Matuidi: "Távozni akartam a Juventushoz"

matuidi_balise_mutat.jpgA Juventus erősen kezdte a nyári átigazolási időszakot, majd Paul Pogba távozását követően több középpályást is nyomon követett, azonban két szék között a földre huppant, mivel a Paris Saint-Germain végül úgy döntött, hogy nem válik meg játékosától, Blaise Matuiditől, míg Axel Witsel megszerzése az utolsó órákban esett kútba.

A napokban megszólalt a Matuidi ügynöke, Mino Raiola, aki azt állította, ügyfele csalódottan vette tudomásul a párizsi klub nem engedi el a Juventushoz. Most maga a francia válogatott játékos is kommentálta a fejleményeket.

"Volt egy konkrét ajánlat." - nyilatkozta a középpályás a Le Parisien munkatársának. "Igen, egy bizonyos ponton távozni akartam. A klub másként döntött, nekünk pedig el kellett fogadnunk ezt.

Tudom, hogy erős a bizalom irántam. Volt néhány nagyon hosszú megbeszélésem az edzővel. Az ő véleménye sokat jelentett a klub számára, amikor meghozták a döntést.

Igaz, hogy ez egy némileg érzékeny időszak volt, mert volt egy kívánságom, amely nem teljesült be. Ennek ellenére nem vagyok boldogtalan a PSG-nél. A legkisebb mértékben sem, nagyon boldog vagyok."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8311675949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hiribi27 2016.09.04. 17:19:59

Hát igen... Egy klub és egy edző így tart meg egy játékost, aki menni akar. "Volt egy kívánsága, amely nem teljesült be" de ennek ellenére boldog. Nem hisztizik, játszik majd és odateszi magát, ebben biztos vagyok. Ilyen az, amikor a klub érdeke előrébbvaló a játékos érdekénél. Talán majd egyszer így lesz nálunk is...

Zombijuve 2016.09.04. 17:40:20

Rohadtul unom már ezt az átigazolási herce-hurcát!Elég volt a franciából és a belgából! Amink van az nem kevés,sok mindent ki lehet hozni belőle! A sok negatív véleményezőnek pedig azt üzenem,hogy nem károgni hanem szurkólni kell és meg lesz az eredménye!

sleepy8 2016.09.04. 17:43:40

@Hiribi27: Én speciel sose tudnék kedvelni egy ilyen játékost, aki még le is nyilatkozza hogy le akart lépni... Ha valaki nem akar a Juventusban játszani, az húzzon a picsába.

babo0410 2016.09.04. 17:47:59

@Hiribi27: Csak nem minden játékosnál működik ez így. Szerinted, ha lehetne, mi a legjobbjainkat nem tartanánk meg? Vidalt nem adtuk el a Unitednek, Pogba-t a Barca-nak. Kíváncsi lennék, ha Matuidivel 2-3 éven át eljátszanák ezt, akkor is ez lenne a véleménye? Sajnos van egy bizonyos pont, amin túl már nincs értelme erőltetni egy játékos maradását.

És remélem azzal a szerkesztőség nem kíván semmit sugallni, hogy eme témáról mostanában elég sok cikket közöltök Matuidivel és Witsellel kapcsolatban?
De akinek az a véleménye, hogy Vidal és Pogba eladása hiba volt, erőszakkal is itt kellett volna tartani őket, azok Zidane eladását is hasonlóan gondolják. A csapat most is erősödött sokat a két játékos távozása után.
Egyébként mikor Moggi nyilatkozta, hogy ennyi pénzért Pogba-t el kell adni, akkor nagyon sokan értettetek egyet vele. Most meg azt hajtogatjátok, hogy akár erőszakkal is itt kell őket tartani. Akkor most hogy is van?
Nem tudjuk Vidal és Pogba mennyire akartak távozni, csak a nyilatkozataikra tudunk alapozni, ami alapján ők minden áron mentek volna.

Apuleius 2016.09.04. 17:55:39

@babo0410: "És remélem azzal a szerkesztőség nem kíván semmit sugallni, hogy eme témáról mostanában elég sok cikket közöltök Matuidivel és Witsellel kapcsolatban?"

Az ilyesfajta, többedszerre visszatérő paranoid felvetéseket a jövőben lehetőleg mellőzd. A külföldi sajtóból dolgozunk, az égvilágon semmit nem sugalmazunk, soha sem kommentáljunk és véleményezzük a híreket, pletykákat a cikkekben.

Hiribi27 2016.09.04. 17:55:44

@babo0410: sajnálom, de nem érted meg amit itt sokan mondani akarnak.
Egy klubnak sokféle eszköze van arra, h a játékost adott esetben maradásra bírja. Szerződéshosszabítás, fizetésemelés, 10-es mez, stb. Ezeket az utakat bejártuk. Egy lehetőségünk maradt mindkét játékosnál. Ha el akarnak menni,kifizetik a megfelelő összeget ÉS megtaláljuk a megfelelő helyettesét, akkor elmehet. Na és itt a bökkenő. Hol van a megfelelő helyettes??? 3 komolyan vehető célpontunk volt a nyáron: Mascherano, Matuidi, Witsel. Ezek mindegyikét azért nem engedte el a klubja, mert nem találtak megfelelő helyettest. Pedig a nyilatkozatok alapján mindhárom jött volna. Érted/értitek a különbséget???

Hiribi27 2016.09.04. 17:57:41

@Zombijuve: szurkolunk, de azért a véleményünket csak elmondhatjuk, nem? :)

babo0410 2016.09.04. 18:00:30

@Hiribi27: Pjanic? Róla miért feledkeztek meg folyton?

babo0410 2016.09.04. 18:03:05

@Apuleius: sugallni nem csak úgy lehet, ha kimondod a véleményedet, amit egyébként a szerkesztők már meg is tettek. Ezért volt a kérdés.
De elnézést ha bárkit megsértettem.

Zombijuve 2016.09.04. 18:04:10

@Hiribi27: Persze ,nem erről van szó! Én inkább azokra gondoltam akkik túlontúl véres szájúan nyilatkoznak.A többiektől ellnézést kérek!

delpi0823 2016.09.04. 18:06:45

@babo0410: Folosleges veluk veszekedni ugysem ertik meg hogy pogba reg potolva lett pjanical,witsel is marchisio potlasara jott volna nem pogbaera csak azert mert a sajto belejuk ultette ezt a pogba potlas dolgot ezert fujjak ok is ezt.Foloslegesnek tartottam volna witsel erkezeset is semmivel nincsennek jobb kepessegei mint leminanak.

Hiribi27 2016.09.04. 18:07:03

@babo0410: ha Pjanic lenne Pogba pótlása, akkor miért nyomultunk-bár ez kissé túlzás- egész nyáron egy minőségi kp után?? Mert Marci sérült??? Lehet. De a legoptimistább forgatókönyv szerint is csak jövőre játszhat teljesen terheléssel,formában. Már ha egyáltalán játszhat. (Nagyon remélem h fog!!!) Szerintem mi stabil, kezdő, nagy tapasztalattal rendelkező, folyamatos játéklehetőséget kapó játékost kerestünk. És nem találtunk. Na ez a baj!

Type-R 2016.09.04. 18:09:22

@babo0410: Semmilyen alapja nincs a légből kapott megérzéseidnek a cikket eloszlását illetve. A blog hangvétele mindig is objektív és hírközlő volt. Határozottan elutasítjuk az efféle hallucinációkat.

Il Principino 2016.09.04. 18:11:48

@Hiribi27: Csak mi vagyunk ilyen nagy vonalúak,hogy mindenki mehet amerre akar,hiába köti szerződés a klubhoz...Sőt,felbontjuk a szerződést,nehogy fizetni is kelljen a választott klubjának :)

Hiribi27 2016.09.04. 18:11:48

@delpi0823: nem az a lényeg h ki kinek a pótlására jött, vagy nem jött, hanem az h nincs 3 minőségi, egészséges, nem sérülékeny, megbízható kp-unk. Szerintem.
Ettől még lehet, h szerinted Asa, Lemina és Hernanes elég lesz a Bl-ben.
Azt kívánom, h neked legyen igazad. Hiszen egy csapatnak szurkolunk. :)

Apuleius 2016.09.04. 18:14:57

@babo0410: "sugallni nem csak úgy lehet, ha kimondod a véleményedet"

Nem akarok kekeckedni, de azt, ha valaki kimondja a véleményét már nem sugalmazásnak nevezik...

Ezt a Matuidi nyilatkozatot ma lehozta a legtöbb külföldi oldal, így mi (jelen esetben én) is közlésre érdemesnek és érdekesnek találtam. Ha ezzel bármiféle sugalmazást követtünk el, akkor valószínűleg beleolvadtunk valami nagy, nemzetközi sugalmazási mozgalomba.

Természetesen nem tilos bírálni, megkérdőjelezni a szerkesztők munkáját, de nyomatékosan, többedszerre megkérlek, hogy a jövőben tartózkodj attól, hogy teljesen feleslegesen és indokolatlanul kötekedve, megpróbálj bármiféle véleménynyilvánítást vagy hátsó szándékot belelátni abba, hogy közlünk egy pletykát vagy nyilatkozatot, amit minden más Juventusszal foglalkozó oldal is közöl. Valahogy próbáld meg legyőzni ezt a paranoiát.

"mit egyébként a szerkesztők már meg is tettek. Ezért volt a kérdés."

A szerkesztők komment formájában, mezei szurkolóként természetesen elmondják a véleményüket, de ennek az égvilágon semmi köze nincsen ahhoz, hogy milyen cikkek kerülnek ki.

Mitya10 2016.09.04. 18:34:11

@Apuleius: h birod idegekkel még őt? :D

@Hiribi27: sztem is vicc ha már vmi negativ vélenényed van vmiről akkor te már károgó vagy meg nem is szurkolsz stb... sztem jó mercatot zártunk de a végét igenis elb.szta Marotta azzal meg teljesen egyetértek veled h mi már sokszor túlságosan jószívűk vunk egyesekkel majd utána látszik is lásd Pogba h miket van képe nyilatkozni...(olyan volt mintha nyaralni mentem volna) semmi tisztelet :/

Glivenko 2016.09.04. 18:36:59

Inkább azokkal értek egyet, akik szerint a klubérdek az első. Viszont az is igaz, hogy Vidal és Pogba távozása pénzügyileg megfelelő volt, tehát (szerintem) kihoztuk belőle, amit lehetett. Gondolom kevésbé számítana a játékos akarata, ha Vidalért 20, Pogbáért csak 50 milliót ajánlottak volna.
Viszont nem kell a játékosok minden kis "benyögésére" ugrani, tehát határozottnak kell lenni. Ehhez szerintem a legfontosabb két dolog, hogy a klubnak legyen jövőképe/jelene (=esélye a BL-győzelemre minden szezonban) és pénze, hogy megtarthassa a legjobbjait. Azt gondolom, hogy ha valaki az egyik legjobb klubnál van, akkor a pénz talán másodlagos lesz.
Egyszerű példa: most akarunk Dybalával hosszabítani, fizetésemeléssel. Egyértelműnek látszik, hogy zseni a gyerek, és hamarosan az egyik legjobb játékos lehet a világon, ha továbbra is fejlődik és nem kényelmesedik el. Ha érzi, hogy minden évben BL-esélyes a csapat, akkor talán másodlagos lesz neki, hogy mennyit keres. Mondjuk 10-et nálunk, vagy 15-öt a Barcánál. De ha nem vagyunk "nagykutyák", akkor hiába adunk neki nagy pénzt, akár ugyanannyiért elmegy inkább a Realba/Barcába, mert ott nyerhet.
És még pár dolog, hogy mennyire számít, hogy mit mond egy játékos:
Vidal: "Torinóban otthon vagyok." "Jövőre szeretnék egy újabb Bajnokok Ligája-döntőt játszani ebben a mezben." "igazán nehéz volna klubot váltani, mikor az ember ennyire boldog"
Pogba: "A Juventus az én családom"
A közös, hogy ezt hetekkel a távozásuk előtt mondták. Matuidi megmondta, hogy keresték, ment volna, de maradt. Szerintem ez korrekt. Attól még nem kell elátkozni egy játékost, mert megfordul a fejében, hogy máshova igazol. Ők is csak emberek. Vagy itt senki nem gondolt rá, hogy más munkahelyre megy, pedig ott is boldog, ahol van? Vagy lehetne új háza, ami jobb a mostaninál? Vagy lehetne másik barátnője/felesége? :)

Hiribi27 2016.09.04. 19:01:23

@Mitya10: szerintem egyáltalán nem volt negatív vélem. Sőt! Pozitív véleménnyel voltam azokról a klubokról, akik igyekeznek megtartani az értékeiket. Szeretnèm ha mi is ilyenek lennénk és nem kellene ezeket a vitákat lefolytatni mondjuk 2 év múlva Dybalaval kapcsolatban.

danimester1 2016.09.04. 19:41:58

Most már a sokadik cikk és nyilatkozat után kezd kirajzolódni,hogy nem egészen úgy sültek el a dolgok ahogy Beppe szerette volna.Megmondom miért.Szerontem arra gondolt mind Matuidi és Witsel ügyében kapcsolatosan,hogy majd az utolsó pillanatban relatíve diszkont áron leakasztja az egyik vagy másik játékost,jobb esetben mindkettőt.Azért gondolom így,mert a hírek alapján mindketten távozni akartak és úgy gondolta (ták),hogy ezt majd meglovagolják.Sajnos nem jött össze,de valahol lehet jobb is,mert így Witsel esetében spóroltunk pár milliót és ha Matuidi is jönne,akkor szintén.ellenben jelenleg minőségben és mennyiségben sem biztos hogy jobban jöttünk ki.Lehetséges hogy valami őrültség amit gondolok,de másra nem tudok gondolni.Már csak azért sem,mert nem hiszem el,hogy Pogba távozása óta ne tudtuk volna megoldani a "pótlást" vagy egy Marchisio helyettest találni.(Raiola meg csak szimplán szo*jon lovat,de ne pónit.Érdekes módon a Pogba saga-t le tudta záratni,most meg okoskodik)

Grinta 2016.09.04. 19:47:44

@sleepy8: Nagyon jól figyelsz..mert éppen a múltkor tárgyaltuk ki azt,hogy gyakorlatilag Gigi Buffon hajszál híján Milan játékos lett-az Ő akarata lett volna a váltás..végül maradt(köszönett nyilvánítva a Juve felé),de akkor a Te elméleted szerint,húzzon a picsába

Shyr Kahn 2016.09.04. 19:47:58

Az emberek... hogy is modjam :) emberből vannak. Hiába mondjuk, hogy profiként leszarsz mindent és teszed a dolgod, ha a személyedtől nem tudod elválasztani a "személyes" vágyaidat és csalódottságod. Pontosan ezért én alapvetően osztom a vezetőink politikáját ez ügyben. Ha valaki menni akar, mejen. Ha valamely játékosunk hasonlóan nyilatkozna, mint most Matuidi, vagy Witsel, bizonyos vagyok benne, hogy a többségünk a pokolra kívánná az játékost és nem a kezdőbe (vagy a padra). Másrészről ahogy írtam minden profi játékos emberből van és nem hiszem, hogy ugyanolyan elánnal és motiváltsággal tudnak dolgozni annak tudatában, hogy más klubban játszanának szívük szerint. Ha az edzés intenzitása nem is hiányozna belőlük, a szív, lelkesedés valószínűleg igen.

BTW én azt sem tartom korrektnek, hogy Dybalat nem engedtük el az Olimpiára. Én értem, hogy ez biznisz. de én hiszek abban, hogy nem jó ilyen szinten a "rabszolgaság", vagyis a túl sok kötöttség, sőt... az a jó, ha az embert pozitívan lehet motiválni (mondjuk azzal, hogy nem érzi magát börtönben) így nyitva fel a kreativitását.

A Juvéról sokat hallhattuk a játékosoktól, hogy olyan mint egy nagy család, ami szvsz az egyik legerősebb összetartó és motiváló tényező a szemükben. A család képe pedig nagyon gyorsan lerombolható, mihelyst a szükségesnél több kényszer kerül a levegőbe.

Shyr Kahn 2016.09.04. 19:49:54

Természetesen a családias jelleg és kötetlenség hatalmas kockázat is (mondjuk, hogy Díbala lesérül az Olimpián), de ez olyan tényező, ami képlet része kell, hogy legyen. Magyarán legyen olyan széles a kereted, amibe ez a kockázat bele van kalkulálva és belefér.

Grinta 2016.09.04. 19:57:50

@Shyr Kahn: Nagyon jó amit írsz.Egy kiegészítéssel élnék.Dybala-t elengedtük volna az Argentin válogatottba..hogy a Copa Americán pályára lépjen.Nem kapott behívót,és a Juve racionális döntést hozott,amikor az Olimpiát megvétózta,a játékossal megbeszélve.Korrekten.Nagyon kell(ett) a fiúnak egy zavartalan nyári felkészülés.Csak a teljesség kedvéért írtam ezt le.

ToTTy-Juve 2016.09.04. 22:09:05

@Hiribi27: Azt azért mégsem mondhatta a sajtóba, hogy "Nem engedtetek el Köcsögök, tehettek egy szívességet!". Onnantól kezdve biztosan mi sem akarnánk tovább leigazolni :D
Egyébként meg szerintem nem tudhatjuk, hogy hány játékost tartott már vissza szeretett vezetőségünk, amikor azokért beérkezett egy-egy ajánlat. A legtöbb játékos ezzel nem kérkedik, csak ha szívesen távozott volna oda.
Én egyébként a játékosok helyzetét mindig igyekszem úgy értelmezni, hogy én hogyan gondolkodnék az adott esetben. Pl. Pogba, megnyert mindent itt olaszban. Kezdte unni a banánt, ezért ki akart szakadni a mókuskerékből valami változással. Az új helyen sem lesz rögtön vezérigazgató, de pozitívan fogadták, hát miért ne. Én ezt megértem, én is lépnék egy megszokott munkából ha unnám már és még többet is fizetnének a másik helyen. Hasonló helyzetben érzem Matuidit is. ;)

Hiribi27 2016.09.04. 22:51:08

@ToTTy-Juve: Igazad van. A játékos oldalát én is értem. Ha más kihívásra vágyik az ember, gyakran vált. (azért tudjuk, h sokan inkább biztonsági játékosok és szeretnek egy helyben maradni) Nekem is volt több alkalommal, h másra vágytam, el akartam menni a munkahelyemről, de aztán a cég meggyőzött, h maradjak. Pedig a 10-es mezt nem is kaptam meg. :D

.Bulldeo 2016.09.05. 16:27:13

@Hiribi27: azért elég megmosolyogni való amit írsz: vegyünk példát arról a PSG-ről, akik 2011 óta katari pénzekkel összevásárolnak bárkit, és BL negyeddöntőnél tovább még nem jutottak. Verratti, Pastore, Matuidi, Rabiot, Di Maria. Papíron bitang erős középpálya.
Legutóbb a City vergődött át rajtuk (amit mi a szezon eleji pocsék formánkban is lemeccseltünk).
Én nem látok semmi érvet arra, hogy a PSG igazolási politikáját kellene követnünk, mert nálunk van egy építkezés (néha hibákkal), náluk meg max. költekezés zajlik.
A PSG középpályáról bárki (beleértve Krychowiakot) érkezett volna hozzánk, az erősítés lenne, és mégis sokkal több van a Juvéban, mint a párizsi olajcsapatban.
Vajon miért?

Hiribi27 2016.09.05. 18:06:39

@.Bulldeo: természetesen nem kell mindenben példát venni róluk. De azt vhogy végre jó lenne eltanulnunk, h megértessük a játékosokkal, h a klubérdek az első. Hosszú vita ez már itt a blogon, de hidd el, egyáltalán nem szeretném a Juvénál a párizsi-modelt látni.

.Bulldeo 2016.09.05. 18:18:00

@Hiribi27: értelek. Bár nagyon finoman fogalmazol, hogy "megértették a játékossal". Nekem az infók alapján úgy tűnik, hogy egyszerűen levették mind a két kiszemeltünket a piacról, most pedig a játékosok megpróbálnak jó arcot vágni hozzá. Mi mást tehetnének?
Én csupán arra akartam utalni, hogy annak, hogy egy csapatban annyi top játékos van, mint a PSG-ben, és képtelen igazán nagyot menni a BL-ben, kell, hogy legyen valami oka. És az, hogy az nem egy család, mint a Juve, és ennek megfelelően megtiltják egy távozni akaró játékosnak, hogy elmenjen, szerintem egészen belepasszol ebbe.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása