Vidal visszatérne Torinóba?

vidal_arturo_bayern_munchen_1.jpgMindössze 18 hónappal a Bayern Münchenhez való igazolást követően meglepő hírek kaptak szárnyra Arturo Vidal kapcsán, aki állítólag szívesen visszatérne a Juventushoz.

A chilei válogatott 2015 nyarán távozott az Öreg Hölgytől 37 millió euróért mindössze pár héttel azt követően, hogy a csapat elvesztette a Barcelona elleni BL-döntőt.

A dél-amerikai játékos a távozását azzal indokolta, hogy véleménye szerint a Bayernnél nagyobb esélye van Európa legrangosabb klubtornájának megnyerésére, és ez részben be is bizonyosodott tavaly, amikor a Bayern éppen a Juventust ütötte el a továbbjutástól a legjobb tizenhat között.

A Calciomercato.it arról értesült, hogy Arturo Vidalban kétségek merültek fel a klubváltást illetően, és akár az is lehetséges, hogy kérvényezi visszatérését az olasz rekordbajnokhoz.

Carlo Ancelotti nemrégiben elismerte, hogy a chilei játékos sokszor beszél a Juventusról, és továbbra is erősen kötődik az olasz klubhoz.

A beszámolók szerint Arturo Vidal felvette a kapcsolatot Patrice Evrával az elmúlt hetekben, és beszélt az aktuális helyzetről, valamint azt is mondta a dél-amerikai játékos, hogy szerinte meg tudja győzni a klubokat, hogy következő nyáron megtörténjen a visszatérés.

Mindazonáltal a Juventus vezetőségét negatívan érintette a dél-amerikai játékos távozási szándéka, és ezért nemigen lenne hajlandó komoly pénzt fizetni olyan játékosért, aki 2017 májusában betölti harmincadik életévét.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8111948847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.11.10. 19:52:43

Tipikus Dél-Amerikai... Hiába lesz 30, én örülnék neki. Pjanicnak csinálná a helyet, az biztos.

ovaentat besök 2016.11.10. 20:05:34

Ha ez valamennyire is igaz...
Gyerekek én nem tudom. Azok a nyilatkozatok tőle, még mindig kinyílik a bicska a zsebemben.
Viszont a jelenlegi középpályán...
Coman is benne lesz/lehetne ebben a buliban akár.

Juvegaspy 2016.11.10. 20:07:58

Kar h kamu. Seggfej volt de megiscsak a vilag egyik legjobbja en szivesen latnam

DANESZ 2016.11.10. 20:30:35

vicc én szívesen látnám bár nagy fasz az biztos!!

Ádám.84 2016.11.10. 20:35:50

Ez lenne a legjobb dolog, ami a Juvéval történhetne a nyáron.

RuidaRobert 2016.11.10. 20:39:42

@Ádám.84: Teljesen egyetértek. Egy személyben megtestesíti mindazt, ami jelenleg hiányzik a csapatból. Kár h. kiforgatott szavakról van szó.

Lisandro 2016.11.10. 20:46:31

Arturo,James,lesz itt olyan csapat gyerekek,hogy véresre verjük a pöcsünket!:-))

bulldeo 2016.11.10. 20:47:24

Egy ilyen lehetőség előtt érdemes elolvasni a tékozló fiú példázatát, elmerülni kicsit Rembrandt festményében, aztán visszafogadni ezt a vadbarmot.
Sajnos azonban eléggé fikció szaga van a hírnek.

pedronegroo 2016.11.10. 20:48:09

Én nem haragudtam rá pedig egyik kedvencem volt. Viszont hozott egy döntést és szerintem tartsa magát ahhoz. Amúgy meg ez csak egy nosztalgikus érzés Vidal-tól hogy milyen jó volt a Juve-ban mikor a világ legjobb középpályása volt. De ez már elmúlt nem fog soha visszajönni, ha visszatérne nem lenne már ugyanaz és csalódás lenne mindenkinek.

Apuleius 2016.11.10. 20:51:37

@pedronegroo: "ha visszatérne nem lenne már ugyanaz és csalódás lenne mindenkinek."

Megcsodálunk még két-három meccset Khedirával, s lehet, hogy inkább vállalnánk némi csalódást.

Alex8610 2016.11.10. 20:54:21

Mondjuk hogy igaz a hir. Azert ez attol is fugg hogy kikben gondolkodik a vezetoseg jovo nyaron, most jol jonne nagyon nekunk de jovore mar elegge kerdojeles.30eves meg par ev benne lenne de nagy osszeget mar nem kene kiadni erte hogy hogyan fogadnak Torinoban az megint mas kerdes.

Lisandro 2016.11.10. 20:56:38

@pedronegroo: Csalódás lenne??
Vagy olyan elánnal küzdene,hajtana,hogy elájulnánk!
Belátja hogy hibázott,s ide tartozik,s szívét lelkét kiteszi a csapatért!
Este meg egy jó kis kocsmai balhé,összecsuk egy két kocsit,aztán minden fasza.Arturó,én így szeretlek!

Glivenko 2016.11.10. 20:57:14

Én azt hallottam, hogy nem csak ő, de Pirlo, Pogba és Davids is jelezte visszatérési szándékát. Ez azért már odab*szna szerintem... Pjanicot elküldjük a Romaba kölcsönbe, Hernanes pedig visszatér az Interhez. A kínaiak Allegrit akarják edzőnek a Milanhoz a pletykák szerint, mi meg Contét. Mourinho pedig visszamenne a Chelseahez. Szerintem izgalmas nyár elé nézünk.

venember83 2016.11.10. 21:01:39

@Apuleius: ugyan, Khedira az eklektikus játékos mintapéldája, bárhol bevethető, s kb. mindenhol hozza a láthatatlan embert. Nem értem, hogyan csinálja.

Ui. Mondjuk kapusposztra nem tenném.

Apuleius 2016.11.10. 21:06:51

@venember83: Igen, Khedira az "új Padoin".

"Mondjuk kapusposztra nem tenném." Pedig harmadik számú kapusnak nem lenne rossz.

The king of alibis 2016.11.10. 21:07:22

30? Majd ha betölti a 34-et, jöhet.

Apuleius 2016.11.10. 21:10:04

@norbi9107: Ne viccelj, 2019-ben lejár a szerződése, s akkor még csak 32 lesz :-)

venember83 2016.11.10. 21:17:07

@Apuleius: Padoin rev. 2 olyan szempontból, hogy amikor nem volt Marci és ő sem, akkor elég borzasztó volt a középpálya, vele azért kicsit stabilabb. Nem veszélyesebb az ellenfél kapujára a játék, de stabilabb. Legalább ennyi. Másrészt meg harmadik számú kapus ekkora fizuval? Szerencsére ilyesmire nem képes a vezetőség. Ha már itt van Khedira igenis játsszon, és legalább tehermentesítsen másokat.

Hiribi27 2016.11.10. 22:21:46

A legkedvencebb Juve játékosom volt az 2010 után csatlakozók után. Én megbocsájtanék neki, ha visszajönne. Kár, h 0% az esély rá.

babo0410 2016.11.11. 01:10:38

Az érdekes lenne, ha saját maga kérné a visszatérését azok után, hogy elment, és minden rosszat elmondott rólunk. Sőt hozzánk csak azért jött, mert a Bayernbe nem engedték. Szerinte a Bayern sokkal jobb, és különben is az a kedvence. Én nem tudom mit gondolnék a visszatéréséről. Meglepődtem, hogy 30 lesz jövőre, habár már tőlünk is 28 évesen ment el, ezt el is felejtettem. Alapvetően azt mondanám, hogy ide most fiatalok kellenének, akik motiváltak, és bizonyítani akarnak. Na most nem a tehetség kategóriára gondolok, hanem attól eggyel fentebbi kategória. Nem feltétlenül klasszis, de már bizonyított fiatalok kellenének. Az a baja a csapatnak, hogy úgy tűnik, mintha túlságosan is jóllakottak lennének a srácok.

west30 2016.11.11. 02:46:40

Ha hozza magaval Sanchez haverjat is,en bizony megbocsatok neki,bar eddig sem haragudtam.Kar hogy ez sajnos valoszinuleg csak pletyka.

FeriGjuve 2016.11.11. 05:52:54

Itt mindenki Evràt hìvja,ha ideigazolàsról van szó? :) Èrtem èn,hogy van tekintèlye,meg lassan veteràn,de azt nem mondtàk,hogy ő lèp Marrotta helyèbe. :D

consminor 2016.11.11. 07:39:29

@FeriGjuve: szerződée lejárta után jöhet sportigazgatónak :)

Nathas 2016.11.11. 08:44:18

Valami bűnbarlang nyílt Torino-ban, vagy mi ez a nagy honvágy? Hülyeség az egész, szerintem jól elvan München-ben amíg megkapja a 8 millióját.

pedronegroo 2016.11.11. 09:51:15

@Apuleius: @Lisandro: Én nagyon bírom Arturo-t de már nincs visszaút, belőletek is csak a nosztalgia beszél a realitás viszont az hogy Vidal már közel sem a régi. Ő ugyanúgy szét lett hajtva Conte alatt mint Asa, Lichti vagy mondhatjuk Pogba-t is aki anno még küzdött, hajtott nem volt primadonna. Ha már visszatérés Paul-t még szívesen látnám mert ő még pár év múlva is fiatal lesz és ráadásul ő rendelkezik kreatívítással ami jelenleg nagy hiánycikk nálunk. Vidal nem egy művész, Ő elvégezte a kulimunkát amit ma már nem tud megcsinálni a korából és a térdsérüléséből adódóan. Egy jóllakott dél amerikai 30-hoz közel az már rohamosan konvergál a nullához ami motivációját és ebből adódóan a teljesítményét illeti. Persze a góljai is nagyon hiányoznak de én már nem tartom alkalmasnak arra a feladatra amit régen eltudott végezni. Volt egy nagyon jó középpálya akik együtt nagyon erősek voltak külön-külön, Pirlo-t leszámítva messze nem azok, ugyanez van a BBC-vel is, hárman verhetetlenek de egy másik csapatban másik védelemben egyik se lenne közel se klasszis. Na még egy gondolat, Vidal, Pogba elhitték hogy mekkora játékosok és megfeledkeztek róla hogy egy olyan rendszerben lettek azok ahol mindenkinek meg volt a helye a feladata és mindenki 120 százalékot adott bele plusz hogy a serie a-ban történt mind ez. Más rendszerben, más feladatokkal, más posztokkal, más edzővel és motivációval egyből előjött hogy nem akkora klasszisok Ők! Sőt tovább megyek, idehozhatjuk Messi-t is de Ő se nyújtaná ugyanazt mint a Barca-ba mert az egy más csapat más rendszer, Higu is így járt, aki azt hitte hogy ugyanúgy fog játszani min a Napoli-ba az most csalódott miközben egy teljesen más rendszerben természetes hogy nem tudja ugyanazt a teljesítményt nyújtani. Juventus és Juventus között is van különbség ez már nem az a csapat nem az a rendszer amiben Vidal klasszis teljesítményt nyújtott, szép volt jó volt de már nem jön vissza. Egy csapatot fel kell építeni ami nem abból áll hogy megveszünk minden posztra egy klasszist ezt már sok milliárdos csapatnál is láthattuk hogy semmit nem ér nem működik. Teljesen átlagos játékosokból is ki lehet hozni klasszis teljesítményt nem klasszisokat vesznek, ilyen egyszerű, itt az idő hogy Allegri is kipréseljen néhány klasszis teljesítményt a rendelkezésre álló keretből. Conte-nak, Pep-nek, Klopp-nak, régi Mou-nak ez megy. Én klasszis(a csapatjátékhoz hozzáadott teljesítményére értem nem zseni vagy ilyesmi) jelöltjeim akik véleményem szerint formálhatóak volnának Pjanic, Pjaca, Lemina továbbá a fiataljaink közül legalább az egyiktől elvárnám hogy egy Lichti, Asa (fénykorukban) teljesítményét hozzák a maguk posztjain, Mandragora, Mattiello, Kean. Persze ha valaki megelégszik kifogásokkal, hogy dilettáns az orvos, szar a keret, hülye a bíró, nincs szerencsénk stb. meg a 2 percen múlott meg a mittudom én milyen dumákkal és ezzel megnyugtatja magát és igazolva látja a ezzel a helyzetet sőt elfogadja az is egy vélemény de én inkább a megoldásokban, cselekedetekben és változtatásokban hiszek.

MdewC 2016.11.11. 10:08:25

Kár, hogy komma a hír.

JuventusFanatikus 2016.11.11. 10:10:23

Nem tudom mi lenne ha visszatérne.Hasznosabb lenne mint a mostani középpályásaink, de engem nagyon megbántott.

@FeriGjuve: Marotta nem tudja olyan meggyőzően mondani, hogy I love this game!:)

Apuleius 2016.11.11. 10:21:02

@pedronegroo: Inkább csak viccelődtem, hogy még egy a zenitjén túl járó Vidal is lényegesen többet tenne hozzá a játékhoz, mint Khedira, aki az utóbbi időben többnyire nettó emberhátrányt jelent.

"itt az idő hogy Allegri is kipréseljen néhány klasszis teljesítményt a rendelkezésre álló keretből. Conte-nak, Pep-nek, Klopp-nak, régi Mou-nak ez megy."

Azért szerintem most részben megint az elfogultság beszél belőled. Tévez mondjuk talán élete szezonját futotta Allegri első évében, Vidal pont abban az évben szenvedett a sérülésével, de a BL utolsó szakaszában újra nagyon jó volt, s szerintem Pogba is jobb lett, mint Conte alatt volt (ez bizonyos tekintetben nem Allegri érdeme persze). Nagyon túlliheged ezt az Allegri-témát, s ezzel nem védeni akarom (nekem sem a szívem csücske a mester), de nagyon sok olyan problémát neki tulajdonítasz, amit nem kellene. Contéval pedig éppen a másik irányba torzítasz sokszor. Szenzációs volt, ahogy egy lelketlen csapatba életet, tartást és szellemiséget varázsolt, de nem szabad elfelejteni, hogy három évig ült a kispadon, s a második két szezon messze nem a szép és látványos fociról szólt már. Nekem rengeteg olyan meccs rémlik, amikor nyögvenyelősen hoztuk a meccseket (amolyan allegrisen), míg a BL-ben Galatasaray-ok fingattak bennünket.

"kik véleményem szerint formálhatóak volnának Pjanic, Pjaca, Lemina"

Ez talán nem is Neked szól, hiszen előtte definiáltad, hogy mit értesz klasszis alatt, de én azt érzem, hogy a szurkolók talán túl sokat várnak ettől a három játékostól. Pjanic szerintem egy kurva jó játékos, de nem klasszis, Pjaca még alig mutatott valamit, miközben néhányan már C. Ronaldót látnak benne, Lemináról meg tegnap már beszélgettünk itt a blogon. Egyetértek, formálhatóak, egyikük-másikuk akár még nagyon nagy játékossá is válhat, de még korai nagyon magasra tenni azt a lécet.

pedronegroo 2016.11.11. 10:48:50

@Apuleius: Hidd el elégedett leszek én ha olyan teljesítményeket fogok a pályán látni mint amit Asa, Lichti vagy akár Pepe vagy akár Dzsákkeríni-t is említhetném. Akik nem zsenik de az edző kihozta belőlük a maximumot és ezáltal hatalmas segítségére voltak a csapatnak tökéletes példa arra hogy átlagos képességű játékosok mire képesek. Hol vannak ezek?? Akik elvégzik a kulimunkát??? Ezek nagyon hiányoznak! Tevez? Egy klasszis játékosból kihozta a klasszist?? Tökéletes példa, pont ez Allegri szintje, hogy egy jó kerettel jó eredményeket ér el de semmi pluszt nem tud hozzá adni a teljesítményhez. És ez nem kritika csak megállapítás, nagyon kevés edző képes az adott potenciált kihozni a csapatból és még kevesebb azon edzők névsora akik az adott elvárható potenciál felett tudnak teljesíteni. És én mindig csak erről "pofázok" Allegri-vel kapcsolatban. :) De visszaveszek, most már egy kicsit túl sok vagyok. :)))

Quentin_KR 2016.11.11. 10:56:20

Én bízom benne hogy csak kacsa az egész. Voltak nagyon jó meccsei, de az utolsó félévben nagyobbat alibizett a meccseken mint Pogba a Mu.-nál pedig azt nehéz túlszárnyalni....

2016.11.11. 11:01:03

Nagy lófaszt! Egyrészt egy büdös bunkó volt,aki nem érdemli meg,hogy itt lehessen,másrészt láttam játszani mostanság párszor,habár Ancelotti alatt jobban teljesít,mint Guardiola taktikájában,de mégsincs köze ahhoz a Vidalhoz,aki itt a világ legjobbja volt a posztján. Óriás alibi lett,igazi jellemtelen töltelékember,tipikusan olyan,hogy mind a Bayernben,mind nálunk van három másik,aki tudja hozni az ő szintjét,a neve maradt már csak. Két év,és megy levezetni Kínába.

Apuleius 2016.11.11. 11:10:28

@pedronegroo: "Hidd el elégedett leszek én ha olyan teljesítményeket fogok a pályán látni mint amit Asa, Lichti vagy akár Pepe vagy akár Dzsákkeríni-t is említhetném. Akik nem zsenik de az edző kihozta belőlük a maximumot és ezáltal hatalmas segítségére voltak a csapatnak tökéletes példa arra hogy átlagos képességű játékosok mire képesek. Hol vannak ezek?? Akik elvégzik a kulimunkát??? Ezek nagyon hiányoznak!"

Ezt teljesen másként látom, a jelenlegi Juventusból egyáltalán nem egy vízhordó Asamoah vagy egy középszerű Giaccherini hiányzik, hanem Pirlo, Vidal vagy éppen Pogba. A Juventusnak ezek (vagy ilyen) játékosok tudnának kreativitást adni, nem a kulimunkát elvégző iparosok.

"Tevez? Egy klasszis játékosból kihozta a klasszist??"

Egy olyan klasszisból hozta ki élete legjobb szezonját, akit már mindenki leírt, s elkönyvelt tipikus, problémás dél-amerikainak, akiből már nem lesz többé komoly focista. Vagyis igen, bármilyen fonák kijelentésnek tűnhet, nem annyira magától értetődő, hogy egy edző képes egy klasszisból kihozni a klasszist.

"Tökéletes példa, pont ez Allegri szintje, hogy egy jó kerettel jó eredményeket ér el de semmi pluszt nem tud hozzá adni a teljesítményhez. És ez nem kritika csak megállapítás, nagyon kevés edző képes az adott potenciált kihozni a csapatból és még kevesebb azon edzők névsora akik az adott elvárható potenciál felett tudnak teljesíteni. "

Mit értesz a hozzátett plusz fogalma alatt? És ki az a nagyon kevés edző, aki erre, vagy még többre képes? Szoktad emlegetni pl. Contét, de hol láttál Te focit mondjuk az utolsó szezonjában? A jelenlegi Juventus "játéka" többnyire nézhetetlen, de azt állítani, hogy Allegri alatt soha ne mutatott volna szép focit a csapat, szerintem egész egyszerűen nem felel meg a valóságnak (főleg, ha közben Contét hozod ellenpéldának).

Félre ne értsd, teljes mértékben elfogadom, hogy rühelled Allegrit, hiszen mindenkinek megvan a maga Padoinja, de egy nagyon értelmes ember vagy, s néha azon gondolkodom, hogy Nálad vajon tényleg kialakult valami mentális allegritisz vagy már csak polgárpukkasztásból csinálod az egészet. Allegri messze nem hibátlan, bőven van mit a szemére vetni, de (némi túlzással) lassan minden probléma okát benne keresed, ezt meg szerintem Te sem gondolhatod egészen komolyan.

mrdel 2016.11.11. 13:34:37

Vidal szép lassan rájön, hogy hibázott.
Nem körülötte forog a vilgá. Egyszerű kis játékos lett a Bayernben. Remélem előbb nyerünk bl-t, mint ő a Münchennel. Neki itt lefőtt a kávé. Tipikus dél-amerikai. 31-32 évesen Tevezhez hasonlóan már nem Európában nyekereg. Hamarosan csinál egy balhét, autót tör v. iszik, tököm tudja, de lesz vele valami.
Kár érte, kiváló ügynök volt!

rockitbaby 2016.11.11. 14:01:48

Azt a Vidalt, aki elment, már nem kapjuk vissza. Idősebb, lassabb és kicsit tompább is lett. Szóval ugyanazt várni tőle, ha jönne, botorság lenne. A sérülése miatt változott egy kicsit a játéka, nem sokat, de pont annyit, hogy azt a régi harcosságát és könyörtelneségét, de mindemellett - akár sárga mellett is - pontosságát már ne tudja hozni. Kicsit változtatni kell(ene) a szerepén, ha jönne. Mindezek ellenére előrelépés lenne? Azt kell mondjam, hogy még mindig: igen. Azonban lévén lassan 30, őrölt összeget nem szabad(na) rákölteni. Így viszont ha menni akar, mások szívesen robbantanak érte. Csak mi vagyunk olyan gálánsak, ha valaki elvágyódik, akkor még segítünk is, de hogy egy ilyen helyzetben mi legyünk a kedvezményezett fél, hát esélytelen.

pedronegroo 2016.11.11. 14:04:29

@Apuleius: Egy Juventus-nak mindig is szüksége van katonákra! Lippi korszak is tele volt ilyen játékosokkal. És pont ez veszett el a spirito az identitást ami miatt a Juventus a Juventus. Ez nincs és nekem ez fáj, marhára nem Allegri fikázásról szól a történet, én nem ellene hanem a Juve mellet vagyok és ez óriási különbség. És természetesen a mellett a Juve mellett akiket én megszeretettem akik mások voltak mint a többi csapat, különleges volt nem tucat. A Lippi,Conte csapat ilyen, felőlem Allegri nyerhet bármit ha azt egy teljesen idegen identitással teszi, nekem a győzelem kevés, nekem kell hogy különlegesek legyünk ne csak egy szívtelen jól teljesítő gazdasági sikerorientált vállalkozás. Ha nincs meg a varázs akkor mit ér az egész? Jók lesznek a számok a statisztikában meg a könyvelésben, hát az kurva izgi....

A Tevez dolog is egy teljesen más sztori. Először is hozott már hasonló góltermést már az Mancity-ben is Mancini alatt... Másfelől a juventusnál valóban több gólt szerzett Allegri alatt mint Conte alatt. Hogy pontosak legyünk a bajnokságban csak egy góllal lőtt többet. A BL-ben szerepelt sokkal jobban de itt ugye már nem Lóri hanem a BL-ben szintén szenzációs szezont futó Morata szerepelt mellette. És nagyon nem mindegy hogy a BL-ben egy cölöp vagy egy modern sokat futó cselezni és helyzeteket teremteni tudó támadóval kell összejátszanod. Továbbá Tevez-nek Allegri alatt megváltozott a szerepköre meg a csapat is más rendszerben játszott ahol sokkal több szerep jutott az argentin csatárnak az ő játéka előtérbe lett helyezve. Conte alatt meg csapat az első és nem az egyének. Conte alatt a Lóri-Tevez páros 16-19-et termelt míg szinte ugyanannyi meccsen Allegri alatt ez 7-20-ra módosult, ebből is látszik hogy valami változás volt a rendszerben. Szóval nagyon nem mindegy hogy a csapatjáték van egyenrangú támadókkal vagy vannak kiemelt szerepek. Tevez ennek a változtatásnak a következményeként került több helyzetbe és ezáltal jutott több lehetőséghez és gólhoz. Igazából csak a gólok lettek átcsoportosítva Tevez előnyére és a csapat "kárára". Mert míg az argentin egyénileg több szerepet kapott ezáltal több gólhoz is jutott a többieknek ezzel párhuzamosan kevesebb gól maradt lásd Lóri vagy az egész csapat. Mert a csapat viszont 8 góllal többet szerzett Tevez első évében mint második évében ami pontokban 15 pont pluszt jelentett.

Conte alatt is voltak teljesen unalmas és gyenge meccsek de szervezetlen lelketlen csapat képre nem nagyon emlékszem, szerintem a spirito ami a juve lényege az mindig meg volt.

Apuleius 2016.11.11. 14:36:50

@pedronegroo: " Egy Juventus-nak mindig is szüksége van katonákra! Lippi korszak is tele volt ilyen játékosokkal. És pont ez veszett el a spirito az identitást ami miatt a Juventus a Juventus. "

Minden csapatnak szüksége van katonákra (nem csak a Juventusnak), ráadásul egyetlen szóval sem tagadtam, hogy ez így lenne. Való igaz, a Lippi-időszaknak is megvoltak a szürke eminenciásai, de a Juventus nyilván nem miattuk volt az európai elitben, nem miattuk ért oda Európa csúcsára. Egyértelmű, hogy ők is kellettek, kellenek a sikerhez, de a jelenlegi Juventusból kevésbé a munkások, sokkal inkább a minőségi játékosok hiányoznak, akik saját posztjukon az élmezőnybe tartoznak. A spiritót egyébként messze nem csak az általad említett "katonák" adták a Juventusnak, szerintem éppen az a lényeg, hogy a sztárjátékosok tekintetében is meg kellett találni azokat, akik ezt a szellemiséget erősíteni és hordozni tudták. A Juventusnak pedig leginkább ebben rejlett az ereje.

"marhára nem Allegri fikázásról szól a történet, én nem ellene hanem a Juve mellet vagyok és ez óriási különbség."

A hozzászólásaidban megjelenő Allegri-fikázások igen magas száma nem erre utal :-)

"A Tevez dolog is egy teljesen más sztori."

Ezt a történetet nem abba az irányba szövöd tovább, mint amiért megemlítettem. Nem Tévez Conte alatt töltött egy évét kívántam összevetni az Allegrinál töltött évével. Pusztán annyit kívántam jelezni, hogy Tévezről nem mindig gondolták azt a pályafutása során, hogy valóban klasszis az adott állapotában. A City azért vált meg tőle, mert azt gondolták, hogy neki lefőtt a kávé. Magyarán továbbra is tartom, nem magától értetődő, hogy egy edző kihozza egy klasszisból a klasszis teljesítményt. Nem győztél meg Tévez ügyében :-)

"Továbbá Tevez-nek Allegri alatt megváltozott a szerepköre meg a csapat is más rendszerben játszott ahol sokkal több szerep jutott az argentin csatárnak az ő játéka előtérbe lett helyezve."

És ez vajon nem Allegri miatt történt? Vagy ez úgy van, ha valami az általad kedvelt edző alatt jól sül el, az az adott edző zsenialitása miatt van, ha az általad nem kedvelt edző ideje alatt történik, akkor ahhoz semmi köze az edzőnek?

"Conte alatt is voltak teljesen unalmas és gyenge meccsek de szervezetlen lelketlen csapat képre nem nagyon emlékszem, szerintem a spirito ami a juve lényege az mindig meg volt."

Azt hiszem itt tetten érhető a megközelítésed lényege. Conte alatt (főleg az utolsó évében) a csapat sokszor ugyanolyan dögunalmas, szar focit játszott, mint ami előfordul Allegri idején is, de Te akkor ott éreztél (érezni véltél? beleláttál?) valami spiritót, amitől az egész merőben más volt. Én azokon a meccseken pont ugyanannyira nem láttam semmiféle spiritót, mint az Allegri-csapat szar meccsein. Nem meggyőzni akarlak, csak amit írsz, az merő szubjektivitás, nem pedig tény. Ezzel alapvetően semmi baj, a szurkolás maga a megtestesült szubjektivitás, hiszen eleve így választunk magunknak csapatot, kedvenc játékost stb.

Nem vagyok rajongója Allegrinek, de nagy bajom sincs vele, az eredményeit meg lehetetlen megkérdőjelezni. Valószínűleg nem fogja számomra elhomályosítani Lippit, de továbbra is azt gondolom, hogy betegesen túlliheged ezt az egész történetet. Ha felidézem a Dortmund vagy a Real Madrid elleni meccseket, vagy akár bizonyos bajnoki csatákat, a tavalyi feltámadást és az azt követő menetelést, én bizony ott láttam a spiritót a csapatban.

steven.h 2016.11.11. 15:34:57

@Apuleius: Hatalmas +1, iszom minden szavad.

Andras74 2016.11.11. 15:45:05

Vidal: kölcsön + (nem kötelező) vételi opciót megérne, ha egyáltalán tényleg annyira, de annyira jönni akar!
Allegri: lehet szeretni és nem szeretni, de kit lehetne most hozni helyette, nagy hirtelen? Ráadásul, az új edző miben lenne jelentősen jobb? Lehet garantálni, hogy jobb lenne? Nekem vannak kétségeim. Allegri fiatal, okos, intelligens, jó taktikus, egyre temperamentumosabb, látszik, hogy utál veszíteni.....Konkrétan, miben kellene felülmúlni, a többi tulajdonság megtartása mellett?
Más nagy csapatoknál is vannak sérülések, váratlan vereségek, hullámvölgyek stb. Ez egy ilyen játék!
Persze, nyerjünk mindig, mert az a lényeg, de be kell látni, hogy néha nem sikerül!

Rocky80 2016.11.11. 17:43:09

@Apuleius: A Bayern elleni párharcunk a tavalyi BL két legnagyobb meccse és legizgalmasabb párosítása volt. Különlegesek voltunk és csillogtunk (főleg a második meccsen szerintem) és bizony volt spirito is a csapatban.

pedronegroo 2016.11.11. 18:33:11

@Apuleius: Nagyjából egyet értünk, kivéve a Tevez dolgot. Carlos minden csapatában klasszis szinten tudott focizni még egy Mancini kezei alatt is. Az hogy Ő kicselez 3-4 védőt aztán bevarrja a pipába vajmi köze van hozzá bármelyik edzőnek is. Ettől klasszis, ellentétben Higu-val aki nem tud úgy játszani mint Carlitos, Ő "csak" egy gyilkos ösztönű befejező csatár de kiszolgálás nélkül nem sok haszna van.
A Bl menetelés tényleg szép volt, de az már lassan két éve volt egy Juventus nem élhet meg egy tíz évenkénti bl menetelésből. Tovább kellett volna jutni tavaly is és már nem a 16 között búcsúzni mert így két éve hiába léptünk egyet előre ha tavaly meg visszaléptünk kettőt. És idén se látni semmi biztató jelet a bl szereplésünkre vonatkozóan.

Apuleius 2016.11.11. 19:04:44

@pedronegroo: "Nagyjából egyet értünk, kivéve a Tevez dolgot. Carlos minden csapatában klasszis szinten tudott focizni még egy Mancini kezei alatt is."

Értem én, de hát nem is azon vitáztunk, hogy Tévez klasszis-e, úgy örültem, mikor hozzánk igazolt, mint majom a farkának. A City-nél a végén messze nem azon a szinten játszott, mint később a Juvénál, s nyilván azért tudtuk csak megszerezni, mert ott lemondtak már róla. Ha nagyon megerőltetnénk magunkat, biztosan mindketten tudnánk számos példát hozni arra, hogy egy-egy klasszis egy másik edző kezei alá kerülve mennyire más szinten teljesített (akár ebbe, akár a másik irányba). Pogba, akiért sorban álltak és tényleg rohadt jó volt, most egy jellegtelen játékos a MU-ban, s véleményem szerint nem azért, mert a Premier League ennyivel jobb, s nem is igazán azért, mert a Polip túl volt hypeolva. Egyszerűen rossz szakmai döntést hozott, s neki is, meg Mourinhónak is látnia kellett volna, hogy ő nem oda való.
Azért azt a tényt meg nem söpörhetjük le az asztalról, hogy Tévez éppen abban az évben játszott elképesztő csúcsformában, amikor Allegrivel dolgozott. Abban nyilván igazad lehet, hogy ebből nem élhet meg a mester élete végéig, én csak egy ellenpéldát hoztam arra, amit Te írtál.

Szerintem Higuaín is egy piszkosul jó játékos (a klasszis fogalmába nem folynék bele), de úgy érzem, hogy ő leginkább a posztjából kifolyólag, s nem annyira a minősége miatt függ a csapattól. Ugyanúgy, ahogy Buffon is hiába lenne világklasszis, ha előtte Marco Mották játszanának (ez még véletlenül sem jelenti, hogy egyenlőségjel volna Buffon és Higuaín minősége között!!!).

"A Bl menetelés tényleg szép volt, de az már lassan két éve volt egy Juventus nem élhet meg egy tíz évenkénti bl menetelésből. "

Ebben teljesen igazad van, de akkor miért nem ugyanezzel a megközelítéssel értékeled Conte munkáját? Elképesztő volt az első éve, de az utolsóban szerintem nézhetetlen volt a csapat játéka. Ahogyan Allegri sem élhet meg örökké a BL-döntőből, ugyanez igaz minden más edzőre is.

"Tovább kellett volna jutni tavaly is és már nem a 16 között búcsúzni mert így két éve hiába léptünk egyet előre ha tavaly meg visszaléptünk kettőt. És idén se látni semmi biztató jelet a bl szereplésünkre vonatkozóan."

Ebben is teljesen igazad van, de (ahogyan azt nem is olyan régen írtam már Neked) a tavalyi rossz szezonkezdetben és az idei szenvedésben szerintem sokkal nagyobb szerepe van a sok tekintetben elhibázott, helyenként nagyon rosszul időzített mercatónak. Egy Juventushoz mérhető európai topklub, amely bevallottan a Realhoz, a Barcához vagy a Bayernhez akar felnőni, egész egyszerűen nem engedheti meg magának, hogy minden nyáron kulcsjátékosokat enged el, majd az igazgatók töketlen kutyaként kapkodnak, hogy na akkor most kivel pótoljuk az illetőt, végül az edző úgy vág neki az új szezonnak, hogy 10 új játékossal kellene hoznia egy magas színvonalat. És ebből a szempontból mindegy az edző személye. Lehet, hogy van olyan szakember, aki valamivel jobban tudná ezt csinálni, mint Allegri (habár ebben nem vagyok biztos, s nem azért, mert Allegri etalon volna), de ez a csapatépítési stratégia szerintem sokkal inkább oka a bajoknak, mint az, hogy Allegri jó edző-e.

Apuleius 2016.11.11. 19:32:15

@steven.h: @hurbiny3k: Kösz, srácok :-)

@Rocky80: Igen, én is így láttam.

pedronegroo 2016.11.14. 13:26:22

@Apuleius: A hétvégén nem volt időm folytatni az eszmecserét, ha nem bánod most reagálok. :)
Tevez-nél továbbra is leragadtam.:) Ahogy írtam Allegri alatt 1 db góllal teljesített jobban a bajnokságban mint 1 évvel korábban. Szóval továbbra se értem milyen érdemeket kell itt Allegri-nek tulajdonítani e miatt az egy plusz gól miatt?? A City-ben Mancini alatt is ugyanilyen gólterméseket produkált (az összeveszésig) pedig abban biztosan egyet értünk hogy Mancini egy világ kóklere és Carlos még is hozta a klasszis szintet az Ő kezei alatt is. Én erre mondtam hogy Tevez egy klasszis, ráadásul egy olyan mentalitással hogy Őt soha sehol nem kellett motiválni vagy összerakni mert nem volt rá szüksége. Nem véletlen volt mindenütt közönség kedvenc. Így én nem gondolom hogy Allegri-nek vagy Conte-nek bármi köze lehetett a teljesítményéhez mikor mindig is magas szinten teljes intenzitással és motivációval teljesített pályafutása során. Kisiklása a City-nél valóban volt így is jöhetett hozzánk de akkor még pont hogy Conte volt az edző így ha valaki beszélhetett a fejével az valószínű Ő volt. Aztán még két kis közjátékról ne feledkezzünk meg, ami meg pont Allegri alatt történt, hogy pont Őt küldte el Tevez melegebb éghajlatra és ment el egy év közös munka után, szerződés lejárta előtt szeretett Boca-jához. Olyan nagyon talán nem teszek elrugaszkodott megállapítást azzal hogy kijelentsem hogy a kémia biztos nem volt olyan erős kettőjük között ahogy Te azt beállítani szeretnéd.
A BL-ben viszont több gólt rúgott, ha esetleg erre akartál utalni, de itt mondjuk eleve 7 meccsel többet játszott mint egy évvel korábban így több lehetősége volt a gólszerzésre továbbá mint már említettem az akkor szintén szenzációs BL szezont produkáló Morata volt a párja a sorozatban és nem a cölöp Llorente. Azért az Te is belátod hogy ez nagyon nem mindegy.

Conte-t se ítélem másképpen, a BL produkciója nem sikerült, nemzetközi szinten megbukott akkor, ezt talán már el is könyvelte mindenki mivel ez így is történt. De azóta már Allegri is felsült egyszer (a Milan-nál többször) tehát a tévesen ráakasztott "blmenő" képességet nyugodtan levetjük róla mert Ő se rendelkezik ilyennel.

És végére én továbbra is kitartok a mellett, hogy nincs semmi Allegri utálatom, bármi kritikát amit megfogalmazok vele szemeben az tényeken alapulnak bárki aki bármelyik hozzá szólásomban talál olyan állítást ami nem tényeken alapul az szóljon, azonnal megkövetem magam mert semmiféle előítélet nem szokott vezérelni egy-egy véleményem formálásával kapcsolatban, vagy legalább is nagyon remélem. :)

Apuleius 2016.11.14. 14:09:09

@pedronegroo: Semmi gond, nyilván volt jobb dolgod hétvégén, s őszintén szólva ebben a két napban nekem sem nagyon volt időm a blogra, szinte egyáltalán nem voltam gép előtt.

Tévez kapcsán van igazság abban, amit írsz, de ahogy már írtam korábban, szerintem félreértetted a dolgot (mármint, hogy miért hoztam fel példaként), vagy csak másik oldalát ragadtad meg a kérdésnek, s így elbeszélünk egymás mellett. Egyáltalán nem azt próbáltam kihozni belőle, hogy Allegri csinált klasszist Tévezből, Allegri-Conte összehasonlítás pedig még egy szótag erejéig sem található a hozzászólásomban Tévez kapcsán. Nézd meg Tévez statisztikáit a két utolsó Citynél töltött szezonban, messze nem hozta ugyanazt a szintet. Igen, az összeveszés hozta a törést, de azt nem igazán értem, hogy ez (mármint az összeveszés) miért csak "lábjegyzet" szerinted az ügyben. Én annyit állítottam, hogy nem magától értetődő, hogy valaki képes a klasszist kihozni a klasszisból. A City-nél ő egy leírt játékos volt, a Juvénál isten lett. Tökéletesen indifferens a mondandóm szempontjából, hogy ez Conte vagy Allegri érdeme, azt meg végképpen nem értem, hogy miből véled kiolvasni, hogy Tévez újjászületését Allegri érdemének tartom, mert még csak hasonlót sem írtam. Azt meg csak halkan jegyzem meg, hogy Téveznek a MU-nál sem voltak olyan statisztikái, mint később a Juvénál.

"Aztán még két kis közjátékról ne feledkezzünk meg, ami meg pont Allegri alatt történt, hogy pont Őt küldte el Tevez melegebb éghajlatra és ment el egy év közös munka után, szerződés lejárta előtt szeretett Boca-jához. "

Ne már, most arról beszélsz, amikor lecserélték, Tévez odaszólt Allegrinek, aztán az egészet le se szarta utána senki? Tévez hazatérésének szerintem semmi köze Allegrihez. Ez persze szubjektív vélemény, nem voltam ott, de ennek ellenkezője sem több szubjektív véleménynél. Tévez témáját szívem szerint lezárnám, mert ez egy mellékgondolat volt az egész ügyben, s lassan hősodorrá kezd válni, az eszmecserének pedig így egyre kevesebb köze van az eredeti témához.

"Conte-t se ítélem másképpen, a BL produkciója nem sikerült, nemzetközi szinten megbukott akkor, ezt talán már el is könyvelte mindenki mivel ez így is történt. De azóta már Allegri is felsült egyszer (a Milan-nál többször) tehát a tévesen ráakasztott "blmenő" képességet nyugodtan levetjük róla mert Ő se rendelkezik ilyennel. "

Ne viccelj, már hogy ne ítélnéd meg másként Contét? Ezt most Te sem gondolod komolyan. Allegri bírálata mellett, nagyon sokszor hozod fel Contét ellenpéldának, s úgy beszélsz róla, mintha csak az első szezonja létezett volna. A fenti eszmecserében is Klopp és Mourinho neve mellett említetted az övét, aki képes klasszist csinálni a középszerű játékosokból, hogy nála ott volt a spirito, ami Allegri alatt eltűnt stb. Sokszor úgy beszélsz róla, mintha a második két szezonját nem láttad volna.

"De azóta már Allegri is felsült egyszer (a Milan-nál többször) "

Mit nevezünk felsülésnek? A Juvénál azzal sült fel, hogy hosszabbításban kiesett a Bayern München ellen? Azért felsülés és felsülés között is óriási különbség lehet, tekintve, hogy Allegri eddig mindig túllépett a csoportkörön, Conte pedig elvérzett mondjuk a Galatasaray ellen. Ez a két felsülés nálam nem ekvivalens egymással. Amúgy én nem neveztem őt BL-menőnek, így ismét nem értem, ez az egész most hogy jön ide... Mindig ezzel a BL-dologgal jössz, mondván, hogy két éve volt a menetelés, utána levő szezonban nem mentünk tovább a Bayern ellen stb. Én azért említettem a BL-menetelést, más példák mellett (!!!), mert ezeken a meccseken rohadtul ott volt a spirito a csapatban, amit Te konstans jelleggel hiányolsz Allegri ideje alatt.

"amit megfogalmazok vele szemeben az tényeken alapulnak bárki aki bármelyik hozzá szólásomban talál olyan állítást ami nem tényeken alapul az szóljon, azonnal megkövetem magam mert semmiféle előítélet nem szokott vezérelni egy-egy véleményem formálásával kapcsolatban, vagy legalább is nagyon remélem. :)"

Remélem ezt csak tréfának szántad :-) Onnan indultunk az elején, hogy szerinted Allegri alatt nincsen spirito a csapatban. Ha ez szerinted egy TÉNYEKEN ALAPULÓ kritika, hát nem is tudom, hogy mit mondjak...

Amúgy alapvetően azt érzem, hogy félre kellene tenned azt a sémát, hogy ha valaki Allegri kapcsán vitatkozik veled, akkor az illető nem létező érdemeket próbál tulajdonítani neki. Nem erről van szó. Én azt gondolom, hogy, dacára annak, hogy Te így gondolod, kettős mércét alkalmazol az ügyben, s az érveid sokszor teljesen szubjektív jellegűek, amelyek bizony nem a tényeken alapulnak.

pedronegroo 2016.11.14. 15:09:24

@Apuleius: Conte vs Allegri témában tényleg nem érzem hogy részre hajló lennék. Elismerem mindkét fél erényeit és hibáit is. Egymással való szembe állításuknál semmi túlzót nem érzek a kijelentéseimnél. Hogy sokszor megjegyzem ugyanazt és esetleg ez már unalmas lehet azt elismerem de attól még maga a kijelentés nem lesz túlzó. A spirito miatt meg is követem magam, számokkal nehezen mérhető faktor, hogy ki mit lát az itt nagyon szubjektív lehet. BL eredményekkel kapcsolatban akkor én is megjegyezném hogy túlzások vannak Conte megítélésével kapcsolatban. Kétszer indult itt eddigi edzői karrierje során, egyszer elvérzett a galatasaray ellen ami miatt a csoportot se éltük túl, egyszer meg a 8 között esett ki a bayern ellen. Egyszer sikerült egyszer nem a továbbjutás a csoportból ebből azért még nem adódik a "bl alkalmatlansága". Talán ez is túlzás, nem?
A spiriton kívül a sérüléseket és a csapatépítést szoktam összehasonlításként megemlíteni. A sérülések előfordulása elég jól számszerűsíthető, tehát amikor ezzel példálózok biztos hogy nem lövök mellé és magasan Conte-nak áll a zászló ebben a témában. A csapatépítési képesség megítélése elég összetett dolog. Maradjunk annyiban hogy Allegrit ért ezen kritikáim elég könnyen kivédhetőek így inkább ebben a témakörben Conte mellett érvelek mint Allegri ellen. Szóval lásd Juve, Olasz válogatott, Cselskí a csapatépítés mindenütt ki van pipálva Conte részéről nem kell magyarázni senkinek hogy mi miért nem sikerült mivel sikerült. :)
És azt hiszem más nem is igen van amivel én szoktam foglalkozni Allegri vs Conte kérdésben. Tényleg nem érzem hol vannak itt túlzások vagy részre hajlások. Mindig is igyekezem állításimat alátámasztani de a jövőben még jobban ügyelek rá mert ez így korrekt és nem szeretnék véletlenül se valami pocskondiázó, részre hajló troll-nak tűnni. Inkább csak túl kritikus vagyok és ennyi, nekem nincs juve pizsim se juve rózsaszín napszemüvegem amin keresztül nézem a csapat ténykedését, teljesítményét. Belőlem hiányzik ez az én gyerekem mindenkinél szebb és jobb effektus. Természetesen most a juventus a gyerek és tudom hogy sokan így is kezelik hogy úgy látják hogy mindig más a hibás a juve meg mindig szép és jó, de én nem tudom így nézni.

Apuleius 2016.11.14. 20:14:41

@pedronegroo: Szerintem önmagában értelmetlen ez a Conte vs. Allegri történet, s most is azért jött elő, mert mikor Allegrit bírálod valamiért, gyakorta úgy említed meg Contét, mintha ő valamiféle pozitív ellenpélda volna. Én semmiféle megítélésnek nem adtam hangot Conte BL-szereplését illetően, sehol nem írtam olyasmit, hogy "BL-alkalmatlan volna", emlékeim szerint Te írtad, hogy Allegri "felsült" a BL-ben, amit a tények ismeretében nem igazán tartok reális kijelentésnek. Első évében döntőzött, tavaly hosszabbításban esett ki az egyik nagy esélyes ellen (valóban dühítő körülmények között). Szerintem még nem tart ott a Juventus, hogy egy ilyen szereplést felsülésnek lehessen nevezni (s talán még Barcelonában és Madridban sem minősítenék annak).

A sérülések ügye teljesen reális és indokolt felvetés, ezzel valóban komoly baj van, s vitathatatlan, hogy Allegri edzősködése alatt nagyobb számban fordul elő.

A csapatépítés kapcsán én nem látom, hogy mi az a tényező, ami miatt Allegrit igazán komoly kritika érhetné, s már leírtam, szerintem a klubnak kell átgondolnia, hogy merre akar haladni. Ha a három naggyal akar egy szintre kerülni, meg kell tartania a kulcsjátékosait. Allegrinek nem volt könnyű dolga tavaly nyáron, ahogyan most nyáron sem.

"Szóval lásd Juve, Olasz válogatott, Cselskí a csapatépítés mindenütt ki van pipálva Conte részéről nem kell magyarázni senkinek hogy mi miért nem sikerült mivel sikerült. :)"

Conte nagy dolgot tett a Juventusnál, az ő munkája teremtette meg az alapokat, amelyekre azóta is építkezünk. Az olasz válogatottja számomra nem volt meggyőző, nálam ott nincsen pipa, ahogyan a Chelsea mellé helyezett pipával is várnék még. Mindettől függetlenül, most megint az van, hogy Allegri esetleges hibáiról beszélünk, s Te Conte pipáival érvelsz :-)

Valószínűleg észre sem veszed, de teljesen más mércét alkalmazol Allegrivel (ezt jól mutatja a BL-szereplés értékelése), mint mondjuk Contéval, amivel tényleg az égvilágon semmi gond, hiszen a szurkolás lényege a szubjektivitás, csak ne próbáld ezt objektív, tényeken alapuló kritikának beállítani.

A kritikus hangnemmel és hozzáállással egyébként semmi gond, ki ilyen, ki olyan. Egyáltalán nem tartalak pocskondiázó trollnak, elhiheted, ha annak tartanálak, nem szánnék nem kevés időt arra, hogy ilyesfajta eszmecserét folytassak veled.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása