A Braga brazil tehetségét figyeli a Juventus

danilo_braga.jpgAz olasz sajtó értesülései szerint a zsinórban negyedik bajnoki címét is begyűjtő Juventus a portugál Sporting de Braga fiatal védekező középpályását, Danilót figyeli, aki leginkább Paul Pogba esetleges távozásával válhatna célponttá.

A mindössze 19 esztendő brazil a 2013-ban az Egyesült Arab Emirátusokban megrendezésre kerülő U17-es világbajnokságon hívta fel magára a figyelmet, s számos klub élénk figyelemmel követte teljesítményét, azonban végül a portugál együttesnél kezdte meg európai kalandját.

A Tuttujuve szerint a Juventus Paul Pogba lehetséges utódját véli felfedezni a pályafutását a Vasco da Gama kötelékében indító játékosban, s a torinóiak abban az esetben tehetnek ajánlatot a Bragának, amennyiben a francia középpályás távozik Olaszországból.

Danilo 2014 nyarán, mintegy 4.5 millió euro fejében igazolt hazájából a Bragához, amelynek szolgálatában a szezon során 23 bajnoki találkozón lépett pályára, s ezalatt két találatig és két gólpasszig jutott.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr117541340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sajgon 2015.06.13. 20:38:19

Rohadjak meg, de amikor a fiataljaink a brazilok ellen játszottak múlt héten, akkor pont ezt a srácot figyeltem, hogy hatalmas játékos lesz belőle. Egyébként ő fejelte az egyenlítő gólt is.

Jack Bauer 24 2015.06.13. 21:28:33

Hát ha ennyire ígéretes, akkor nem akkor kell elhozni, ha Pogba elmegy, hanem most! Aztán hátha marad...

mozambo 2015.06.13. 21:43:14

@Sajgon: Én meg azt a Pereira gyereket figyeltem azon a meccsen, régebben róla is cikkeztek, valamelyikőjüknek hátha van esze.... :)

venember83 2015.06.13. 21:43:26

Pogba mindenképp elmegy, szóval jöhet. Ennyi.

babo0410 2015.06.14. 02:23:11

@venember83: Szerintem ezzel a kijelentéssel lehetne vitatkozni, de nem szeretnék megint vitát gerjeszteni, így legyen elég annyi, hogy a Juve túljutott szerintem azon a státuszon, hogy kiugrási lehetőségként tekintsenek rá a fiatalok. Szerintem Pogba pont a lehető legjobb helyen van a karrierje szempontjából. Később ráér még bőven távozni, ha akar, de jelenleg itt fejlődhetne a legtöbbet. Itt biztos a helye a kezdőben. Szerintem nem lépne akkor se sokkal előrébb, ha a Barca-ba igazolna. Szerintem pont most vagyunk abban a helyzetben, hogy Pogba maximum nagyobb fizetés miatt mehet el. És ahogy a mercato rovatban kifejtettem, eladni meg hülyeség lenne, mert Pogba az a játékos, aki idővel segíthet új szponzorokat, szurkolókat, ezáltal nagyobb bevételt hozni a csapatnak.

venember83 2015.06.14. 10:14:25

@babo0410: százmilliót nem hozhat szponzorokkal, legnagyobb butaság lenne megtartani, ha ennyit ér. Ezen kívül meg nézd meg Pogba fb-oldalát, csak úgy áthatja a Messi-imádat. Előbb-utóbb lépni fog sok pénzért, s ez így van jól.

hellan (törölt) 2015.06.14. 10:18:20

Ezt a sracot meg sosem lattam jatszani, de ha kell akkor csapjunk le ra.
Pogba meg ha edzotaborban itt lesz, akkor nem megy sehova sem.

Hogrin 2015.06.14. 12:39:04

Ha tényleg jó a srác és érdekel minket akkor még most kellene elhozni, mert ezeket a portugál klubokat ismerve két-három év múlva 40 milla lesz az ára.

Juveboy92 2015.06.14. 14:35:05

a transfermarkt Donsahval hasonló szintnek tartja aki meg szinte már meg van de ha jó áron ellehet hozni hát hozzuk hátha beválik...egyébként én annyira nem féltem Pogba távozásával a klubbot sőt inkább Pogbát féltem jobban a távozása után...kapásból 2 játékost is tudok mondani akiben látok potenciált hogy ha megkapják a kellő lehetőséget ha nem is teljesen de 80%-ban tudnák feledtetni Pogbát (Sturaro illetve Pereyra) azt már meg sem említem hogy mit alkot majd Principino mikor végre övé lesz a vezér szerep a középpályán nekem már év elején bíztató volt mikor Pirlot kellett helyettesítenie... és ha ez a Donsah gyerek tényleg nagy tehetség vagy akár ez a Danilo aki egyébként hiába jön úgyis egyből megy kölcsönbe...bármikor vissza rendelhetjük őket

Apuleius 2015.06.14. 15:30:36

@venember83: "Ezen kívül meg nézd meg Pogba fb-oldalát, csak úgy áthatja a Messi-imádat."

Ne is mondd, a hányinger kerülget tőle, s messze túlmegy minden egészséges határon.

Rivendell 2015.06.14. 15:53:46

@Apuleius: ezért szépen nem a barcanak lesz eladva,oszt nyalhat még jobban neki...1talán hivatalos fb oldala?

eleve nem a barca adná érte a legtöbbet

DegerFaCan 2015.06.14. 17:10:26

Ameddig senki nem ad érte egy garast sem jelenleg Nemhogy százat, addig hova adogatjatok el meg már a pénzt koltitek. Attól hbarra arazza be Raiola attól még a kutya sem fizet érte jelenleg :) szerintem felejtsétek el h Pogba máshol kezdi a szazont. S bízzunk benne h a fejlődése megmarad mert ez még keves egy 40 millahoz is. Csak az esetleges potenciál miatt kerülhetne ennyibe de ha nen fejlődik tovább jövő nyárig akkor itt nem lesz száz. Milla :D

Barca meg nem veheti meg

AVPP 2015.06.14. 17:49:07

Danilo ügyes gyerek, középpályásként és védőként és tud játszani. Én örülnék ha jönne.
@DegerFaCan: Barca megveheti Pogba-t most nyáron, csak nem játszhat 2016 január 1-ig.

MDaniel98 2015.06.15. 10:58:32

Hát én nem láttam még játszani a srácot, de a cikkből és a hozzászólásokból nekem úgy tűnik, hogy nem ügyetlen a srác, ha 7-8 millióért most megtudnánk kaparintani, akkor felőlem nyugodtan jöhet.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása