Higuaín akár 94 milliót is megérne a Juventusnak?

higuain_ideges.jpgTöbb forrás szerint a Juventus megegyezett Gonzalo Higuaínnal, és készen áll akár a szerződésben meghatározott 94 millió eurós kivásárlási ár kifizetésére is, hogy megszerezze a csatárt a Napoli csapatától.

A tegnap olyan hírek láttak napvilágot, miszerint az Öreg Hölgy 75 millió eurót ajánl az argentin csatárért.

A Sky és a Sportmediaset most viszont arról számolt be, hogy az argentin válogatott négyéves szerződésben egyezett meg a torinói bajnokcsapattal, amely évi 7,5 millió eurós fizetést garantálna a játékosnak, azonban a klubok közötti egyeztetés várat magára.

A Napoli csapata tavaly az Öreg Hölgy mögött végzett, ezért minden valószínűség szerint nem kívánná elengedni legnagyobb sztárját riválisához, az átigazolás elsimítása érdekében a torinóiak további játékosokat is átadnának az ajánlat részeként.

Simone Zaza mellett a hírek szerint a Juventus megválna Daniele Rugani, Stefano Sturaro és Simone Zaza játékjogától is a csatárért cserébe.

A Sky és a Mediaset egybehangzó értesülése szerint, amennyiben Aurelio De Laurentiis elutasítja az összes ajánlatot, aminek komoly valószínűsége van, akkor a Juventus kész akár a kivásárlási árat is kifizetni két év alatt.

Mindazonáltal a kivásárlási záradék kapcsán már eltérő sajtóértesülések olvashatók, kérdéses ennek érvényessége június harmincadika után, bár Gianluca Di Marzio szerint ez érvényes, és az összeg kifizethető két részletben.

A Sky az ügyhöz továbbá hozzáfűzi, hogy az argentin csatár nem csupán a Juventusszal tárgyal, mivel a Premier League-ből is vannak ajánlatai, amennyiben például a Napoli elfogadja az Arsenal ajánlatát, amely 60 millió eurót és Olivier Giroud játékjogát biztosítaná a dél-olaszországi klubnak.

A Mediaset egyértelműen úgy tudja, hogy a csatár távozni kíván Nápolyból, ezért arra is nyitott, hogy nem jelenik meg a szezon előtti edzéseken.

Gazzetta dello Sport is beszámolt az olasz bajnokcsapat ajánlatáról, és állításuk szerint a klub kész a lehető legjobban megközelíteni az argentin csatár kivásárlási árát.

Mindazonáltal Aurelio De Laurentiis határozottan ellenez bármilyen értékesítés, főleg a közvetlen rivális erősítését.

A helyzetet a nápolyi csapat számára még tovább bonyolítja a tény, hogy Gonzalo Higuaín ügynöke egyértelművé tette, hogy a válogatott nem hajlandó meghosszabbítani 2018-ban lejáró szerződését.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr638890716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2016.07.15. 09:45:19

Pogba nem fog elmenni. Hülyeség lenne eladni Pogba-t, ha BL-t akarunk nyerni. Meg rossz üzenet is lenne. Egyébként meg a Realnak már nem kell az EB után már úgy gondolják, hogy gazdaságilag nem érné meg nekik, olyan jó nem volt az EB-n ezt sok helyen írják, és Di Marzio azt írta, hogy ha meg is vesszük ennyiért Higuaínt, akkor is minimum két részletben fizetnénk ki, azaz csak 47 millióba fájna idén. Annyit meg ki kellene tudni fizetni Poga eladása nélkül is. Pogba nem fog elmenni. Raiola, Marotta és maga a játékos is ezt mondja. Gondolom Higuaín ilyen áron való leigazolása pánik igazolás, hiszen nincsen egy gólerős csatárunk, és nem is nagyon sikerült eddig találni a piacon olyat, aki BL tapasztalattal is rendelkezik. Pjaca meg lehet inkább a kp-re menne.
De én jobban örülnék ha már ennyit áldozunk csatárra, akkor inkább Icardit vennénk meg, vagy más fiatalabb játékost. Idén lesz 29 éves, és ugye a dél-amerikai játékosok nem arról híresek, hogy 35-40 éves korukig is elfocizgatnak. Nem örülnék neki, ha ennyiért 2-3 évre igazolnánk csatárt. Nem lenne túl okos biznisz. És én Marotta-tól ennél sokkal okosabb igazolásokat várnék.

Mixbetegállat 2016.07.15. 09:46:13

@rockitbaby: Így van így is bő, és erős a keret.Minek csinálnánk nagy bevásárlást mint Zizou idejében.Szart se érnénk vele.Pogba helyére egy ember kell de az komoly legyen.Nem is tudom hogy jön ide Pogba árából Higuain.Jó nagy hülyeség az egész.Kezdek megnyugodni hogy marad, és fasza idényünk lesz.

Trieszt120506 2016.07.15. 09:46:21

@venember83: aztán megkapjuk az Atleticót a csoportkörben, ami megelőz minket, majd valamelyik nagyágyút... Azt szokták mondani, hogy a BL győzelem egy minimum 3-4 éves projekt/küldetés során lehet reális elvárás, azt hiszem ezzel nem tévednek sokat.

A még az optimális mercato (Higuaín érkezik, Pogba marad) sem mondanám a Juventust a legnagyobb esélyesnek, kis jóindulattal a 4. helyre tenném a csapatot a képzeletbeli erőrangsorban.

babo0410 2016.07.15. 09:47:43

Ja és a bevonandó játékosok névsora igen érdekes. Sturaro, Zaza, Rugani? A legnagyobb hülyék lennénk, ha az olaszainkat adnánk oda érte. Pláne a legnagyobb védő tehetséget. így már azért az évszázad vicce lenne. Nagyon remélem, hogy ilyen üzletet nem kötünk, ennél okosabbak vagyunk.

Mixbetegállat 2016.07.15. 09:49:31

@babo0410: Te meg ne legyél már ilyen NAIV.Értsd már meg hogy nem minden a klubtól függ!Pogbát rohadtul csábítgatják..Annyit susognak a fülébe hogy lehet most azt se tudja mi az a Juventus..

MdewC 2016.07.15. 09:54:45

Nos, ha igaz a dolog és valamiért mégse Pogba árát költjük, akkor sztem fel se fogjuk fogni, mekkora erőt képviselhet a csapatunk. (De nem élném bele magam.)

Ha Pogba marad, de jön, akkor az ára, meg, hogy "ideg gyenge", na ezek azok a dolgok, amik egyáltalán nem számítanak. Semmit!

28 éves, min 4 fullos éve van még.

Icardi még a kanyarban sincs hozzá képest, neki még idő kell, az említett Juve ikonok miatt nekünk pont, hogy időnk nincs.

Ha Pogba mégis megy, az nagyon nagy baj, de sok lehetőségünk akkor se marad, sőt, kellenek a gólok, fiatalabb ember nincs elől, aki kiváltja elől a találatokat, mindenképp kényszer helyzet lenne, mert a célunk VÉGRE A BL.

Tony-val egyet értek, irreális a dolog, de ha hozunk vmi brutál lépést, akkor megértem, hogy miért Higu. Gondoljatok bele.

Hajrá Kobra!

TYUKI 2016.07.15. 09:58:15

Na ne Sturaro Ruganit ne!

babo0410 2016.07.15. 10:04:42

@Mixbetegállat: Nekem Raiola nyilatkozata után nincs kétségem afelől, hogy Pogba marad. És ő az ellenkezőjét nem mondta egyszer sem. Meg szeretné a szerződését hosszabbíttatani. Soha senki nem nyilatkozta a családján kívül, hogy el akarna menni. Jelenleg semmi nem utal erre.
Másrészt meg sok a sérült, Pogba nélkül a szezon kezdetén sz.rban lesz a kp. Különben is ha őt eladjuk akkor az árából őt is pótolni kéne nem? Akkor hogyan férne bele ennyiért Higuaín? Mert ha Pjanic lenne Pogba pótlása, akkor igen csak nem erősödünk. Pjanic nem rossz, de nem jelentene erősítést, ha Pogba helyére jönne. Szerintem ha vissza akarunk térni Európa elitjébe, akkor Pogba-t nem szabad elengedni. Pláne ha mellé még Rugani-t, Zaza-t, és Sturarot is beáldozzuk. A végén még nem marad a kp-n senki. Pereyra, Pogba, Sturaro is ki a kp-ről? És akkor hogyan fogunk ősszel felállni? A kp-n kezd majd Pjanic, Lemina, Asamoah? És kik lesznek a cserék? Ez nekem így nagyon nagyon nem stimmel. Pont most nem engedhetjük el Pogba-t.

Trieszt120506 2016.07.15. 10:10:09

@GiuseppeMarotta: egyetértek, ha tényleg lenne 100 millió eurónk egy játékosra, akkor először a többi, fiatalabb opció klubjánál kellene végigkopogtatni. Griezmann, Sanchez, és csak utána Higuaín...

Forza Juve 2016.07.15. 10:10:53

Sziasztok! Megy a matek részünkről is! Van aki örülne van aki nem! Én azért egy dolgot kiemelnek! Idén mar nem akármilyen nevekkel boronaljak össze a csapatunkat! Én ha Gonzalo nem is jön boldog vagyok, mert szoba került! Óriási összegek röpködnek ugy h nincs arab meg kínai befektető! Es ez a mi csapatunk! Az is marad! Meg annyit h lazán kicsengettuk az egyik rivális egyik húzó emberét! Pjanic mondta is h nem leppdne meg pipitan

2016.07.15. 10:15:28

@Forza Juve: Nem okkal mondta nyilván vmennyire beavatták a dolgokba és értesül is a benti dolgokról.

Trieszt120506 2016.07.15. 10:17:13

Minden egyes órával, amíg nem jön cáfolat valamelyik részről, nő az esélye, hogy van benne igazság. Az összes mai olasz sportlap a címlapon hozta le ezt a sztorit, az ilyeneket sohasem hagyják szó nélkül a fejesek, főleg, ha közvetlen rivális klubokról van szó..

2016.07.15. 10:17:42

@Trieszt120506: Hát ha tényleg lenne 100 misin sztem Griezmannra abszolút nem lenne elég az előző szezonja után, Sanchez meg más kaliber és olcsóbb, de kérdés h Allegri befejezőt vagy több poszton bevethető támadót kért, de emellé Pjaca és Gabigolt nem tudom hova tenni perpill, mert a Higany hírek valósak az tuti.

Trieszt120506 2016.07.15. 10:28:59

@hellan: Most nézem, Griezmann kivásárlási ára kereken 100 millió euró..

GiuseppeMarotta 2016.07.15. 10:31:18

@Trieszt120506: akkor meg nem is kéne túl sokat matekozni a dolgon...

2016.07.15. 10:33:55

@Trieszt120506: Hmm, erről nem is tudtam, de igen ezt viszont 1 összegben kellene perkálni. :D

venember83 2016.07.15. 10:37:50

@Trieszt120506: s Griezmann esetében mennyi biztosíték van arra, hogy beválik az olasz közegben? Ekkora összegeknél már nemigen engedhet meg magának lutrit a Juve.

rockitbaby 2016.07.15. 10:39:31

Oké, tegyük fel, leigazoljuk a kivásárlási áron ( !!! ). Akkor mégis hogy a bánatba fogjuk ezt beilleszteni az FFP szabályrendszerébe? Eddig minden egyes meracto alatt figyelembe vettük a pénzügyi egyensúlyt, pont most rúgnánk fel? Ha mégsem, akkor hogyan ellensúlyozzuk? Annyira nagy a hallgatás, hogy az már szinte bűzlik...

Paris Hamilton 2016.07.15. 10:39:31

Ha érkezne is Gonzalo, akkor csak is úgy fog meg valósulni hogy 2 részletben fizessük ki a vételárát (legalábbis szerintem). Másrészt, meg figyelni kell a keretben lévő olaszokra is, hiszen ha jól tudom legalább 8 olasznak kell lenni a 25 fős keretben. Remélem valamire hadra fogható olasz fiatalokat nem engedjük el, gondolok itt Rugani Mandragora és Sturaro 3-ra.

venember83 2016.07.15. 10:42:03

@rockitbaby: a Juve eddig sem volt határon FPP tekintetében. Tudtommal pár évente némi kilengés megengedett.

2016.07.15. 10:42:36

@rockitbaby: Miért kellene egyensúlyozni, ha többi részletet nullára hozzuk és Pjaca, Gabigol hanyagolva lesz, úgy -50 körül nem kell magyarázkodnunk sztem.

Trieszt120506 2016.07.15. 10:46:36

@venember83: jól játszott a Sociedadban, jól játszott a válogatottban, jól játszik a 'ticóban, adott esetben több különböző poszton és stílusban is. Nagyon sokrétű játékos, még fejjel is nagyon veszélyes, pedig nem egy égi meszelő. 4 évvel fiatalabb, mint Gonzalo és tudom, hogy gyerekes ezzel érvelni, de őt tényleg el lehetne adni jó pénzért 1-2 gyengébb szezon után is.

rockitbaby 2016.07.15. 10:52:37

@hellan: Ott a piszok nagybetűs HA. Ha hanyagoljuk őket, de még Morata sem lett pótolva, és ha Zaza megy, akkor nem egy csatár fog kelleni. Ha meg tudjuk oldani eladás nélkül HIgu megvételét, az komoly fegyvertény lenne, de akkor viszont ott a kérdés, hogy bár tudjuk, jól ás gazdaságosan működik a klub, de ennyit honnan szereztünk akkor is? Minden olyan feltételes módban van, hogy csak na.

@venember83: Hát azt nem tudom, hogy mennyi kilengés megengedett, milyen távon;de az tuti, hogy a büntetett csapatoknak van pár évük rendezni a dolgokat. Nem voltunk az FFp határán, metr odafigyeltünk rá, hogy ne legyünk. De ettől még szerintem nem csak engem érdekelne, hogy mégis honnan fenéből sikerült bankot robbantani egy közel 100 milliós vételárhoz.

MdewC 2016.07.15. 10:57:49

@rockitbaby: Úgy, hogy mi nem költöttünk kiemelkedően sokat az eddigi években, sőt.
5 évente mi is tarthatunk egy nagyobb bevásárlást, persze így is sántít nekem is, de annyira azért nem lepne meg, ha mégis...

MdewC 2016.07.15. 10:59:05

Vagy csak annyira nem voltak hírek, hogy valami nagyok kellett hantázni. :D

Tuti, hogy van vmi terelés is, vagy Higu, vagy Gabigol, valamelyik porhintés... :D

babo0410 2016.07.15. 10:59:21

@hellan: Ha meg Pjaca és Gabigol közül legalább az egyik nem érkezik, de a Higu üzlet részeként megy Zaza, akkor megint marad csak 3 támadónk. Az meg igen kevés 3 fronton. Jó lenne ez nekünk? Illetve ott van még Ganz is, aki tehetséges fiatal, de eddig a Serie-B-nem szerepelt, ki tudja mit tudna mutatni nálunk. Érdekes lenne, ha Sturaro is és Zaza is elmenne, hiszen mind a kettő olyan posztról menne el, ahol nem állunk most túl jól. A kp-re még kéne egy játékos, de a csatársorba is jó lenne még minimum egy 4. számú. Érdekes ez.

rockitbaby 2016.07.15. 10:59:44

@MdewC: Tavaly azért szórtuk rendesen a dellát, mintha sok lenne belőle, de alapvetően igazad van. Ettől fügetlenül két egymás követő nyáron nem szoktunk ennyit költeni.

GiuseppeMarotta 2016.07.15. 10:59:52

@Trieszt120506: +1000

Ugyan így gondolom. Én őt hoznám ha van rávaló.

@rockitbaby: Exor....nem kell túlgondolni a dolgot :)
van ott forint (euró) bőven.

biancineri101 2016.07.15. 11:08:38

Én már komolyan mondom h szarok rá, mi lesz Pogbával. De ha már eladjuk és kapunk érte egy csomó pénzt, akkor abból legalább építsük fel a jövő csapatát, amely már idén is sikeres lehet. Ne pedig 1 játékosra költsük, aki 4 év múlva már szart sem fog érni.

babo0410 2016.07.15. 11:13:28

@rockitbaby: Elnézést, hogy ennyit irkálok Higu kapcsán, de ha két részletben fizetnénk ki, akkor miért ne lehetne rá pénzünk? Idén 47, jövőre 47, és már is árnyaltabb. Ráadásul az FFP könyvelése is nekünk kedvez. Hiába két részletben fizetünk, ha a könyvelésbe bevezethető úgy is, hogy az 5 éves szerződésére végig elhúzzuk az igazolás árát. Azaz idén még csak 47 milliót se kéne könyvelni, csak 18,8 milliót. Azaz így meg semmiféle képpen nem sértjük az FFP-t. Mondjuk így Pjanic is csak 6 millió idén.
Ide kapcsolódik még érdekesség, ha jól rémlik, akkor az eladásokat meg egy összegben az adott idényre be lehet könyvelni bevételnek. Azaz Higuaín ára ilyen feltételekkel simán beleférhet idén. A mérlegünk nem fog bedőlni ha így könyvelünk.

Rikoo 2016.07.15. 11:19:13

@babo0410: Ganz kölcsönbe ment vmelyik Serie B-s csapathoz. Talán a Veronához.

Tony. 2016.07.15. 11:22:56

Értem. Szóval a Juventus fennállásának messze messze legdrágább igazolására készül, közel megduplázva az eddigi legnagyobbat. És vesz egy közel 30 eves csatárt attól a Napolitól, amely az egyik legkomolyabb gyűlölettel mutatkozik a klubunk iránt, és alig várja, hogy eladja nekünk a legjobb játékosát. Mindezt az utóbbi évek gazdasági morálja mellett.

Szerintem holnap be is jelentik.

Leram7 2016.07.15. 11:29:13

Állítólag a személyes feltételekben megegyeztünk vele a goal.com szerint.

Érdekes hír, Pjanic után még talán lehet is benne valami.

Ruganit nem adnám érte, semmi pénzért, de van jó néhány játékos aki mehet és be lehet vonni. Pl Hernyó, Pereyra, stb...

Zsöné 2016.07.15. 11:40:59

Ha a 23 éves Pogbát lecseréljük a 29 éves Higanyra, akkor gratulálok a vezetésnek!

Higany érkezése egy esetben elfogadható.
94 millás árába számolják bele Pereyrát 24 milláért, valamint Zazát 30 milláért és kapnak 40 millát 2 év alatt.

rockitbaby 2016.07.15. 11:48:01

@babo0410: Miből gondolod, hogy lehet részletre vásárolni? Sehol sincs leírva, persze az ellenkezője sem. De azért míg Pjanic ára az egy összegben kifizethető kategória, addig ez kicsit sem. A könyvelés igazi művészet, de amíg nincs semmi konkrétum, addig azért ilyenekbe nem érdemes belegondolni.

@GiuseppeMarotta: Nem kifejezetten szokása az Exornak ennyi pénzt egyszerre a rendelkezésünkre bocsátani.

venember83 2016.07.15. 11:51:53

@rockitbaby: több forrás szerint két részletben kifizethető a 94 milla.

Magyar Közöny 2016.07.15. 11:59:59

Nem szabad egy játékosért sem ennyit kiadni (kivétel ha az nem az aranylabdás duó).
29 éves, mivel dél-amerikai játékosról beszélünk, jó esetben 3 szezon van benne, aztán go levezetni.
50 lenne a max, amit egy csatárért kiadnék.

GiuseppeMarotta 2016.07.15. 12:02:48

@rockitbaby: kimondtad a kulcsszót: nem szokása
de ez nem azt jelenti , hogy lehetetlen. A részvények ára egy BL győzelemmel nem kicsit emelkedne. Ez igen magas bevétel lenne nekik. Reális kockázat.

Paris Hamilton 2016.07.15. 12:09:12

De Laurentis fia szerint semmi sem igaz, nem kell mindent elhinni a sajtónak.

el.Flaco 2016.07.15. 12:14:35

Higuaín remek játékos, ám nem csapatember és így szerintem nem is való a Juventusba. Nápolyban az egész támadójáték ráépült, mindenki őt szolgálta ki, itt ez nem így működik, nálunk sokkal inkább csapatjátékból születnek a gólok és nem egy ember szerzi a nagyrészüket, nem véletlenül nincsenek szezononként 30 gólig jutó csatáraink.

Másrészt, egy olyan játékosról beszélünk, aki decemberben 29 éves lesz, és dél-amerikai, vagyis 32-33 éves kora körül jönnek a nők, drogok, elhízás, honvágy. Nem gondolom, hogy megérne 90+ milliót, de még 70et sem, viszont azt sem gondolom, hogy egyáltalán felmerült volna az, hogy kifizetünk ennyit, főleg az eddigi átigazolási politikánkból kiindulva. Mindenesetre érdekes történet és valóban lehet valóságalapja, de ennyi pénzt sokkal értelmesebben is ellehetne (kellene) elkölteni.
Icardinak jobban örülnék.

sleepy8 2016.07.15. 12:16:21

@Paris Hamilton: úgy legyen, de sajnos a Pjanic ügyet is tagadtak Romaban amig lehetett...

DegerFaCan 2016.07.15. 12:22:08

Biztos leirtatok már, de en rühellem higuaint. Ügyes de nagyon idegesítő személyiség. Amikor olvastam a cikket a miaf@sz ugrott be először. :)

MdewC 2016.07.15. 12:22:37

@el.Flaco: Sztem se jön (minimális az esélye), de azért megjegyzem, hogy Higu 32 éves koráig akár még a BL címet is megvédhetjük egyszer, szóval a kora az egyáltalán nem számít. Itt csak az elkövetkezendő 2-3 év csapat és eredmény teljesítménye számít.

Zsöné 2016.07.15. 12:25:52

@MdewC: Higany 10 é alatt 9!!!!! gólt lőtt a Bl-ben.
Szerinted az 1 gól / év hiányzik a Bl győzelmünkhöz?

babo0410 2016.07.15. 12:28:31

@rockitbaby: Már Di Marzio is megerősítette, hogy két 47 milliós részletben fizetnénk ki.

m.martin91 2016.07.15. 12:33:32

Én már nem lepődnék meg semmin, ahogyan alakult ez az EB, ami most a futball világában megy, gyakorlatilag bármi lehetséges. Senki nem gondolta volna, hogy elhozzuk Pjanic-ot, aki ráadásul megmondta, hogy nem lepődne, ha egy Higany szintű csatár csatlakoznak a csapathoz. Ami viszont nem tiszta, hogy ha tényleg beszállna az Exor, miért pont Higany? Ha beleadnának egy hatalmas összeget, miért Higanyra adnák? A 28 éves, nagy meccseken megbukó Higanyra? Ennyi erővel adhatnák Cavani-ra, Aubameyang-ra, Benzemára, Lukaku-ra vagy Icardi-ra is. Én csak erre lennék kíváncsi.

venember83 2016.07.15. 12:35:54

@m.martin91: Lukaku? Az EB-n pontosan megmutatta, mit ér.

Trieszt120506 2016.07.15. 12:40:17

@m.martin91: gondolom azért, mert Marotta otthon nagy császár, a szokásos módszereivel ott tud tető alá hozni egy ilyen üzletet.

MdewC 2016.07.15. 12:46:00

@Zsöné: Nem ezt nem mondtam, ne forgasd ki a szavamat. :)

De ebben a környezetben akár lőhet többet is nem? :) Nem sokat számít, hogy korábban mennyit lőtt, ez nem érv. DE mondom még egyszer, sztem is irreális ez az egész igazolás mizéria körülötte, nagyon meglepődnék.

Csak annyit mondok, hogy szvsz nagy segítsége lenne a csapatnak, ha érkezne. Ennyi. :)

Zsöné 2016.07.15. 12:48:51

@MdewC: Igazad van. Lehet, hogy dupla olyan jó lenne itt, mint eddig és akár 2 gól is sikerülne évente :)

MdewC 2016.07.15. 12:50:07

@m.martin91: koncepció lehet a közvetlen riválisok gyengítése.

MdewC 2016.07.15. 12:50:56

@Zsöné: :DD de azt akkor legalább a döntőbe lője, ha kérhetem.

Zsöné 2016.07.15. 13:26:41

Valaki nem ismer napoli blogot ? Kiváncsi lennék ott mit szólnak a hírhez...

m.martin91 2016.07.15. 13:29:31

@venember83: @Rikoo: Nem konkrétan a neveken van a hangsúly, lehetne még folytatni a sort, egyszerűen csak az nem világos, hogy miért éppen Higanyt néztük ki. Ha valaki, hát én aztán tényleg egy semmirekellőnek tartja Lukaku-t, nem azért hoztam szóba, mert szívesen látnám.
@Trieszt120506: Ebben van valami, de ennyi pénzzel próbálkozhatna külföldön is.
@MdewC: Ez is logikus meglátás, illetve a játékos hivatalosan is bevált Olaszországban. Ugyanakkor ott az életkora, és a kiélezett szituációk, mint negatívum. Megvesszük 94 millióért a "sztárt", majd a döntő pillanatokban hibázik, és miatta nem tudjuk feltenni az i-re a pontot.

Rivendell 2016.07.15. 13:36:58

ez baromság,ennyiből már jöhetne Pjaca-Gabigol és 1 top kp is együtt,mind befektetések + berobbanni készülő játékosok.Valahogy jobban támogatnék 3 fiatalt.

kemény az lenne,ha még érkezne a 2 fiatal közül 1 + 1 jó kp is

Rivendell 2016.07.15. 13:39:27

ha ennyi pénzünk lenne,akkor Morata maradt volna,kivétel ha úgy gondolja a vezetőség,nem elég jó a srác.

MdewC 2016.07.15. 13:40:47

@m.martin91: simán benne van ez is, sajna ez bárkivel megeshet. Védeni nem akarom (még ha úgy is tűnik), de nála nagyobb játékosok is hibáztak már. (Lásd Messi is fuccsolt be párszor, mondjuk nyert is...) Szóval kár lenne leírni, am meg igen, lehetne fiatalabb.

Nekem az is furcsa, hogy Moratat elengedtük, de szóba kerültünk Icardival és Higuval. Meglepő.

Rivendell 2016.07.15. 13:41:04

ha meg Higu távozni akar,akkor meg legyen eltökélt és 60m-s ajánlat,max visszadobják azt hali,de 75 meg 94m...minek? az arabok nem ilyen bolondok

MdewC 2016.07.15. 13:41:47

@Rivendell: ugyan erre gondoltam... (Plusz a rivális gyengítés.)

Rivendell 2016.07.15. 13:56:14

@MdewC: ekkora összeg esetében már nem beszélhetünk gyengítésről,vehetnének belőle 3 jó játékost,sőt ha 94 akkor 3 top játékost Napoli szinten

Shankin 2016.07.15. 13:56:36

Ilyen összegeket mi nem tudunk fizetni, így nyugodt vagyok, hogy nem jön. Esetleg, ha Pogba árát költjük. De ha Pogbát lecseréljük Higuainra mindenki elmehet a p*csába.

MdewC 2016.07.15. 13:58:38

Van még 1 teóriám. :)

Ha már az ellenfelek gyengítésénél tartunk. Tavaly, elég nagy kiesést okozott nekünk, hogy a római gárda tovább mákolta magát a BL-ben, így (nyilván ehhez szerencse is kellene) ha belegondolnak, akkor érdekünk lehet a többi olasz csapat BL csoportban maradása...

Ha ennek csak egy pici realitása is van, Pjanicot már elhoztuk, Higu nélkül a nápolyi gárda is elég nagy hendikeppel indulna a BL-ben. 94 - kb 30 millió, ami abból jönne, hogy egyedüliként jutunk tovább, az azért már nem olyan rossz... :)

Nyilván erre alapozni nem lehet, én se tenném, de mivel csak beszélgetünk, ezért felvetettem. Szóval ennek a két csapatnak a gyengítése egyáltalán nem hülyeség. Sztem. :)

venember83 2016.07.15. 14:00:00

@Rivendell: érdekes, Pogba esetében a százmilliót sokan keveslik, pedig abból ezek szerint lehet venni 3 top játékost simán. :)

Sajnos százmillióért max. 2 top játékos érkezhet, de inkább egy, ha sikerül meggyőzni az illetékeseket a Serie A-ban való szereplésről, illetve a spanyol és angol bajnokság esetében elérhetőnél alacsonyabb fizetésről. Nem egyszerű.

MdewC 2016.07.15. 14:00:12

@Rivendell: igen, ez teljesen jogos, kérdés, hogy például ki az a 3 top játékos, mennyire gyorsan épülnek be úgy, hogy instant pótolják az argentin góljait, illetve ki akar a nápolyi gárdába játszani? :)

Mind1, ötletelgetünk. :)

MDaniel98 2016.07.15. 14:19:40

@hellan: Tavaly még csak 60 volt. Afene...
@MdewC: Összeesküvés-elmélet rulez.
@babo0410: Raiolának azt se hisszük el amit kérdez.

GiuseppeMarotta 2016.07.15. 14:31:46

Megvan a megoldás! Hagyjuk a f..ba Higanyt és mennyünk rá Agüero-ra!

Hoods. 2016.07.15. 14:32:54

Ennyiert mar fiatal tehetseges jatrkost kapni. Elottem paran leirtak, en is inkabb Griezmannt hoznám, de boven lenne meg jeloltem akik jobbak mint Higany. Csalódott lennék ha érte robbantanank bankot.

rockitbaby 2016.07.15. 15:02:56

@GiuseppeMarotta: Higanynak már a RM korszakában is azt rótták fel, hogy éles helyzetekben rendszerint lefagy. Kicsiknek fossa a gólokat, de a nagy rangadókon, ahol kellene a különbség, ott rendre csöndben marad. A kicsiket nélküle is lealáztuk eddig is, sőt a nagyoknál sem voltak gondjaink. A BL mutatói is pocsékak. Nem hiszem, hogy ő lenne az a plusz, ami a BL elhódításához kellene. HA jön, akkor cáfoljon rám, de akkor sem érzem benne. Ha tényleg BL-t akarunk nyerni, akkor én azt mondanám, hogy a középpályát kellene bikára tolni. Pl a Bayern ellen sem feltétlen a góllvés volt a gond, ott taktikailag szabtuk el. De azért maradjunk annyiban, hogy amennyiben Khedira helyén olyan valaki játszik, aki tud is védekezni és nem csak plusz egy fő, az már elég kemény lenne.

@venember83: Két részletben sem feltétlen érzem azt, hogy jól járnánk. Pjanic esetében is sok klub ki tudta volna fizetni a záradék sokszorosát, de a kulcs maga a játékos volt. Ha Higany ide szeretne jönni, akkor van esély erre, de én még ekkor is igen kis esélyt adnék rá. HA ADL-ből indulok ki, hamarabb fogadja el az ARSNL pénz+Giroud ajánlatát - nem mellesleg azzal jobban is járna. A Napoli-tól nem érzem reálisnak a megszerzését. Annó a RM-tól sikerülhetett volna.

steven.h 2016.07.15. 15:03:46

Nem hiszem, hogy ennek bármi alapja lenne, de ha mégis betolnak 94 milliót, akkor azt ügyesebben is el lehetne költeni.

Az én élképzelésem pl az lenne, hogy 75 millióval támogassuk meg Milánó szegénynegyedét és hozzuk el csomagban Icardit Kondogbiaval. Utóbbiért támadni fognak, de szerencsétlen nem felejtett el focizni, Khedira szerepkörét tökéletesen el tudná látni, valamint 20 milliót dobjunk oda a Milannak De Sciglio-ért, Lichtsteinert pedig adjuk el 15-ért és nem is kell 94 millió csak 80 és semmivel sincs kevesebb esélyünk a BL-re mint Higannyal....

GiuseppeMarotta 2016.07.15. 15:09:17

@rockitbaby: Ezt nem teljesen értem. Én marhára nem akarom Higany hozzánk igazolását.

Forza Juve *o* 2016.07.15. 15:17:52

Jó látni,hogy elkezdtem ezt a Higanyozást és sokan átvették!

.Bulldeo 2016.07.15. 15:32:14

@Rivendell: +1, nagyon igaz.
A Napoli Pipita rekord összegű eladásával nagyon jól járhat; én nem értek egyet azzal a közvélekedéssel, hogy a Napolit Higuain vitte a hátán. A jelenlegi Serie A-t nézve az Allan-Jorginho-Hamsík hármas top középpálya, lehet, hogy Európai porondhoz kevés, de a bajnokságban remekül működnek.
Múltkor megnéztem Jorginho idei szezonjáról egy hosszú összeállítást. Vicces, hogy van egy olyan rész, ami csak a hosszú indításait mutatja be; a labda tökéletesen megtalálja Higuaint, aki majdnem minden ziccert szerencsésen elszúr. Mindenki hihetetlen mennyiségű labdával tömte Pipitát, aki egy kis százalékban akár veszettül nagy klasszis gólokra képes váltani ezeket, de sok-sok helyzetre van szüksége ehhez. Annyira, amennyiről Mandzukic álmodni sem mer;)

A mercato jól indult, azonban ha most egy Higuainért beáldozzuk a sztárunkat (Polpo) vagy az ifjakat (Rugani, Lemina, Sturaro), az végzetes hiba lenne.

MdewC 2016.07.15. 15:34:03

@Forza Juve *o*: ez legalább mindenkit érdekel. :)

MdewC 2016.07.15. 15:37:17

Egyébként tudja a tököm, hogy mi lenne a jó, csak nyerjünk BL-t most és védjük meg! :)

2016.07.15. 16:00:42

Ennyi pénzért én se őt preferálnám,de szerintem nagyon jó játékos,eddig nem teljesedett ki a karrierje,nálunk simán meglehetne...de ilyen áron hagyjuk is inkább!

DINOBIZZO 2016.07.15. 16:06:11

Szerintem ennyi pénzt csak akkor ér meg ,ha szezononként lő 30 gólt csak a bajnokságban. Erre meg ugye nincs garancia. Plusz olyan játékos tényleg aki a nehéz pillanatokban lefagy(VB döntő, Copa döntő).

babo0410 2016.07.15. 16:17:26

@MdewC: Nekünk nem célunk szerintem, és nem is lehet célunk az ellenfelek gyengítése. Ugye az EL-ben nincs pénz, az olaszok alapból tojnak rá. Viszont, ha csak mi vagyunk erősek, a többiek meg nem tudnak túljutni a BL csoporton, akkor előbb-utóbb a koefficiens pontokon is érezhető lesz a hatása, és elkezd az olasz bajnokság süllyedni. És ez nekünk se jó. Egy gyenge Serie A-ban mi se tudunk európai szinten is erősek lenni. Lásd Fradi. Otthon császár, de a BL-ben még egy albán csapat is megizzasztja őket. Ráadásul egy gyenge Serie A a válogatottra is negatívan hat ki. Ráadásul ha gyenge a bajnokság, akkor a sztárjaink is előbb mennek el, új nagy nevek meg nem akarnak jönni. És a szponzorok meg nem fognak olyan nagy pénzeket fizetni, mert a gyenge bajnokságokat a színvonalromlással azonos arányban hagyják el a nézők is. Tehát ez a teoria igen sok sebből vérzik, de poénnak tetszik (Csak ne valósítsuk meg, mert kellenek az erős ellenfelek, hogy a BL-re is edzenek minket). ;) PEACE!

Zsöné 2016.07.15. 16:27:57

@steven.h:
"Az én élképzelésem pl az lenne, hogy 75 millióval támogassuk meg Milánó szegénynegyedét és hozzuk el csomagban Icardit Kondogbiaval"

Ez nagyon jól hangzik! Támogatom :)

MdewC 2016.07.15. 16:41:46

@babo0410: a te teóriád se gyenge. :) de nem is viccnek szántam. :D

Nos a Bayernek se tesz annyira rosszat, hogy egyed uralkodók.
Mi igen is érdekeltek vagyunk a gyengítésben, de nem ingyen tesszük, abból a pénzből oldják meg ők a pótlást, sajnos nem ettől lesz gyengébb a többi csapat, hanem mert egyébként sincs pénzük komolyabban igazolni, nem mi vágjuk alattuk a fát. Sőt, ligán belül tartjuk a pénzt.
A válogatott? Nélkülünk a kanyarban se lenne, de nem a mi dolgunk az olasz utánpótlás rendbe tétele, mégis milliókat költünk a continassa projektre.
Szóval nyugi, nem teszünk tönkre semmit a Serie A-ban, akkor se, ha komolyabb neveket hozunk el a riválisoktól, sőt. ;)
Peace. :)

Juve82 2016.07.15. 16:55:27

@Shankin: Maximálisan egyetértek!

Zsöné 2016.07.15. 17:01:26

@MdewC: Juvénak tök fölösleges az utánpótlásra költeni akárcsak 1 eurot is!
15 év alatt "kineveltek" egy Marcit, aki ha nincs calciopoli már rég Veronába focizna....

continassa projekt a legnagyobb pénzkidobás. Rágugliztam és mit találtam a hsz-ek között:

"babo0410 2013.06.17. 21:12:31

@4Evorg: Meg tudjuk majd engedni magunknak a Suárez-Cavani szintű játékosokat! Így jobban tetszik?"

Szalnoki81 2016.07.15. 17:02:53

Sztem felesleges ezen a témán rugózni.
A Juve soha semmikor senkiért nem fog Ennyit fizetni részletekben sem.
Ha Pogba árát még kicsit sikerül feltornázni akkor eladják de a pénzből nem 1 hanem 3 jegyzett játékost fognak igazolni.

Juvegaspy 2016.07.15. 17:36:05

Jol ra porgott mindenki erre a Higu temara.
Nem bannam ha jonne de az arat soknak tartom.- tan ha a vb-n belotte volna a helyzetet vagy akar a Copan akkor nem igy latnank de igy sok.
Akar leigazoljuk akar nem bankodni nem fogok bizom a vezetosegben!

Hiribi27 2016.07.15. 17:50:10

Elképzelhetetlennek tartom, hogy leigazoljuk Pogba eladása nélkül. Már azt sem értem, h hogyan tárgyalhatott a Juve a játékossal a klub beleegyezése nélkül. Vagy erre ma már nincs szükség?

Hiribi27 2016.07.15. 18:17:34

@venember83: köszi! Értem a matekot. :) és köszönjük a fordítást

venember83 2016.07.15. 18:23:07

@Hiribi27: jó neked, én teljesen nem értettem sajnos. Elég össze-vissza a forráscikk sajnos.

Drughi Di Bianconeri 2016.07.15. 18:42:31

@venember83: Köszi, na így már tetszene :D

Érdekes "faj" a szurkoló, az Agnelli-Marrotta éra első éveiben emlékszem szóba hoztak minket elég sok csatárral: Agüeroval,G.Rossival magával Higuain-nal is.
Akkor valamennyien csak áhítoztunk ilyen játékosok után, amikor pedig betoppant Quagliarella,Vucinic meg mindenki "kedvenc" Matrija , akkor sűrű anyázások,szidások közepette vettük tudomásul a dolgot :D

Most,hogy 1 ténylegesen TOP játékos,sőt klasszis-csatár került szóba,már ez sem tetszik sokaknak,már mindenki mondja a saját maga A-B-C verzióját :D

Higanyról el lehet sok mindent mondani, pro és kontra,ezt mivel már megtettem a "mercato" rovatban, most nem ismételném magamat.

A lényeg,hogy annak szvsz. jelentős üzenete lenne a világnak és a ligának,hogy le tudjuk igazolni a bajnokság legjobb csatárát,méghozzá jókora összegért.

HA és amennyiben - a legutóbbi cikk alapján- Pogba eladása NÉLKÜL is ki tudjuk gazdálkodni az árat,akkor olyan erős csapatunk lehet/lesz,mint a Capello-éra óta nem volt !

Szvsz. benne lehet Agnelliben/Marrottában stb.,hogy minek utána a bajnokságban már aligha vannak extra céljaink (5 Scudetto zsinórban, megdöntöttük a rekordunkat,évek óta alázzuk a ligát,reális rivális nélkül),már ténylegesen: KELL NEKÜNK AZ A QRVA BL GYŐZELEM !

20 éve erre vár minden Juventino, 1.5 éve nagyon közel voltunk hozzá,de azért látszott,hogy van még némi távolság a legnagyobbakkal, az elmúlt szezonban már abszolút partiban voltunk a Bayernnel,meggyőződésem,hogy az volt az előrehozott BL-döntő,messze a legjobb 2 meccs volt a sorozat kieséses szakaszában.
Aztán némi bírói vaksággal,meg Evra balf@szsága okán kiestünk,de ezen a 2 meccsen látszott,hogy ha nem is vagyunk 1 szinten, de bátran felvesszük a kesztyűt !

Mi tagadás, én is jobban örülnék 1 olyan módon elköltött 100 M-nak,amiben jön:
Icardi meg vmi TOP btb középpályás,de Higuain érkezése esetében sem leszek szomorú :D

Az,hogy Higany eddig terméketlen volt a BL-ben,nem biztos,hogy releváns: a Realban alig kapott szerepet,a Napolival meg mikor játszott volna BL-meccseket ?

Az továbbra is gyengepontja (ha eltekintünk az emberi oldalától),hogy kulcsfontosságú,sorsdöntő meccseken lefagy,nem talál be (ez persze elmondható Zlatanról,sőt Céről is).

Izgatottan várom,hogy mi lesz !

2016.07.15. 18:52:06

@venember83: Hidd el en is eleg kinai nyelvnek erem meg az ilyet, de eleg bizonyitast olvastam rola h Pogbat nem kell eladni.

MdewC 2016.07.15. 19:00:42

@Drughi Di Bianconeri: na erről van szó! :) bármi lesz, most az asztalra csaptunk. :)

Juvegaspy 2016.07.15. 19:34:47

Nekem ok a cikk csak a keppel kicsit NSO-sra sikerult :)
Azt hittem h Marotta nyilatkozta :)

Juvegaspy 2016.07.15. 20:05:05

@Juvegaspy: ez a kovi posztra vonatkozott

Gábor Szabó 76 2016.07.16. 00:47:35

én inkább Sissoko,Cavani,Gabigolt venném meg ennyi pénzből.kb 94 millából kijönne.

juve4life 2016.07.17. 12:18:47

sokkal minőségibb csatárokat lehetne szeretni ennél kevesebbért is..ennél még egy Lewa Cavani Agüero hármas egyike is olcsóbb lenne állítom..agyrém ekkora ár érte..jó lőtt 30 akárhányat de nivósabb meccseken elég szarkupac
volt mindig is amióta vilàg a vilàg..

Rocky80 2016.07.17. 13:03:56

@Drughi Di Bianconeri: nem az a baj, hogy végre tudunk költeni ennyit, a baj maga Higany.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása