Llorente elköszönt a Juventustól

llorente_fernando_bucsu.jpgNéhány nappal az átigazolási időszak lezárása előtt lassan formálódik a már rajtot vett szezon Juventusa, s a klub ma hivatalosan is túladhat egyik támadójától, hiszen, ahogyan azt a Sevilla tegnap elismerte, Fernando Llorente megérkezett Spanyolországba, hogy ott átessen az orvosi vizsgálatokon.

A spanyol válogatott támadó, aki a hírek szerint ingyen, torinói szerződését felbontva igazol a Sevillához, nem várta meg, míg a klubváltás hivatalossá válik, s  két sikerekben gazdag szezont követően, hivatalos Facebook oldalán keresztül köszönt el a Juventustól és a zebramezesek szurkolóitól.

"Hatalmas öröm volt, hogy az elmúlt két esztendőt a Juventusnál tölthettem, a csapattársaimmal és veletek, szurkolókkal átélve megannyi győzelmet, pillanatot és boldogságot. 

Nagyon szépen köszönök minden támogatást az én zebramezes családomnak. Otthon éreztem magam. A szívembe zártalak benneteket." - szól Llorente búcsúüzenete.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr887737712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RuidaRobert 2015.08.27. 12:05:33

"Hatalmas öröm volt felvenni az évi 4,5 milliót. Első évben játszottam is, tavaly már csak Morata beilleszkedését segítettem. Ideje hazatérnem, kösz, hogy ingyen elengedtetek így marad a fizum és nem lesz szükség életmódváltásra."

Dugd fel magadnak az elköszönésed!

MVPP 2015.08.27. 12:05:58

Mi is köszönünk mindent Lóri.

Drughi Di Bianconeri 2015.08.27. 12:14:51

Na ő legalább fainul,intelligensen el tud köszönni.
Nem hetekkel később, kényszerből...

Egyébként Ő szerintem tényleg jól érezte magát nálunk,akkor is,ha tavaly Morata év közben kiszorította. Lelkes volt,csak tavaly már nem igazán hasznos.

Sok sikert neki (persze ne ellenünk) !

Lord Viktor 2015.08.27. 12:15:32

@RuidaRobert: Azért ne legyünk telhetetlenek. Bár elbaltázott dolognak tartom én is, hogy ingyen engedtük el, effektíve nem buktunk rajta.
Az elköszönés pedig szimpatikus gesztus, még le sem zárult az eladása, de ő már fontosnak érezte, hogy elköszönjön a szurkolóktól.
Jó lett volna ilyet olvasni Téveztől is.

KysBé 2015.08.27. 12:20:46

@Lord Viktor: Inkább Khedirától kellene ilyet olvasni....

RuidaRobert 2015.08.27. 12:23:34

@Lord Viktor: Én is lelkes lennék, ha a jelenlegi munkahelyem jóvoltából nem feleannyit keresnek a következőtől, hanem megmaradna a jelenlegi.

Roli984 2015.08.27. 12:58:15

@RuidaRobert: Ez pontosan így van!
Egyébként szimpatikus játékos volt, aki Conte alatt nagyban hozzájárult a rekordokhoz.

MdewC 2015.08.27. 13:09:29

@Drughi Di Bianconeri: Igen, sztem is szeretett itt. Vmiért nem tudom elítélni, mi küldtük el. Jogai a játékosoknak is vannak.

Pént nem tudtunk kivenni belőle, hisz ez "valóban egy szakma". ;)

@KysBé: :DDD +1

venember83 2015.08.27. 13:12:53

@Lord Viktor: egyetértek. Meg nyilván senki nem váltana úgy szívesen munkahelyet, hogy a következő munkáltató kevesebbet fizet.

Barolo4 2015.08.27. 13:32:18

Llorentét teljesen felesleges szidni.... majdnem egy évet padozott amiatt, hogy ingyen érkezhessen hozzánk (nyilván ezért is tudott hozzá képest magas fizetést kapni).... most meg elvárnátok tőle, hogy fele fizetéssel egy gyengébb csapatba menjen? Szerintem érthető az álláspontja, hiszen ez az élete utolsó szerződése normál csapatnál (jó eséllyel), én is inkább maradnék a helyében vagy elvárnám, hogy találjanak nekem csapatot korrekt feltételekkel. Ez most sikerült, csak plusz bevétel nem lett belőle. Én bírtam az embert, de szerintem jó, hogy most elmegy. Forza Juventus!

stevenh 2015.08.27. 14:32:44

Amíg itt volt szimpatikus volt, volt 1 jó éve, pár fontos gólja, az elválás kicsit megkérdőjelezhető mindkét fél által, hogy őszinte legyek, nekem mindegy lenne hogy 2 millió euróért vagy 4 millió euróért futballoznék mert egyiket se tudnám elkölteni...mondjuk nyilván a jövőjére is gondolnia kell, nem fogok rá haragudni, de lehetett volna ezt másképp is.

MDaniel98 2015.08.27. 14:48:25

Korrekt nyilatkozat, azt mondjuk még nem tudom Marotta kire költi el azt a rengeteg kp-t amit érte kaptunk, de majd megoldja...

Shyr Kahn 2015.08.27. 21:01:53

@Lord Viktor: Teveztol olvashattunk is duplan (igaz nem az atigazolasa utan kozvetlen)... ellenben Vidaltol nem.

alexGicamo 2015.08.28. 18:28:18

Én személy szerint nagyon sajnálom a távozását ,mert egy roppant szimpatikus játékos . Nálam ő maradt volna és Zazát meg se vettem volna ... : P Főleg most, hogy vettünk vagy veszünk szélsőket, akik tudnak beadni is ... most termett volna neki babér ... de Allegri nem számolt vele, úgy fest a dolog ...
Köszönöm, az elmúlt 2 év sikereit, melyhez te is hozzájárultál !
Sok sikert Sevillában is! Persze ne ellenünk ! : D
FORZA JUVENTUS PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása