Allegri: „Nem érdekel a bíró, a csapatomnak gratulálok”

allegri_massimiliano_uvolt.jpgMassimiliano Allegri szerint csapata túlságosan visszahúzódott, amikor a Bayern München ellen vezetést szerzett, és a mérkőzés utáni nyilatkozatában a meccsen hozott döntéseit is megindokolta.

„Kár, hogy ilyen teljesítményt követően kiesünk egy Bayern München ellen, amely rendkívüli játékosokkal rendelkezik.” - továbbította a tréner szavait a Mediaset Premium.

„A futball gyönyörű, hiszen az első félidő vége előtt egy perccel Juan Cuadrado 3-0-ra alakíthatta volna az állást, Álvaro Moratának komoly lehetőségei voltak, illetve Stephan Lichtsteiner is rendkívül fontos gólt szerezhetett volna.

Mario Mandžukić a kapust találta el a hosszabbításban, és ismét nyílttá tehettük volna a meccset a 4-2 után is.

Nem volt egyszerű 2-0-ra állni félidőben, a játékunknak volt tartása, és jobban kellett volna figyelnünk az utolsó két labdára. Mindenekelőtt az első gólnál tisztáznunk kellett volna bedobásra.”

Álvaro Morata gólját hibásan nem adta meg les miatt a játékvezető az első félidőben, ám Massimiliano Allegri nem kívánt ezzel foglalkozni.

„Semmi értelme a bíróról beszélni. Csak a csapatomnak kívánok gratulálni. Ez fontos teszt volt számunkra, és új felállással is egyenlő felekként harcoltunk a Bajnokok Ligájának egyik legnagyobb favoritjával.

Kár az eredményért, bánkódunk emiatt, de ezen túl kell tennünk magunk, mivel vasárnap jön a városi derbi, aztán a szünet alatt sikerül talpra állítani néhány sérült játékost.”

Massimiliano Allegrit a cseréiről is kérdezték, különösen meglepő volt a kiváló meccset játszó Álvaro Morata lecserélése a csapat horvát támadójára.

„Azért döntöttem Mario Mandžukić becserélése mellett, mert őt friss játékosként képesnek éreztem a labda megtartására. Úgy láttam, hogy a Bayern két apró termetű középső hátvédje nem tud majd mit kezdeni vele.

Sajnos azonban ezt követően túl mélyre húzódott, és a két hátvéd feljebb jött. Pontosabbnak kellett volna lennünk a gólszerzési lehetőségeinknél, illetve jobban kellett volna kezelnünk néhány helyzetet.

Kár, mert az egyenlítő találatnál is bölcsebbnek és határozottabbnak kellett volna lennünk. Nem tudtak sokat tenni, és nem is lett volna veszély számunkra. Hetven perc után visszaesett a ritmusunk, ilyen a futball…”

Az utolsó gólt Kingsley Coman szerezte, aki kétéves kölcsönszerződés keretében távozott a Münchenhez, és a németeknek kivásárlási joguk van a játékosra.

„Jó mérkőzést játszott, a gólnál teljesen szabad terület állt előtte. Rengeteget fejlődik, és nagyon jól tud Németországban teljesíteni, mivel a müncheniek mindenki előtt járnak nyolc lépéssel, következésképpen van területe arra, hogy bizonyítsa minőségét.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr18488694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spider81 2016.03.17. 10:05:47

Minden elismeresem Mester....azert ezeket a csereket en kielemeznem jobban....nem igazan sultek tegnap!

DINOBIZZO 2016.03.17. 10:43:03

odavágón a cseréi miatt lett újra esélyünk...most a cseréin mentek el... ilyen a football...azért nem mindegy h sturaro-t tudsz behozni padról vagy thiago-götze között vacilálsz

pedronegroo 2016.03.17. 10:45:47

Én is gratulálok Allegrinek és az egész vezetőségnek végül is az idei 8 Bl meccsből 3-at megnyertünk, fejlődünk, jól költöttük el azt a 100 milliót a nyáron....
Csak ez Bayern ne lenne akik a legutóbbi 6 meccsen annyi gólt lőttek nekünk mint amennyit idén kaptunk a bajnokságban 29 forduló alatt.
De amire igazán büszkék lehetünk az a zsinórban ötödik scudetto, ennek megnyerése az igazi diadal, nekünk már nincs időnk és energiánk holmi nemzetközi meccsekre.

JuventusFanatikus 2016.03.17. 10:49:21

Alig bírtam aludni a meccs miatt.
Szépen odatették magukat a fiúk.A második gólt remélem mindörökre bennem marad, mert az valami gyönyörű volt.Az 1. félidő végén kezdtem elhinni, hogy továbbjutunk, de sajnos nem így lett.Csodálkoztam, hogy Khedira elég jó volt és nem adott el labdákat és stabilabb volt vele a középpálya.Sajnos nem jöttek be cserék, de ezt ki gondolta volna.A 2. gól után totál összeomlottunk.A csapattal nagyon meg vagyok elégedve, látszott a Juve szív.Én Allegrivel is megvagyok elégedve.Ezek az emberek mind HŐSÖK!Egytől egyig aki pályán volt és harcolt és Allegri is.Büszkén, felemelt fejjel estünk ki a BL-ből és én is nagyon büszke vagyok a Juventusra és arra, hogy juventino lehetek.
FORZA JUVE PER SEMPRE!!!!!

Magyar Közöny 2016.03.17. 11:30:00

Nem szokásom bírózni, de ha ezt megadják, akkor a 2. félidőben már nem lett volna miről beszélni:
index.hu/sport/futball/2016/bl/2016/03/17/a_nem_lesgol_ami_megvaltoztathatta_volna_a_bayern-juvet/

Magyar Közöny 2016.03.17. 11:32:59

A külföldi szaksajtó is ezzel van tele, azért ez nem akármilyen tévedés.
4 gólt meg nem rúgtak volna egy félidő alatt, arra még a Barca sem képes

sleepy8 2016.03.17. 11:34:45

A tegnapi kommentekkel megint bebizonyosodott hogy rengeteg itt az elmeroggyant.

Khedira-Sturaro cserenek az egész blog tapsikolni szokott, mert Khedira ugye szar.

Egy edzőt mondjatok már aki a Mandzu-Zaza párosból utóbbit választja.

Cuadrado meg Morata a seggukon vették a levegőt, még jó hogy lehozta őket.

De alapból is milyen vicces, hogy itt 2-3 emberen kívül mindenki sima vereséget várt. Hát kurvára nem lett sima, de most is csak a sírás megy, meg Allegri így baszta el, úgy baszta el.

Tegnap egy dolog történt; bebizonyította a csapat, hogy kulcsjátékosok nélkül is az európai elit tagja a Juventus!

mpite 2016.03.17. 11:46:54

Szerintem az idő múlásával egyre többen csak arra fognak majd emlékezni, hogy büszkék a csapatra, ugyanis az abszolút top Bayernt tudtuk megszorongatni.

Utólag sem tudom megmondani, hogy mi lett volna a jobb, így kiesni, vagy ha simán hazaküldenek minket egy 4-0-val. Mert most így talán sokkal jobban fáj, hogy ott voltunk a siker kapujában, de akkor sokkal inkább el lennénk keseredve, hogy továbbra is milyen messze vagyunk az elittől. Most azért nem ez a helyzet.

Szabics Imit pedig szagértőként eddig sem tartottam sokra, mert nem tud két összetett mondatot elmondani, plusz minden helyzetben erőltetetten és idegesítően felhozza a saját tapasztalatait, amik senkit nem érdekelnek. De azért komolyan érdekelne, hogy Európában melyik 8 csapatot tartja jelenleg erősebbnek a Juventusnál. Mert a PSG-t az esélyesek közé sorolta (nem azok), de még így is csak a Bayern, Barca, Real, PSG, akire gondolhatott (ezekből pedig ténylegesen az első kettő erősebb nálunk), de mégis milyen másik 4 erősebb van? Szerintetek?

De, hogy a cikkhez is hozzászóljak, szerintem 0-2-nél teljesen jogos volt Mandzukic becserélése, más edző is meghúzta volna ezt, a labdatartás volt a cél. Cuadrado más tészta, ő szerintem szimplán elfáradt. Sturaro pedig eddig rendre felpörgött a nagy meccsekre, most nem sikerült neki, ennyi. Nem szabad bántani a Mistert a cseréi miatt.

m.martin91 2016.03.17. 12:28:44

@mpite: Jelenleg csak a Barcelona és a Bayern erősebb nálunk, a többiek verhetőek számunkra. Az Atlético-t emelném még ki, ők hasonló stílust képviselnek, mint mi, velük nagyon kemény összecsapásokat vívhatnánk.

A cserékkel kapcsolatban, Allegri nem igazán tudott belenyúlni a meccsbe, Khedirát minden meccsen lehozza, mert nem bír játszani 90 percet, Isten tudja, miért. Egyértelmű volt, hogy Sturaro jön, aki az első meccsen gólt szerzett, nem is dönthetett volna másképpen. Morata, aki nagyon nagyot játszott (csak a gól hiányzott), láthatóan elfáradt, és a probléma az volt, hogy sem Mandzukic, sem Zaza nem rendelkezik azzal a gyorsasággal, mint a spanyol, sejtettem, hogy a lecserélése után már nem leszünk olyan hatékonyak elöl. Cuadrado is valószínűleg elfáradt, és nem volt kit behozni jobbszélre, egyedül Pereyra, aki játszott már ott valaha, de nincs formában, mert sokat hagyott ki. Mindkét oldalon voltak hiányzók, szóval, alakulhatott volna másképpen is a párharc, de jó dolog, hogy a rendes játékidőket tekintve nem kaptunk ki a "nagy" Bayern-től, két meccsen.

Apuleius 2016.03.17. 12:45:07

@m.martin91: +1 Pontosan így láttam, látom én is a meccset és a helyzetet.

The king of alibis 2016.03.17. 13:14:59

Megemelem a képzeletbeli kalapom Allegri előtt. Nem gondoltam volna, hogy megmeri húzni ezt a kezdőt.... és megtette. Nagyon ült a csapat. A cseréket sem az ő számlájára írom, mert mást nem nagyon lehetett volna. Morata elfáradt Khedira veszélyes volt, hogy begyűjt egy pirosat Cuadradot meg akkor hozta le amikor 2-1-re vezettünk és alig volt hátra pár perc. (nem készült a hosszabbításra). Megértem, hogy miért MAndzukicot hozta be (lehet ott hibázott egy kicsit). Onnantól kezdve nem tudtuk megtartani a labdát. Lehet Zaza felszántotta volna helyette a pályát. A legjobban Evrán ütközött ki, hogy sok ez már neki. Ha lehet én nem marasztalnám a nyáron.
Elismerem Allegrit. Contéval úgy estünk volna ki, mint a húzat. Gratulálok a csapatnak is, nagyot küzdöttek és csak egy kicsin múlott.

KennethJames 2016.03.17. 13:50:33

Én úgy gondolom hogy a második félidei visszaállás a saját tizenhatosunkon belülre tudatos edzőtől érkezett utasítás volt. Sturaro beállásával bizonyosodtam meg 100%-osan. Hibás döntés. Nem fájna ennyire ha nem harmadszor játszottuk volna el rövid időn belül. Még a bayernnál sokkal gyengébb inter ellen is leadtunk így egy hármast.Nem tudom miből gondolta Allegri, hogy ha ez nem ment a torinói első félidőben majd menni fog a müncheni másodikban.Gyakorlatilag az egyetlen dolgot csináltuk amit nem kellett volna hiszen az ellenfél egyetlen dologban jobb nálunk jelentősen: a behúzódott csapatok ledózerolásában, a totális fociban. Védekezésben pedig kifejezetten gyengék. A legjobb védőiket(Lahm alaba) is a támadó skilljeik miatt tartják klasszisnak nem a hatalmas védőmunkájuk miatt, Boateng úr pedig nem is játszott.
Ha nem is támadjuk le őket, de hatalmas baki, ha mindezek ellenére behúzódunk a saját tizanhatosunkon belülre velvesszük a "gyere és próbálkozz" magzatpózt nem törekedünk egy szemernyi labdatartásra sem, és nem próbáljuk meg a nyomást levenni a középső védőinkről akik bármekkora klasszisok is ( mert azok) nem bírták a nyomást ahogy nem bírták torinóban sem.Egyetlen esélyünket is megfosztottuk magunktól amikor nem tartottuk meg a labdát, és nem tudtunk semminemű támadást építeni egy olyan csapat ellen, aminek addigra Gardi papa telefosta a keretét támadókkal, és már akkor sem nagyon tudtak védekezni ha az életük múlott volna rajta.Feldobott magas labdát pedig köszönték szépen és behúzták a meccset. Most az , hogy szerencséjük volt vagy bíró hibázott édes mindegy, mert egy fatális nagy játéktaktikai hiba volt az egész második félidő.Nekem azért is fájdalmas, mert sokkal jobb lett volna úgy kikapni, mint pl a barca ellen tavaly, ahol a második félidőben az egyenlítésért harcoltunk, nem sündisznó pózban vártuk a véget a saját tizenhatosunkon belül.
Ismétlem nem haragudnék Allegrire, ha nem harmadjára csinálta volna ugyan azt a hibás taktikai visszaállást, és nem fájna ennyire, hogy a fantasztikus focistáink űr teljesítménye ellenére, ilyen csalódás második félidő volt a válasz a mestertől.
Ez persze csak magánvélemény senki ne vegye támadásnak, amiért úgy gondolom, hogy a srácok nagyszerű egyéni teljesítménye hozott minket win pozícióba. Ezek után a bayern indiszponált lett, és féltek is az első félidei veszélyes játékunktól ezért is sokáig nem is ment gördülékeny támadó játékuk. Aztán a teljes visszaállással megadtuk nekik amit akartak.
Egyébként tudna valaki futómennyiséget linkelni a tegnapi meccsről? Nem találtam sehol.
Forza Juve

Juvegaspy 2016.03.17. 13:51:28

@sleepy8: ok hatalmas szivvel jatszottunk de inkabb az bizonyosodott be h klasszis nelkul a bl-ben nem megy.
Dontovel ert fel a szinvonal ez vitathatatlan de iden nem vagyunk a 8 kozott kell meg erosodni. Ha a vezetoseg is elhiszi h elertuk az elit szintet akkor nagy a baj.
Vannak top klubok (Barca Bayern Real)
Vannak a jo csapatok (Atletico Arsenal stb)
Mi most a 2 szint kozott vagyunk...(nem szeretnem ha a csapat az Arsenal szinjere sullyedne)

Rivendell 2016.03.17. 14:09:33

@Juvegaspy: pedig benne van a pakliban,hogy a vezetőség azt mondja,mit akartok emberek,majdnem kivertük a Bayernt,megfelelően erős a keret

Juvegaspy 2016.03.17. 14:21:51

@Rivendell: hat fohaszkodjunk h nem igy van

Tony. 2016.03.17. 14:23:10

Allegri nem tehet semmiről. Ő egy taktikai mágus, aki lemeccseli nagynevű kollégáit.
Most is majdnem bejött, csak már addig taktikázta magát, hogy egy félidőn keresztül az első ember aki labdához jutott rúgta amerre állt, hogy aztán Frosinone színvonalon beálljon védekezni, ahelyett, hogy játszotta volna tovább, amit az első félidőben.
Egészen elképesztő, ahogyan a Juventus bemutatta egy az egyben ugyanazt, amit az első meccsen, csak éppen felcserélve a félidőket. 2 félidő foci 4 rúgott gólt, míg 2 félidő bunkerfoci 4 kapott gólt hozott. Zseniális ötlet volt ezt választani.

Egyébként taktikusunk miért nem meccselte a Sevillali utazást is olyan profin? Ahogy Hajdu B. mondta circa 40 misit buktunk a kieséssel, ami akárhogyis nézem egy klasszis ára.

Allegri az elmúl 4 évből 3x 4 kapott góllal zúgott ki a visszavágókon a BL-ből. Ez se véletlen.
Most 0-2ről elveszíteni 4-2re... Ez azért több, mint csalódás.

Tony. 2016.03.17. 14:25:42

Mellesleg szegény Allegrinek nem volt kit becserélnie... Arról meg ki tehet?

Hogy akar valaki komoly európai tényezővé válni, ha egy Bayern elleni meccsre úgy kell elutaznia, hogy 3 kulcsembere sérült? Ez nevetséges.

Apuleius 2016.03.17. 14:27:49

@Tony.: "circa 40 misit buktunk a kieséssel, ami akárhogyis nézem egy klasszis ára."

Istenem, ebből pont kijött volna nyolc darab Padoin...

Barolo4 2016.03.17. 14:37:42

@m.martin91: +1
Allegri egy zseni és ezt ebben a párharcban is bizonyította. Én a cserékért nem kárhoztatom, mert teljesen logikusan döntött (nem nagyon volt honnan válogatni és ez kulcskérdés a jövőre nézve), az más kérdés, hogy most nem jöttek be a dolgok, mert Mandzukic sem hozta a szokásosat és Győzike sem volt a toppon. Győzött a sokkal erősebb és mélyebb keret sajnos.
2 dolgot viszont meg lehet említeni ami Allegri és a teljes vezetőség hibája. Ennyi izom sérülés nem lehet, min. felelős és váltás (pl. orvosi stáb???) kell, hogy legyen utána.
A másik a Rugani féle problémakör. Az alapjátékunk 3 belső védős, ebben vagyunk a legmagabiztosabbak. Na már most, ha ez a helyzet, ráadásul a 3 kezdő védőből 2 öreg, akkor min. 1 de inkább 2 olyan csere ember kell, aki legalább hasonló szintet tud hozni és állandóan készen áll. Ha Rugani még nincs kész a feladatra (és ezért nem is kapja meg folyamatosan a lehetőséget, hogy készen álljon) akkor kellett volna venni mást a télen. Ha lett volna ilyen, akkor a második félidő elején át lehetett volna állni a jól bevált 3 védős rendszerre, ami azért biztosabb alapokat adott volna. Ez szerintem a teljes idényt nézve egy hatalmas hiba, amit most nagyon beszívtunk és még további gondokat is okozhat. Forza Juventus!

pedronegroo 2016.03.17. 14:45:14

@KennethJames: Minden szavaddal egyet értek! Gyere máskor is mert egyedül nem bírom "ellensúlyozni a "allegrifelszopógépezetet"! (bocsánat a csúnya szavakért)

venember83 2016.03.17. 14:55:18

@pedronegroo: felszopógépezet? Nem nézel te kicsit túl sok felnőtt tartalmat az interneten? :D

Devilke Balla 2016.03.17. 15:10:23

@pedronegroo: Te inkább a "leszopomcontettovig" odlalt erosited,igaz?

Rivendell 2016.03.17. 15:19:26

40misi? már nem azért,de azt max 1 döntővel hozhattuk volna.... annál azért jóval kevesebbet,szerintem max 20-t,mert reálisan nézve a top4 a max,de a döntő idán is csak hab a tortán lett volna.

Annyira sajna még nem komplett a keret,hogy fix top4

Bele kell azt is számolni,ha tegnap kiverjük a Bayorokat és ezzel a top2. csapatot,még nem lépünk fel top2-re,mert az erőn felül teljesítésben ott lebeg az is,hogy a köv fordulóban meg kicsontoz 1 akár nálunk gyengébb keret is,mert fejben már nincs meg a 100-as szint.

Dortmund hali....Monaco vérszegény játék effekt,majd Real hali...Barcelona meg Juve vs Bayern 1ső félidő

venember83 2016.03.17. 15:24:56

Kb. 12,5 milliót hozott volna a továbblépés. 6 milliót adott volna az UEFA, 2,5 millió jött volna jogdíjakból, otthoni meccs kb. 3 millió, míg a FIAT adott volna további 1 milliót a megkötött szerződés értelmében. Nem tudom, honnan jött volna az a negyven plusz.

Apuleius 2016.03.17. 15:27:24

@venember83: A többit én adtam volna, de így már baszhatják.

Rivendell 2016.03.17. 15:31:28

@Apuleius: mekkora 1 szemét vagy te....ennyi csokitallértól nem,hogy a teljes keret,de egész Torino elhízott volna.

ui:csak úgy feszülne rajtuk a mez,igaz nem az izomtól,de legalább a buszparkolás tökéletesítése meglenne

pedronegroo 2016.03.17. 15:38:46

@Devilke Balla: Köszi hogy gondolsz rám de maradok a klasszikus felállásnál és van barátnőm, de neked sok sikert hozzá. :)

ejhaa 2016.03.17. 15:45:13

@KennethJames: "Én úgy gondolom hogy a második félidei visszaállás a saját tizenhatosunkon belülre tudatos edzőtől érkezett utasítás volt."

Azta, mi beállunk egy Sassuolo ellen is védekezni 1-0-ás vezetésnél, ez a Juventus, az olasz edzők(nem csak Allegri,Conte stb), az olasz csapatok védjegye, mentalitása.Ezt csináljuk ezer éve, ezért szeretjük ezt a csapatot, engem tegnap sem zavart, hogy törte a hátunkat a lelátó, ameddig nem kapunk gólt belőle, mert tudom, hogy ezt fogjuk játszani.

Azt látom, hogy Te és a társaid Allegrinél jobban mozgatnátok a csapatot bármikor, persze a misterről nem is beszélve, van a szövegedbe ilyen, hogy ELFÁRADTUNK?

Nincsen.

Pedig ez az alapja annak, hogy tegnap kikaptunk.

0:4 vagy 4:6 van különbség

hurbiny3k 2016.03.17. 15:57:13

Ez durva, hogy újra Allegrizünk.. Bayern elleni hosszabbitásos párharc után.. Magamat szopom le, még mindig mindegy mit tesz Allegri, mert "nem szimpi".. Hát ez szar ügy..

hurbiny3k 2016.03.17. 15:58:59

@hurbiny3k: és persze megint ugyanaz a 2-3 tinilány..

m.martin91 2016.03.17. 16:08:40

@Barolo4: A Rugani-féle dolog szerintem is gáz, de a srác egyelőre alkalmatlan arra, hogy komolyan számításba vegyük. Sokat hibázik, ideges, amatőr benyomást kelt, nyilván nem lehetett bevetni egy Bayern ellen. A gond valóban az, hogy nem vagyunk elegen hátul, de talán ez annak is köszönhető, hogy alapvetően négyvédős rendszerrel számoltunk a szezon elején, amibe öt belsővédőnek elégnek kell lennie. Viszont most sérült Chiellini, Caceres mindig eltűnik hosszabb távra, Rugani bevethetetlen, ez így kevés. Kellett volna hozni valakit, de akkor még nem tudhatta Allegri sem, hogy Caceres hozza a formáját és kidől fél évre. Vele alkalmazta volna a háromvédős játékot mindkét meccsen, ebben biztos vagyok. Egyébként a második félidőben átálltunk három védőre, Evra tisztán látszott, hogy belül játszik, Chiellini helyén. A nyáron szükségünk lenne egy ballábas belsővédőre.

Grinta 2016.03.17. 16:10:42

@pedronegroo: El se tudom képzelni-nem is akarom-hogyan tudsz te úgy Juventus meccset nézni(azt nem írom hogy szurkolni,feleslegesnek érzem) hogy mindenben a hibát keresed.Tényleg csak sajnálni tudlak

MVPP 2016.03.17. 16:19:56

@Tony.: Miért ha továbbjutottunk volna kapott volna 40 milliót a klub? Nincs rá garancia hogy a következő körből is tovább megy a csapat.

Lehet szidni Allegrit, lehet kicsit túl taktikázta magát, lehet hogy rosszul cserélt de gondolom Contéval továbbjutottak volna. Feltámasztotta szó szerint poraiból a csapatot, de Európában semmit nem ért el, és biztos vagyok benne hogy ezen a meccsen sem lett volna semmi reménykedni való úgy hogy Ő áll a partvonal mellett.

Köszönöm a srácoknak a tegnapi estét, mert megmutatták hogy ez a keret 2-3 év múlva nagyon magasan jegyzett lesz. És most már nem #BeHeroes hanem #They are heroes!

MdewC 2016.03.17. 16:21:31

Sok mindent/mindenkit lehet hibáztatni, de egész egyszerűen nem volt szerencsénk. A németek szimplán lemákoltak minket.

Előbb utóbb úgy is mindenkit meg fog b@szni ez a csapat (a nőket 2x ), én kivárom.

FINO ALLA FINE

GIGI hajrá, döntsd meg a rekordot!

pedronegroo 2016.03.17. 16:33:00

@Grinta: Nem csak keresem a hibát hanem meg is találom! Valószínű szakmai ártalom, a való életben nekem ezért fizetnek(építési kivitelezési és karbantartási hibák feltárása, megoldása a feladatom) így felesleges sajnálnod mert köszi jól el vagyok belőle. :)

Grinta 2016.03.17. 16:37:57

@pedronegroo: Akkor lehet ez a baj.Kritizálni a másik munkáját,mindig könnyebb.Szakmádhoz biztosan értessz,ezt nem is vitatom,nem is érdeklődtem felőle.Juventus pedig szívügy

pedronegroo 2016.03.17. 16:49:39

@Grinta: De egyébként meg észre veszem a jót is. Cuadrado tegnap engem megvett kilóra ezzel a góljával pedig egyébként nagyon buta játékosnak tartom. A srácok is mindent megtettek a győzelemért ehhez is gratuláltam. Aztán a bukás okait mindenki másképp látja, de szerintem ha valami el lett baszcsizva akkor ott lehet és fog is találni az ember dolgokat amibe bele lehet kötni. A Juventus pedig nem a gyerekem aki hogy ha beszarik akkor is megdicsérem. :) Ha vannak hibák akkor azzal érdemes foglalkozni mert esetleg ki tudjuk őket javítani.

Grinta 2016.03.17. 17:00:14

@pedronegroo: Bukásnak nem nevezném,a Bayern jutott tovább,ennyi történt.Csak arra próbálok rávílágítani,hogy mindig bele lehet kötni valamibe.Tökéletes úgyse lesz...de ne is legyen,mert ettől emberi ez a játék.Jobb,élvezetesebb forgatókönyvet pl.ki se lehetett volna találni.0-2 az első meccsen is,aztán 2-2 A játékosokra mondok példát is...Morata sokak szemében nem jó játékos(hát tegnap azért megmutatta,Hernanes szintén nem vallott szégyent,pedig sokan picsán rúg(nák)ták,Evra így lassú erre a szintre+úgy lassú,tegnap IS nagyon jól játszott. Te pedig akinek az a dolgod hogy rendszerben gondolkodj,Cuadrado képes volt megvenni téged-akkor csak szívügy a Juventus-

devil-z 2016.03.17. 17:13:43

Rohadtul vegyes érzelmeim vannak, hisz az első félidőben voltunk a mennyben majd azután megjártuk a poklot is, utóbbi talán elkerülhető lehetett volna. Egyrészt jár a gratuláció a srácoknak mert hajtottak és küzdöttek, másrészt szomorú, hogy 60 percig bírtuk állóképességgel és utána mindenki kidöglött. A cserék szükségesek voltak, nem lehetett előre tudni, hogy mindegyik egy kalap szar lesz, itt egyrészt Allegrit a sok sérült miatt érzem hibásnak, míg a pad botrányos gyengeségét meg Marottának. Jó lenne ténylegesen megerősíteni a cserepadot, mert Pereyra és Sturaro maximum a Serie A-ban jelent erősítést.

Összességében nagyon rosszul esett a kiesés, sokkal fájdalmasabb volt mint a BL-döntő elvesztése.. a bírózás meg a szerencse hiányára való mutogatás szánalmas, méltatlan hozzánk. Csak magunknak köszönhetjük, hogy elcsesztük

MdewC 2016.03.17. 17:26:02

@devil-z: pedig jól játszottunk, apróságokon múlott és egy kis szerencsével meg lehetett volna. Ez nem mutogatás...

Rivendell 2016.03.17. 17:47:14

itt ami nagy gáz,hogy itt ülök a lapival az ölembe és azon agyalok,hogy mikor lesz újra BL mérkőzésünk,hát ezért gáz kiesni:( közel fél év bakker.....és addig is el kell viselnem a retek csapatok szurkolóit is. Jön majd az EB és nézhetem a németek agyonnyalását + a sport tv-sek és m4-sek spanyol imádatát...ó hogy feküdnék és kelnék fel úgy,hogy vége az EB-nek és indul a 16-7-es BL szezon.

mert ugye még Conte is bukni fog,de szépet és így még az eb-t is idő előtt be kell fejeznem,de akkor nyilatkozzon a tetű milános mágus,hogy mi lett a nagy zseni csapatával

Andras74 2016.03.17. 21:41:15

Szerintem pedig egyszerűen arról volt szó tegnap, hogy az első félidei intenzitást már nem lehetett fenntartani. Azt a letámadást senki nem képes 90 percen át művelni. 4 percen múlott. Jelentős hibák nem voltak, legalábbis nem volt több hiba, mint a bajoroknál. A hosszabbításra nem marad szufla. Így is hatalmas teljesítmény volt! Nem a második félidő volt Allegri hibája, hanem az első félidő volt Allegri érdeme! Ez a csapat tegnap legalább 120%-ot adott ki magából!
Remélem, hétvégére kipiheni a keret, mert nyerni kell!

devil-z 2016.03.17. 22:03:03

@MdewC: én nem nevezném apróságnak, hogy a ~60. perc után testileg majd a bekapott gól után lelkileg is összetörtünk. Utána 5 másodpercig nem tudtuk megtartani a labdát. Ez nem túlzás, konkrétan 5 másodpercenként labdát veszítettünk, 67% vs. 89% pontosságról nem is beszélve. Sturaro és Pereyra olyan szinten lehúzta a csapatot, hogy csoda csak 4-et kaptunk..

Lord Viktor 2016.03.18. 08:39:55

@devil-z: Azt adom, hogy erőnlétileg nem bírtuk, és ezen javítani kell, viszont szerintem ezt a Bayernt ilyen kvázi presszing és folyamatos kontranyomás alatt tartani erőn felüli teljesítmény volt. Kockáztatni kellett, meg kellett lepni őket, mert a védelmük egy kalap szar, viszont a többi csapatrész Európa egyik legjobbja. Azért fáradtunk el, a Bayern nem csinált semmit, csak állt, mint f@sz a lakodalomban. Szerintem jó taktika volt, be kellett volna lőni még egyet a másik 9 kapura tartó lövésünkből (és nem is álltunk tőle messze), és akkor nem jöttek volna vissza, így is pár percen múlott. Ilyen a foci.

Ami szerintem nagyobb baj, igaz, ezt már mondtam korábban is, az a csoportkörben nyújtott teljesítmény. Mert ez a párosítás egy elődöntőben oké, negyeddöntőben balszerencse, de nyolcaddöntőben elfogadhatatlan, főként annak fényében, hogy a City úgy előzött meg minket és van versenyben még mindig, hogy oda-vissza vertük őket, ráadásul a szezon elején, mikor még a Frosinone is kemény falat volt.

venember83 2016.03.18. 09:05:25

@Lord Viktor: "Azt adom, hogy erőnlétileg nem bírtuk, és ezen javítani kell"

Ahhoz más játékstílus kellene bajnokságon belül, fizikálisan jobb játékosok, na meg valami forradalmi edzésmódszer, mert így is heti rendszerességűek az izomsérülések, ha még ennél is tovább feszíti a húrt az erőnléti tréner, akkor a fél csapat sérült lesz kb. folyamatosan.

MdewC 2016.03.18. 11:27:22

@devil-z: én akkor sem mutogatok... Csak közöltem a véleményem.

JuventusFanatikus 2016.03.18. 11:40:21

Alessandro Costacurta szerint a szerdai meccs volt az olasz foci egyik legigazságtalanabb kiesése.Úgy gondolja, hogy a Juventus a világ legjobb 4 csapata között van.

juventino007 2016.03.20. 11:25:29

Mikor megláttam a felállást - 4-4-2, Sandroval és Cuadradoval a széleken éreztem hogy nagy meccs lesz és még megvan az 50% esélyünk a továbbjutásra. Ez volt az a felállás amiben már régóta reménykedtem. Kiváló taktika, a lehető legjobb felállásban, antibayern - grande Allegri!!! Kár a kihagyott helyzetekért, és a mellényúlós cserékért! De ez beillet volna döntőnek is! Forza Juventus!

RuidaRobert 2016.03.20. 11:58:51

@juventino007: 4-5-1, de igen, nagyon jó választás volt, még ha részben kényszer szülte is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3527) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (973) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10271) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4283) nyilatkozat (7684) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4299) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása