Raiola: „Balotelli aranylabdákat nyerhetett volna”

raiola_mino_mikrofonok_elott.jpgMino Raiola véleménye szerint Mario Balotelli több Aranylabdát is nyerhetett volna, amennyiben Zlatan Ibrahimović mentalitásával rendelkezne.

Az olasz csatár a sikertelen angliai kirándulást követően jelenleg a Nizza csapatánál próbálja meg újraépíteni karrierjét, és eddig elég sikeresnek tűnik a franciaországi szereplése.

„Mario egy fenomén, de ugyanakkor ő Balotelli.” - mondta Mino Raiola mosolyogva az Il Giornale munkatársának.

„Szerencséjére két nagyszerű ember örökbe fogadta, de egy kemény, mondjuk ki, rasszista városba került.

Rengeteget szenvedett itt gyermekként, és fejben mindig ilyen volt. Ha Zlatan mentalitásával rendelkezett volna, akkor a tehetségével négy Aranylabdát is begyűjthetett volna.

Mario őrült, de de én megbocsájtom neki ezt a hibát, mert jó srác. Az egyik napon el akarta kérni tőlem a Bentley-t. Azt mondtam neki, hogy lőjön két gólt a Marseille ellen, és akkor beszélhetünk.

Természetesen megfeledkeztem az egészről. Kis idővel később a feleségem szólt, hogy Mario van a vonal végén, s vegyem át a telefont.

Egyszer csak meghallom az ő dübörgő hangját: Mino, a kulcsokat! Persze én nem értettem, hogy mire gondol. Erre megmondta, hogy a Bentley kell neki, hiszen lőtt két gólt, nem? Így odaadtam neki az autót.

Ezt követően a jachtklubba látogatott, ahol nekiment egy oszlopnak, amikor tolatott. Természetesen felhívott, és mély hangján azt mondta: Bocsánatot kérek, Mino.

Természetesen megbocsájtottam neki, mivel nem tudok rá haragudni. Azt viszont garantálhatom, hogy továbbra is megvan benne a lehetőség, hogy bajnokká legyen. Másfél éve komolyan veszi a futballt, ennek megfelelően alakította az életét, a kislányának a születése megváltoztatta őt. Viszont Pia is ugyanolyan, mint Mario: kedves és őrült!”

A sztárügynök ezt követően több híres ügyfeléről beszélt, és szolgált pár érdekes információval.

„Zlatan Ibrahimović a legjobb. Képes volt a kínaiak nettó százmillió eurós ajánlatát elutasítani! Nem akar ő több pénzt, ő csak nyerni akar.

Szerencsés voltam és vagyok, mert számos bajnok engem választott. Zlatan, Pavel Nedvěd, Maxwell és most Blaise Matuidi és Gigio Donnarumma.

Ő még Gigi Buffont is túl fogja szárnyalni, hiszen a jövő teljesítményei mindig komolyabbak, mint amik a múltban születtek.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr311754181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juve82 2016.09.30. 15:02:16

Azért az utolsó mondat elég keményre sikerült Rai báttya! Tehetséges én nem tagadom Donnarumma, de nem lehet egyetlen kapust sem vele egy napon említeni mert ő a mi Gigink!

m.martin91 2016.09.30. 15:38:20

"Ő még Gigi Buffont is túl fogja szárnyalni, hiszen a jövő teljesítményei mindig komolyabbak, mint amik a múltban születtek."

Idióta dagadt faszkalap...

Zombijuve 2016.09.30. 15:49:56

Giginek meglesz a bl 2 éven belül ! (Remélem, nagyon megérdemelné!) A srác tényleg jó,de a felét nem fogja elérni,ha meg igen akkor azt nálunk tegye!

Kukszi 2016.09.30. 16:06:01

Állítólag én is aranylabda jelölt lehettem volna ha elkezdek focizni :D
Mario túl buta hozzá!
Gigit meg Donnarummát olyan mintha Schumachert és Verstappent hasonlítanánk össze...
Ügyes ügyes a kis srác de a 20 év meló azert még elötte áll!

steven.h 2016.09.30. 16:07:59

Mindig is tudtuk, hogy egy idióta fasz, de azért ez már túlzás.

Viszont sajnos a jelenlegi állapotok szerint van valami abban amit mond, értem ezt úgy, hogy Neuer semmivel sem jobb kapus mint a mi Gigink, sőt szerintem tudásbeli különbség nincs, személyiségben viszont egyértelműen Buffon a jobb, mégis kit gondolnak a legjobb kapusnak? Egyszerűen jobban szem előtt van már mindenki, nem úgy mint 10-15 éve mikor Buffon már a csúcson volt és még most is ott van.

Lehet hogy összevissza írok, ez betudható a pénteknek, de azért remélem érthető

a Zamboni nem egy tészta 2016.09.30. 16:48:30

Zlatan bajnok akar lenni. Wtf? Mu?

pedronegroo 2016.09.30. 16:58:42

Csóró Balotellinek nincs egy szaros bentley-je, úgy kell elkunyerálnia hogy elmehessen a jachtklubba??? Milyen világot élünk? Legközelebb mi lesz? Kölcsön kell kérnie az osztriga kést?? Ha ezt Angelina Jolie megtudja rögtön örökbe fogadja a kis Mario-t.

Watakuki 2016.09.30. 17:00:27

@Juve82: 17 éves. Minden ilyen agyonsztárolt tehetséget agyondícsérnek, de jobb kapus nem lesz soha, mint Buffon... :)

The king of alibis 2016.09.30. 17:25:48

Legyen jobb kapus a Donna, mint Gigi, de csak a Juvénál.

sleepy8 2016.09.30. 19:17:17

Balotellis résszel Én egyetértek vele. Mindig is imádtam a játékát, a 2012-es EB-n pedig megvett kilóra. Sajnálatos hogy 25-6 évesen még mindig kisgyerekek.

Ami Donnarummat illeti, lehet hogy igaza lesz, lehet hogy az előttem szólóknak lesz igaza. Nem tudhatjuk. Azért van potenciál a srácban, az tuti.

Juveboy92 2016.09.30. 21:07:06

@sleepy8: hát egyébként ha Balotelli fejben nem lenne olyan javíthatatlan eset , akkor simán elnézegetném Mandzukic helyett ... de sajnos szerintem javíthatatlan , már annyi helyen reménykedtek benne hogy na majd itt megváltozik ... nem hinném h pont nálunk változna meg vki aki 26 éves koráig cseppnyi jelét se mutatta a szellemi ingatagsága stabilizálódásának

Apuleius 2016.09.30. 23:08:35

Sőt, Nobel-díjat is kaphatott volna, ha aggyal születik.

sleepy8 2016.10.01. 00:09:31

@Juveboy92: Ha jól emlékszem, a legjobb szezonját pont Allegri kezei alatt futotta a Milanban.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása