Allegri: „A Juve harcba száll a bajnoki címért”

allegri_massimiliano_nyilatkozik_1.jpgA Juventus idegenben 0-0-ra volt képes az Inter ellen a legutóbbi Derby d'Italián, és percekkel a meccset követően Massimiliano Allegri beszélt a sajtónak a mérkőzésről.

„Azt nem tudom, hogy megnyerjük-e a scudettót, de azt bizonyosan állíthatom, hogy mi is versenyben leszünk érte. Ez biztos.

Nem szeretném, ha a csapat túlságosan ideges lenne a jelenlegi helyzet miatt, mivel még hosszú az út.

A célunk az, hogy március elejére versenyben legyünk, aztán meglátjuk, hogy milyen hajrára vagyunk képesek.

A tabellán nem soknak tűnik ez az egy pont, azonban így nem szakad le tovább az Inter, mi pedig hoztunk egy kapott gól nélküli meccset, és jó teljesítménnyel szolgáltunk.”

Massimiliano Allegri kiemelte Andrea Barzaglit az esti teljesítményéért, és ugyanakkor negatív kritikával illette a befejezések miatt a Juventus játékosait.

„Ugyanarra az eltökéltségre lett volna szükségünk támadásban, amit Andrea Barzagli tanúsított védekezésben. Hiányoznak a gólok, egy hozzánk mérhető csapat nem lőhet ilyen kevés gólt nyolc találkozó alatt.

Javítanunk kell az elfutások és passzok szinkronizációját, azonban ne feledjük, hogy csak két napja áll a rendelkezésemre a teljes keret. Ez tisztességes teljesítmény volt a körülményeket figyelembe véve.”

A tréner megindokolta azt is, miért kezdett meglepetésre Simone Zaza, és nem valamely másik csatár.

„A Dél-Amerikából visszatért játékosok közül csak Juan Cuadrado kezdett, mivel az ő tulajdonságai egyediek. Véleményem szerint Simone Zaza nagyon jól teljesített, és bizonyította, hogy méltó a Juventushoz. Gondokat okozott az Inter védőinek, és kemény munkát végzett a csapatért.

Álvaro Morata képes bárkivel játszani. Véleményem szerint Paulo Dybalának idomulnia kell, és már látható is ez a folyamat, trequartista vagy előkészítő csatár szerepkörben kell játszania olyan csapatok ellen, akik teljesen bezárkóznak. Jó úton halad, azonban a megszokottnál keményebb munka miatt nem annyira pontos, amikor a kapu elé kerül.

Mario Mandžukić akkor mutatja meg erejét, amikor vannak játékosok, akik kiszolgálják, míg Simone Zaza a területtámadásban jobb."

A tréner nem kerülhette el a Paul Pogbára vonatkozó kérdéseket sem.

„Paul Pogba nagyon specifikus jellemzőkkel rendelkezik, ő box to box középpályás. Jelenleg az időzítéssel kissé hadilábon áll, és sokkal több a dolga a középpályán kialakuló dugó révén.

Csupán huszonkétéves, azonban a minőség szavatolása érdekében ugyanazt az intenzitást kell biztosítania a mérkőzés teljes kilencven percén keresztül.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr917989207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2015.10.19. 09:19:50

Zaza-t a középpályára és máris meg van Vidal utódja!

Cuadrado meg továbbra is szépen táncol, de erre nem adnak pontot. Összességében semmivel se jobb mint Lichsteiner, pontosan fogalmazva nem hatékonyabb. A kolumbiai tegnap egymaga eldönthette volna a meccset de szegény nagyon suta a befejezésekhez vagy az utolsó passzokhoz. Arról nem beszélve hogy csak a hülye nem látja át a taktikánkat ami ugye Cuadrado központú. Ha már 3-5-2 akkor játsszuk azt rendesen és baloldali támadásokat is vezessünk, erre ott van egy klasszis szélső jelölt Sandro ugyebár. Miért kell a kolumbiait ennyire erőltetni ez teljesen érthetetlen. Kinyírjuk vele a baloldalt, ebből adódik hogy Pogba is sokkal kevesebb szerephez jut, persze jelenleg ez nem is olyan nagy baj...
Allegri továbbra is egy balfasz, nem tud csapatot építeni, az egyéniségekre épít, ennyit tud, csak jelenleg nincs Ibra-ja vagy Tevez-e. Cuadrado-t gondolja klasszisnak, de ő nagyon nem az hanem csak egy ügyes cselgép.

venember83 2015.10.19. 09:25:00

1. Tudtommal az izomsérülések a felkészülés rovására írhatók, amiért alapvetően Allegri és a stábja felel. Lehet mutogatni a stábra, de őket Allegri választotta és hozta.
2. Valamely előző nyilatkozat alapján a sérülések kiszámított kockázat részei, így azért nem lehetett olyan nagy meglepetés Allegri számára a lesérülő pár játékos. Ha igen, elrontották a kockázatszámítást. Akárhogy is, ezek a körülmények nem másnak köszönhetők.
3. Hogy a fenébe lehetne harcban márciusra a csapat a bajnoki címért, ha eddig a pl. a Chievo és a Frosinone is akkora gombóc volt, hogy nem is bírt velük a csapat?
4. Nyolc mérkőzésből kilenc pont, így március max. megszilárdítja a csapat a tabellán elfoglalt pozícióját. A listavezető pont kétszer ennyi pontot szerzett...

JuveWinC 2015.10.19. 09:37:26

A tavalyi bajnokságot 17 pont előnnyel nyertük, a 4. előtt 23 pont volt az előnyünk. Az, h 8 meccsen 9 pontot szerzel, nem jelenti azt h 16-on meg csak 18-at fogsz... ;)

Apuleius 2015.10.19. 09:43:19

@pedronegroo: "de szegény nagyon suta a befejezésekhez vagy az utolsó passzokhoz. " Az "utolsó passz" fogalmát szerintem nem is ismeri a kolumbiai. Nekem úgy tűnik, hogy bárhol is áll a tizenhatoson belül, rábikázza a kapura, hiába várják akár ketten is a labdát üresen középen. Ha akár csak egyetlen alkalommal is gól született volna belőle, még ez sem lenne feltétlenül probléma, de történetesen nem született belőle gól. Cuadrado egyébként nagyon jól mozog, de néha kicsit sok a felesleges cselezgetés meg pengézés, s úgy összességében elég súlytalannak tűnik. Ő soha sem lesz olyan játékos, aki egymaga eldönti a mérkőzéseket.

"Allegri továbbra is egy balfasz, nem tud csapatot építeni, az egyéniségekre épít, ennyit tud, csak jelenleg nincs Ibra-ja vagy Tevez-e. Cuadrado-t gondolja klasszisnak, de ő nagyon nem az hanem csak egy ügyes cselgép."

Úgy tűnik, mindig ugyanoda kanyarodunk vissza :-) Én továbbra is másként látom az ok-okozatot. Szerintem Allegri nem gondolja klasszisnak Cuadradót, az van, hogy valaki eladta Vidalt, elengedte Tévezt és Pirlót, helyette meg nem igazolt olyan játékosokat, akik azonnali erősítést jelentenének (pontosan mint annak idején a Milannál Ibra és Thiago Silva eladásakor). Allegri lehet balfasz, vannak igen nagy balfaszságot sugalló döntései (Dybala nem játszatása, Zaza kezdőbe jelölése, Mandzukic becserélése stb.), de szerintem ennél sokkal zsigeribb, alapvetőbb problémák vannak.

Egyébként továbbra is azt gondolom, hogy a csapatokat nem az edzők, hanem a sportigazgatók építik, ez nem Anglia, ez nem az Arsenal vagy a MU. Az edzők szakácsok, akik abból főznek, amit kapnak. Ha a hűtőbe csak lejárt szavatosságú szarokat raknak neki, abból kell dolgozniuk, s a mercatók elején ugyan lázasan és reménykedve összeírnak egy bevásárlólistát, de a végén sokszor abból semmit sem látnak. Nyilván vannak olyanok, akik moslékból is tudnak elfogadható végterméket előállítani, de azért jelen esetben szerintem az alapanyagban van a legnagyobb hiba. Biztosan lehetne ebből jobb csapatot is összegyúrni, de abszolút értékben a Juventus nyáron gyengült, Ez itt a rohadt nagy probléma. Egyáltalán nem akarom védeni Allegrit, egész egyszerűen nálam máshol van a fókusz.

Hoods. 2015.10.19. 09:45:33

@JuveWinC: Igaz, a mostani teljesitmenyeket latva meg 18 se lesz.

sleepy8 2015.10.19. 10:03:19

Se Vidal, se Pirlo nem hianyzik innen. Tegnap boven hoztuk a tavalyi jatekunkat, csak ugye nincs Tevez aki az ilyen meccseket eldonti. A helyere erkezo Dybala meg rohad a padon. Nekem nincs bajom Zaza-val, de azert hogy kezdo az egy csoppet eros.

Ja meg ugye Pogba... Lemina beferne helyette.

Apuleius 2015.10.19. 10:05:37

@sleepy8: "Se Vidal, se Pirlo nem hianyzik innen. " Szerintem ebben nincsen igazad. Pontosan a középpályánk az a részleg, amelyen fájdalmasan látható a minőségi romlás. Nagyon is hiányzik innen Vidal és Pirlo. Más kérdés, hogy Tévez-t egyáltalán nem sikerült pótolni, de mondjuk borítékolható volt, hogy így lesz.

Rivendell 2015.10.19. 10:12:36

mi meg a scudetto ezekkel a játékosokkal?hehe

JuveWinC 2015.10.19. 10:34:16

Milyen játékosokkal? Melyik olasz csapat kerete jobb, mint a miénk?

MarekCsont 2015.10.19. 10:48:36

@Apuleius: Vidal még annyira nem is, Pirlo hiányzik iszonyatosan a nyugalma amikor most össze vissza rugdalják a labdát és nincs 5 jó passz egymásután max 2x egy meccs alatt, kivéve ha hátrafele passzolgatnak. Pirlo megtartotta a labdát ült rajta egy kicsit, meghozta a nyugalmat ha kellett ordibált egy kicsit, de erre Marchisio képtelen, Khedira ugyebár semmi kell egy vezéregyéniség akinek van tisztelete a csapatban ehhez egy olasz kell, csak jelenleg nincs ilyen ember...

Leram7 2015.10.19. 10:52:35

Nekem elsődlegesen egy klasszis támadó hiányzik, aki szezononként rúg 25-30 gólt és lehet számítani a góljaira.

A kp-n amit eddig látunk az gyenge, de remélem még fejlődni fog, ha egy picit összeszoknak. De olyan vérbeli gólvágónk nincsen, szerintem Mandzukic nem hozza azt, amit szezon előtt vártunk tőle.

Nathas 2015.10.19. 11:20:46

Sajnos az megint nem derült ki a nyilatkozatból, hogy tegnap miért nem sikerült a harmatgyenge középpályán változtatni...

Ha még egyszer azt nyilatkozza, hogy kevés ideje volt a játékosokkal a felkészülésre (október közepe van!), akkor tartok tőle keményen sírógörcsöt kapok.

Szili072 2015.10.19. 11:28:00

Szerintem a második félidő nem volt rossz, továbbra is elérhető a harmadik hely és a bl csoportból való továbbjutás.(a bajnoki címről csak illendőségből beszélnek, ezt az évet beáldozták a keret fiatalítására)

Magyar Közöny 2015.10.19. 11:37:56

Én is azt látom, hogy tavaly nem egyszer volt pocsék a játék képe, de pont attól klasszis valaki, hogy ezeket a találkozókat eldöntse, lásd tavaly Tevez villanásai vagy Pirlo szabadrúgásgóljai rengeteg meccset 3 pontra mentettek.
Sajnos Dybala, Zaza és Mandzukic 3-an nem érnek annyit, mint az argentin, remélem ez még változik, sajnos Dybala Giovincóra hajaz, nemhiába nem kezdő. Egyszóval elölről hiányzik nagyon egy konstans jó teljesítményt nyújtó gólvágó, akiben lehet bízni.

Tony. 2015.10.19. 11:43:53

Ennek a csapatnak új impulzusokra van szüksége, és azt nem Allegri fogja megadni.

Nekem egyre inkább tele van a hócipőm az emberünkkel. A távozók nem lettek megfelelően pótolva, az bitos, de jöttek minőségi játékosok, akik pedig a padon csücsülnek. Tegnap cirka 90 millio ült a padon, olyan játékosok, mint Hernanes, Dybala, Sandro, vagy Mandzukic... Ez vicc.

Leírom szerintem mi van: Cuadrado úgymond "berobbant", legalábbis Allegri tőle vár mindent, és ezért nem ülteti le, neki a pályán kell lennie. Ezzel viszont ugrott a 4-3-1-2, amire felépítették a csapatot. Az egész támadójátékunk abból all, hogy kirakják a kolumbiainak, aki elfut, beadja, vagy belecslezi magát a védőbe, vagy ellövi, és ennyi.
És Max ebben látja a megoldást. Feláldozva az elképzelését a felállásról, feláldozva a szabadrúgáslövést, stb.
És hol tartunk? Megint 3-5-2 van. 1gól/meccs átlagunk van.

Egyre inkább úgy néz ki, Allegri bemákolt egy jó szezont, de valójában mégiscsak egy kókler.

GZolee80 2015.10.19. 12:28:32

Nem feltétlen írnám csak Allegri nyakába az idei kezdésünket . Ő már a mercato megkezdése elején kért egy irányítót , erre Marrotta egész nyáron egy olyan játékost kergetett aki max szélső támadónak jó irányítónak nem . Márciusra max akkor lehetünk versenyben a scudettoért ha januárban jön legalább egy irányító jellegű tkp még ha csak kölcsönbe is , illetve el tudjuk hozni a Sass-tól Bererdit és Vrsaljkot másképp be kell érnünk a 2-3 helyek valamelyikével, mert azzal ha a közvetlen riválisainkkal döntetlenezünk már nem leszünk bajnokok és azért valljuk meg ennek csapatnak még egy jelenlegi Sass/Genoa/Samp trió is necces lesz a Fior/Roma/Napoli/Milan-ról már ne is beszéljek.Illetve nem ártana Sandro-t és Ruganit többet játszatni , mert így nagy az esély rá , hogy legkésőbb még őket is elveszítjük, és nem két faküllő játékosról van szó.

Roli984 2015.10.19. 12:29:27

@Tony.: Szerintem a 4-3-1-2 a jobbhátvédek miatt ugrott, jelenleg egyetlen egy nincs az aktív keretben. Mondjuk én is örülnék ha Cuadradot elfelejtenénk végre.

GZolee80 2015.10.19. 12:30:42

"hogy legkésőbb a nyáron még őket is elveszítjük, és nem két faküllő játékosról van szó." Bocsánat a nyáron kimaradt . :)

m.martin91 2015.10.19. 12:35:22

Cuadrado-t én annyiban megvédeném, hogy sokkal jobban játszik, mint gondoltam. Az biztos, hogy teljesen gólképtelen és ostoba is. Ennek ellenére ebben a hótgyenge bajnokságban meghatározó játékos tud lenni, aminek az a következménye, hogy a csapat teljesen egyoldalas lett, Evra háromszor ért labdához tegnap. Egyetértek az előttem szólóval, hogy a támadójátékunk Cuadrado-n áll vagy bukik, ha megcsinál két cselt, akkor helyzetbe kerülhetünk, ha nem, akkor nem. Nyilvánvalóan ő nem az a játékos, akire egy csapatot rá lehet építeni, de ebből is látszik, hogy hol tartunk, és hogy Allegri mit gondol a játékosokról. Az egész támadójátékot ráépítette egy kölcsönjátékosra, ami mondjuk nem nagy kunszt, tekintve, hogy a ráépítés abból áll, hogy mindenki a kolumbiainak passzol. Túl nagy taktikát nem kellett ehhez kidolgozni. A 4-3-1-2, amire elméletileg épültünk, gyakorlatilag teljesen háttérbe szorult, hiszen Cuadrado ebben a felállásban használhatatlan, hacsak nem próbáljuk ki a csatárok mögött. 3-5-2-ben viszont Allegri rájött, hogy annyira gyenge a bajnokság, hogy simán elbírjuk Cuadrado-t wing-backként, a támadó felfogása ellenére. Szóval, ebben a formációban fogjuk tolni továbbra is, a jobb oldali játékosunk megvan, balra kéne beépíteni a 26 milliós sztárt, elvégre ezért jött. Hernanes leigazolásának azonban így akkor semmi értelme nem volt, csak Marotta már nem tudott kihez nyúlni, hiszen 3 hónap kevés volt egy játékos leigazolására. Szabadrúgáslövőnk természetesen nincsen, szerintem az egész szezonban nem fogunk pontrúgásból betalálni, pedig Pirlo hozott néhány pontot szezononként. Hogy milyen fontos egy specialista, ahhoz ne menjünk messzire, egy szabadrúgással EB-re lehet lőni egy csapatot (Selcuk Inan).

Leram7 2015.10.19. 12:46:37

@m.martin91: Szerintem Cuadrado rohadt fáradt is volt tegnap már a meccs végére. De idén ő az, aki legalább próbál csinálni valamit támadásban.

Barolo4 2015.10.19. 13:20:08

@m.martin91: Nagyjából egyet értek a gondolatmeneteddel, bár alapvetően nem lenne gond, ha több formációban is tudnánk játszani (így lehetne Hernanesnek is hely), ehhez persze egy bátrabb Allegri kellene.
A legnagyobb kérdés az, hogy Sandro és Rugani mi a f...-ért nem játszik, ez nekem sokkal jobban fáj, mint az idei szar szereplés, mert alapvetően az sem lenne gond (nyilván most fáj, de hosszú távon teljesen törvényszerű), ha ez az év elmenne a fiatalításra, de az nem lesz jó, ha eredmény sincs, meg fiatalítás sem. Én változatlanul nem látom rossznak az igazolásokat (Khedira egyelőre sokkal jobb mint gondoltuk, Lemina ígéretes, Cuadrado a liga egyik legjobbja, csak nem kéne tőle várni a megváltást), a legjobban a klasszis irányító hiányzik. Pirlo nekem is hiányzik, mint vezér, de a korábbi évek alapján ő is már csak vészmegoldás lenne. Ami viszont szembetűnő, hogy a vezér típusú játékosaink hátul vannak, és nincs senki aki előrébb felnőne a feladathoz. Pogba ehhez kevés, de szerintem Marci is. A vicc az, hogy Khedira áll még ehhez a feladathoz a legközelebb jelenleg. Allegri és a csapat sorsa szerintem Pogba, Dybala és Mandzukic kezében van, ha ők jó formába lendülnének, akkor még bármi lehet ebben az idényben, ha nem akkor meg a bl. csoportból is simán kieshetünk az igen jó kezdés ellenére. Forza Juventus!

pedronegroo 2015.10.19. 13:29:00

@Apuleius: Jó, de ha mégis jönnek majd az eredmények akkor az lesz hogy Marotta mégis csak jó játékosokat igazol?? Vagy jön új edző és vele az eredmények még akkor is Marotta lesz a hibás?? Továbbá elment pár játékos és máris a Frosinone szintjére kell süllyednünk?? És egyébként Pirlo-t, Tevez-t, Vidal-t ki hozta ide?? Ezek közül ki is hiányzik valójában? Csak Tevez, de Conte nélküle is rekordokat megdöntve hozott két scudettot. És pont Pirlo hiányzik akit pont Allegri küldött el a Milantól??? Egyébként jogosan küldte el anno de aztán láttuk hogy Conte kezei alatt mi jött még ki a Maestro-ból. Vidalt meg pont jókor adtuk el, mikor még ért valamit.
Én továbbra se értem Marotta ekézését. Az idei Mercato mitől gyengébb mint amikor Pirlo, Vidal, Vucinic, Lichti jött?

Apuleius 2015.10.19. 13:58:38

@pedronegroo: "Jó, de ha mégis jönnek majd az eredmények akkor az lesz hogy Marotta mégis csak jó játékosokat igazol??"

Ezzel a logikával most visszakérdezhetnék, hogy jó, de ha elküldik Allegrit, és a csapat mégsem táltosodik meg, akkor mi van?

Tekintve, hogy egyelőre látványosan nem jönnek az eredmények, tartózkodnék a tudományos fantasztikum műfajába sorolható forgatókönyvektől. Egyébként attól, hogy esetleg a Juventus elkapja a fonalat, a rémes szezonkezdet nem válik meg nem történtté, az nem rajzolna és színezne át mindent. Az továbbra is azt igazolná, hogy a nyári mercato, legalábbis időzítés szempontjából, hibás volt.

Attól, hogy döntetlent játszottunk a Frosinone-val, még nem süllyedtünk az ő szintjükre, ne dramatizáljunk azért. Gondolom, amikor döntetlent játszottunk a FC Nordsjælland ellen, nem gondolta senki, hogy egy szintre kerültünk velük.

Amúgy nem szerencsés, amikor valaki egy vita vagy eszmecsere során elkezd maszatolni és csúsztatni. Az érvelésed és a válaszod során olyan kijelentéseket és gondolatokat tulajdonítasz nekem, amelyekhez semmi közöm. Egyetlen szóval sem állítottam, hogy Marotta egy dilettáns idióta volna, s soha életében nem volt jó igazolása (magyarán értelmetlen például azzal jönni, hogy korábban ő hozta Tévezt, Vidalt vagy Pirlót). Annyit állítok, hogy ez a nyári scudetto el lett baszva. Mind tételesen, mind az igazolások időzítését tekintve. És igen, ezért kurvára Marotta a hibás, de mindez nem ekvivalens azzal, hogy a teljes munkája szar lenne a Juventusnál. Lehet ezt az egészet úgy magyarázni, hogy "elment pár játékos", csak történetesen az 5-6 legfontosabb játékosból háromról van szó.

"Én továbbra se értem Marotta ekézését. Az idei Mercato mitől gyengébb mint amikor Pirlo, Vidal, Vucinic, Lichti jött?"

Például attól, hogy ez a négy játékos annak idején nagyjából azonnal fontos, meccseket eldöntő, meghatározó játékos lett (persze lehet azzal a marhasággal jönni, hogy ez Conte miatt történt), míg a mostani igazolások között nem nagyon látszik ilyen játékos.

Engem alapvetően nem zavar, hogy neked az a hobbid, hogy azt hangoztatod, az áramkimaradásért is Allegri a hibás, de értelmes és számomra mérvadó olvasónak, szurkolótársnak tartalak, ezért írom le újra és újra, hogy a történet és a probléma sokkal összetettebb ennél. Egyértelmű, nem kérdés, hogy Allegrinek elképesztő hülyeségei vannak, de senki sem gondolhatja egészen komolyan, hogy ez a nyári mercato így rendben volt, s a csapat nem gyengült meg. Egyébként nem szoktam ekézni Marottát, felépített egy sikeres Juventust, de vannak hibái. Van köztes állapot a "Marotta takarodj" és a "Marotta egy zseni" között, s attól, hogy az ember kritikus véleményt ír, nem jelenti, hogy a szélsőségesen negatív véleményt képviselné.

stevenh 2015.10.19. 14:04:59

@Apuleius: Tökéletesen leírtad amit gondolok

babo0410 2015.10.19. 14:10:23

Én is kicsit dühös voltam,mert mi álltunk közelebb a győzelemhez. A 2. félidőben jobban játszottunk sokkal, mint az inter. A 2. félidő nagyon tetszett. De elfogadom, hogy az inter jó csapat, ellenük nehéz. Pláne, hogy van egy Murillojuk, aki hihetetlen jól védekezett, nálunk meg egy Cuadrado, aki sajnos nem hajlandó passzolni. Pedig, ha nem ragadna ennyire hozzá a laszti, és néha, mikor ketten is állnak középen, leadná, simán nyerhettünk volna. Most elfogadom, hogy így sikerült. Egy rangadóan el lehet fogadni az 1 pontot, még ha fáj is. A dél-amerikai játékosok meg szerintem pont azért nem kezdtek (Cuadradot nem lehetett kihagyni), mert későn értek vissza, kevés idejük volt pihenni, és a csapattal edzeni. Most elfogadom, hogy nem sikerült a 3 pontot begyűjteni, de az Atalanta ellen már csak a 3 pont az elfogadható. Ha nem lesz meg, akkor sürgősen ki kell találni valamit. De szerintem most, hogy Allegrinek a rendelkezésére áll mindenki Lichtsteineren kívül (akit Barza jól pótol), szerintem el fogunk indulni felfelé. Marchisio formába fog lendülni, Cuadradonak meg Pogbanak el kell magyarázni, hogy néha a kevesebb az több. Ha az Atalanta ellen se megy, akkor szerintem már a vezetőség is erősen gondolkozni fog az edzőcserén, és ha lesz megfelelő alternatíva elérhető közelségben, akkor Allegri állása veszélyben lesz. Nem fogják hagyni, hogy a BL helyek elússzanak. Az nagyon nagy érvágás lenne a csapat számára.

babo0410 2015.10.19. 14:15:29

@Apuleius: Azért azt látni kell, hogy most csupa fiatal játékos érkezett, anno azért kissé rutinosabb csapat állt Conte rendelkezésére. És akkor nem volt se BL, se ekkora nyomás és elvárás a csapaton. Most szerintem nehezebb motiválni őket, mint a két hetedik hely után, amikor mindenki bizonyítani akarta, hogy igen is ők tudnak. Pirlon is azt láttam, hogy nagyon meg akarja mutatni, hogy ő még nem öreg. Most meg a 4 zsinórban megnyert bajnoki cím után azt látom, hogy nehezebben pörögnek föl a srácok. Ráadásul a fiataloknak több idő is kell, hogy belelendüljenek. Szerintem most sem igazoltunk rosszabbul, mint anno a két hetedik hely után.

Apuleius 2015.10.19. 14:21:34

@babo0410: "Szerintem most sem igazoltunk rosszabbul, mint anno a két hetedik hely után."

Ezzel a mondatoddal egyáltalán nem értek egyet, a többi dologban, amit írsz, van igazság. Érkeztek tehetséges fiatalok, akik hosszabb távon nagy játékosokká válhatnak, azonban momentán még nem azok, vagyis jelen pillanatban a csapat gyengébb, mint tavaly. Ez egy csapatépítési kérdés, amivel számolni ehetett, számolni kellett volna a mercato során. Egy olyan év után, mint a tavalyi, ilyen busás bevétellel, kellett volna villantani valami nagyot nyáron, s most egész más lehetne a helyzet, s még talán a jelentős fiatalítás mellett sem akadozna ennyire a gépezet.

Barolo4 2015.10.19. 14:25:09

@Apuleius: +1@ pedronegroo: +1
Jó látni, hogy lehet értelmesen is vitatkozni!
A Sandro,Lemina,Madzukic,Dybala piacon megszerezhető szempontból semmivel sem tűnik gyengébbnek, mint anno akkor Pirlo,Vidal,Vucinic,Lichti volt. Az persze más kérdés, hogy ez a 4-es be tud e olyan karriert futni mint a korábbi négyes, illetve azért azt is árnyalja a képet, hogy az akkori Juventusba (2 hetedik hely után) sokkal könnyebb volt 'berobbann/újat mútatni', illetve az akkori konkurencia is jóval gyengébb volt.
Marotta (vagy inkább az átigazolási csapat) 3 nyári hibája szerintem a következő volt: az eleji jó indulás után megcsúsztak időben. Tíz új igazolás helyett kellett volna 6-7, de jobb minőség (ez mondjuk azért plusz 100m lett volna reálisan). Illetve kellett volna egy rendes irányító (Eriksen/Calhanoglu szint). Ezek ténylegesen hibák, de még (nálam) mindig nem óriásiak, illetve azzal sem értek egyet, hogy a teljes keret összességében gyengült volna (a kezdő jelen állás szerint igen sajnos).
Forza Juventus!

Juveing 2015.10.19. 14:37:52

A bajnokesélyes csapatok közül a Napolival ill. Interrel szemben 8-8 pont a hátrányunk, a Roma 6 ponttal megy előttünk!
Ez 30 fordulóval a vége előtt nem tűnik behozhatatlannnak!
Én mondjuk a tegnapi produkcióval kifejezetten elégedett voltam, de vszínüleg nem egy meccset néztünk :-)
Soha nem lesz olyan, hogy egy edzői döntéssel mindenki egyetért, főleg ha nem nyerünk!
Engem is zavart, hogy Sandro nem játszott, de azért nem lehet azt mondani, hogy Evra miatt nem nyertünk! Ha Khedira kapufás lövése befelé pattan, akkor vszínüleg se Pogbát, se Zazát (aki brutál elszántan küzdött, folyamatosan lekötött két védőt a rengeteg elmozgásával) nem ekézik ennyien, s minden rózsaszín :-)
Én azt gondolom az előző idényben is sok meccset nyertünk meg Allegri taktikai húzásai ( Dortmund, Real,stb) miatt, sokszor segített a csapatnak az a fajta higgadság, s türelem, ami őt jellemzi, s nem gondolnám, hogy egy év alatt meghülyült, vagy elfelejtett taktikát kidolgozni!
Érdekesen is nézne ki egy focicsapat, ha mondjuk mindig az aktuális szurkolói hangulat alapján állítaná össze vki. Ahogy olvasom a kommenteket, már vszínüleg nem az lenne az edző, aki csaknem triplázott a csapattal, s vszínű egy vereség után teljesen más lenne a kezdőcsapat a következő meccsen. Na mert ugye már sokan Hernanest (vagyis Gera szerint Hernandezt) is kezdőcsapatba követelik, pedig eddig fikázták, meg már megint Marotta a barom, hogy Pogbát nem adtuk el :-))))))))))))))
Vicc az egész! Persze ha eladtuk volna Pogbát, mindenki szidhatná azért is szegény kancsalt :-)

Barolo4 2015.10.19. 14:45:02

@Juveing: +1
Zaza akarását és küzdelmét én is kiemelném (ez nekem amúgy is nagyon fontos), reméljük, hogy gólok is érkeznek hozzá. Nálam ő tökéletes 4. csatár (tudom, kicsit drága volt ehhez képest).... jelenleg még az első és második csatárunk hiányzik. Evrával semmi gond sincs, sőt.....de Sandroban még nagyobb potenciál lehetne (főleg támadásban), illetve már csak a koruk miatt is min. a fele játékidőt neki kéne kapni idén, ez eddig érthetetlenül nincs meg, ami nyilván a játékost is elbizonytalaníthatja, ami nagyon nem lenne jó. Forza Juventus!

Juveing 2015.10.19. 14:58:13

@Barolo4:
Így van, Zazával kapcsolatban teljesen egyetértünk, nálam is ő a 4-ik számú csatár, csak kiemeltem, hogy az a fajta hozzáállás amit tegnap láttunk tőle, mindenképpen dícséretes!
S én is nagyobb potenciált látok Sandróban, hozzátéve, hogy védekezésben talán Evra az erősebb, s valóban félő, hogy a kevés játéklehetőség nem tesz jót neki!

Drughi Di Bianconeri 2015.10.19. 15:39:58

A Mister ezen nyilatkozatai kezdene a Milan-nál töltött évekbeli nyilatkozatokra emlékeztetni.

Kiderül,hogy igazából qrva jók vagyunk,csak ebből nem látszik a pályán, az eredményeken meg főleg: SEMMI.

Lehet mondani,hogy szezon eleje van, de gyerekek:

8 forduló után, a 14. helyen tanyázunk, és idén még nem voltunk a felsőházban sem, nem,hogy az 1. helyen ! :D

Ilyen rosszul utoljára a '60as évek végén rajtoltunk :D

A "játék" képe,meg engem erőteljesen emlékeztet a Del Neri-Ferrara-Zaccheroni féle borzalomra.

Cuadrado-t b@sztatják egyes vakok/félszeműek:hát könyörgöm, arról miért Ő tehet,hogy Ő az egyetlen használható játékosunk támadásban ?

A többiek csak állnak,mint a f@sz, és Cuadrado jelenleg nagyjából 3 szerepet teljesít...wingback,cselgép, és irányító.
Ennyit NEM TUD egyszerre ellátni !

Nem értem miért Ő a kritikátok Fő célpontja, Ő legalább tud és szeret focizni, mindenki Őt keresi,mert Ő az egyetlen,aki formában van és nincs be@đzarva.

A 100 milliós, csodatehetség, fekete-gyémántunkat miért nem veszi elő senki ?!

Tegnap este megkoronázta a szezonbeli "teljesítményét": olyan rossz volt,hogy kb. Padoin-ért sírtam és ez nem vicc.
Volt egyetlen szép mozdulatsora,de ez a 10es játékosunktól nagyon kevés.

Szánalmas és szégyenteljes húzás,hogy 10es mezben pipskedik egy nagyképű túlértékelt kölyök.

Utólag mindenki okos (így én is),de : Pogba-t kellett volna eladni,nem Vidal-t...

Pogba tegnap elérte egy NB1-es játékos színvonalát.

Marchisio, mindenki kishercege pedig csatlakozott hozzá ebben a rendkívül magas színvonalban :D

Félreértés ne essék: én nem vártam Marcitól nagy megváltást, tekintve,hogy ismerem vagy 10 éve, és eddig nem volt egymás után 2 kiemelkedő meccse, nem,hogy szezonja. Tavaly nagyon jó volt végig, idén várhatóan jön egy szürkébb (tehát szokásos) szezonja :D

Annyit vártam tőle,hogy stabilizálja a középpályát, de hát ez qrvára nem történt meg, támadásban meg a nagyszerű 20 méterrel mellé/fölé lövései maradnak meg :D

Soha nem gondoltam volna,hogy ilyet leírok, de tegnap a kp-s trióból Khedira volt a legjobb, illetve a legkevésbé rossz.
OK, azt a helyzetet, amikor Morata futsal-játékosokat megszégyenítő módon adott neki gólpassz, illett volna berúgnia, egy 10 évesnek is.Azzal eldőlt volna a meccs, de egyébként Ő volt a legkevésbé sz@r ,tényleg ! :D

Evra: tisztelem a rutint, Ő valamikor TOP 2 balhátvéd volt, hosszú éveken át. De már nem az, aki volt.
Nem rajta ment el a meccse, de könyörgöm: igazoltunk 26 M-ért egy klasszis-potenciálú , technikás,erős,gyors, brazil bal bekket, akkor miért nem lehet játszatni ?!
Annyit Ő is le tudna MINIMUM hozni,mint Evra, aki a nagy rutinjával tegnap 3szor beleb@szta a labdát az előtte álló védőbe :D

Illetve talán nem lennénk full 1 dimenziósak, ha Sandro is alapember lenne.

Zaza ekézését már jobban megértem, mert az látszik,hogy a labdához nem sok köze van, méterekre pattannak tőle a labdák, álló helyzetben nem tud lekezelni egy labdát, Ő egy erőcsatár,rendesen harcolt a védőkkel,bár talán rugdosódhatna kevesebbet is.

4. számú csatárnak megtenné,HA nem került volna 18 M-ba, illetve,ha lenne 1-2. számú csatárunk.
Ha Morata nem lő gólt,akkor senki, viszont Ő még nem Tevez,hogy meccsről-meccsre hozza ezt, valószínű,hogy soha nem is lesz azon a szinten.

Az a gólpassza, amikor futsal-os módon nyomta a 16oson belül, gólt érdemelt volna,csak hát Khedira... :D

A védelmünk klasszis volt, Capitano és Barzagli különösen, Bonuccinak volt 1 vicces mozdulata, amiből kishíján gólpasszt adott icardinak, de végül nem lett gáz :D

Nem tudom mi lenne a megoldás,tény,hogy gyengült a keret minősége, a jövőben talán erős lehet a Sandro-Lemina-Morata-Dybala stb. sor, de jelenleg egyikük sem az,aki a vállára venné a csapatot, eldöntene egy meccset stb.

Pogba alkalmatlan a vezér-szerepre, Allegri helyében leültetném a padra és a helyén kezdjen Asamoah vagy Lemina.

De Ő ezt úgy sem fogja meglépni.

Az a helyzet,hogy ebben a szégyenteljes szereplésben nincs 1etlen egyértelmű felelős,igazából mindneki hibás:
-Marrotta a rosszul komponált Mercato miatt (3 kulcsjátékos ki, 10 új játékos BE, minden - mindegy alapon stb.),

-Allegri a rossz fizikális és mentális felkészítésért, valamint azért,mert,nem képes 1szer sem normálisan felrakni a csapatot.
(Persze érthető: Cuadrado az egyetlen formában levő támadó-félénk, nem lehet kihagyni, de ha már olyan nagy stratéga, akkor kitalálhatna valamit,amiben minden a helyén van).

- a játékosok a szörnyű hozzáállásuk miatt. Ennek fő figurája Pogba, akin szégyen a 10-es mez

pedronegroo 2015.10.19. 15:44:43

@Apuleius: Már miért lenne marhaság hogy az elmúlt év csapat sikerei és az egyéni teljesítményei Conte keze munkájának köszönhető??? Neki jó volt a Vuci-Matri csatárduó is, nem is lőttek sok gólt, de Conte megoldotta csapatmunkával. De nem akarlak én meggyőzni Allegri alkalmatlanságáról, ha te a Juventus-hoz méltó edzőnek tartod hát egészségedre. Amúgy nem akarok a múlton siránkozni, elfogadom hogy nem lehetünk mindig a csúcson de nagyon nem szeretném ha a dobogóról lemaradnánk már pedig Allegri-vel pont ez vár ránk, ezért szorgalmazom már hetek óta a leváltását.

Barolo4 2015.10.19. 15:57:21

@Drughi Di Bianconeri:
Sok mindennel egyet értek, de azért Pogbáról még nem venném le a keresztvizet. Nyilván volt érte sok ajánlat és ha mindenképpen el akart volna menni, akkor elment volna (valószínűleg a Barca miatt nem). ő még is maradt, és valószínűleg az alku része volt a 10-es mez is. Bevállalta, bízott magába.... mivel nem érkezett más top játékos, ez egy szurkolók felé is kommunikálható verzió volt. Most talán ő szenved a legjobban a csapatból, de a skilljei megvannak és szerintem csak idő (jó esetben rövid), hogy mikor tud ebből a hullámvölgyből kikerülni. Szóval szerintem még nem kell (szabad) lemondani érte, és amúgy én nagyképűnek sem gondolom..... egy extravagáns csávó, de látszik, hogy nem szarik a dologra és neki is fáj a saját és csapat gyenge játéka.
Cuadradoval kapcsolatba meg nem csak azt kell nézni, hogy mennyi gólt/helyzetet alakít ki, hiszen a mezőnyben (a felesleges lambadái ellenére) is simán leköt 2-3 embert és bőven lesznek róla szabadrúgások/lapok stb. Szóval őt mindenképpen érdemes lenne megvenni és rábeszélni, hogy a lövések helyett inkább legyen assziszt király. Forza Juventus!

Barolo4 2015.10.19. 16:00:00

@pedronegroo: Contébe sokáig szerelmes voltam, de Allegri tavaly bebizonyította, hogy semmivel sem rosszabb edző nála. Olyan szempontból igazad van, hogy szerintem egyik sem top edző, bár kérdés, hogy egyáltalán van e jelenleg olasz top edző. Forza Juventus!

pedronegroo 2015.10.19. 16:01:22

@Drughi Di Bianconeri: Lehet hogy Cuadrado ilyen szépen fog játszani továbbra is, de ha a neve mellett év végén se fognak szerepelni gólok és gólpasszok akkor azzal mire megyünk??

Apuleius 2015.10.19. 16:03:03

@pedronegroo: Az a marhaság, ha valaki ezt túlmisztifikálja, s az égvilágon mindent ezzel magyaráz, nem az, ha valaki a sikerek EGYIK fontos elemének látja Conte keze munkáját. Conténak óriási szerepe van a Juventus sikerességében, három scudettóban, s RÉSZBEN a tavalyi szezonban, de megmosolyogtató, mikor emberek még ott tartanak, hogy a BL-döntő is főleg Conte sikere, s Allegri csak megveregette a fiúk vállát a meccs előtt, meg utána is.

Ismételten az van, hogy elbeszélsz a dolgok mellett, s mikor én hangot adok annak a véleménynek, hogy Allegri balfaszkodásán kívül vannak még egyéb okai is a jelenlegi botladozásnak, Te még a sokadik kommentváltásra is ott tartasz, hogy "nem akarlak én meggyőzni Allegri alkalmatlanságáról". Nem értem, hogy miért kell folyamatosan elkenni a dolgot valami hasonló értelmetlen félrebeszéléssel. Abszolúte nem állítottam olyat, hogy Allegri egy zseni, s mindenáron meg kell tartani, annyit írok, hogy rossz volt a nyári mercato is, s ezt sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ennyi a történet. Vedd le kicsit az Allegri-szemüveget, Te beszélsz folyamatosan Allegriről, nem én.

Allegrit egyébként nem fogják most leváltani, kár is álmodozni róla.

Barolo4 2015.10.19. 16:08:45

@Apuleius: +1
utolsó mondatoddal nem értek egyet..... van olyan verzió (nyilván kicsi rá az esély), hogy pl. elveszítjük a következő két bl meccsünket és folytatjuk a hazai botladozást, akkor nem lesz más gyors megoldás, mint Allegrit felállítani és mondjuk Montellát beültetni a kispadra. Forza Juventus!

pedronegroo 2015.10.19. 16:22:16

@Barolo4: De épp most bizonyítja hogy mennyivel rosszabb, tavalyi csapat még Conte hagyatéka volt, csukott szemmel is behúzták volna a bajnokságot. A BL-ben meg jókora szerencse is kell a sikerekhez, nekünk erre tavaly nem lehetett panaszunk. Azért mert BL döntőig ment a csapattal, ugye Conte csapatával, szerencsés sorsolással, azzal mit is bizonyított?? Luis Enrique meg is nyerte, persze róla mindenki meg van győzödve hogy egy kókler meg hogy a Barca-val könnyű, de bezzeg a Juventust Allegri vitte a döntőig...
Ja és hatalmas taktikus is, kontra és bunkerfoci, amit ha az Atletico Simeone-val vagy Di Matteo cselskível csinál az gusztustalan és nem foci, de nálunk ez egy nagy olasz taktikus érdemei. Conte nulla sérült és rekordhegyek, Allegri kórház és negatív csúcsok.
Persze lehet hogy egyenesbe jövünk lassan és jelenleg csak a tavalyi mákhegyekért fizetünk még és innentől kezdve befelé fog pattanni a kapufáról, lehet csak ennyi hiányzik.

pedronegroo 2015.10.19. 16:27:11

@Apuleius: Márpedig egy BL-döntőhöz nem kell komoly edző, lásd Luis Enrique, szóval ennél azért lehetne valamivel komolyabb érved is Allegri mellet mert ez nevetséges.

Drughi Di Bianconeri 2015.10.19. 16:33:02

@Barolo4: +1 A Cuadrado-s részhez, igazad van, azt ki is felejtettem,hogy folyamat leköt 2-3 embert, és legtöbbször csak szabálytalanul tudják megállítani, bár sokra nem megyünk ezzel,amíg az egyetlen pontrúgó játékosunk (Hernanes) nem is játszik.

Pogba túl nagyot vállalt be ezzel a 10-es mezzel szerintem, érthetően rajta csattan az ostor, mert neki kéne Vezérnek lennie.
De most nem,hogy vezér, hanem az 10edét sem hozza annak,amit tud.

Remélem nagyon gyorsan összekapja magát.

@pedronegroo: Ez igaz, természetesen úgy lenne az igazi,hogy ha még hatékony is lenne az,amit csinál.
De arról nem feltétlen Ő tehet,h. a többiek állnak,mint a f@sz, nem játszanak vele össze, csak legurítják neki,h. kezdjen vele valamit.

Szerintem ezt megelégelve lövöldöz rá vaktában, az pedig nem is volt az erőssége soha.

Ahhoz,hogy hatékony legyen, tehát gólpasszokat adjon,a többieknek is fel kéne nőnie a feladathoz. Egyébként tegnap is volt5, azaz ÖT db key passa,3 sikeres csele és 5ször faultolták, ergo Ő hozta azt,amiért tartjuk (mint eddig minden meccsen).
A befejezés nem az Ő feladata és nem is megy neki,de a helyében lehet én is rálövöldözném,ha senki nem csinál semmit,vagy,ha igen elb@lf@szkodja.

Drughi Di Bianconeri 2015.10.19. 16:34:02

@pedronegroo: "Márpedig egy BL-döntőhöz nem kell komoly edző, lásd Luis Enrique"
Tavaly a Barca-t nem is Lucsok vezette a Bl-döntőbe, hanem Messi.

KysBé 2015.10.19. 16:34:04

Eddig az volt a probléma - állítólag - hogy nem vagyunk vonzóak és nincs pénzünk.
Most kaptunk pénzt és Bl döntőt játszottunk! Miért nem tudtak klasszis játékost igazolni a 7-8 tehetség/öregember helyett? Most mire fogják?

Marottának voltak jó igazolásai - kár tagadnom - de öszzeségében a Marotta - Allegri duó hatványozzák egymás hibáit!

(Ui:elnézést, ha néha/sokszor kevésbé szalonképesen fejezem ki magam, de hírtelen haragú vagyok, sry )

The king of alibis 2015.10.19. 16:50:26

@Barolo4: Allegri Contenak köszönheti a tavalyi sikereket. Conte 3 év alatt bebizonyította, hogy a semmiből is tud csapatot kreálni. Ez az, amit Maxi bátyja sose fog tudni. Ez látszik a 2 hónap alatt is. Taktikailag lehet még jobb Allegri, mint Conte de most megint olyan edző kellene, aki tud csapatot építeni, mint Conte. Én bármikor lecserélném Allegrit Contera.

pedronegroo 2015.10.19. 16:52:13

@Drughi Di Bianconeri: Nekem meggyőződésem hogy ez a Cuadrado hadművelet hosszútávon nem fog működni(igazából most se működik) a kolumbiai el fog "kraszicsosodni"(ehhez persze előbb el kellene érnie a szerb topszintjét amitől még messze van).
Ha már megvettük Hernanes-t a csatárok mögé akkor a 4-3-1-2-őt se kéne elfelejteni a brazilba is van annyi potenciál a maga posztján mint Cuadradonak a szélen.

stevenh 2015.10.19. 16:52:41

@KysBé: Értem amit mondasz, csak az a baj, hogy a fizetésekkel még mindig nem tudunk versenyezni, és amíg ez nem változik, mondjuk nem lesznek új adótörvények olaszországban, hiába van esetleg 50 milliónk egy játékosra ha mellé a 6 milliós fizut amit kérne, vagy elvárna nem tudjuk megadni.

Legtöbb mai játékos pedig elvárja a sztárgázsit, szerintem nem hiába van, hogy az olaszországból igazolt játékosaink esetében nem megy a garaskodás.

stevenh 2015.10.19. 16:55:21

@pedronegroo: Szubjektív vélemény, de szerintem Cudradonak a cipőjét nem vihetné Krasic, ő egy agyonhypeolt mert külsőre Nedvedre hasonlító buta futóbolond volt, aki abból élt hogy megtolta és futott, nem hiába ismerték ki olyan gyorsan.

Hernanes nálam meg a totális FLOP eddig, körülményesebb mint Pirlo volt, nem hiába van jegelve...

Apuleius 2015.10.19. 17:19:08

@pedronegroo: Mert részedről Luis Enrique nevének bedobása volt a megcáfolhatatlan szakmai érv? Most egészen komolyan azt akarod nekem elmagyarázni, hogy azért, mert egyszer egy fogalmatlan hülye BL-döntőbe vezette Messiéket, egy BL-döntőhöz amúgy nem kell komoly edző? Lehetne valamivel komolyabb érved is, mert ez nevetséges.

Amúgy látom, részedről továbbra is csak a mellébeszélés megy. Az érdemi részre nem reagálsz (Te nyilván tudod, hogy miért), s változatlanul próbálod arra kihegyezni az egészet, mintha én Allegrit méltattam volna.

KysBé 2015.10.19. 17:41:35

@stevenh: Én tökéletesen elégedett lettem volna egy Darmian - Sandro - Verratti - Kondogbia - Lemina - Sneijder mercatóval - nyílván Tévez megtartása mellett - ami kb annyiba kerűlt volna mint az idei ámokfutásunk (Pogba értékesítését is beleszámolom az eladási oldalba). Szerintem egyikük sem kért volna horribilis összeget. Amúgy lásd Real Madrid fizetési sablonját, 1-2 játékoson kívűl senki sem kap gigafizut.

The king of alibis 2015.10.19. 17:45:38

@KysBé: Csatár akkor is kellett volna. Dybalanak örülök, jó lesz a srác. Olyan technikai képzettsége van ami nem sokaknak adatik. Tegnap is ahogy átvette a lőtt passzt csak ámultam. Ha a féliőben bejön az ekelábú kopasz helyett nyerünk.

pedronegroo 2015.10.19. 17:59:28

@Apuleius: ??? folyamatosan túlreagálod a dolgokat, idegesnek, indulatosnak tűnsz nem tudom miért... mondjuk már többször észre vettem hogy kioktatóstílusban próbálod megmagyarázni a dolgokat, szóval inkább hagyjuk én ebből nem kérek.

Apuleius 2015.10.19. 18:41:30

@pedronegroo: Az keltett indulatot és ingerültséget bennem, hogy azt látom, tökéletesen elbeszélsz a dolog mellett, helyenként mintha nem is az én véleményemre reagálnál, s egész egyszerűen nem értem miért teszed. Nekem nem a szívem csücske Allegri, abszolúte nem kezdtem el védeni, egyszerűen leírtam, hogy szerintem Marotta rossz nyári munkája is fontos tényező. Erre válaszként folyamatosan próbálod bebizonyítani nekem, hogy Allegri egy balfasz. Allegriről én teljesen mást gondolok, mint Te, de tökéletesen elfogadom, hogy szerinted balfasz, egyáltalán nem akarlak meggyőzni, viszont nem értem, hogy mi köze mindennek Marotta nyári munkásságához? Miért gondolod, hogy egy rossz bajnoki rajtnak csak egyetlen oka lehet, s miért nem lehet beszélni arról, hogy valaki egy másik tényezőt fontosabbak tart? Az nem lehet, hogy Allegri egy balfasz és mellette Marotta sem végzett jó munkát?

Amúgy elég érdekes dolog, hogy Te megengeded magadnak, hogy a másik fél véleményét (legalábbis azt, amit Te kiolvasol belőle), "nevetséges érvnek" nevezed, majd mikor az illető veszi a bátorságot, s szó szerint megismétli a szavaidat, akkor már "indulatos" és "ideges", ráadásul "kioktató stílusban magyarázza meg a dolgokat". Hát nem fonák dolog ez?

Változatlanul szimpatikus és értelmes szurkolótársnak tartalak, ezen nem változtat a mai eszmecser, még akkor sem, ha mindkettőnk részéről születtek indulatos gesztusok, s nem szeretném rossz szájízzel zárni a beszélgetést. Ha nem így, pozitívan gondolkodnék Rólad, nem mentem volna bele ebbe az egészbe. Tökéletesen elfogadom az Allegrivel kapcsolatos érzéseidet, részben meg is értem azokat, mindenkinek megvannak a saját érzései, én Padoinnak kapcsolatban működöm hasonlóképpen :-) Nem kötekedés céljából szólítottalak meg, egész egyszerűen kíváncsi voltam és vagyok a véleményedre azzal kapcsolatban, amit felvetettem, írtam. Egy szót sem akarok többet ejteni Allegriről, a nyári mercato a téma. Lehet, hogy én meg azt a felét lihegem túl, nem tudom, de nem is akarom vitathatatlan tényként tálalni.

Napi szurkolótárs vagy, akinek mindig szívesen és érdeklődéssel olvasom a véleményét, szeretném békével és normálisan zárni a csevejt, s továbbra is érdekel a véleményed, s ígérem nem leszek kioktató, ideges vagy ingerült, ha leírod, hogy baromság, amit gondolok, s Te másként látod a nyári mercatót :-)

Uff.

MdewC 2015.10.19. 19:13:58

@Drughi Di Bianconeri: szokásos +1, némi kieggel. :)

Marci sérülésből tért vissza, jár neki egy kis türelem, alapozása se volt ok, amire aztán rásérült.
Az is tény viszont, h Sami jobb formában tért vissza a sérülése után, szóval jah. Várjuk ki mi lesz a kisherceggel... :DD

pedronegroo 2015.10.19. 20:09:06

@Apuleius: Néha beakad az "Allegri takarodj lemez", ideje lenne cserélnem. :)
Haragról, összeveszésről szó sem lehet, ehhez én ragaszkodom, ebben nem nyitok vitát! :) Mint ahogy ragaszkodom a további eszmecserékhez is, nem úszod meg. :)

További szép estét.

Uff.

Apuleius 2015.10.19. 20:28:28

@pedronegroo: Őszintén köszönöm szépen ezt a végszót (ami csak mára végszó), s tényleg sajnálom az indulatos szavakat. Nem ez volt életem legnyugisabb napja, s sajnos az ilyesmi is kihatással van az ember reakcióira.

Miattam ne vedd le az "Allegri takarodj lemezt", ez egy üde színfolt a blogon, s bevallom, hogy néha mosolyt csal az arcomra (ezt nem pejoratív értelemben írom), mert sokszor viccet csinálsz már belőle, s mivel van hozzá humorérzéked is, tényleg szórakoztatóak a hozzászólásaid. Én sem adok alább a Padoin-utálatból, ez egy életforma :-)

Én is ragaszkodom a jövőbeli eszmecserékhez! :-)

Neked is szép estét!

Barolo4 2015.10.19. 23:45:25

@norbi9107: 'Allegri Conténak köszönheti a tavalyi évet' Ez így nagyon erős túlzás. Tény, hogy jó alapokat kapott Contétől, de a tavalyi csapat már Allegrié volt (Moratával, Evrával a kezdőben). Az, hogy Conte tud a semmiből is csapatot építeni, azt sajnos az Olaszokkal bizonyíthatja az Eb-n. Azzal egyet értek, hogy csapat építéshez lenne Allegrinél jobb opció is (talán akár Conte), de az a tavalyi év után nem is lehet kérdés, hogy Allegrinek meg kellett/meg kell kapnia a lehetőséget a bizonyításra, ha ezzel nem tud élni, akkor akár már télen menni fog, mert ezzel a kerettel a bl hely a minimum cél. Forza Juventus!

stevenh 2015.10.20. 09:16:05

@KysBé: Lemina és Sandro itt van, Tevezzel szerintem nem tudtunk mit kezdeni el kellett engedni, ebben a témában úgy tűnik változatlanul nem értünk egyet. Darmiannak tudtam volna örülni, főleg így, hogy tudjuk mi lett Lichtivel. Pogba értékesítéséből talán kijött volna Verratti és Kondogbia- bár van egy olyan érzésem hogy ez nagyjából 105 millió lett volna /70+35/, Sneijdert én nagyon nem szerettem volna itt látni. Egyébként, hogy őszinte legyek, a tavalyi Pogbát nem biztos hogy elcseréltem volna a Verratti-Kondogbia kettősre, mai formája alapján viszont egyértelmű, hogy igen.

Egyébként én nem éreztem rossznak a mercatot, jelenleg viszont azt kell mondanom, hogy Mandzukicra a 19 millió kidobott pénz volt, helyette jöhetett volna Darmian pl + Llorrente marad.

Roli984 2015.10.20. 09:51:35

Felejtsük már el ezt a baromságot, hogy Conte építette a csapatot. Ez nem Anglia!!! Olaszországban edzők vannak és nem menedzserek. Kinevezése óta folyamatosan Marotta dönti el, hogy ki jön és ki megy. Nyilván meghallgatja az edző véleményét, de a döntést legyen jó vagy rossz ő hozza meg. Conte a kapott kerethez kialakított egy 3-5-2-es felállást, ami olasz-ban sikeres volt, a bl-ben viszont egy kalap szart se ért. Nem értem, hogy az olyan pozitív dolgokat amihez köze nem volt, mért lesz Conte érdeme, csak azért mert szimpatikus volt.

Nathas 2015.10.20. 10:01:44

Tavaly Allegrinek nem kellett sokat variálnia, volt egy alapfelállásunk, minőségi cserénk nem, ezzel kellett dolgoznia. Az parttalan vita, hogy ez Conte csapata volt-e (szerintem egyébként igen), mert nem lehet kilóra mérni, hogy ki mennyit adott a csapathoz. Idén olyan keretünk van, amit rengeteg felállásban fel lehet küldeni a pályára, most kell megmutatnia, hogy mekkora stratéga (attól tartok nem nagy).
Cuadrado nem lesz soha gólvágó, vagy irányító, ez vele szemben nem is lehet elvárás. Ő egy gyors szélső, aki meg tud verni 1-2 embert és megbontja a védelmet. Ha az utolsó passzok is a helyükre kerülnek, akkor lesz igazán hasznos, de ehhez az is kell, hogy legyen kinek passzolni.
Pogba nem irányító és nem is lesz az, játsszon csak szépen a posztján, akkor jönni fog a tavalyi forma.
Sandro és Rugani mellett én (vállalva a lehülyézés kockázatát) hiányolom még Pereyra szerepeltetését is, mert borzalmas volt az inter ellen is azt látni, hogy senki sem képes megindulni a középpályán, esetleg bedobni egy cselt.
Marchisio-t 1 meccs után még ne bántsuk, sérüléséből visszatérve rögtön 90 percet nyomott, szerintem a második félidőben már a tomporán vette a levegőt (szidjuk helyette Allegrit, aki régen lecserélhette volna :D )

stevenh 2015.10.20. 10:08:09

@Nathas: Volt egy alapfelállásunk amit Allegri vezetett be, emellett elővette a bunkerfocihoz a 3-5-2-t, lehet hogy Conte többet adott hozzá, mert visszaadta az önbizalmukat meg a Spiritot, de ne misztifikáljuk már túl, a tavalyi már nem az ő csapata volt, az ő csapata a BL csoportkörből kiesett és az EL-ben sem tudott döntőbe jutni, holott a gerinc ugyanaz volt.

pedronegroo 2015.10.20. 11:25:58

@stevenh: Érdemes volna Pirlo életrajzi könyvét elolvasni. Ő dolgozott mindkét edzővel. Bár a könyvében nem hasonlítja össze őket meg nem erről szól, viszont kifejti a Milan-nál kialakult helyzetét és a Juve-nál bekövetkezett újravirágzását. Ezeknél a részeknél az utalások vagy egy-egy mondat sokat elárul. És nyilván ő többet tud erről mint mi. :)

stevenh 2015.10.20. 11:27:33

@pedronegroo: Nem szeretem ezeket az életrajzi könyveket, egyetlen egyet olvastam el, mondanom sem kell melyiket gondolom.

Nathas 2015.10.20. 11:32:17

@stevenh: Mondtam, nem lehet kilóra mérni, amit leírtam az csupán az én véleményem.

stevenh 2015.10.20. 11:35:24

@Nathas: Tiszteletben tartom a véleményed, amit leírtam az pedig az én véleményem :)

Nathas 2015.10.20. 11:37:20

@stevenh: Szintén magamat ismétlem: építse fel most a csapatát, drukkolok neki (és közben néha mérgelődök :) )!

alexGicamo 2015.10.20. 19:18:05

@Apuleius: Ott a pont ! Tökéletesen egyetértek . :)
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása