Dybala: „Mancinivel is beszéltem, de a Juventust választottam”

dybala_paulo_golorom_bayern.jpgPaulo Dybala a Bayern München ellen inkább a győzelemre törekedne, nem sokgólos döntetlent célozna meg, valamint legutóbbi interjújában beszélt arról is, miért az Öreg Hölgyet választotta az Inter megkeresése ellenére.

A bianconero csapat kedden 2-2-vel zárta a torinói BL-meccset a bajor csapat ellen, ami az első órát figyelembe véve akár rendkívül jó eredménynek is tekinthető.

„Amint bementünk a szünetben az öltözőbe, azt mondtuk egymásnak, hogy maradjunk nyugodtak, és térjünk vissza a mérkőzésbe.” - mesélte az argentin csatár a Sky Sports stábjának.

„A Bayern München olyan csapat, amely képes eltaposni az ellenfeleit, azonban nekünk is megvoltak a lehetőségeink. A második gól után felálltunk, és hibákra kényszerítettük az ellenfelet.

Az első BL-gólom nagyszerű érzéssel töltött el, már az előző mérkőzéseken is meg akartam szerezni, de kedden nagyon fontos volt, mivel ez feltüzelte a csapatot.

Szerettem volna megünnepelni, de továbbra is le voltunk maradva egy góllal, és ezt az állást döntetlenre kellett módosítanunk.

Van miben reménykedni a visszavágót illetően. Amennyiben azzal az elszántsággal és vasakarattal játszunk, amit a második félidőben mutattunk, képesek vagyunk problémát okozni a Bayern csapatának.

Az Allianz Arena gyepén erősebben kell nyomnunk, és nem játszhatunk túlságosan mélyen, különben megbüntetnek minket. Nehéz mérkőzés lesz, ahogy a keddi is az volt, de képesek vagyunk kárt okozni a védelmükben, ahogy azt tettük az utolsó félórában Torinóban. Inkább a győzelmet választanám, nem szeretnék 2-2-nél többgólos döntetlent.”

Paulo Dybala ezt követően az átigazolási időszakról beszélt, illetve említést tett az Inter megkereséséről is.

„Mielőtt a Juventushoz igazoltam volna, beszéltem az Inter edzőjével, Roberto Mancinivel. Megköszöntem megkeresését, azonban amint értesültem az Öreg Hölgy érdeklődéséről, a Juventus csapatában akartam játszani. Mindezt azért, mert ez a legerősebb csapat Olaszországban.

Egy összehasonlítás köztem és Mauro Icardi között? Ő befejezőember a tizenhatoson belül, míg én előkészítő csatár vagyok.

Mario Mandžukić már jobb opció az összehasonlításhoz. Ő jól teljesít, és remélem, hogy a jövőben Mauro Icardi és én együtt játszhatunk a válogatottban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr448417690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Glivenko 2016.02.25. 11:13:34

Óvatosan haverkodj Icardival, mert még lenyúlja a csajodat!

Pekáry 2016.02.25. 13:05:43

Az Inter nem tudta volna kifizetni

Grinta 2016.02.25. 22:31:36

Én nagyon szeretem ezt a srácot,de ne azért akarjon nálunk játszani,mert mi vagyunk jelenleg a legerősebb csapat...Ez nem tetszett Paulo.Ezen az elméleti síkon haladva nem sokáig marad nálunk,ha bejelentkezik érte egy erősebb csapat,pl.Barcelona akkor lelép.

Magyar Közöny 2016.02.26. 10:34:04

@Grinta: a mai világban ne is nagyon reménykedj olyan játékosban, aki klubhűséget fogadva 35 éves koráig egy adott csapat játékosa, pláne az orosz/arab/ magán- és a spanyol/német állami tőke árnyékában. Dybala is egy olyan generáció tagja, ahol a Real/Barca a minden, sajnos a Serie A nem a 10-20 évvel ezelőtti magasságokban van...
Pogba és ő sem valószínű, hogy 5 év múlva még itt lesznek.

keshudioo 2016.02.26. 11:42:31

@Glivenko: :-D

@Grinta: ha azt nyilatkozna, hogy gyerekkora ota Juventusos pizsiben alszik, az lenne a baj.

Grinta 2016.02.26. 16:05:11

@keshudioo: Nem gondolom/érzem hogy csak a hibát kerestem a szavaiban.De ez megütötte a szemem

Devilke Balla 2016.02.26. 16:46:42

@Grinta: Nekem is szemet szúrt,viszont logikus,hogy minden játékos (legalábbis akiknek nem a pénz a fo célpont) a legerosebb csapatban akar játszani. Ezzel magában nincs is semmi baj. Viszont ahoz hogy Pogba és Dybala féléket meg tudjunk tartani,most már jó lenne egy Bl-t nyerni,és folyamatosan ott lenni a legjobb 4 kozott,mert akkor fogják azt látni a játékosok hogy esélyesek vagyunk, ahányszor indulunk a bl-ben.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása