Pirlo: „A vezetők Torinóban akartak tartani”

pirlo_andrea_nyc_fc_mezben_utasit.jpgAndrea Pirlo nemrégiben arról beszélt, hogy a Juventus vezetősége a csapatnál kívánták tartani, azonban ő valamilyen újra vágyott.

A harminchatéves futballista nyáron csatlakozott az MLS-ben szereplő New York City FC csapatához, azonban ennek ellenére a válogatottban kíván játszani a 2016-os EB-n.

„A Juventus azt szerette volna, ha maradok, nem küldtek el.” - tolmácsolja Andrea Pirlo szavait a Gazzetta.it.

„Az én döntésem volt, voltak más opcióim is, azonban emellett határoztam.

Adott kor elérését követően ki kell értékelni bizonyos dolgokat. Megfelelő volt az időpont a változtatáshoz, és új kalandba belekezdeni négy fantasztikus év után, és miután mindent megnyertünk, amit lehet. Döntöttem az életem vonatkozásában azért, hogy valami újat tanuljak.

Jó kapcsolatot alakítottam ki Antonio Contéval, nagyszerű sikereket értünk el együtt. Most ő a válogatott szövetségi kapitánya, azonban a mi kapcsolatunkban semmi nem változott, tudja, hogy még mindig futballozok, és minden nap láthat az amerikai bajnokságban.

A tisztelet és az együtt megélt élmények mindörökké megmaradnak.”

Nemrégiben felmerült az olasz első osztályba való visszatérés lehetősége Andrea Pirlo számára, azonban ő tagadta mindezt. 

„Még nem jött el az idő a csukák szögre akasztására, még mindig komolyan vágyom arra, hogy játszhassak.

Fennáll a lehetősége az EB-n való szereplésnek, azonban számos dolog rajtam múlik, mindazon, amit a pályán mutatok. Továbbra is rendkívül motivált vagyok, megpróbálom nehéz helyzetbe hozni a trénert az utolsó pillanatig.

Az Inter? Az átigazolási piaccal kapcsolatos pletykák nem zavarnak, hozzászoktam ezekhez.

Számos csapat érdeklődött irántam, azonban szerződés köt a New York City csapatához, és ezt tiszteletben kívánom tartani.

Rengeteg bizalmat tanúsítottak irányomban. Jövő év januárban új szezonba kezdünk új edzővel, mindent jól akarunk végezni, hogy elérhessük fontos céljainkat.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr488208370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MDaniel98 2015.12.29. 20:48:45

Kár, hogy nem sikerült megnyernie a Juvéval a BL-t, méltó lezárása lett volna egy komoly európai karriernek. Szerintem pont a megfelelő időpontban döntött a váltás mellett, még jó szívvel tudunk emlékezni rá, bár a BL-ben néha érződött a sebességkülönbségből fakadó hátránya.

alexGicamo 2015.12.30. 13:48:36

@Juventus FC 15: Teljesen adom .

Mindenesetre minden tiszteletem az övé !

FORZA JUVENTUS PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása