A Juve már keresi Allegri potenciális utódját

sampaoli_jorge_chilei_kapitanykent.jpgA Juventus próbál felkészülni a csapat trénerének távozására, miután a napokban több forrás is arról számolt be, hogy a Chelsea megbízná jövő szezonban Massimiliano Allegrit a vezetőedzői feladatokkal.

Az olasz klub állítólag már meg is kezdte a tárgyalásokat, és így a vezetőség előkészíteni próbál egy B tervet a jövő évre a spanyol Sport beszámolója szerint.

A Sport cikke szerint az Öreg Hölgy az argentin Jorge Sampaolit szemelte ki Massimiliano Allegri pótlására, és állítólag az igazgatók fel is vették a kapcsolatot az egykor a chilei válogatottat irányító szakemberrel az elmúlt napokban, így kipuhatolózva a tréner esetleges elérhetőségét.

Massimiliano Allegri és Giuseppe Marotta folyamatosan tagadja a nyári távozás gondolatát is, a tréner kitart álláspontja mellett, miszerint boldog a Juventusnál, és nem kíván foglalkozni a pletykákkal, ám a Sport értesülései szerint a Juventus mindenképpen felkészül a legrosszabbra.

Jorge Sampaoli most januárban távozott a chilei válogatott éléről, miután ellentétek támadtak közte és a szövetség között. A The Guardian újságírója, Jamie Jackson szerint a szakember iránt a Manchester United is érdeklődést mutat.

Természetesen a Sport értesülései egyáltalán nem vehetőek készpénznek, ám a Chelsea érdeklődése a Juventus sikertrénere iránt egyre valósabbnak tűnik.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr338327638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stevenh 2016.01.29. 09:05:42

Én ma azt olvastam, hogy a Chelsea-nél Conte az elsőszámú célpont, aztán alternatíva Pochettino és Allegri...Remélem nem távozik Allegri.

Apuleius 2016.01.29. 09:15:42

Ez ugyanaz a spanyol lap. amely szerint a katalánok 60 millióért vinnék Dybalát, úgyhogy kár komolyan venni. Még néhány hét, és olvashatunk náluk egy Padoin Manchester United szálról is. Igazán foglalkozhatnának a saját csapataikkal inkább. Számomra az sem tűnik túl életszerűnek, hogy Sampaoli lenne a jelölt a megüresedő kispadra, ha Allegri menne, szerintem országon belülről pótolnánk.

MdewC 2016.01.29. 09:16:00

Ez a jó hír. Addig minden rendben, ameddig a takarító nénit is euro milliókért vinnék. ;)

delpi0823 2016.01.29. 09:17:54

@stevenh: Nagyon remelem igazad van.Nagyon rossz lenne Max tavozasa a leheto legjobb edzo a szamunkra.Menjen csak konte a chelseabe.

venember83 2016.01.29. 09:26:29

@Apuleius: azt mondod, hogy elmegy Allegri, Dybala, és a MU elszipkázza Padoint is? Jó nyárnak nézünk elébe...

stevenh 2016.01.29. 09:33:32

@venember83: Nem, hogy elszipkázza, INGYEN elviszik :( Ma azt olvastam a Blikkben, hogy már előrehaladott tárgyalásokat folytatnak a mi Pideonunkkal és évi 7 millió eurós fizetéssel csábítják Manchesterbe

pedronegroo 2016.01.29. 09:47:08

Ha Allegri menni akar felsülni Angliába én csak támogatom. Conte-val ezerszer jobban jár bármelyik angol csapat az ő meg nem alkuvó focija sokkal jobban feküdne mint Allegri retro focija. Én elkezdeném házon belül Buffon edzői képzését ő egy igazi vezér és vezető típus és tudja mit jelent a Juventus persze a szakmai dolgokat is meg kellene tanulni meg tapasztalatot szerezni amihez idő kell. Bár ezt a jelenlegi Juventust szerintem még én is elvezetném már annyira egybe van. :)

JuventusFanatikus 2016.01.29. 09:48:36

Nagyon remélem, hogy Allegri mester nem megy sehova. Nem szerettem mikor idejött, de most már nagyon megkedveltem. Allegrivel szerintem képes Juve BL-t nyerni.

Apuleius 2016.01.29. 09:50:52

@pedronegroo: "Conte-val ezerszer jobban jár bármelyik angol csapat az ő meg nem alkuvó focija sokkal jobban feküdne mint Allegri retro focija."

Érdekes, én pont fordítva látom a dolgokat.

pedronegroo 2016.01.29. 10:03:59

@Apuleius: Ismerve Allegri csapatépítési képességeit Abramovics hamar lapátra tenné. A Cselskínek olyan ember kell aki azonnal eredményeket produkál (Abra nem fog tolerálni egy újabb elbaltázott szezon) és erre Conte ezerszer alkalmasabb.

Nathas 2016.01.29. 10:10:55

@pedronegroo: Szerintem sem biztos, hogy Allegri focija az angoloknál bejönne.

Egyébként nem gondolom, hogy pont most lépne le, amikor végre tényleg teljesen a saját csapatát építheti fel és érhet el vele nagy dolgokat.

Apuleius 2016.01.29. 10:14:03

@pedronegroo: Nem provokatív a kérdés, de pontosan miből lehet megítélni, hogy Allegrinek rosszak a csapatépítési képességei (remélem nem arra fogsz hivatkozni, hogy nem ment neki Milánóban, amikor egy héttel a bajnoki rajt előtt eladták Ibrát és Thiago Silvát)? Komolyan kérdezem, mert sokszor, sok embertől olvasom ezt az érvet, amit én nem látok igazán igazolva tényekkel.

Contét én nem látom alkalmasnak arra, hogy egy gazdag angol klubot azonnali sikerekre vezessen hazai színtéren és Európában is. Londonban Conte előbb kerülne lapátra, mint Allegri. Abramovics helyében nem ebből a két névből választanám az edzőt, de ha már muszáj lenne, biztosan nem Contéra esne a választásom.

keshudioo 2016.01.29. 10:22:51

Picit off topic, de sajnálom, hogy Carrera (emlékszünk még rá?:) még mindig Conte mellett nyomul. Antonio eltiltása idején szimpatikusabb volt Alessiónál, mikor átvette a csapatot, igazán kipróbálhatná magát egy kis csapatnál.

Rivendell 2016.01.29. 10:27:15

én Allegri esetleges távozásától inkább azért tartok,hogy nehogy 1 új edzővel azt csinálják,hogy ott van a jelenlegi keret és hajrá,erősítés nem kell

Ha Allegri megy,akkor csak pénzért engedném el,mivel élő szerződése van.Úgy gondolom nagyon sokat köszönhet nekünk,mivel konkrétan xarba se nézték a Milán után és itt kapott 1 nagyon is korrekt csapatot.

stevenh 2016.01.29. 10:29:40

@Apuleius: Conte meg a kérései pont egy újgazdag klubhoz illik, meg pont annyira arrogáns is lett, hogy Mourinhoval is felveheti a harcot ilyen tekintetben, az már más kérdés, hogy szerintem még Abramovichnak is neki menne, ha valami nem tetszene neki. Igen, szerintem az utolsó éves Conte ilyen volt, az első éves nem, fejébe szállt a dicsőség, de van egy olyan érzésem, hogy a nyáron hatalmasat fog koppanni Franciaországban, ami olasz szurkolóként nagyon kellemetlenül fog esni, bár remélem nem lesz igazam.

A másik meg, hogy szintén én se provokálásból, de pontosan tudjuk pedronegro hozzáállását a kérdéshez, az elmúlt hónapok hozzászólásai alapján, Conte még mindig Isten, Allegri még mindig lúzer, eredményektől függetlenül.

stevenh 2016.01.29. 10:32:54

Pluszba még annyi, hogy ha Allegri lelép, akkor ahogy Rivendell írja, vásárolják ki a szerződéséből, másik meg, hogy nem Sampaoli-ban kellene gondolkodni, hanem sokkal inkább Deschamps-ban

Apuleius 2016.01.29. 10:39:59

@stevenh: pedronegro kollégával már volt néhány véleménycsatánk az ügyben, s valószínűleg soha sem leszünk egy állásponton, de ezzel semmi gond nincsen :-)
Én egyik véglet felé sem szeretnék menni, s ez az egész nem úgy működik, hogy aki jó edzőnek tartja Allegrit, az negatív véleménnyel van Contéról, habár néhány korlátolt elméjű egyén szereti ezt az egészet így értelmezni (természetesen nem pedronegro szurkolótársra gondolok). Allegrit én speciel mindig is jó edzőnek tartottam, s ezt messzemenőkig igazolja a Juvénál. Az olasz edzők eleve nem nagyon szoktak külföldön dolgozni (persze vannak kivételek), s szerintem alapvetően egyiküknek sem kellene Angliában dolgoznia. Allegri és Conte jó helyen vannak, ahol vannak, egyikük sem lenne ideális jelölt mondjuk a Chelsea kispadjára. Conte érdemeit felesleges lenne most magasztalni, mindannyian tudjuk mit tett, mit köszönhet neki a klub (és ő a klubnak), de valahogy a végén kifejezetten azt éreztem (s ezt akkor is írtam), hogy elért a szakmai képességei végére, s ő nem képes arra, hogy európai színtéren is sikeressé tegye a Juventust. Persze, lehet, hogy odamegy Londonba, átadja a játékosoknak a spirito Chelseat és azok legázolnak mindenkit, de valahogy ezt nem tudom elképzelni. Conte erősségei szerintem nem működnének Angliában. Persze ez csak egy szubjektív vélemény.

Rivendell 2016.01.29. 10:40:14

@stevenh: ő mondjuk lehet Pogbat is maradásra tudná bírni

pedronegroo 2016.01.29. 10:40:52

@Apuleius: Pedig az tény hogy a Milan-nál lapátra tették mert nem tudta összerakni a csapatot. A tulajdonosokat a legkevésbé szokta érdekelni hogy miért nincsenek eredmények, ha nincsenek repülsz majd más megoldja. Conte-nak talán volt Ibra-ja?? Valahogy mégis az első perctől kezdve meg volt a csapat.
Továbbá emlékezz az idei "szenzációs" szezon kezdetre... Tudom eladták Tevezt, Vidalt stb... Kifogásnak ez megint tökéletes, és most minden szép és jó és már senkit nem érdekel hogy hajszál híja volt hogy Allegri nem repült. De még időben elmentek a srácok wellnessezni és Buffon és Evra hegyi beszédei felrázták a csapatot továbbá meggyőzték Allegri-t a 3-5-2-ről. Ez mind szép és jó hogy mi ilyen kulturáltan megtudtuk oldani de szerintem ez Abramovicsnál nem fér bele. Ja egy kicsit Sir Alex-et is keverjük bele a dolgokba. :) Mit is tudott az öreg amivel 20 évig dominált a premier league-ben??? Tudott motiválni, rendet rakni és 1 db taktikát. Ha ezek után tesszük fel a kérdést hogy Conte vagy Allegri???

babo0410 2016.01.29. 10:53:34

@pedronegroo: Olyan csapatot nehéz is felépíteni, amelyiknél eladják a legjobbakat, majd középszerű, tapasztaatlan fiatalokat hoznak a helyükre. Aztán a legjobb fiataljukat meg eladják, mert az edző nem játszatja, meg megmondják az edzőnek kiket miért kell játszatni. Ja és nem az edző igazol, hanem a tulaj. Na ott aztán lehet is dolgozni, csapatot építeni.
Látjuk mire megy, ha olyan játékosokat kap, akikre neki van szüksége, akik tehetségesek, akik előtt nagy jövő áll. A Juve-t érdekes össze tudta rakni? A Milannál nem, nálunk megvannak a feltételei a csapatépítésnek. Ahhoz, hogy az edző csapatot tudjon építeni, a vezetőségnek is partnernek kell lennie. De ahogy látjuk, Allegri sikeres volt ott is, amíg voltak hozzá megfelelő minőségű játékosok. Viszont Allegri óta senki nem tudja felemelni a Milant, és egyre középszerűbb játékosokat is igazolnak.

Apuleius 2016.01.29. 10:54:04

@pedronegroo: Amit Te ténynek nevezel, az valójában egy tény interpretációja, nem tény. A dolog tény része az, hogy Allegrit lapátra tették, az már egy feltételezés, hogy ennek oka konkrétan a csapatépítési képességeivel kapcsolatos. Szerintem például nem azért rakták lapátra mert ne tudna csapatot építeni, hanem mert (részben az eladások miatt) szétesett minden, s nem jöttek az eredmények. Innentől pedig úgy működik a dolog, hogy az edzőt lapátra teszik, ahyog Te is írod.

"Conte-nak talán volt Ibra-ja?? Valahogy mégis az első perctől kezdve meg volt a csapat. "

Azért Conte érkezésekor elég szépen megerősödött a csapat, legyünk igazságosak. Olyan nevek érkeztek, mint Vidal vagy Lichtsteiner. Nem egy szezon alapján kellene teljes munkásságokat megítélni azért, az egy nagyon kiélezett bajnoki szezon volt, s a Milan kőkemény versenytárs volt.

"Továbbá emlékezz az idei "szenzációs" szezon kezdetre... Tudom eladták Tevezt, Vidalt stb... Kifogásnak ez megint tökéletes, és most minden szép és jó és már senkit nem érdekel hogy hajszál híja volt hogy Allegri nem repült. "

Ez megint nézőpont kérdése. Te Allegrit szar edzőnek tartod, ezért nyilván az első fordulók botladozása többet nyom számodra a latban, mint az azóta futó győzelmi sorozat. Nincs ezzel semmi baj, de azért lássuk néha az érem másik oldalát is. Én például azt látom, hogy elképesztő, amit a csapat azóta művel, s ez "szakmailag" ezerszer jobban érdekel, mint az, hogy egy elképesztően átalakított csapat botladozott az elején.

"Ja egy kicsit Sir Alex-et is keverjük bele a dolgokba. :) Mit is tudott az öreg amivel 20 évig dominált a premier league-ben??? Tudott motiválni, rendet rakni és 1 db taktikát. Ha ezek után tesszük fel a kérdést hogy Conte vagy Allegri???"

Bőven túlmutatott az öreg skót tudása ezen, s azért Alex Ferguson nem kizárólag a motivációval ült 20 évig a MU kispadján. Motiválnia minden edzőnek tudnia kell egyébként (feltehetően Allegrinek is megy), ez része a szakmának. Ferguson és Conte szerintem kicsit sem hasonlít egymásra. Conte szerintem nem lehetne sikeres külföldön, így ismételni tudom magam, én nem Allegrit vagy Contét választanám a Chelsea kispadra, de ha muszáj közülük választani, nem Contét ültetném oda.

stevenh 2016.01.29. 11:03:17

@Apuleius: Nyilván nem így működik és én sem vagyok egyik véglet sem. Véleményem szerint Conte pont jókor dobbantott, az, hogy milyen körülmények között már más kérdés. Két edzőről alkotott véleményem egyezik a tiéddel, nem is ragoznám tovább, annyival kiegészíteném, hogy utolsó évében Conte szerintem nagyon rossz irányba ment el emberileg, és még egy szezon pont arra lett volna elég, hogy megutáltassa magát és újra leégjen nemzetközi színtéren (persze ezt nem tudhatom).

@pedronegroo: Lehet szenzációs volt a szezonkezdet, de nézd meg most hol állunk és milyen eredményeket érünk el, és nehogy már Buffon meg Evra legyen a felrázó, meg aki megmondta Allegrinek, hogy te barom (már bocsánat) 3-5-2-t játszass... ez nem így működik.

pedronegroo 2016.01.29. 11:14:27

@stevenh: Nem gondolom hogy Conte az Isten csak én nem felejtettem el hogy mit köszönhetünk neki! Míg Allegri csak bele ült a jóba. De ettől függetlenül még elismerem az érdemeit és ez a olasz retro foci kifejezetten tetszik nekem amíg 3-5-2-ben nyomja és nem kezd el kísérletezgetni más formációkban.

Egyébként meg egy Conte vs. Allegri kérdésben egy juventus szurkolónak csak egy helyes válasza lehet: Conte. Mind játékosként mind edzőként ezerszer többet tett a klubbért.

Ha valaki barom akkor az a sajtó mert abban jelentek meg olyan cikkek amik arról szóltak hogy Allegri a csapat nyomására váltott vissza a 3-5-2-re! Gondolkozz már egy kicsit, magamtól miért találnék ki ilyeneket??? Én csak abból kombinálok amit olvasok, nem én gyártom a híreket!

Mixbetegállat 2016.01.29. 11:17:30

@pedronegroo: @Apuleius:
"Bár ezt a jelenlegi Juventust szerintem még én is elvezetném már annyira egybe van."
De gyorsan változnak a dolgok Október,November óta.. :)
A Milant azóta senki sem bírja összerakni még közel annyira sem mint amennyire Allegri összerakta!
Szerintem Conte és Allegri is beválna a Chelsea-nél, de Max nagyon hülye lenne ha elmenne.
De nem hülye = tehát marad.
Ha elmegy akkor meg hülyékre nincs szükség..

JuventusFanatikus 2016.01.29. 11:20:34

Két új nevet dobtak be lehetséges Chelsea edzőnek.Az egyik Hughes a Stoke City edzője, a másik a Tottenhamot vezető Pochettino.

Apuleius 2016.01.29. 11:22:07

@pedronegroo: "Egyébként meg egy Conte vs. Allegri kérdésben egy juventus szurkolónak csak egy helyes válasza lehet: Conte. Mind játékosként mind edzőként ezerszer többet tett a klubbért.
"

Szerintem ez nagyon rossz megközelítés, ezzel nagyon értelmetlen irányba viszed ezt az egész vitát, egész eszmecserét. Nem létezik Conte vs. Allegri kérdés, az, hogy valaki jó szakembernek tartja az egyiket, nem zárja ki, hogy maximálisan jó véleménnyel legyen a másik érdemeiről vagy munkájáról. Aligha létezik olyan, aki elfelejti, hogy mit köszönhetünk Conténak.

stevenh 2016.01.29. 11:29:32

@pedronegroo: Nyilván nem személy szerint neked szántamm hogy te találtad ki, csak ez szimplán annyira abszurd, hogy...na mind1, a barmot meg még inkább nem rád értettem, bár szerintem ez látszódik is a megfogalmazáson, ha esetlegesen félreértetted azért elnézést kérek.

Én se felejtem el amit Conte tett, kihozott minket a szarból, de attól még tartom, hogy pont jókor ment el, mert nagyon rossz irányba indult el a személyisége, és ez a mai napig kitart.

A másik meg, hogy beleült a jóba, szerintem egy nagyon jó edzőt az is minősít, hogy nem akarja a jót elbaszni, csak még jobbá tenni és Allegri pont ezt tette.
Az ilyen Allegri vagy Conte kérdéseket meg alapból értelmetlennek tartom, mert arról nem Allegri tehet, hogy nem volt Juventus játékos és játékosként nem tett hozzá semmit a Juvéhoz, edzőként viszont nagyon sokat tett, és szerintem amilyen ellenszéllel érkezett most pont, hogy annyira mellette áll mindenki.

4Evorg 2016.01.29. 11:30:44

Néhány embert Allegri témában nem érdemes komolyan venni. Ez most is bizonyosságot nyert számomra. Elfogultság lvl. 999999.

@Apuleius: Minden szavaddal egyetértek és úgy gondolom, hogy a meglátásaid is helytállók ebben a témakörben.

doki0326 2016.01.29. 11:31:55

@Apuleius:+1 szerintem is országon belül potolnánk még pedig a Sassuolo edzőjével szerintem !de ezek csak találgatások az újságíroknál legalábbis remélem :) mert amennyire nem szerettük allegrie annyira belopta a juve szurkolók szívébe magát

pedronegroo 2016.01.29. 11:35:52

@Apuleius: Tökéletes megközelítés ha egy vitában a magad igazára akarod fordítani a dolgokat! :) Ki tett többet a Juventus-ért Conte vs Allegri csak Conte lehet a helyes válasz és nekem ez bőven elég hogy ennek a félre értett vitának véget vegyek ráadásul jó szájízzel. :) Megspékelve még azzal hogy Conte vs Allegri kérdésben ismerjük Pirlo mester véleményét is így innentől kezdve csak az reagáljon erre aki Pirlo-nál kompetensebb e témában! :)

Devilke Balla 2016.01.29. 12:03:51

@Apuleius: @pedronegroo: Az Allegri vs Conte vitában nálam még mindig a vén szivar Lippi a gyoztes :D

Pavel1988 2016.01.29. 12:24:06

Nagy butaság lenne elmennie. Ennek a Juventusnak olyan magja van, amiből Bayern szintű klubot lehet fejleszteni.
Soha nem érjük el a nagy hármas szintjét ha riválisoknak adjuk el a legjobbjainkat.

Szerintem fel kéne hagyni az eddig megszokott módszerrel, miszerint pályájuk csúcsán legnagyobb pénzért értékesítjük legjobbjainkat. Pogba és Dybala szintű játékosoknak innen kell visszavonulni.
Allegrit nagyobb fizetéssel itt tartani, akárki akármit mond Ő már igenis prémium kategóriás edző.

venember83 2016.01.29. 12:32:55

@Pavel1988: Pogba itt nem fog aranylabdát nyerni, mondjuk szerintem máshol sem, de erre legtöbb esélye valamelyik spanyol óriásnál van, ő pedig aranylabdára vágyik, szóval menni fog, akár tetszik, akár nem. Dybala valószínűleg még maradni fog, hacsak nem jön valami őrült ajánlat Angliából. Spanyolországban nem fog Palika szerződni, míg Messi játszik, hisz ő valószínűleg nem cserének menne a Barcához.

banderov 2016.01.29. 12:33:57

Mindkét edzőt zseniálisnak tartom, de nagy szerencsénk hogy Conte Allegri sorrendben érkeztek hozzánk. Emlékszem amikor még 2011 őszén nem hittem a szememnek: a csapat védekezése stabil és ellenféltől függetlenül dominálja a meccseket. Mi van itt?! (Akkoriban kedveltem meg Puzsért :))) Ez Conte mentalitásának és jórészt az első időszak "bentlakásos" felkészülésének köszönhető. A szilárd védelem alapja még ma is ez. A második és harmadik évben viszont sajnálattal láttam, hogy nemzetközi szinten a contei taktika kiismerhető, benne volt a pakliban, hogy edzőváltás lesz. Allegri kinevezésével még azzal együtt is fenntartásaim voltak, hogy kicsit korábban -még a Milan edzőjeként- kaján vigyorral ültem le az addigra lezüllesztett kerettel rendelkező Milan BL meccseihez, hogy ezeket most jól kitömik... -de egyszer sem jött be. Nálunk szinte biztos voltam a gyors bukásában egyrészt mert (akkor még, Contéhoz képest meg pláne) nem tartottam jó motivátornak, másrészt az új taktikai variációit nem hittem hogy át tudja vinni egy átmeneti év nélkül ami nálunk sem fért volna bele. A negatív kritikák, sőt mondhatnám kezdeti utálat ellenére is megcsinálta. Mindannyian tudjuk, eredményei önmagukért beszélnek. Ebben azért az alap a védekezés már rendelkezésére állt, amin bölcsen sokáig nem változtatott. Tavaly a nagy hármas lelépése és az őszi rengeteg sérülés után nagy lett a zűrzavar. A szinte új középpálya nem tudta hozni a korábbi begyakorolt védekezést, nem tudtak hatékonyan besegíteni, a bekapott gólok pedig csak tetőzték a bajt. A római és a nápolyi meccseken a becsületes helytállás, max. a döntetlen volt a cél (eközben érthetetlen hogyan tudtunk ekkorát menni a City ellen...). Ahogyan a középpálya stabilizálódott az eredmények is jöttek, jönnek.

Ezt végiggondolva nem tudok dönteni melyikőjük jobb edző. Meggyőződésem, hogy a megújult Juvénak csak Conte volt képes ekkora hitet adni amiből szellemiségében szerencsére még mára is sok megmaradt. (Allegri sem verte szét szimpla büszkeségből.) A mai sikereket azonban már Allegrinek tulajdonítom. Taktikai meglátásai nélkül Európában nem sokra mennénk. Remélem marad, és sok borsot törhetünk a bőrgatyások orra alá is.

Rikoo 2016.01.29. 12:34:26

Komolyan én örülök ezeknek a híreknek. Csak akkor merülnek fel ilyen pletykák, ha megy a csapatnak. Mostmár minden nap ilyet akarok olvasni.:D

Rivendell 2016.01.29. 12:35:07

Valójában Juve játékos eleve nem nyerhet aranylasztit,amíg a 2 köcsög csapatot ajnározzák

bocs,de már a buzulás szintjét veri,amit művelnek a 2 spanyol csapattal.

kda75 2016.01.29. 13:07:54

@Apuleius: Abban van igazság,hogy szakmailag nem lehet különbséget tenni a két edző között hiszen mindkét edző sikeres-igaz más módon érte el ezt.Viszont igaza van Pedronegroo kollégának,hogy ha az emberi oldalt nézzük,akkor egyértelmű,hogy egy Juve szurkoló választása Conte kell,hogy legyen.Nem vitatom Allegri érdemeit,viszont emlékszem a nyilatkozataira még a Milan padján,amikor is nyílt utálattal viseltetett irántunk,azonban ez rögtön köddé foszlott,ahogy kinevezték nálunk,sőt kiderült,hogy gyerekkorában Juve szurkoló volt és Juvés pizsiben aludt.....Ezen oldalról közelítve Contéhoz képest igencsak hendikeppel indult.

4Evorg 2016.01.29. 13:16:12

@kda75: Conte érdemeit nem vitatva. Emlékszünk még az éttermes nyilatkozatára?

Apuleius 2016.01.29. 13:16:59

@pedronegroo: :-DDD Ok, persze, elfogadom az álláspontodat, habár bevallom, már nem emlékszem, hogy Pirlo mit nyilatkozott a témában :-)

kda75 2016.01.29. 13:19:01

@4Evorg: A 10 vs 100 eurósra?

Apuleius 2016.01.29. 13:28:14

@kda75: "Viszont igaza van Pedronegroo kollégának,hogy ha az emberi oldalt nézzük,akkor egyértelmű,hogy egy Juve szurkoló választása Conte kell,hogy legyen."

Ezzel csak az a baj, hogy ezt a kérdést senki sem vitatta, habár én nem gondolom, hogy ennyire egyértelmű volna bármiféle választás. Teljesen más aspektusból került szóba a két mester, s teljesen ide nem illő őket emberileg összehasonlítani, vagy arról beszélni, hogy ki mit tett a Juventusért. Pusztán azért, mert nem ez volt a téma, s ez teljesen félrevisz mindent.

"Nem vitatom Allegri érdemeit,viszont emlékszem a nyilatkozataira még a Milan padján,amikor is nyílt utálattal viseltetett irántunk,azonban ez rögtön köddé foszlott,ahogy kinevezték nálunk,sőt kiderült,hogy gyerekkorában Juve szurkoló volt és Juvés pizsiben aludt....."

Szerintem ennek egyik fele sem igaz. Nem emlékszem nyílt utálatról tanúskodó nyilatkozatokra, ahogyan arra sem, hogy azóta született Juve-szurkolónak próbálta volna beállítani magát. Kár olyan dolgokat a fejére olvasni, amelyek meg sem történtek. A dolog egyébként azért érdekes, hogy a Muntari-fantomgól kapcsán valamiért bennem is az maradt meg, hogy hűű, akkor milyeneket mondott. Aztán szépen visszakerestem, s semmiféle kivetnivalót nem találtam a szavaiban, elképesztő higgadtsággal, szardobálás nélkül szólalt meg egy olyan kapitális bírói hiba után, amely egy a bajnokság kimenetele szempontjából kulcsfontosságú rangadón történt. Érdekesen működik az emberi emlékezet.

stevenh 2016.01.29. 13:35:04

@Apuleius: Mint mindig, most is nagyon korrekt vagy, és teljes mértékben egyet tudok érteni minden szavaddal.

danimester1 2016.01.29. 13:41:10

Nem tudom mit is szólhatnék ehhez?!Remélem tényleg nem igazak a hírek.Az viszont megfordult a fejembe,hogy az igazolásokhoz is lehet köze,mivel minőség (top) játékost kért.Szerintem ha nem lesz (miért ne lenne 1v2 ember kell),akkor megy.Az anyagi oldalát nem tudom,de nem hinném,hogy ez lenne az elsődleges.Az bizonyos,hogy meg nem cáfolta a mister,inkább csak terelte a válasz adást.Gyakorlatilag Olaszország minden lehetséges kupát begyűjtött,igaz a Bl hiányzik még a tarsolyából.Ez a kényesebb kérdés,de mint előttem is írtátok ez a keret jól megerősítve képes lehet egy bravúrra.(tavaly nem sokon múlott)A legrosszabb esetben távozik,sőt lehet Pogba is,akkor leszünk igazán szarban,mert a Seria-ban taktikusnak kell lenni,erre a feladatra minőségi edzőt találni nem kis kihívás.Zárszóként szerintem marad már csak a szerződése,az ígért erősítések miatt.

a Zamboni nem egy tészta 2016.01.29. 14:09:04

Conte előbb fog Angliába menni éspedig azért szerintem, mert nincs rendben az önértékelése (esze?) és többre vágyik, többre tartja magát. Személy szerint a Conte féle üvöltő barbár spiritonál jobban kedvelem Allegri módszeresebbnek tűnő spiritoját. Alázatosabb ember benyomását kelti, remélem lesz esze nem menni. (és jobban vesz le kabátot)

delpi0823 2016.01.29. 14:10:56

@stevenh: Folosleges vitatkozni ezen. A tenyek egyertelmuen azt bizonyitjak hogy allegri a jobb edzo.Ezt az Allegri nem tud csapatot epiteni hagyjuk mar ez akkora egy baromsag.Eladtak a milant alola azzal a szarkupac kerettel jo hogy nem tudott semmit kezdeni.Conte nalam ott leirta magat hogy o arra verte a nyalat hogy 102 ponttal megnyertuk a bajnoksagot mekkora kiralyok vagyunk, ja europaban meg kb a picsaba voltunk meg a hazai rendezesu europa ligaba se tudtunk bejutni egy 30percet emberhatranyba jatszo benficanak egy szaros golt nem tudtunk begyotorni.Conteval szenvedes volt nezni amit europaba muvelt a csapat egy cseppet sem banom hogy elment sokakkal ellentetben ezen a blogon.

stevenh 2016.01.29. 14:17:53

@delpi0823: Hát, ezt nem biztos, hogy nekem szántad, én pont, hogy inkább állok egy picit jobban Allegri oldalán (most már), mint Contéén, és tartom magam ahhoz, hogy Conténál elszállt valami, beképzelt és arrogáns lett, jókor lépett le, teszem hozzá Allegrit nem fogadtam őszinte örömmel akkoriban.

delpi0823 2016.01.29. 14:20:19

@stevenh: bocsi ezt pedronegroonak akart menni

DINOBIZZO 2016.01.29. 14:45:11

Ha már menne Allegri akkor én Di Francesconak adnék egy esélyt. De remélem nem megy.

Pavel1988 2016.01.29. 14:53:42

@venember83:
Miért ne nyerhetne itt aranylabdát? Ezt nem értem.
Több esélye lenne ott azzal egyetértek, de pár Juventus játékos azért nyert már a múltban :) Messi és Ronaldo sem futballoznak majd örökké.
Alapvetően Pogba itt akar még maradni, Ő csak a Barcába menne el oda pedig jelenleg nem illik, illetve nem lenne bérelt helye. Ha meg tudnánk tartani edzőnket és a legjobb játékosainkat akkor ennek egyenes következménye lenne a jobb BL szereplés, ami következtében magasabb fizetést is tudna adni a klub. Ezek jelentősen segítenék legjobbjaink megtartását.
AZt kell itt látni sztem, hogy minden adott ahhoz, hogy felzárkózzunk. Ehhez tényleg csak meg kell tartani a fiatalokat és hozni 1-2 prémium játékost.

RuidaRobert 2016.01.29. 14:55:54

@DINOBIZZO: Hát nem tudom, szerintem ő taktikailag egy 0.

Lehet, hogy hosszútávon rám cáfol, de nem miatta tartanak ott ahol, hanem az igazolások és a keret erőssége miatt. Tehetséges már most jó szintet hozó tehetségekből áll a csapat.

Betegesen ragaszkodik a 4-3-3-hoz, ha baj van akkor átállnak 4 támadóra és ennyi a repertoárja. Amikor az előző szezonban, tavasszal nem ment a játék akkor sem tudott / akart változtatni és csak a támadó hármas minőségének köszönhették a szezont.

Rivendell 2016.01.29. 15:01:04

@Pavel1988: azért nem,mert ha Messi nem lesz és Ronaldo se,majd akkor Neymart fogják ajnározni még akkor is,ha nem fog annyira kimagaslani,mivel a Barca gépezetbe túl sok pénz van belefeccölve,de lehet 1 Realos lesz agyon imádva a média által.

tudod jól te is,hogy itt már minden a pénzről szól,márpedig amennyi szerencsétlen idiot veszi körül ezt a 2 csapatot szurkolói szinten,szinte fixre garantálható ha távozik a 2 nagy,akkor is direkte ezen 2 csapatól fognak kiemelni félisteni szintre valakit. Túlságosan sok embernek adható el a jövőbeli aranylasztis,ha az Realos vagy Barcas

bulldeo 2016.01.29. 15:06:14

@Pavel1988: Sőt, Pogba nálunk a 2 Európa szerte sztárolt játékos egyike, ha a Juve nagyot fut, nagyobb az esélye az aranylasztira, mint a Barcában.

Rivendell 2016.01.29. 15:09:00

csak 1 jó példa

sport 1-2 ...8-9-10

foci gazdaság

nem tudom a nevüket,de sorban 1 Barcas-nő..Bayernes a kis dagi...meg 1 Realos

Juventus-REal elődöntő..Juventus? mintha senki nem ismerné,csak a szutyok margit-barca meg bayern

sima real továbbléps...jó lehozzuk 2:1-re..Juventus? kik ezek csücsöri kiscsillag/szigetes reklám/ simán Real.

döntő
Juventus? 1 büdös szőt nem hallottam rólunk,csak ez a 3 köcsög csapat,mert nem tudom miként jellemezni őket,mikor 1 szerencsétlen magyar csatornán is csak ezeket nyomják.

valóság

barca-arab tőke meg egyéb nyalánkságok
real-spanyol állam,állami banki tőke,de ebben a barca is ott van

kérdem én,nehéz dolguk volt? nagyon...vettek kg-ra 1 Eto-t...Ronaldinhot,Decot és társait,majd beindították a média gépezetet.

Ilyen alapon az Abra csapat is gazdasági nehéztüzérség.

Pavel1988 2016.01.29. 15:25:21

@Rivendell:
Hmm én ezzel nem értek egyet. Azért, mert az utóbbi 6 évben Messi és Ronaldo nyer mindent még nem kell összeesküvés elméletekről beszélni. Az aranylabdát egyéni érdemek alapján osztogatják és valljuk be az utóbbi 6 évben kilóméteres lemaradások voltak emögött a 2 játékos mögött.

Az egyértelmű, hogy minden a pénzről szól de nem értem hogyan jön ez ide. Csak azért nem fog minden évben Barca vagy REal játékos nyerni, mert ők a legnépszerűbbek :)

Rivendell 2016.01.29. 15:45:26

@Pavel1988: ez nem összeesküvés. Nedved-Cannavaro esetében még nem voltak olyan ordítóan nagy összegek. +kell nézni mennyi volt a bevételünk 2005-6 ban és most mennyi.Akkor mi top1-2 voltunk,most 1 top1 600m körül van,nem fogják puszira adni nekik a pénzeket a háttérhatalmak/sportszergyártók-stb/ gondolom az is összeesküvés ami a fifánál és az uefanal van. Kiv lennék 1 adidas-nike mekkora összeget nyom a fociba és mit kér érte cserébe. Ezt a 2 csapatot már felépítették,nem véletlen hogy 1 PSG-City párosnak nem engedik megvenni Cr-t és Messit,mert elhiheted bármikor kg-ra megvennék ha tehetnék,mert tőke az lenne rá.Viszont akkor felmerülne a kérdés,Messit és Cr-t leváltjuk,vagy felépítjük a City-t és a PSG-t a reklámgépezet alapján? hova? kiknek? nem europai gyökerű,sőt...arab gyökér,de akkor meg minek,mikor 1 arabnak betudjuk adni a barcat és realt is.

KysBé 2016.01.29. 16:38:55

Szerintem Allegri karrierjének ez a csúcspontja, mint ahogy Conténak is a Juve volt csak Ő nem vette észre és 19-re kért még egy lapot.
Conte - szerintem - már észre vette hogy hiba volt elhagyni a Juvét...
Allegrinél azt érzem, hogy vagy elég okos, hogy észrevegye, vagy elég gyáva változtatni , de nem fog menni.

kda75 2016.01.29. 16:39:27

@Apuleius: Igen,az emberi emlékezet furcsa.Van aki hamarabb felejt,van aki később.Nekem még olyan is rémlik,hogy a felesége is szidta a Juvét.Aztán lehet,hogy tévedek és az "Allegri fóbiám" miatt olyan dolgokat is beképzelek,ami meg sem történt.Vagy szimplán az idő nálam később szépíti a dolgokat....
www.nemzetisport.hu/olasz_labdarugas/serie-a-allegri-baratnoje-ket-eve-meg-a-juvet-szidta-2350693

Pavel1988 2016.01.29. 16:41:37

@Rivendell:
Háttérhatalmakról beszélsz, meg arra utalsz, hogy ők döntenek az aranylabdáról de ez nem összeesküvés elmélet? :D
Ki nem engedi a PSG-nek megvenni CR-t? Nagyon kaotikus a hozzászólásod.
Egyébként soha nem voltunk top 2-ben bevételek szempontjából.

Rivendell 2016.01.29. 17:10:38

@Pavel1988: pedig a 2000-es évek elején-közepén szerintem volt top2,vissza kell nézni

miért akkor a fifa és uefa mi? gondolom legális üzletág:D

Apuleius 2016.01.29. 17:40:23

@kda75: Hát Allegri nője azért más tészta, biztosan nem az eszéért tartja :-) Ez nem ugyanaz, mintha ő mondta volna. Amúgy tényleg azért érdekes az egész, mert én is úgy emlékeztem a Muntari-eset kapcsán, aztán utánanéztem, s semmi olyat nem mondott.

Apuleius 2016.01.29. 17:40:55

@Rivendell: Jól emlékszel, a Juve volt top2-ben. Itt a teljes lista visszamenőleg:

en.wikipedia.org/wiki/Deloitte_Football_Money_League#2000.E2.80.9301

MDaniel98 2016.01.30. 11:16:26

@4Evorg: +1!
@Rivendell: @stevenh: +1!

Máskülönben szerintem Alleri nem is igazán illene a PL-be (és ez konkrétan igaz majdnem minden taljánra, legyen az játékos vagy edző), a másik meg az, hogy csalódnék benne, ha éppen akkor lépne le, amikor van egy viszonylag jó és erős keret.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása