Mandžukić vagy Morata távozik a Juventustól?

mandzukic_es_morata_golorom.jpgAz olasz sajtó azt valószínűsíti, hogy a Juventus nyáron bizonyosan megválik majd Mario Mandžukićtól vagy Álvaro Moratától, s a klub a Paris Saint-Germain alkalmazásában álló Edinson Cavanit teszi majd meg legfőbb nyári célpontjának.

A Tuttosport mai száma szerint a zebramezes támadók egyike távozni fog Torinóból, s a horvát válogatott iránt az angol bajnoki szezon meglepetéscsapatát, a Leicester City-t üldöző Tottenham Hotspur érdeklődik, amely 20-25 millió eurót fizetne a játékosért.

Mandžukić esetleges értékesítéséből befolyó összeg segítségével, egy 20 millió eurós ajánlattal a Juventus megpróbálná jobb belátásra bírni a Real Madridot, amely azt tervezi, hogy élve opciós visszavásárlási jogával, visszarendeli Madridba egykori játékosát, Moratát.

A két klub közötti megállapodás értelmében, a Real Madrid nyáron 30 millió euro fejében szerezheti vissza a támadót, akit a spanyol csapat elnöke, Florentino Pérez haszonnal szeretne továbbadni valamelyik Premier League-ben szereplő érdeklődőnek. 

A madridiak által fizetendő 30 millió euró megfelelő pénzalap lehet ahhoz, hogy a Juventus lépéseket tegyen legfontosabb célpontja, Cavani felé. Amennyiben ez a forgatókönyv valósulna meg, úgy a torinói klub igazgatói ellenállnak majd a Tottenham Hotspur közeledésének, s Mandžukić maradna az Öreg Hölgy szolgálatában.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr818602050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pavel1988 2016.04.13. 12:08:04

Mandzukic a kedvenc csatárom, de őt kéne elengedni.
Klasszis szint, de neki szélről belőtt labdák kellenek. A Leicesterbe sem illene be, de helyette hozzunk egy mozgékonyabb és gyorsabb befejező csatárt, mint Lukaku vagy Cavani.

Zsöné 2016.04.13. 12:16:37

Imádom Mandzukicot, de 25 milláért mehet.
Morata pont annyit ér, mint amennyit fizettünk érte.

Rivendell 2016.04.13. 12:18:05

A Mandžukić esetleges értékesítéséből befolyó összeggel és egy 20 millió eurós ajánlattal a Juventus megpróbálná jobb belátásra bírni a Real Madridot, amely azt tervezi, hogy élve opciós visszavásárlási jogával, visszarendeli Madridba egykori játékosát, Moratát.

ezt a bekezdést én nem értem.

most lehet csak a szerző fogalmazott rosszul,vagy én nem értem,de ez lefordítva nálam annyit tesz,hogy Mandzu ára/20-25m/ + 20m =Morata

akkor 60m az ára Moratanak? mert 20 körül hoztuk eleve

Rivendell 2016.04.13. 12:20:56

Ha Mandzuért érkezik 20-25m-s ajánlat,akkor el kell engedni,ha visszajön az vételi ára,akkor már felesleges itt tartani és akkor hozni kell 1 top csatár tehetséget és nem Cavanit....

Ha meg a REal vinné30-ért Moratat,akkor ez van....nem kell még 1 nagy összeget lerakni nekik,akkor fixre marad Zaza és ennyi,eleve lesz 2 támadóbb felfogású szélsőnk + középre 1 kreatívabb Berardi/vagy más/ és így 3 csatár elég lesz,felesleges több.

Apuleius 2016.04.13. 12:38:22

@Rivendell: Lehet, hogy én fogalmaztam félreérthetően (sőt elég valószínű), de a két összeg nem adódik össze. A lényege az, hogy a horvátért befolyó 20-25 millióból ajánlana a Juve 20 milliót Moratáért, aki így összességében 40 milliójába kerülne a klubnak.

Grinta 2016.04.13. 12:50:39

Cavani fantasztikus játékos,de most komolyan,mi is olyan csapat leszünk akik 1(Mario és Zaza)-2évre(morata)szerződtetnek játékost/csatárt??

.Bulldeo 2016.04.13. 12:50:57

@Apuleius: igen, bár ez trükkös, mert 40 millióba kerülne, de 50et takarítanánk meg egy másik játékosra, ha eladnánk a spanyolt.

Nathas 2016.04.13. 13:18:38

@Zsöné: +1

@.Buldeo: Hogy érted ezt az 50 milliós megtakarítást?

Lisandro 2016.04.13. 13:18:57

Szerintem Moratat nem lenne szabad elengedni.Meg kéne próbálni megtartani.

.Bulldeo 2016.04.13. 13:50:32

@Nathas: hát ha van 20 millió, amit Marottáék átcsúsztatnának a Madridnak, csak hogy maradjon Morata, akkor van egy "fölös" 20asunk csatárra, amit nem védőbe, középpályásba invesztálnánk, hanem csatárra. Moratát 30ért venné vissza a Madrid, szóval ha eladjuk 30ért, és hozzácsapjuk ezt a "fölös" 20ast, akkor 50ért pótolhatjuk Moratát ahelyett, hogy itt tartjuk.
tehát ha kivásárolnánk Moratát, akkor összesen 40 millióban lenne, de ha hozunk helyette mást, akkor arra meg 50 milliónk van (matematikailag).

Rocky80 2016.04.13. 13:57:32

Szerintem meg tök jó ez a csatársor így, ahogy van.

Valamelyiknek mindig ki fog jönni a lépés, aztán szállítja a gólokat. Ha meg egyszerre kettőnek, akkor habzsi-dőzsi van.

Mandzu is csak jobb lehet jövőre mert idén sérült is volt - meg be kellett illeszkednie; Morata csak jobb lehet, ráadásul fiatal is, tehát fejlődni is fog; Zaza meg szintén fiatal, meg kevés lehetőséget is kapott.
Dybala meg ha csak a felét hozza az idei évnek, az se rossz. Ja és fiatal ő is.

Inkább a kiszolgáló személyzetre kellene nagyobb hangsúlyt fektetni. Egy Danilo, meg a középpályára valaki ütős és Mandzu is fosná a gólokat.

Rocky80 2016.04.13. 14:01:25

Nyilván lehet még fejleszteni a csatársoron is, de abból a pénzből inkább hozzunk egy igazán jó jobbhátvédet, meg egy igazán jó támadó középpályást - trequartistát a nyár elején, aztán zárjuk le a mercatot korán.

Mondjuk most megint bonyolítja a helyzetet, hogy EB is lesz.

JuventusFanatikus 2016.04.13. 14:02:28

@Rocky80: Én is így gondolom, inkább hozzunk egy irányítót és egy jobbszélsőt.

Spider81 2016.04.13. 14:59:04

Isco - 30 millio euro
Darmian - 15 millio
...es marad a csatarsor
Szerintem egy kozepso vedo is kellene,allitolag a lestrapalt Vermalen is a kepben van 5 millio euroert vagy Benatia 20-ert!

Pavel1988 2016.04.13. 15:00:41

Teljesen egyértelmű, hogy első egy box to box középpályás és egy jobb hátvéd igazolása lenne a legfontosabb. Viszont ha Mandzsóért tényleg kifizetik a 25-öt és Zazáért a 30-at akkor abból az 55 millióból lehetne hozni egy Berardit és egy Cavanit úgy 5-15 millió ráfizetéssel.

Ez elenyésző összegnek számítana és jelentős erősítés lenne. Cavani fizetés többletével mondjuk nem kalkuláltam.

Pavel1988 2016.04.13. 15:03:32

@Spider81:
Szerintem ha védőt hozunk az legyen fiatal, Barzaglinak van még két éve a klubnál és Rugani így sem kapott elég lehetőséget.

Vagy hozzunk egy Cáceres féle (hajlandó vagyok padozni) védőt vagy egy fiatal tehetséget. Top korban levő sérülékeny védők leigazolása nagy pénzkidobás lenne a jelenlegi helyzetünkben.

Watakuki 2016.04.13. 15:05:57

@Spider81: Isco nem fog 30 millióért mozdulni sehova sem.

juve28adam 2016.04.13. 15:16:17

Tőlem aztán mindkettő mehetne.

Rivendell 2016.04.13. 15:44:57

Lényeg

olyanokat kell leigazolni,akik nem lesznek ott az EB-n...olcsóbban is jövünk és frissek is lesznek az új igazolások.

Darmian az MU-ban a legxarabb játékos kb,nem hiszem hogy őkéne nekünk,akkor már inkább Danilo.

Felőlem jöhetne Benatia középre a kölcsönös opcióval,mert akkor ráér jövőre fizetni középső védőért és ez nekünk nagy előny lenne most,mert minden forrást a jobbosba és 1 kreatív kp-re kell fordítani.

Csatárt akkor kell max hozni,ha valaki megy,de ha meg megy,akkor a bevételt ki kell egészíteni és 1 tehetséges srácot kell hozni,aki kezdő akar lenni és nem fix kispadost.

Amúgy szerintem 50-55m-ból lazán lehetne kivitelezni a mercatot,ha meg csatár is kell,akkor meg olyan 60-65m,bár ez csökkenthető eladásokkal is,mer vannak feleslegek ergo Pogba eladása nélkül is megoldható a frissítés + egyben a hiányposztok megoldása minőséggel.

Pogba meg akor fog távozni,ha a Real tényleg elviszi Hazardot,mert akkor Conte tuti kiadja a parancsot,hogy irány Pogba-ért.

Nathas 2016.04.13. 16:01:08

@.Buldeo: Áhá! Most már megvan :)

Zsöné 2016.04.13. 17:05:34

Egyszerű ez:
Morata ki - Isco be
Coman ki - Benatia be
Mandzukic ki (+10 milla) - Cavani be

biancineri101 2016.04.13. 17:19:29

@Rocky80: Azért arra ne számíts, hogy egy olasz csapatban egyik szélen Alex Sandro a másikon meg egy Danilo fog elől futkározni hogy kiszolgálja a csatárt :D

Rocky80 2016.04.13. 17:54:33

@biancineri101: mindegy nekem kicsoda, csak Sandro szint legyen. ;-)

Rocky80 2016.04.13. 17:57:09

@Zsöné: nem látom a jobb oldalra ki jött. Illetve a 4 csatárt sem.

DegerFaCan 2016.04.13. 18:31:35

jobbra nem tudom miért akartok venni másokat.
van egy Stephan aki gondolom nem lesz harmadik számú... mert vagy véglegesítjük Cuadot (tehát őt vesszük), vagy Cuadrado helyére veszünk valakit. de Cuad meg még jobbra valaki biztos nem jön :)

tehát ha marad a csapat ahogy most van az kb 35 milla (Cuad meg Lemina végleg(kölcsön hosszabbítást hülyeségnek tartom a marseille részéről)

és akkor még csak tartottuk a szintet...

ToTTy-Juve 2016.04.13. 18:59:27

Mandzu és Cavani sosem alkotna jó párost. Ha egyiknek menni kell, akkor Morata maradjon (bár szerintem Ő mindenképpen) és Mandzut kell beáldozni. Bár én Cavanit ki nem állhatom és remélem sosem látom Juve mezben :D

attila027 2016.04.13. 19:25:01

Én szerintem morotát aggyuk el mandukic meg maragyon

Rocky80 2016.04.13. 19:48:37

@DegerFaCan: Jobbra csak azért kell, mert Cuad nem egészen védő, Lichti meg nem egészen támadó (plusz egyre öregebb, illetve idegesítőbb).

Illetve azért, mert látjuk, hogy Alex Sandro személyében lehet azért univerzális játékost találni a szélre, aki mind védekezésben, mind támadásban megállja a helyét, tehát 21. századi, kicsit mindenes játékos. Lichti kicsit old school és egydimenziós.

Voltaképpen ha nem láttuk volna idén Sandrot, jó lenne Lichti is. :D

Rocky80 2016.04.13. 19:50:27

Szerintem Lichtit az érdemei elismerésének a kiemelt hangsúlyozásával adjuk el Angliába vagy Kínába.

Zsöné 2016.04.14. 19:02:08

@Rocky80: Szerintem 3-5-2-ben nem feltétlen szükséges a 4 csatár.
Dybala maradna. Jelen pillanatban úgy néz ki, hogy a Morata - Zaza - Mandzukic trióért kapnánk sacc 80 millát, amiből 2 kezdő szintü csatár jöhetne (Cavani).
4. csatárnak max kukázni kellene egy padot tűrő veteránt ( Mario Gomes, Pazzini)
Jobb oldal valóban lemaradt. Ha nem marad Cuadrado, akkor Danilo egy próbát megérne, esetleg Van der Wiel a Psg-ből, netán De Siglio a Milanból.

Rikoo 2016.04.14. 19:15:00

@attila027: Jesus Christ!! Ez mlyen nyelv?

Grinta 2016.04.14. 20:10:06

@Zsöné: Te most komolyan mondod hogy a négy rendelkezésre álló csatárunkból adjunk el hármat?Úgy hogy most alakítottuk át a nyáron ezt a szekciót... 4.számú csatárnak láttunk már épp elég ilyen minőséget akit te említessz(Bendtner,Anelka,Toni).Danilo pedig egy olyan játékos aki egy próbát megérne szerinted-hát ne 20millióért próbálkozzunk már 1jobbhátvéddel vagy bejön vagy nem játékot játszani...

Zsöné 2016.04.14. 20:28:08

@Grinta: 4. számú csatárnak - éves szinten elenyésző játékperccel - tökéletesen megfelene.
Daniloval nagyon nem lőnénk mellé - max annyira mint Sandroval.
És igen. Komolyan gondolom.

Grinta 2016.04.14. 20:35:35

@Zsöné: Akkor több kérdésem nincs.Annyit még hozzátennék,hogy az éves szinten elenyésző játékpercet kapó 4.számú csatárunk lőtte a győztes gólt a Napolinak...ami megváltoztatott sokmindent

Rikoo 2016.04.14. 21:58:16

@Grinta: Danilora egyértelműen szükségünk van, ha tetszik, ha nem. 20 millió semmi érte. Amit a Portoban nyújtott legalább a dupláját éri.

Grinta 2016.04.14. 22:56:50

@Rikoo: Nem igazán látom miért lenne "egyértelműen" szükségünk rá.Emlékeim szerint nagyon ritka eset volt ebben a szezonban hogy a két legtámadóbb szélsővédőnk Sandro és Cuadrado egyszerre lett volna a pályán.Egy kezemen megtudnám számolni hányszor fordult elő.

Rikoo 2016.04.14. 23:28:36

@Grinta: Danilo jobb hátvéd, Cuadrado pedig jobbszélső. Teljesen más poszt.

Grinta 2016.04.14. 23:33:05

@Rikoo: Akkor gondolom teljesen véletlen játszik Lichsteiner helyett...amúgy eredeti posztja tényleg támadó

Rikoo 2016.04.14. 23:34:53

@Grinta: azért játszik Lichsteiner helyett, mert 3-5-2-ben sehol máshol nincs helye.

Grinta 2016.04.14. 23:39:14

@Rikoo: De mivel ezt a taktikát játsszuk,így jobbhátvédnek számít.Ezt jobban nem tudom érzékeltetni.

Rikoo 2016.04.14. 23:42:39

@Grinta: nem vagyok biztos benne, hogy a jövőben ez lenne az első számú taktika. Abban, viszont remélem megegyezünk, hogy a svájci erős lejtmenetben van a szívműtéte óta és egyébként is Danilo jóval magasabb szintű játékos, ha megnézzük, hogy a Portoban milyen szinten játszott. Számomra egyértelmű, hogy Daniloval végre két klasszis szélsővédőnk lenne.

Grinta 2016.04.14. 23:51:33

@Rikoo: A Juventusnak ez a taktika fekszik a legjobban.Ez a jelenlegi állapotot tükrözi.Ha a nyáron jön Berardi vagy más játékos aki támadó típusú,akkor elkezdődhet a számháború,hogy elöl hárman...a többit meg sakkozzuk ki.Lichtsteiner-ről annyit hogy Én nem kedveltem igazán sose.Vannak hibái,köztük az idegrendszere is.De ritka jó megbízható védő,akivel stabil a védelem,és a mentalitása is kiváló.Az hogy Danilo magasabb szintű játékos lenne azt Én nem látom.Portóban biztos jó volt,gondolom támadásban erős.Viszont itt védekezni kell,azt meg a svájci magas szinten teszi.Én nem cserélném le1Danilora.Már elnézést.És mondom ezt úgy hogy nem rajongok Stephanért,mert azért technikailag nem valami varázslatos a tárháza.De a stabilitás az első

Rikoo 2016.04.15. 00:39:18

@Grinta: Danilo jobban játszott a Portoban, mint Alex Sandro mind támadásban mind védekezésben. És láthatjuk Sanyi mit csinál nálunk. Mind a ketten olyanok voltak, mint két fal a szélén. Stefi 32 és erős lejtmenetbe kezdett sajnos, egyébként a megbízhatóságához hozzátartozik, hogy borzasztóan helyezkedik így azért nem feltétlenül annyira megbízható. Ami, viszont kétségtelen, hogy van egy játékstílusa amit mindig minden körülmények között hozni tud. Ahhoz, hogy egy szinttel feljebb tudjunk lépni ahhoz hozzátartozik, hogy erre a posztra is legyen egy olyan jó játékosunk, mint Alex Sandro a másik oldalon.

Grinta 2016.04.15. 09:54:07

@Rikoo: Tettszik ez a vita,ez visz minket előre,ezt szeretném leszögezni.Semmi bajom Danilo-val pedig akár ezt a képet is festhettem magamról.Pedig csak annyi hogy nem vagyok vele.Ha figyelmesen olvasod a hozzászólásokat,akkor tudod hogy az Én véleményem az hogy nem a legjobb játékost kell megtalálni,hanem a legjobbat ami a rendszerbe passzol.A Porto és a Juventus játékstílusában azért jelentős különbségek fedezhetőek fel.Én nem gondolom hogy a Juventus felállna 2 ilyen támadó tipusú játékossal a szélen.Legyen az bármilyen felállás,négy vagy ötvédős rendszer.Az egyik oldalra ezért sokkal inkább kell egy kevésbé támadó szellemű játékos,aki megbízhatóságban verhetetlen,nem kockáztat feleslegesen,hozza amit tud.Tehát elsősorban védőerényeket vonultat fel,és nem rohangászik össze-vissza,mint azt teszi példának okáért D.Alves.Számunkra sokkal inkább reális célnak érzem pl.Vsaljko leigazolását arra az oldalra.A stílusa miatt is.Most nem is igazán a nevekről szeretnék vitázni,inkább a stílusról.

DegerFaCan 2016.04.15. 11:45:45

oké értem. tehát akkor nézzük a managerezőket :D
Lichtsteinert adjuk el, meg Hernanest, meg Pereyrát, meg Sturarót, meg Khedirát, meg Padoint, meg Asamoaht, Pogbát, meg Cacerest, meg Netót, meg Zazát, meg Moratát, meg Mandzukicot, Favillit kölcsönbe, Ruganit (eleddig ezt mondtátok) kölcsönbe. (ha valakit kihagytam bocs)

Maradt Buff-Barza-Chiello-Bonu-Marchisio-Dybala.
azt a maradék pár ember meg 450 millióból megvesszük. meg a befolyt pénzekből :)

DegerFaCan 2016.04.15. 11:50:15

ja vételi oldal:

cserekapus: Perin-védő: Benatia-meg még valaki; középpályára: hadd ne soroljam :D
csatárposztot sem akarom (bár lett volna kedvem összeírogatni de meetingem lesz és elfáradtam a gondolattól is :D )

nyugodtan játsszátok ezt le managerben, biztos ott menni fog, de akkor nme ismeritek a geopol helyzetet meg a reálértékeket közgazd ismereteket. és ez nem bántás vagy felvágás akart lenni, csak kicsit stabilabb értékeléseket várok :/
pl.: Stephant szintúgy sokszor rühellem, de eladod (kizárt hogy áron felül) és azonnal KÉT ember kell venned jobb oldalra nem csak egyet... nem logikus, jövőre várok Stephan pótlást csak.

Nathas 2016.04.15. 12:03:52

@Rikoo: Én a seggemet verném a földhöz, ha Danilot le sikerülne igazolni. A 3-5-2 eszméletlen lenne Sandroval és Daniloval, de a 4 védős rendszert is meg tudnák oldani, csak kevesebb szabadságot kapnának (óriási pechje van, hogy Carvajal ott van a Realban posztján, mert ő is piszok jó).

Zsöné 2016.04.15. 12:29:54

@DegerFaCan:
Középső középpályára 7 ember elég lehetne:

Marci / Sturaro - Isco / Hernanes - Pogba / Lemina

Padoin szerencsemalac ( Khedira, ASa, Pereyra out )

Széleken:

Sandro / Evra - Danilo / Lichti

Grinta 2016.04.15. 12:33:16

@DegerFaCan: Megmondom őszintén minden általad leírt dologgal egyetértek.Pedig Én egyszerű gyerek vagyok,józan paraszt ésszel megáldva.Ezért írtam néhány hete hogy ez nem Panini album,ahol csereberéljük a matricákat...Itt mindenki kivágna mindenkit a faxba

JuventusFanatikus 2016.04.15. 15:00:11

@Grinta: @DegerFaCan: Itt tényleg sokan úgy vannak, hogy ha van pár rossz meccse a játékosnak, akkor repülhet, pedig ez nem a Real Madrid.
Akit én elküldenék az:
-Hernanes: volt 2 jó meccse, de nem tudott sokkal többet nyújtani.
-Pereyra: nem sokat játszott idén, de amikor a pályán volt, akkor nem csinált értékelhetőt.Tavaly nem volt rossz szezonja, de nagyon sérülékeny.
-Cáceres: kár, hogy télen nem adtuk el, mert nagyon rosszul jött ez a sérülés, de ki tudta.Ő is a folyamatos sérülései miatt gondolom, hogy mennie kell, de ez felől ő dönt, nem vezetőség.Nem lenne rossz játékos, de ezek a sérülések...
Akiket mások elküldenék:
-Rugani: őt én semmiképpen nem adnám kölcsön, most nagyon beindult, meg a jövő világklasszis védője lehet.
-Lichtsteiner: még egy évet kibír
-Sturaro: lehet, hogy nem nagyon technikás, de kell egy ilyen harcos a csapatba
-Khedira: van mikor jól játszik, van mikor nem.Cserének jó lenne, annak is érkezett, de közben elment Vidal.remélem csere is lesz, csak nagy a fizetése.
-Lemina: nem sokat láttuk játszani, de mikor játszott, akkor bíztató volt, még egy esélyt mindenféleképpen megérdemel
-Pogba: pótolható, de ha nem muszáj ne adjuk el, mert égető fontosan, nem kell a pénzt, csak akkor menjen, ha akar.
-Asamoah: sokszor megmutatta, hogy jó játékos, csak az a sok sérülés...
-Zaza: ilyen jó cserét nem találunk máshol, aki csereként beállva eltud dönteni egy meccset és küzd.Egyetlen hibája a sok szabálytalanság.
-Morata: sok helyzetet kihagy, de küzd, ami nagyon fontos és csapatjátékban is jó
-Mandžukić: nem úgy játszik, mint eddigi csapataiban, de képes eldönteni egy meccset és védekezésben is odateszi magát.Legnagyobb probléma, hogy nem kap beíveléseket, ami neki a specialitása.
Én következő szezontól a 3-4-1-2-őt favorizálnám.
Érkezők:
-Kanté
-Çalhanoğlu
-Darmian
-egy középső védő
Én egy ilyen mercatoval boldog lennék és nem lenne olyan nagy játékosmozgás és a fiatalítás is meglenne.

Rikoo 2016.04.16. 02:19:42

@Grinta: szerintem ez az asszimetrikus felállás az idei keretre vonatkozik. Danilo és Alex Sandro nem véletlenül szélsővédők és nem támadók. Úgyan brazil mindkettő, tehát technikásabb és támadóbb stílusú védők, de nem véletlenül védők. Mindkettő fantasztikus 1-1-ben védekezésben. Erősek és remekül tudják az egész oldalt bejátszani támadásban és védekezésben egyaránt. Vrsajklo soha nem fogja semmilyen téren megközelíteni ezt a két játékost. Teljesen más. Nem véletlen, hogy a veterán Srna még mindig a kezdő a válogatottban. Óriási igazolás lenne Danilo. Szerintem 3 létfontosságú poszt van amit meg fognak nyáron erősíteni és a jobbvédő vagy jobbszél az közte van. Hozzáteszem Vrsaljko nem erősítés ő csak egy játékos aki a keret részét képezné. Erősen kétlem, hogy egy BL-győzelemre pályázó csapat vele képzelné el a jobboldalát. Nem rossz játékos, de teljesen átlagos.

Grinta 2016.04.16. 10:53:00

@Rikoo: Abban igazad van hogy ez az asszimetrikus felállás az idei keretre vonatkozik...Mert eddig 1 ilyen támadó szellemű hátvéddel sem rendelkeztünk,és ez már jó időre visszavezethető.Nem nagyon tudom elképzelni,hogy a másik oldalra is ilyen jellegű játékos érkezzen.Mert ez mégiscsak egy Olasz csapat,ahol a védekezés mindenek felett áll.Ez ellen lehet tiltakozni kézzel lábbal,de ezek az úgynevezett hagyományaink.Stabilitás.Mint már elmondtam nem a legjobb játékost keressük,hanem a legjobbat aki a rendszerbe passzol.Az nem ugyanaz.Vrsaljko nevét csak a stílus miatt említettem,nem szeretnék neveknél leragadni,írhattam volna Darmiant is ennyi erővel.Az pedig hogy nemtudta kiszorítani Srnát nem jelenti azt hogy rossz játékos lenne.Mellesleg Srna a Horvát válogatott csapatkapitánya.Azt pedig nem szokás csak úgy leváltogatni.A Champions League egy érdekes kérdés.Nyilván minden nagycsapat megszeretné nyerni.De ez már az utóbbi időben átment rögeszmévé.A 2000-es években még közel sem csak az döntött el egy sikeres szezont,hogy megnyerte-e az aktuális csapat a bl-t.Ma pedig úgy beszélünk róla,mintha élet halál kérdése lenne.És ez nem csak ránk igaz.Barca,Bayern,Real...Ha "csak" a bajnokságot+kupát nyerik meg,már lassan úgy vélekednek az emberek,mintha nem lenne sikeres szezon,csak mert esetleg kiestek a legjobb 8között.Sajnos végletekben gondolkodunk

MDaniel98 2016.04.16. 14:47:18

A 4 csatárunkból MAXIMUM 2-t szabad elengedni, a leglogikusabb döntés pedig a Zaza, Morata páros lenne, de megfelelő ajánlat esetén 25+ megválhatunk Mandzutól is, viszont, akkor az előbb említett 2-ből valakinek maradni kellene, viszont mivel Morata megtartása nem egészen a mi akaratunktól függ, vagy ha igen, akkor az nagyon drága lesz, ezért Zaza marasztalása tűnik a leglogikusabb lépésnek.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása