A bianconero klub vezérigazgatója, Giuseppe Marotta, nemrégiben úgy nyilatkozott, hogy a Juventus számára jelenleg megszerezhetetlen úgy Isco és Oscar, azonban továbbra is cél egy középpályással megerősíteni a keretet.
Az Öreg Hölgy edzője, Massimiliano Allegri nemrégiben csodálatát fejezte ki a fenti két játékos iránt, azonban jelenleg úgy tűnik, hogy az ő érkezésükre egyáltalán nem számíthat a tavaly kupát és bajnokságot nyert tréner.
„Keresünk egy középpályást a keretbe, azonban nem egy adott típusú középpályást kívánunk leigazolni.” - idézte a Sampdoria egykori sportigazgatójának a szavait a Quotidiano Sportivo.
„A játékosnak olyan eklektikus középpályás sorhoz kell csatlakoznia, amelyet például Paul Pogba, Claudio Marchisio, Sami Khedira és Roberto Pereyra alkot, továbbá Paulo Dybala is képes támadó középpályásként segíteni a csapatot.
Isco és Oscar is ragyogó képességű futballista, azonban a Juventus jelenleg sajnos egyik futballistát sem engedheti meg magának.”
Beppe Marotta ebben az interjúban is megerősítette, hogy Paul Pogba jövője teljes mértékben a játékos döntésén múlik, hiszen a klub már elutasított egy nyolcvanmillió eurós barcelonai ajánlatot.
„A modern futballban a játékos döntése mindennel szemben elsőbbséget élvez. Jó példa erre Carlos Tévez esete.
Természetes, hogy szeretnénk megtartani Paul Pogbát, azonban nem áll módunkban őrületesen magas bért kínálni neki, miközben egyéb klubok képesek akár az általunk megadott fizetés szinte dupláját is biztosítani.”
Az olasz újság természetesen örökzöld témaként felvetette a Juventus és a válogatott szoros kapcsolatát is.
„Hogy miért ragaszkodunk az olasz játékosokhoz? Mert ez értéket teremt. A klub tulajdonosai olaszok, mi olaszok vagyunk, és ezért jó megoldás olasz játékosokat tudni a keretben, és háromszoros hangsúlyt helyeznék a tényre, hogy így könnyebb megnyerni a scudettót.
A játékosok tudják, milyen fontos a bajnoki cím, tudják, hogyan érhető el a scudetto, valamint azt is, mit jelent a Juventus mez viselete.
Célunk, hogy a válogatottat is támogassuk. Leonardo Bonucci kölyökként érkezett hozzánk, ma pedig a Juventus és a válogatott meghatározó egyénisége.
Az olasz játékosok sokkal inkább kötődnek a mezhez, mint az idegenlégiósok, erre jó példa Carlos Tévez.
Elképzelhetetlen, hogy egy ilyen kaliberű játékos azt mondja nekünk, hogy haza akar menni. Ha Leonardo Bonucci tenne ilyet, akkor Torinóból Viterbóba térne vissza.
A Juventushoz érkezésem? Hosszú és kemény munka csúcspontja volt, amely munka évtizedeket ölelt fel. A Sampdoria csapatánál azért maradtam, mert rendkívül hálás voltam Riccardo Garrone úrnak. Aztán Andrea Agnelli érkezése döntőnek bizonyult a kérdésben.” - zárta az interjút némi háttérinformációval az igazgató.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Barolo4 2015.08.03. 11:39:23
Lord Viktor 2015.08.03. 11:39:26
Ez azért odaver. :)
A "nincs pénz" dolgot viszont nem értem. Most adtuk el Vidalt 37 juróért, Műringyó nem olyan rég 40-et kért Oscarért. Akkor mi a gond? :) Értem én, ha úgy gondolják, hogy nem ér ennyit, de akkor azt mondja, ne azt, hogy nincs rá pénz.
supicool 2015.08.03. 11:39:32
m.martin91 2015.08.03. 11:51:55
"A modern futballban a játékos döntése mindennel szemben elsőbbséget élvez."
Igen, ezt tudjuk. Ismerjük Iaquintát, Amaurit, Tiagot, Grossot, Martinezt.
KysBé 2015.08.03. 11:55:47
Juveboy92 2015.08.03. 12:15:40
Drughi Di Bianconeri 2015.08.03. 12:21:44
Ettől a nem létező poszttól,hogy "eklektikus középpályás" én már kezdek falramászni :D
Egész idáig arról volt szó,hogy olyan skill-settel rendelkező játékost keresnek (Allegri kérésére),aki képes ellátni a trequartista posztot, egészen konkrétan Az is.
Azután lett abból az,hogy szélső (pl.: Draxler),aki Marrotta szemléletében képes a poszt betöltésére.
Mostanra meg már tök mindegy,csak jöjjön vmilyen középpályás ? :D
Szépen felsorolta az összes középpályásunkat, de igazából egyikük sem az,aki maradéktalanul képes lenne betölteni az adott posztot.
Pogba képességei vitathatatlanok,szerintem beválna ott, de Allegri hátrébb számol vele.
Pereyra meg hasznos mindenes impact sub, de nem 1. számú opció(nak kéne,hogy legyen).
A többiek szót sem érdemelnek, különböző okokból kifolyólag.
Dybala nem biztos,hogy traqurtistának való, nem irányító-típus,hanem csatár.
Ami nálam eléggé kiverte a biztosítékot az ez a mondata :
„A modern futballban a játékos döntése mindennel szemben elsőbbséget élvez."
Esetleg Nálad, drága Beppe !
Ebből a mondatából is tisztán látszik,amit mi páran mondunk már igazából évek óta.
Marrotta egy szolgalelkű,meghunyászkodó alak, aki elég jól felépített egy ütőképes keretet, kisebb-nagyobb botlásokkal.
Na de szintet lépni nem képes, legfőképpen azért,mert az égvilágon SEMMI tekintélye nincsen a hasonló beosztású vezetők szemében, de mint az látható/hallható: a játékosok szemében sem.
Hogy nyilatkozhat ilyet egy TOP klub sportigazgatója ?!?!
Ilyet én még soha nem hallottam ezen a szinten !
1 Samp./Udinese/Genoa stb. szintnél még tolerálható lenne - de még ott sem hangzik el ilyesmi !
A nyilatkozat végével viszont maximálisan egyetértek.
Mindig is fontos volt számomra,hogy a Juventus mindenkori csapatának magját olasz játékosok jelentsék,akik tudják/érzik mit jelent ebben a Mi mezünkben pályára lépni.
Még az is tetszik,hogy kicsit odaszúrt Teveznek (bár az Apacs nélkül aligha lettünk volna ilyen eredményesek).
Csak azt felejti el,ha igazi VEZETŐKÉNT viselkedni,akkor meg se történhetne ilyesmi,legalábbis abban a formában nem - ahogy....
venember83 2015.08.03. 12:26:34
2015.08.03. 12:26:42
GabeTR 2015.08.03. 12:28:21
Ennyit kell elhinni az ilyen nyilatkozatokból
Rivendell 2015.08.03. 12:29:06
Cél a scudetto,mint mindig + max BL top8,ha szerencsénk lesz,esetleg ha 5-6 év alatt összejön 1 Vidal-Pirlo-Tevez szintű csapat,akkor esélyesek lehetünk 1 top4-re.
Isco lehet 50m,de Oscar messze nem.
1valamivel itt senki nem számol...1 széthullott Juvéba minek jönne ide bárki is,aki tényező a világ focijában? szerintetek a játékosok nem látják mit művel a csapat? ennyit arról,hogy leszarják a felkészülési mérkőzéseket..ja le,de nem annyira mint mi,bár mi nem leszarjuk,csupán esélyünk nincs azokon,na ez a nem mind1. Várom a Lazio elleni bukta nyilatkozatait.
Gannicuss 2015.08.03. 12:46:56
Én nem szoktam szidni, meg a vezetést se. De akkor mondjuk ki nem kell a bl ről beszélni. Európában középcsapat vagyunk.
Az viszont fasza, hogy eladni meg eltudtunk 40 ért, a legjobbunkat. Nevetséges. Oscar semmivel nem nagyobb játékos Vidalnál.
Rohadt jó, hogy felsorolta a kp-át. Csak Khedira ennyi volt. Marci halovány, nem vezér, Pereyra inkább szélső a védekezésben kevés hiába harcos.
Nem egy ember kéne oda kancsal barátom!
Il Principino 2015.08.03. 12:58:45
Drughi Di Bianconeri 2015.08.03. 13:06:11
na de egy focista,mint eklektikus ?! Nekem kicsit "eltévesztettem a házszámot" feeling-je van :D
@kg19850508: +1 :D :D :D
Barolo4 2015.08.03. 13:14:39
rob1 2015.08.03. 13:16:47
pedronegroo 2015.08.03. 13:30:09
Egy BL döntő is most láthatjuk mennyit ér, pedig hányszor mondtuk hogy csak egy jó BL szereplés kell és majd özönlenek a sztárok, ja..., Khedira és a többiek. A BL plusz pénzből annyit értünk el hogy legalább a serie a aktuális felkapott játékosát (Dybala) el tudtuk hozni. Ennyi. Isco, Götze, Oscar félék kiröhögnek minket.
Ez az eklektikus középpályás jól hangzik. Eklektikus vagyis mindenből stílus elemből a legjobb egyvelege legalábbis a művészetekben... Ha Beppe is így érti akkor nagyot kell villantania, mert Guarín nem ilyen se Witsel.
Paris Hamilton 2015.08.03. 13:32:03
BigP86 2015.08.03. 13:33:52
BigP86 2015.08.03. 13:38:08
Apuleius 2015.08.03. 13:39:22
Nem tudom, hogy létezik-e a Juventuson kívül még egy olyan klub, amely a legszűkebb európai elitet célozza meg, oda törekszik, talán nem is jár olyan messze tőle, s ezt a felfogást vallja, ráadásul az igazgatójuk minden második nyilatkozatában külön ki is hangsúlyozza. Ezt rohadt gyorsan be kellene fejezni. Egy játékos, akit érvényes szerződés köt a klubhoz, nem ugrálhat, s tökéletes nonszensz ez a hozzáállás.
m.martin91 2015.08.03. 13:41:25
KysBé 2015.08.03. 13:47:49
BigP86 2015.08.03. 13:49:55
@m.martin91: Ott tartunk, hogy a remény legkisebb szikrájára is ugrunk.. Próbálunk hinni, remélni, de van egy érzésem hogy csak magunkat áltatjuk. Ha tippelhetnék, akkor nem fog érkezni már senki. Max olaszligán belül kukázunk valakit az utolsó napon mint mindig.
Juveboy92 2015.08.03. 13:51:58
KysBé 2015.08.03. 13:52:21
venember83 2015.08.03. 13:54:59
pedronegroo 2015.08.03. 14:04:03
Én személy szerint ezzel teljesen egyet értek. :) A játékosok nem rabszolgák és sehol nincs olyan szerződés ami egy játékost az akarata ellenére magukhoz láncolják. Nem vagyok jogász így ezt nem tudom biztosan, de én támogatom a szabad akarat nyilvánítást, munkahelyváltást stb. Nekem senki ne mondja meg mikor és hol dolgozzak és mennyiért.
Én csak egyet hiányolok hogy nem volt Vidal-nak a szerződésében kivásárlási ár vagy ha volt miért csak 40 milla???
Ha neked egy alkalmazott bejelenti hogy dupla fizetést ajánlottak neki a másik cégnél akkor te mit csinálsz??? Mikor ki van adva a tulajdonosok részéről hogy a költségvetésben egy fillér hiány se lehet, annyit költhetsz amennyi a bevételed.
Nem akarok megbántani senkit de szerintem itt sokan nem dolgoztak még felelősségteljes beosztásban mások által meghatározott költségvetési számokat betartva évről - évre....
Rivendell 2015.08.03. 14:06:37
pedronegroo 2015.08.03. 14:07:16
Rivendell 2015.08.03. 14:07:47
pedronegroo 2015.08.03. 14:11:55
venember83 2015.08.03. 14:26:29
Vidal kapcsán meg arra utaltam, hogy az átigazolásával tulajdonképpen nem intett be a Juventusnak, legalábbis nem úgy, ahogy azt Tévez tette. Menni akart, innen a vezetőségnek volt a feladata megszabni egy árat, és ezt kiharcolni a bajoroknál. Így nincs is semmi akadálya egy-egy átigazolásnak. Biztos vagyok benne, hogyha meghiúsul a biznisz, akkor nem alibizte volna végig a szezont, azzal a saját renoméját is rontotta volna, és talán már ezt követően senkinek sem kellett volna, hisz kinek kell egy alibiző vkp?
Sischo 2015.08.03. 14:27:03
Ami inkább gázosabb, hogy az érte kapott pénzből egyenlőre semmit nem forgattunk vissza.
De még van egy hónap a mercatóból, úgyhogy szerintem az értékeléssel várjuk ki a végét.
Mindenesetre az biztos, hogy kelleni fog egy fél szezon még összeáll ez a csapat , mert sok változás történt. Szerintem jók leszünk, inkább az az aggasztó, mintha a fejekben lennének gondok, mindenki feszültnek és idegesnek tűnik a meccseken, mintha nem lenne meg az egység...
pedronegroo 2015.08.03. 14:41:07
Direct_01 2015.08.03. 14:41:37
Direct_01 2015.08.03. 14:44:58
Felőlem akár Ibrahimovic is jöhet,maradtak elintézetlen ügyei Torinóban.
Magyar Közöny 2015.08.03. 14:56:02
Rivendell 2015.08.03. 15:06:45
pedronegroo 2015.08.03. 15:35:55
KysBé 2015.08.03. 15:38:00
venember83 2015.08.03. 15:43:15
Tony. 2015.08.03. 15:43:51
m.martin91 2015.08.03. 15:50:10
Tony. 2015.08.03. 16:20:07
(Guaro-t egyébként szerintem nekünk nem adná oda az inter, ugyh mehetünk még lejjebb.)
Juvegaspy 2015.08.03. 16:36:25
Ez a nyilatkozat mondjuk gaaaz.
Ez a jatekos dont a sorsarol semilyen jora nem vezet. Allegri is lehetne tekintelyt parancsolobb ebben talan Contetol elleshetne vmit.
Ha meg az olaszokat tamogatjak akkor nem kell szarozni 40milla Verrattiert es kesz. Sajnalnam ha kicsuszna Marotta kezebol a dolog.
Vagy ha o nem en mar a Sneider Witsel kettossel kiegyeznek mar o veluk is a scudetto es bl 8 esely meglenne
Drughi Di Bianconeri 2015.08.03. 16:37:23
Ez mind szép és jó,hogy "szabad-akarat", na de a sportolókat, különösképpen a focistákat kár lenne bármilyen más szakmához és az ott érvényes munka körülményekkel összemosni.
Megfordítva: fizettek érted valaha bármilyen cégnél annyit,mint akár egy átlagos, vagy azalatti képességű focistáért, majd adtak olyan fizetést,amiről az emberek 90% csak álmodozni mer ?
Szerződés kötelezi a játékost, amiért busásan meg is van fizetve.
De nem is ez a probléma tárgya,hanem :
- Marrotta állandó jelleggel hivatkozik arra , általunk is megkeresett játékos kapcsán,hogy : " noha XY játékos érdekel minket és erősítést jelentene, azonban még élő szerződés köti". Ezt az elmúlt években,ha nem sütötte el 20szor,akkor egyszer sem.
Mint ahogy Őt is szépen lepattintotta Rumenigge Götze kapcsán, vagy ahogy bezárultak az ajtók a Draxler-ért tett alacsony ajánlat okán.
Ehhez képest Marrotta rendszeresen úgy viselkedik,mintha még mindig a Sampdoria igazgatója lenne: kishitű, meghunyászkodó, alázkodó, abszolút nem szuggesztív, nincsen tekintélye.
Ez az elmúlt években több tucatszor megbizonyosodott.
Legyen szó eladásról, vagy vásárlásról.
Eladta Tevez-t,gyakorlatilag ingyen.
Eladta a világ (egyik) legjobb B-T-B középpályását,mai viszonyok között aprópénzért.
Mondhatta volna azt is,hogy : "a játékosnak élő szerződése van, csapatunk hasznos és fontos tagja, nem kívánjuk eladni" ezt szépen megmondhatta volna a játékosnak is,elvégre ő a FŐNÖK (legalábbis elviekben).
Vagy még az is jobb lett volna,ha mondjuk így nyilvánul meg : " Meghallgatjuk az ajánlatokat, és amennyiben egyezik az elképzeléseinkkel , megfontoljuk".
Tevez-ért ki KELLETT volna csikarni min. 10 Misit, csóró Boca ide-vagy oda, vagy legalább 2-3 fiatal játékjogát VÉGLEG kibulizni cserébe.
Vidal-nak pedig meg kellett volna mondani,hogy nem mehet sehova,mert 2 évig érvényes még a szerződése, ha mehetnékje van, akkor a kivásárlási ára 60 M.
Vagy a Bayern-nek megmondani,hogy "Kell Vidal ? Ok, adjátok érte Götzét".
Már megint belementem túl hosszan, de vszínű,hogy mivel nem így látod a dolgot teljesen feleslegesen próbálom kifejteni az érzésemet mindezzel kapcsolatban.
pedronegroo 2015.08.03. 16:50:36
Rivendell 2015.08.03. 16:54:08
regularjohn 2015.08.03. 17:34:11
Még mindig nyitva a piac, és ez "csak" egy nyilatkozat. ha marotta csak úgy végzi a dolgát, ahogy eddig, akkor is erős és győztes csapatunk lesz. miért kellenek ehhez csilliós világsztárok? jó csapat kell, leginkább.
higgyük el, hogy ért ahhoz, amit csinál, és fogadjuk el, hogy korlátozottak a lehetőségek, évek óta nem vettünk 100 milliókért évi 15 milliós fizetésű játékosokat, és nagyon úgy néz ki, hogy ezen nem változtatunk. ez egy pénzügyi irányelv. nyilván isco, oscar, stb évi 10m-ért idejönne, de mi, a juventus nem fizet nekik ennyit. ez van. lehet szeretni vagy nem szeretni, de ez van. és ezen mi nem fogunk tudni változtatni...
(és félre ne értsetek, én is örülnék, ha jönne egy "sztár", egy "világklasszis", de nem hőzöngök, ha mégsem jön össze...)
pacsi mindenkinek
m.martin91 2015.08.03. 17:50:31
BigP86 2015.08.03. 17:51:14
Tehát igenis, ha továbbra is nagy csapat akarunk lenni, kellenek a sztárok. A kérdés csak az h tényleg akarunk e nagycsapat lenni?
pedronegroo 2015.08.03. 17:52:41
KysBé 2015.08.03. 18:02:33
MDaniel98 2015.08.03. 18:06:08
@pedronegroo: Igen, de, ha ebből a klubnak kára szármozik (mert nem képes, vagy túl impotens ahhoz, hogy az adott játékost pótolja abból a pénzből amit ajánlanak), akkor kezdődhet a cigánykodás, mert a klub fizeti a játékost, ami azt eredményezi, hogy ő dönt arról (amíg a játékosnak érvénye szerződése van), hogy hol alkalmazza, és milyen minőségben, jobb esetben meghallgatják a játékos kérését, és megpróbálnak aszerint cselekedni, de csak akkor, ha az nekik is megfelelő anyagi szempontból. Na most, szerintem ez a Vidal-transzfernél nem igaz, ezért rossz üzlet. Ha pedig a vezetőség úgy gondolja, hogy a jelenlegi piaci helyzetben 37+3 Vidal ára, akkor gond van, ettől egy 10-essel többet ér, ebben teljesen biztos vagyok.
Juvegaspy 2015.08.03. 18:07:49
Most csak 1mondattal reagaltam. Am ezt a blogot faszanak tartom mindennap feljovok hogy informalodjak nem pedig azert hogy idegesitsem magam vagy teged.
Ezt veheted beke jobbnak de tovabbra is hangot fogok adni annak ha nem ertek veled egyet es ugyanezt elvarom toled is normalis keretek kozt.
Korrekt?
KysBé 2015.08.03. 18:10:46
regularjohn 2015.08.03. 18:28:10
másrészről viszont kiemelendő, hogy közülük sokakat nem sztárként, hanem (ifjú) tehetségként igazoltuk. remélem, hogy majd 2035-ben, amikor hasonlókról beszélgetünk, akkor dybala, zaza, sturaro, morata, pogba lesz a hivatkozási alapod a juventus egykori sztárjaira ;)
igaz, volt olyan is, aki sztárként érkezett. de nem minden évben jött egy ilyen igazolás, mondjuk az utolsó ilyenünk asszem tevez volt...
és ami még nagyon fontos, hogy azok az igazolások egy teljesen más gazdasági környezetben történtek, nem voltak arab klubok, nem volt gazdasági válság, nem volt ekkora fütyiméregetés, hogy ki tud többet költeni és fizetni vkiért/vkinek
de mondom, örömmel vennék én is egy klasszis húzónevet a csapatba, ebben egyetértek, csak el tudom fogadni, hogy ez kevéssé realitás, és nem értem (mondjuk sosem értettem) a marotta elleni kirohanásokat és - szerintem - indokolatlan támadásokat
Trieszt120506 2015.08.03. 19:08:59
58 millió ojró ment el egy Dybala - Zaza duóra! Ebből jöhetett volna egy Allan, Berardi, Darmian trió és akkor még mindig marad pár millió! Ráadásul csak a jól bejáratott útvonalon kellett volna mozognia az öregnek, Udinében és Sassuoloban már törzsvendég a hotelekben.
DINOBIZZO 2015.08.03. 19:16:40
Rutinos, bl tapasztalt, klasszis, ismeri a calcio-t...stb
még van benne pár év biztos vagyok benne
alexGicamo 2015.08.03. 19:40:46
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!
Juventino73 2015.08.03. 20:19:00
(1) A Zidane, Dechamps, Vialli vagy a Nedved, Ibra, Trez féle Juventushoz nem érdemes hasonlítgatni, mert más idők voltak. Akkor az olasz ficiban volt a legtöbb pénz és a világ top 3-4 csapatában voltunk költségvetés tekintetében. Ma az olasz gazdaság lenn van és minket pluszban tönkretett s rothadék moratti a calciopolival. 200-250M EUR a ravolsag a top5-hoz, FFP miatt nem tudunk netto 10M fizetest adni, meg egy Vidalnak sem (akkor Pogbanak, Buffinak, stb is kellene).
(2) Vidal eladasa a korulmenyeket tekintve rendben volt. Tevez elengedese es Dybala tulfizetese volt inkabb a hiba, a kettobol egyutt kb. 20M EUR-ral beljebb lehetnenk es lehetne Götze, Isco, Oscar trojkabol franchise playerünk.
(3) 3-4 év után törvényszerű a visszaesés (ld. Trap 80-as vagy Lippi 90-es Juveja), en akkor is minden meccset vegigszurkolok, ha a BL helyert hajtunk, ahogy azt 30 éve teszem. A fontos, hogy most jól fektessünk fiatalokba 2-3 évig, hogy rövidesen újra nyerjünk. Minden poszton kell további frissítés (pl. sorozatban lesérúlő 30 feletti középső és szélső védők).
(4) Marrottával kapcsolatban ambivalens vagyok már 5 éve, mióta itt van nálunk. Elismerem több eredményét, de nem szeretem, nem nézrk fel rá. Az öreg Moggi az elnéző kosolyával még mindig az Isten...
Rivendell 2015.08.03. 21:27:26
tetszik nem tetszik amit te vizionálsz az is cigánykodás a javából.
Eladni akkor adom el a top játékosom,ha tudom pótolni az árából,ha nem tudom és Juventus a csapatom,akkor nem adom el,mivel zsugori csapat vagyok és mert juvénak hívnak azt hiszem nekem fél áron adnak el:D kivétel ha Zampa velem szembejön és lehúz