Lichtsteiner elkötelezett a Juve iránt

lichtsteiner_stephan_golorom.jpgStephan Lichtsteiner a közösségi média használatával kifejezte elkötelezettségét a Juventus iránt, miután az elmúlt napokban felröppentek olyan pletykák, hogy a szerződése felbontását kérve az Inter csapatához szeretett volna távozni. 

A Calciomercato tegnapi információi szerint Lichtsteiner és a Juventus vezetősége között vita alakult ki, mivel a svájci játékosnak nem tetszett, hogy Juan Cuadrado érkezésével valószínűleg még hátrébb fog szorulni a jobb oldal rangsorában, ám Stephan most egyértelműsítette, hogy sohasem volt opció számára, hogy az Internazionalehoz igazoljon.

„Kedves Szurkolók,” - kezdte Lichsteiner a Facebook oldalán.

„Én jobban hiszek a tényeknek, mint a valahonnan elhangzott szavaknak. Minden meccsen és minden edzésen ezért a mezért élek és lélegzem, a csapatom sikeréért.

Ez sohasem lesz másképpen és sohasem fog megváltozni! Ennek értelmében...FinoAllaFine!”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9111667960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar Közöny 2016.09.01. 12:48:35

Ennyi. Sajnáltam volna, ha elpasszolják.
Értem én, hogy nem a beadásairól híres, de azt a munkabírást, védekezést, elkötelezettséget, amelyet ő képvisel, nem szabad elherdálni.
Ráadásul Alves sem lesz már fiatalabb, Cuadrado meg nem a védekezésről híres, négyvédős rendszerben meg simán van helye.

Pavel1988 2016.09.01. 12:58:24

Nekem soha nem volt kétségem efelől, de ettől még úgy gondolom Ő már kevés ide. Cuadrado és Alves is jobb nála, meccsek végén juthat szerephez ha őrizni kell az eredményt és könnyebb meccseken ha pihentetni kell az előbb említett 2 játékost.

Trieszt120506 2016.09.01. 12:58:51

Ő az a kategória, amikor már a játékos szava dönt elvet lehetne követni. Nagyon sokat tett a csapatért, de már nem nélkülözhetetlen elem.

2016.09.01. 13:04:43

@Magyar Közöny: Alves 33 éves, Lichti 32 ráadásul szívműtétje volt tavaly tehát ebből a szempontból nincs miről beszélni, de ha beéri a kiegészítő ember szerepével akkor még van helye a csapatban

Grinta 2016.09.01. 13:05:28

Stephan nem lenne merda játékos.Ez biztos

pedronegroo 2016.09.01. 13:13:40

Gyerünk Forrest! Mutasd meg Ratyi Alves-nek hogy Te vagy a jobb!!!

Rocky80 2016.09.01. 14:00:50

@pedronegroo: ebben aztán iparkodhatna napestig.
Nem értem még mindig hogy miért kell ratyizni a játékosainkat. Zsönétől megszabadultunk, te meg folytatod?

JuventusFanatikus 2016.09.01. 14:46:12

Szerintem nem ment volna el az interbe.

pedronegroo 2016.09.01. 14:48:09

@Rocky80: A ratyit én nem a szexuális hova tartozására értem az engem nem érdekel, nem zavar. Egyszerűen mindig is túl hájpolt játékosnak tartottam, aki a Barca-nál lehet hogy csillogott de nálunk egy szürke jó iparos Lichti többet ér. Ezt szerintem Allegri is befogja látni mert pont ő az aki képes a támadó szellemű játékosokat lebutítani, lásd Cuad vagy Sandro, így végül a brazil se lesz kreatívabb a svájcinál mert majd az Allegri féle taktika úgyis lekorlátozza, tüdőben meg nem kérdés ki az erősebb. És egyébként meg szívem joga a svájcinak drukkolni a brazillal szemben ha én egyszerűen ezt látom jónak, mind a mellett hogy a svájci beadásitól én is a falra mászok már 5 éve de ha Daniról fogjuk kapni a gólokat mert Ő a katalánoknál megszokott stílusban az ellenfél tizenhatosánál letáboroz akkor majd nem csak én fogok ratyizni. Majd megkapja a brazil is a tiszteletet ha majd letesz annyit az asztalra mint a svájci.

MdewC 2016.09.01. 15:48:13

Forza Lichti!

Itt a helyed.

Ádám.84 2016.09.01. 15:56:09

@MdewC: szívemből szóltál :)

Rocky80 2016.09.01. 16:14:54

@pedronegroo:

1.
Különböztessünk meg akkor alapvető tiszteletet és kiérdemelt tiszteletet.

Szerintem ha igazol a kedvenc csapatom egy játékost, az alapvető tisztelet az jár neki, mert a vezetőink által méltónak találtatott a mezünkre. Még ha nem is szeretem akkor sem ócsárolom mindenfélének hanem inkább nem nyilvánítok - főleg ilyen szinten negatív - véleményt róla, aztán ha kiérdemli a tiszteletemet akkor elkezdem szavakba is önteni. A te véleménynyilvánításod minden volt, csak nem kulturált.

Aztán ha szerinted az a normális, amit te és a megboldogult Zsöné képvisel, hogy Piguain meg ratyi Alves meg bohócozás ezerrel; aztán meg ha beválik akkor agyba-főbe dicséritek; hát... Nem mellesleg nem kicsit lesz ciki rátok nézve ha esetleg ez megtörténik, de ez már legyen a te bajod, én szóltam.

2. Nyilván szíved joga a svájcinak szurkolni, ki mondta az ellenkezőjét?

3. "de nálunk Lichti többet ér": azért add már meg az esélyt Daninak hogy bizonyíthasson. Ez egy olyan kinyilatkoztatás, amit a nélkül állítasz, hogy láttad volna a mezünkben huzamosabb ideig.

Amit én láttam az eddigi PÁR meccsen tőle, az sokkal több mint amit Lichti valaha is tudott, annak ellenére hogy egy csupaszív játékos. Kicsit egyébként "Zazás" nekem Lichti, bármikor a levegőben van hogy kiállítják, mert a csapat legtöbbet reklamáló játékosa. Ráadásul elég vehemens.

pedronegroo 2016.09.01. 16:47:59

@Rocky80: Bla-bla-bla, kérlek kímélj meg ettől az erkölcscsősz dumától. Jogom van bunkónak vagy parasztnak is lennem, nem neked szólt a ratyizás nem veled voltam bunkó, mondhatni ez csak rám meg Ratyi Alves-re tartozik. Simán véleményt nyilvánítok és fogok is olyan stílusban ahogy ez nekem tetszik, szólásszabadság van nem kommunizmus. És bármekkora bunkó is vagyok, tudod mit nem csinálok??? Nem osztom az észt a blogtársaimnak!
De kösz hogy szóltál hogy milyen ciki lesz ha Alves beválik hát most jól beszartam. Elég idős vagyok már ahhoz hogy semmi ne legyen ciki továbbá a véleményemet Ratyiról akkor is fogom vállalni, ha brillírozni fog Juve mezben attól én még nem fogom megszeretni, egyszerűen nem bírom a csávót és ennyi, de teljesítményét ettől függetlenül elfogom ismerni hidd el. Várom a gólpasszait amik eddig nem jöttek persze 2 meccs nem sok de egyelőre nem esett le hogy a "100 éve" itt játszó a lelkét kiteszem a csapatért Lichti helyett miért Ő kezd, talán ebben is hiányzik egy kicsit a tisztelet de én ehhez a dologhoz nem értek.

2016.09.01. 16:57:25

@pedronegroo: Hát igen, Zsöné is azt hitte hogy szólásszabadság van... :D

Rocky80 2016.09.01. 17:07:19

@pedronegroo: Okos srácnak tűnsz. További jó szurkolást!

pedronegroo 2016.09.01. 17:14:36

Neked is, jót dumáltunk!

2016.09.01. 18:36:03

Soha a büdös életbe nem cseréltem volna el Lichtit Alvesre,aki egy tinó,utálom nagyon,és ezen az segített,hogy ideigazolt,én leginkább szégyellem őt,mint Juventus-játékost,sajnos ez van! A svájci gyorsvonat viszont,bármennyire is szidom őt,nem tud beadni,stb,de ennek ellenére nagy kedvencem,igazi harcos,aki a szívét-lelkét kiteszi a csapatért,példakép!

Aléb 2016.09.01. 19:03:48

@Rocky80: Ha hülye vagy az olyan mint amikor meghalsz. Te nem tudod, de rajtad kívül sok mindenkinek fáj.
Nagyjából 5 éve olvasom a blogot, akkortájt költözött a freeblogról ide. Sok mindent megéltem már itt. Először Babo játszotta a megmondóembert, aztán jöttek az ifik: Rikoo, Hiribi27, Juveboy92, etc, etc.
Nem baj, ha más a véleményed, de azért ne vegzáljunk már valakit mert nem olyan halvérű, mint...
Téged ennél komolyabbnak hittelek. Elnézést, ha tévedtem. Anno t.junior az ilyeneket szénné alázta.

MdewC 2016.09.01. 19:05:28

@Ádám.84: :)

Ennél nagyobb parája ne legyen egy Juventusnak, hogy Lichti v Alves játszon... ;)

Béke Veletek.

Juveboy92 2016.09.01. 19:07:46

@Aléb: szóval én vagyok a megmondó ember kategória? :)

Rocky80 2016.09.01. 19:22:32

@Aléb: te egyébként ki vagy? Kb. 2 hozzászólásodat olvastam az utóbbi napokban, előtte azt se tudtuk hogy élsz.

Nyilván helyeselni kell ha egy szurkolótárs ratyizza a játékosainkat.

patrik1112 2016.09.01. 19:26:17

@Rocky80: hmm..csak nem visszatert "tudjuk ki"

Rikoo 2016.09.01. 19:56:24

@Juveboy92: Aléb=Béla=haverunk:))
@Rocky80: Ki lenne? Kysbé életre kelt.

hurbiny3k 2016.09.01. 20:02:17

@Rikoo: Alias Kiss Béla :D, fasza..

FeriGjuve 2016.09.01. 21:09:59

@Rocky80: Ha ezt tudom,napi szinten postolok ide. :D
Bàr belegondolva ès vègigfutva a hozzàszólàsokat,akàr fel is tűnhetett volna,hogy nagy a csend ès bèke.
De így van ez jól.Igazàból azt csodàlom,hogy ez csak most törtènt meg.

Grinta 2016.09.01. 21:14:57

@Rocky80: Nem akartam szólni..de,múltkor felötlött bennem,megnéztem mióta tag-ez a tag?aztán úgy voltam vele,ne legyen már Nekem is üldözési mániám.Nyomok hát egy Forza Gonzalot,az tudjuk milyen hatással van :D

Rocky80 2016.09.01. 23:53:37

Korpa került a tiszta búzába megint srácok. Meg kell tanulnunk együtt élni vele, ez van. :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása