Sissoko a következő célpont

sissoko_moussa_nu_mezben.jpgA Juventus a Newcastle középpályásához, Moussa Sissokohoz fog fordulni, miután a PSG tegnap kijelentette, hogy szerződést szeretnének hosszabbítani Blaise Matuidivel, ám ő nem csak az egyedüli opció.

Tegnap este a Paris Saint Germain első embere, Nasser Al-Khelaifi egyértelműsítette a  Le Parisien számára, hogy a Juve első számú kiszemeltje, Matuidi nem fogja elhagyni a csapatot, sőt, szerződést szeretnének hosszabbítani vele, így továbbra is a klub ikonja marad. 

Az Öreg Hölgy ezzel nagyon nehéz helyzetbe került Paul Pogba pótlását illetően, ugyanis már csak napjai vannak hátra az átigazolási szezon zárultáig. 

A Mediaset Premium úgy értesült, a vezetőség következő célpontja Moussa Sissoko lesz, akit korábban erősen összekapcsoltak az Interrel is, ám a milánóiak végül a Sporting Joao Marióját választották.

A Sky Sport Italia szintjén úgy tudja, hogy az Európa-bajnokságon jó teljesítményt nyújtó francia középpályás Matuidi fő alternatívája.

 A 27 éves, meglehetősen támadó szellemű francia mindenképp el szeretné hagyni a Newcastle csapatát azután, hogy előző szezonban kiestek a Premier League-ből, a jelenleg másodosztályú gárda pedig cirka 30 millió euróért meg is válna a játékostól.

Az említett olasz források szerint a további alternatívákat Axel Witsel, Luiz Gustavo és Hector Herrera jelentik, ám a Zenit és a Wolfsburg is nehéz tárgyalópartnernek bizonyul, ezt már megmutatták a korábbi kapcsolatfelvételek alkalmával is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5711655126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rivendell 2016.08.27. 08:39:30

Én Witselt hoznám és még 1 tkp-t,nem is értem mit szarakodtak egész nyáron.Nekünk 1 laszti biztos játékos kell vkp-be,aki képes becsatlakozni a támadásokba,Witselnél jobbat hova? és kell 1 nagy tehetség tkp-ba,oda lehet nem vennék full kész játékost

Trieszt120506 2016.08.27. 08:45:34

Őt még aláírnám, bár szerintem egyáltalán nem ilyen típusú játékosra van szükségünk. Sokat elmond róla, hogy szélsőként is elég sokat játszik, nem az az ütköző fajta..

Herrerát és Witselt is elfogadnám, de nagyon-nagyon félek, hogy pánikmegoldás lesz (Gustavo vagy még rosszabb).

Watakuki 2016.08.27. 08:46:04

Most Sissokoért inkább 30 mint Matuidiért...?

Amilyen jól indult a Mercato olyan rosszul zárul.

Watakuki 2016.08.27. 08:47:26

Egyébként Allegri is úgy nyilatkozott Pogbáról, hogy marad, aztán másnap orvosin volt Manchesterben, két nap múlva a Juvéra sem emlékezett.

Rivendell 2016.08.27. 08:53:14

Én eleve Witselnek örültem volna a nyáron és nem Matuidinek. Na akkor még Conte is keresztbe tehet nekünk,de akkor elmegy ám a picsába

Trieszt120506 2016.08.27. 08:53:26

@Watakuki: 'Hazudott' ugyan (vagy csak nem volt pontos infója), de olyat nem mondott, hogy marad Pogba.

Azt viszont nem hinném, hogy egy klubelnök segget csinálna a szájából.

RuidaRobert 2016.08.27. 09:07:13

@Rivendell: Én is. Viszont nem tudom, hogy ennyi idő elég lesz-e bárki leigazolására.
Ha nem, akkor bízzunk benne, hogy Mandragóra berobban, már ha egyszer felépül.

venember83 2016.08.27. 09:11:20

Zsebbe kell nyúlni, jó VKP nélkül kb. hiába érkezett Dani Alves és Gonzalo Higuaín.

2016.08.27. 09:14:06

Szoval akkor elhisszuk h Matuidiert nem adtunk 30 misit majd Sissokoert fogunk?

frenky441 2016.08.27. 09:18:24

Na tessék, gondoltam! Miért kellett olyan sokáig húzni Pogba eladását most meg nincs a piacon elérhető normális középpályás. És most jöhet a ZS megoldás.
Ba..hatjuk!!!

m.martin91 2016.08.27. 09:24:49

Sissoko talán az egyetlen értékelhető célpont, akit érdemes lenne leigazolni, de őt is csak áron felül lehetne megszerezni. Korábban 35 millió fontot kért érte a Newcastle. Witseleknek, Gustavóknak egyszerűen semmi értelme nincsen.

Dante01 2016.08.27. 09:28:18

Ahogy az egyik kolléga mondta az egyik rohamnéger helyett a másik.

MdewC 2016.08.27. 09:37:16

Vhogy jönnie kell Matuidinek.

venember83 2016.08.27. 09:39:21

@hellan: valószínűleg nem. De ha Matuidit nem adja a PSG, akkor az nem az összeg miatt lesz, és simán tudnak a párizsiak jobb szerződést is kínálni, mint a Juve. Szóval egyáltalán nem biztos, hogy a pénz miatt hiúsul meg az üzlet, ha meghiúsul.

rockitbaby 2016.08.27. 09:41:11

@Watakuki: Hát Matuidi-ért azért nem akartunk 30-at adni, mert elviekben távozni szeretett volna. Azt most kiderült, hogy ez sem igaz. De Sissoko fiatalabb, mint Blaise, így inkább hajlandóak lennénk kiadni érte ennyit. Azonban ennél komolyabb ajánlatokat is visszautasított a Newcastle, pont a miénk lenne a kivétel?

A baj az, hogy Witsel magában nem elég. Ő Khedira helyén lenne tökéletes, de így a balon még mindig Asamoah/Lemina maradna. Ami nem is lenne olyan nagy gond, de Asamoah porcelán lábú, Lemina-nak meg iszonyat nagyot kellene robbannia - persze benne van a pakliban.

Az sti imáinkba Marchisio-t is bele kell foglalni, mert ha ő nem lesz a régi a sérülés után, akkor leszünk csak igazán bajban. Ha minden kötél szakad őt még vissza lehet tenni b-t-b középpályásnak.

Ha Matuidi tényleg kiesett a pakliból, akkor ott tartunk kb. hogy fogalmunk sincs ki kellene, mert egyik név sem erősítés önmagában.

Juvegaspy 2016.08.27. 09:43:47

Jo lenne ha most panikolnank es nem az uccso nap.
Ha mar nincs Matuidi akkor inkabb most aron felul Sissoko mint uccsonap egy Hernanes2

epaska 2016.08.27. 09:50:36

Vicc az egész. Ilyen emberek jönnek szóba, ahol korábban Vidal, Pogba és Pirlo látta el a feladatát.

RuidaRobert 2016.08.27. 10:09:58

@rockitbaby: Witsel pont inkább a kozeppalya bal oldalán játszik.az mar mas kerdes, hogy hasonló a jatekstilusa a némethez.

Szerintem ő kellene.

m.martin91 2016.08.27. 10:14:44

@RuidaRobert: Pogba helyén nem tud játszani, mert nem tud támadni. Nekünk olyan játékos kell, aki támadásban is képes valamilyen szinten pótolni Pogbát, mert hiányozni fognak a góljai, gólpasszai. Witsel és Luiz Gustavo erre tökéletesen alkalmatlan. Velük ott tartanánk, hogy tele lennénk védekező középpályásokkal, akiknek köze nincs bármiféle támadásépítéshez, plusz Pjanic a védelem előtt, 60 méterre az ellenfél kapujától. Ennek a világon semmi értelme nem volna.

RuidaRobert 2016.08.27. 10:18:51

@m.martin91: Amikor Marchisio visszatér könnyen lehet, hogy Pjanic más poszton lesz bevetve ő pedig hozhatja Pogba számait. Illetve Marchisio is jo box to boxkent is.

Arról nem beszélve ha irányítóval lepunk pályára, legyen azon a poszton Dybala, Pjaca vagy épp Pjanic.

m.martin91 2016.08.27. 10:23:43

@RuidaRobert: Isten tudja, Marchisióból mikor lesz épkézláb játékos, ha lesz egyáltalán. Pjanicba egy kicsit sokat láttok, az nem Pogba szintű játékos. Támadni kell, menni előre, nem beállni védekező középpályásokkal, akik három méterre tudnak passzolni.

Szalnoki81 2016.08.27. 10:24:32

Ezt nevezik öntökönszurásnak.
BL-t akarnak nyerni pénz is van ott akarnak lenni EU top 5 csapatában és pár nappal a mercato vége előtt pánik van. Pont a legfontosabb csapatrész a középpálya nincs rendben.
Könyörgöm egy kiesett Newcastlebol akarnak igazolni akik annyit kérhetnek most már amennyit nem szégyelnek!?
Lemina kérdőjel Marci kérdéses valaha a régi lesz-e Khedira üveglábu Hernanes...rola ne is beszéljünk.
Ez igy a Bl-ben édeskevés..
Pár millio euróval szórakoznak...nevetséges.
Ha kell valaki le kell tenni érte a lóvét ! Ha jönnek az Eredmények ugyis meg fog térülni.

molnaratti10 2016.08.27. 10:34:11

A Psg elnöke azt nyilatkozta,hogy soha nem adna el játékost a Juvénak,Coman és Rabiot megkörnyékezése miatt.
Matuidi teljes kapufa!

RuidaRobert 2016.08.27. 10:40:49

@m.martin91: Ilyen középpályásunk nem is nagyon van, aki csak védekezne, egyedül Sturaro aki előre játékban gyenge.

Az alapkezdővel (Marchisio, Pjanic,Khedira) nem lenne gond, viszont igen, a sérülékenység miatt bajban lehetünk.

Nincs baj az Asamoah-Lemina-Sturaro-Mandragóra négyessel, csak egynél többet a kezdőben nem biztos hogy elbirna a csapat egy fontos bl meccsen.

Necces. Én egyébként bízok a fiatal kozeppalyasainkban, itt a lehetőség.

rockitbaby 2016.08.27. 10:43:15

@RuidaRobert: Witsel egyedül nem lenne elég. Ő védekezni piszok jól tud, labdabiztos és jól passzol. De ez egy vkp-tól egyébként is elvárható valami. Ha azt akarjuk, hogy a támadás részre is meglegyen, akkor kellene Sissoko IS. Matuidi esetleges kiesésével a tényleges pótláshoz két ember kellene. Pogba egyben tudott jól védekezni és támadni, de ilyen játékos nincs még egy, ezért kellene két ember. Még akkor is, ha egyik csak totál védekezni, a másik pedig csak támadni fog.

m.martin91 2016.08.27. 10:48:53

@RuidaRobert: De nincs is szükségünk rá, hogy legyen ilyen középpályásunk. A Witsel meg a Gustavo nem fog meccseket nyerni a saját térfeléről.
Itt most leginkább az a kérdés, hogy mennyit szánunk a középpályásra, miután bebuktuk Matuidi-t. Ha Marotta minél olcsóbban akar kijönni belőle, akkor Gustavo fog jönni, már ha a Wolfsburg engedi annyiért. Ha többet szán rá, akkor jöhet más is. De a Matuidi-üzletből kiindulva, én nem gondolnám, hogy olyan sokat szeretnénk költeni erre a középpályásra.

RuidaRobert 2016.08.27. 10:51:03

@rockitbaby: Ha stabil a kp akkor Alex Sandro és Dani Alves roboghat a szélen, a mélységi labdák ékezni fognak Pjanictól/Marchisiotol, Dybala/Pjaca pedig hozza a kreativitást.

Nem kell itt kétségbe esni. Allegri megoldja. Nem egy az egybe kell pótolni Pogbát.

rob1 2016.08.27. 11:00:18

@molnaratti10: Most üt vissza Marottának az undorító munkája és teszem hozzá nem a PSG az egyetlen akivel kibabrált.

Ravanelli 2016.08.27. 11:10:21

Fene a zsírját Pogbának.Láttam egy Menju meccset,nem pont azt játssza,mint nálunk,de rohadt jó.
Nála csak gyengébb játékos jöhet.És az idő múltával egyre gyengébbek kerülnek szóba.
Hiába van pénzünk,ha játékosunk meg nincs.Méregerős a csatársorunk,de pont Pogba gólpasszai fognak hiányozni.

Juveboy92 2016.08.27. 11:12:03

@RuidaRobert: amúgy én azt nem értem hogy miez a most rosszabb a kpnk mint tavaly duma ? tavaly mitől volt jobb? ugyanazok az emberek játszanak mint Pogba mellett csak most Pjanic mellett , annyi hogy Marchisio sérült , viszont Asamoah nem így egyenlőre van aki játszon a posztján és aki jön még kpra azzal már többen vagyunk mint tavaly , mert a kp semmit se változott csak Pogba helyett Pjanic mellett vannak ugyanazok az emberek és Pogba védekezőmunkáját meg inkább hagyjuk mert tavaly sokszor ott lődörgött a labda környékén sem minthogy odalépjen... elől megint csak nem változtunk csak Moratat lecseréltük Higuainra ami nálam erősítést jelent, Zazat meg Pjacara akiben még sokan nem látnak semmit, de szívesen bemásolnám hogy sokan milyen "sokat" láttak Zazaban az érkezésekor és ezzel Allegri taktikai repertoárja is bővült, mivel eddig egy kreatív csatára volt és 3 centere, most 2 centere amelyikből az egyik világklasszis a másik meg ha formába van simán hoz őis klasszis szintet , a másik 2 meg az egyik egy lassan világklasszis szinten mozgó kreatív csatár a másik meg egy tkp , de mozgása alapján sokszor Dybala is az max 3-5-2 helyett 3-5-1-1 lesz a felállás és Pjaca fizikailag simán legyűri még pluszba az embereit és gólveszélyes is , ez tisztán látszik mikor játszott

2016.08.27. 11:14:36

Beppe amúgy elismerte h mindenképpen keresünk belső kp-t, de jó lenne ha nem számolnánk el magunkat és eladtuk Pereyra-t és esetleg Zazat is a cél érdekében.
Gustavot hagyjuk a lecsóba a srác semmi extra, akkor már Brozovic.

Rikoo 2016.08.27. 11:25:57

@hellan: Brozovic ugyanaz csak fiatalabb kiadásba. Amit a hétvégi Chievo meccsen csinált az konkrétan botrányos volt.

Forza Juve *o* 2016.08.27. 11:31:12

Úgy tudom a Real már régóta környékezi Sissokot és akarják is.. ha ez igaz velük nem érdemes licitháborúzni.(Realos haverjaim nagyon mondják+ nem igazoltak nagyon senkit,szóval lehet valóság alapja)

Juveboy92 2016.08.27. 11:34:11

@Forza Juve *o*: letettek Sissokoról , mondta Zidane h elégedett a kerettel , Realos haverok szavára nem kell adni, mert ha a sajtó azt írja Neymar hnap a Realé lesz azt olyan könnyedén nyugtázzák mintha csak a sarki közértbe mennének

rockitbaby 2016.08.27. 11:44:54

@RuidaRobert: Én nem esek kétségbe, de minden, amit leírtál attól függ, hogy Marci mennyire lesz a régi. Ez pedig lutri sajnos. A középpálya pedig önmagában Witseltől még nem lesz stabil. A stílusa miatt inkább Khedira posztján használható, ott előrelépés lenne szerintem is a némethez képest, de ettől még Pogba nincs pótolva. Kellene oda valaki, aki tud védekezni és támadni is. Ha nagyon nincs értelmes játékos, akkor totál felesleges lenne igazolni Luiz Gustavo féléket, akkor inkább bízzunk Lemina-ban és makd Mandragora-ban.

Ezért írtam, hogy Witsel egyedül nem lenne elég.

2016.08.27. 11:46:25

@Rikoo: Interben mindenki az volt. :D

MdewC 2016.08.27. 11:54:43

Mandragora idén semmit nem fog hozzátenni.Lábtöréssel (?) sérült megint? Jenleg egy rakás szarral egyenlő sajnos, pályára se fog lépni. Szóval nem értem ezt a berobbanhat dolgot. Hova?

Juveboy92 2016.08.27. 12:09:21

Sissoko már csak azért is lenne nagy vétel, mert ha Cuadrado nem is jön össze , szükség esetén Sissoko azt a posztot is bőven betudja játszani megfelelő technikával és lendülettel, ráadásul ha felépülnek a sérültek a taktikai repertoár is bővül így 2in1be ... és mivel a játékos nagyon távozna még az elengedése sem lenne vész
egyébként mivel a Real letett róla a játékos meg távozni akar, így a Newcastle nincs abban a pozícióban hogy követelőzzön nagy pénzért

RuidaRobert 2016.08.27. 12:16:18

@MdewC: Oktober - november korul ter vissza. A szezon tudtommal tavasszal tovább tart.

Legyünk már pozitívabbak.

Rikoo 2016.08.27. 12:21:27

@MdewC: A kórházba Asa és Khedira mellé.

MdewC 2016.08.27. 12:33:34

@RuidaRobert: reális vagyok. Időhúzó csere lehet egy kupameccs végén. (esetleg) Jelenleg utolsó a ranglétrán.

@Rikoo: kb. ;) sajna

sleepy8 2016.08.27. 12:44:16

@MdewC: Pogba mivel tett le többet az asztalra 18 évesen mint Rolando? Ugyanannyi esély van rá, hogy berobban mint anno Pogbanak, róla se gondolta a kutya se, hogy a világ legdrágább játékosa lesz. Aki azt mondja hogy Ő igen, az hazudik...

Ezzel nem azt mondom, hogy berobban majd a srác, csak ha már realitás... Az Pogbanál sem az volt, ami végül lett belőle.

RuidaRobert 2016.08.27. 12:50:08

@sleepy8: Mellesleg gondolom nem véletlenül fizettünk ki erte 10 millió fölötti összeget.

Gabuero9 2016.08.27. 12:51:24

Sissoko meger 30-at 27 eves. Jo hajtos jatekos ha nem is egy matuidi de benne ottlenne a spirito.

kozagaha 2016.08.27. 12:57:06

Ha sikerül akkor egész jó lesz ez a középpálya, már csak a sérülésektől kell megszabadulni és akkor BL esélyesek is vagyunk...
+ Cuad

MdewC 2016.08.27. 13:18:56

@sleepy8: csak Pogbanak nem volt 2x törve a lába annyi idősen...

Jelenleg Mandragorara alapozni bármit is, ostobaság.

Cáfoljon rám, de előbbre nem vagyunk vele. Esteleg a szezon második felében. De akkor már szerencsénk van. Az pedig még nagyon arrébb van, ha jövőre "berobban" már az is csoda, csak kapjon lehetőséget. De jelenleg eredmény kényszerben vagyunk, a kp pedig foltozásra szorul.

Hiribi27 2016.08.27. 13:24:12

Én nagyon csalódott vagyok. Matuidit már zebra mezben láttam. Szerintem a vezetőség is. Éppen ezért inkább ne jöjjön senki. A kapkodás soha nem vezet eredményre.

Juveboy92 2016.08.27. 13:25:01

@MdewC: miért Mandragorának kétszer volt törve? Tudtommal egyszer ... az hogy vkin elvégeznek egy rutinműtétet, nem azt jelenti hogy megint eltört a lába ...
az meg hogy vkibe izomból beleszálnak nehogymár azt jelentse hogy az illető 19 évesen sérülékeny -.-

delpi0823 2016.08.27. 13:33:09

Sztem Herrera lenne a legjobb megoldas a legjobb korban is van.Mind tamadasban mind vedekezesben megallja a helyet csak mondjuk a porto sztem minimum 40et ker erte.

JuventusFanatikus 2016.08.27. 13:37:16

Már azt hittem, hogy jön Matuidi és Cuadrado is, de végül egyik se lesz a Juve játékosa.Meg kell próbálni Sissokot.Az eddig felhozott nevek közül ő tudná legjobban helyettesíteni Pogbat a támadásokban.

Juveboy92 2016.08.27. 13:48:19

@delpi0823: 40 m a kivásárlási ára : Ausstiegsklausel beim FC Porto: 40 Millionen Euro
FC Porto hält 100% der Transferrechte

transfermarkt.de

MdewC 2016.08.27. 14:37:36

@Juveboy92: én nem mondtam, hogy sérülékeny. Csak annyit, hogy ha jelenleg rá alapozunk, hogy majd kisegít minket, akkor baj van. Az más kérdés, h 1-2 éven belül mi lesz. (Lehet, hogy rosszul tudom, h 2x törött neki és keverem.)
Most egy kész klasszis védő kellene. (Nem egy hónapokig sérült ígéret. De cáfoljon rám.)

MdewC 2016.08.27. 14:40:55

@MdewC: #vkp / kp akarom mondani. :)

west30 2016.08.27. 14:50:46

Ha valoban ezekben a jatekosokban gondolkodnak a csapatnal,inkabb ne jojjon senki.

Juveboy92 2016.08.27. 14:54:53

@MdewC: én Moussanak örülnék mert mind a kp közepét mind a bal és mind a jobb oldalt betudja játszani , így ha Cuad nem jönne ottis tud játszani , belső kp am is a posztja plusz mivel ballábas így a belső kp baloldalát is betudná játszani ha Asamoah esetleg lesérülne (ne így legyen) vagy Khediraét jobb oldalra ha megsérülne (ne így legyen)
és fizikailag erős és gyors is .... am ha Asa /Khedira egész évben kibírná nem lenne semmi problémánk , remélem idén új stáb miatt lesz javulás

Andras74 2016.08.27. 14:55:29

@rob1: Miért, mit kellett volna csinálnia? Ingyen igazolható játékosárt ajánlott volna fel 100 milliót??? Nem jótékonykodnia kell, hanem a Juve érdekében, a lehető legjobb üzletet kötni. Hadd sírjanak, majd pár év múlva egyik sem lesz már ott. Van elég csapat, ahonnan igazolni lehet!

Andras74 2016.08.27. 14:57:34

@Juveboy92: Tök igazad van! Nem kell itt sírni! Nyerjünk pár meccset, aztán megy minden magától!!!

Apuleius 2016.08.27. 14:58:33

@m.martin91: "Pjanicba egy kicsit sokat láttok, az nem Pogba szintű játékos. Támadni kell, menni előre, nem beállni védekező középpályásokkal, akik három méterre tudnak passzolni."

Hatalmas +1

west30 2016.08.27. 15:03:49

Luiz Gustavonak 30millios kivasarlasi zaradek van a szerzodeseben elvileg,fasza mondhatom. :)

Juventino73 2016.08.27. 15:24:46

Schweini lesz ebbôl csütörtök este 22:30-kor...

MdewC 2016.08.27. 15:43:16

@Juveboy92: bízom benne, hogy így lesz, ahogy mondod.
Egyébként sztem Sissokot nem fogjuk elhozni, de ez csak egy gondolat. Nagyon érdekel mit lépünk ebben a pár napban... ^_^

Juveboy92 2016.08.27. 15:56:05

@MdewC: szerintem megvan rá az esély mivel a Real kiszállt az érte folytatott versenyből, miután Asensio meggyőzte Zizout a kpn :) ami viszont kérdést vet fel a minőségével kapcsolatban hogy rajtunk kívül West Brom, Everton szintű csapatok keresik ... azaz igazság hogy kevés elérhető minőségi box to box kp van és én Matuidiért se adnék 30 nál többet a kora miatt a 2018as szerződése miatt, illetve azért sem mert akkora spílernek nem tartom hogy minden pénzt megérjen... Sissokonál nálam max védekezésbe jobb , technikailag viszont egyik sem jobb Asanál, annyi hogy nem olyan sérülékenyek :)
én Herreraban sem látok semmi extrát, Neves meg nem elég kész játékos ahhoz hogy megérjen 40 et , márpedig a 40 m kivásárlási ára alatt , nem hiszem h elengedik... 1 éves szerződéssel Witsel sem szabad elhozni annyiért amennyit Zenit kér 30 milliót...

m.martin91 2016.08.27. 15:56:23

A legújabb hírek gyakorlatilag mindenkivel összeboronálnak minket, aki középpályás és el lehet hozni. Van itt Witsel, Luiz Gustavo, Hector Herrera, Sissoko, és már N'Zonzi is. Kíváncsi leszek, sikerül-e a végére elb@szni Marottának a mercatót, és a BL esélyt.

venember83 2016.08.27. 16:00:33

@m.martin91: a BL-esélyt úgyis mindig a játékosok basszák el. Esetleg az edző. :)

Apuleius 2016.08.27. 16:02:56

@m.martin91: Pedig sokan megmondták itt a blogon, hogy Pogba simán pótolható. A jelenlegi középpályával szerintem nem nagyon érdemes a BL-ről álmodozni. Még maradt néhány nap, hátha Marotta még előhúz valami értelmezhető megoldást a kalapjából.

Rikoo 2016.08.27. 16:05:36

@Apuleius: A jelenlegi legjobb kezdőnk szerintem jobb, mint a tavalyi. A 4-be kerülés egyértelmű cél, ott meg már a taktika és a szerencse játszik közre.

MdewC 2016.08.27. 16:07:45

@Juveboy92: Matuidiért én nem sajnálnám a 35-öt sem, mert sztem szükségünk van rá. :)
Ha Marci, Asa, vagy Sami full egészséges lenne, akkor kit érdekelne a francia. De mind1 is.

Apuleius 2016.08.27. 16:11:23

@Rikoo: Abszolút értékben valószínűleg igen, de középpályán inkább gyengültünk. A Pogba-Pjanić cserét én nem érzem erősítésnek, de még egy szintnek sem. Nagyon fontos lenne, hogy még behúzzunk egy Matuidi szintű embert.

Juveboy92 2016.08.27. 16:13:15

@m.martin91: "és a BL esélyt" a tavalyi csapathoz képest Pogba helyett lett Pjanic aki szerinted közel sincs Pogbához szerintem meg sokkal letisztultabb hasznosabb eredményesebb játékos ... és a 10ből 8ziccert kihagyó Morata helyett jött egy világklasszis Higuain, jött egy gyors tkp Pjaca személyében illetve Benatia akivel a védelem is minőségibb lett , plusz Alves aki tavaly fosta a keypassokat Messiéknek és már az 1. meccsén látszott hogy milyen játékra képes többek közt Dybalaval...
ez a csapat a tavalyihoz képest még akkoris sokat erősödött hogy "MrPirloéknélkülfélszezonraeltünökEBnsemmitnemcsinálok" Pogba elment ...
Itt aki jönni fog az a 2 éve távozó Vidalt kell hozza és nem Pogbát , mert őt a Roma motorja helyettesíti mégha szted szar is Pjanic , pedig érdekesmód nélküle zötyög a Roma gépezete

Rikoo 2016.08.27. 16:57:09

@Apuleius: Vagy Fábregast, ha már Conte annyira nem számít rá. Most is ül a padon. Matuidi szintnél azért ő több.

Apuleius 2016.08.27. 17:17:42

@Rikoo: Igen, persze, részemről egy Fábregasszal is vidáman kiegyeznék :-)

Drughi Di Bianconeri 2016.08.27. 17:35:52

M. Sissoko végül is hasonló,mint Matuidi, de vmiért - tévesen- azt gondoltam,hogy olyan 23 év körül van.
Keverem valakivel,vagy ennyire telnek az évek ? :D

Elvileg elérhető kéne legyen egy 2.osztályú klubból (bár vszínű elég sokat keres).

Közben Conte előbb cseréli be Moses-t,mint Fabregast - esély, remény ? :D

Tény,hogy kellene 1 TOP középpályás,de Matuidi és Sissoko számomra nem az a hűde TOP játékosok,nem kéne értük könnyeket hullatni,jobb napjain Asamoah bekötött szemmel hozza a szintjüket,vagy felül is múlja azt.

Inkább jöjjön Fabregas ;)

Rivendell 2016.08.27. 17:42:59

@Drughi Di Bianconeri: Fabregas? ne már....30-40m-t,megint 1 vénember miatt....

Rivendell 2016.08.27. 17:44:01

én akkor hoznám a Porto-ból a fiatal gyereket és Pjanic 1-el mehetne előrébb + 1 jó vkp azt hali,ott úgyis van 1 kivásárlási ár,abban nagy manapság MArrotta

Drughi Di Bianconeri 2016.08.27. 17:44:33

@Rivendell: Pirlo még vénebb volt.

És az agyatlan buta niggernél (Matuidi) nem zavart volna a kora ? :)

Rivendell 2016.08.27. 17:46:11

N Zonzi meg ki a bánat?

MdewC 2016.08.27. 17:46:36

@Drughi Di Bianconeri: lassan ott tartok, hogy mind1, csak Hernanes(bit)coinnal is fizessünk érte. :D

molnaratti10 2016.08.27. 17:47:03

@MdewC: tegnap olvastam egy facebookos megosztásban,de nem találom.
Talán Juventus hungary...

Rivendell 2016.08.27. 17:47:47

@Drughi Di Bianconeri: tudod nagyon jól,hogy én sosem voltam Matuidi mellett.
Pirlo ingyen jött,nem 30-40m-ért és Pirlo 1 félisten....ő meg 1 hisztis picsa hozzá képest. Pirlo szint a saját posztján ritkán születik

Drughi Di Bianconeri 2016.08.27. 17:51:34

@Rivendell: De a stílusa hasonló,gyakorlatilag nálunk "új Pirlo" lenne a katalány.
Hisztis - ja, de 1 zseniális,művész.

Rivendell 2016.08.27. 17:57:18

@Drughi Di Bianconeri: nekem ne hisztizzen :DDD ha jönne,akkor rakják mell Chiellot nevelőnek.

Nem tudom,Fabregas tényleg olyan nálam,akiért 20-25m felett nem fizetnék,eleve ők se vették drágán a Barca-tól,szar szezon és nem is játszik. Cuad is nálam olyan,hogy 20-25 között,ha nem jön hozán 1 full szezont padozott volna,mint miként most is teszi. Kettejükért 50m-t bekínálnék azt hali,szarnak kell itt szenvedni a vezetőségnek.Ilyenkor legyenek tökösek és ne Higunál,mikor kivásárlási árat fizetnek.

Drughi Di Bianconeri 2016.08.27. 18:06:04

@Rivendell:
Egyetértek, 40 misiért túlzás lenne,hiszen kb. annyiért vették,most túl van 1 gyenge szezonon,illetve Conte sem számít rá,de mivel szükségünk van TOP középpályásra (töltelékre nem),ezért nem kéne az összegen sz@rakodni,HA és amennyiben elérhető a játékos,pláne,hogy "Pogba eladása nélkül is megvettük volna Higuain-t'.

Jöjjenek csomagban ketten, ahogy mondod :D

rob1 2016.08.27. 23:46:40

@Andras74: Nem a klubbal is kellett volna tárgyalni nem csak ellopni a jétékost mint valami tolvaj és most csodálkozik hogy le sem szarják.

patrik1112 2016.08.28. 00:14:11

@rob1: miert, szerinted ha lejar a szerzodese valakinek akkor meg kell targyalni a klubbjaval? Ellopni..meg jo hogy nem jelentette fel Marottar a psg vezetosege :)

rob1 2016.08.28. 10:22:39

@patrik1112: Igen szerintem mindenképp mert ez így korrekt de persze a kancsi csak akkor korrekt mikor elengedi tőlünk a játékosokat akikre még szüksége lenne a csapatnak és most kapálódzik hogy kiket hozzon a helyükre.

patrik1112 2016.08.28. 11:30:01

@rob1: most komolyan, azon vagy fennakadva hogy Marotta elhozott nekunk INGYEN egy tehetseges jatekost, aki igaz hogy nalunk nem valt be de valoszinuleg keresunk rajta majdnem 30m-ot. A psg vezetosege gondolom targyalt Comannal a szerzodeshosszabbitasrol de nem tudtak megegyezni, igy Beppe lecsapott ra. Ez igy mukodik.. Most ez olyan mintha Cacerest le akarna igazolni most valaki es jonne a Juvehoz hogy ne haragudjanak erte

Roli984 2016.08.28. 11:37:17

@rob1: komolyan elhiszed, hogy a múlt miatt nem adják el Matuidit? Egyszerűen kell nekik, pénzre meg nincs szükségük.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása