Brady: „Dybala Baggióra emlékeztet”

brady_liam_ariston_mezben.jpgA Juventus ír legendája, Liam Brady szerint Paulo Dybala nem hasonlítható hozzá, és számára a fiatal argentin csatár inkább Roberto Baggiót idézi.

Az ír futballista az Arsenal csapatától érkezett 1980-ban, és hamar megnyerte a bianconero rajongók szívét, hiszen első évében ő szerezte a csapat legtöbb gólját.

Így segítette az együttest bajnoki címhez, majd az 1981-1982-es szezon utolsó napján ő értékesítette a Catanzaro ellen a tizenegyest, amivel a klub megvédte bajnoki címét.

Paulo Dybala is kiváló módon kezdte juventusos időszakát, hiszen a nyári átigazolást követően huszonhárom gólt szerzett az első évben, a csapat pedig begyűjtötte a bajnoki címet és az Olasz Kupát.

A huszonkét éves támadót ezért sok kommentátor hasonlította Liam Bradyhez, azonban az ír legenda inkább máshoz hasonlítaná az argentin csillagot.

„Inkább a középpályát preferáltam, míg ő inkább visszavont csatár.” - nyilatkozta a Juventusnál két szezont eltöltő egykori futballista a Goal számára. „Nagyon izgalmas jövő áll előtte. Engem például Roberto Baggióra emlékeztet.”

Ugyan Liam Brady később megjárta a Sampdoria, Inter és Ascoli együttesét is, ám a dublini születésű futballista a szívében fontos helyet foglal el a torinói klub.

„Én voltam a klub legjobb góllövője az első évben. Angliában sokan úgy gondolták, hogy rossz döntést hoztam az Olaszországba igazolással, de ezzel az eredménnyel meg tudtam cáfolni a kritikusaimat. Én reménykedek abban, hogy a Juventus rajongói most is jó emlékeket őriznek rólam.”

Liam Brady emlékezetes utolsó góljával nyerte meg a bajnoki címet a Juventus, és a játékos tudta, hogy az ő helyére a következő évben Michel Platini érkezik, ám ennek ellenére nem ez járt a futballista fejében a tizenegyes pillanatában.

„Megható pillanat volt. Azonban őszintén mondhatom, hogy nem gondoltam arra, hogy ez az utolsó meccsen a Juventusnál. Csak az járt a fejemben, hogy ezt végezzem jól el, és nyerjem meg a címet a Juventusnak.”

Liam Brady örömmel tekint vissza az Olaszországban eltöltött évekre, hiszen így korszakos zsenikkel futballozhatott a játékos.

„A legjobb futballista, aki ellen játszottam, az Diego Armando Maradona volt, azonban bőven voltak klasszisok ekkor Olaszországban, hiszen játszottam Zico, Zibi Boniek és Michel Platini ellen. Azonban számomra Maradona volt a legjobb.

Ha pedig a legjobb csapattársról kérdeznek, akkor pedig az Internél futballozó Karl-Heinz Rummeniggét mondom.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3311781265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2016.10.09. 10:23:58

Szégyellem de még életemben nem hallottam róla.

niccolo 2016.10.09. 10:40:53

@Rocky80: nekem még megvannak a Labdarúgásból,Képes Sportból kiollózott Juve mezes Brady képek.Bár

szeszterciusz 2016.10.09. 10:42:15

Jó játékos Dybala és nagyon remélem , hogy Baggio szinten fog 1x játszani !!! Ja és persze nálunk !!

niccolo 2016.10.09. 10:42:22

Bár játszani már nem láttam nálunk,

Rikoo 2016.10.09. 11:38:10

Mikor még a világ legjobbjai a Serie A-ban futballoztak...

ToTTy-Juve 2016.10.09. 13:31:44

Sajnos én sem láttam őt élőben játszani, de sok helyen Juventus legendaként emlegetik. Ami kicsit fura nekem, hiszen több szezont játszott az Arsenalban mint nálunk és már akkor kiemelkedő középpályás volt és rendkívüli eredményeket ért el. Természetesen örülök, hogy itt is játszott, ez nekem csak azért érdekes, mert ott van Zidane, aki viszont nálunk vált csillagá, mégis madridi legendaként emlegetik a legtöbb helyen és ő maga is így gondolja... sajnos (pl madrid-Juve öregfiuk barátságoson tavaly előtt csak a madridi csapatban játszott, tavaly már a második félidőben a Juvéval volt). Mondjuk sok ilyen és ehhez hasonló vagy éppen ellentétes példa van, de érdekes, ahogyan megítélnek egyes játékosokat és ők önmagukat.

alexGicamo 2016.10.10. 18:16:01

Ciki, nem ciki, még én sem hallottam róla ... valamint én olyan játékot nem neveznék legendának, aki csak 1-2 évig játszott egy klubban . De hát ez én vagyok ... :P

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Animátor 2016.10.11. 15:03:36

@Rocky80: Olvasd el a Fociláz című könyvet (Nick Hornby). Alapvetően az Arsenal csapatáról szól, de inkább szól az életérzésről, hogy egy bármilyen csapat szurkolójának lenni milyen. És írnak benne Bradyről, és a Juvéba szerződéséről is :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása