Allegri garanciákat vár a Juventustól

allegri_massimiliano_marottaval.jpgA La Gazzetta dello Sport állítása szerint Massimiliano Allegri garanciákat kért a Juventustól az átigazolási piac várható műveleteit illetően, mielőtt meghosszabbítaná szerződését a torinói klubnál.

A Juventus mesterének szerződéshosszabbítása már hetek óta lóg a levegőben, s ugyan mindkét fél megerősítette, hogy a papírmunka formalitásnak ígérkezik csupán, az aláírások mindeddig nem kerültek rá az új kontraktusra.

La Gazzetta dello Sport mai száma arról számolt be, hogy Allegri egyeztetéseket kezdeményezett a klub igazgatóinál, amely során a felek tisztázhatják a klub terveit, mielőtt a mester elkötelezné magát.

Allegri mindenképpen szeretné, ha a következő szezonok során olyan kerettel dolgozhatna, amelynek reális célja lehet a Bajnokok Ligája meghódítása, s tisztán akar látni Paul Pogba és Álvaro Morata jövőjének ügyében is.

Mindemellett Allegri azt várja a Juventus igazgatóitól, hogy eloszlassák a Chelsea érdeklődésével, valamint Leonardo Bonucci esetleges távozásával kapcsolatos pletykákat, s tisztázni kívánja, hogy kik lesznek a nyári átigazolási időszak legfőbb célpontjai.

A viharosan távozó Antonio Conte örökébe lépő Allegri idén ismét közel került ahhoz, hogy csapata duplázzon Olaszországban, hiszen a bajnokságban kilenc pont előnyt halmozott fel, míg az Olasz Kupa fináléjában a szebb napokat megélt AC Milant kell majd legyűrni.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr598644126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2016.04.19. 15:02:53

Ez jó, akkor ennyi erővel Allegrivel szemben is lehet garanciákat követelni. Ez pedig egy véget nem érő párbeszéd, amelynek a vége ajtócsapkodás.

Dartagnanxy 2016.04.19. 15:09:44

@venember83: Allegri bizonyított és a vele szembeni elvárásokat nem lehet garantálni. Viszont a Juventus megteheti azt, hogy eladja Pogbát, Moratát, Bonuccit és Cuadradót is elengedi, Allegri pedig ismét építhet egy csapatot, amit már kétszer meg kellett tennie (érkezésekor és tavaly, Tevez, Pirlo és Vidal távozása után). Értelemszerűen ezt nem szeretné ismét megfutni, amikor egy Premier League csapatnál a segge alá tolnák a fél világot.

A duplázás jövőre számára nem lenne kihívás, lévén Olaszországban kiemelkedően erős ez a keret. A BL-hez viszont az kell, hogy a csapatot egyben tartsák és ERŐSÍTSÉK. Erre lehet garanciákat adni, lévén pénzügyi döntések.

Jövőre kizárólag a BL megnyerése lehet a célkitűzés, ha a vezetőség nem ezt tűzi ki maga elé, akkor érthető lesz Allegri távozása.
Szerintem egyébként is max egy évet marad nálunk Allegri. Ha megnyerjük a BL-t, akkor azért megy el, ha nem nyerjük meg, akkor pedig azért.

m.martin91 2016.04.19. 15:15:40

Itt annyi a lényeg, hogy kik érkeznek nyáron. Hiába vár Allegri garanciákat, ha nagy pénzű, játszani nem akaró bohócokat igazolunk, akik történetesen nagy névnek számítanak. Akkor ki lesz a felelős? Marotta, aki idehozza őket, vagy Allegri, aki nem tudja beépíteni őket?

Juveboy92 2016.04.19. 15:22:13

@m.martin91: ennyire nem kell belemélyülni, Allegri megmondta hogy amíg matematikailag nem biztosítottuk be a bajnoki cîmet nem foglalkoznak a kérdéssel, utána tárgyalnak erről ami formalitás kb ...újságoknak meg írni kell vmit h fogyjon a lap és felkavarják az álló vizet :))

pedronegroo 2016.04.19. 15:42:36

Idén elég reális lett volna a BL döntő látva a többi csapat gyengélkedését mégis elhasaltunk köszönhetően többek között a rossz alapozásnak és az ebből adódó sok sérülésnek. Tehát ha Allegri garanciát akar akkor ő is vállaljon garanciát arra hogy a csapatot megfelelően felkészíti minden sorozatra mind erőnlétileg mind taktikailag.
De nyilvánvalóan nem lehet ilyen dolgokra garanciát vállalni. Az hogy mondjuk Pogba marad vagy megy ahhoz pl. vajmi köze van Marottának. A játékos dönt ha menni akar, nem tudjuk idekényszeríteni. Szóval erre nincs ember a világon aki garanciát vállalna. Az edző és a vezetőség közt eddig is bizalmi alapon működtek a dolgok és ez így van rendjén. Allegri inkább örüljön hogy ilyen vezetőségünk van mert a világon nincs még egy ilyen akik a szezon eleji bénázást így tolerálták volna. Szóval a vezetők már bizonyosságot tettek arról hogy kiállnak mellette és a játékosok se hagyták cserben a nehéz pillanatokban. Ha meg nagyon erőlködik akkor mehet ahogy Conte is. A Juventusnál Marottáék felelnek az átigazolásokért az edzőnek a csapat felkészítése a feladata és ezt Allegrinek is tudomásul kell venni.

Barolo4 2016.04.19. 15:45:28

@Dartagnanxy: +1
Szerintem amúgy teljesen jogos lenne egy ilyen igény Allegri részéről. Amennyiben idén duplázunk (reméljük, hogy így lesz), és nem erősödik a csapat, akkor ő kb. csak bukhat a jövő éven. Most biztosan vannak jó ajánlatai máshonnan is. Szerintem amúgy maradni fog. Forza Juventus!

pedronegroo 2016.04.19. 15:56:26

A JUVENTUS garancia arra hogy mindig a legnagyobb célokért és csak a győzelemért küzd. Ennyi. Ha ez még Allegri-nek nem esett volna le akkor nincs itt helye. A JUVENTUS Pogba-val vagy Pogba nélkül is ugyanúgy a győztes utat kell járnia nincsenek kifogások.

Forza Juve 2016.04.19. 16:01:40

Milyen igény, egy ekkora cégnél egy alkalmazottnak nem lehet ilyen igénye. Maradni fog Allegri, de nagyon hasonló a duma, mint Conte idejében, aki nem kapta meg cuadradot es sírva felállt a padrol, Allegrinek itt nincs ugyan úgy semmi lehetősége sertodni, meg garanciát várni. Jövőre Bl-T akarunk nyerni, ezt varja, oke Ennyi lesz, jatekosok terén, vagy sikerül le igazolni vagy sem az adott játékosokat, ha nem jönnek a B verziók. Ha Allegri feláll, jon egy másik edző, Sousa vagy Di Francesco, nagyjából ennyi a helyzet.

RuidaRobert 2016.04.19. 16:08:40

@Juveboy92: Én is legyintenék rá, de a Gazzetta reggel hozta le ezt a cikket, Allegri déli nyilatkozata pedig igencsak megerősíti.

"Ez a keret előtt fantasztikus jövő áll, de ahhoz, hogy a BL-ben is eredményesek legyünk tovább kell fejlődnünk. A klubnak át kell gondolnia az átigazolásokat."

Egyébként Pogba megtartása kötelező jellegű, tekintve Marchisio helyzetét.
Morata és Cuadrado közül pedig az egyiket szintén meg kell tudni tartani.
Amennyiben nem sikerül, a De Sciglio + Berardi duó pótolni tudja.

Rikoo 2016.04.19. 16:12:50

@RuidaRobert: De Sciglio, Lichsteiner jobboldallal Nem nagyon kell BL-győzelemről álmodozni. Egyébként Allegri okosan csinálja, mert pontosan tudja, hogy megcsinálhatja ezt a vezetőséggel. Jelenleg jobb edzőt Nem tudnának nála szerezni akivel a BL-re is esélyünk lenne.

Apuleius 2016.04.19. 16:30:09

Olyan déjà vu érzésem van, valami hasonló történt Conte távozása előtt is...

Grinta 2016.04.19. 16:34:53

Mindig végletekben gondolkodtok...Pl-Allegri mit képzel hogy követelőzik?+ultimátumot ad.Pedig csak annyi van hogy tisztán akar látni.Semmi gond nincs itt,szerződéshosszabbítás meg a kupagyőzelem után realizálódik.

pedronegroo 2016.04.19. 16:36:31

@Apuleius: Most simán aláírnám azt a sztorit. :)))

Apuleius 2016.04.19. 16:48:41

@pedronegroo: Tudom, de az a baj, hogy az eset messze túlmutat Allegri személyén, s nagyon nem jó, ha valamiért mindig ugyanoda jutunk vissza. Allegri személye érdektelen, a történet arról szól, hogy a Juventus képes-e a Európában is versenyképes csapatot építeni.

Grinta 2016.04.19. 16:57:42

@Apuleius: Versenyképes csapatunk van így is.Vannak nálunk erősebbek?Biztosan,a Bl győzelmet nem lehet garantálni,még számukra sem

MdewC 2016.04.19. 17:04:21

@pedronegroo: "Most simán aláírnám azt a sztorit."

Úgy látom, hogy te mindenképp megint valami vergődést szeretnél látni, stabil építkezés helyett mi? :)

Mert én már nagyon unom, hogy minden nyáron valamilyen tüzet kell oltani, bár ha ez az ára, hogy a következő szezonban megnyerjünk mindent, akkor legyen.

pedronegroo 2016.04.19. 17:09:50

@Apuleius: Tavaly közel voltunk ehhez a célhoz idén megint kicsit eltávolodtunk. Ha reálisan nézzük a Juventus hosszútávon is most már közel tud lenni az elithez de hogy a trónra üljön ahhoz nekünk nagy adag szerencse is kell. És ha össze is jön majd valamikor az akkor is valamiféle pünkösdi királyság lesz én nem látom hogy a 90-es évek végi és 2000-es évek eleji dominanciánkat belátható időn belül visszaszerezzük vagy egyáltalán valaha.

pedronegroo 2016.04.19. 17:13:04

@MdewC: Csak legyünk következetesek. Ha Conte kívánságaira nemet mondtunk.... Ráadásul felszabadul az olasz válogatottnál az edzői poszt. Ezt a véletlent. :)

Apuleius 2016.04.19. 17:13:54

@Grinta: Azt hiszem most elbeszélsz a mondandóm és a lényeg mellett. A jelenlegi Juventus szerintem is versenyképes, azonban a fenti pletyka szerint Allegri (és a szurkolók) számára az a kérdés, hogy a keret egyben marad-e, a vezetőség eladja-e egyes kulcsjátékosait, illetve azokat miként kívánja pótolni. A mostani csapat versenyképes, azonban egy rossz mercato változtathat ezen.

Apuleius 2016.04.19. 17:16:34

@pedronegroo: Pillanatnyilag az a kérdés, hogy a jelenlegi szintet tartani tudjuk-e, esetleg erősödünk kicsit, netalán a kulcsjátékosok eligazolnak, s gyengülünk. Egyáltalán nem olyan magától értetődő, hogy közel maradunk az elithez. Nagyon is sok múlik a nyári mercatón.

Grinta 2016.04.19. 17:18:07

@Apuleius: Én eggyáltalán nem aggódok.Nem aggódtam akkor sem,mikor mindenki lemondott rólunk a bajnokságban.Értik a dolgukat,mindazok akik a Juventus-ért dolgoznak.Bízzunk már bennük,ennyi szép siker után

pedronegroo 2016.04.19. 17:23:10

@Apuleius: Cavani, Touré, Beradi szerintem a szinten tartáshoz minimum elég. :)) Pogba meg ráér még elmenni a Barca-ba levezetni annyira még nem rossz hogy ott játsszon. :))

Rivendell 2016.04.19. 17:33:42

@pedronegroo: ki fog futni a BL-ben,Khedira vagy Touré?:D

Jozef26 2016.04.19. 17:34:41

Ha jól tudom nyáron is csak olyan játékosok távoztak (Tevez, Pirlo, Vidal, Coman), akik el akartak menni, szóval Allegrinek inkább a játékosokat kellene körbekérdeznie, hogy mik a szándékuk a jövőre nézve.

Zsöné 2016.04.19. 17:42:23

@pedronegroo: Teljesen igazad van. Nagyon jól látod a helyzetet.

pedronegroo 2016.04.19. 17:42:33

@Rivendell: Azt nem tudom. :) Én biztos nem. :) De miért, szerinted nem lesznek sérültek? :) Honnan ez az optimizmus?? :)

pedronegroo 2016.04.19. 17:44:15

@Zsöné: Váóó! "Mitiszó" barátom? Ilyet ritkán mondanak itt nekem, gyere máskor is. :)

Apuleius 2016.04.19. 17:59:57

@pedronegroo: "Cavani, Touré, Beradi szerintem a szinten tartáshoz minimum elég. :))"

Ez így valóban nagyon szép, már csak az a kérdés (gondolom Allegri számára is), hogy kik távoznak nyáron. Tourét egyébként én nem szeretném.

Apuleius 2016.04.19. 18:01:37

@Grinta: Én sem aggódom, a kérdés azonban ettől még adott és teljességgel jogos.

Rikoo 2016.04.19. 18:07:39

@Apuleius: én biztos vagyok benne, hogy a nyári mercaton egy szinttel feljebb tudunk lépni. Igazából a kulcsemberek közül csak Pogba helyzete kérdéses.

niccolo 2016.04.19. 18:07:41

@Zsöné: @pedronegroo: erre mondják :zsák a foltját!

Apuleius 2016.04.19. 18:09:15

@Rikoo: "Igazából a kulcsemberek közül csak Pogba helyzete kérdéses."

Azért a csapat egyik legfontosabb kulcsjátékosáról beszélünk, akit egyáltalán nem lenne egyszerű pótolni.

danimester1 2016.04.19. 18:09:28

Beszélhetünk itt formalitásról,de nem olyan a helyzet.Nyílván szeretne némi garanciát (bár nem ez a megfelelő szó),hogy megerősítik a keretet,ami persze megint sok összetevőből áll,így nem lehet garanciát adni sem az érkezők sem a távozók tekintetében.Arra sincs semmi,hogy jövőre triplázunk,duplázunk vagy egyáltalán nyerünk valamit.Szerintem a garancia csak annyiról szól,hogy ne a "zs" tervek jöjjenek mint pl. utolsó pillanatos hasznavehetetlen Hernanes.Nem nagy kérés és nem is teljesíthetetlen.Azonban elsősorban ezt a gyenge erőnléti stábot tegyék rendbe,mert ez a legfontosabb.

Rikoo 2016.04.19. 18:19:16

@Apuleius: ezt nem lehet előre tudni. Lehet, hogy sikerülne helyette két olyan játékost szerezni akik még magasabb szinten tudnák segíteni a csapatot. Nem lenne egyszerű az biztos. De lehet, hogy abból az árból egy világklasszis csatár érkezne aki egymaga húzza a csapatot, mint Higuain a Napolit. Csak a Juventus fényévekkel jobb, mint a Napoli. Egyébként én biztos vagyok benne, hogy Pogba még mindig maradni fog legalább egy szezont. Az edzéseken is látni, hogy milyen jól érzi magát, mikor a mesterrel szórakoznak illetve Torinót, mint várost is szereti. Illetve okosan kezeli a helyzetet szerintem. Tudja, hogy más csapatban nem lenne ekkora hype mögötte. Nálunk ő a SZTÁR, máshol pedig csak egy lenne közülük.

Apuleius 2016.04.19. 18:32:31

@Rikoo: Talán így lenne, talán nem. Ezt piszkosul nehéz lenne most megjósolni. Pogbát mindenesetre sokkal nehezebb lenne pótolni, mint ahogyan azt sokan gondolják itt a blogon.

Drughi Di Bianconeri 2016.04.19. 19:55:56

@Apuleius:
"Olyan déjà vu érzésem van, valami hasonló történt Conte távozása előtt is... "

Én is így érzek, azért bízom benne,hogy nem hasonló végkifejlettel fog ez a tárgyalás is véget érni...

Talán vmivel jobb a gazdasági helyzetünk,mint akkor és Allegri sem olyan makacs,mint Conte.

Mostanra úgy érzem,hogy maradjon Allegri legalább még 1 évet - bár a későbbiekben örülnék Deschampsnak vagy Sousanak- ,mert ki tudja: lenne e még 1szer olyan szerencsénk,mint Vele és anno Conte-val.

Jövőre egyértelműen a BL-nek kell a prioritásnak lennie,mert OK,hogy oda jókora szerencse is kell,de ha mi is stabil elődöntősök tudnánk lenni,az már óriási előrelépés lenne.
Oda pedig még bőven kell erősíteni,illetve 1 komolyabb szakemberekből álló orvosi/erőnléti stábot szerződtetni.

Azok akik örülnének,ha Allegri és a vezetőség nem jutna dűlőre és amiatt Max távozna,csak gratulálni tudok !
Pláne,hogy mindenféle zsoldos,kivénhedt Yaya Touréknak örülnének !

Rivendell 2016.04.19. 20:11:55

@Drughi Di Bianconeri: Én mindig Allegri mellett voltam,de ha nem lesz képes változtatni a rotáláson és a pihentetésen,akkor nálam is a kapu nyitva lenne.

venember83 2016.04.19. 20:34:43

@Rikoo: "De lehet, hogy abból az árból egy világklasszis csatár érkezne aki egymaga húzza a csapatot, mint Higuain a Napolit."

A Napolit csak a bajnokságban tudja a hátára venni Híguain, BL-hez már kevés, a Juventusnak pedig a BL-ben is sikerre kell törnie. Aki pedig elég nagy klasszis ahhoz, hogy húzza a Juventust BL-ben, az inkább az angolokhoz vagy valamelyik spanyol óriáshoz igazol, netán Párizsba, mert ezekkel a klubokkal nem tudja és remélhetőleg nem is akarja felvenni a versenyt az Öreg Hölgy.

Rikoo 2016.04.19. 20:51:47

@venember83: és ha netán pont Párizsból érkezne Cavani?
Egyébként csak példát próbáltam felhozni, hogy előre nem lehet tudni mit váltana ki Pogba esetleges távozása.

west30 2016.04.20. 04:33:47

@Rivendell: Azert annyira nem rotal o rosszul ahol van is ra lehetoseg,pl a szeleken vagy elol nem volt problema.Ruganit fosott betenni(valamilyen szinten jogosan)ez igaz,a kozeppalya viszont tragedia,ha kivesszuk a Mrachisio-Pogba kettos kozul az egyiket tul nagy a minosegi romlas.Khedira elmegy,de a fel szezonban serult,Pereyra egesz szezonban serult volt,Asamoahrol mar ne is beszeljunk.Maradt Sturaro,Hernanes es Lemina aki szinten most epult fel.Na ne mond hogy ez nem okozna gondot a vilagon abrmelyik edzonek :)

Rivendell 2016.04.20. 08:34:37

@west30: azért manapság van bőven merítési lehetősége...Hernyo-Lemina-Sturaro sérültek?

MdewC 2016.04.20. 09:43:50

Ha Marci felépülése lassul és még Pogba sincs, akkor elég érdekes őszi szezon elé néznénk. Őket együtt sztem nem lehet pótolni.

Ádám.84 2016.04.20. 09:56:11

@MdewC: azt hiszem, hogy elég finoman fogalmaztál...

west30 2016.04.20. 14:26:09

@Rivendell: Nos ok kivetelesen nem,de te oket olyan jatekosoknak tartod oket akiket erdemes betenni a kezdobe?megprobalta Allegri es sok siker nem lett belole,a Juventus pedig -12pontos hatranyban volt,vagyis bohockodasra lehetoseg nem volt adott,talan az utobbi 2-3 fordulora lett lazabb a helyzet,viszont ott volt a bl bucsu.Heti 1 meccset mindnekinek ki kellene birni.Biztosan csinalhatna Allegri jobban ,de ha rossz rotaciorol beszelunk nezzuk meg az idei Barcelonat,hol van a Juventus attol.

Rivendell 2016.04.20. 15:27:18

@west30: a szezon vége felé a bajnokságban ők is jók,pláne miután Higut el is tiltották.
Ha a bajnokságra sem megfelelőek Allegriék számára,akkor meg minek hozták ide őket.

Rivendell 2016.04.20. 15:30:46

@west30: Barcanal más a gond,na ott tényleg nincsenek normálisabb cserejátékosok,de a lazább bajnokikra és mondjuk kupasorozatra lehetne pihentetni,nem kell minden fronton nyerni,bőven elég 1 BL-bajnokság kombo fixen,márpedig azt megoldhatták volna a kezdő alapján,hiába xar a kezdő védelmük is.

náluk azért nem kicsit ludas a vezetőség is,mert kellett volna 1-2 cserét is igazolni.Arda azért játszatva lett a kötelező pihenő után,de rajta kívül hozták még Vidalt,akit viszont keveset játszat és ez LE baja,bár nem tudom sérült,vagy sem...lehet őt érdemes lenne elhozni,nem igazán kegyeltje LE-nek és azért nem ügyetlen a srác,bár ezzel a névvel:DDD

west30 2016.04.21. 06:22:50

@Rivendell: Lenyegeben ez gond,a letszam rendben csak a minoseg,hasznossag hianyik ezekbol a jatekosokbol.Egy ujabb Vidal biztosan nagy siker lenne :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10214) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4284) mercato (4268) nyilatkozat (7631) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása