A Sevilla elleni keret

LOGO CHAMPIONS LEAGUE.jpgA Juventus, dacára a bajnoki botladozásnak, nagyszerűen kezdte a Bajnokok Ligája csoportkörét, habár az első két mérkőzésen aratott két diadalt két döntetlen követte az előzetesen a négyes leggyengébb tagjaként jegyzett Borussia Mönchengladbach ellen. A Manchester City torinói legyőzésével a zebramezes csapat bebiztosította a továbbjutást, a saját kezébe vette sorsát, s a Sevilla ellen már egy döntetlen is elegendő ahhoz, hogy megkoronázza őszi teljesítményét, s a csoport első pozíciójából lépjen az egyenes kieséses szakaszba. 

Massimiliano Allegri számos sérülés által hátráltatott csapata pénteken jelesre vizsgázott, némileg felforgatott kezdőcsapattal is három ponttal tért haza a Lazio elleni bajnokiról, s ugyan a Sevilla nincs éppen csúcsformában, a helyzet nem javult, hiszen influenza miatt Mario Mandžukić kimaradt a Spanyolországba utazó kertből, s Sami Khedira, Martín Cáceres, Hernanes és Roberto Pereyra mellett, a Lazio ellen enyhébb sérülést begyűjtő Patrice Evra és a lábadozó Mario Lemina sem léphet pályára a Ramón Sánchez-Pizjuán Stadionban. 

A Sevilla ellen készülő torinói keretben helyet kapott a Primavera csapat kapusa: Mattia Del Favero, középpályása: Stefano Pellini, illetve támadója: Fabio Morselli is.

A mérkőzést lengyel Szymon Marciniak vezeti majd, segítői Paweł Sokolnicki és Tomasz Listkiewicz lesznek.

A Juventus 19 fős kerete a következő:

Kapusok: Buffon, Neto, Del Favero

Védők: Chiellini, Alex Sandro, Barzagli, Bonucci, Rugani, Lichtsteiner

Középpályások: Marchisio, Pogba, Cuadrado, Sturaro, Vitale, Pellini

Csatárok: Zaza, Morata, Dybala, Morselli

A 20:45-kor kezdődő mérkőzést egyik adó sem közvetíti élőben, így maradnak a streamek, például itt, itt, esetleg itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr358146518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giorgio007 2015.12.08. 22:45:20

ugyis a Realt kapjuk :D

delpi0823 2015.12.08. 22:45:28

A fior nagyon fontos meccs lesz hetvegen kell a gyozelem.

kda75 2015.12.08. 22:46:03

Kiváncsi vagyok a hétvégén mennyit kapunk a Fiortól.Morata meg takarodjon a padra!

m.martin91 2015.12.08. 22:46:26

Igazából ha a három spanyolból kapunk vagy a Bayern-t, akkor az szar sorsolás, de ha a maradék háromból, akkor nincs olyan nagy gond. Főleg, ha az oroszok jönnek. Csak erre kicsi az esély.

Rikoo 2015.12.08. 22:46:29

@KysBé: nem mind1 neked a pénz? a klub kapja nem te. Klasszisokat semmiképp nem kell várni amikor Mercato van. Ha pénz van akkor sem fog jönni egy se...

Juvegaspy 2015.12.08. 22:46:39

5 gyozelem zsinorban es nagy volt a melleny. Szerencsevel elkeruljuk a Barca Bayern kettost s akkor meg lehet keresni valonk. Bar fortuna nemigen van velunk iden.
Morata kb mester 3assal bizonyithatta volna h helye van a kezdoben.
Nem veszett el semmi de boven van hova fejlodni!!!

Barolo4 2015.12.08. 22:47:33

@Gyori_Juventino: +1
Nem értem miért kell rinyálni. Nyilván jobb lett volna csoportelsőnek lenni, de ez nem a mai meccsen ment el elsősorban, hanem a 2 németek elleni x-el (min. egyiket nyerni kellett volna). Ez egy erős, tapasztalt Sevilla, aki megverte a két kirakat csapatot is. Ki lehet kapni tőlük egy nullra, főleg ilyen cserepaddal. A 16 között jó lenne elkerülni a top csapatokat, amúgy kb. mindegy és a 8 között sem sokkal jobb egy Barcát megkapni. Nem azt mondom, hogy nem lenne jobb a csoportelsőség, de nincs tragédia. Továbbjutottunk az egyik legerősebb csoportból úgy, hogy egész ősszel szenvedtünk kb. Kell télen vásásrolni 1-2 top játékost, ha komolyak a tervek. Ha nem, akkor idén marad a küzdelem az első három bajnoki helyért. Morata meg agyilag teljesen máshol jár, de sokat tett értünk korábban és remélem fog is, ezért azt sem értem, hogy miért kell őt habzó szájjal szidni?! Feledékeny kurvák vagytok :) Forza Juventus!

Drughi Di Bianconeri 2015.12.08. 22:47:58

X-ért mentünk, de jól pofára estünk.
Idén nincs olyan szerencsénk a BL-ben, mint tavaly volt.

Morata meg botrányos,hogy miket hagyott ki: ezeket a helyzeteket még Thorgelle is beverte volna.
Kéne neki egy pszichológus.

Érzem a szopó-mágnest, most meg se érdemelnénk egy könnyű ellenfelet, az az igazság.

Egyébként tegye fel a kezét az,aki a csoport sorsolásakor 1. helyet várt...
Persze ettől még csúnya a vége, így,hogy a lúzer arabok nyertek, meg pláne..

Ez a mostani csapat nem elég erős mentálisan - még?- ahhoz,hogy akárkit felvállról vegyünk.
Nehéz ellenfél lehet a Wolfsburg vagy a Zenit is, nem csak a Bayern vagy a Barca.

MVPP 2015.12.08. 22:48:52

Ezek után meg se érdemelné a csapat hogy valami könnyű ellenfelet kapjon. Sajnos ez egy tipikus olasz meccs volt. Ha jövőre esetleg megint ilyen helyzetbe kerül a Juventus, ugyanezt az impotens "játékot" fogja hozni. Sajnos azzal hogy olasz csapatnak szurkolunk, ez is benne van a pakliban.

delpi0823 2015.12.08. 22:49:09

@tomi123123: +1 Kysbe mar annyira szanalmas hogy az mar vicc.Ha llorente itt maradt volna a 4 millas fizujaval akkor meg az lett volna ez az idiota barmotta mekkora egy nyomorek hogy nem tudta elsozni senkinek se.

KysBé 2015.12.08. 22:49:33

@tomi123123: Ezért bann lesz , pá-pá :)
@Type-R: Inkább az ilyenekre figyeljetek

Watakuki 2015.12.08. 22:50:25

@Drughi Di Bianconeri: tavaly is inkább csak a csoportkör után volt szerencsénk, szóval azalapján ...:D

RuidaRobert 2015.12.08. 22:50:37

Sokszor láttuk már az olasz mentalitást. Ha elég az X, akkor annak általában pofára esés a vége. Pláne, ha félidőben azt látják, hogy királyság van.

Egyébként meg szerencsénk is lehet a szerencsétlenségben. Kaphatjuk akár a Zenitet is, míg csoportelsőként akár a PSG-t is dobhatja a gép.

MdewC 2015.12.08. 22:50:48

@Barolo4: ez aztán a kemény faszú hozzászólás. Ja, nem.

Juvegaspy 2015.12.08. 22:51:13

@Drughi Di Bianconeri: jogos annoa sorsolas utan ezt a csoport allast szintenki mindenki alairta volna de azert IGY 2.nak lenni fajo

delpi0823 2015.12.08. 22:51:41

@MVPP: Nem tudom te mit neztel tipikus olasz meccs volt azert sztem egyaltalan nem. Nem keveset tett a juve azert hogy betalaljon csak ma nem allt mellenk a szerencse ennyi, ja es nem mellesleg velemenyem szerint a sevilla legjobbja egyertelmuen a kapusuk volt.

Apuleius 2015.12.08. 22:51:55

@Barolo4: "Kell télen vásásrolni 1-2 top játékost, ha komolyak a tervek."

Ez garantáltan nem fog bekövetkezni.

babo0410 2015.12.08. 22:53:00

@KysBé: Aki helyett lett egy a csapatba jobban beillő Mandzukic-ünk.

doki0326 2015.12.08. 22:53:04

Én láttam pozitív dolgot a mai meccsben is még pedig dybalat !!!Azt hiszem aki gio 2.0 nevezte lassan írhatna hogy kellemesen csalódott vagy valami :D

Barolo4 2015.12.08. 22:54:02

@Apuleius: Meg hívsz egy pohár italra ha még is? :)

csakajuve111 2015.12.08. 22:54:11

Hát valamelyik nagy csapatnak korán véget ér a bl, ha minket kapnak. A Bayernt akarom, régóta kijárna egy ruha tőlünk nekik... :-)

Roli984 2015.12.08. 22:54:30

Remélem megkapjuk a Margitot, őket biztosan ütjük idén is ha a bíró nem nyúl bele

Apuleius 2015.12.08. 22:55:36

@Barolo4: Akár az asztal alá is leitatlak, felidézni sem tudom, hogy mikor érkezett januárban top játékos.

babo0410 2015.12.08. 22:55:54

@KysBé: Ja és Llorente-nek a mai góljával együtt van összesen négy a neki sokkal jobban fekvő spanyol ligában és a BL-ben összesen. Nekem egyáltalán nem hiányzik. Sokkal jobb csatáraink vannak nála.

Rikoo 2015.12.08. 22:55:55

A LEGNAGYOBB PROBLÉMA MÉG MINDIG AZ, HOGY NINCSENEK KLASSZISAINK. EGY BUFFONBÓL NEM LEHET MEGÉLNI. EZT A MECCSET, HA LEGALÁBB EGY KIFORROTT KLASSZISUNK LETT VOLNA, AZ BEHÚZTA VOLNA. CSAK AZ A BAJ, HOGY VOLNA...

Juveboy92 2015.12.08. 22:56:54

dehogy szartuk le ezt a meccset, ez a meccs csak és kizárólag Moratan ment el, sorra hagyta ki a ziccereket... a kihagyhatatlant is... nemfogom szétoltani mert tavaly sokat köszönhettünk neki , de idén árnyéka önmagának rendre hibázik hisztizik , sűrgősen felkell magát újra építenie mert még Sturaronak is volt egy veszélyesebb helyzete mint amit Morata összessegeben produkalt...

Drughi Di Bianconeri 2015.12.08. 22:57:25

@Watakuki: Ez mondjuk igaz, csak tavaly teljesen nyögvenyelősen, unalmas, sokszor kilátástalan játékkal jutottunk tovább, az utolsó fordulóban egy múlt századi calciot idéző Juve - Atlethico meccs után :D

Idén meggyőző volt a csapat, mindkét City elleni meccsen, illetve főleg a Sevilla ellen,hazai pályán.

A 'Gladbach meccseket kényelmeskedték el a fiúk, onnan 4 pont kellett volna, nem 2, és most nem lenne miről beszélni.

A nagy átalakítás+botrányos szezonkezdet miatt én sehogy sem vártam BL 8-at,de csoport 1-ként lett volna rá esélyünk, így azért neccesebb.

(Azt már csak félve írom le,hogy tavaly az über-király,fontos gólok szerzője A.Morata csak árnyéka önmagának, tavaly 2 helyzetből 1 gólt biztos vert,most meg 3 kötelező ziccerből 0...meg aztán most nincs mellette egy Tevez).

Továbbra is azt gondolom,hogy a mostani csapat nincs ahhoz mentálisan elég erős,hogy "könnyű" ellenfélről beszélhessünk.

Nehéz ellenfél a Zenit és a Wolfsburg is most, pláne,hogy annyi a sérülés ebben a szezonban,mint az elmúlt 4ben összesen...

@RuidaRobert: Részemről inkább választanám a P$G-t, mint a Bayern-t vagy a Barca-t-

Apuleius 2015.12.08. 22:57:31

@RuidaRobert: Igen, meg Padoin, Borriello és Análka...

Barolo4 2015.12.08. 22:58:50

@Apuleius: Ok. Megbeszéltük. :) Forza Juventus!

Apuleius 2015.12.08. 22:59:06

@Roli984: "Remélem megkapjuk a Margitot, őket biztosan ütjük idén is ha a bíró nem nyúl bele"

Olyan nincs, hogy a bíró nem nyúl bele a Real Madrid elleni meccsen. Ez tökéletes paradoxon.

Rocky80 2015.12.08. 22:59:34

Ennél a Sevillánál gólokkal vagyunk jobbak, de nem ment be semmi... Morata helyett ha Mandzu van, akkor nyerünk vagy két góllal. Ez van. Aki BL-t akar nyerni, annak mostantól mindenkit meg kell verni.

Az ellenfélnél Banega tetszett.

Juvegaspy 2015.12.08. 23:00:00

@Apuleius: padoin teli igazolas volt neem?! :)

Rocky80 2015.12.08. 23:01:34

Lóri neked meg nyalom a szádat... :D

Barolo4 2015.12.08. 23:01:44

@Juveboy92: Ráadásul érdekes lesz a helyzete, mert ha ez így marad akkor a sznob margitka sem fogja visszavinni.... ami azért minden félnek egy kemény lose-lose szituáció lenne. Forza Juventus!

The king of alibis 2015.12.08. 23:02:02

A Zenit is bohócot csinál belőlünk, ha nem igazolunk a télen 2 klasszist. De előbb hétvégén a Fior.

Drughi Di Bianconeri 2015.12.08. 23:05:11

Amúgy - papíron- kaphatjuk a Lokomotiv London-t is, nem ?
/holnap a Portot fogadják hazai pályán/

Igaz, én a Porto csoport elsőségét valószínűbbnek tartom, amit meg is érdemelnek,mert az eddigi BL egyik lemeggyőzőbb játékával rukkoltak elő a csoportmeccsek során (= még 1 potenciális , nehéz ellenfél).

Rikoo 2015.12.08. 23:08:37

@Drughi Di Bianconeri: én is figyeltem a Portot idén és sokkal gyengébb, mint tavaly volt. Sztem a legkönnyebb ellenfél lenne. De teljesen mind1, mert idén biztos nem lesz olyan szerencsénk, mint tavaly. És az igazság az, hogy meg is érdemlik ezt.

kda75 2015.12.08. 23:11:11

@norbi9107: Hát igen,hétvégén a Fior elleni meccs jó kis felmérő lesz.Meglátjuk hol a helyünk a bajnokságban...

mpite 2015.12.08. 23:16:17

Azért a sporttv-s faszi most jó volt:

- Nagyon fogja sajnálni ezt a meccset a Juve a sorsolás után?
- Inkább az a csoportelső fogja sajnálni, aki a Juvét kapja.

:)

Barolo4 2015.12.08. 23:18:13

@tomi123123: Ez nem egy bonyolult komment, de sajnos megértem az érzéseidet és nevettem egy jót. Pedig a néhány barlangi trollon nem érdemes felhúzni magad.... van itt bőven értelmes kommentelő is.
Érdekes, hogy az itt lesajnált Draxler megint nagyot játszott.... ez persze nem jelenti azt, hogy nálunk is jó lett volna, de talán azért nem lett volna tragédia ha idejön. Ugyan ez igaz Llorentére is fordítva.... nálunk kevés volt (bár emberileg sokra tartottam), ma fontos gólt lőtt. Ennyi.... vannak folyamatok, amiket nem lehet kitalálni előre. Forza Juventus!

Devilke Balla 2015.12.08. 23:19:29

Mondtam a nyáron,hogy megvárhatták volna a sorsolást,és utána engedték volna el Lórit,most megbosszulta magát. Moratanak meg az a baja,hogy tavaly a dontobe lott minket,elment elole Tevez,s ugy gondolta o lesz az elso számú csatár. Aztán idehozták a 40milliós Dybalát,meg MAndzut,o meg hoppon maradt. Az egója meg a béka segge alá ment ezzel.

Rocky80 2015.12.08. 23:19:50

Egy ősz munkáját el lehet baszni egy meccsel. :-(

Szerencsétlen Allegri meg mit tehet, ha nem rúgunk be semmit?...

Drughi Di Bianconeri 2015.12.08. 23:25:26

@Rikoo: Erre mondaná az alkoholista Puhl Sanyi,hogy "ettől szép dolog ez a foDball: te így látod én amúgy". :D

Bevallom őszintén,hogy 1etlen Porto meccset sem láttam végig, csupán BL-fordulók utáni összefoglalókat,de azalapján kifejezetten lendületes,technikás,lelkes csapatnak tűntek,főleg a támadónégyesük bitang:Tello-Varela-Aboubakar-Brahimi.

Nyilván sokat gyengültek tavalyhoz képest,hiszen nincs már Sandro,Danilo és Casemiro sem (bár őt kb-re pótolták Imbulával).

Az elmúlt évekhez képest meg persze sehol sincsenek,jelenleg nincsen olyan játékosuk,akiért bármelyik random idióta gazdag klubtulaj 60 M-t perkálna, nincs náluk klasszis matéria,de -talán- pont ettől egységesek, harapósak.

Nekem azalapján,amennyit láttam, tetszett és meggyőző volt.

Természetesen inkább kapjuk őket,mint a Barcat, de továbbra is tartom,hogy ennek a Juventusnak,most nincs olyan,hogy "könnyű" ellenfél.

Trieszt120506 2015.12.08. 23:26:34

Egyébként a sorsoláskor szerintem mindannyian aláírtunk volna egy sima második helyet.

RuidaRobert 2015.12.08. 23:36:17

Érdekes statisztika: A Juve soha sem esett ki a nyolcaddöntőben, és mindig döntős volt, ha másodikként jutott tovább.

babo0410 2015.12.08. 23:37:09

@RuidaRobert: Legyen így! FORZA JUVE PER SEMPRE!

babo0410 2015.12.08. 23:53:12

Szerintetek van arra esély, ha a 16 között kifogjuk a BB duó egyikét, akkor januárban a kp-re érkezzen egy erősítést jelentő játékos?

Goku06 2015.12.08. 23:56:18

Jöjjön a real!!! Megb*sszuk őket!

Barolo4 2015.12.08. 23:59:52

@Goku06: Jöjjön a Real az elődöntőben! De persze meg.... őket! Forza Juventus!:)

Barolo4 2015.12.09. 00:03:31

@MdewC: Kifejted mire gondolsz?

JuveWinC 2015.12.09. 00:09:30

@RuidaRobert: 2009-ben a Chelsea vert ki minket a nyolcaddöntőben.

patrik1112 2015.12.09. 00:16:20

@norbi9107: telen..ket klasszist.. Azigen :D

Drughi Di Bianconeri 2015.12.09. 00:19:24

@babo0410: Esélytelen és értelmetlen.
Télen nincs mozdítható, klasszis vagy legalább TOP játékos,aki a BL-ben bevethető,olyan meg pláne.

MdewC 2015.12.09. 00:27:45

@Barolo4: arra b+, hogy itt ne "kurvázz" le senkit. már elnézést.

Barolo4 2015.12.09. 00:37:26

@MdewC: Értem! Tehát te b+hatsz, káromkodhatsz, de én nem írhatom erre (és más Morata szidásra is), hogy 'feledékeny kurvák vagytok'. Teljesen logikus....... Te biztosan kemény faszúbb hozzászólásokat nyomsz. Ja nem.

tsatsee 2015.12.09. 00:43:59

Ebből látszik, hogy ha nem játszik a legjobb csatárunk, akkor bajban vagyunk. (Mandzukic)

delpi0823 2015.12.09. 00:45:33

@RuidaRobert: Ezt hol nezted hogy soha nem estunk ki a 16 kozott? A chelsea vert ki minket sajnos.

Leram7 2015.12.09. 00:47:49

Sorsoláskor ezt az eredményt én aláírtam volna, hiszen a city azért erősebb és mégiscsak halálcsoport...

De így, hogy 2x vertük a city-t és az első két meccsen 6 pontot szereztünk, így ez határozottan rossz.

Egész meccsen lehetett érezni, hogy a Sevilla az életéért küzd és azt kell mondjam megérdemelték, mert mindent beleadtak.

Nálunk is akadtak jó teljesítmények, de közel sem hajtottuk ki a belünket.

Ironikus, hogy a harmatgyengén játszó, 2 ziccert hibázó Morata "küldte el", szorította ki azt az embert, aki most gólt szerzett. Fájó most ez a vereség, látva a csoportelsőket.

Barolo4 2015.12.09. 00:49:56

@tsatsee: Sajnos Morátánál jelenleg valószínűleg még Zaza is jobb. Ezen viszont feltétlenül változtatni kell valahogy, mert tavasszal hatalmas szükségünk lesz (lenne) még egy jó Moratara. Bár ha a szokásos forgatókönyvet nézzük, akkor érkezni fog egy 2. vagy 3. kategóriás csatár 5.-nek. Ebben az esetben az öreg Lavezzinek még akár örülnünk is kellene, hiszen nála jóval gyengébbek szoktak érkezni télen vészmegoldásnak. Forza Juventus!

MdewC 2015.12.09. 00:53:39

@Barolo4: egyáltalán nem írtam ilyet, hogy én bármit csinálhatok. De másokat se degradálok... Teljesen mind1 ki hagy ki egy ziccert, bárki az, akkor idegeskedni fogok rajta. Ettől még nem szidom, csak mérges vagyok. Ettől még bírom a játékosainkat. Ha meg nem tetszik amit írok, vagy más ír, akkor ugord át kérlek. Ez így érthető? Sztem elég logikus amit írtam.

Barolo4 2015.12.09. 00:56:04

@Leram7: +1
A szomorú helyzet az, hogy a Németek elleni egyik meccset kellett volna hozni. Amúgy kb. reális a végeredmény, mert a City elleni idegenbeli győzelem meg igen nagy bravúr volt. A Cityt és úgy ált. az angol focit hajlamos a többség lesajnálni..... pedig ha megnézzük a Barca/Bayern/Real/Psg 4-est leszámítva messze Angliában vannak a legjobb edzők és legmagasabbra értékelt játékosok. Most is szarul állnak (igazából érthetetlen is, hogy miért), de jó sorsolás esetén egy City simán el tud menni a döntőig, illetve a többi angol csapat (ha lesz ilyen persze), ellen sem mehet senki biztosra, minden előző évi rossz eredmény (vagy jelenlegi rossz forma) ellenére sem. Forza Juventus!

Barolo4 2015.12.09. 01:06:26

@MdewC: Ez így érthető és egyben teljesen normális stílus (amit korábban is megszokhattunk tőled). Én a 'kurvázást' általánosságba szántam és részben viccből (azért volt ott egy smile :) ), viszont a te megjegyzésed konkrétan nekem szólt és nem éreztem viccesnek, inkább személyesnek. Az teljesen érthető, ha szét... az ideg, ezzel én is sokszor így vagyok. Peace! Forza Juventus!

MdewC 2015.12.09. 01:17:43

@Barolo4: Gondoltam, hogy általánosságban értetted, csak valamiért (idegbeteg voltam/vagyok a meccs miatt) felhúztam magam, azt nem bánom, hogy megjegyeztem neked, de valószínűleg erősebben fogalmaztam, mint kellett volna. Sry. Ritkán bánt ennyire vereség, Fior ellen javítani kell.

FINO ALLA FINE

(Nagyon bánt, hogy nem lettünk elsők és nem a sorsolás miatt, hanem az elv miatt, mag az miatt, hogy nagyon rosszkor jött ez a pofon a csapatnak. Teljesen mind1, hogy kit kapunk, ha elsők lettünk volna, akkor még nagyobb lett volna az elvárás a csapattal szemben, hogy "kötelező" továbbjutót kapunk, onnan csak a pofára esés lenne nagyobb. Nekünk kellenek a kihívások, ez tény, de akkor is jó lett volna a City előtt végezni.
Amúgy meg túl sok csapat van, akiket nagyon el kéne csípni, hátha... Barca: részemről legjobban rühellt csapat, óriási bosszúvággyal fűszerezve, Bayern: nagyon fel kéne pofozni őket, megtörve a pökhendi stílust, Real: ami jár, az jár, mindig jól esik, ha tovább jutunk ellenük. Persze minden csapatnak jár a tisztelet, nem lenézve őket, de MI akkor is a JUVE vagyunk, TOVÁBB KELL MENNI.)

Barolo4 2015.12.09. 01:25:20

@MdewC: Kihívások terén egyet értek veled (és persze abban is, hogy jó lett volna elsőnek lenni) és talán a téli igazolásoknál is segíthetne, ha nagyobb nevet kapnánk. Mondjuk ha az objektív fejemet veszem elő, akkor egy Bayern vagy Barca ellen max. 20% esélyünk lenne jelenleg, de nincs lehetetlen feladat, ezt már sokszor bizonyítottuk mi is és a Juventus soha sem adhatja fel.
Azért az durva, hogy 6 meccsen összesen 3 gólt kaptunk.... mondjuk a Psg csak 1-et. Egy hét múlva okosabbak leszünk. Forza Juventus!

JuveWinC 2015.12.09. 01:35:37

@Barolo4: Az angolokat most van is okunk lesajnálni. Konkrétan ha idén 3-mal több pontot gyűjtenek az olaszok (tavaly 5 és féllel többet szereztek), akkor jövőre ismét 4 olasz indulhat a BL-ben. Jelenleg egál az idei teljesítmény a szerdai BL és csütörtöki EL-játéknapok előtt (8,5 - 8,5), de ugye kiesett a MU, hnap kieshet az Arsenal és a Chelsea se brillirozik. Ezt a Cityt meg oda-vissza elraktuk. És a Román múlik h minden olasz továbbmegy-e.

Barolo4 2015.12.09. 01:49:34

@JuveWinC: Abszolút tisztában vagyok a statisztikával és az eredményekkel, de én attól függetlenül két dolgot állítok. 1. Ez bármikor változhat, mert több van bennük, mint ami az utóbbi évekbe kijön. 2. Nem értem, hogy miért ilyen szarok, amellett, hogy nagyon erős bajnokságuk van, messze a legjobb játékosokat igazolják le (átlagba) és minden csapatnak folyamatosan top edzője van. Nagyon nem jön ki a matek, ami 1-2-szer érthető, de most már évek óta ez van. Ez szerintem egy érdekes jelenség, és egyáltalán nem gondolom, hogy ez az olasz felzárkózás egyértelmű jele lenne, még akkor sem, ha valami (kicsi) azért Olaszországban megindult 1-2 éve (Róma, Nápoly stb.).

Barolo4 2015.12.09. 01:59:00

@Barolo4: Ja és még annyit tennék, hozzá, hogy ez nem azt jelenti, hogy ne szurkolnék az Olaszoknak, mert jó lenne az a 4 bl hely, csak egyszerűen nem látom az igazi okát (persze elhanyagolják az EL-t, nincs téli szünet, nehezebb a hazai bajnokság stb.) amiért ez tendenciózusan így alakult. Forza Juventus!

Drughi Di Bianconeri 2015.12.09. 02:16:25

@Barolo4: Túl késő van és fáradt vagyok már,hogy nagyon belemenjek (esetleg vmeik nap a dühöngőben megtárgyalhatjuk),de 1 valami azért kiszúrta a szemem:
"...minden csapatnak folyamatosan top edzője van."

Kik is ezek a TOP edzők ? :D

- Wenger, aki évek óta a saját makacssága áldozata és mára már tendenciává téve' azt,hogy PL 4, BL 16 ?
Elismerem az embert, mert nincs Európában még 1 ilyen régóta 1 klubnál edzősködő szakember mostanra, sőt a filozófiája sokáig tetszett, a játékuk meg mindig is szimpatikus volt,de mostanra - szerintem - eljárt felette az idő.
Utoljára 10 éve nyertek vmi jelentőset (a fa-kupát én nem tartom annak,mint ahogy semmilyen hazai kupát sem).

- Az alkoholista, hülye Gál Lajos, aki mára önmaga paródiája ?
(Sőt igazából minden volt klubjánál az utódja alkotott maradandót,ha nem számítjuk a '90es évek eleje-közepét, vagy a holland válogatottat)
A MU most esett ki a BL-ből, a PL -talán- legunalmasabb játékát nyomatják,pedig 2 év alatt röpke 400 M Fontot(!) költött játékosokra.
Ő is kivénült már.

- A szimpatikus(?) vesztes Pellegrini,aki a legsótlanabb,leglélektelenebb focit játszatja a legfantáziadúsabb angol kerettel ?!
Ő is utoljára talán a Villareal-nál volt komoly szakember,a Real-nál so-so.
(Bár a Malaga-t BL-ig vitte, de ez a Man. City elég komolytalan számomra,mert ilyen kerettel stabil BL 4nek kéne lenni,de min. állandó BL 8nak).

- A mostanra totál megfásult, önmagából kifordult Mourinho,akinek a millárdos csapata kieső zónában tanyázik, és még csak azt sem lehet mondani,hogy érdemtelenül ?
Aki képes bunker focit játszani olyan játékosokkal,mint Hazard,Fabregas,Oscar,Willian ?
De ezek közül néhányat nem játszat, és képes egy alsóházi kiscsapat ellen felállítani egy Matic-Ramires "fantázia" duót középre ?!
Stb-stb.

Mindent elárul a mostani PL-ről,hogy az a Leicester vezeti a tabellát,akinek egyetlen jegyzett játékosa nincsen (az új üdvöskéjük,ez a Vardy,vmi 4ed osztályú klubból szalasztották...) és az edzőjük egy bizonyos vén, szenilis Ranieri.

A PL 2005-2010 között volt tényleg nagyon brutális , nemzetközileg,utána még pár évig jó volt a bajnokságuk,de az elmúlt cca. 3 év...

Már rég csak mese az is,hogy a legszórakoztatóbbak,legdinamikusabbak a meccsek. A német meg a spanyol bajnokság veri ebben -is- magasan.

A PL _jelenleg_ nem érdemel 4 BL-helyet,mint ahogy az olasz bajnokság sem.
Maximum 3-3at adnék mindkettőnek,bár az olasznak 3 is sok talán.

Watakuki 2015.12.09. 06:09:39

A tanulság igazábó annyi, hogy minden meccsen győzelemre kell játszani. Főleg nemzetközi porondon

Szili072 2015.12.09. 07:01:47

Most néztem meg az összefoglalót, ez alapján az x Moratán ment el, a kettőből az egyiket egy top csatár beveri, de ő nem az.

west30 2015.12.09. 07:19:30

@JuveWinC: Egyreszt jovore semmi esetre sem indulhatna 4 olasz csapat a bl-ben,masreszt pedig az egvilagon semmi szuksege nincs az olasz focinak meg 1 bl indulora,amikor 2 ertelmes csapat nincs osszesen.

Lord Viktor 2015.12.09. 08:24:54

Nem értem a Moratát ért kritikákat, tegnap szar napja volt, nem ment be semmi, de eddig nem nagyon lehetett panaszunk rá.

Lisandro 2015.12.09. 08:35:09

Kár a tegnapi meccsért,nem érdemeltünk vereséget,s szerintem nincs veszve semmi!Ez a csapat bárki ellen képes felvenni a harcot!És hogyha a következő körben sikerülne egy nagyágyú ellen továbblépni,az akár messzire is repíthet minket!Forza Juventus!

RuidaRobert 2015.12.09. 08:37:58

@delpi0823: @JuveWinC: Hanyag voltam a fordításnál. Soha sem estünk ki a nyolcaddöntőből és mindig döntős volt a csapat, ha csoportmásodikként jutott tovább.

MdewC 2015.12.09. 09:24:51

@Barolo4: igen, egyik se könnyü. Meglátjuk. :)

Hajrá!!

Quentin_KR 2015.12.09. 09:27:54

Nem igazán értem a Moratat ért kritikákat. Én Allegriben látom a hibát, most is, és hiába jutottunk tavaly döntőbe, nem az ő érdeme volt az sem. Ez egy másodkategóriás edző, és unom már hogy minden rangadó előtt azt kell olvassam "nem döntő jelentőségű mérkőzés a bajnokságot illetően" és minden arcpirító mérkőzés után azt hogy "jól játszottunk". Amíg ő és Marotta itt van nem számítok nagy visszatérésre az európai színtéren. Rossz ezt látni mert már akkor a Juvénak szurkoltam mikor Del Piero csak a padról szállt be Vialli vagy Ravanelli helyett, de az a csapat tiszteletet érdemelt!

DegerFaCan 2015.12.09. 10:51:17

@Quentin_KR: ahogy megszépül minden régi emlék, úgy lesz a lassú, satnya, hátráltató, labdaeladó Pirlóból hiányzó hős...
és én szerettem Pirlot csak eljárt felette az idő mindegy ne menjünk bele.
Marotta a második honalapítónk gyenge hasonlattal, kb mint a tatárok után 4Béla a Calciopoli után Marotta hozott vissza minket az élbe :)
Allegri pedig tavaly a Barcát is meglepte (a Messi faktor miatt buktunk csak ami egy gyors kontra utáni gólja volt, ott 1-1nél éreztem hogy meg lehet ez a meccs, nagyon jól időzítve, csak hát amíg ez az ufó ott van addig hagyjuk őket :D )

DegerFaCan 2015.12.09. 10:52:12

@Quentin_KR: kérdem, miben látod a hibát?

Devilke Balla 2015.12.09. 10:56:01

@Watakuki: Engem az duhit a legjobban hogy jonnek mindig a nyilatkozatok,hogy a Juventusnál mindig a gyozelem a fontos,vagy hogy van pontosan.. aztán jonnek az ilyen meccsek,és telibe szarják az egészet,jo a dontetlen is. Ez a mentalitás a mottóval nagyon nem vág egybe.

Quentin_KR 2015.12.09. 11:10:40

@DegerFaCan:

Abban hogy ahány meccs , annyi kezdő 11 és nem csak a sérülések miatt, ha valaki jó formában van (Alex Sandro, Quadrado) azt leteszi a padra, ezzel elvéve az önbizalmukat. Sandro kezdi visszanyerni, Quadrado viszont nem tudom lesz-e még olyan jó mint ahogyan érkezett. Ez az ember egyszerűen alkalmatlan top csapat hosszú távú irányítására. S nem szeretném ha úgy járnánk vele mint az Arsenal Wengerrel. Cr-en és Messin kívül azt vesz meg szinte akit akar és fényévente yner valamit. Ezen az úton halad a City is Pellegrínivel. Sajnálom, de én úgy látom a tavalyi Bl menetelés a szerencsés sorsolás, egy csapnivaló formában lévő Real és Conte utóhatása volt csupán. A legkevesebb köze volt hozzá Allegrinek....
Tudom, a hasonló hozzászólásokra szokott érkezni hogy "nem vagy igazi Juve szurkoló+ stb. de ez rólam lepereg. Amit lát, mutatott játék és hozzáállás szintjén az kétségbeejtő. Nem az a gond ha szerencsével nyerünk meg csapnivaló formában lévő olasz csapatokat, hanem az hogy nem a helyén örülkezeljük ezeket. Olyan hurráhangulat volt a csapat körül a Sevilla meccs előtt mint ha Bl-t nyertünk volna. Allegri kiemelte az első hely fontosságát, most meg azt mondja az a fontos hogy továbbjutottunk? Magát köpte szembe.. :-)

DegerFaCan 2015.12.09. 11:37:54

@Quentin_KR: nem teljesen értek egyet, de elfogadom persze.
Az hogy szembeköpte magát azt ne a nyilatkozatokból szűrd le, ahogy említették fent, ezt kell nyilatkoznia, nyugodtságot kell árasztani mert tényleg lófasz nem történt, továbbmentünk kész...

az olaszok sajna ilyenek, ha nincs tét akkor örüljünk az iksznek :D
hurráhangulat miért ne lehetne bakker???

EZ EGY SZURKOLÓI BLOG :) nem egy szakértői bizottság ahol csakis objektíven ítélhetjük meg a helyzetet... :D

komolyan amikor Babot is naivsággal vádoljátok hát elképeszt, bakker egy szurkoló miért legyen MINDIG objektív, én sem vagyok az, hót elfogult a Juve iránt...

Devilke Balla 2015.12.09. 12:47:53

@Quentin_KR: Azért ha lehet ne temessuk egybol Allegrit meg a csapatot. A Sevilla kapusa tegnap bemutatott pár szép védést,nem volt szerencsénk,ennyi. Lehet hogy a Sevilla tegnap jobban akarta a gyozelmet mint mi,meg is érdemelték,de ugyanugy mi is megérdemeltuk volna,ha 1-2 helyzetet gólra váltunk,ahogy egy dontetlen is igazságos lett volna. Llorentenek meg ez az erossége,nálunk is fejen kellett volna rugdosni ot szogletekbol,azt lettek volna góljai. Az hogy Allegri padra tesz játékosokat,s elmegy az onbizalmuk.. Ha klasszis akarsz lenni,márpedig szerintem azért fociznak,akkor mentálisan is erosnek kell lenned. Nem nyavalyogni kell,hogy mást játszatnak,hanem mégjobban odatenni magad,ha lehetoséget kapsz,Sandro meg is teszi,egyébkén Cuadrado is hozza sztem amit eddig,amikor beáll,Morataval meg semmi bajom,nekem tetszik a játéka,hogy kihajtja a belét,csak kicsit le kell higgadnia,mert elkapkodja a dolgokat a pályán. Jelenleg egyértelmu hogy Dybala meg Mandzu kezd,mert ok most teszik azt,ami a dolguk,golokat lonek.

Watakuki 2015.12.09. 13:07:15

@Quentin_KR: ha Conte utóhatása lett volna a Bl menetelés, akkor az azelötti években conte tényleges irányítása alatt nem bukdácsoltunk volna.

Watakuki 2015.12.09. 13:08:06

@Watakuki: illetve conte ideje alatt nemzetközi porondon nem értünk el olyan átütő sikert.

RuidaRobert 2015.12.09. 13:25:01

Conte utóhatása....persze.

Egy olyan csapat otthonában dolgoztunk ki 3 ziccert, akik ellen a Barca és a Real Madrid is kikapott. Az egyetlen probléma az volt, hogy Morata hihetetlenül formán kívül van. Maximum 60 percet lett volna a pályán, ha nem sérül le mindenki.

Ezenkívül aki régóta követi az olasz focit, akkor az kicsit sem lepődött meg. Adott egy olasz csapat akinek az X is elegendő, sőt akkor is továbbjut, ha esetleg nem jön össze. Illetve egy ellenfél, aki az életéért küzd. Klubszinten és a válogatottnál is megfigyelhető, hogy általában ilyenkor bukta lesz.

Az meg, hogy Allegri mit nyilatkozik és mi hangzik el az öltözőben az két külön dolog. Itt egyeseknek semmi PR érzékük sincs, ami feltétlenül nem baj csak akkor ne írjon le hülyeségeket.

Rivendell 2015.12.09. 14:07:00

@RuidaRobert: szerintem a fizető szurkereket nem érdekli a PR,kérdezz rá a bérleteseknél meg a jegyvásárlóknál,esetleg a kiutazóknál,hogy mennyi érzik magukat hülyének.

RuidaRobert 2015.12.09. 14:09:58

@Rivendell: Meggyőződésem, hogy a RUJ és a JCH aktív tagjai sokkal kevésbé Allegriznek, mint itt a sok szájkaratés.

Rivendell 2015.12.09. 14:22:25

@RuidaRobert: nem Allegrizést írtam. Nem venném tutira,hogy 1 ilyen nyilatkozatra vigyorognak az olasz Juve szurkerek.

Barolo4 2015.12.09. 15:28:31

@Drughi Di Bianconeri: Amiket írtál az angol edzőkről külön-külön azzal nagyjából egyet értek. Ettől függetlenül ők még mindig top edzők. Persze kérdés ki a top edző? Nálam az aki, top csapatot irányít, illetve vannak komoly eredményei (ez a kettő azért ált. összefügg, bár nem mindig lásd Barcánál a kezdő edzők).
Az edzők, megítélése azért nagyon más mint a játékosoké. Gyakorlatilag nincs olyan sztár edző (mondjuk Guardiolát kivéve) akinek ne lennének komoly lebőgései (nézzük csak meg Benitezt vagy akár az általad említett Pellegrinit). Játékosok komoly bukások után ritkán lesznek újra csúcson (persze kivétel itt is van, lásd Pirlo), de az edzőknél ez teljesen menetrendszerű. Ezért szerintem az általad említett angol cspatok vezetői még mindig top 10-es edzők. Nagyon nehéz azt mondani, hogy mondjuk Emery a jobb edző vagy Pellegrini.... jelenleg szerintem mind a ketten top edzők (mivel vannak komoly eredményeik és kvázi top csapatok akarják őket). Egyébként ilyen szempontból Allegrit is nézhetjük..... itt a blogon többen koklernek vagy rossz edzőnek tartják. Ehhez képest tegnap a sport 1 kvázi 'szakértője' azt mondta, hogy nem biztos, hogy a Juve meg tudja tartani őt, illetve egyre többször olvasni a nevét más top csapatoknál. Azzal, hogy tavaly bl döntőbe vezette a csapatot (bl tekjesítménye amúgy is imponáló) hosszútávra felépítette a karrierjét. Ha nem lesznek újabb eredményei, akkor nyilván nem a Barca vagy a Bayern fogja keresni, de egy Mu vagy Totenham simán elviszi majd. Akkor most ő top edző vagy nem?
Wenger és Van Gaal már öreg, nem nagyon fognak mozogni, de ha pl. Mourinho (akit én jó edzőnek tartok, de emberileg utálok nagyon) lépni fog, akkor biztos, hogy több top csapat is azonnal bejelentkezik érte (Psg,Real). Szerintem ez a lényeg, ezért top edző ő is. A jelenlegi 'szabad' piacon egyértelműen Klopp volt az első számú edző.... ő is ment a Pl.-be és a kisebb csapatoknál is bőven jobb edzők vannak, mint más bajnokságokban. Azért egy Mourinho-Pellegrini-Klopp hármast nehéz lenne összehasonlítani egy Mihaljovic-Mancini-Sousa hármas eredmény listájával. Ha Pellegrinit kirúgják, akkor helyére bárkit le tudnak igazolni (tehát az adott időben a legjobbat/legkeresettebbet), mert minden a rendelkezésükre áll hozzá.... ez az olaszoknál (sajnos szerintem még nálunk se) nincs így. Pontosan ezt az ellentmondást nem értem. Az angoloknak jelenleg (az eredményeken kívül) nincs gyenge pontjuk. Mindenük meg van, amire más feltörekvő bajnokságok (pl. Olasz) vágynak. Gazdag tulajdonosok, korrekt stadionok, rengeteg jól költő néző, hatalmas tv-s díjak, komoly kupák, óriási európán kívüli nézettség és szurkoló tábor. Miért nem jönnek az eredmények? Egy-egy csapatot persze külön-külön meg lehetne fejteni (pl. City mindig kemény sorsolás, Arsenal nem költött kulcsjátékosokra, Mu. kapkodás csapatépítés helyett), de összességében érthetetlen úgy, hogy kb. bárkit le tudnak igazolni és pl. a Citynél, a Lokomotívnál és szerintem még az Arsenálnál és nagyjából tudatos csapat építés folyik (arról nem is beszélve, hogy nem rabolják le őket a még gazdagabbak, mint pl. az Atletit, Dortmundot vagy akár Vidallal-Pogbával majd minket.) Szóval a Pl csapatok folyamatos szenvedése egy érthetetlen és logikátlan dolog számomra. Erre keresem a magyarázatot :) Forza Juventus!

KysBé 2015.12.09. 16:37:33

@Szili072:+1
Morata jó csatár, de 4-5 tuti helyzet kell neki egy gólhoz. zért is nem kellett a Realnak - ott ez nem fér bele...

Barolo4 2015.12.09. 16:48:08

@KysBé: Kérdés persze az, hogy ha valakinek 4-5 tuti helyzet kell egy gólhoz az jó csatár e? Nekem ugyan az a véleményem Morátáról mint májusban. Nem lesz soha extra jó csatár (pont ezért kérdéses, hogy fog e kelleni a Margitnak, bár csatár hiány van mindenhol, ami javíthatja az esélyeit), de azért a tavalyi formájával a Juventusnál befuthatna egy korrekt karriert. Forza Juventus!

stevenh 2015.12.09. 17:09:40

@Barolo4: Szerintem csak szimplán nincs szerencséje a formája oda és az önbizalma is, pl City ellen 1/1, Sevilla 1/1 (mondjuk ebben nem vagyok teljesen biztos), azóta meg egyszerűen 3/0, 4/0 stb az aránya....

Rivendell 2015.12.09. 17:09:50

@Barolo4: nálunk semmilyen karriert se fog tudni befutni....az hogy minden szezon elő harmada arról kell,hogy szóljon,neki bele kell lendülni,hát az vicces,de még csak utána se annyira szórja a gólokat,szerintem csak szerencséje volt a srácnak Tevez mellett az előző szezonban a BL szereplésnél,mert hogy benne nincs meg a gólvágás művészete az tuti,pedig felőlem az is elég lenne ha hozna 1 Inzaghi szintet,semmi extra cselgépészkedés,csak a helyzetek könyörtelen értékesítése

Barolo4 2015.12.09. 17:18:44

@Rivendell: +1
@stevenh: Az biztos, hogy se formája se önbizalma jelenleg, kérdés, hogy ebből ki tud e jönni, és mi a maximuma. Én kb. egy Vucinic-Matri (amikor jobb volt) szintet látok bele. Tehát egy 3.-4. számú csatárnak jó lenne nálunk (vagy akár a Margitba is), de a top csatár szinttől szerintem jó formában is messze van. Amúgy azt túlzásnak érzem, hogy csak Tevezből élne, mert azért volt egy pár klasszis megoldása, de összeségéen nagyon hullámzó és inkább kevés. Forza Juventus!

RuidaRobert 2015.12.09. 18:54:38

@stevenh: @KysBé: Pontosan. Vissza lehet nézni, hogy hány helyzete volt a Madrid elleni két meccsen, a BL döntőben, illetve az idei két első BL meccsen.

Csupán arról van szó amit Allegri is sokszor is hangsúlyoz a fiatal játékosainknál: FORMAINGADOZÁS. Morata pedig mélyponton van.

KysBé 2015.12.09. 19:44:42

@Rivendell:
",szerintem csak szerencséje volt a srácnak Tevez mellett az előző szezonban a BL szereplésnél "

Ez így van!

DegerFaCan 2015.12.10. 07:20:19

@KysBé: A city elleni első meccsen is azt mondtad h 4-5 helyzet egy gól? :D Barca ellen is?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása