Pjanić: „A győzelem miatt érkeztem”

pjanic_miralem_golorom_elso.jpgA Juventus középpályása, Miralem Pjanić a legutóbbi nyilatkozatában be nem tartott ígéretekről beszélt, amelyek végül a távozásához vezettek.

A huszonhat éves futballista a nyáron átszerződött az Öreg Hölgy csapatához az AS Roma együttesétől a fővárosi szurkolók elégedetlenkedése közepette, most pedig kézzel fogható indokkal szolgált klubváltása kapcsán.

„Számos ígéretet kaptam, és mindig betartottam a szavam, és aláírtam a szerződéshosszabbításokat.” - mondta a bosnyák játékos a La Repubblica riporterének. „Mindig azt mondták, hogy versenyképes csapatot hoznak össze, amely a bajnoki címért fog harcolni, azonban öt év alatt semmit sem nyertünk.

Huszonhat éves vagyok, a karrierem nem tart örökké, és a Juventus már több éve figyelemmel követett. Beszéltem erről Luciano Spallettivel, Francesco Tottival és Daniele De Rossival.

Francesco azt mondta, hogy szomorú a döntésem miatt, és örült volna a maradásomnak, azonban megérti, hogy az általam preferált utat választom. Szeretem az AS Roma csapatát és a várost, de ideje volt távozni.

Amikor megtudtam, hogy a Juventus le akar szerződtetni, akkor azonnal igent mondtam. Ugyanez történt, amikor az AS Roma csapatához kerültem, és Luis Enrique és Walter Sabatini érdeklődött irántam, és bizonyították, mennyire hisznek bennem.

Minden mérkőzésem előtt, amelyet a Juve ellen játszottam, Giorgio Chiellini azt mondta, hogy megpróbál nem eltalálni az illető napon, de persze mindig sikerült. Jobb, ha ő csapattársam, és nem az ellenfél csapatát erősíti.” - zárta mosolyogva az interjút az AS Roma előtt a francia bajnokságban edződő középpályás.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr911806947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2016.10.14. 12:17:56

Tiszta, korrekt, világos nyilatkozat. Romában megértették, Nápolyban nem sikerült

Shyr Kahn 2016.10.14. 13:39:39

"Minden mérkőzése előtt, amelyet a Juve ellen játszottam, Giorgio Chiellini azt mondta, hogy megpróbál nem eltalálni az illető napon, de persze mindig sikerült. Jobb, ha ő csapattársam, és nem az ellenfél csapatát erősíti.” - Ezen fetrengtem :megalol:

Mitya10 2016.10.14. 16:04:20

@Shyr Kahn: nem ő az első aki ezt nyilatkozza róla xD tényleg életveszély xD olyan mint 1 busz amelyik ha érzi h késik 90 el jön xD

Zombijuve 2016.10.14. 16:14:22

De a miénk és ez a lényeg!

Juve82 2016.10.14. 17:03:37

@Shyr Kahn: :) tetszik ez a nyilatkozat!En sem allnek mellé:))

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása