Morata egyre távolabb a Juventustól

morata_alvaro_golorom_inter.jpgMár csak egyetlen mérkőzés, az Olasz Kupa döntője van hátra a szezonból a Juventus számára, s egyre valószínűbbnek tűnik, hogy ez lehet az utolsó mérkőzés Álvaro Morata torinói pályafutása során is. Két sikerekkel teli szezont követően, a spanyol támadó távolodóban Torinótól, s egyre kisebb esély mutatkozik arra, hogy jövőre is a Juventus mezét viselje majd.

Gianluca Di Marzio szerint kérőkben nincs hiány, s a nyártól Antonio Conte vezetése alá kerülő Chelsea komolyan érdeklődik a spanyol támadó iránt, az olasz válogatott jelenlegi szövetségi kapitánya azonban előbb személyesen is beszélni kíván a játékossal.

Conte klubja kész arra, hogy évi 7 millió eurós bérezést biztosító szerződést kínáljon Moratának, az összeg pedig bónuszok révén még tovább növekedhet.

Nem a Chelsea az egyetlen olyan, a Premier League-ben szereplő klub, amely szívesen állítaná szolgálatába a spanyolt, hiszen a Manchester United és az Arsenal is tárt karokkal fogadná a zebramezesek támadóját, akiért ráadásul még a Paris Saint-Germain is kész bejelentkezni. Amennyiben a torinói kaland végéhez ér, Morata az angol bajnokságot részesíti előnyben, s ugyan még semmi sem dőlt el, a játékos távozása gyakorlatilag borítékolható. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr818732472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvegaspy 2016.05.19. 19:14:19

Mibol gondolod h Morata az Angolokat reszesiti elonyben?
Am szyem tok mindegy neki a love. A realnak nem mind1

keshudioo 2016.05.19. 19:21:25

A Real pénzt akar látni belőle, ez nem vitás, soha nem fog újra a Galaktikusok mezében pályára lépni.

Amúgy, felőlem nyugodtan elmehet. Szimpatikus a srác meg nagyon kedvelem is, de nem tartom igazán jó, döntő fontosságú játékosnak.

Apuleius 2016.05.19. 19:29:43

@Juvegaspy: "Mibol gondolod h Morata az Angolokat reszesiti elonyben?"

Ezt a kérdést leginkább Gianluca Di Marzióhoz kellene címezni. Ő egyébként többnyire jól szokta gondolni a dolgokat a mercato történéseivel kapcsolatosan.

Rocky80 2016.05.19. 19:55:05

@keshudioo: Ha nem is döntő fontosságú játékos, de csak a mi kutyánk kölyke lett ezalatt a két év alatt... Éppen ezért fáj hogy elmegy.

Ha meg máshol lenne világklasszis, azt nem tudnám elviselni. :D

malloy_ 2016.05.19. 20:09:39

@keshudioo: ,,Szimpatikus a srác meg nagyon kedvelem is, de nem tartom igazán jó, döntő fontosságú játékosnak." - Ne haragudj, de ez butaság. Tavaly a BL-ben nem jutottunk volna nélküle a döntőig az biztos. Gólt lőtt a Dortmundnak,a Reálnak oda-vissza,és a Barcának is. Azt hiszem ezeket a játékosokat szoktuk DÖNTŐnek nevezni...

Zsöné 2016.05.19. 20:13:35

@keshudioo: Így van! +1
7 milla azért sok mindenkit "megrészegít"

Juvegaspy 2016.05.19. 21:18:00

@Apuleius: ertve..nem tudtam h o mondta ezert kerdeztem.
kosz

Piettro85 2016.05.19. 21:35:54

Igazából, ha senki se akar hülye lenni a felek közül javasolnám, azért várjuk meg az EB-t... Ha szerencsénk van el lehetne tolni az ügyet addig, és ha még több, akkor nem fogják játszatni..de úgy érzem egyik sem fog teljesülni:/

patrik1112 2016.05.19. 21:38:52

A legundoritobb dolog lesz a madridtol ha elnek az opciojukkal egy sajat nevelesu jatekosnal, majd tovabbadjak a penz miatt...

Grinta 2016.05.19. 21:40:19

@keshudioo: Igazat kell adnom Neked,még úgy is hogy amit @malloy_: ír abban van igazság. De ezek a gólok javarészt,inkább olyan jókor volt jó helyen szituációkból születtek.Persze az is kell.

Barolo4 2016.05.19. 23:04:36

@patrik1112: +1 Sajnos ez egy ilyen világ és a Madrid is lehajol egy 20-30M-ért (a jelenség, hogy egy saját neveléssel így dobálódzik egy ilyen múltú csapat tényleg elég szánalom).
@Grinta: +1
@keshudioo: +1
Tavaly tényleg fontos volt a Bl-ben, de az idei éve (1-2 meglepő kiugrástól eltekintve) nagyon hullámzóra és közepesre sikeredett. Ha szorosabb a bajnokság, akkor nem engedhetjük meg magunknak, hogy ennyire hullámzó legyen valaki.
Én örülnék ha maradna, de ha +10-20-ért (ami ugye már összességében 50M körül van), nem lehet itt tartani, akkor nem fogok nagyon bánkódni. Extra klasszis szerintem nem lesz sehol és mi is megérdemelnénk (pláne, ha még hajlandóak vagyunk rá is fizetni), hogy ő is küzdjön meg az itt maradásért (mert azért az nyilván való, hogy ha ő ragaszkodna és nem csábulna el a kétszeres fizetés vagy kezdő lehetőség stb. láttán, akkor nem lehetne nagyon rákényszeríteni egy ilyen váltásra). Kevés csatár van a piacon, ezért mindenki kapkod és túllicitál....remélem, hogy nem Henry story lesz belőle. Forza Juventus!

keshudioo 2016.05.19. 23:07:23

@malloy_: Szubjektív véleményemet fejeztem ki. Morata ezen góljait Padoin is értékesítette volna. Az általad említett gólok:

Dortmund: www.youtube.com/watch?v=gX7lMYospn0

Real ellen szépen megtörte a labdát, de gyakorlatilag senki nem állt előtte a kapuson kívül, közel is helyezkedett a kapuhoz, szerencsésen pattant hozzá a labda: www.youtube.com/watch?v=mt72spNgGPA

Másik: www.youtube.com/watch?v=mAK9zJ9nIXg szintén rohadt nagy mákja volt, a kapus elé ütötte ki a labdát.

Barca ellen: www.youtube.com/watch?v=p75GaRdEej0 Szintén

Az a baj ezekkel, hogy persze kurva fontos gólok, de egyáltalán nem mutatja meg a srác a skilljeit ezeknél a találatoknál. Persze, "oda kell érni", ahogy az okosak szokták mondani, de befejező csatárnak sem elég jó a spanyol, a gyorsasága elvész az olasz bajnokságban, és nem is elég technikás.

Szerintem. Ez az én véleményem. Nem muszáj egyetérteni.

Örüljünk, hogy kapunk érte pénzt, és vegyünk nála jobb játékost.

keshudioo 2016.05.19. 23:09:47

Morata szimpatikus pofa, olyan srác, akinek nekiadnád a lányod kezét, akivel szívesen megiszol egy sört meg megeszel egy pizzát, meg szeretsz mellette ülni matek órán, mert szórakoztató, de témazárón inkább nem másolsz róla.

Shyr Kahn 2016.05.19. 23:25:19

@keshudioo: "Morata ezen góljait Padoin is értékesítette volna". Igen. Talan 100-bol egy esetben, hogy hasonloan radikalisan fejezzem en is ki magam. "de témazárón inkább nem másolsz róla." Szerencse, hogy Allegri a BL-ben rendszeresen bekuldte a temazarokra. Valoszinuleg sokan masoltak volna a goljait az egesz merkozesek folyaman, megsem sikerult senkinek sem hasonloan agilis, gyors es fineszes jatekot bemutatniuk, gollal/golokkal megfuszerezve. Nem kell senkinek sem egyet ertenie, de speciel ugy erzem nagyon leertekeled a jatekat. Nem mondom azt, hogy O a legjobb tamadonk, de azert annal joval tobb, mint amit allitasz rola es ennek semmi koze a szimpatiahoz, csupan a tenyekbol indulva ki a donto pillanatokban altalaban neki nem volt egyedul tele a gatyaja.

delpi0823 2016.05.19. 23:42:58

@Shyr Kahn: Egyertelmu higy jol teljesitett eles szituaciokban a legfontosabb meccseken az idei bayern elleni visszavagon is a csapat legjobbja volt sztem,en sajnalnam ha elmenne.

delpi0823 2016.05.19. 23:45:50

@delpi0823: egyetertek veled azt elfelejtettem hozzatenni.

Roli984 2016.05.19. 23:48:12

Bl-Ben ő az első számú támadónak, a bajnokság annyira nem fekszik neki.

Il Principino 2016.05.20. 01:09:05

Ha Madrid vissza viszi és nagy profittal eladja,akkor ez remélem jó lecke volt Agnelliéknek,hogy a jövőben hasonló "bizniszt"ne produkáljanak!!!

Drughi Di Bianconeri 2016.05.20. 07:26:36

Annyira viccesek itt néhányan,hogy a Real-t fikázzák pusztán azért,mert élni akar az opciójával...

Nem inkább Marrotta/Paratici (vagy aki intézte anno) a hibás abban,hogy a Real úgy bánt velünk,mint egy német középcsapattal ? (Leverkusen - Carvajal)

Kineveltünk nekik egy futottak még játékost,egy BL-ben kifejezetten remekül használható,érett(ebb) játékossá.

Biztos,hogy menni fog,mert ha igazak azok a 60 M körüli ajánlatok az Arsenal,ill. más PL klubok részéről,akkor hülye lenne a Real nem visszahívni,majd továbbértékesíteni.

Próbáljuk meg a pozitívumot nézni: keresünk 10 M-t rajta,eleve sok pénzt hozott a konyhára a BL-góljaival.
A Bayern ellen nyújtott teljesítményét soha nem felejtem el, persze azt sem,hogy általában (a bajnokságban,vagy olykor a BL-ben, lásd idén Sevilla,tavaly Monaco,ill. Dortmund IS) 15 helyzet kell neki 1 gólhoz,és elég gyakran képes kihagyni az ordító,üres kapus ziccereket is,2 méterrel.

Nagyon rapszodikus a helyzetkihasználása,egyébként mindenben jó (sebesség,fizikum,ügyesség stb),de semmiben nem kiemelkedő,vagy extra, ezért szvsz. SOHA nem lesz klasszis játékos.

Remélem Marrottáék többet nem csinálnak ilyet,hogy kurváskodnak a Realnak,csak azért,hogy utána Ők kib@szott nagy bevételt hajtsanak fel...
Elég megalázó 1 német középcsapat szintjén lenni...

@keshudioo: +1 Nagyjából hasonlóan látom én is Morata-t, valamint a nálunk betöltött szerepét :)
A hasonlataid nagyon is ülnek :D
" akinek nekiadnád a lányod kezét" - Te hozzámennél Moratahoz , ha megkérne ? :)

Grinta 2016.05.20. 07:32:15

Van egy olyan érzésem,hogy Morata évek múlván is visszasír még minket.

babo0410 2016.05.20. 07:46:47

@keshudioo: Ez akkora baromság amit írsz, már ne is haragudj. Axt pl elfelejted, h a Bayern ellen idegenben a 2. gól előtt ő kontrázta le a bajorokat, és adott gólpaszt Cuadradonak.
De végül is igazad van, és a góljait bárki be tudná lőni. Csak az a baj, h tavaly is folyton ő volt jókor jó helyen, és nem más.
Morata egy remek csatár, meg kell tartani. Ha van erre 20-30 milliónk, akkor rá kell áldozni.

babo0410 2016.05.20. 07:57:53

@keshudioo: Én még emlékszem rá, mikor Morata helyett Quadrado (akit nagyon kedvelek) és Vucinic szerencsétlenkedtek a kapu előtt. Lehet mondani, hogy jókor volt jó helyen, meg a kapus volt a béna mert oda ütötte a labdát stb, de érdekes a fenn említett két csatárnak még így se ment. Sokkal jobbak vagyunk a BL-ben is vele meg Mandzukic-csal. Ez gondolom nem véletlen. És nyilván a PSG is meg a fél PL csupa hülyéből áll akik nem értenek hozzá.

Zsöné 2016.05.20. 08:02:37

@babo0410: Cuadrado a kapu elött?

Grinta 2016.05.20. 08:09:07

@babo0410: Úgy gondolom elég sokan igazat adtak Keshunak,így azért csak nem írt baromságot.Egy hölgynek amúgy sem mondunk ilyet!Kedvelem moratát,ezt leírtam már párszor...de még 20-30 millót nem ér!!Gondolkozzál már!Az így egybe 40-50milla lenne.Agüero nem került annyiba akkoriban,amikor a City vette..jóval áron felül.És Róla egy vak is megtudta állapítani,hogy klasszis játékos.Morata nem lesz az.Vagyishogy Én nem látom benne.Lehet rámcáfol majd...de biztos nem az Arsenalban.A többicsapat meg nyilvánvalóan nem hülyékből áll,viszont pénz van dögivel!És ne feledjük,volt már olyan hogy Ők is vakra repültek.Egy szó mint száz,amelyik csapat egy Morataért ad 50-60 milliót,az bizony hülye.Ennyi.Akkor az igazán nagy nevek mennyit érnek?Messi pl.500at?

Apuleius 2016.05.20. 09:18:07

@babo0410: Annak ellenére, hogy én sem tartom klasszisnak Moratát (s soha nem is lesz az), nem igazán értek egyet Keshudioo összegzésével sem a spanyolt illetően, de ennél fontosabb dolog, hogy nagyon szerencsétlen és rossz kommunikációnak tartom, ha azzal kezdjük a kommentünket egy amúgy teljesen ártatlan és indulatmenetes vita során, hogy "Ez akkora baromság amit írsz, már ne is haragudj"... Az ilyeneket kifakadásokat kerülni kellene, akár egyetértünk a másik féllel, akár nem.

mpite 2016.05.20. 09:19:27

Ezt a kérdést már korábban is feltettem, de nem jött válasz: a Realnak elővásárlási joga van Moratára, vagy csak fix opciója? Mert ha utóbbi, akkor miért nem fingatjuk meg őket és adjuk el mi a spanyolt 60 millióért?

Mondom ezt úgy, hogy én annak örülnék a legjobban, ha maradna Morata. Illetve nem, ez a második legjobb opció, az első az, hogy a rinyál margitot szivassuk meg rendesen, akár marad Morata akár nem.

Apuleius 2016.05.20. 09:25:43

@Grinta: "Az így egybe 40-50milla lenne.Agüero nem került annyiba akkoriban,amikor a City vette..jóval áron felül.És Róla egy vak is megtudta állapítani,hogy klasszis játékos."

Morata kapcsán nagyjából egyetértek, de az Agüero-példa szerintem azért erős csúsztatás. Az argentin 2011-ben igazolt a City-hez (kb. 45 millió magasságában), az árak azonban egészen nyilvánvalóan és drasztikusan növekednek évről évre a kék ég felé (főként Angliában), így lehetetlen összehasonlítani a két összeget. Egy Agüero kapcsán ma 70-80 millió alatti összeg fel sem merülhetne.

Piettro85 2016.05.20. 10:25:02

Szerintem Moratát illetően az EB után mindenkinek ki fog tisztulni a kép, valójában mennyit is ér, nyilván egy csatár dolga hogy minél több gólt rúgjon,de sokan elfelejtik,hogy egész jó az előkészítő játéka,jól cselez,jól fordul le stb... miközben visszaér védekezni,miközben van hogy értékelhető labdát nem kap egész meccsen...
Kíváncsi leszek a spanyolokra, hogy olyan csapatban,ahol azért olyan játékosok maradtak ki mint pl. Iniesta, vagy Costa megfelelő támogatás mellett hogy fog produkálni,még ha nem is túl összecsiszolódott is a banda.
Sajnos a taljánoktól sokat nem fogok várni,hiszen lassan minden középpályás kidől a francba:/

harciretek 2016.05.20. 11:02:28

Szerintem ennél jobb csatársort, mint ami idén volt, akkor tudunk csak összehozni, ha mondjuk Mandzukicot cseréljük jobbra (pl. Cavani). Mandzukic, Dybala, de egy Moratánál vagy Zazanál jobb csatár sem fogadná el szó nélkül a cserecsatár szerepet, ugyanakkor Morata és Zaza is az a szint, aki szinte mindig hozzá tudott tenni a játékunkhoz. Fontos, hogy megmaradjon/nőjjön az a minőség, ami idén volt, de közben a csapategység se sérüljön. Ha mindenki marad, mondjuk akkor Berardi szerepét sem látom.

Dante01 2016.05.20. 11:17:36

Szerintem a Real vissza fogja hívni, mert több Pl klubnak is kell és lássuk be ők képesek extrém ajánlatot tenni és hát neki se mindegy, hogy mennyit keres.

Tény, hogy fontos góljai voltak és jó játékos.
Csak sajnos nem hinném, hogy érne nekünk még 20-25m.

Viszont ha sikerülne megegyezni velük 10-15m akkor maradjon.
Zaza szerintem megy így maradna Mandzu, Dybala, Morata és jöhetne egy igazi vérbeli befejező csatár.

bulldeo 2016.05.20. 11:40:57

Ha verné az asztalt, hogy maradni akar, és keveset kellene ráfizetni, akkor itt kellene tartani. Ha nem veri az asztalt, és sokat kell ráfizetni, akkor el kell engedni.

Én nem szeretem ezt a "sosem lesz klasszis" szöveget, főleg azok után, hogy a Dybala-Pogba páros is hányszor le lett "lufizva", ugyanakkor Morata nem kifejezetten illik bele a Serie A-ba. Mintha derogálna neki az olaszos védelem. Szerintem ezért nem láncolja magát a csapathoz, és reméli (joggal), hogy máshol alkalmasabb a klíma a játékstílusára.

bulldeo 2016.05.20. 11:41:56

@mpite: volt valami olyan is a szerződésében, hogy ha eladjuk, automatikusan perkálunk a Madridnak (talán az összeg felét? már nem emlékszem).

@Zsöné: szerintem Quagliarellára gondolt.

Rikoo 2016.05.20. 12:00:20

@.Buldeo: ha eladjuk egy másik csapatnak akkor 70 milliót kell fizetnünk a Realnak.

Rikoo 2016.05.20. 12:07:52

@mpite: rögzítve van a szerződésében, hogy 2016-ban 30 millió euróért, 2017-ben 35 millió euróért visszavásárolhatják. Ez fix összeg, úgyhogy nem tehet a klub semmit ez ellen.

keshudioo 2016.05.20. 12:09:36

@Drughi Di Bianconeri: " Te hozzámennél Moratahoz , ha megkérne ? :)"

Mint mondtam, egy nagyon szimpatikus srácnak tartom, és nem mellesleg jóképűnek. Ahhoz azért többet kellene tudnom róla, hogy hozzámenjek, de alapvetően megfelel az ízlésvilágomnak. :)

@babo0410: "Ez akkora baromság amit írsz, már ne is haragudj."

Nem haragszom, kevés vagy te ahhoz, hogy megbánts.

"Én még emlékszem rá, mikor Morata helyett Quadrado (akit nagyon kedvelek)"

Hogy ki?

Hangsúlyoztam, hogy "Ez az én véleményem. Nem muszáj egyetérteni."

Ha nem tetszik a véleményem, ne olvasd, én is kerülöm a te hozzászólásaid 90%-át érthető okokból.

@mpite: Elővásárlási joga, a Real beleegyezése nélkül mi nem adhatjuk el, és x % a Realt illetné.

keshudioo 2016.05.20. 12:12:09

Bocs a dupla posztért.

@Drughi Di Bianconeri: "Nagyon rapszodikus a helyzetkihasználása,egyébként mindenben jó (sebesség,fizikum,ügyesség stb),de semmiben nem kiemelkedő,vagy extra, ezért szvsz. SOHA nem lesz klasszis játékos."

Így látom én is. Szimpatikus, jó játékos, de szerintem nem elég jó.

Apuleius 2016.05.20. 12:17:44

@keshudioo: Én valószínűleg valamivel jobb és hasznosabb játékosnak tartom Moratát, mint Te (klasszisnak semmi esetre sem), de részemről leginkább a kiegyensúlyozatlan és nem túl folyamatos teljesítményt vetném a szemére. Van olyan, hogy gyakorlatilag ő a meccs embere, majd a rákövetkező meccsen képes gyakorlatilag észrevétlen teljesítményt nyújtani.

keshudioo 2016.05.20. 12:24:56

@Apuleius: Sok igazság van benne. Nyilván, ha több meccsen nyújtaná a maximumot, mint nem, nem lenne ennyire megosztó a játéka, és én sem összegezném ennyire szélsőségesen a teljesítményét.

Azt még hozzátenném, hogy ha csak 10-15 millióba került volna, nem is szúrná annyira a szememet a dolog. Mellé jöttek mostanában azok a pletykák, hogy még perkálni a Madridnak, hogy véglegesen megtartsuk. Azért ácsi, Dybala volt 32+8m, Morata volt 20, még mennyit kellene ráfizetnünk? Ha valóban vannak kérői 50-60m körül, bizony nem keveset, annyit meg már tényleg nem ér.

keshudioo 2016.05.20. 12:26:20

jav.: @keshudioo: még perkálni _akarunk_ a Madridnak

mpite 2016.05.20. 12:32:13

@keshudioo: Kösz, pedig azt hittem mindenkinél okosabb vagyok ezzel az ötlettel :)

Apuleius 2016.05.20. 12:39:09

@keshudioo: Nem gondolom, hogy a véleményed szélsőséges lenne, csak én jobb és főleg hasznosabb játékosnak tartom. Ennyi.

Hát igen, ha 50-60 millióra kúszik az ára, nem szabad megtartani, s szerintem semmi okunk sincsen köpködni miatta a Real Madridra sem. A pletykák szerint maximum 10-15 milliót vagyunk hajlandóak ráfizetni, (vagyis 30-35 millió lenne a vége), ez még beleférhetne. A Real álláspontja alapvetően érthető, s nagy tanulság, hogy ilyen, számunkra méltatlan kondíciókba többet nem érdemes belemászni. Ha Morata nem válik be, sokat buktunk volna, így viszont aránytalanul keveset keresünk rajta. Ez van, Morata távozásával azért nem fog atomjaira hullani a Juventus támadórészlege, s egy jó igazolással még erősödhetünk is.

Rikoo 2016.05.20. 12:40:14

@Apuleius: én ezt másképp látom. Sztem a legnagyobb problémája, hogy a játékstílusa nem illik az olasz első osztályban. Ebből is adódik, hogy elbizonytalanodik folyamatosan. Kiváncsi lennék milyen, hogyha a Bundesligaban játszana pl. ahol rendkívül sok terület adódik, de akár mondhatnám bármelyik bajnokságot az olasz és a spanyolon kívül. Ha önbizalommal telve várná a meccseket akkor biztos vagyok benne, hogy képes lehet kiemelkedőt alkotni. A legnagyobb probléma nála nem a képességeiben van hanem a fejében. Ebből is adódik, hogy nem bírja kihasználni a helyzeteit. Meggyőződésem, hogy megfelelő mentális felkészüléssel képes lehet klasszis lenni akár a Premier Leagueben vagy a Bundesligaban.

Apuleius 2016.05.20. 12:53:51

@Rikoo: "Sztem a legnagyobb problémája, hogy a játékstílusa nem illik az olasz első osztályban."

Mire gondolsz pontosan? Hogy a zártabb védelmek és a kevesebb szabad terület miatt nem működik igazán jól Olaszországban? Én alapvetően nagyon hasonló játékosnak láttam Spanyolországban is, s mikor leigazoltuk sem feltételeztem róla, hogy ő lesz az új Trezeguet.

Rikoo 2016.05.20. 12:59:50

@Apuleius: pontosan erre. Ezért mondtam, hogy ez a két bajnokság nem illik hozzá. Egyébként a Realban képes volt 8 gólt lőni az utolsó szezonjában, pedig csak csere volt végig. És minden gólja kontratámadásból volt szinte.

Apuleius 2016.05.20. 13:11:16

@Rikoo: Értem, lehet, hogy tényleg így van. Egyre valószínűbb, hogy Anglia lesz a következő állomás, így hamarosan alkalmunk lesz megbizonyosodni a kérdésről. Alapvetően szerintem hasonlóan látjuk a kérdést, én úgy fogalmaztam, hogy nem képes folyamatos jó teljesítményre, Te azt írtad, hogy a legnagyobb probléma a fejében van, s szerintem mindketten pontosan ugyanarról beszélünk. Az ingadozó formának az okát én is a fejében és nem a lábában keresném. Ha ott megtalálná valaki a megfelelő hangolást, sokkal több is kijöhetne belőle.

Zsöné 2016.05.20. 13:35:09

@.Buldeo: Dybala - Pogba az érem egyik oldala ( akik bejöttek ), de azért bőven van ellenpélda is. Mekkora sztár lesz, Ő az új xy, etc, etc.

venember83 2016.05.20. 13:36:27

@Apuleius: az idei évben szerintem megzavarta a folyamatos duma, hogy mi lesz vele, megy vissza a Madridba, amely csapatot nyilván szereti, vagy marad Torinóban, netán harmadik klub lesz a befutó... Egész évben mintha nem tudott volna a futballra figyelni igazándiból.

babo0410 2016.05.20. 15:17:36

@keshudioo: Quagliarellara gondoltam. De szerintem értetted. És igen is sületlenség volt amit leírtál. Én elolvasom mindenki hsz-eit, a tieidet is, mert szerintem azért van a blog, hogy vitatkozzunk. Lehet kissé erősen fogalmaztam, ezért akkor elnézést is kérek. De az nem megoldás, hogy csak azokat olvassuk akikkel egyetértünk és folyamatosan bologatunk egymásnak. Az a blog halála lenne szerintem.

Drughi Di Bianconeri 2016.05.20. 15:38:18

@babo0410: Nem te vagy "Ödön" az Il nostro Calcio FB-oldaláról ? :D

mpite 2016.05.20. 15:50:53

@venember83: Pár hónapja még ő maga is mondta, hogy nagyon zavarja ez a bizonytalanság:

juventuz.blog.hu/2016/03/23/morata_mihamarabb_tisztazni_akarja_a_jovot

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1901) bajnokság (3556) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (979) elemzés (40) előzetes (896) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1703) játékosokról (10315) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2506) meccsek (4370) mercato (4304) nyilatkozat (7718) Olasz Kupa (335) összefoglaló (442) pletyka (4313) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (307) video (233) Címkefelhő
süti beállítások módosítása