Witsel kapcsán megfeneklettek a tárgyalások

witsel_axel_vigyor.jpgTöbb forrás szerint a Zenit Szentpétervár magasabb árat szabott meg Axel Witsel kivásárlására, a Juventus pedig nemigen kíván többet fizetni a belga válogatottért.

A belga játékos elhagyva a válogatott edzőtábort tegnap este, hogy orvosi vizsgálatokon vehessen részt, és állítólag jelenleg már Torinóban tartózkodik.

Mindazonáltal a Sky Sport Italia és a Calciomercato.com úgy értesült, hogy az átigazolás komoly akadályba ütközött a szerződések aláírása előtt.

Úgy tűnik, hogy a Zenit több pénzt követel a futballistáért, akiért előzetesen már megegyezett egy 18 millió eurós kivásárlási árban, amelyhez 2-3 millió euró csatlakozhat bónuszok formájában.

A Zenit számára mindazonáltal ez veszélyes játék lehet, mivel a belga játékos szerződése jövőre lejár, így ezt követően ingyen távozhat.

Mindazonáltal talán a Juventus számára még veszélyesebb játék ez, mivel Claudio Marchisio nyomán égető szükség lenne egy harcos középpályásra, így a Juventust igencsak szorítja a ma éjszakai határidő.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5911666808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rikoo 2016.09.01. 00:13:38

@MdewC: Detto. Percenként frissítettem:DD

m.martin91 2016.09.01. 00:15:01

Azért a Zenitnek még sikerült eladnia Garay-t a Valenciának a zárás előtt. A Napoli is behúzta Maksimovic-ot, sőt, Sissoko Tottenham-es igazolását is véghezvitték a semmiből. Csak mi vagyunk ilyen szerencsétlenek.

MdewC 2016.09.01. 00:16:06

Csalódott vagyok, mert szép és jó a mercato, de a SZÁJBA RAKOTT Hernanes itt van, a kp-n a stabilitásunk pedig nincs... Amennyire jól indult, olyan szar lett a vége, bár CUADRADO-nak nagyon örülök.

10/7

-1 Pogba távozása
-1 nem pótoltuk Pogbat a kp-n és tele vagyunk sérült / sérülékeny közép pályásokkal
-1 kurva Hernanes itt van

Sok sikert a csapatnak és jövőre jobb időzítést a Kobráéknak.

Hajrá.

Santinoo1001 2016.09.01. 00:17:27

@m.martin91: Luiz is hivatalos az Orosz csapatnál

Juveboy92 2016.09.01. 00:17:45

Di Marzio szerint januárban egy jelképes összegért érkezhet Witsel ...:) én nem vagyok ilyen borúlátó mint egyesek , télen hozunk vkit akár Witselt, csoportkör és a bajnokság fele ezzel a kerettel is bőven meg kell legyen :)

patrik1112 2016.09.01. 00:19:33

Telen mindenkepp kell hozni egy belso kp-t, pl pont Witselt ha mar a Zenit nincs a bl-ben meg oda is nevezheto lenne. A lenyegi dolgok vegulis ugyis tavasszal dolnek el. Ha mar jott Cuad, akkor kilehetne probalni egy 4-4-2-ot is Pjaca-Cuadrado szelekkel

m.martin91 2016.09.01. 00:20:09

@Juveboy92: Ez logikus lépés lenne, de Isten tudja, mennyire omlott össze a kapcsolat az oroszokkal. Pedig kelleni fog a télen egy középpályás.

MdewC 2016.09.01. 00:21:32

@Lisandro: ki a tököm van meg? :D Felébredtél? :D

Rikoo 2016.09.01. 00:22:15

@MdewC: Hernanes sztem nem lesz nevezve. Sokan vagyunk, vki nem fog játszani.
Csakúgy, mint Jovetic az Internél. Egész ősszel jegelve lesz.
@Juveboy92: Tényleg. El is felejtettem, hogy a Zenit nincs a BL-ben. Szóval Witsel játszhat nálunk tavasszal a BL-ben. De, ha már így alakult akkor egy nála komolyabb játékos érkezzen.

Juveboy92 2016.09.01. 00:23:19

Di Marzio szerint forrong a dühtől a Juventus vezetősége, ugyanis a játékossal és a Zenittel is időben megvolt a megállapodás, amit az utolsó pillanatban Lucescu vezetésével tulajdonképpen felrúgtak. Ezért ugrott Hernanes Genoába igazolása is, ahol szintén minden készen állt, Witsel véglegesítésére várt az üzlet.
Witsel már az orvosin is átment és 13 órát ült a Juventus központjába h várta a hivatalos bejelentést

Juveboy92 2016.09.01. 00:24:00

@Juveboy92: ezt amúgy már 1 órája leakartam írni csak összeomlott az oldal de azért gondoltam megosztom most

mozambo 2016.09.01. 00:25:12

@Juveboy92: elbaszták a napomat ezek az oroszok, és akkor mint mondjon Witsel... :/

m.martin91 2016.09.01. 00:25:18

@Juveboy92: Nem az utolsó napra kellett volna hagyni Pogba pótlásának leigazolását. Lehet haragudni a Zenitre, de nem most kellett volna ugrálni. Csak saját maguknak köszönhetik ezt az egész szart.

Santinoo1001 2016.09.01. 00:25:38

Milan hogy tudta 23:00 után leigazolni akkor Mati Fernandezt ?

Hoods. 2016.09.01. 00:27:14

Eleg nevetseges modon basztuk el a veget. Nagyon kellett volna legalabb egy Witsel a kozeppalyara, igy olyan lyukas mint nagyapam zoknija. Nem baj, majd elbohockodik 10-15 meccsen Asamoah + Khedira, aztan ha leserulnek majd jot rohog rajtunk a Zenit, hogy sporoltunk 2-3 million. Nem hogy Pogbat nem sikerult potolni, de meg Vidalt se. Szomoru...

Marottaek almodoznak Blrol. Komoly flessben vannak.

Nagyon jo esetben is 10/7 a mercato, mert Cuad meg erkezett.

MdewC 2016.09.01. 00:33:53

@Hoods.: Ha véletlenül ez miatt belefutunk megint a BL-ben egy 2. csoport helybe, ami miatt megint beszopunk 1 erősebb csapatot, akkor több is lehet a bukta...

De remélem rám cáfolnak. ;)

Juveboy92 2016.09.01. 00:34:00

@m.martin91: amúgy meg én egyeltalán nem vagyok úgy kiborulva hogy nem jött Witsel ...azért itt sokan pár játékost túlmisztifikáltak Moussa Sissoko pl egy olyan játékos akiről EB elött azt se lehetett tudni hogy eszik vagy isszák és csak az EB miatt ment a Tottenhambe , mert egyébként ott rohadna Newcastlebe...
Mustafit mint álomigazolását jellemzik Wengernek ... miközben 2-3 éve még Sampdoriaba egy bohóc volt és Valencia potom pénzért megvette, de most megint jön neki egy kemény bajnokság ami nem a bohóc spanyol pont úgy fogják forgatni mint Otamendit Citybe
Ngolo Kanté 2 éve még egy francia kiscsapat bohóca volt mostmeg hirtelen ő Claude Makelele
Isco Realnál tipikusan az a játékos aki egy Valencia szintű csapat vezére lehetne de egy komolyabb csapatba már nem tudja azt a pluszt megvillantani mégis páran 1 félistennek tekintik...
arra akarok ezzel kilyukadni hogy én csínnyán bánnék a középszerű kp kifejezéssel , mert hasonló kategóriájú játékosok 1-2 kiugró év után bohóc spanyolba vagy angol taktikatlan bajnokság középcsapatba kiemelkedtek máris komoly igazolásoknal vannak kikiáltva
utóirat : Wilsheret összeboronálták fél Serie Aval es Bournemouthba folytatja ...

Hiribi27 2016.09.01. 00:35:14

Két szaros vezetőség csinált hülyét a Juveból az utolsó napokban. (Psg, Zenit) a mi felelősségünk is egyértelmű, de az is h nem tisztelik eléggé a Juvet. Ezt a cigánykodást amit csináltak velünk képtelen vagyok felfogni. Iszonyú ideges vagyok!

Forza Juve !!! 2016.09.01. 00:36:33

A világ legjobb kp-jából "pillanatok" alatt szinte nem maradt semmi :(
Nem baj a bajnokságot igy is be kell húzni a csoportból meg simán tovább kell jutni.

sleepy8 2016.09.01. 00:38:13

@mozambo: Hát nem akarom elképzelni, hogy Witsel mikbe lehet ezek után. Biztos repes az örömtől hogy mehet vissza a ruszkikhoz.

m.martin91 2016.09.01. 00:40:27

@Juveboy92: Alapvetően nem azért vagyunk kiborulva, mert nem jött Witsel, hanem mert nem jött senki. Én nem támogattam a belga leigazolását, mert más típusú játékost képzeltem el, de miután egyértelművé vált, hogy vagy ő, vagy senki, úgy én is amellett voltam, hogy akkor jöjjön, hiszen muszáj egy középpályást igazolni. De végül nem jött. Senki nem jött. Ez hatalmas gáz, és ezt Marottáé is nagyon jól tudják, függetlenül attól, hogy mit fognak hazudni az interjúban.

Hoods. 2016.09.01. 00:41:35

@MdewC: Eleg szomoru lenne, foleg egy ilyen ovodas csoportbol. Ha masodikok leszunk, le is huzhatjuk magunkat a wc-n.

@Juveboy92: Isco egy sza.r, Kante egy sza.r, Sissoko egy sza.r, de Khedira akinek nincs 15 meccsnel tobb a lababan evente o egy felisten szerinted es te mondod masokra, hogy tulmisztifikaljak a jatekosokat. Komoly vagy.

MdewC 2016.09.01. 00:42:56

@m.martin91: pontosan. Ezt kár volt várni hetekig.

Mindenhol morognak a szurkolók.

Forza Juve !!! 2016.09.01. 00:44:12

Matuidiról és Witselről is elég szépen lecsúsztunk pedig milyen közel voltak. Gondolom Witsel meg repdes az örömtől, hogy vissza kell térnie a zenithez. Remélem bedobja a durcit és baszhatja lucescu...

sleepy8 2016.09.01. 00:44:54

@Hoods.: Hát Khedira jobb játékos mint akiket felsoroltál, mármint képességei alapján. Csak sajnos az is tény, hogy összességében kevesebbet érünk vele a hülye sérülései miatt..

Juveboy92 2016.09.01. 00:45:15

@Hoods.: senki nem mondta hogy Khedira egy félisten , a stílusodból meg kicsit fogjál vissza ne rajtam vezesd le a dolgaidat főleg ne ilyen fiktív "Khedirat meg 15 meccsel félisten" szövegekkel amit nem én mondtam hanem te most találtad ki rólam :)

Rikoo 2016.09.01. 00:47:44

www.transfermarkt.de/kwadwo-asamoah/verletzungen/spieler/63531

Nem értem ezt az Asamoah sérülékeny témát.
1x volt komolyabban sérült és kb. ennyi.

Hoods. 2016.09.01. 00:49:32

@Juveboy92: Multkor te vedted annyira Khedirat, hogy mekkora jatekos, az hogy koltoi tulzassal eltem (mint te, ugyanis senkitol nem lattam, hogy mondjuk Isco egy felisten) azt meg hagy tegyem mar meg legyszives.
Egyaltalan nem rajtad vezetem le csupan megkerdojelezem, hogy szerinted a felsorolt jatekosok tenyleg olyan szarok e mint ahogy irod, mikozben itt van nekunk eleg bohoc Khedira es Asamoah szemelyeben.

Juveboy92 2016.09.01. 00:50:25

@Rikoo: itt mindenki előre levan sérítve

Rikoo 2016.09.01. 00:51:02

@Hoods.: Inkább az szánalmas, hogy szerinted a mi játékosaink bohócok. Főleg egy világbajnok labdarúgóra ilyet mondani...

m.martin91 2016.09.01. 00:53:48

@Rikoo: Nem gondolnám, hogy ez egy részletes leírás lenne. A csávó gyakorlatilag egy meccset nem tudott végigjátszani rendesen, mindig fájt neki valamije, húzta a lábát, aztán eltűnt, senki nem tudta, hogy hova, még mi sem, csak nem volt a keretben, de nem kaptunk tájékoztatást, hogy mi történt vele. Gyakorlatilag Wilshere szinteken mozog, örülnek, ha van, de leginkább nincs.

Hoods. 2016.09.01. 00:54:08

@Rikoo: Ja igen, ezen mulik, tehat akkor Pepe Reina a vilag egyik legjobb kapusa.

Rikoo 2016.09.01. 00:57:31

@Hoods.: Nyilván nem, de nem bohóc.
Csak egy szimpla kérdés. Ha Khedira bohóc akkor Te hozzá képest mi vagy? :)
Arról nem is beszélve, hogy a kedvenc csapatod játékosait bohócozod.

Hoods. 2016.09.01. 00:59:40

@Rikoo: En szemelyeskedtem veled? Inkabb neked kene visszavenned az arcodbol, nehogymar megmond nekem, hogy kirol mit gondoljak. Azert alljon mar meg a menet. Attol mert a kedvenc csapatom, attol meg nem kell vakon minden jatekost imadnom. Nem is ertem kinek hiszed te magad.

Juveboy92 2016.09.01. 01:01:18

@Hoods.: akkor kezdjük újra mert látom erős félreértések vannak a mondanivalómba , a mondandóm lényege az volt hogy olyan játékosokat írnak páran komoly igazolásnak akik semmivel sem tettek le többet az asztalra mint az itteni középpálya csak volt egy kiemelkedő évük vagy világeseményük amire 1-2 ember felkapta a fejét ... a mondandóm lényege az volt hogyha Kantét itt páran nagyon elnézték volna mert mekkora klasszis játékos ( nem vonom kétségbe tényleg egy nagyon jó játékos) úgy hogy igazából a tavalyi leicesteri évén kívül (ami mint tündérmese alapból nagy reflektorfényt vetett a játékosokra világszerte) elötte meg egy Caenbe volt noname senki miért jobb mint mondjuk egy Lemina aki meg Marseilleből indult tavaly esélye se volt megmutatni magát , de idén simán benne lehet egy kiugró év és akkor hirtelen senkinek nm fog hiányozni Witsel...
érted amit mondok ? Ugyanúgy lehet Leminanak is 22 évesen egy kiemelkedő éve mint Kanténak
Ugyanúgy lehet mondjuk Asamoah kirmelkedő az Afrika kupán mint Moussa az EBn

Rikoo 2016.09.01. 01:02:06

@m.martin91: Az a térdproblémái miatt volt. Tavaly 2x volt izomsérülése amit Allegri nem, mert kockáztatni így többször kimaradt a keretből. Az immunrendszere is legyengülhetett a sok műtét miatt ami a porcpronlémái miatt volt.
Szvsz nem egy sérülékeny játékos, de a tavaly előtti súlyos sérülés betett neki.
Illetve azt se felejtsük el, hogy tavaly szinte kivétel mélkül mindenkinek volt izomsérülése.
Khedira sanszosabb, hogy idén is sokat lesz sérült. Az egést karrierjét végigkísérik az izomsérülések.

Barolo4 2016.09.01. 01:03:28

@Hiribi27: Például én védem a vezetőséget.
Minden csapatnál vannak hibák/nem szerencsés szituációk, nálunk ez a mai volt ilyen (a De Gea story tavaly sokkal gázabb volt).
Nekem is hiányzik egy komoly kp. a keretbe, de összességébe ez a Mercato nálam jó (4-es). 3 klasszis érkezett (az egyik persze irreális áron, de ez igaz Pogba eladására is) és egy reménység. A keretünk egyértelműen erősebb mint tavaly (minőségibb és mélyebb is). Ha kívülről szemléljük (és nem a mai napot nézzük), akkor idén időben és top játékosok (is) ékeztek.... pont ezt a két dolgot kapta a fejéhez a kobra korábban itt a blogon. Tehát tanult a hibáiból és javított (persze a mai nap miatt ez sem tökéletes, de hát könyörgöm melyik csapat csinálja jobban???). Nekem is van hiányérzetem (már megint nem jött fel egy jó fiatal sem, vártam volna olasz top játékost stb.), de szerintem pont az idei mercatoval (nagy eladás, nagy vásárlás, sztárok, riválisok vezérei elrablása stb.) kerültünk vissza az abszolút elitbe, ahol a helyünk van. Nem bl esélyes a csapat (ahhoz kellett volna még egy Vidal szintű kp.), de ezzel a kerettel simán meg lehet nyerni bármit (ehhez persze sok minden kell és ezt soha ne felejtsük el, minden esetre az esély akár meg is lehet....). Szerintem folytatódott a tudatos építkezés, ezért én nagyon nyugodtan várom ezt a szezont. Köszönet a vezetőségnek. Forza Juventus!

Juveboy92 2016.09.01. 01:03:43

@Juveboy92: én a leírt játékosokra nem azt írtam hogy szarok , hanem ugyanúgy egy kiugró évtől lettek sztárok mint ahogy a mieinknél is lehetnek kpn ... kitudja lehet Witsel pont Lemina fejlődésének lehet a gátja h nem mutathatja meg magát

MdewC 2016.09.01. 01:06:08

@Rikoo: aha, de az 2 évig tartott...

Rikoo 2016.09.01. 01:06:31

@Hoods.: Nem kell imádnod, de a tisztelet minden játékos megérdemli.

Rikoo 2016.09.01. 01:09:02

@MdewC: 1 év volt. Utána jöttek az izomsérülések tavaly.
Mind1, majd meglátjuk mi lesz idén.
Reménykedjünk, hogy nem sérül le senki ősszel, mást úgysem tehetünk.

MdewC 2016.09.01. 01:12:33

@Rikoo: igen, ha nem lesznek sérülések, akkor nagy para nincs, ez tény. ;)

Viszont én el akartam kerülni a reménykedést és jó lett volna, ha biztosra tudunk menni. Biztosra kellett volna menni! Érted? Nem akarom, hogy egy ilyen kurva banánhéj miatt csússzunk el, nincs már sok ideje a legendáinknak. Ezért vagyok ideges.

Juveboy92 2016.09.01. 01:14:30

@MdewC: ha gáz van vmelyik Európa Ligás csapattól elhozunk vkit , teszem azt Pogbat

Hoods. 2016.09.01. 01:16:49

@Juveboy92: Persze, ertem amit mondasz, peldaul Leminatol en is sokat varok, van benne boven potencial. De viszont ott van a masik lehetoseg, hogyha megse lesz jo, mert eppen tortenik valami (leserul, csak alaphangon nem hozza azt a teljesitmenyt) akkor azert kene a csapatba egy normalis jatekos, aki ott van es be lehet rakni. Witsel egy jo iparos, aki hozza a statisztikait mindenhol, nem mondom hogy a legjobb jatekos, de azert nagyon rafert volna a kozeppalyara egy hasonlo. Igazabol, en csupan azon vagyok ki, hogyha Marci nem ugy ter vissza ahogy mi varjuk (mert sajnos benne van, bar remenykedek) akkor azert valljuk be ez a kozeppalya, ha meg valami csoda folytan Khedira vegig is birja nyomni az evet, meg ugyis eleg gyaszos. Na mind1 a remeny hal meg utoljara, egy BL 8al (inkabb 4el) en mar boven kiegyeznek. Csak ne basszuk el egy masodik hellyel a csoportban.

@Rikoo: Ahha, ez nagyon logikus, hogy egy olyan jatekos aki az eletebe nem kerul a blog kozelebe, o megerdemli a tisztelelet, de te nekem nem adod meg. Kicsit el vagy tevedve ugy latom.

MdewC 2016.09.01. 01:20:04

@Juveboy92: de kölcsön legyen ám! :D

Barolo4 2016.09.01. 01:20:04

@MdewC: Részben igazad van és én is örültem volna még egy top középpályásnak.... Viszont ezt a biztosra menést nem értem.... a bl annyira erős lett az elmúlt 10 évben és a nagy csapatok (köztük mi is) annyira lerabolják a többieket, hogy van 6-8 brutálisan erős keret, amelyikből bárki nyerhet (tavaly is simán nyerhetett volna pl. a Bayern vagy a Barca....a keretük kvázi 'biztosra' ment, még sem nyertek, sőt még döntőt sem játszottak). Szóval szerintem ez nem egy igazoláson fog múlni..... Van egy brutál erős keretünk, amelyik szerintem is lehetett volna még (az ésszerű keretek között is) egy kicsit erősebb, de probléma szerintem így sincs és sokkal több fog múlni a szerencsén (pl. a sérülésekkel kapcsolatba), mint mondjuk Witselen múlna. Forza Juventus!

Hiribi27 2016.09.01. 01:25:01

@Barolo4: a leírtak nagy részével elégedett vagyok. Nálam Alves a legjobb fogás, ingyen jött. Pjanic eddig nem játszott, de bízom benne, bár ha Allegri a védelelm előtt fogja játszatni szerintem nem lesz olyan hasznos. benatia bíztatóan játszott a Lazio ellen, ő is rendben van. Nagy kérdés Higany. Az ára szerintem borította az egész mercatonkat, de remélem megéri. Cuadra nagyon jó hogy jött, szeretem a játékát. Ha itt megállnék, akkor egy biztató csapat képét mutatnánk. Na de ott van a kp. 2 év alatt elment a teljes Bl döntős kp. (Pirlo, Vidal, Pogba, Marci meg ki tudja mikor fog játsza) ugye azt senki sem gondolja, h ez a Lemina, Asa, khedira (sturaro) kp-val egyenértékű. 2 éve nem tudtunk minőségi középpályást igazolni Pianicon kivül. Ez szerinted mégis kinek a hibája???

Rikoo 2016.09.01. 01:25:32

@Hoods.: Khedira nem kerül a blog közelébe, Téged viszont minősít, hogy világbajnok játékosokat nem tisztelsz.
El vagyok tévedve. Miért is? És miért nagy az arcom?
Elfogadom a véleményed, mert látom van érzéked a focihoz, de ennyi. Vedd ezt tiszteletnek.

MdewC 2016.09.01. 01:28:51

@Barolo4: Ha minden kommentemet olvastad volna korábban (nem elvárás) :D akkor lehet emlékeznél és teljesebb képet kapnál az írásomhoz, hogy többször is megjegyeztem, hogy a BL-hez szerencse kell. Tudom, hogy nem 1 igazoláson múlik, januárban is lehet korrigálni, ezzel nincs semmi gond. Kiegészítem, hogy itt elsősorban a biztosra menést a csoport elsőségre gondoltam, nem a végső küzdelmekre. De január még kurva messze van, sok miden történhet és nincs garancia akkor sem egy jó igazolásra, amire itt a nyáron MINDEN lehetőségünk megvolt. Akár picit többet költve is. (Persze legyen az, hogy Marci felépül és nincs miről beszélni.)

FINO ALLA FINE

Hoods. 2016.09.01. 01:33:45

@Rikoo: Ha komolyan nem erted, mi a kulonbseg azon, hogy en Khedirat bohocozom, te pedig engem, akkor nincs mirol beszelnunk. Tudnek eleg sok jelzot irni en is, de nem teszem, mert nem teged akarlak sertegetni. Te viszont mast se csinalsz, ha eddig nem tunt fel.

Barolo4 2016.09.01. 01:33:54

@Hiribi27: Nálam egy Vidal hiányzik a kirakóból....a többi kb. meg van....Pirlo-Khedira (nyilván Pirlo egy zseni volt, de azért az utolsó évében már ő sem mindig tudott hozzátenni a csapathoz)....Pogba-Pjanic....ők sem egyformák, de Pjanic szerintem ha szerencsésen jön ki neki a lépés, akkor hozni fogja min. azt a szintet.... Marci ugye még van és Asával együtt azért kitesz majd (remélem) egy jó kp.-t.... szóval Vidal az aki hiányzik (mert Sturaro-Lemina csak cserének való nálam is, Hernyóról meg ne is beszéljünk) és az is igaz, hogy lett volna 1-2 játékos a piacon idén aki majdnem ez a szint....-1 pont (persze, lehet, hogy majd pont ez bizonyul a végén végzetesnek, remélem, hogy nem), nálam ezért 4-es az idei mercato. Forza Juventus!

Rikoo 2016.09.01. 01:38:08

@Hoods.: Nem akartalak megsérteni, de én erre borzasztóan allergiás vagyok.

Gabuero9 2016.09.01. 01:38:16

Kobra azt mondta vagy minoseg vagy senki!
Be is tartotta a szavat nem ertem mit hisztiztek :DDD

hurbiny3k 2016.09.01. 01:53:47

Witsel/Matuidi ide vagy oda, azért ez gáz.. Nem tudom, mi lehet a háttérben, ha tényleg néhány millión mentek el -erre gondolni sem akarok, ha pedig átbasztak minket, már lófejeket kéne rakni ágyakba .

Rivendell 2016.09.01. 05:16:29

nincs meg Witsel? kapja be a kancsal,hogy még erre is képtelen....ez a kp 1 középszar így,semmi egyéb

Watakuki 2016.09.01. 06:14:08

@Gabuero9: igaz, legalább egy újabb Hernanes nem érkezett.

Dante01 2016.09.01. 06:23:52

És akkor én most mondhatom, hogy ÉN MEGMONDTAM!
Egyszerűen nem tud kp-t igazolni Marotta bácsi.
Sajnos ezt tudomásul kell venni.
Viszont legalább nem jött egy zs megoldás ez pozitív dolog.
Tudom most mindenki azzal jön, hogy kit hozott eddig meg.....
Csak amikor igazán kell és oda kell basz.i az asztalra és tényleg kell egy kp, mert legyünk tisztába vele, hogy kell akkor nem tud csinálni semmit. Volt egy hónapja, hogy nézzen egy játékost nem kellet sok egyetlen egy és nem sikerült ahogy tavaly sem.
Mindazon által a többi igazolásunk elégedett vagyok, de ez akkor is szúrja a szemem ha tetszik ha nem.

2016.09.01. 06:43:11

Én nem vágok eret magamon. Ezzel a kerettel a bajnokság valszeg így is meglesz, a bl-ben is csak meglesz a továbbjutás. Aztán januárban elhozzuk ket marék szotyiért, ha még aktuális lesz.

steven.h 2016.09.01. 07:42:28

@Dante01: Most megint elővesszük Marrottát mikor valaki már leírta hogy meg volt a megegyezés a ZENITTEL és a játékossal is, amit utolsó pillanatban felrúgtak szerencsétlen Witse meg 13 órát ült a J medicalban és az orvosija is megvolt?!

DegerFaCan 2016.09.01. 07:45:47

Egyébként viccen kívül inkább tavasszal lenne rá szükség. Úgyhogy ha télen elhoztuk lehet jobb is. Akkor megy ugye Lemo meg Asa afrikakupara de addig itt vannak.

2016.09.01. 07:48:31

Ne temessük már a csapatot szezon elején! Ezzel majd ráér ha meglátszik az eredményeken, hogy "lyukas" a középpálya. Khediráról meg annyit, hogy 2 meccs 2 gól :D

FINO ALLA FINE

Juventino73 2016.09.01. 07:49:59

Cuadnak nagyon örülök, Witsel miatt kétarcú vagyok.
Egyrészt a keret mélyítése miatt nagyon jó lett volna (sérülések, Afrca Cup, stb), de 20 milla nagyon húzós lett volna érte, tudván, hogy jövő nyáron (28 évesen, mint tavaly Khedira) ingyen a miénk lesz.
Gyakran előfordul, hogy az utolsó napos dealek nem jönnek össze, inkább Matuidit erőltettük túl sokáig és az oroszok már nem tudták volna Witselt így megfelelően pótolni, így inkább buknak 20 millát...

Nálam a mercato ezzel együtt: 10/8 (ha Witsel vagy Matuidi jön, akkor 10/9 lett volna).
Van két erős 11-ünk:

Buffon
Barzagli, Bonucci, Chiellini
D. Alves, Khedira, Marchisio, Pjanic, A. Sandro
Dybala, Higuaín

Neto
Lichsteiner, Benatia, Rugani,
Cuadrado, Sturaro, Lemina, Asamoah, Evra
Pjaca, Mandzukic

Efölött még Hernyó maradt, aki így a sérülések, válogatott kötelezettségek miatt relatíve sokat fog játszani ahhoz képest, mint amit eddigi Juventusos teljesítményével kiérdemelt (ez igye egy nagy nulla), lesz lehetősége bizonyítani, hogy különb Amaurinál...

DegerFaCan 2016.09.01. 07:55:15

@Juventino73: Sztem jobb is. Meglátjuk telig h Marchisioval miastajsz képes e újra jól játszani. Meg amúgy is lemo es asa miatt elhozzuk.

Grinta 2016.09.01. 08:05:57

Racionális döntés született.

babo0410 2016.09.01. 08:28:19

Vicces, hogy már megint nem jó nektek semmi. Pjanic még nem is játszott, Pjaca se, aki lehet a középpályán kap lehetőséget, de már nincs a kp-n kreativitás. :) Nem érzitek úgy, hogy megint előre temetitek a csapatot? Szerintem várjuk ki hogyan teljesítünk. Eddig a legnagyobb riválisaink mind botlottak, mi meg nehezebb sorsolással sem tudtunk. Lemina nagy potenciál, ha Asa visszanyeri a formáját, nagyon jó lesz. És akkor még Pjanic meg Cuadrado nem is játszott. Szerintem nem kell annyira izgulni. Ez a csapat nem olyan rossz. Majd januárban, ha kell, el lehet hozni Witselt. Szerintem a bajnokság így is meglesz, a BL csoportkörből tovább megyünk, utána lehet gondolkozni a többin.

Apuleius 2016.09.01. 08:28:53

Egészen komikus volt ez a zárónap, s nem európai hozzáállás, hogy mikor a játékos már átesett az orvosi vizsgálaton, a válogatott táborát hátrahagyva egész nap ott várakozik Torinóban, majd a két klub is megegyezik egymással, Lucescu miatt útba esik az egész. Lehet, és valószínűleg kell is hibáztatni érte a Zenitet, de azért a Juventus vezetőségét is vastagon terheli a felelősség.

Pogbát nem szabadott volna úgy eladni, hogy láthatóan nem voltak értelmezhető forgatókönyveink a pótlására, s az utolsó órákban és percekben is a Zenittel kellett bohóckodnunk. Saját magunkat hoztuk ebbe a helyzetbe, s nagyon jó lenne, ha egy európai topcsapatnál eljönne végre az az idő, amikor a nyári mercato alatt nem távozna kulcsjátékos a keretből. És nagy tanulság az is, hogy (bármilyen dühítő is a Zenit hozzáállása), de az oroszok is megmutatták, nem a játékos akarata a legfontosabb, s ha egy komoly csapat úgy látja, nem tudja pótolni a játékost, akár ilyen furcsa körülmények között is lehet nemet mondani.

A középpálya, amely néhány éve még a legerősebb csapategységünk volt, mostanra talán a leggyengébb lett. Ha januárban tudnánk komoly játékost igazolni (akár Witselt), akkor talán így is jók lehetünk a szezonra. A bajnokságot és a BL-csoportkört ezzel a kerettel is illene hozni, tavaszra viszont jó volna egy komoly igazolás.

Caesar Manfredi 2016.09.01. 08:40:39

Tiszta gáz, hogy Witsel miatt néhányan úgy csinálnak mintha Messi-t nem tudtuk volna leigazolni az utolsó nap... Én örülök hogy nem jött Witsel mert szerintem abszolút nem Juve szint. Ne csináljunk már úgy mintha ő lett volna a megváltó... Véleményem szerint nem tudtunk volna olyan kp-t hozni ( talán csak Matuidi), aki nem csak mélységben, hanem minőségben is tudta volna bővíteni a keretet. Jó lesz ez a keret. A scudetto meglesz, a BL-hez meg nagyrészt úgyis mázli kell. Én már egy elődöntővel is kiegyeznék.

Nathas 2016.09.01. 08:44:49

Ha most beintettek a kb. 20 millás ajánlatra, akkor télen miért adnák ide apróért? A téli mercato alatt senki más sem fogja a középpályását eladni, ilyenkor jelentős mozgás egyszerűen nincs, ebben kár is reménykedni.

Tavaly sokszor érte Pogba-t az a vád, hogy nem vezére a csapatnak, hát most ki fog derülni. Én a távozása óta meglehetősen elégedetlen vagyok, de hogy egy Witsel-t sem tudunk hozni, annak azért már tényleg nem tudok örülni. Minden bizodalmunk abban lehet, hogy Pjaca és/vagy Lemina beválnak, plusz Asamoah és Marchisio régi fényében csillog, makkegészségesen. Én nyár elején komolyan vettem, hogy a BL-ért indulunk és ennek megfelelően igazolunk. Jól is indult a dolog, mert az érkezőkkel elégedett vagyok, de ahogy ezt a középpályás-kérdést elbalfaszkodtuk, az valami röhejes.

venember83 2016.09.01. 08:47:28

@Caesar Manfredi: rosszul látod, egyáltalán nem erről van szó. Nem Witselt várta itt a többség, főleg nem Messiként, csak egy helyettest Marchisio helyére, aki még áprilisban kiesett sok-sok hónapra. Ilyen játékos azóta sem jött annak ellenére, hogy Paul Pogba világrekordot jelentő összegért távozott. Ez a szánalmas. Meg az ismételt fejetlen kapkodás a mercato zárása előtt pár nappal.

Hiribi27 2016.09.01. 08:49:16

@Apuleius: + minden szavaddal egyetértek. A vezetőség félmunkát végzett. Rosszul kalkulált és nem tud tárgyalni. Ligán belüli, kivásárlási áras, lejáró szerződésű, létszámfelettieket és fiatalokat tud igazolni, de igazi minőségi játékosokat-jelen esetben kp-okat- egyszerűen nem tud. Aki ezt nem látja be, az nem tudom mit néz. Az meg vmi egészen elképesztő, h egy Zenit szintű csapat igy megalázzon minket. A játékosokról nem is beszélve. Az a baj, h nincs meg a tisztelet a klub iránt. Ez elképzelhetetlen lenne mondjuk egy Bayernnèl. Sajnos azt kell mondjam- minden érdemük elismerése mellett- h ez a vezetőség hibája.

Juveboy92 2016.09.01. 08:56:25

@Nathas: pl azért fogják elengedni mert fél év lesz a szerződéséből és szabadon tárgyalhat akivel akar a Zenitnek meg ha Witsel télen aláír lesz lehetősége eldönteni hogy télen akar látni belőle pénzt vagy nyáron semmit ... amúgy meg Zenit elengedte vna 20 ért mivel a játékos papírjait már elindították a TMSen a játékos meg már Torinoban várt amit csak a klub beleegyezésével tehet meg Zenit részéről ... az meg hogy télen mennyire nincs játékosmozgás : Cuadrado-> Chelsea 2015 02 02 . 31millióért

Juveboy92 2016.09.01. 09:02:45

@venember83: van ember Marchisio pótlására januárba meg elkell hozni Witselt ...ha ez a keret nem tud továbbjutni csoportból (mivel januári mercatoig csak a csoportkör megy le és utána télen regisztrálhatunk új igazolást BL kieséses szakaszra ) és nem tud a bajnokság első 3 helyének egyikén végezni januárig ...akkor ez a csapat Witsellel együtt se érdemel semmit sem...
ha meg továbbjut BLben és bajnokságba is top3 akkor Witselen spóroltunk 15 milliót minimum ... mert télen már csak vmi jutányos összeget kaphat Zenit ... vagy ha nem ,keresünk mást lehetőségek megvannak

pedronegroo 2016.09.01. 09:04:06

Most mi van???? Erre a szarságra kell ébrednem??? Most komolyan 2-3 millán múlott??? Hol a 105 millió??? Marotta elkurvázta??? Még Padoin-t is eladta ez a szerencsétlen és még őt se tudta pótolni nem hogy Pogba-t. Xanax-al kell innom a kávét, mi??? Lehet kiveszek egy hét szabit olyan ideges vagyok pedig most voltam nyaralni....

venember83 2016.09.01. 09:09:38

@Juveboy92: van ember Marchisio pótlására? A hátravont Pjanics vagy az utóbbi két évet folyamatosan sérült Asamoah? Netán az üveglábú Khedira?

Bárhogy is legyen, azért itt volt egy Vidal - Pirlo - Pogba/Marchisio tengely, amiből mostanra tényleg semmi nem maradt, és ehhez képest erősítés a Dybala - Higuaín támadósor, de a védelem ugyanaz, csak éppen már 4-5 évvel idősebb mindenki, a középpálya meg BL-hez rendkívül átlagos.

Juveboy92 2016.09.01. 09:27:03

@venember83: a védelem ugyanaz ? jött Benatia , Rugani meg extra lesz 1-2 éven belül ... Bonucci 29 éves ami hátvédbe még 5 jó évet jelent , Barzagli helyén ottvan Benatia aki szintén 29 éves és már pár játék alatt látszik rajta milyen extra ugyanúgy van benne 4-5 év ...Ruganiba meg vagy 10 év
Lirola meg Sassuoloba nagyon jó , mikor Lichti lép egyből vissza is hozható ...
Marchisiot meg Lemina fogja pótolni , akiket meg mondtál nem sérültek le csak te sérítetted le őket (teis) , az hogy sérülékenyek egy dolog , az a nem mindegy hogy milyen stáb áll mögötte... most a Juve egy új orvosi centert nyitott ami top3 színvonalú a világon új az orvosi és erőnléti stáb is ... Realnál meg olyan jó az orvosi stáb hogy még CR is inkább magánorvost kért maga mellé a sérülése után ...
Szóval az új stábbal nem hoznék fel régi sérülési statokat , mert Asamoah a múlt szezonnal ellentétben végigcsinálta felkészülést nem sérült rá ami egy nagyon jó jel hogy egészséges végre és egyenlőre Khedira sem sérült le az új stáb őtis újra egészségessé teheti végre :) Mandragoran biztonsági rutinműtétet hajtottak végre nem újra lesérült hanem a totális felépülése miatt műtötték újra , most a J-Medicalba mivel a múltkorit még a Pescaranál hajtották végre , Sturaro Olasz válogatottal sérült meg ... míg Marchisio tavalyi stáb eredménye ...
amúgy meg tavalyi sérüléshullámot kár példaként felhozni mert nagyon hamar kellett az előszezont lezavarni mert BL döntő után volt 2 hét felkészülni Szuperkupára ráadásul egy kegyetlen körülmények között lezajló kupára ...a játékosok egy hosszú szezon után semmit sem pihenhettek

pedronegroo 2016.09.01. 09:32:43

@Juveboy92: Erőnléti stáb az tuti le lett cserélve??? Mert szerintem az sokkal fontosabb mint orvosi stáb. Lásd Conte alatt akár én is lehettem volna a csapatorvos műszaki diplomával senki nem vette volna észre mivel ha nincs sérülés akkor az orvos se dolgozik. :)

MdewC 2016.09.01. 09:40:39

@pedronegroo: :DD megyek én is szabadságra!

pedronegroo 2016.09.01. 09:42:13

@MdewC: Hát abból sosem elég! :) Jó pihenést!

Nathas 2016.09.01. 09:47:07

@Juveboy92: 1. Ha ajánlatot is teszünk fél évvel hamarabb, az nem valami nagy összegről fog szólni, ergo a nem csóró Zenit lehet nem esik hanyatt tőle. 2. Hát azért mert Cuadrado 1x télen is elkelt, még nem lehet azt mondani, hogy nagy lenne a mozgás :) Ők is nehezebben találják meg télen Witsel helyettesét, nehezebben is válnak meg tőle. Más opciónk meg nem lesz.

MdewC 2016.09.01. 10:01:03

@pedronegroo: bizony, egy pici kis utószabi, hogy kipihenjük a múlt heti szabit, meg a híreket... :)
Köszi.

Ádám.84 2016.09.01. 10:06:06

@MdewC: kolléga, pihend ki a mercato fáradalmait, van mit :D

Juveboy92 2016.09.01. 10:10:44

@pedronegroo: én úgy olvastam hogy a az edzői stábba változások történtek erőnléti edzô terén , az orvosi stáb meg ugye nem az edzői stáb része hanem a J-Medical része @Nathas: amúgy igazolt vmi hátvédet Zenit amire azt írták hogy szükség esetén vkpt is tud játszani, mondjuk szerintem ez kamu mert Garayt eladták Valencianak aki ugye ugyanúgy hátvéd ...még télen bármi lehet , nem vagyok benne biztos hogy Lucescu egy demoralizált Witsellel olyan sokat fog érni ... a legrosszabb forgató könyv (mondjuk nézőpont kérdése hogy mennyire rossz ez) , Marchisiot októberre visszavárják ami még semmit sem jelent mert az akkoris januárra lesz egészséges és Marotta bejelenti hogy Marchisio teljes felépülésével nincs szüksége csapatnak igazolásra :)) és ha nem sietik el Marchisio visszatérését, azaz tényleg januárig csak minimálisan terhelik fokozatosan egyre jobban akkor tényleg nem lesz szükség Witselre mert Asamoah Lemina februárig ittlesz addig elhúzható Marchisio visszatérése :))

pedronegroo 2016.09.01. 10:32:13

@Juveboy92: én nézegettem a juventus honlapját de még a csapat tagokat se találtam meg nem hogy az erőnléti stábot... pedig régebben rajta voltak. Így nem tudtam meggyőződni arról hogy van e változás az erőnléti stábnál...

Juveboy92 2016.09.01. 10:48:56

@pedronegroo: transfermarkten ha legörgetsz Juvenal Allegriig , szerintem ott ha oldalra lapozol Allegrinél akk mutatja többi stábtagot

pedronegroo 2016.09.01. 10:59:51

@Juveboy92: Ott még a milános erőnléti stáb szerepel... de azt is látni hogy idén nyáron lejárt a szerződésük, de az nem derül ki hogy újítottak velük vagy távoztak. Pedig jó volna tudni hogy mire számíthatunk idén sérüléseket tekintve.

pedronegroo 2016.09.01. 11:11:50

@Juveboy92: Kicsit keresgéltem a neten és semmi nem utal arra hogy változott volna az erőnléti stáb.... így csak abban reménykedhetünk hogy a módszereik az edzéstervek viszont változtak.

Juveboy92 2016.09.01. 11:15:01

@pedronegroo: az a baj transfermarkttel amúgy hogy a nagy dolgokat egyből frissítik , de pl mikor a német 4. osztály meccseit néztem a 2 héttel ezelötti eredmények vtak és azis ilyen alig infokkal ...szóval sztem az ilyen kissebb jelentőségű dolgokat lassabban frissítik sokkal :))

Juveboy92 2016.09.01. 11:53:03

@pedronegroo: www.transfermarkt.de/juventus-turin/mitarbeiter/verein/506
egyébként itt vannak új nevek a stábtagok közt Sassi stb , akikről ugye nincs info még a szerződésük hosszáról stb , de ott van hogy Konditiontrainer -ek

Juveboy92 2016.09.01. 11:55:29

@Juveboy92: mondjuk ők már Allegri elött itt voltak már , most nézem:)))

pedronegroo 2016.09.01. 13:56:52

@Juveboy92: Sassi egy öreg fószer, szerintem valami szertáros féle lehet és ő már valóban régen a klubnál van, de szerintem Folletti az erőnléti felelős aki már a Milan-nál is Allegri mellett volt(milánóiak nagy örömére) és szerintem továbbra is "velünk" van. Így kijelenthetjük hogy nem csak egy-két játékos pótlása nem történt meg de sérülések elkerülésére se találta ki semmit a vezetőség, legalábbis felelősök, személycsere nem volt.

Juveboy92 2016.09.01. 14:01:42

@pedronegroo: akkor viszont az orvosi stábban történtek változások gondolom a J Medical megnyitásával, de az tuti hogy vhol olvastam hogy stábba változások történtek és nevek is felvoltak sorolva csak ez már vagy 2 hónapja kb h olvastam és nemtudom pontosan hol :))

I love JU 2016.09.01. 23:42:21

Fiúk! úgy érzem, egy kicsit túlzásba visszük itt a panaszkodást. a Juvi világ többi részén levő szurkolói mintha nem lennének ennyire "hálátlanok" az igazolásokkal. sőt úgy veszem ki, h igen lelkesek és bizakodóak. mit gondoltok, tényleg olyan szar ez a csapat? (amúgy jó igy mindent elolvasni, de talan több lelkesítő bejegyzést még jobb lenne :) )

Grinta 2016.09.01. 23:50:10

@I love JU: Ott a pont,reálisabban kellene látnunk/értékelnünk a dolgokat

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása