Lucescu nem kívánta elengedni Witselt

Lucescu Mircea.jpgA Juventus vezetősége a hírek szerint rendkívül dühös a Zenit igazgatóira, miután az orosz klub az utolsó percig várt Axel Witsel átigazolása kapcsán,  és így már nem volt véglegesíthető az átigazolás.

A két klub illetékesei előzetesen megegyeztek 18 millió eurós kivásárlási árban, amelyet 3 millió euró egészíthetett ki bónuszok formájában, és a játékos kedd este meg is érkezett, hogy szerdán átessen az orvosi vizsgálaton.

Axel Witsel Torinóban várt egész nap a hivatalos bejelentésre, ám a Zenit végső jóváhagyása csak váratott magára.

A Sky Sport Italia arról számolt be, hogy a futballista 13 órán keresztül várt, azonban az orosz klub beleegyezése nem érkezett meg.

A hírek szerint az oroszok edzője, Mircea Lucescu nem kívánta elengedni a belga válogatottat mindaddig, amíg megfelelő helyettest nem talál az orosz klub.

A terv Andreas Samaris megszerzése volt a Benfica együttesétől, ám ez az lehetőség végül nem valósult meg.

Amikor a Zenit végül beleegyezett Axel Witsel elengedésébe helyettes nélkül, már túl késő volt a papírmunka véglegesítésére, és az olasz átigazolási ablak bezárult.

Dominóeffektusként a Juventusnál maradt Hernanes is, aki a Genoához kerülhetett volna kölcsönbe, amennyiben sikerül megszerezni a belga válogatottat.

Axel Witsel szerződése lejár 2017 júniusában, így az Öreg Hölgy januárig várhat az előszerződéssel és a feltételek egyeztetésével, és így nyáron ingyen érkezhet a futballista.

A Sky Sport Italia úgy tudja, hogy a Juventusnál felmerült egy januári ajánlattétel lehetősége is, azonban ebben az esetben csak minimális összeget, megközelítőleg 5 millió eurót fizetne a klub a játékosért a nyári ügyletet ellehetetlenítő orosz klubnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5311667358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozagaha 2016.09.01. 09:11:01

Januárig ki lehet bírni a mostani középpályával is szóval nem akkora dráma, csak ne legyen nagyobb sérülés.
És hát most mit mondjak a pozitívum az hogy lesz lehetősége Leminának (berobbanni) is meg Hernanesnek( megmutatni hogy azért tud focizni) is bizonyítani.

-vargacsabi- 2016.09.01. 09:12:54

utolsó órákra kellett ezt hagyni, aha...

Trieszt120506 2016.09.01. 09:20:06

Nem hinném, hogy ezek után Witselt elhoznánk Januárban. Egyébként bekaphatja a Zenit, egy fillért nem látnak majd Witselből, és egy évig még fizethetik a nyilvánvalóan nem túl boldog, és megszakadni nem akaró belgát.. Bravo.

Másrészt Marottának is jár a tockos, hogy 1,5 hónap alatt nem sikerült egy megfelelő kp-t találnia, és az utolsó napra hagyta ezt az ügyet. Pedig lett volna bőven opció a piacon.

Amúgy a gyászhangulat felesleges, még úgyis meg kell oldani Januárig a feladatokat, ha ne adj Isten Sandrót, vagy Cuadradót kell behúzni középre. Bár hozzáteszem: ha jól fog menni a csapatnak, Marotta simán elcsalja majd ezt a feladatot is a nyárig..

DegerFaCan 2016.09.01. 09:20:37

Jobb ez igy! Télen megy kinaba hernanes jobb pénzért es jon witsel aproert :) lemo meg asa csak februártól nem lesz. Szóval addig is hagy játszanak :)

pedronegroo 2016.09.01. 09:21:01

Jaaaj, a papírmunkára már nem volt idő.... de "szépen" csinálták az oroszok.
"Izvinyítye Axel, izvinyítye! Nyet internet... majd mész jövőre itálijá."

Aléb 2016.09.01. 09:22:47

Marci kb 4 hónapja kidőlt! Ennyi idő lett volna a pótlására.
Nem kell a Zenitre fogni.

Gábor Szabó 76 2016.09.01. 09:22:58

kit érdekel Witsel?Matuidi-re vagy Sisokkora miért sajnáltuk a pénzt?állitólag nem Pogba árából vettük Higuaint.akkor kihoztuk kb egálba a költekezést.ez igy gyenge lesz a bl-en.forza juve.

MdewC 2016.09.01. 09:30:29

Ha ez igaz, akkor buktak 18 milliót.

rockitbaby 2016.09.01. 09:37:37

@Aléb: Nem védeni akarom Marotta-t, mert tény és való, hogy elég idő lett volna igazolni, de azt azét látni kell, hogy Marci sérülésével Lemina lépett elő erre a pozstra előző szezonban, és őt azonnal megvettük, amjd pedig elhajtottunk minden kérőt.

A legnagyobb probléma az, hogy gyakorlatilag ezt a szarakodást, amit most a Zenit csinált velünk, előtte pedig a PSG, ezt lényegében ha az átigazolási szezon elején elkezdjük őket hajtani, akkor is megcsinálták volna. Ettől még Marotta nem lesz kevésbé hibás, de azt azért látni kell, hogy minden valószínűség szerint ugyanígy zajoltt volna minden, csupán nem 1-2-3 hete húzódott volna, hanem már hónapok óta.

Roppant fontos lett volna valaki, mert januárban a legkritikusabb időpontban két középpályás is megy Afrika Kupázni. A szezon két dolgon áll vagy bukik, és sajnos egyikre sincs ráhatásunk... Az egyik dolog, hogy Marchisio és Mandragora úgy térjenek vissza, mintha mi sem történt volna, valamint hogy Asamoah és Khedira a lehető legkevesebbszer legyen sérült. Ha az egyik nem teljesül, komoly bajban vagyunk. Akár már január előtt.

cd1 2016.09.01. 09:39:04

Johet ma is. Vissza kell datumozni a papirokat. :D

Szili072 2016.09.01. 09:39:04

Valószinüleg mi is cigánykodtunk az utolsó pillanatig és ez sült ki belőle.Januárban ,ha kell, még elhozhatjuk.

Mixbetegállat 2016.09.01. 09:42:41

Elvileg Marcinak mennyi idő kell még?Pontosan mikor sérült le tudja vki?

Trieszt120506 2016.09.01. 09:44:42

Az egyébként megint egy fricska Marottának, hogy a Chelsea pár óra alatt leigazolta a PSG alapemberét, míg ő hetek alatt nem tudta az elvágyódó csereembert megszerezni.

No meg Raiola is biztos jót nevet most rajtunk, fizetjük neki a 25 milkát ellenszolgáltatás nélkül. Jól 'elhozta' nekünk Matuidit.

Marottára sok csapat elnöke/sportigazgatója úgy tekinthet, mint valami leprásra. Ezzel a fillérbaszó, arrogáns hozzáállásával sok hidat felégetett már maga mögött, szerintem sokan már direkt arra játszanak, hogy szívassák, legalábbis idén a PSG és a Zenit is az utolsó utáni pillanatban intett be, miután elhúzták a mézesmadzagot.

mrdel 2016.09.01. 09:49:41

Khedira, Lemina, Asa és Hernenes a 4 egészséges kp. jelenleg.
Pjanic kisebb sérülése remélhetőleg rendbe jön és Sturaro is felépül
Maci és Mandragona ősz végén ha visszatérnek.
A jelenlegi felállásban ez lehet karcsú lesz a későbbiek során. 4-4-2 v. 3-4-3 viszont játszható lehet.
Khedira sérülékeny, Asa ki tudja meddig bírja...

Buffon - Alves- Bonucci-Chiellini- Sandro- Lemina-Pjanic-Pjaca-DYbala-Cuad-Higuain felállást is vizionálok.
Két belső kp-s formáció tuti lesz idén.

Barolo4 2016.09.01. 10:05:16

@rockitbaby: +1
@Trieszt120506: Nem tudom miért gondolja bárki, hogy ez csak Marottával történik meg, amikor számtalan más igazolás van, ahol nem jönnek össze a dolgok. Ez egy hatalmas sakkjátszma (amit mi ellentétben az angol klubokkal nem is korlátlan pénzzel játszunk)....most éppen (ha úgy vesszük) a Benfica szívatta a Zenitet, a Zenit minket, mi meg a Genoát..... jó esetben mindenki boldog lenne, de ez most nem jött össze. Kellett volna még egy top kp, de így is brutál erős keretünk van (véleményem szerint az utóbbi 10 év legerősebb kerete nálunk).
David Luiz példája meg szerintem pont nem helytálló itt.... honnan tudhatnánk, lehet, hogy egész nyáron puhították a PSG-t (a dinamo london speciel nem sok játékost igazolt a nyáron, szóval egyértelmű volt, hogy utolsó napon fognak még, ami amúgy is nagy divat Angliában). Ha megnézzük a vételárát (70%-a a korábbinak) egyértelmű, hogy volt valami a háttérben (vagy az edző nem számolt vele kezdőként, vagy ő akart nagyon menni és nem ragaszkodtak hozzá stb.). Ez azért egy nagyon összetett dolog..... Lehet szidni a mi átigazolási csapatunkat, kétségtelenül nem hibátlanok, de én már itt a blogon vagy ezredszer teszem fel ugyan azt a kérdést (válasz soha sem érkezik persze).... melyik az a csapat akinek jobb volt az átigazolási politikája az elmúlt 6-7 évben mint a miénk? Ez nyilván nehezen mérhető teljesen objektíven, de azért az jól látszik, hogy mi abszolút az élmezőnyben vagyunk igazolás/ár/érték/eredmény arányba. Szóval én egy hatalmas puszit küldök innen a kobrának és csapatának és kérem, hogy a következő télen/nyáron hozzon még 1-2 top kp-t nekünk. Forza Juventus!

mpite 2016.09.01. 10:08:41

@rockitbaby: Teljesen egyetértek veled, én is úgy látom, hogy ez most nem Marottán múlt, sokkal előbb meglett volna Witsel, ha a Zenit nem töketlenkedik, ők húzták ezt az utolsó pillanatig. Én Lucseszkut nem értem, hogy most tényleg hasznukra lesz ilyen körülmények között a belga? Nem lett volna jobb inkább pénzt látni belőle? Szerintem januárban potom pénzért fog idejönni, mert szükség van középpályásra, és akkor örüljenek, hogy látnak egyáltalán pár milliót belőle.

Amúgy fura, hogy most mindenki sír mert nem jött Witsel, de amikor korábban felmerült a neve, mindenki bohócozta, meg mondta, hogy nem ő kell nekünk :D Marotta nyári ténykedését meg szerintem csak emiatt ne írjuk le, jó játékosok érkeztek, Higuaint kivéve reális áron, és több peremembert is sikerült elpaterolni, jó pénzért.

bianconeri83 2016.09.01. 10:09:52

@Szili072: Ha megvolt a megállapodás és meg is érkezett orvosira (mindenhol ezt lehetett olvasni), akkor kétlem, hogy mi cigánykodtunk volna.
Persze ha egy hete kifizeti Marotta azt a pénzt, amit kért a Zenit érte, akkor nem jutunk idáig (bár annyit én sem fizettem volna ki egy lejáró szerződésű játékosért)

Rocky80 2016.09.01. 10:24:46

@Trieszt120506: már ne haragudj de ez a fillérbaszó Marrotta nem kis csapatot hozott össze, szóval egy kicsit több tiszteletet érdemelne. Érdekes, Higanynál nem volt az, most már megint?
Ez az arrogáns meg nem is tudom honnan jött.

kozagaha 2016.09.01. 10:27:04

Mint mondtam nincs akkora baj lépjünk túl ezen...
Összességében nem volt rossz az igazolási időszak.
Itt most már Allegriéknek kell megoldani... rengeteg lehetősége van felállás szempontjából is: 3-5-2-től kezdve 4-3-3, 4-4-2 ha Dybalát visszahúzza akkor akár 4-3-1-2, 3-4-1-2... stb.
Szóval meg lehet oldani attól függően hogy ki áll rendelkezésre és mit gyakorolnak edzéseken.
Egy olyan csapatban mint a Juve alap hogy több féle felfogásban és felállásban is képesek legyünk játszani, mert egyébként esély sincs a BL-re (már ha az a cél).

Rocky80 2016.09.01. 10:28:04

Egyébként az nem opció hogy nem engedjük el az Afrika Kupára az érintetteket? Dybala se ment az olimpiára mégis jókedvű.

Shyr Kahn 2016.09.01. 10:29:02

Totálisan felesleges manőver volt az orosz klub részéről, mert igy egy totálisan alulmotivált (én nem nagyon akarnék ezek után ott játszani) játékost tartanak meg, aki ingyen fog távozni következő évben.

Egy játékos kedvét és életét keseritették meg elsősorban, de járulékosan a saját és a Juve életét is. Ez ha PC akarok lenni nem volt fair huzas. Ha nem akarok PC lenni, akkor azt mondom, hogy aljas huzas volt.

Rendkivul szomoru vagyok. :(

Il Principino 2016.09.01. 10:30:14

Ha Marci felépül,akkor januárban már lehet senki nem jön,bár Witsellel azért is megegyeznék,hogy ne lássanak belőle a fillért sem!

rockitbaby 2016.09.01. 10:32:28

@mpite: Akkor nem értetted a mondandóm lényegét :) Nem azt mondtam, hogy Marotta nem hibás, mert igenis van benne része. Csupán azt is látni kell, hogy minden valószínűség szerint ugyanez történt volna, ha Witselt már a nyár eleje óta üldöztük volna. Csupán annyi a különbség, hogy most kb 1 hetet szivattak minket, ha hamarabb kezdjük, értelemszerűen több ideig. De sehogy se engedték volna el.

mpite 2016.09.01. 10:36:43

@rockitbaby: Nyilván van benne része, mert bármikor letehette volna a Zenit által kért irreális összeget, akkor meg azért anyáztak volna az emberek. Ha egy csapat nem akar elengedni valakit, akkor megtalálja a módját, hogy ne engedje el, csak lehetett volna ennél korrektebbül is csinálni, na. Marottának én annyit rónék fel, hogy hamarabb leeshetett volna neki, hogy szórakoznak vele, és másra kellett volna összpontosítania inkább.

Hiribi27 2016.09.01. 10:38:59

@Barolo4: kicsit irigyellek h így tudod látni a dolgokat. Jó csapatunk van, ez kétségtelen. De azt nem látni, h képtelenek vagyunk egy top kp-t igazolni évek óta, miközben a Vidal és Pogba szinte szó nélkül lelépnek, mert ők menni akarnak-mert hát mi olyan gentlamenek vagyunk-. Idő volt, pénz volt, ez egyértelmű vezetőségi inkompetencia. Én örültem Higany érkezésènek, nem is érdekelt h menniybe került, de annak fényèben, h ilyen közèpszerű a középpályànk, inkább néztem volna Zazat nálunk, meg mondjuk Gabigolt és a maradék összeget egy igazi top kp-ra költöttem volna. Aki nálam egy Özil, James, Isco,Hazard, vagy Thiago. Ja h ők nem mozdíthatóak?! Ne mondja nekem senki, h bármelyikért lerakunk 90 milliót nem jártunk volna jobban, mint Higannyal így. Ez alaposan el lett kalkulálva, el lett rontva. Szépíthetjük, de ez a vezetőség hibája.

kovta23 2016.09.01. 10:46:18

Megint mindenért Marotta a hibás....gratula nektek amikor ennyi nagyszerű igazolást összehozott az évek alatt.Mondjatok még egy ilyen szakembert...Sissoko szerintetek megér 35-40 millió eurót?Egy két jó meccse volt. A kieső Newcastleből sem emelkedett ki. Volt mozdítható ember a piacon? Ki? Azok közül ki is jött volna ide...Meg ki illett volna a koncepcióba? Az meg hogy ki mikor kezdett az ügyben tárgyalni azt mi honnan is tudjuk..Ne gondoljátok hogy David Luis ügyét is két óra alatt oldották meg. Van ebben a csapatban sokféle variálhatósági lehetőség. Nem kell pánikolni. Így tovább MArotta!

rockitbaby 2016.09.01. 10:48:33

@mpite: Pontosan! Így van, hamarabb rájuk kellett volna szabni az ajtót :)

Hiribi27 2016.09.01. 10:52:14

@kovta23: miért, Higany megért 90M-t? Mondom úgy, h örülök h jött. Inkább jött volna gabigol 30-ért és 60 ért James, Isco, vagy Özil. Szeretem azt a csapatot, amit Marottáék építettek az elmúlt években, nem is szidon őket soha, de ne csináljunk már úgy h minden lépésüket istenítjük. Ezt most elrontották. Pont.

Juveboy92 2016.09.01. 11:05:49

@Hiribi27: 60 ért egyik általad felsorolt játékos sem jött volna , egy Európában még nem bizonyító gyerek meg nem erősítés Morata után , pláne nm 30 ért ...
Jamesért Perez elmondta 85 m nm fogadtak el mert a játékos maradni akar
Özil az Arsenal alappillére 47 millióért vették , dupla annyiért se adnák el és Özil se hagyná ott a PLt a Serie A ért
Isco megint csak nem akar elmenni Realból és 60 ért nem győzöd meg a Realt sem hogy vegye rá Iscot hogy lépjen ...

a.pirlo21 2016.09.01. 11:21:17

Semmi gondom nincs vele, hogy nem jött witsel. Csak vész igazolás lett volna a játékos temető orosz ligából. Amit witsel tud azt hozza asamoah is persze ha nem sérült éppen. Cuadrado meg annyira univerzális játékos és tud váratlant húzni, rengeteg formációs lehetőség van, majd Allegri kitalál vmit arra az esetre is ha beüt a sérüléshullám. Azt is el tudom képzelni hogy cuadrado-t behúzza jobb középre ahonnan gyakran kimozog jobb szélre is, ahogy pogba tette anno a bal oldallal, brutális páros lehetnek majd dani alvessel.
Top kp igazolásnak meg ott van pjanic és khedira is az volt. Nem véletlen hogy alapember volt a bl-t nyert ancelotti féle realban és a vb győztes németeknél.
Amúgy ha mindenképp kéne kp, én nem mennék messze. Baselli-nek nagyon örülnék, bár toros, mivel atalanta nevelés nem hiszem hogy mozdíthatatlan lenne.

Apuleius 2016.09.01. 11:25:26

@Shyr Kahn: Egyetértek, valahogy nem igazán tudom elképzelni, hogy a Zenit szempontjából mi értelme van így, ilyen körülmények között visszatartani egy játékost. Itt nem csak egyszerűen nemet mondtak, amikor a játékos menni akart, sokkal többről volt szó. Witsel (feltehetően a Zenit engedélyével) mindent hátrahagyva Torinóba száguldott a válogatott keretéből, átesett az orvosi vizsgálatokon, s az egész napot várakozással töltötte, majd Lucescu végül nem adta áldását az ügyre (vagy túl későn tette). Nyilván egy profiról van szó, de Witsel aligha lesz túl motivált Szentpéterváron.

Juveboy92 2016.09.01. 11:27:02

@a.pirlo21: egyébként ha már Khedira , lehet ő kapja meg a csk karszalagot Schweini után a Nazionalrlfbe , míg Brazil csk karszalagot meg Dani Alves örökölheti miután Neymar az Olimpia után önként lemondott róla :)

Juveboy92 2016.09.01. 11:31:20

egyébként Szumma Szummarum mostmár így hogy nem költöttünk pénzt Witselre , jövőre Marotta tényleg hozza el Bazoert :)))) azt mondta a gyerek amúgy nyár elején hogy 19 évesen még nem érzi készen magát a külföldre igazolásra ezért maradt, most kap 1 évet hogy megeméssze a Juveba igazolást tőlem :)))
ha beválik ha nem azt látnom kell a saját szememmel Juve mezben, addig nem nyugszom :))))(
jövőre Marotta : ingyen Witsel, 25 Bazoer és csókolom ez a minimum

delpi0823 2016.09.01. 11:41:12

@Trieszt120506: Fillerbaszo te mirol beszelsz?egy olyan jatekosert ajanlott 18+3 milliot akinek lejar a szerzodese jovore,teljesen igaza volt es itt amugy se a penzen volt a hangsuly hanem a zenit szarakodott a helyetessel ,gusztustalan egy gyoker klub,de meg is erdemlik majd ingyen tavozik jovore witsel pancser balfaszok.A masik matuidit meg szimplan csak nem akarta eladni nekunk a psg coman miatt ennyi a tortenet,ott se marrotta volt a hibas.

Trieszt120506 2016.09.01. 11:57:13

@delpi0823: Maga Marotta nyilatkozta, hogy optimista Matuidit illetően miközben már egy hete a csapból ez az ügylet folyt. Aztán a PSG hirtelen bemutatott és jött ez a Comanos sztori is.

Pont erről beszélek, amikor azt mondom, hogy felégeti a hidakat maga mögött, sok olyan igazolást csinál, amikor durván kihúzza a gyufát az 'eladó/nevelő' klubnál. A PSG-től jó ideig maximum csak szemetet igazolunk, a Napolitól reménytelen lesz bárkit elhozni ezután, sőt a kivásárlási árakba Juve ellenes kitételt rögzítenek. Ugyanígy a sintér és a Róma is. A Zenit is valószínűleg berágott ránk Witsel agymosása miatt. A Bilbao szintén nem igazán örült Llorente ingyenes elcsábításának, a Wolfsburggal szintén elmérgesedett a viszony, miután tavaly elültettük Draxler fülében a távozás gondolatát, majd pár millión baszakodtunk.

Kis túlzással Beppe már a fél világgal hadban áll, ez egyáltalán nem jellemző más sportigazgatókra, de lehet sorolni a példákat.

GabeTR 2016.09.01. 11:57:47

@Hiribi27: Mennyivel rosszabb Pjanic Isco-nál, Thiago-nál???

Trieszt120506 2016.09.01. 12:19:01

Lehet spórolni azzal, ha először a játékost agyát mossuk át, majd ezt felhasználva helyezünk a nyomást a klubjára, csak aztán ne csodálkozzunk ha a következő alkalommal ott csesznek ki velünk ahol tudnak..

Az is elég meredek, amikor magára játékosra helyezünk nyomást (mert a sajtó már világgá kürtölte az átigazolását és a szurkolók épp lincshangulatban vannak), hogy azt pár milliót saját zsebből fizesse ki.. Valahogy ilyet se nagyon hallani más csapatoknál, nálunk Lichtsteiner, Pjanic, meg talán Krasic is így járt.

Másrészt, ez a tegnapi Lichtsteiner eset.. Hernanes egy kalap szar ugyan, de egy éve tűzoltásnak még egy jó igazolásnak tűnt, a dögevők egy bizonyos szinten kihúztak minket a szarból, amikor piaci áron elengedték az utolsó órákban. A két klub utálja egymást az oké, de a svájci elengedése lehetett volna egy gesztus viszonzásul a tavalyira.. Ehelyett inkább kicsesztünk az értünk sokat tett svájcival is. És elméletileg külföldre engedtük volna szó nélkül..

Szóval szerintem nem túlzok, amikor azt állítom, Marotta módszerei hagynak kívánnivalót maguk után, és sokaknál kihúzza a bicskát velük.

Juveboy92 2016.09.01. 12:20:35

@Trieszt120506: Coman soha az életben nem kapott volna komolyabb lehetőséget PSGnél , lejárt a szerződése azzal tárgyalt volna akivel akart
a Juve ellenes záradékot vmi legutolsó Gazetta, Corrierre találta ki semmi hiteles bizonyított forrás nincs róla , ilyet amúgyse lehet mert az a játékos korlátozása és nem írná alá
Napolinál valahogy mindenki aki elment De Laurentiisszel való rossz viszonyát emlegette nem csak Higany
Witsel már tavaly is nyilatkozta hogy szeretne eligazolni Oroszországból és akkor nem a Juve csábítgatta csak , egész egyszerűen nem szereti Oroszországot csak a Zenit tavaly ellehetetlenítette őt ilyen 100 millióba kerül Witsel nyilatkozatokkal
a Wolfsburg nemtudom hogyan haragudhatott meg ránk mikor tavaly a Schalkeba játszott Draxler és pont ők vették meg előlünk , gondolom azis a Juventus hibája hogy 7. helyen zárta bajnokságot Wolfsburg és ezért szeretne távozni Draxler , főleg hogy eladták már Schürllet Dostot fél csapatot körülötte
amúgy meg ha a Juve szemét és ezért vágta el magát Marotta mindenkinél, akkor a Bayern micsoda? Mi 90 millióval gazdagítottuk Napolit ők ingyen ELCSÁBÍTOTTÁK Lewat potom pénzért Götzét és Hummelst is megvették , a United orra elöl elhappolták Renato Sanchest mikor a Benfica dupla pénzt is kaphatott vna MUtól de a Bayern meggyőzte Sanchest hogy hozzájuk menjen és még hány meg hány olcsó húzása volt Bayernnek ami sokkal gusztustalanabb volt főleg anyagi szempontból az eladó félre nézve mint a Juve mondjuk Napolival és a Bayern ugyanúgy vígan csinálja ezt , mert egész egyszerűen vonzóbb célpont a játékosoknak mint ahol voltak, ugyanez a Juventus is :) szóval hagyjuk ezt a hidak felégetése dolgot , attól mert ilyen Al Khelaifik ilyeneket magyaráznak semmit se jelent , meg El Khelaifi inkább ne magyarázzon miután átjáróház a csapata és ezután képes eladni a védelme alappillérét akit 50 millioért vett pótlás nélkül visszaadni az eladónak 30 ért ... bohócot csinált magából , keresett rajta a Chelsea úgy 20 milliót hogy 2 évet kellett csak nélkülöznie , ráadásul egy nemis BL induló Chelsea édesgette vissza ...remélem jövőre eladja az átjáróház csapatából Marquinhost is és megveszi a teljesen felesleges Jesé mellé Draxlert is :)

m.martin91 2016.09.01. 12:22:14

Érdekes, hogy a Zenit egy lejáró szerződésű Witsel esetében tudott arra hivatkozni, hogy csak akkor engedik, ha találnak mást a helyére. Marotta eladta Pogbát úgy, hogy nem volt alternatívája, egyértelmű dolog lett volna, hogy csak úgy engedem el a világ legdrágább játékosát, ha valaki már itt van az ajtó előtt, és csönget. Raiola is másképp állt volna az üzlethez, ha előre megmondjuk neki, hogy elviheted Pogbát Manchesterbe, de ugyanabban az időben hozd ide Matuidi-t Párizsból. Ez az egész a vezetők sara, nem a Zenité. Ők csak ragaszkodtak a játékosukhoz, amit megtehetnek.

Juveboy92 2016.09.01. 12:24:54

@Trieszt120506: Lichtsteiner maga nyilatkozta hogy nagy kamu az hogy saját zsebből fizetett ... Pjanic meg a Juve számlájára írta a saját részét amit fizetésformájába megkap tőlünk ezzel is könnyítve a transzfert , a Krasic story megint csak kamu
ittvan Lichti reakciója a saját zsebből fizetésre: www.lazioland.com/NewsProfile.htm?NewsId=564

steven.h 2016.09.01. 12:27:37

@Trieszt120506: Nehogy már azért is Marotta legyen a hibás mert a Napolinál a Romanal és az Internél balfaszok dolgoznak...Marrotta tette bele Pjanic szerződésébe a 32 milliót? Nem. 90 millióval nem járt jól a Napoli? Szerintem de, az hogy balfaszul költik ne Marrotta hibája legyen már. Az inter meg nem adta ide Brozovicot most meg g*cizik Lichti miatt? elmehetnek ők is a picsába. A spanyol szarkavarók mennyivel jobbak mikor szipkázzák el a tehetségeket? Még botrány is volt belőle, mégse csinál ellenük senki semmit, jah hogy ők a Real Madrid meg a Barcelona, ők érinthetetlenek hát ott van Messi meg Cé meg húúúúú, mi lesz ha nem adjuk el nekik. Ők miért tudnak ilyen könnyen igazolni? hát mert a pénz mellett hátszél is van, a Juvénak meg nincs.

Magyar Közöny 2016.09.01. 12:27:53

@m.martin91: én is már a Vidal sztorinál a tökösséget hiányoltam.
Sajnos nem kell jósnak lenni ahhoz, hogy Dybalával hasonlóképp fogunk járni. A játékosmegtartás különbözteti meg a Real/Barca/Bayern hármast a többi csapattól. Ide kéne felzárkózni.

Juveboy92 2016.09.01. 12:32:17

@m.martin91: Pjanic Pogba pótlása, de ha szerinted nem kreatív kp egy kreatív kp pótlása hanem egy box to box Matuidi vagy egy vkp Witsel akkor arra nem tudok mit mondani ... csűrheted csavarhatod Pogba fizikai adottságaira hivatkozva vagy Pjanic hiányosságaira hivatkozva (ami vicces jellemzése a bosnyáknak ahhoz képest hogy érkezésekor nem ez volt a vélemény róla...) attól még Pogba egy kreatív kp és Pjanic egy kreatív kp... pont
az általad felsorolt játékosoknak közük nincs Pogba posztjához attól függetlenül hogy az újságok ráeröltették ezt a Pogba pótlása címszót , miközben van egy sérült Marchisionk és nincs egy befutott Vidal pótlásunk és az újságok Pogba pótlása címszó alatt futó játékosai mind ezeken a posztokon játszanak

mpite 2016.09.01. 12:32:42

@Juveboy92: A braziloknál Miranda lett a kapitány.

steven.h 2016.09.01. 12:33:48

@m.martin91: Én még mindig azt mondom, hogy Pogba helyettese Pjanic.

Marchisio helyére kerestünk volna valakit, vagy épp az Afrika kupa miatt, ha Marchisio miatt akkor az nálam még aggodalomra is adhat okot, elég hirtelen került terítékre a középpályás dolog, majd elkezdtünk ködösíteni hogy igazából az csak hab a tortán. Ha az afrika kupa miatt, akkor az meg mindegy, jön januárban Witsel és ennyi

Trieszt120506 2016.09.01. 12:34:08

@Juveboy92:
Coman pont azért nem írt alá új szerződést, mert mi meggyőztük, pedig a PSG szerette volna megtartani. Ráadásul utána rámozdultunk Rabiotra és Ikonere is, ne mondd azt, hogy nem érthető a PSG dühe.. Te sem örülnél neki ha lejáró szerződésű Ruganit ingyen elvinné a Milan több játéklehetőséggel csábítva.

a Bayern pedig rossz példa, mert a Dortmund - München transzfervonal bőven kétirányú. A bajorok azért csorgattak vissza a Borussiához, idén áron alul engedték vissza Götzét. Az meg megint nem mindegy, hogy azzal cseszel ki akinek a tulajdona a játékos, vagy azzal aki hozzád hasonlóan csak szeretné. Utóbbit versenynek híják, előbbit ügyeskedésnek. Egyébként azzal meg mi nem vagyunk kisegítve, hogy a Bayern is köcsög módszereket alkalmaz.

Alex8610 2016.09.01. 12:42:02

@Trieszt120506: Nem mindig alakulhatnak ugy a dolgok hogy mindenki jol jarjon de en nem tudom Beppet hibaztatni.Olaszoknal minden nagycsapat ruhell minket mert behozhatatlan elonyunk van veluk szemben.Persze akkor senki nem pofazott mikor a visszasorolaskor leraboltak minket meg ugye aza ket 7.hely.A napolinal volt egy kivasarlasi ar mi letettuk de Higu mondhatta volna siman hogy bocs de itt akarok trofeak nelkul ikon lenni Pjanic detto.O meg leis mondott par milkorol akkor kinel is van a problema? Mi a semmibol emelkedtunk fel ugy hogy mindenki a seggunket nezi 5eve ez rajuk nezve szegyen.A bilbao ha jol emlekszem 30milkot kert Loriert annyit mi nem akartunk adni jogosan pedig jonni akart a spanyol. Mi lett? 1evig padoztattak aztan jott ingyen.Valamilyen szinten jogos amit irsz es ha anno odabaszunk draxlerert vagy witselert 30-40milkot mar itt lennenek.De ernek ok ennyit? Eza sejk csapatok stilusa.Ott nem lehet nehez sportigazgatonak lenni ahol minden nyaron ellonek 100-200 milkokat.

Apuleius 2016.09.01. 12:43:29

@m.martin91: @Magyar Közöny: +1 Nekem is pont kettőtök hozzászólásának elegye a konklúzióm, amit le is írtam egy másik poszthoz. Ha a Juventus a legszűkebb elitben akar maradni, meg kell tudnia tartani a legfontosabb játékosait.A "játékos akarata a legfontosabb" elvet meg el kell felejteni, ezt a Zenit is megmutatta. Még több évig érvényes szerződés által kötött kulcsjátékosokat csak úgy szabad elengedni, ha a pótlásukra kiszemelt játékos már gyakorlatilag bent van a zsákban.

Trieszt120506 2016.09.01. 12:48:01

@steven.h: a spanyol nagyok olyan klubokkal csesznek ki, amikkel később soha nem kerülnek majd üzleti kapcsolatba, és esélyük nincs megszívatni őket bármiben is. Nem oda piszkítanak, ahonnan enni kapnak.

Egyébként igen, balfaszok voltak, főleg a Róma, de ettől függetlenül benyomták a durcit, főleg a Napoli.

@Juveboy92:
Nem túl meggyőző ez az oldal. Több forrás van? Én nem találtam ezt a 'nyilatkozatot' sehol máshol.

Juveboy92 2016.09.01. 12:51:06

@Trieszt120506: visszaengedték a padozó Götzét és még kit?
Lewandowski ingyen távozott kit küldött helyére Bayern? Hummels helyére kit küldött? Götze azért ment vissza mert semmit nem játszott Bayernbe
PSGs Coman szálra meg csak annyit hogy Coman maga mondta hogy semmi esélye nem lett volna PSGbe játszania ő meg játszani akart, Pogba meg jókat mondott neki Juveról
az hogy végül nem vált be neki Serie A az már más tészta, de ő úgy jött hogy itt többet játszik és még ígyis többet játszott mint PSGbe ...
most például ha te a Fradi játékosa vagy de 2 szezon óta padozol összesen játszol 1-2 meccset és jön egy Rapid Wien aki azt mondja náluk pont olyan emberből van hiány amin te játszol és ott játéklehetőséget kapsz , te inkább maradnál a csapatodba hosszabbítva ahol elötted van a rangsorba minimum 2 ember és sose játszhatsz?
Coman ha hosszabbít soha az életben nm kap lehetőséget olyan felhozatal mellett mint Lucas vagy a nyakadra hozzák Di Mariat stb

Ádám.84 2016.09.01. 13:08:16

@Apuleius: ez lenne a normális, és akkor arról ne is beszéljünk, hogy sem Vidalt, sem Pogbát nem pótolták

Trieszt120506 2016.09.01. 13:17:49

@Juveboy92: A PSG kinevelte, majd szerződést is ajánlott neki, erre inkább ingyen elmegy. Persze a PSG haragudhatna csak a játékosra is, de klub ami elviszi, azt követően két másik hasonló cipőben járó játékosát is megkörnyékezi. Nem mondd már, hogy nem jogos a PSG dühe.. és nem csak a PSG-vel viselkedtünk hasonló módon, ez a játékos megkörnyékezés, majd a rajta keresztüli nyomásgyakorlás a csapatára kifejezetten gyakran használt eszköze Marottának. Ezzel nem is lenne baj, csak aztán ne két ilyen klubbal üzleteljünk kulcsfontosságú igazolással kapcsolatban Augusztus legvégén.

Juveboy92 2016.09.01. 13:23:35

@Trieszt120506: remélemis hogy jövőre inkább idehozza nekem Marotta végre Bazoert az Ajaxból :)))))

steven.h 2016.09.01. 13:26:42

@Trieszt120506: Szerintem mindenki használja a nyomásgyakorlást nem csak mi, csak ha épp nem a klub akkor az ügynöke vagy épp annyi esze van a játékosnak hogy benyal annak aki bejelentkezett érte (lásd Vidal vagy Pogba, de még lehetne épp Tevezt is mondani, aki miután bejelentkezett érte a hőn áhított Boca rögtön honvágyas lett, vajon véletlen?)

El nem tudom képzelni pl, hogy most hogy a Bayern elhappolta Renato Sanchezt a ManU nem áll majd szóba a Bayernnel átigazolás ügyben...

Tony. 2016.09.01. 13:33:02

Sosem fogunk BL-t nyerni, ez egyre nyilvánalóbb. Pusztán mert egy szerencsétlen banda vagyunk. Ez is egy remek példázata volt ennek. Nem Witselen múlna siker persze, de állandóan ennyit bohóckodni nem lehet.
Egyszerűen mindig hiányzik valami. Pár évig világelit középpályánk volt, hiányzott a klasszis csatár, most van, hiányoztak jó szélsők, megvan, hiányzott a keret mélysége, megvan. Csak közben lett egy középszer középpálya. 2 év múlva új védelem kell. Mire elérünk valamit, addig elbaszódik valami más. Majd egyszer, valamikor tényleg összeáll egy normális csapat, amely kész egy BL győzelemre.

bulldeo 2016.09.01. 13:34:34

@Trieszt120506: "Másrészt, ez a tegnapi Lichtsteiner eset.. Hernanes egy kalap szar ugyan, de egy éve tűzoltásnak még egy jó igazolásnak tűnt, a dögevők egy bizonyos szinten kihúztak minket a szarból, amikor piaci áron elengedték az utolsó órákban. A két klub utálja egymást az oké, de a svájci elengedése lehetett volna egy gesztus viszonzásul a tavalyira.. Ehelyett inkább kicsesztünk az értünk sokat tett svájcival is."

Kreatív egy értelmezés.
(Lichtsteiner jelezte, hogy nem akart az interhez menni, de gondolom ezt is lehet úgy csűrni csavarni, hogy Marotta legyen végül a hulladék.)

Trieszt120506 2016.09.01. 13:43:31

@.Bulldeo: mert aztán rengeteg olyan futballista volt a világon, aki egy sikertelen transzfer után elismerte, hogy a riválishoz akart menni.. Ja, egy sem.

steven.h 2016.09.01. 13:52:01

@Trieszt120506: Szerintem Hernanes erősen túlárazva jött, persze ezt csak a tavalyi produkciója miatt mondom, ráadásul nem is játszott az interben. Most mi megfizettük volna Borozovicért a 25 milliórt elvileg, amennyit a Chelsea-nek elfogadtak nekünk meg beintettek, akkor nehogy már ingyen odaadjuk nekik Lichtit aki ha formációt váltunk még hasznos is lehet számunkra. Egy 4-4-1-1-ben pl Cuadrado mögött simán kezdhet ő.

Juveboy92 2016.09.01. 13:52:02

@Trieszt120506: elég szomorú hogy ennyire negatív ember vagy hogy szerinted egy újság szava többet ér mint Lichtsteineré ... ráadásul egy hiteltelen forrásé ... mert még csak nemis egy Sky vagy Di Marzio volt :)

Trieszt120506 2016.09.01. 14:07:28

@Juveboy92: ne kezeld már úgy azt a móricka.gportal.com-os oldat, mint a Bibliát. Sehol máshol nincs meg az a 'nyilatkozat'.

Egyébként is, megint a részletekben veszel el, mire áthámozom a vessző is pont nélküli esszéidet, már el is felejtem mi volt az alaptémája a vitának, mert annyira terelsz és csapongsz.

@steven.h: nem ingyen ment volna elméletileg. És szintén csak elméletileg külföldre engedtük volna zokszó nélkül.

delpi0823 2016.09.01. 14:14:38

@Trieszt120506: Napoli,roma,inter?ugy csinalsz mintha eddig is engedtek volna hogy igazoljunk toluk,ne beszelj mar baromsagokat,pjanicot meg higuaint is ugy tudtuk elhozni hogy kifizettuk a kivasarlasi arat maskulonben a budos eletbe nem tudtuk volna oket leigazolni.Wolfsburg?es ok mitcsinaltak Zazaval?ott is biztos Marrotta volt a ludas,errol a csicska zenitrol meg mar szot se ejtek szanalmasak.

delpi0823 2016.09.01. 14:16:57

@delpi0823: Az aki itt hidakat egetett fel maga utan az nem marrotta baratom hanem a budos csicska wolfsburg meg zenit,psgrol nem is beszelve.Mi nem fogunk veluk tobbet uzletelni(hozzateszem nem is nagyon vagyunk raszorulva ezeknek a csicska csapatoknak a jatekosaira)

Juveboy92 2016.09.01. 14:20:08

@Trieszt120506: én terelek és csapongok ja :)

delpi0823 2016.09.01. 14:21:43

@Tony.: Ez a keret boven nyerhet blt effelol semmi ketseg,ettol gyengebb csapatok is nyertek mar blt.

Rikoo 2016.09.01. 14:24:07

@Juveboy92: Azért a Sky és DiMarzio is elmehet a picsába az idén nyár után. Még mindig keresem az adatokat amiket bevittek az adtbázisba Witsel ügyében.
André Gomes meg elvileg nálunk van.:DD
Ja, nem 5 perc múlva hivatalosan Barcelona játékos.

steven.h 2016.09.01. 14:25:42

@Trieszt120506: Mert talán ott többet ajánlottak, arról szóltak a hírek, hogy az Inter 3 millió euróval akarja kiszúrni a szemünket, gyanítom a Dortmund többet kínált volna.

És megint mondom, ők nem adták Brozovicot, mi nem adtuk Lichtit, ha igazak a hírek mi letettünk volna a horvátért 25 milliót amit érdekes módon a Chelsea-nek elfogadtak, de úgy látom ez megint elkerülte a figyelmed az a lényeg, hogy Lichtit nem ingyen vitték volna...

Hoods. 2016.09.01. 14:33:29

@delpi0823: "Az aki itt hidakat egetett fel maga utan az nem marrotta baratom hanem a budos csicska wolfsburg meg zenit,psgrol nem is beszelve.Mi nem fogunk veluk tobbet uzletelni(hozzateszem nem is nagyon vagyunk raszorulva ezeknek a csicska csapatoknak a jatekosaira)"

Jah igen ok mehetnek el a picsaba. Bezzeg nekik de k.urva nagy szukseguk van rank, egesz nyaron ok konyorogtek nekunk a mi jatekosainkert. Teljesen logikus ez a hozzaallas. Egyedul a Wolfsburg akarta Zazat azt csokolom. Mi ellenben lenyultuk ingyen Comant, most Matiudit akartuk, a Zenittol Witselt. Lehet igy is, hogy nem a jatekos szava dont. :)

Juveboy92 2016.09.01. 14:36:15

@Rikoo: még mindig hitelesebbek mint a La Gazetta dello Sport ami kb az itthoni NSOnak felel meg vagy még rooszabb :))
mikor vkinek egy nyilatkozatnál előrébb van az hogy xy értesülései szerint 2 milliót fizetett ki zsebből hogy a Juveba igazoljon ... Lichtsteiner talán most keres szerződéshosszabbítások mellett 3-at sztem itt indult 2 millióval a Lazioba főleg 5 éve biztos nem kapott 1,5 nél többet évente ...és ezekután van aki beveszi hogy egy játékos akinek kb jó esetben van 10-15 év a karrierjéből de inkább 10 ...az az egész éves de inkább Lazio kasszából kiindulva 2 éves fizetését felajánlotta h a Juventusnál játszon... valós

steven.h 2016.09.01. 14:45:10

@Hoods.: Szerintem itt páran eléggé rosszul nézitek ezt a dolgot.

Azért nehogy már Marrotta legyen a szarember meg a nagyképű köcsög meg a nem tudom én mi, mert kihasználja a SZABÁLYOK általi lehetőségeket. Nem ő szarta a spanyolviaszt, nem kiskaput keresett egy szabályban ami miatt most itt hőböröghetnének csapatok, van egy szabály amely engedi azt hogy egy játékos fél évvel a szerződése lejárta előtt aláírjon máshova, ezzel Marrotta nagyon jól bánik és jól látja meg a lehetőségeket. Többi engem kurvára hidegen hagy, pl hogy épp egy eurómilliókat zsebből kifizető PSG érzékeny lelkét ez hogy érinti, vagy hogy egy köcsögösködő zenitet majd hogy érint amikor Witsel Januárban esetleg aláír hozzánk ingyen.

Trieszt120506 2016.09.01. 14:56:55

@Juveboy92: laziofanatics.gportal.hu-s forrásod még inkább segget törölni való, mint a Gazzetta.

Hoods. 2016.09.01. 15:03:58

@steven.h: Termeszetes, hogy a szabalyok engedik nem mondtam, hogy nem, csak akkor ne csodalkozzon ha ez lesz a vege. Mert itt jo paran pont hogy mindenki mast fikaznak, csak mert nem engedik el a jatekosukat akiket szerzodes kot hozzajuk, hogy mekkora budos g.ecik. Mas csapatnal nincs ez a "jajj menni akar, akkor hagy menjen akar van meg 4 ev a szerzodesebol" sz.arsag, csak nalunk lattam ilyet.

Juveboy92 2016.09.01. 15:07:34

@Trieszt120506: jólvan akkor odaadta a több mint 1 éves fizetését , miaz neki :) igaz még CRnek is a legnagyobb adománya saját zsebből egy 100 ezer euros csekk a cunami áldozatoknak , meg pár 5-10ezres csekk beteg gyermekek kezelési költségére... dehát ki az a CR egy Lazios Lichtivel szemben? Csak egy csóró kis földönfutó

Juveboy92 2016.09.01. 15:09:02

@Juveboy92: összespórolt magának addigi pályafutásából simán annyit hogy utána leis adja Lazionak mert ő Juveba akar játszani

steven.h 2016.09.01. 15:11:03

@Hoods.: Nekem ezzel a hozzáállással semmi bajom, amíg megkérjük az árát (lásd Pogba) Vidalt alulárazottnak tartottam, de ebben lehet benne volt a balhéja is, ezt nem tudhatjuk.

Jelenleg szerintem nem akarjuk annak az anyagi vonzatát megkockáztatni, hogy itt tartunk egy olyan játékost aki nem akar itt lenni és úgy játszik, hogy a lelátóra kell zavarni aztán ingyen vagy még alacsonyabb áron távozik.Nyilván mindenki jöhet azzal hogy profik meg stb, de azért egy párszor már láthattuk hogy mi is a "durcizás" vége.
Szerintem ezzel a mentalitással nincs gond, a túlzott hangoztatással viszont van.

Azt viszont elég sokan elfelejtik, hogy ez a menedzsment épített egy 5-szörös bajnok, Kupagyőztes és BL döntőt játszó csapatot. Mi szurkolók kritizálhatunk, és elmondhatjuk a véleményünket ha valami nem tetszik, azért van a blog, csak szerintem a hangnem nem mindegy, hogy anyázzuk Marrottát meg hogy takarodjon, meg Allegri úgyis elbassza stb, szerintem ezek az emberek csak legalább a minimális tisztelet megérdemlik annak tükrében amit elértek, attól függetlenül, hogy szeretjük őket vagy se.

Trieszt120506 2016.09.01. 15:20:07

@Juveboy92: na várjunk csak. Van egy általánosan elfogadott álláspont, amit a a Gazzetta vagy a Goal.vom állított miszerint Lichtsteiner 'belefizetett' a díjába. Ez ellen te csak egy gportálos nyilatkozat foszlányt meg egy elméletet tudsz felhozni. Én nem állítom, hogy nem igaz, de ez rohadtul kevés a cáfoláshoz.

Egyébként, te nem mondanál le egy évi fizudról, ha emiatt kétszer annyit keresnél? Másrészt kb. mindenkit 2-3 évi részletre vettünk eddig, a svájcinak nem feltétlen egyben kellett perkálnia, elég ha 2-3 évig kevesebbet tett zsebre, de összességében még így is többet kereshetett, mint a Lazióban.

Hoods. 2016.09.01. 15:22:36

@steven.h: Jo, de ott a masik oldal, 4 ev van meg hatra a szerzodesbol, o sem teheti meg, hogy a lelaton ucsorogjon a fel karrierje soran, kulonben soha az eletbe nem lesz lehetosege mashova menni. Egyszer, egyszer el lehet engedni termeszetesen, de azert szerintem mar atesunk a lo tuloldalra, amit semmilyen masik csapatnal nem latok. De ugy veszem eszre ebben azert egyetertunk. Megerdemlik a tiszteletet igen, szerintem mindenki elismeri azt amit eddig letettek az asztalra, de azert ha valami sza.rt csinalnak akkor azt is hagy lehessen mar leirni, ne tamadjon egybol a sok pozitiv ember azokra akiknek eppen valami nem tetszik. (itt nem rad gondoltam, csak ugy altalanossagban mondom)

Ha valami jo, akkor az jo, viszont ha valami sz.ar, akkor az bizony sz.ar. Ez a kozeppalya pedig nem egy egetvero, foleg annak tukreben, hogy Marotta azt hangoztatta, hogy Higu akkor is jott volna, ha Pogba nem megy el, plus mi most nagy BL almokat kergetunk. Kozben meg egy kozeppalyast nem sikerult szerezni.

Sok embernek nem tetszett Witsel, nem is a legjobb, de a vegen mar mindenki boldog lett volna, mert a vak is latta, hogy kell meg valaki a kozeppalyara. Ellenben senki nem erkezett, ami miatt jol el lett baszva a mercato. Vagy akkor szereztunk volna valakit, amikor Pogba megy, vagy akkor inkabb csaptunk volna az asztalra, hogy marpedig amig nincs helyettes addig nem mesz sehova. (Lasd ezt tette a Zenit)

steven.h 2016.09.01. 15:41:13

@Hoods.:
Első részről azt gondolom, hogy de megteheti és meg is tenné, mert van egy olyan ügynöke aki még akár bátorítaná is rá, hogy jövőre olcsóbban elengedjük mert hasznavehetetlen lenne. Nyilván az ügynöknek is a részesedése a lényeg, de inkább akkor viszi kevesebbért mint lejáró szerződéssel kapjon 0 eurót. És ismerve az olasz adórendszert ekkora "áldozatot" nem akarunk hozni hogy majd 5-6 milliót/év kivágjunk az ablakon, nem hiába engedjük el a selejteket is utolsó nap inkább kölcsönbe.

Nekem nincs bajom azzal, ha kritizálnak, szerintem sem épp egetverő a középpálya, viszont túlzásokba esnek itt páran és habzó szájjal a vezetősége szidják és anyázzák plusz a fejüket követelik. Szerintem a plusz középpályás gondolata csak amiatt merült fel, hogy az afrika kupa esetén az új ember már itt legyen és ismerje a taktikát. Lehet hogy hangoztattuk hogy van pénz Pogba eladása nélkül is ha megfelelő ember nincs a középpályára. Úgy értem hogy fizetésügyileg is elérhető és a koncepcióba is beillő (szerintem sem Isco sem James nem ilyen volt ráadásul mint kiderült mindkettő maradni akart plusz mindkettő fizetése is magas jelenleg, Verrati meg teljesen reménytelen, Borozovicért kinyitottuk volna a pénztárcát nem adták ide, Matuidi és Witsel pedig lejáró szerződésű játékos, mindkettőnél ugyanígy jártam volna el, Mascheranot megintcsak nem engedték, Kanté meg nálam egyszezonos mint ahogy Sissoko is és semmivel se tudnak többet mint egy EGÉSZSÉGES Asamoah)

Már párszor leírtam a tavalyi középpályához képest annyi változott hogy Pogba helyett Pjanic van, sajnos Marchisio sérült, de ha minden igaz nagyjából pont akkorra tér vissza mint tavaly tért, és ha optimisták vagyunk akkor teljesen felépül. Másrészről jelenleg úgy néz ki Asamoah is teljes értékű, neki idő kell visszarázódni, valamint van egy Lemina is aki már ismeri a közeget és nem játszott rosszul az első két fordulóban akárki akármit mond, Pjanicot meg még nem is láttuk. Szerintem a plusz középpályás gondolata csak amiatt merült fel, hogy az afrika kupa esetén az új ember már itt legyen és ismerje a taktikát.

MdewC 2016.09.01. 15:45:58

@Tony.: Itt a kurva nagy igazság.

Ettől függetlenül legyen szerencsénk és nyerjünk idén BL-t.

sleepy8 2016.09.01. 15:53:56

@Hoods.: Az megvan hogy a szakik szerint is olyan szar a mercato, hogy repkednek a 9-9,5 osztályzatok? Nem tudom hogy konkrétan Te irtad-e, de az is mi, hogy évek óta nem tudunk normális kp-t igazolni? Khedira vagy Pjanic mik? Védők?

Nálam amúgy 9 a mercato, mert Marci nem igazán lett pótolva. (Lemina 50-50 hogy berobban, a lehetőség benne van.)
Higu, Pjanic, Benatia, Dani, Cuadrado mind BL szintű igazolások, emellett jött Pjaca akiben szintén ott van az x.

Pogba távozása szerintem nem nagy érvágás, hiszen jött Pjanic. Morata-Higu cserét se nagyon kell magyarázni. A többi igazolás pedig nettó erősítés.

Szóval 10/9, mert a hab tényleg hiányzik a tortáról, Marcinak még kellett volna egy helyettes. (Mondjuk nekem alapból nem Witsel lett volna a megoldás)

west30 2016.09.01. 16:02:04

@Tony.: De francnak kellett elengednuk azt a vilagelit kozeppalyat,Vidalnak 2,Pogbanak 3 ev volt hatra a szerzodesebol,itt nem ok voltak nyero helyzetben,erre bohockodunk azzal,hogy a jatekos akarata a donte es mi nem allunk az almaik utjaba.Ez egyszeruen elfogadhatatlan hozzaallas.

Hoods. 2016.09.01. 16:08:51

@sleepy8: Khedirat semmilyes "nagy" csapat nem akarta rajtunk kivul, foleg nem 4,5 millas fizuval. Ettol fuggetlenul, akarmennyire utalom, iden eddig jol jatszik, remelem ez igy is marad.

Pjanic teljesen jo igazolas, en egyszer se szidtam, nagyon orultem neki foleg ennyiert.

Higuain nem rossz csatar, meglatjuk nalunk mit tud kihozni magabol, de azert a 90 millio nagyon sok erte. Ha igaz az, hogy mi fizettuk Raiolat, akkor Pogbat kevesebbert adtuk el mint ot vettuk.

Benatia, Dani Alves szinten jo igazolasok, en mindkettonek orultem, egyszer se kritizaltam oket. Cuad szinten.

Pjacarol en nem nagyon tudok velemenyt mondani, nem kovettem ot soha, de sokan azt irjak, hogy eleg jo jatekos, amit eddig lattam nalunk tenyleg benne van az x, es az ara se volt egetveroen sok.

Itt a kozeppalyaval van a gond, foleg ha Pjanicot a sajat terfelunkon akarja Allegri jatszatni. Meglatjuk mi lesz, de kellett volna meg valaki ide. Nem feltetlen Witsel, de en neki orultem volna igazan.

Zombijuve 2016.09.01. 16:09:20

@kozagaha: Ha Allegri nem akar nagyot bukni akkor lehet,hogy annak drukkol legyen egy-két sérültje így kényszerpályán lesz a csapat összeállításakor. Tud miből válogatni!Ha meg mindenki játszik akkor nincs feszültség csapaton belül.

epaska 2016.09.01. 18:56:22

Legalább ebből majd tanul a keves átigazolási zsenink. Mi mindenkit elengedünk, ha csak kiejtik a szájukon, hogy mennék... Az, hogy két játékost kellett volna pótolni és nem jött csak egy, ráadásul Asamoah vagy sérült lesz vagy megy az Afrika kupára Leminával karöltve amatőr hiba, nem beszélve Khedira beton testéről. Jó lesz majd a csoportkör után a Pjanic-Hernanes-Sturaro hármast bűvészkedni látni a BL-ben. Rettegni fognak tőlünk az biztos. Witsel jelenleg életmentő lett volna.

Ravanelli 2016.09.01. 19:58:30

Szakmailag megértem a Leningrád edzőjét,előbb nyilván pótolni akarta a játékosát,csak aztán elengedni.
Ha majd Witsel nélkül nem jönnek az eredmények,akkor meg őt rúgják ki.
Más kérdés,hogy egy elvágyódó játékost hogyan fog tudni a továbbiakban motiválni,aki Torinoban várakozva pár óráig azt hitte,hogy a Juve focistája...
A Juventus abban hibázott,hogy túl későn kezdett bele ebbe az igazolásba.
Ráadásul Witsel csak a Zs- opció lett volna.

Barolo4 2016.09.01. 23:06:18

@Hiribi27: A rövid válaszom az, hogy abban egyet értünk, hogy higany helyett jobb lett volna hozni egy top Kp-t (én Verrattit hoztam volna....akit valószínűleg a Psg-vel való rossz viszony miatt már végleg buktunk, de az általad felsoroltak is teljesen ok lennének) és itt tartani Zazát. De mivel higany volt (valamiért) az idei mercatonk csúcs ragadozója, ezért ez a kérdés nem merült fel. Én most még is úgy érzem, hogy a kp-t leszámítva az összes többi csapat részünk min. versenyképes bárkivel (ez azért kurva nagy szó a mai pénz központú fociban), az, hogy a kp-n lévő lyuk elmegy, nem látszódik vagy komoly gondot okoz pedig sok tényező függvénye és várnunk kell kb. fél évet, hogy kiderüljön. Forza Juventus!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1878) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (882) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4274) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása