Draxler nem eladó

draxler_julian.jpgA Schalke nemrégiben hivatalosan értesítette a Juventust arról, hogy Julian Draxlert nem kívánja értékesíteni, és nyomatékosításképpen elutasította a futballistáért érkezett második olasz ajánlatot. 

A huszonegyéves német középpályást már régóta figyeli az Arsenal, azonban a Juventus tette meg az első lépést a futballista megszerzése ügyében, akivel Arturo Vidal távozását követően kívánta megerősíteni a keretét.

Ugyan tavaly mindössze hat mérkőzésen léphetett pályára a bajnokságban, Julian Draxler továbbra is a német futball egyik legnagyobb fiatal reménysége.

Miután az olasz vezetők kosarat kaptak a Bayern Münchentől Mario Götze ügyében, majd a Real Madridban futballozó Isco is megszerezhetetlennek bizonyult az Öreg Hölgy számára, a bianconero igazgatók több ízben is próbálkoztak ajánlatokkal a Schalke elöljáróinál, ám csak elutasítás érkezett válaszként.

A minap Horst Heldt egy második ajánlatról számolt be, amely egy elutasított elsőt követett, továbbá az igazgató elmondta, hogy a klub nem nyitott további ajánlatokra, így kár azok továbbítása.

A klubvezető a Schalke TV munkatársának mondta a következőket az ügyben: „Kaptunk egy ajánlatot a Juventustól a mai nap folyamán, azonban ezt elutasítottuk, és meg szeretném kérni az olasz klubot, hogy többé ne vegyék fel velünk a kapcsolatot; Julian Draxler nem eladó.” - voltak az igazgató rendkívül határozott és keményen rendreutasító szavai.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr877668348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2015.07.31. 14:23:30

A nap híre. Kíváncsi vagyok, mi várható ezek után, kire megyünk rá.

supicool 2015.07.31. 14:24:03

na végre vmi jó hír... elég szomorú, hogy szerencsén múlik.

delpi0823 2015.07.31. 14:29:30

hala istennek meg jo hogy nem adtunk ki ezert a porcelanert 25 misit

venember83 2015.07.31. 14:32:24

Azért az rendkívül szánalmas, hogy egy német jelenlegi középcsapat csak így lepattinthatja a Juventust. Amelyik tavaly BL-döntőt játszott, tehát elvileg pénze is van...

Mahiro 2015.07.31. 14:36:29

Ez mind szép és jó, csak nagy valószínűséggel ez azt is jelenti, hogy nagyon ne várjunk senkit... Hihetetlen még most is értetlenkedve nézek az egész Mercatora. Hiszek a vezetőség döntéseiben és Marottában is,de csak megindul bennem a kétely, hogy minek kellett nekünk egy Zaza 18 Misiért, ellenben egy igazi klasszisra meg nem költünk (és most itt nem feltétlen Draxlerra gondolok). Nagyon remélem, hogy legalább Dybala hozza majd amit elvárnak tőle.

RuidaRobert 2015.07.31. 14:38:42

Ez a nyilatkozat kb 4 napos. Azóta Di Marzio és a Sky is lehozta, hogy a Juventus továbbra sem tett le a megszerzéséről. Kivárásra játszunk, közben pedig számba vesszük a többi lehetőséget. (Götze, Isco és végül Cuadrado).

rob1 2015.07.31. 14:42:33

Előbb utóbb Marottával senki sem fog szóba állni mert komolytalan az ember mint az ajánlatai.

Mahiro 2015.07.31. 14:46:20

@rob1: Valahogy én is így érzem. Lehet, hogy jó érzékkel tudja megszerezni az ingyen hozható játékosokat, de egy komoly üzletnél valahogy mindig alul marad... illetve mindig próbálkozik ezzel a kölcsön opcióval.

Hoods. 2015.07.31. 14:57:54

Mar nem az elso, hogy valaki mond 1 arat, Marotta meg beprobalkozik jo esetben fele annyival. (Ha nem kolcson+opciot probal, de ott se igen sokkal tobbert mint a fele. Na most a masik oldalrol nezve, mi azt mondanank Pogba 100 milla, majd idejonne valaki aki ajanlana 50et, hat jol kirohognenk barki legyen az.

Marottanak Europa mar tul nagy falat, Olaszban elbohockodik de mar ott se veszik komolyan.

m.martin91 2015.07.31. 15:02:20

@Hoods.: Erre azért ne vegyél mérget. Vidal-t eladták 37+3 millióért, Isten tudja, mi lesz azzal a Pogbával és mennyiért megy el. Ha menni akar, akkor eladjuk mi féláron is.

Hoods. 2015.07.31. 15:05:20

@m.martin91: Rosszul fogalmaztam. Ha nem Marotta lenne az, akkor erre semmi eselyt nem latnek. Persze igy lehet 2 zsak szotyit kapunk erte.

KysBé 2015.07.31. 15:20:32

@venember83: Nem véletlen Marottázunk!

SzDöme 2015.07.31. 15:33:50

@venember83: szerintem az igazság középúton van. Heldt egy idióta ÈS a mi vezetöpárosunknak Európa túl nagy falat (ezt már leírtam korábban is).
Èn úgy gondolom max. 2 éven belül le kell öket cserélni, mert kerékkötök lesznek az igazi felemelkedéshez. Amikor sóherkodni kellett (az elmúlt 4-5 évben) akkor igenis jól tették a dolgukat, de ezen nem tudnak túllépni. Azonban ha ez így folytatódik, akkor (velük) soha nem fogunk újra oda tartozni ahova valók vagyunk! Tudom, hogy a Juventus soha nem fog olyan pozíciót felvevvni a piacon, mint a Barcelona-Madrid-PSG-City-stb..., vagyis soha nem lesz jellenzö, hogy 100milliókat költsünk egy-egy nyáron (amúgy emiatt is ök az én csapatom), de meg kell látni, hogy mikor és kiért KELL zsebbe nyúlni vagy sem. Ès itt most nem Götzére gondolok. Rá szerintem soha nem volt igazi esélyünk. Véleményem szerint ö csak a saját pozíciója megerösítése érdekében állt szóba velünk, hogy letesztelje és "meghízelegtesse" a vezetöséget, hogy igen Götze kell nekünk, itt a helye stb...
Az érem másik oldala pedig az, hogy hozzánk szurkolókhoz az igazság, az igazi hírek töredéke jut el közepesen vagy még annyira sem megbízható forrásokon keresztül. Ezt is számba kell vennünk!
Röviden szólva én csalódott leszek, ha idén már senki nem fog jönni, vagy valami agyatlan ZS megoldás. Ha azonban egy tehetséges potenciállal is rendelkezö (mondjuk balfutó) érkezne akkor nagyjából megnyugodnék.
Ami szerintem még hiba volt idén, hogy 1 héttel elöbb kellett volna elkezdeni a felkészülést a rendelkezésre állókkal! A túl feszített tempónak lesznek köszönhetöek idén az öszi sérülések (már meg is vannak az elsö áldozatok). Ès ez Allegri sara, amit szerintem már ö is nagyon jól tud.

Forza Juve 2015.07.31. 15:37:18

Marotta penzugyileg zseni! Szerintem a Juventust nem lehet hülyének nezni! Vidalt jo aron adta el! Mandzukicot aron vette, khedira ingyen jott! Zaza es Dybala ara magas főleg zaza ara! De olasz csapatokat tamogattunk vagy mit mondott agnelli! Tehát a kis nemetert reális arat akart adni ennyi a mese

SzDöme 2015.07.31. 15:42:05

@Forza Juve: mióta vagyunk mi az olasz Terézanya?????

Rivendell 2015.07.31. 15:49:15

Azért idén már az ingyeneseknél is mellényúlt a vezetőség...hoztak 4.5m fizuért 1 lajhárt,annyiért én már 1 1gész állatkertet vettem volna.

Rivendell 2015.07.31. 15:50:38

amúgy ezzel a sráccal is vacakoltak vagy 2 hetet,szerencse hogy nem várt a mercato végéig....ha kivárnak ezen bejelentéssel,még az utolsó percben is vele foglalkoztak volna,

rockitbaby 2015.07.31. 16:10:57

@venember83: Innen is nézheted. De onnan is, hogy olyan szánalmas ajánlattal áltunk elő, hogy erre még egy német középcsapat is lazán rávágja, hogy ugyan menjetek már... BL döntő után, persze. Még a végén Sneijder lesz belőle.

DegerFaCan 2015.07.31. 16:13:45

@Rivendell: hányszor írjuk még le komolyan... Zazánál mínuszban voltunk, összesen kb 10 milláért vettük meg... Berardit ha vesszük jövőre akkor a kettő együtt -24 millióba "fáj"...
a Sassuolo állja a kockázatot mi csak learatjuk a babért két sztárjukért 24 millával össz. tényleg túlárazott... :D

Rivendell 2015.07.31. 16:17:59

@DegerFaCan: milyen két sztárért?:DDD Berardi még lehet az,de hogy Zaza:D
hozták volna Berardit a töketlenek.

alexGicamo 2015.07.31. 16:23:24

@SzDöme: Nagyon igazad van ! Nekem sem fér a fejembe amúgy az a tény,hogy ilyen - olyan okokból meg kellett válnunk 3 sztárunktól,kulcsemberünktől,klasszusunktól és nem képesek egy azaz 1 db igazi klasszist,erőt, TÉNYEZŐT leigazolni ? Tudom,türelem,rózsát terem ... Minden másra ott a MasterCard ! :'-)
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

el.Flaco 2015.07.31. 16:29:23

@Rivendell: Nem kötekedni akarok, de te kinek örültél volna Zaza helyett ? Mindenképpen olasz csatárt akartam gondolom, mivel mindig is ez volt a cél a Juventusnál, hogy a keret nagy része olasz legyen és Zaza az egyetlen olasz csatárunk jelenleg. Maradt volna Matri? Vagy Borriello? Pazzini? Végülis a szerződésük lejárt, de azért jobban örülök, hogy nem a nyugdíjas otthonból reaktiváltunk valakit előre, hanem egy viszonylag fiatal, jó korban lévő, fejlődőképes embert hoztunk. Esetleg Destro jöhetett volna, de az ő ára még több lett volna és nem hinném, hogy annyival jobb lenne a "terroristánál", ahogy ti hívjátok, valamint a Romaból nem szokásunk igazolni. Vissza lehetett volna hozni még Borinit vagy Balotellit Liverpoolból, de nem gondolom, hogy bármelyikük jobb megoldás lett volna mint Zaza.

el.Flaco 2015.07.31. 16:31:06

akartak*

Egyébként én sem vagyok megelégedve a mercatóval (sőt) és sok mindenben egyetértek a "Marrottázókkal", de azért megvárnám a nyár végét és a szezonkezdetet mielőtt leírnék bárkit.

krisszvector 2015.07.31. 16:49:15

"és meg szeretném kérni az olasz klubot, hogy többé ne vegyék fel velünk a kapcsolatot" krízis helyzet van,mert ez kínos:D

Rivendell 2015.07.31. 16:57:31

@el.Flaco: minek olasz csatár,mikor 1 ütőképes olasz csatár nincs nem,hogy a ligában,de úgy a világon....anno azért volt mindig olasz csatárunk,mert voltak csatár tehetségek,de momentán most 1 sincs..... ne gondold,hogy anno ha ugyanilyen az olasz csatárfelhozatal,akkor lett volna olasz csatárunk.

már írtam,nekem Berardi kellett volna

Rivendell 2015.07.31. 16:59:03

nem Marottáztam...töketlenek az többes szám,nálam az egész vezérkart jelenti. Ha csak 1 is tökös lenne,akkor megkapja utasításba Marotta,hogy na fiam hozzad csak a srácot.

Il Principino 2015.07.31. 17:01:20

@Rivendell: Én inkább Dybalatól tartok,hogy sokba fog fájni nekünk az ő vételára!
Hozzá képest Zaza aprópénz volt,ráadásul nem tartom jobbnak a kis argentint!

Il Principino 2015.07.31. 17:05:52

Hozzáteszem végre valaki megkapja az esélyt az olasz neveltjeink közül,Gabbiadini-Immobile,meg aztán megy mindenkinél a berardizás,aztán mikor itt lesz lehet egy csalódás lesz a srác...A Spurs-ön kívül nem hallottunk érdeklődést iránta,jelenleg aki fiatal olasz és megüti a Juve szintjét vagy többet az Verratti!

Mixbetegállat 2015.07.31. 17:14:23

Nektek az a jó szakember aki bemondja a 40M Eurót Draxlerért!Ha ennyi lenne akkor ti ülnétek ott nem pedig Marotta! :)
Persze csak vírítani kell minél nagyobb zsét, és már jönnek is a sztár játékosok mint a FIFA Manager-ben. Ennyi az egész!

Mint az oviban..

Persze ha nem válik be a német szupertehetség, és 25M-ért menne innen tovább, akkor aztán menne megint csak a Marottázás.

Egyébként nem akarom fényezni magam, de megmondtam előre hogy hogyan lesz megoldva az irányító kérdése.. :)

SzDöme 2015.07.31. 17:19:23

Még véletlenül sem Marotta védelmében írom ezt!

www.transfermarkt.de/bericht-augsburgs-baba-steht-vor-wechsel-zum-fc-chelsea/view/news/207411

Ilyen világban valóban nehéz megfelelö áron embert szerezni balhátra! A cselzí 25!!-öt ajánl egy fiatal augsburgi 10millió értékü emberért, akiért amúgy mi is érdeklödtünk ... idáig. Örület!

SzDöme 2015.07.31. 17:23:32

Egyre inkább az a véleményem, hogy többet kellene foglalkozni a tehetségekkel/fiatalokkal. Ha Agnelliék annyira szívükön viselik az olasz játékosokat a szívükön, akkor ott is nekünk kell(ene) a zászlót vinni! De valahogy jobban, mint eddig, mert az elmúlt 4-5 évben sem láttam ezen a téren elörelépést!
Az edzömeccsek is mutatták, hogy a mostani fiatalok elég satnyák... sajnos :(
Olcsóbb egy embert kinevelni, mint a szabadpiacon licitálni, még akkor is, ha 10böl csak egy jön be.

Trieszt120506 2015.07.31. 17:28:15

@Mixbetegállat: mert szerinted az jó szakember, aki az áron alul, illetve ingyen elengedett két húzóembert, előbbi pótlására kukázott egy porcelánbabát óriási fizuért. Utóbbi pótlására pedig elköltött 78 millió eurót, mégis szinte minden mezei szurkolóban felmerül a kérdés, hogy nem-e gyengültünk azon a poszton.

@SzDöme: "Ilyen világban valóban nehéz megfelelö áron embert szerezni balhátra! A cselzí 25!!-öt ajánl egy fiatal augsburgi 10millió értékü emberért, akiért amúgy mi is érdeklödtünk ... idáig. Örület!"

de ugyanezen piaci körülmények között a világ legjobb védekező középpályásának az ára 37+3 millió euró? inkább ez az őrület.

SzDöme 2015.07.31. 17:31:00

@Trieszt120506: hát igen ez nekem is basza a csöröm kicsit. Kérdés Arturo mennyire akart elmenni, de még akkor is legalább 10 guriga benne maradt az ügyletben.

molnaratti10 2015.07.31. 17:41:56

Azt hiszem erre mondják:Istennek legyen hála!!!

danimester1 2015.07.31. 17:53:40

@alexGicamo: Maximálisan igazat adok,sőt ez a minimum lenne (lett volna).Ezért van a "marottázás",mert nincs pótolva a klasszis játékos(ok) hiánya.Egy azaz egy darab klasszis irányító és kész.A türelem már az óta van mióta az Aguero,Rossi és társai be lettek ígérve,de igazából valahol tudtuk,hogy nem engedhetjük meg,de most nehéz lenne a pénzzel kifogást keresni,mert elviekben kell lennie.Másrészről pedig megértem a hezitálást,mert a gazdagok és olajosok felhúzták olyan szintre az árakat,hogy gyakorlatilag leigazolni még csak-csak,de fizetést adni az a kemény dió.Egyébkánt nem értem miért kell ilyen fizetéseket adni a játékosoknak ami lehet akár 10M is.Valamint azt sem értem,hogy akkor miért kell Isco és hasonló kaliberű játékosokkal "dobálózni",inkább maradnának csendben.

RuidaRobert 2015.07.31. 18:04:41

@Trieszt120506: Akárhogy is nézzük Vidal körülbelül ennyit ért. 28 éves középpályásról beszélünk.

- Ahogy egy korábbi nyilatkozatában is elmondta, az ő esetében nem valószínű, hogy 33-34 évesen még ilyen szinten tudna játszani ezen a poszton. 3-4 év van még benne kb, utána megy levezetni keletre.

- 2 év volt hátra a szerződéséből és semmi utaló jel a hosszabbítási szándékra

- a korábbi sérülése sem segítette gondolom a tárgyalásokat, és azért a szezonja sem volt tökéletes

Ha 40 fölött kapunk érte, akkor pénzügyi szemszögből kiváló üzlet lett volna. Így kb áron adtuk el. (Az más kérdés, hogy egy vezért, egy kulcsjátékost vesztettünk. Viszont ha menni akart, akkor...)

rob1 2015.07.31. 18:04:58

@SzDöme: Mi 40-et adtunk Dybalaért aki 20-at ér.

alexGicamo 2015.07.31. 18:17:34

@rob1: Na ott a pont ! Sáfárkodni tudni kell(ene ) ...:-b
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

SzDöme 2015.07.31. 18:29:55

@rob1: ??

Èn azt írtam a Vidal üzletben maradt benne 10 guriga. Nem Dybala-ról beszéltem.

Trieszt120506 2015.07.31. 18:43:53

@RuidaRobert: ezt a 2 évet mindenki kiemeli. Olyan kevés az?

A másik az, hogy miért kellett ezt a tárgyalást olyan gyorsan lezavarni? Gyakorlatilag egyik nap jött a hír, hogy tárgyalunk, a másik nap, hogy megegyeztünk.

Amikor mi igazolnánk valakit, 2 hét, mire egyáltalán a tárgyalásig eljutunk (megegyezünk a játékossal), majd az első ajánlat hallatán elhajtanak a picsába.. Ez így rendben van szerinted?

Lennénk ilyen harcosak, amikor az eladásról van szó...

RuidaRobert 2015.07.31. 18:58:06

@Trieszt120506: Kevés a két év, egy olyan játékos esetében, aki nem akar hosszabbítani. (Ezt nyilván nem tudhatjuk biztosra.) Mert jövő nyáron már csak egy év lett volna belőle, és elég szépen csökkent volna a vételár.

Azt meg, hogy mióta álltunk tárgyalásban a Bayernnel szintén nem tudhatjuk. Emellett a német klub az egyik legtőkeerősebb klub. Ők megtehetik, hogy kicsengetik a kért árat a kiszemelt célpontokért. Mi (egyelőre) nem. Évről évre fejlődik a Juventus. Egyre nagyobb a bevétel és azért a pályán is elég eredményesek vagyunk. Szerintem nincs okunk panaszkodni, pláne ha visszatekintünk, hogy honnan emelte ilyen szintre a Juventust a mostani vezetőség. Ezért is igyekszek türelmes lenni. Jövőre talán már egy kiforrt sztár is belefér...

Gannicuss 2015.07.31. 18:58:24

Örvendetes hír, 3 vezér elvesztése után nem rá van szükségünk. Van még idő bőven, vannak jobb lehetőségek.

Egy biztos minőségi játékosra 30-40 millát. (Vidal árát) rá kell szánni.

delpi0823 2015.07.31. 19:40:27

En tovabbra is azt mondom hagyjuk ezt a treqartista posztot jelenleg nincs olyan jatekos a piacon akit letudnank igazolni es hasznara lenne a csapatnak, nyissak ki a penztarcat egy jo balbekkert a kurzawa v a sandro gyerekert aztan zarjuk le ezt a mercatot.

Rivendell 2015.07.31. 19:53:25

nem tusom..se tkp-se irányító....miért nem 2 szélső támadós játék akkor? most ez a nesze semmi fogd meg jól szisztéma mi a fenének? én nyomatnék 1 Bayern féle Robben-Ribery szisztémát azt csókolom. Most a kp ötlettelen és a szélekben semmi lendület,fogalmam nincs hogy lesz ebből bármi is.Attól hogy jönne 1 Kurzawa,még semmi nem változna,maradna szürke a játék.

delpi0823 2015.07.31. 21:34:04

A kis chileit kellett volna megprobalni aranguizt,nagyon jo korban levo sztem 15 korul hozhato lett volna de valszeg mar a leverkusen viszi.

Trieszt120506 2015.07.31. 21:42:33

@Rivendell: már csak kéne két Robben és Ribery szintű szélső! :)

Devilke Balla 2015.07.31. 21:56:50

@Trieszt120506: Ha meg lenne akkor is elobb vinné oket a Bayern mint mi :D

Rivendell 2015.07.31. 22:14:41

@Trieszt120506: ezt nem szó szerint kell érteni...Robben tudású szélsője senkinek nincs:D eleve elég egyedi az emberke,de könnyebben találni szélső támadót,mint tkp-t vagy irányítót megfelelő áron és korrekt tehetséggel.

Juventino73 2015.08.01. 09:24:32

Nekem Vidal araval (37+3M) nincs bajom, kb. a piaci realitasokat tukrozi az eletkorat es posztjat figyelembe veve, inkabb az a kerdesem, hogy miert adtuk el egyaltalan?Csak talalgatok, de szerintem az indok az lehetett, hogy (1) ujraszerzodtetni csak olyan fizu mellett lehetett volna, ami nalunk az FFP miatt nem muxik, mert ahhoz hianyzik kb. 200M EUR arbevetel, hogy a csucskategorias ber 5-6M-rol felnyomjuk 8-10M-re (mivel akkor a kovetkezo hosszabbitasnal masnak is meg kell adni), illetve (2) ha ezt nem tesszuk meg, akkor jovore leesett volna az ara max. 15M kornyekere, mivel 29 evesen 1 ev hatralevo szerzodessel max ennyit ert volna (ld. Llorente eset a Bilbao-val). Ergo: time to market, ez az egyetlen indok, ami elfogadhato gazdasagilag a Vidal transzer. Viszont sulyos sportszakmai kerdesek tovabbra is megvalaszolatlanok, hogyan tovabb...?

venember83 2015.08.01. 10:33:58

@Juventino73: így van, most lehetett viszonylag normális áron eladni életkora és szerződése alapján, plusz el akart már menni. Az más kérdés, hogy ennél azért kicsit többet is ki lehetett volna csikarni a Bayernből, de ez már mellékes. Ahogy minden más is, mivel már pont került az ügyre.

MDaniel98 2015.08.03. 16:44:44

Azt hiszem ez a Mercrato egyik legjobb híre, hiába fiatal és tehetséges, túl nagy lett volna a rizikó ahhoz, hogy egy sérüléséből éppen hogy csak felépülő játékosért 30 milliót fizessünk. Azt szeretném egyszer megérni egyébként, hogy a Juventus ne "hasonló jellemzőkkel rendelkező" játékost keressen egy adott posztra, hanem olyat, aki pályafutása nagy részében az adott poszton játszott, és így nagy eséllyel be tudná tölteni a rá váró feladatot. Mert Draxler se nem TKP, se nem irányító.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása