Conte ismét célba vette a Juve középpályását

asamoah_kwadwo_adidas_mezben.jpgOlasz sajtóértesülések szerint a Chelsea tesz egy kíséretet a Juventus középpályása, Kwadwo Asamoah megszerzésére. A kékek frissen kinevezett szakvezetője, Antonio Conte elszánta magát, hogy a nyáron megerősíti csapatának középpályáját. Ebből adódóan temérdek játékosról állították, hogy a Stamford Bridge-re költözik.

A legfrissebb információk szerint az elsődleges célpont a Roma középpályása, Radja Nainggolan, eközben a klub továbbra is érdeklődik az Everton csatára, Romelu Lukaku iránt.

A Tuttosport értesülései szerint a következő név a Chelsea listáján Asamoah, miután az új edző ismertette a klub vezetésével a játékos kvalitásait.

Az olasz mester korábban a Juventusnál már dolgozott együtt a 27 éves játékossal. Conte elmondta, hogy nem lenne ellenére, ha újrakezdődne a közös munka. A Juventus kész eladni a ghánai játékost, amennyiben legalább 16 millió font körüli ajánlatot kap.

A sokáig sérülés által hátráltatott Asamoah a szezon során mindössze tizenegy bajnoki mérkőzésen léphetett pályára, s egy gólpassz fűződik a nevéhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr528768758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

patrik1112 2016.06.01. 21:07:33

Szimpatikus jatekos, de a sok serules...16m fontert nagyon jo lenne elpasszolni

ToTTy-Juve 2016.06.01. 21:30:43

ha jól emlékszem pont ennyiért vettük meg, de én akkor is sajnálnám ha menne, szerintem még nem láttunk tőle mindent, több van benne, csak hagyni kellene a posztján játszani. Ugyanakkor nem egy irányító típus, nekünk viszont arra lenne nagy szükségünk, ergo nem pótolhatatlan.

m.martin91 2016.06.01. 21:34:34

"A Tuttosport értesülései szerint a következő név a Chelsea listáján Asamoah, miután az új edző ismertette a klub vezetésével a játékos kvalitásait."

Szívesen ott lettem volna azon az értekezleten, ahol Conte ismertette Asamoah kvalitásait. Érdeklődve figyeltem volna, hogy Conte hány érvet tud felhozni a ghánai megszerzése mellett.

pedronegroo 2016.06.01. 21:36:05

Conte 4-5 évvel ezelőtt írt egy listát és még most is azt használja. :) Nem véletlenül imádom ezt a palit ugyanolyan csökönyös fafej mint én. :))

Quentin_KR 2016.06.01. 22:19:43

El kell engedni. Sajnos a sérülésből visszatérve egy pillanatra sem sikerült megközelítenie régi önmagát. Csak hab a tortán hogy azóta 2-3 hetente újra sérült...

Watakuki 2016.06.01. 22:37:44

Ha elengednènk, ès nem èrkezne pótlásnak senki középre, akkor őszig (télig?) egy katasztrófa lesz a középpályánk. Asamoah legalább elég volt a kicsik elleni meccsre.

Rikoo 2016.06.01. 23:10:06

@pedronegroo: a blogból kiindulva az utolsó mondatodat osztom.:D

Drughi Di Bianconeri 2016.06.02. 08:10:01

@pedronegroo: Te is csak a 3-5-2 ismered és élteted ? :D

pedronegroo 2016.06.02. 08:42:57

@Drughi Di Bianconeri: Miért van más ami működik? :) Szent tehénként lebeg ez a formáció a fejünk fölött még a "nagytaktikus" Allegri se meri kivonni a forgalomból. :)

pedronegroo 2016.06.02. 08:49:05

@Drughi Di Bianconeri: Elég egy formáció, fontosabb a motiváció és a játékos minőség. SAF+(4-4-2)=Legend csak az variál aki nem biztos a dolgában! :)

Drughi Di Bianconeri 2016.06.02. 09:01:00

@pedronegroo:
Ahhoz olyan emberek is kellenek, akivel működik, Pirlo már nem válogatott,mégis ezt erőlteti Conte,ami főleg azért gáz,mert Verratti-Marchisio kidőlésével eleve nincs 3, válogatott kezdőre méltó játékosa a Squadra-nak :D

Unalmas,kiszámítható,semmilyen.

Nálunk anno (főleg az 1. évben) legalább mert variálni 3-4 felállást,illetve a legfőbb skillje az volt,hogy középszerű és/vagy kiégett játékosokból kiüvöltötte a "Grinta'-t , illetve tudásuk maximumát.

Ma már ez nincs így, pedig,ha valahol,akkor a válogatottban találhat középszereket bőven ! :D
(ÚrIsten,ezt a Giaccherini imádatát nem tudom hova tenni...)

Allegri 3-5-2je teljesen más,mint Conte-é, egyrészt a játékosok miatt nyilván,meg eleve,Conte inkább 5-3-2vel működik,nálunk ez alapból inkább 3-5-2, illetve ne felejtsd el,hogy BL-döntőbe 4-3-1-2vel jutottunk,valamint a várható igazolás(ok) és Allegri korábbi nyilatkozatai azt sejtetik,hogy továbbra is az lehet a prioritás :)

"Nagytaktikus" Allegri többet ért el,mint "Spirito" Conte ;) - ezt ne felejtsük el :)

Imádom Conte-t, de nem vagyok híve ennek az Allegri vs. Conte témának,szvsz. mindkettő kellett a sikerekhez,Conte adott identitás,szerethetőséget,ellenállhatatlanságot,Allegri finomhangolta és kicsit lenyugtatta a csapatot - azt szerintem aláírod Te is,hogy mindkettőnél voltak nézhetetlen meccsek,sőt, Conte utolsó 1.5 évében már csak olyanok voltak,szóval ez nem igazán lehet érv egyik-vagy másik mellett/ellen :D

U.I.: HA Londonban sincs más ötlete a 3-5-2n kívül,akkor Mourinho,Pep,de akár Wenger is megeheti reggelire, a PL-ben halálra van ítélve az a felállás.

Drughi Di Bianconeri 2016.06.02. 09:04:33

@pedronegroo:
SAF meg Conte párhuzama elég erősnek hat :D

Ember, SAF hol van már a mai fociból ?
Azóta is rengeteget változott az európai TOP futball,hogy visszavonult,pedig nem volt az olyan régen (és akkor már eleve nem volt a csúcson).

És a 4-4-2 más,mint a 3-5-2,előbbi lehet sokféleképpen használni,más-más stílusú játékosokkal,ezáltal játékkal (ezzel azért élt az öreg alkesz).

2016-ban 3-5-2vel,regista ÉS elit szélsők nélkül nem lehet semmi komoly,nemzetközi trófeát nyerni

pedronegroo 2016.06.02. 09:13:52

@Drughi Di Bianconeri: Nincs semmilyen Conte vs. Allegri. Mindegyik járja a maga útját az idő majd eldönti melyik a sikeresebb. Én csak arra akartam utalni hogy a legtöbb edző egy taktikával egy játék felfogással végig nyomja karrierjét vagy egy korszakokat és működik. Nem kel 4-5 formációt erőltetni ha eggyel is sikeres tudsz lenni. Elég egyben jónak lenned de abban legyél a legjobb.

Hogy Conte mit csinál majd a Cselskibe azt már én is nagyon kíváncsian várom, nyilván ezerszer nehezebb dolga lesz mint a szarkupac serie a-t leigázni, ezt már kipipálta így ezért ne írjuk le előre én biztos szurkolni fogok neki, de nálam a MOUMU (Mourinho+MU) a favorit.

Drughi Di Bianconeri 2016.06.02. 09:33:45

@pedronegroo:
Abban igazat adok,hogy 1 edző és csapatának sikeressége nem azon múlik,hogy minél több taktikai formációban legyen járatos.
Valóban: 1etlen felállással végig lehet verni a világot,HA az adott játékoskeret minősége és stílusa adott hozzá.

No,de a 3-5-2 egy olyan speciális felállás,amihez speciális játékosok szükségesek.

Kíváncsian várom az EB-t, de szvsz. Conte még eleve túl fiatal egy válogatott élére,az Ő "terepe" a napi munka (ha jól emlékszem ezt el is mondta 1 nyilatkozatában) a személyes kapcsolat a játékosokkal,részben ezért sem várok az olasz válogatottól túl sokat.

A Chelsea-re kíváncsi leszek,Conte miatt picit drukkolni is fogok nekik (noha utálom azt a klubot),de az fix,hogy a 3-5-2 Angliában halálra van ítélve.

Képes lesz eladni Hazard-ot és a helyére vinni Giaccherini-t a nagy szeretet jegyében ! :D

U.I.: A Mourinho-system általában a 2. évében hoz eredményeket, a kövi bajnokság esélyese sztem. Pep a Cityvel,a végtelen anyagi forrás okán,de tény,hogy nehezebb dolga lesz a "kopasz filozofusnak",mint bárhol,eddigi karrierje során.

pedronegroo 2016.06.02. 09:42:15

@Drughi Di Bianconeri: Az Atletico milyen formációban is játszik??? Csak nem 4-4-2? És látjuk hogy még ma is működik. Szóval én nem hiszek ezekben a formáció buzulásokban. Ezt csak ott szokták elbaszni ha a rendelkezésre álló kerethez egy nem passzoló formációt választasz. És adott formációt meg természetesen többféle képen lehet alkalmazni, de nem hiszek olyanban hogy egy 3-5-2 csak azért ne működne mert ma már ez esetleg elavultnak számítana. Ha Conte ezt akarja a Cselskinél akkor nyilván leadta hozzá a szükséges playerek listáját is, ha ezeket teljesítik neki akkor mehet a 3-5-2 nem e miatt fog veszíteni vagy nyerni. Tud e alkalmazkodni minél gyorsabban a PL ritmusához, játékához ez fog dönteni. Ha igen akkor a 3-5-2-vel is sikeres lesz ha nem tud alkalmazkodni akkor meg tök mindegy milyen formációt vesz elő.
A SAF hasonlatomat meg nem kell félre értelmezni, csak azért hoztam fel hogy nála 20-30 évig senkit nem zavart hogy egy formációt ismer bezzeg Conte e miatt meg van bélyegezve. Szerintem ráérünk a fikázásával ha majd megbukott valahol.

The king of alibis 2016.06.02. 10:29:02

Kedvencem volt Asa, de a sok sérülés miatt már nem tud úgy teljesíteni, mint pár éve. Ennyi pénzért vigyék.

Drughi Di Bianconeri 2016.06.02. 10:37:33

@pedronegroo:
Angliában (meg általában a TOP futball környékén) a csapatok 4 védős rendszereket játszanak,masszív széljátékkal - még mindig.
Az igaz,hogy ma már ez sokkal árnyaltabb,sokfélébb,mert a vonalszélső poszt/szerep egyre kezd kikopni (helyenként persze még használják az angol klubok),helyette inwerted wingerek vannak,de a lényeg ugyanaz,mégpedig:

2 szélső találkozik 1el,ez védekezésben "menthető" azzal,ha a "belső-szélső" középpályás kisegít,így megteremtve a 2:2 párharc lehetőségét,de akkor meg középen nyílik hatalmas terület.
Az angol kis-,középcsapatok rengeteget futnak,ütköznek (mondjuk ez nem áll távol Conte-tól,sőt),így már eleve hátrányos a 3-5-2 vs. 4-2-3-1 stb.

A példám alátámasztása gyanánt: kérlek sorold fel hány komoly(!) csapatot győztünk le Conte(!) 3-5-2jével :)

pedronegroo 2016.06.02. 10:43:32

@Drughi Di Bianconeri: Pl. pont a cselskít, nem? :) Egyébként meg nem igazán jó a kérdésed. Az elmúlt 5 évben nagy csapatokat amúgy se nagyon győztünk le sajnos. A minőséggel van nekünk a gondunk meg a rossz hozzá állással a BL-ben.

Nathas 2016.06.02. 11:07:16

Adják ide érte Matic-ot és nem is kell az anyagiakkal vesződni.

Drughi Di Bianconeri 2016.06.02. 11:20:10

@pedronegroo:
A Lokomotiv London akkor pont erős lejtmenetben volt: gyakorlatilag az nem verte meg őket,aki nem akarta (egyesek szerint a játékosok edző-buktatósat játszottak...)

Igazad van, a kérdésem pontatlan volt,inkább úgy fogalmazok: melyik edzővel nyújtottunk jobb teljesítményt,európai szemmel nézve is komoly csapat ellen ? :)

Nekem rémlik 1 Real-ellen győzelem/továbbjutás,egy Dortmund kivégzés,no meg döntőbe jutás,meg egy idei tisztes,férfias helytállás a Bayern ellen (Conte-bácsi simán kiszopott, 4:0ra;)

pedronegroo 2016.06.02. 11:27:53

@Drughi Di Bianconeri: Az a cselskí egy nagy fos volt, de ugyan ez igaz az általad említett Dortmundra is mikor össze kerültünk vele. A reál ellen Allegrivel kibekkeltük és ennyi amit össz-visz feltudunk mutatni sajnos. Bayern-től Allegri és Conte is kiszopott. Conte mondjuk egy jóval erősebb Bayerntől a későbbi győztestől kapott ki. Amúgy meg Conte-nak Vucinic-Matri duója volt Allegrinek meg Morata-Tevez de gondolom ez nem számít. :)

Drughi Di Bianconeri 2016.06.02. 11:34:23

@pedronegroo: Igazad van, Conte-val is BL-döntőbe jutottunk és fantasztikus teljesítményt nyújtottunk a BL-ben :)
Hogy a káprázatos El-teljesítményünkről ne is szóljak - ahol 1 meccs kellett volna,hogy HAZAI pályán játszhassunk egy nemzetközi döntőt,de a Benfica ellen (hazai pályán) képes volt helyzet nélkül meccselni,úgy h. a bajnokság már akkor is meg volt ;)

Gondolom ez se számít ;)

Ja, Allegri 1 X-re legalább képes volt a Bayern ellen,sőt,visszavágón,ha Morata teljesen szabályos gólját megadják,nem lett volna miről beszélni :)

pedronegroo 2016.06.02. 11:40:33

@Drughi Di Bianconeri: Allegri már Conte előtt is a Milan-nal a BL-ben pallérozódott míg Conte a Juveval vesztette el a BL szüzességét. Azért az se mindegy kinek mekkora tapasztalata van ebben a sorozatban. Ehhez képest tényleg csak egy "nyamvadt" és sovány Real elleni győzelemmel mutatott többet Allegri. Nem kéne ezt szerintem annyira túlértékelni. Továbbá te aki képben van a focival nyilván ismered Allegri Milan elért BL eredményeit. Tudtommal 3 szor próbálkozott és 8 közé sikerült egyszer mennie úgy hogy akkor még volt Ibraja T.Silvaja ha jól emlékszem. Most tényleg Őt kell felhozni Conte eredményeivel szemben?? Legalább Te aki képben van az ne tegyen már ilyet. Állítsd szembe inkább Ancelotti-val akinek tényleges sikerei vannak a BL-ben aki ténylegesen jobb mint Conte.

pedronegroo 2016.06.02. 11:47:10

@Drughi Di Bianconeri: Meccseket még én is tudok, nem adom magam könnyen! :) (Allegri) a Mönchengladbach, Sevilla idegenben, Atleti idegenben, Olimpiakosz idegenben elleni meccseken jól szórakoztál??? :)

pedronegroo 2016.06.02. 11:49:04

@Drughi Di Bianconeri: Monaco idegenben?? Király meccs volt, mi?? :))

pedronegroo 2016.06.02. 11:57:22

@Drughi Di Bianconeri: "Gigászi" csata ez a miénk! :) És tart a végtelenbe. :) Ezért kérjük meg a szerkesztőket hogy pontozással zárják le a végeredményt. :))

Drughi Di Bianconeri 2016.06.02. 15:43:49

@pedronegroo:

Már hogy ne lehetne releváns összehasonlítani őket ?

Pláne,hogy utána Ancelotti-t, egy 20 éve pályán lévő edzőt hozol fel példának.

Conte csúfosan leszerepelt nemzetközi porondon, még az EL-ben is, ami a szégyenek-szégyene, helyzet nélkül tudtunk le a Benfica ellen 180 percet :)

Az említett meccseken nem szórakoztam jól,de: tavaly döntőbe jutottunk (ezt aligha kell megmagyarázni).

Idén pedig a 2 meccses párharc alapján egyenlő partnerei voltunk a hosszú évek óta,világon TOP 3-as klubnak - meggyőződésem, hogy döntőig jutottunk volna,HA nem a Bayern kapjuk (és a bíró nem fúj mindkét meccsen mocskos módon nekik).

Én mindkét edzőt szeretem, természetesen Conte-t sokkal jobban, de ha emlékszel: Allegri jó 1.5 évig én oltottam a legjobban, de 1 bő féléve rendesen megkedveltem (tisztelni eddig is tiszteltem,szakemberi mivoltát).

Nálad meg azt látom,hogy szinte bármilyen a klubbal, játékossal kapcsolatos hír kapcsán elkezded fikázni Allegri-t.
Természetesen ehhez minden jogod megvan, és nem is akarlak "áttéríteni",de ez a Conte "Istenkirály" , Allegri "Kókler" irányzat meglehetősen érdekes,pláne,hogy mostanra sztem. bebizonyította a "kókler",hogy képes megújulni,pluszt hozzátenni, nemzetközileg komolyan szerepelni.

A bajnoki címek tekintetében ez az idei volt számomra a 2. legkatartikusabb (a Conte-féle veretlen természetesen mindegyiket übereli az elmúlt évekből),mert 2 hónap után 20 pont hátrányunk volt, és valamennyien temettük a csapatot.

Részemről ezzel le is zárnám ezt a "csatát", örülök annak,hogy Veled legalább lehet értelmesen vitázni.

U.I.: Ha jövőre BL-t nyerünk,akkor tán' nálad sem lesz már akkora kókler ez az Allegri :p :D

MdewC 2016.06.02. 18:44:11

@Drughi Di Bianconeri: milyen jól szórakoztunk a Dortmund 3-0-ás legyőzésekor... :))

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3493) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10217) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4286) mercato (4269) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4284) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása