Barzagli szeretne megfiatalodni

barzagli_andrea_mosoly.jpgAndrea Barzagli szívesen lenne pár évvel fiatalabb annak érdekében, hogy még sok-sok szezont lehúzzon zebracsíkosban.

A 34 éves játékos a szerződéshosszabbítás küszöbén áll, s így további egy évig kötelezheti el magát szeretett csapata mellett. A játékos azonban azzal is tisztában van, hogy nincs már sok hátra pályafutásából.

"Szeretnék pár évvel fiatalabb lenni, mert akkor pár évvel tovább maradhatnék itt." - mesélte a védő a Tuttosportnak.

"Amikor aláírtam a Juventushoz, úgy gondoltam, hogy ez a legnagyobb lehetőség a karrierem során. Bárcsak ez a lehetőség korábban kopogtatott volna az ajtón.

A 2006-os világbajnokság után bíztam benne, hogy csatlakozhatok egy nagy csapathoz, de ez sajnos akkor még nem történt meg. A klubok nem hittek benne, hogy magas szinten is képes vagyok futballozni, vagy csak nem tettek lépéseket a megszerzésem érdekében.

Amikor a Juve érdeklődni kezdett irántam, feltettem magamban a kérdés, hogy valóban képes vagyok-e a legmagasabb szinten játszani. Megmutattam, hogy képes vagyok. Néha bánkódom a korom miatt, mert szerettem volna ezen a színvonalon több évet eltölteni."

A rutinos játékost arról is kérdezték melyik fontosabb számára, a sorozatban az ötödik Scudetto vagy a veretlenségi rekord?

"Mindkettő nagyon fontos. Megnyerni sorozatban az ötödik bajnokságot rendkívüli lenne, ehhez pedig már nagyon közel vagyunk. Klubtörténelmet írunk és reméljük ezt a továbbiakban is folytatni tudjuk.

A veretlenségi rekordot beállítani, amellett hogy Buffon megdöntötte a kapott gólok nélküli játékpercek rekordját, már csak hab a tortán.

Védő vagyok, s néha szeretnék pár személyes rekordot is tartani. Ez egy egyéni elégtétel lenne, hiszen nagyon keményen dolgozunk a hátsó alakzatban.

Komolyra fordítva a szót, amikor azt mondjuk, hogy az egész csapat védekezik, az nem csak üres sallang. Ha figyelmesen nézed a mérkőzéseket, láthatod ezt.

Természetesen szükség van erős játékosokra hátul, hiszen pár beívelés óhatatlanul is feltörheti a védvonalat, ilyenkor pedig egy párharc zajlik a védő és a támadó között.

Erős védelmünk van, s bárki játszik is ezen csapatrészben, szállítjuk az eredményeket. Ezen kívül nálunk játszik Buffon is, aki biztonságot sugároz hátul." - zárta mondandóját a játékos.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr878655432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2016.04.22. 18:15:42

A legnagyobb tanár. Professzor.
Ez a faszi nem kérdez. Csak csinálja.
Etalon CB.

tomi123123 2016.04.22. 18:18:52

Remélem még sokáig velünk marad.
Imádom!!! A legjobb védő a világon!!!!!!!!

Jozef26 2016.04.22. 19:00:42

Őszintén szólva, amikor a csapathoz érkezett szerintem senki nem gondolta róla, hogy ennyire jó védő. Szerencsére jó helyezkedéssel valamennyire kompenzálni lehet a gyorsaságot, így pár év még lehet a lábaiban. Egyáltalán nem látszik rajta, hogy csökkenne az intenzitása.

keshudioo 2016.04.22. 19:14:57

<3

@Jozef26: Mennyire kiröhögtük szegényt, 300.000 euróért jött öregen Németországból, ahol sosem teljesített jól. Befogta mindenki száját. :)

Jozef26 2016.04.22. 19:24:47

Konkrétan azt se tudtam, hogy a Wolfsburg-ban játszik. Voltak/Vannak Marotta-nak érdekes húzásai. Na ő volt az egyik legjobb :)

Kukszi 2016.04.22. 19:54:18

@MdewC:
+1
Remélem még 2 évig itt marad velünk, mint Buffon.
A statisztika magáért beszél, ha vak is valaki hogy lássa top10 középső védő a világon!

Zsöné 2016.04.22. 20:18:16

Tiszteletre méltó ember és hatalmas sportember!
Remélem néhány évig velünk marad.

Nathas 2016.04.22. 20:49:13

Bárcsak tényleg megfiatalodhatna...

Leram7 2016.04.22. 22:39:18

Egy ikon számomra, 3 jó éve még van szerintem, mert nagyon jó a fizikai állapota.

Lippi anno kivitte a vb-re, tehát már régen sem volt ügyetlen, de nálunk mutatta meg igazán.

Mindig teszi a dolgát, nem rinyál, egy igazi példakép.

Remélem még sokat láthatjuk zebra mezben!

Drughi Di Bianconeri 2016.04.22. 22:40:44

Imádom, El Dottore ! :D

A világ legjobb védője, alázatos,szerény,szerethető figura,példaértékű mind szakmai,mind emberi vonatkozásban.

Én is csak azt az 1et sajnálom,amit a Tanár úr önnön maga: nem jött korábban,vagy nem fiatalabb 1 pár évvel :(

Azért bízom benne,hogy sérülésmentesen bírja még nálunk pár évig,és kitanítja Rugani-t a szakma csínja-bínjára ! :)

Ádám.84 2016.04.23. 00:14:59

@MdewC: +1!
Bárcsak Buffonnal együtt nem öregednének egy perccel se többet.

rockitbaby 2016.04.23. 06:16:12

Voltak már annó 2006-ban is pletykák róla, hogy megvennénk a nyáron, alán ont Cannavaro helyére/cseréjének. Akkor a botrány miatt a Palermo a Wolfsburgnak adta el 25 millióért. Hiszek benne, hogy a sors mindenképp azt akarta, hogy itt legyen. A lelki szemeim előtt hamarabb felesjlik a kép, mikor Chiellini visszavonul, de az ővé nem. Ahogy a jó bor korral nemesedik, és a sebessége sem kopott meg. Bírom én Giorgio-t is, de jelen állás szerint ha 4 védővel játszunk Barza-Bonu a legerősebb. Mélyen csalódnék, ha majd 100 év múlva a visszavonulása után nem kapna a klubnál állást.

JuventusFanatikus 2016.04.23. 09:20:43

A világ legjobb védője.Remek fogás volt.Bárcsak tényleg megfiatalodna, mert nagy szükségünk van rá.Ahogy öregszik egyre jobb lesz.Lehet, hogy nem gyors, de a tökéletes helyezkedésével ezt kompenzálja.Sebészi pontosságúak a szerelései és nagyon ritkán kap sárga lapot, annak is egy része taktikai szabálytalanság miatt van.Viselkedése példaértékű, egy rossz szó sem hagyta el a száját.Remélem Rugani elsajátítja mind a három védőnk specialitását.Szerintem sajnos csak 2018-ig marad és Buffon is.Ez komoly érvágás lesz, hogy két tanár is elhagyja a csapatot.Remélem Barzagli kap posztot a vezetőségben Buffonal és Chiellinivel.Chiellini mellesleg közgazdász.

Cannavaro 2016.04.23. 13:23:31

Remélem Rugani eltanul tőle mindent amit tud! :)
Sosem gondoltam, hogy ekkora színvonalat képvisel! Félelmetesen jó védő, igazi Elegáns olasz védő, mint Nesta volt! Nálam, bár nem Juvés volt, Ő volt a világ eddigi legjobb védője, akit láttam focizni! Remélem Rugani eltanulja azt az eleganciát is, és Barza papára is rátesz egy lapáttal! :)

2016.04.23. 14:00:21

Én már akkor szerettem volna nálunk látni, amikor visszaléptünk a b-ből. Már akkor felmerült a neve, de nem lett belőle semmi. Én is szeretném, ha egy tízessel fiatalabb lenne.

Rikoo 2016.04.23. 15:28:54

juventuz.blog.hu/2011/01/27/hivatalos_barzagli_a_juventus_jatekosa
Érdemes végigolvasni a kommenteket. Nekem ez a kedvencem: Kellett Barzagli, mint lufiárusnak a nyílzápor. Miután a meglévő két Amaurink (Amauri és Iaquinta) mellé vettünk egy harmadik Amaurit is (Toni), már időszerű volt szerezni még egy Grossot is.:DDD

alexGicamo 2016.04.23. 19:37:25

@juve1986: Hasonlóak az érzéseim, mint neked , annyi különbséggel, hogy engem Paolo Maldinire emlékeztet . Én őt szerettem és tiszteltem annyira, mint te Nestát . Bár Nesta is elképesztően jó védő volt . A kedvenc védőhármasom anno a Maldini - Nesta - Cannavaro volt .
Mi is szeretünk Barzamackó !
Remélem, még sokáig velünk maradsz !
FORZA JUVENTUS PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása