Marotta: "Bizonyos játékvezetői teljesítmények fájdalmasak"

marotta_beppe_sajtotajekoztato_2.jpgA Juventus szédületes, finálénak is beillő meccsen szerzett kétgólos vezetést a Bayern München ellen, azonban végül, erősen kifogásolható játékvezetői ténykedés mellett, a hosszabbításban 4:2-es vereséget szenvedett, így búcsúzott a Bajnokok Ligájától.

"Álvaro Morata érvénytelenített találata megváltoztatta volna a mérkőzés arculatát. Ezen a szinten bizonyos hibáknak komoly ára van, s hatalmas különbséget jelentenek." - nyilatkozta a Juventus igazgatója, Beppe Marotta  a mérkőzés lefújását követően.

"Nem feladatom, hogy kifogásokat keressek, de bízom benne, hogy a jövőben az olasz labdarúgás nagyobb védelmet kap majd. Bizonyos játékvezetői teljesítmények fájdalmasak.

Szeretném kihangsúlyozni a srácok fantasztikus teljesítményét és elismerés illeti az edzőnket. Nem szabad megfeledkezni a Bayern minőségéről sem.

Közel jártunk ahhoz, hogy valami emlékezeteset érjünk el, s nagyon sajnáljuk, mert csak másfél perc volt hátra a végéig. Most ki kell törölnünk ezt az emléket, lapoznunk kell és a vasárnapi Torino elleni rangadóra kell gondolnunk. Jó teljesítményt akarunk nyújtani, különösképpen, mert a versenyfutás a Serie A-ban teljesen nyitott még."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr348488600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juveteam 2016.03.17. 08:14:15

Nem szabad a jàtèkvezetöket hibàztatni,bàrmennyire is fàj..

Quentin_KR 2016.03.17. 08:27:56

Sok dolgot nem értek. Minden tiszteletem Allegrié. És nem képzelem hogy bármit is jobban tudnék csinálni mint ő. Mégis úgy érzem, az amit a meccsre kitalált fantasztikus volt, de tönkretette két cserével. Nem voltam egyedül aki Morata és Cuadrado lecserélésénél felszisszent: Biztos hogy jó lesz ez így? Beállunk a kapunk elé feladva a kontrák lehetőségét? Morata és néha Cuadrado lekötött 3-4 bajor védőt. Ezt mi feladtuk és 10 emberrel támadtak. Az eredményét sajnos tudjuk. Egy szavam sem lett volna ha kikapunk 2:0-ra vagy 3:1-re mert az benne lett volna. DE 0:2-es vezetésről elbukni.... hajnalig forgolódtam annyira csalódott vagyok. Ezzel a védelemmel ráadásul a bajern nem fog döntőt játszani az tuti. Ha most megkapja a barca, real, psg egyikét akkor még elődöntőt sem...

pedronegroo 2016.03.17. 08:32:50

Kettő nullról egy olasz csapatnak nem szabad kikapni még egy Bayern-től sem, a bírókkal meg mindig csak a vesztesek foglalkoznak mi nem vagyunk azok egyszerűen ez a "bajor étterem" túl drága volt nekünk. Tovább kell lépnünk, le kell vonni a megfelelő következtetéseket, én csak egy dologra szeretnék választ hogy míg a bajnokságban senki nem tud nekünk gólt rúgni addig ezek a "német majmok" hogy lőhetnek nekünk hatot???

Knob 2016.03.17. 08:35:29

@Quentin_KR: Teljesen egyet kell, hogy értsek. Nagyszerű volt a hozzáállás és a taktika is. Minden úgy ment ahogyan kell és úgy láttam a srácokban az elszántságot, mint még soha ebben az idényben. De így van, Allergi elbaszta... nem kicsit, nagyon. Kizárólag az Ő felelőssége ez a 4:2. És értsétek úgy, hogy a 0:2 is az Ő felelőssége, szóval amit felépített azt pár perc alatt tönkretette. Nagyon sajnálom ami történt és amint mondtad is, a tegnapi Bayernben nem volt meg a továbbjutás, bennünk viszont annál inkább...és valóban...ez sokkal fájóbb.

venember83 2016.03.17. 08:38:21

@pedronegroo: nem lehet kivédekezni kilencven percet a Bayern ellen, lássuk be. Egyszerűen kellett volna pl. egy Cavani, aki berúgja mindazt, ami helyzet adódik. Volt ilyen Morata, Cuadrado és Lichti előtt is, nem tették. Most Mandzut nem írom, mert Isten tudja, milyen fizikai állapotban van.

pedronegroo 2016.03.17. 08:40:44

@Quentin_KR: Tipikus olasz mentalitásra vall Allegri cseréi, 2:0 -ról majd kivédekezzük aztán ugyanaz lett mint az első meccsen mikor magunkra húztuk a bajorokat, okos....
Ezt a meccset én se fogom tudni feldolgozni mert simán a kezünkben volt a továbbjutás csak nem a 2:0-t kellett volna tartani hanem simán 3 vagy 4:0-ra lelépni őket aztán viszlát.

Kukszi 2016.03.17. 08:46:40

Hetvegen Torino!
Borzalmasan nehéz átállítani a fejeket egy Bl- meccsről egy bajnokira, és mindezt egy-két nap alatt, de muszáj lesz!

Torinóról mit lehet tudni, milyen formàban vannak?

Juveboy92 2016.03.17. 08:51:03

@Quentin_KR: Azért álltunk szerintem vissza , hogy beosszuk az energiákat...ekkora pressinget Bayern ellen lefújásig nem lehet tartani...én nem szisszentem fel , mert kellett végére friss erő...arra viszont nem számítottam hogy Mandzukic ilyen gusztustalanul flegmán áll be, Morataval ellentétbe sose támadta ellenfelet, sose ment labdáért rendre 2-3 utemmel lemaradt ellenfél 16-osa előtt, ha Bayern támadott nem zárt vissza csak kullogott es nezte mitcsinalnak a bajorok a csapattarsaival...pedig az lett volna a dolga hogy terrorba tartsa védelmét Bayernnek , teret nyitva ezzel a kontrákra, és a szezon összeségében nézve , sokkal inkább várhattuk volna el Mandzukictól a jó teljesítményt, mint a spanyoltól... annál a helyzetnél is amit Sturaro , végül nagyon csúnyán felédurrantott, Mandzukic szànalmas flegma középre Neuer kezébe pöckölt "lövése" előzött meg amit bekellett volna bombázni.. az hogy utána Sturaro felé bombázta nem volt elég higgadt , de mikor itt páran elküldik pi...ba Torinoból elfelejtik h ki miatt lett 2-2 a mérkőzés ... szóval nálam a mérkőzés abszolút citromdíjasa Mandzukic...és sztem Moratát abszolút frusztrálja Mandzukic jelenléte a csapatba, hogy egy ilyen flegma ember előtte van, és sztem ezért is gyenge más meccseken , minden tiszteletem a horváté lőtt fontos gólokat is , de sokszor amellett hogy olyan flegmán sétálgat mint tnap tette , eléggé tapló is, szóval lehet hogy sokat darál elől de csak akkor mikor van kedve játszani , szóval sztem abszolút nem ilyen jellemzőkkel bíró csatárt kellett volna hozni nyáron :)

Lord Viktor 2016.03.17. 08:53:00

Nehéz még most is higgadtan beszélni erről a meccsről meg úgy általában a párharcról. Hatalmasat játszottak a srácok, és minden elismerés megilleti őket. Nagyon közel jártunk ahhoz, amit nagyon kevés csapat mondhat el magáról a nemzetközi porondon, nevezetesen hogy legyőzte a Bayernt a saját otthonában. Ha a végén még a sok helyzetből egy bemegy, és 4-3-ra nyertek volna, azt mondanám reális eredmény született, mert a két csapat között nem volt két gól, még egy is alig.
Sajnos a csapatnak még mindig szoknia kell, fel kell nőnie ehhez a szinthez.
A játékvezetői tévedések bármennyire is fájóak, nem voltak ordítóak, Morata éppen hogy nem volt lesen, ráadásul a szituáció is hirtelen adódott. Bántó, de mégis nem elsősorban a bírókban kell keresni a hibát, hanem magunkban.
Először mert ugyanúgy kaptunk három gólt is, mint Torinóban azt a kettőt, foggal-körömmel védekezve, beszorítva a kapu elé. Nem tudom, hogy a Bayern volt ennyire sokáig ennyire jó, vagy mi fáradtunk el, de ezen ment el a dolog. Morata Mandzukicra cseréje szerintem előre eltervezett, nem pedig meccs közben átgondolt döntés volt, szerintem Zaza több zavart tudott volna kelteni. Cuadrado lecserélését sem értettem, Pereyra nem tudta hozni azt a szintet.
A kihagyott helyzetek pedig megbosszulták magukat, vicces, hogy több kaput eltaláló lövésünk volt, mint a bajoroknak. 11 kapura tartó lövésből 2 gól, ez egy ilyen szintű csapat ellen hatalmas luxus, nekik 8-ból ment be 4!
Az olasz futball és a saját megítélésünk szempontjából továbbra is azt mondom, ezt a csoportkörben szúrtuk el. Ez egy negyed-, de inkább egy elődöntőnek méltó párharc volt, de úgy másodiknak lenni, hogy az előtted lévő csapatot oda-vissza verted, nincs erre jobb szó, lúzer dolog.
A németek f@szát szopkodó Szabics pedig visszamehet a magyar futballtörténelem szemétdombjára, ez a Juve igenis a legjobb 8 csapat között van Európában, sőt.
A köcsög bajoroknak pedig ez egy hatalmas ébresztő, hogy a nevetséges védelmük egy Barca, de még egy Real vagy PSG ellen is kevés lesz. És itt jegyezném meg, hogy nagyon úgy néz ki, hogy címvédés lesz, ugyanis egyelőre nem látom, hogy ki tudná megállítani ezt a Bárszalonnát.

danimester1 2016.03.17. 08:55:17

Szerintem a két csapat fizikai állapota volt ami eldöntötte a meccset (szerintem erre vártak ill. számítottak is a bajorok nem véletlenül engedték át a játékot az elején).Elsősorban ezért buktunk,majd a cserék és a "káttenácsó".Semmi extra nem kellett volna a helyzet kihasználáson kívül és azon,hogy kibírjunk átkozott 2 percet.Remélem levonják a tanulságot és hajlandóak lesznek úgy igazolni,hogy legyen a keretünkben olyan játékos,játékosok akik képesek egyedül is egy-egy meccs eldöntésére.Jelenleg néhány kivételtől eltekintve nincsenek ilyenek a keretben vagy sérült(ek).A bíró valóban "elnézte" a lest-leseket az első és a második meccsen ,de ez nem lehet mentség arra,hogy a helyzeteinket nem értékesítjük.(mondhatnám fele-fele alapon "tévedtek")
Beppe:"Nem feladatom, hogy kifogásokat keressek"... Ezt remélem a mercatora is érti,mert ezt a keretet meg kell erősíteni minden poszton és eljutottunk oda,hogy a "foltozgatás",félmegoldások,kiöregedő sztárocskák (magas fizuval!) és tehetségek (van már elég!) nem fognak minket olyan szinten segíteni,hogy mind három fronton esélyesként induljunk.Azaz inkább a Bl-re gondolok,mert otthon még mindig mi vagyunk a legjobbak.Ezért elvárás a scudetto és a kupa begyűjtése idén (is).

Lord Viktor 2016.03.17. 08:56:01

@Kukszi: Most őszintén, kit érdekel? A Serie A 13. helyezett csapatát le kell lépni simán, sőt inkább keményen, nagy különbséggel, amiért volt pofájuk röhögni rajtunk a bajnokság elején, amikor még előrébb voltak, mint mi.

pedronegroo 2016.03.17. 08:57:23

@venember83: 2:0 után Sacchi szavai jutottak eszembe: "Allegri megelégszik azzal ha nyer a csapata, és ez a gyengeség jele" és mennyire igaza lett...

Rivendell 2016.03.17. 09:00:16

@pedronegroo: erre se lehet igazán fogni,mert a helyzetek megvoltak.

Morata-Cuad lecserélése baromság volt,de még így is atombiztosra lehetet volna hozni 0:3-ra az elejét

pedronegroo 2016.03.17. 09:08:56

@Rivendell: nem tudom, egyelőre még nem tudok magamhoz térni, egy megnyert meccset így elbukni... egyszerűen nem tudunk a BL-ben dominálni csak a szerencsén múlik meddig jutunk mi magunk nem vagyunk képesek kezünkbe venni a sorsunkat nem látom hogyan kerülhetnénk mi közelebb a BL elithez valami mindig hiányzik vagy valakik...

venember83 2016.03.17. 09:09:11

@pedronegroo: a tegnapi után nehéz Allegrit hibáztatnom, sajnálom. Meglepte alaposan a Bayernt, elérhető volt a továbbjutás, innen már sokkal inkább hibásnak tekinthetők a játékosok, akik nem rúgták be a harmadik gólt. De butaság hibásokat keresni jelen helyzetben. Jó volt a Juve, alaposan megizzadt a Bayern, de végül a németek kerültek ki győztesen, ők bizonyultak jobbnak. Nincs ezzel semmi baj jelenleg. A nyári elvándorlás, az őszi bukdácsolás és a torinói első félidő után ez nagyon-nagyon szép teljesítmény. Tovább kell fejleszteni a csapatot, és akkor lehet még közelebb kerülni a nagyon szűk európai elithez.

danimester1 2016.03.17. 09:09:34

@Lord Viktor: Valóban egy elődöntő szintű meccs volt.Sajnos az elmúlt 20 évben már megszokhattam szokhattuk volna,hogy a Juventus olasz menő.Rengeteg bukott Bl döntő és elveszített 11-es párharc,durván fogalmazhatnék úgyis,hogy a Juventus a Bl Roma-ja.

Rivendell 2016.03.17. 09:15:37

@pedronegroo: nekem mondod...0:2 öcsém Allegri és ez a Juve 1 BL specifikus csapat....2:2 rohadjon meg az retkes Juve faktor

így feküdtem le,de hogy én mennyit káromkodtam,páromnak mondtam is,hogy jobb ha külön ágy/szoba,mert szerintem elküldelek a bánatba,ha valami olyat mondasz/mondhatni mind1 mit mondott volna,akár 1 jó éjt puszinál is kiakadtam volna/

Én már nem hiszek ebben a keretben,hogy BL döntőzünk....Cuad távozik,sok az idős,noha ilyen felállásban,mint Tegnap Lichti és Evra is jó lehet még 1 kiélezett szezonra,de nem hiszem hogy Allegri képes lenne fejben erre fixen áttérni,pedig szerintem ezt kéne erőltetni sokkal többet a bajnokságban is,hogy fixen menjen a dolog.Csak hát Cuad helyett erre ki lenne alkalmas? max csak 1 Williant tudnék elképzelni hirtelen. Conte-nak kéne szólni,hogy passzolja le hozzánk és Cuad mehet vissza ebben az esetben:D Kp-ra kell Hernyo helyett 1 nem olasz középszer,akiben van 1 jobb szezon 30 éves korára,hanem 1 lendületes nem beszari és 1ben hajtós tkp + kéne 1 top vkp,ugye a Napoli a 2. fiók csapatunktól elhalászta a tökéletes vkp-t.....

biancineri101 2016.03.17. 09:16:03

@pedronegroo: Szerint Arrigo Sacchi tehet egy nagy szivességet... Allegri kihozta a maximumot ebből a meccsből. Kevés csapat képes a jóval erősebb Bayern ellen idegenben elmenni 0-2re majd arra kényszeríteni őket h csak fejjel legyenek képesek védekezni. Bírózni nem szeretnék de ha csak az egyik meccsen egy tisztességes bírót kapunk már tovább mentünk volna.
Tehát Allegri is és a srácok is megtették a maximumomot ezért én büszke vagyok rájuk és a mérhetetlen csalódottság ellenére mondom ezt! Allegri konkrétan lejátszotta Gardiolat aki az egyik bársonyszékből ül a másikba (Ezt csak a düh miatt mondom, mert G azt nyilatkozta h mi csak a bíróval foglalkozunk).
Forza Juve per sempre!!!!!!!

Kukszi 2016.03.17. 09:17:28

@Lord Viktor:
Ertem amit írsz, hogy daraljuk le őket, jogosan is. Csak kivancsi vagyok az ellenfélre.

Amúgy Allegriék a megfelelő következtetéseket remelem levonják a meccsből.
Pl. Hogy nem állunk be 10 emberrel védekezni mert az nem a mi stratégiánk...

Apuleius 2016.03.17. 09:21:42

Néhányan mintha tegnap néztek volna életükben először focimeccset. A tegnapi meccs után megint oda kilyukadni, hogy Allegri és Allegri mentalitása miatt dolgozta le a Bayern a hátrányt, hát nem is tudom... A Juventus lazán eldönthette volna a továbbjutás kérdését az első meccsen, Morata szabályos gólját nem adták meg (ezért pedig teljesen jogos a bíróval is foglalkozni). Nem gondolom, hogy a Juventus szándékosan állt teljesen vissza, az ellenfél a világ egyik legjobb csapata volt, amely hazai pályán játszott kb. 70 ezer néző előtt, futnia kellett az eredmény után, ez a történet nem arról szólt, hogy tudatosan nem akartunk már semmit sem csinálni, csak kihúzni valahogyan. Én a cserékben sem látok elképesztő hibákat, muszáj volt cserélni, a csapat elfáradt. Most lehet okoskodni azon, hogy a Cuadrado-Pereyra csere vajon jó volt-e, de a 89. percben talán a világ minden csapata és edzője húzott volna valami hasonlót. A hogyan az első meccsen a cserék nagyon bejöttek, most piszkosul gyengék voltak, viszont nem nagyon sorakoztak zsenik a kispadon.

Rivendell 2016.03.17. 09:27:09

nálam már a nyár a nagy kérdés.ezen túl kell lépni:(

miből teremtünk elő megfelelő összeget megfelelő játékosokra és kik lehetnének a megfelelő játékosok?

Rivendell 2016.03.17. 09:30:09

még valami

Coman esetében most mit lehetne tenni?:D mehet a bayorokhoz végleg?:DDD

Trieszt120506 2016.03.17. 09:31:41

@pedronegroo: Allegri elbaszta? talán. Csak azt felejted el, hogy teljes mértékben az ő érdeme, hogy volt egyáltalán mit elbaszni.
A két csapat kerete között egy szint különbség van, főleg a rakás sérültünkkel, ezt mégis leradírozta. Megint. Allegri a mi edzőnk.

pedronegroo 2016.03.17. 09:33:39

@Rivendell: És még mindig jobb most kiesni mint a tizedik vagy hányadik döntőt elbukni... el kell fogadni hogy valami hiányzik belőlünk és még az se mondhatjuk hogy valamilyen olasz betegség ez mivel a nagy Milan (nem a mostani) meg klasszis volt a BL-ben hozzánk képest.

venember83 2016.03.17. 09:33:58

@Rivendell: semmit, ő már a Bayern játékosa. És annak is érzi magát, szóval erről ennyit.

Forza Juve 2016.03.17. 09:37:18

Sziasztok! Coman ugy látszik beérik, de ez várható volt, nálunk es az olasz ligában semmi Nem lett volna belőle! Én nem sajnálom öt egy szálat sem! Hibáztunk a cserekkel hibáztunk az első golnal a végen meg szerencsével ki kellett volna birnunk! Ugy gondolom a hosszabbításban voltak igazán furcsa játékvezetői ítéletek! Ugye a 2. Gólnál mit keresett a pályán közepén tiago, a kezezes, a pogba lerantas! Na mindegy! Kar érte! Utkozo középpályás es egy irányító kene de nagyon! Szerintem ez lesz idén a strategia

Mixbetegállat 2016.03.17. 09:38:29

Tulajdonképpen átálltunk arra a taktikára a 2. félidőben mint amit az első meccs első félidejében toltunk.. :(

venember83 2016.03.17. 09:41:25

@Mixbetegállat: sajnos igen. De nem hiszem, hogy ez tudatos lett volna, egyszerűen fizikai és mentális fáradtság, illetve a letámadó nagyon komoly ellenfél következménye.

Mixbetegállat 2016.03.17. 09:42:53

Ez pedig Allegri hibája is bármennyire is ő építette fel a tornyot, amit aztán szépen le is rombolt.Úgy viselkedett mintha az első meccs 2. félidejét, és a második elsőjét nem a játékosok hozták volna össze hanem ajándékba kaptuk, és próbáltunk ráülni hogy megtartsuk, amikor még lehet hogy növelni is tudtuk volna.

Mixbetegállat 2016.03.17. 09:45:55

@venember83: Nem tudom, lehet.Érdekes és tanulságos meccs volt mindenféle szempontból.Remélem Allegri is, a csapat is tanul belőle.Kéne egy Isco, vagy Oscar hogy még jobban szélesíteni tudjuk a bevethető fegyverarzenált.

pedronegroo 2016.03.17. 09:46:40

@Trieszt120506: Persze hogy van szint különbség a bayern 100 eurós étteremben vacsorázik évek óta ezért olyan jól tápláltak, 10 euróból nem futja minőségi steak-re.

biancineri101 2016.03.17. 09:50:47

@Rivendell: Ha azt vesszük h minden amit tud, az hogy rángatózik, majd megtolja kifele, akkor szerintem mehet 20 milláért :D

Mixbetegállat 2016.03.17. 10:01:37

@venember83: Meg tényleg padról akik berepültek Sturaro, Pereyra még nem ez a szint.Jövőre pedig én személy szerint Lichtsteinert, és Evra-t nem nagyon szeretném ilyen meccsen a kezdőben látni.Mi a faszt akarunk ilyen szélekkel?

BellaDona 2016.03.17. 10:02:51

Mindenesetre csak nehezen térek vissza magamhoz a tegnapi meccs után. A Juve elszalasztott egy nagy lehetőséget.

Rivendell 2016.03.17. 10:06:18

@pedronegroo: én inkább 1 BL döntő buktát viselnék el,mert 2x döntőzni csak nagy csapat tud,de így minket még mindig nem tartanak számon,

biancineri101 2016.03.17. 10:43:21

@Mixbetegállat: Nem ők voltak a legjobbak de azért az hogy rajtuk ment el a meccs az erős. Ha egy csapat ilyen nyomás alá kerül, az nem a védelem hibája. Ha nyomás alá helyeznek minket az azért van, mert a csatár+középpálya+szél nem tudja megtartani a labdát. Ez csapat szinten rossz. Amúgy nem tudom milyen védelem az ami képes volna egy kapuzást hosszú távon gól nélkül kihúzni? talán a Bayern, ami maga hozza össze a gólokat? Talán a Barca ahol a védők nem kerülnek nyomás alá? talán a Real?

Magyar Közöny 2016.03.17. 10:46:45

Ez elég idegesítő:
www.nemzetisport.hu/bajnokok_ligaja_2014_2015/bl-a-juve-kiesesenek-angliaban-orulnek-a-legjobban-2489855

Az erősorrend a következő:
Barca, Bayern
Real, Psg, Juve, Atm
Mégsem vagyunk a legjobb 8 között, Sevilla ellen el lett cseszve.
Tegnap Morata, Cuadrado maradhatott volna, vagy Zaza Mandzu helyett, de Allegri bízott benne, hogy meg van a meccs, és beállt védekezni, tipikus bajor győzelem volt, Müller mindig bekotor valahogy egy gólt.
Egyben ideges vagyok, ám büszke is, mert első félidőben a nagy bayern le lett radírozva.
A mercato érdekes lesz, mert igazából nem az igazolások, hanem az eligazolások lesznek kulcsfontosságúak.

pedronegroo 2016.03.17. 11:01:42

@Magyar Közöny: Az igazság pedig az hogy se Angliában se Olaszországban nincs 4 BL szintű csapat.

Magyar Közöny 2016.03.17. 11:13:47

Ha ez a meccs meg van, akkor (ha nem a Barcát kapjuk egyből a 8 között), megint benne lettünk volna a 4-ben.

Magyar Közöny 2016.03.17. 11:15:58

@pedronegroo: Angliában (mivel legnagyobb nézettségű) sok a marketinggépezetnek megfelelő együttes van.
Sajnos a Serie A-ban valóban nincs 4, 3 is alig, de inkább 4 olasz csapat legyen, mint mindenféle orosz, francia,stb.

Rikoo 2016.03.17. 11:24:47

Ilyen szépen fogalmazni. Ez egy undorító csalás volt. Ennyire undorító bírói teljesítményt rég Nem láttam a BL-ben. Gratulálok a Fifának. Ez kell a világnak. Remélem még korruptabb lesz és még több katari vesz semmilyen múltú csapatokat. A következő csalási fejezet holnap folytatódik a sorsolásnál.

niccolo 2016.03.17. 11:44:26

@pedronegroo: bocs, németeknél van 4 bl szintű csapat?még lehet a spanyoloknál sem.

m.martin91 2016.03.17. 12:21:07

Én nem tudtam előre, hogy ki lesz a bíró, de amikor megláttam Eriksson-t, akiről mindig is köztudott volt, hogy egy idióta, már rosszat sejtettem. Persze, más sem lett volna feltétlenül jobb, mindegyik úgy hülye, ahogy van, ráadásul arrogánsak, nagyképűek is. Szerencsére nemsokára elkezdik kipróbálni a videóbírós rendszert, onnantól kezdve minden megváltozik és a futball újra igazságos(abb) lehet.

Apuleius 2016.03.17. 12:28:12

@m.martin91: Számomra már csak az a kérdés, hogy ez a videjóbíró hogyan fog működni? Ezzel sajnos nem vagyok tisztában. Lesz egy ember, aki folyamatosan nézi a felvételt, s szól a bírónak, hogy "apafej, Morata kurvára nem volt lesen", vagy ez csak egy opció lesz a játékvezető számára, s mikor bizonytalan kiszaladhat konzultálni a nézőemberrel?

m.martin91 2016.03.17. 12:33:36

@Apuleius: Szerintem inkább utóbbi, azaz, kiszaladhat konzultálni. Nyilván nem mindenféle, pálya közepén elkövetett szabálytalanság kapcsán, épp elég, ha a mérkőzést befolyásoló események miatt. Például, mint a Morata "lesgól", vagy egy kiállítás, egy tizenegyes. Ha a tegnapi meccsből indulunk ki, egy darab ilyen eset lett volna, Morata gólja. Mindössze egyszer kellett volna ezért megszakítani a játékot, ami kb. fél percet vett volna igénybe, jóval kevesebbet, mint amikor feleslegesen fetreng valaki öt percig a pályán. Simán van idő a videóbíró igénybevételére.

Trieszt120506 2016.03.17. 12:37:13

@pedronegroo: igen, de ezzel nincs mit tenni, ez még mindig a calciopoli hagyatéka. Viszont pont ezt a különbséget tudtuk eltüntetni a pályán, a küzdeni tudással, és a taktikával, még úgy is, hogy volt 'néhány' hátráltató körülmény, a sérültek, de legfőképp a k.baszott sporik mindkét meccsen.

mpite 2016.03.17. 12:38:07

@m.martin91: De tegnap emlékeim szerint még a Juve játékosai sem reklamáltak, hogy nem volt les, akkor milyen alapon állítaná meg a bíró a játékot és nézné meg a visszajátszást? Persze lehet, hogy az asszisztens nem volt olyan biztos a dolgában és ő kérné ilyen esetben... Akkor viszont a játékosoknak nagyon oda kell figyelnie amúgy, hogy hiába látják a lengő zászlót, akkor is pontosan be kell fejezni a támadást, nem elflegmázni (én Moratán tegnap ezt éreztem kicsit a gólnál).

Apuleius 2016.03.17. 12:43:01

@m.martin91: Mivel marhára nincsen időm más sportágakat nézni, s nem is igazán érdekelnek, nem tudom, hogy azok esetében ez miként működik. Én így látatlanban azt tudom elképzelni, hogy alapból lesz valamiféle kapcsolat a játékvezető és a monitort figyelő ember közben, vagyis előfordulhat olyan, hogy a partjelző lest jelent, a hülye bíró elhiszi, de az ember jelzi, hogy hohó, nem úgy van az. Szerintem ennek volna értelme, s bízom benne, hogy valami ilyesmi lesz. Én teljes mellszélességgel támogatom a videobírót, kritikán aluli, ami játékvezetés címén megy, s egy ilyen kiélezett meccsen bizony mindent megváltoztathat, ha pl. nem adják meg Morata szabályos gólját. Ezt persze nem akarnám a tegnapi meccsre kihegyezni, általánosságban nagyon sok a durva "tévedés" (persze, tudjuk, hogy bizonyos csapatoknak alapból jár a segítő szándékú tévedés).

m.martin91 2016.03.17. 12:43:56

@mpite: Igen, ez egy érdekes helyzet. Előfordulhat, még a videóbíró mellett is, hogy senki sem sejti, hogy lehet, hogy szabályos gólt szerzett és nem kéri a videóbírót. Ezt csak úgy lehet kiküszöbölni, ha valaki figyeli az eseményeket, ahogy Apuleius kolléga is mondta, és az szól a bírónak, hogy meg kéne nézni az esetet. Persze, a bírónak is látnia kell, az nem elég, hogy fentről az ember leszól, hogy mi a stájsz.

m.martin91 2016.03.17. 12:46:50

@Apuleius: Így van. Monitort figyelő ember mindenképpen kell, de ő maga biztosan nem dönthet egyedüliként, a bírónak is köze kell legyen a dologhoz. De ez így simán működhet szerintem. Én óriási videóbíró támogató vagyok, évekkel ezelőtt be kellett volna vezetni, csak a mocskos, korrupt Blatter-Platini páros miatt nem tették meg. De most már más idők jönnek.

RuidaRobert 2016.03.17. 13:18:11

Azért a leshelyzetek megoldása kérdéses lesz a videóbíróval is.

Mert gyakorlatilag csak úgy lehet megoldani, ha minden kérdéses szituációt továbbenged és utólag értékelik ki, hogy érvényes gól volt-e.

Ugyanis ha belefúj és a csatár a lefújást követően rúgja be (ahogy most tette Morata) és utólag derül ki, hogy nem volt les akkor azért elég érdekes lesz megmagyarázni, ugyani a védők+kapus+csatár sem feltétlenül úgy cselekedett volna, ha továbbengedik.

m.martin91 2016.03.17. 13:28:41

@RuidaRobert: Igen, ez egy baromi érdekes dolog, mert alapvetően tényleg csak azt lehet csinálni, hogy minden kérdéses szituációt továbbengednek, de ez hosszútávon nem biztos, hogy járható út.

Wenger nyilatkozott erről nemrég, és szerinte létezik erre megoldás:

"It depends how they do it and I think next step is for the offside to be treated like goal-line technology, exactly the same," he said. "That is the easiest step to do. All the other ideas for me are too premature but the offside can be treated very well and in a scientific way and that should be the only next step."

Piettro85 2016.03.17. 19:00:19

"Nem szabad megfeledkezni a Bayern minőségéről sem"
Akkor se feledkezzél meg róla,mikor erősítenéd majd a csapatot valami középszar Udinés bohóccal..
Feladatok: Comant véglegesíteni szépen 60M-ért a Bayernnel,ha jobb szélre 30ért Cuadot megtartjuk.Mandzsut 10ért angliába,pideont kölcsönbe a megye 2-be/elásni,Sturarot 25ért az angoloknak,Khedira és Hernya mehet 8-10/8-10M ért a Sassulohoz erősítésnek,Zazért elkérni 40M-t ,bárkitől, Rugani kölcsön,Asa és Pereyra ha nem kapják össze magukat mehetnek 2x15M ért,Lichtit selejtezni, Pogbát 100ért eladni a börszalonnának. Na,250M haszon, csapjunk mellé 100M-t és vegyünk 8 játékost! Ciao! 2védő,1vkp,1tkp,1kp,2csatár,1 szélső hátvéd.

danimester1 2016.03.17. 19:38:26

@Piettro85: Ilyen balfékeket!Nem igaz,hogy ilyen egyszerű a dolog és nem képesek megcsinálni!Helyette pedig ilyen Padoinokat,Pelusokat hoznak.Itt van Allegri,képes megint felépíteni egy Bl esélyes csapatot pár hónapon belül 8! új játékossal.
Ne vedd támadásnak,de szerintem belőled most javarészt az csalódottság beszél szerintem.Nem gondolhatod komolyan,hogy az általad vázoltak kivitelezhetőek, a kiesésünkkel kieső pénz miatt örülhetünk ha lesz egyáltalán minőségi klasszis igazolásunk és képesek leszünk az értékeket megtartani.Egyébként részben egyetértek a listáddal a távozókat illetően,de nálam Zaza azért kaphatna lehetőséget Ruganival egyetemben és Pogbát marasztalnám még.

Grinta 2016.03.17. 23:09:42

Ez kell+az kell+a faxom tudja mi kell.Hülye a bíró,szidjuk a Bayernt-mindezt ahelyett hogy megemelnénk a kalapunkat a saját csapatunk előtt.Bl esélyes csapatról beszél itt mindenki,mintha az olyan egyszerű dolog volna,és anélkül nem lehetne rajongani a Juventus-ért.Haggyjuk már.Forza Juventus,nagyon büszke vagyok a csapatra

Rivendell 2016.03.18. 09:06:59

Azért a fél keretet nem kell kidobni:D 3 új játékos elég lenne,de az a 3 minőség legyen.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása