, hogy a pozitív energia áramlik bennem, aminek köszönhetően a pályán minden könnyebbnek tűnik, hiszen több önbizalmam van mint valaha.

Nehéz év van mögöttem, csináltam jó dolgokat a Juventusnál, így kicsit jobb bánásmódra számítottam. Azért igazoltam a Watfordhoz, mert érdekelt a Premier League és a csapat olasz tulajdonosai is meggyőztek.

Nem ismertem Mazzarrit korábbról, azonban a nyáron beszélt velem és éreztette, hogy fontos játékos vagyok számára. Taktikai értelemben az olasz edzők a legjobbak. Lépésről lépésre haladunk, azonban az idény végén szeretnénk elérni az Európa Liga helyek egyikét.

Van egy kisfiam, aki visszatért Argentínába, mert túl hideg volt neki az angol időjárás, csak jövőre láthatom újra.

Van még egy nagy célom, amit szeretnék megvalósítani, szeretnék visszatérni az argentin válogatottba. Nagyszerű lenne újra magamra ölteni a címeres mezt.

Most azonban csak arra koncentrálok, hogy jól szerepeljek a Watford színeiben, de egy nap szeretnék majd főszereplőként visszatérni a Serie A-ba." - fejezte be nyilatkozatát a dél-amerikai játékos.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7611999548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bbenj 2016.11.26. 12:41:44

Èn csiptem Pereyrat,de a kezdőbe kevès volt!akart mindig,de nekem olyan Pepe benyomàsom van vele kapcsolatban,küzd hajt de az nem mindig elèg!cserènek elfèrt volna szerintem!amugy szerintem kicsit durcàs ez a nyilatkozat?mègis milyen bànàs módra szàmitott/gondolt?nem akkora jàtèkos,hogy körülette kellett volna forgnia Torinonak!

Dani880709 2016.11.26. 12:56:25

@Bbenj: Jobb játékos mint Lemina, Sturaro, Asamoah, simán maradhatott volna.
Amikor Bl döntőt játszottunk az egyetlen normális kp. cserénk volt.
Az idei megcsonkított kp-n is hasznos lett volna ez nem kérdés.

The king of alibis 2016.11.26. 12:58:04

Gyenge és sérülékeny volt. Ez szerintem elég ok.

2016.11.26. 12:58:26

Nekem mindig középszerű játékosnak tűnt,amióta eligazolt nem láttam játszani...legyen elég annyi,hogy pont NEM az ő hiányát nyögjük jelenleg.

The king of alibis 2016.11.26. 12:59:46

@Dani880709: Nézd már vissza a Báyern elleni visszavágót. Amikor ő meg Mandzukic beállt teljesen szétestünk, mert súlytalanok voltak. Ha komolyabb céljaink vannak, Pereyra kevés. Ahogy Mandzukic, Asamoah, Sturaro, Hernanes.

Leram7 2016.11.26. 13:23:30

Első szezonjában nekem tetszett, de aztán a sérülése után nem volt már jó.

Nem tudom mire mennénk vele, de az biztos, hogy a jelen kp-n nem lógna ki.

keshudioo 2016.11.26. 13:25:18

Basszus... én el is felejtettem, hogy eladtuk a Watfordnak. Azt hittem, hogy csak sérült vagy simán nem játszik... :D

Grinta 2016.11.26. 14:07:23

Én kedvelem Pereyrát,olyan játékos aki képes ritmust váltani,lendületes játékos..de ennek nem sok hasznát láttuk,mert támadó középpályás létére(tudom játszott itt más posztot is)nagyon vékony statisztikával rendelkezik a gólokat,gólpasszokat tekintve.Teljesen nyilvánvaló hogy csak azért lehetett válogatott,mert a Juventusban játszott,ezt a Watfordba igazolásával el is lőtte véleményem szerint.De azt mégse tudom mondani hogy ne tudnánk őt hasznosan alkalmazni,de lemondtunk róla,ilyen az élet.Majd évek múlva,Ő is átértékeli a Juvés karrierjét,és csak a szépre emlékezik majd..tegyünk mi is így.

Mitya10 2016.11.26. 14:14:47

@keshudioo: tényleg csak sérült és csaj Watfordos szettben regenerálódik :D

keshudioo 2016.11.26. 16:51:12

@Mitya10: Na de érted, ez szerintem elég sok mindent elmond arról, hogy mennyire hiányzik (nekem) a csapatból. Véleményem szerint a mostani Juventusból csak azért nem lógna ki, mert borzasztóan pocsék teljesítményt nyújtunk hetek óta, ezt a szintet még ő is megütné, de azért egy erős Juventusban semmi keresnivalója, a sérülésekről meg ne is beszéljünk. Hasonló véleményen vagyok, mint @Grinta: igazából kedvelem Pereyrát, vagy mondjuk úgy, semmi bajom vele, de irányítóként semmi kiemelkedőt nem tud hozni igazán.

Nathas 2016.11.26. 17:09:34

Én bírtam őt. Irányítónak nem való, arra viszont jó volt, hogy képes volt 1 az 1-ben megverni az emberét.

Mitya10 2016.11.26. 17:13:24

@keshudioo: egyetértek veled sztem is itt a fő probléma h egy Pereyra úgymond még jó lehetne itt pedig mindannyian tudjuk hogy ő sem juve szintű játékos

Dani880709 2016.11.26. 19:38:34

@Gremsperger Elemér:
Nem arról az évről beszéltem hanem amikor döntőt játszottunk....

Csak Csucsu 2016.11.27. 01:52:11

Az a szomorú, hogy nem veszed magadon észrre, hogy nem Juventus szintű vagy s a 3-5-2 Ben te voltál a leghaszontalanabb ezt bekéne ismerni s csendben bizonyítani ahelyett hogy sírsz hogy nem bajnokként Torinóban epizodista ként karácsonyozol

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása