Pepe: "Pályafutásom legcsodálatosabb éveit töltöttem a Juvénál"

pepe_simone_int.jpgSzombat este egy régi ismerős tér majd vissza a Juventus Stadiumba, hiszen a zebramezesek korábbi játékosa, Simone Pepe most a Pescara alkalmazásában áll, s a Torinóban máig rendkívül népszerű szélső a Juventushoz kötődő érzéseiről beszélt.

"Ez soha sem lesz csak egy a mérkőzések közül számomra." - nyilatkozta a hazatérésre készülő Pepe a TuttoJuve munkatársának. 

"A pályafutásom legcsodálatosabb éveit töltöttem ott, rengeteg trófeát nyertem, s tagja voltam egy top csapatnak és egy top klubnak, amelyhez továbbra is nagyon erősen kötődöm. 

A kapcsolatom fantasztikus volt a Juve szurkolóival. Szerettek már a sérülés előtt, s mellettem álltak a nehéz időszakban is, amikor hosszú időre kiestem. Ezért van, hogy szeretet és tisztelet jellemzi a kapcsolatot köztük és köztem. Büszke vagyok erre, s mindörökké hálás leszek nekik. "

Pepét arról is megkérdezték, hogy milyen mérkőzésre számít a bajnoki címvédő ellen.

"Rendkívül nehéz mérkőzésre, mert egy olyan csapat ellen játszunk majd, amely minden csapategységében erős. A Pescara nehéz időszakon megy keresztül, de közösen ki kell lábalnunk belőle azáltal, hogy egységesek vagyunk, és kijavítjuk a hibákat. Dolgoznunk kell a hibáink kiküszöbölésén. Az összes Juve-játékostól tartok, mert ismerem az erősségüket és a győztes mentalitásukat."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3511969967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tothtihamer 2016.11.17. 20:11:43

Hatalmas tisztelet ennek a srácnak. Iskolapéldája hogy szívvel-lélekkel messzire juthatsz. Igazi "jómunkásember". Remélem Sturaro követi példáját.

Forza Juve !!! 2016.11.17. 20:32:05

Sosem felejtem el a Lazio elleni ollózását és az afrikaiak elleni félpályás szóló utáni gólját :)

GabeTR 2016.11.17. 20:59:28

Sosem szerettem igazán, de amikor nem volt, akkor nagyon hiányzott. Úgy mint Padoin!

Juvegaspy 2016.11.17. 21:48:13

@GabeTR: Mind2 szeretheto figura volt (na jo Padoin nem annyira) Pepenek ha nincs a serulese tobbre vihette volna, az elmult evek kezdojabe nem kerulne be de kb egy Candreva szintet hozott volna.

babo0410 2016.11.18. 00:21:06

@Forza Juve !!!: Aza szólója hatalmas volt, azzal egyenlítettünk. Sose felejtem el. Én mindig is imádtam. Ilyen játékosaink mindig is voltak, mint ő. Szerintem ilyen is kell egy sikeréhes csapatba. A régi Realban is mindig volt ilyen ember. Csak mostanában nem nagyon, mert már csak a sztárok kellenek nekik.

Bbenj 2016.11.18. 06:46:10

Imàdtam Pepèt!hatalmas figura!a lelkesedèse pòtolta a tudàsbeli hiànyossàgait!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9909) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7436) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása