Buffon: "Igazán hittem a győzelemben"

Buffon Gigi_tiszteleg.jpgAz álmok szertefoszlottak, a Barcelona 3:1-es győzelmével eldőlt, hogy a csapatra még tengernyi munka vár, ha szeretné Torinóba szállítani a Bajnokok Ligája-serleget.

"Olyan fickó vagyok, aki mindig tudja, hogy miként kezelje a nagy öröm és a nagy csalósás pillanatait." - nyilatkozta Gigi Buffon a Sky Sport Italia munkatársának.

"Ez egy olyan csalódás, amelyet a sport tartogat az ember számára, azonban ezt megelőzően számos örömteli pillanatot oszthattunk meg a szurkolóinkkal. Igazán kár, hogy a döntővel nem tudtuk bevégezni az utazásunkat, azonban a mérkőzés egy szakaszában igazán hittem benne.

Mindannyian csalódottak vagyunk, s bizonyos szempontból nagyon örömteli látni, hogy Andrea ilyen erősen mutatja ki az érzelmeit." - utalt Buffon arra, hogy Pirlo zokogva fogadta a záró sípszót.

A Juventus egyenlítő találatát Álvaro Morata szerezte, aki tavaly győztesként ünnepelhetett a döntő után.

"Megvolt az esélyünk a győzelemre, azonban nem éltünk vele, s nem tudom, hogy mikor köszön ránk legközelebb az esély." - nyilatkozta az ifjú spanyol a Sky Sport Italianak.

"Ez egy nagyszerű keret, egy nagyszerű család, s tovább kell folytatnunk a kemény munkát. Ennek a keretnek nincsenek határai, képes a Bajnokok Ligája megnyerésére, s az igazgatók azon dolgoznak, hogy egy még erősebb csapatot építsenek.

Szeretnék köszönetet mondani a szurkolóknak, akik eljöttek ide, mivel megtiszteltetést jelent ezt a mezt viselni előttük."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr657523260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ambrobert 2015.06.07. 09:16:54

Szerintem egy nagyon lényeges dolgon ment el a meccs. Úgy találkoztunk a barcával a döntőben, hogy az elmúlt években egyszer sem játszottunk velük oda-vissza meccset, a legnehezebb játékstílust pont a döntőben kellett kiismerni. Ha például tavaly lett volna egy csoportmeccs, ez a döntő meglehetett volna.

Amúgy az döbbenet, hogy egy Dárdai milyen hülyén látja a meccset. Beállunk kontrára, várjuk az adandó alkalmat, erre azt mondja, hogy elfáradunk, mert csak lezárunk a védők előtt. Baszki, ezt taktikának hívják, a másik meg hogy 4 éve nálunk jobban fizikálisan senki nem bírja a meccseket.

Szbence 2015.06.07. 09:38:03

Hihetetlenül büszke vagyok a csapatra, mert nagyon jó szezonunk volt. Conte távozása után senki nem gondolta volna, hogy idáig eljutunk. Talán megérdemelten nyert a barca, de az mutatja mennyire "szimpatikusak", hogy az utolsó 10 percben egy kib@szottul felkapott neymar meg suarez a szödletzászlónál tartja a labdát. Nem beszélve arról hogy minden cseréjük körbejárta a pályát mielőtt lejött... Forza Juve!

krisszvector 2015.06.07. 10:02:08

@ambrobert: "pont a döntőben kellett kiismerni" pontosan,kicsit azért vegyítettük a berezeléssel is,de ez már mellékes.Tegnap az első félidő végéig beszarásnak véltem,de nem,mert ahogy haladt a meccs,tudatosan építettük fel a játékunkat,g.ci nagy királyok voltunk amúgy.:)
Allegri alap taktikája kb. a második félidő játékát tükrözi,ezzel is vágtunk neki a meccsnek,de jött a hiba..borult minden.
Dárdait is megzavarta a barca gólja

Devilke Balla 2015.06.07. 10:02:26

@Szbence: minek jártsz Te ilyen helyre? :P

Milito20 2015.06.07. 10:10:50

Buszke vagyok nagyon a csapatra!!!! Tegnap megitelesem szerint azon ment el a meccs a korai gol ellenere , amikor Pogbat lerantottak a 16oson belul es 2-1 helyett 1-2 lett. Gyanusan hallgat is az esetrol a spanyolfoci legnagyobb s.ggnyaloi az osszes magyar sportportal. De ha ez Messivel tortenik akkor egyemberkent habzoszajjal uvoltenek a tizit.

Szbence 2015.06.07. 10:23:19

@Devilke Balla: Barca divatdrukker kommenteket olvasni :D

Lord Viktor 2015.06.07. 10:36:07

@Szbence: Nem kérdés, hogy a Real-hoz hasonlóan a Barca drukkerek közt is vannak divatmajmok. Azért annyiban mindenképp jobbak, hogy ők klubszinten nem néztek le minket, egy erős ellenfél ellen léptek pályára, nem voltak beképzeltek (kivéve talán csak a senkiházi Piquét), és szerintem ezért is tudtak nyerni.

A cikkhez: az egészben Buffon sajnálom a legjobban. Ha valaki, ő igazán megérdemelne egy BL-trófeát, és ebben a döntőben is rengeteget tett érte. Még mindig ő a világ legjobb kapusa! :)

babo0410 2015.06.07. 10:38:29

Szerintem a meccs ott ment el, amit tegnap is írtam, hogy sajnos Allegri nem hallgatott mások tanácsára. Megmondták, hogy ne hagyjuk játszani az MSN-t, mert baj lesz belőle. Okosan meg kell próbálni támadni. Nem, mi beálltunk bekkelni. Sajnos a labdával szinte nem is találkoztunk. Na a meccs csak ezen múlott. Ha nem engettük volna át a játékot a Barca-nak, nyerhető lett volna a meccs. Mikor támadtunk, látszott, hogy jók vagyunk, és nyerhetnénk is. Sajnos mi ehelyett hagytuk, hogy az legyen amit ők akarnak. Labda nélkül meg nem lehet nyerni. Remélem legközelebb Allegri nem ilyen betoji taktikát választ.

Milito20 2015.06.07. 10:44:18

@babo0410: Szamomra eleg egyertelmu, hogy Allegri az elso felidoben nem ezt akarta, az elso 3 percben tamadoan leptunk fel . Utana a gol miatt nagyon idegesse es kapkodova valtunk. Ott szerintem nem tudatos volt a visszaallas hanem zavar volt a fejekben , amit mutat az is hogy a felpalyat se igazan leptuk at. Viszont a masodik felidoben mikor Allegri rendet rakott a fejekben a felidoben jelentosen feljavultunk. Koszonom az idenyt a csapatnak. Buffonnak lesz meg alkalma Blserleget nyerni.

Lord Viktor 2015.06.07. 10:44:28

@babo0410: Nem lehet ennyire lesarkítani a meccset. Voltak helyzeteink, kapura lövésünk, a második félidőben domináltunk a meccsen sokáig, egyáltalán nem egy 1 kapuralövés - 1 gól helyzet volt. Nem mondom, sokszor lehettünk volna erélyesebbek, de így se vallottunk szégyent.

Tony. 2015.06.07. 11:22:38

Soha a büdös éltben nem fogjuk megnyerni ezt a kva trófeát. Akkor sem ment, amikor esélyesek voltuk, akkor sem ha nem. Az örök vesztes bélyeg most már hivatalosan is ránk került 6 bukott döntővel. Amivel nem is lenne gond, ha mellette lenne legalább 4 győzelem. Engem egyáltalán nem vigasztal, hogy "jaj, de jól megnehezítettük a Barca dolgát, büszkék lehetünk, meg jövőre újra...". Mindenki arra fog csak emlékezni, hogy megint alulmaradtunk. 8-2, ez a szám.
Biztos a legtöbbek szerint egy jó élmény volt, döntő stb., de részemről elviselhetőbb lett volna, ha kiesünk a Real ellen és nem kell szembesülni megint a csalódással, amit az összes elveszített döntő jelent, most már zsinórban. Ez egy kifutott év volt, öregszik a keret, változások lesznek, jövőre nem a formán kívüli BVB és Real jön majd, úgyh én nem hiszek benne, hogy egyhamar esély lenne eljutni idáig. Ezt az esélyt kellett volna megragadni, ami manapság nem adatik meg évről évre.
Külön fájó, hogy a Juve 120 éves fennállása óta generációk váltották egymást a szurkolók részéről és mi lehettünk volna azok, akik megélik az évet, amikor először triplázik a csapat, és ez viszont egy egész történelem alatt sem jön össze még a legnagyobbaknak sem, csak 1x, és ott voltunk a kapujában. Történelmet láthattunk volna.

Shyr Kahn 2015.06.07. 11:28:51

Ezzel együtt az utóbbi 4 BL döntő közül ez volt e legkevésbé fájdalmas. Erőn felül teljesítve jutottunk be és 96 óta először voltunk mi az esélytelenebbek. Nem is vártam parádés győzelmet, reménykedtem egy vékony sikerben. Hajszál hijján azért ez bejött, így én alapvetően elégedett vagyok. Nem akarok bírózni, de azért néhány fontos momentum benne maradt a meccsben.

Gabopet 2015.06.07. 11:42:41

Azt olvastam,hogy ennek a döntőnek a Juve is nyertese lett,és szerintem van is benne valami.
Ha azt nézzük,hogy pont ebben a szezonban nem gondolták, még a játékosok sem, hogy idáig jutnak.De ide jutottak,otthon pedig dupláztak.Ez a csapat folyamatosan fejlődik már 4 éve,és az igazolásokat látva tovább is fog.Évről évre jobbak leszünk,jönnek az eredmények,és meglátjuk nem sokára Torioba érkezik a BL trófea

A JUVENTUS SOHA NEM ADJA FEL, ÉS EGY JUVE DRUKKERNEK SEM SZABAD,JÖVŐRE MEG LESZ A BL TRÓFEA
FORZA JUVE

pedronegroo 2015.06.07. 11:53:32

Aki régi juve drukker annak már meg se kottyan egy BL döntős vereség. :)
Buffon-t nagyon sajnálom, valaha volt legnagyobb kapus ehhez kétség sem fér.

A Barca jobb csapat, nekünk meg pont a döntőre fogyott el a szerencsénk.

Összességében már kicsit sok ez a sok elbukott döntő, én mint egyszerű szurkoló ezt már nehezen tudom feldolgozni és én is azon voltam hogy jobb lett volna ha kiesünk a Real ellen, mert a döntőkben egyételmű hogy valami átok ül rajtunk. Persze nem szabad feladni soha és tovább kell folytatni az építkezést, Tevez, Buffon, Pirlo pótlása nem lesz kis feladat. Pogba-t el kell adni különben nem tudjuk pótolni ezeket a klasszisokat.

joe 01 2015.06.07. 12:07:55

@Shyr Kahn: Igen, néhány fontos momentum benne maradt a meccsben, ahogy írod is. Legyünk azonban reálisak - ha esetleg tévedett is a bíró Pogba eseténél (szerintem nem), akkor a kézre pattanó labdát is lett volna aki befújta volna büntetőnek előtte. Nem beszélve Neymar góljáról, amit nem adott meg, mert rápattant a kezére a fejéről. Ha a Barca nem kapott tizit a kézről irányt változtató labdáért (vétlen kezezés), akkor mitől volt szabálytalan Neymar gólja? Az ugyanúgy vétlen kezezés volt ugyebár.... Az a gól döntő lett volna, ha nem veszi el a Barcától ok nélkül a bíró! A másik fontos dolog amivel a bíró helyzetben hagyta a Juvét, az az első félidőben Vidal esete. Az első félidőben már kétszer leküldhette volna akár 4 sárgával is, de kétszeri figyelmeztetés után kapott csak egyet! Nem akart belenyúlni így a meccsbe, inkább hagyta hogy durván,indulatból,megfélemlítést használva, sérülésveszélyesen focizzon. Szóval úgy gondolom hogy összesítve a bíró sporttársra egy szava sem lehet a Juvénak, sőt..... :)

Barolo 2015.06.07. 12:25:23

Én nem értem ezt a hozzáállást, hogy jobb lett volna kiesni már a Real ellen.... ilyen erővel jövőre el se induljunk, hiszen nem mi leszünk az esélyesek az biztos. A real ellen volt két fantasztikus estéje minden Juve szurkolónak, nőtt a csapat presztízse és jelentősen nőttek a bevételek is, amivel lehet tovább építkezni és fiatalítani. Mi a baj ezzel? Ez a szerencsés (nálam inkább küzdős)év lehet a következő sikeres éveink záloga. 8 döntőnk van, amivel holtversenybe a színészválogatottal 4. vagyunk az ökörranglistán. Ez fantasztikus szerintem! Forza Juventus!

Juvegaspy 2015.06.07. 12:32:59

Igaz 19ev alatt tortent de a 4bukott donto azert faj!Buszkek lehetunk a fiukra mert helytalltak de akkor is en baromi szomoru voltam vagyok. Bizom benne h nyaron erosodunk annyit h legalabb ugy dominaljunk a csoportkortol kezdve a BL ben mint a Barca Real Bayern trio. Mert ha megfigyeljuk az adott evben mikor ezek a csapatok valamelyike nyerte maraz elso meccseken latszott a dominancia..a bl serlegre csak igy van esely.
Buffonnak el kell hozni jovore!

rockitbaby 2015.06.07. 14:51:16

@babo0410: A meccset nem elvesztettük. A Barca nyerte meg. Lényeges különbség. Már az is egy győzelemmel ér fel nekünk, hogy az 5 évvel ezelőtti dupla hetedik csapat ekkorát fejlődött, ennyi idő alatt. Mindenki tudta előzetesen, hogy az MSN trió mireképes, ennek ellenére még egy perc sem telt el, mikor már vezethettünk volna. Ha minden esetben okot akarsz keresni az eredményre, akkor a helyzetkihasználást vedd elő.

Szinte ezer százalékig biztos vagyok benne, hogy készültek a srácok arra, hogy kevés helyzetből kell megoldani a szinte lehetetlent, ami most nem jött össze. És bár fordulhattunk volna a második játékrészre tetemes hátránnyal is, de akár egy 2-2 vagy 3-3-as döntetlennel is. Fejben dőlt el a meccs, lévén hiába koros a csapat, BL rutin, pláne döntő nagyon kevesek repertoárját növeli.

A jobb csapat nyert, nem vitás, de maradjunk annyiban, hogy komoly feladat elé állítottuk őket. Aki pedig a 2-1-es vesztésre állás pillanatában sebtében eldöntött végső rohamok miatt mérgelődik, ne tegye. Teljességgel mindegy, hogy 2-1-re vagy 3-1-re kapunk ki, de a támadásokban ott lehet az egyelnítés halovány esélye. Ez most nem jött be. Jövőre be fog, ebben biztos vagyok. Hogy a következő kiírásban is döntősök leszünk-e? Lehet. Megnyerhetjük? Ha hiszünk magunkban, akkor ige. Ugyanis, amikor elhittü azt, hogy van keresnivalónk a döntőben, a nagy Barca csak kapkodta a fejét, hogy mi is a helyzet.

És ez a lényeg. Ha hiszünk magunkban, akkor semmi sem lehetetlen. Ugyanis szerencséje is csak annak van, aki tesz érte. Mi pedig egész szezon során keményen küzdöttünk! És nem is lesz ez jövőre sem másképp!

Rikoo 2015.06.07. 15:04:56

Igazából lehet siránkozni, de a realitás az ha lejátszanának még most 10 meccset abból 8-at tuti a Barcelona nyerne. Sajnos jobb csapat, jobb játékosokkal támadásban.

Juveboy92 2015.06.07. 15:14:19

@joe 01: Neymar fejese ha nem pattan rá a kezére jó eséllyel mellé megy...sokan úgy beszélnek arról a gólról mintha a kapu közepébe fejelt volna gólt és nem a kapu szélén pattant be a kezéről... de ez a lényegen nem változtat jött a papírforma ez meg jó tapasztalat jó pár Juve játékosnak a jövőre nézve hogy kell kezelni az ilyen helyzeteket

Gabuero9 2015.06.07. 15:26:16

Jovore "hazai" palyan lesz a donto azt kell megnyerni!
(San Siro)

joe 01 2015.06.07. 15:26:45

@Juvegaspy: Szép az optimizmus... :) Ellenben ha Pirlo és Pogba elmegy (márpedig el fog), akkor ez messze túlzott optimizmus. Szerintem a Juve fanoknak örülniük kell az idei bl döntőnek, mert ez a csapat (ha kedvező sorsolással is), de kihozta a maximumot a tudásából. Egyedül a Real volt komoly ellenfél - az is kiejtette önmagát (kis túlzással). Érdekes eljátszani a gondolattal hogy vajon meddig jutott volna a csapat a másik ágon, a MC , a Páris és a Bayern útvonalon? Egységes, jó kis csapat, de ez kevés az igazán nagyok ellen, akik esetleg éppen formában is vannak az adott időben. Ehhez az egységes csapat mellett nagy egyéniségek is kellenek, akik éppen fénykorukat élik, de a Juvéban ilyen egyedül csak Pogba van, és ő is elmenőfélben. Szóval szép az optimizmus, de szerintem a realitás fontosabb....

joe 01 2015.06.07. 15:38:29

@Juveboy92: Hogy hova ment volna az a Neymar fejes ha.... nem tudjuk és mindegy. A lényeg h vétlen kéz volt és gólt kellett volna ítélni, ennyi...

joe 01 2015.06.07. 15:43:02

@joe 01: ...legalábbis Puhl szerint egyértelmű volt az eset. A szabály - ha nem keresi a kéz a labdát, akkor szabályos gól ha bepattan a kézről. Hát ez esetben biztos hogy nem kereste... Persze így utólag tökmindegy, de ott már akkor eldőlt volna a meccs, nem kellett volna végigizgulni a Juvénak.

Juveboy92 2015.06.07. 15:51:50

@joe 01: szerintem marad Pogba mert ahogy látom legszívesebben Barcelonába igazolna (azzal is járna legjobban)... de ha mégis távozik idén azis csak a javunkva vállna mert 2-3 olyan játékost hoznánk akik nagy lendületet hoznának a csapatba... és ezáltal nagyobb eséllyel indulnánk neki a következő kiírásnak...egyébként én az 5. helyük után bepróbálkoznék Napolinál Hamsikkal...

m.martin91 2015.06.07. 16:19:18

Neymar gólját teljesen jogosan nem adták meg. Egy vicc volt. Mint maga az ember. Egy botos, ostoba, idétlen megmozdulás volt. Két méterről teljesen üresen a saját kezére fejelte a labdát. Nevetséges és szánalmas volt.

udawa 2015.06.07. 16:22:54

Üdv Juve drukkerek!
Először is gratulálok a tegnapi naphoz, mert egy BL döntőbe mindegy hogyan, de el kell jutni! Ezt már senki nem veheti el tőletek! A meccsnek voltak különböző periódusai, amikor igen csak megnehezítettétek a Barca dolgát!
A bíróval ne foglalkozzunk, én, mint játékvezető mondom, hogy voltak tévedései mindkét oldalra, itt is, ott is lenne mit a szemére vetni!
Úgy gondolom tegnap a jelenleg jobb csapat győzött, de semmiképp sincs szégyenkezni valója a csapatotoknak! Jövőre újra lesz lehetőség, nem szabad soha feladni!

Barolo 2015.06.07. 16:41:30

@Gabuero9: Nem is értem amúgy, hogy miért a San Siroba vitték a döntőt (nyilván a mi pályánk kicsi lenne) ami azért már egy elavult és igen rossz állapotban lévő stadion. Ettől persze még jó lenne jövőre ott lenni. Forza Juventus!

babo0410 2015.06.07. 16:42:57

@Milito20: @Lord Viktor: Sajnos az első 15 percről lemaradtam, így azt nem tudom hogyan kezdtük a meccset. De azt a hátralévő kb. 80 percből is kivettem, hogy sajnos nagyon átengedjük a területet a Barca-nak. Lehet a cél az volt, hogy gyorsan berámolni egy gólt. De sajna én úgy vettem észre, hogy inkább tudatos volt az, hogy visszaálltunk, és területeket engedtünk a Barca-nak. Lehet ez a bekapott gól miatt is, mert lehet támadni akartunk, ők lekontráztak, és Allegri nem akart kockáztatni. De az biztos, hogy amit én láttam, az nem annyira tetszett. A játékunk a taktikához képest jó volt. De ha nem ezt játszuk, hanem végig bátran jövünk előre, és már a kp-n próbálkozunk őket megfogni, szerintem a meccs meglehetett volna. De úgy, hogy a labdát szinte nem is láttuk, semmi esély nem volt erre. De ahhoz képest, hogy a meccset uralta a Barca, elég sok helyzetünk volt. Sajnos meg kéne tanulni, hogy hogyan kezeljük ha hátrányba kerülünk. Sajna akkor mindig szétesünk. A Real ellen is a visszavágón látványosan kínlódtunk a bekapott gól után. Pont amiatt voltunk jobbak otthon szerintem. Kissé szétestünk akkor is.

babo0410 2015.06.07. 16:51:10

@pedronegroo: Szerintem nem kell eladni a legjobbjainkat, hogy a most távozókat pótolni tudjuk. Tévez pl. tegnap nagyon kevés volt, ahogy korábban írtam, szerintem Dybala és Berardi simán fogja őt pótolni. Pirlo helyett meg ott van Marchisio és ott lesz most már Khedira is. Teljesen más játékstílus, de pl. Marchisio eddig is jól pótolta Pirlot ha az kellett. Én nem aggódom mi lesz, ha a kiöregedett klasszisaink elmennek. Dybala pont azért ért meg nekünk 40 millát is, mert Tévez pótlását látják benne. Buffon helyett meg lesz egy Lealink, szerény véleményem az, hogy remek kapus, megérdemelné, hogy Buffon után ő védje majd a kapunkat. Szerintem nincs nagy gond, és nem kell csilliárdokat költenünk a távozó klasszisaink pótlására.

Gabuero9 2015.06.07. 16:54:10

@Barolo: szerintem jo hogy olaszban rendezik es hiaba regi legnagyobb stadion olaszban, ami nagy multu is, en orulok hogy olaszorszagban rendezik sajnos a mienk "kicsi" hozza
( asszem 60 000 fotol rendezhetnek bl dontot)

babo0410 2015.06.07. 16:58:07

@rockitbaby: Ha a helyzetkihasználást vesszük, akkor ennyi erővel a Barca meg nyerhetett volna vagy 5-1-re is. Nekik is volt egy-két nagy helyzetük. A helyzetkihasználásunk azért nem lehet kifogás, mert a labda alig volt nálunk. Ezért hibás a taktikánk, ami nem feltétlenül volt az alap, lehet a bekapott gól miatt váltottunk, és ezért hibás az, hogy nagyon úgy látszott a fiúk nem hisznek a győzelemben. Nagyon sok hibával játszottunk.

Gabuero9 2015.06.07. 16:58:16

@Barolo: raadasul ez plusz lokest is adhat az olasz csapatoknak jo lenne ha mind 3 olasz
csapat minel tovabb jutna! En hiszem hogy jovore is meglehet a donto ha jo mercatot zarunk.

KysBé 2015.06.07. 18:04:34

@joe 01: te amúgy ki a fasznak szurkolsz????

KysBé 2015.06.07. 18:10:58

@udawa: Így van. Mi is szerzünk néhány zsidó/arab/cigány befektetőt aztán kilóra megveszünk minden tizenéves tinit, s majd az adócsaló sztárocskánk elsírja magát és minden bíró nekünk fúj. Szép új világ!!

Apuleius 2015.06.07. 19:56:53

@joe 01: "És miért is volt jogos hogy nem adták meg Neymar gólját? "

Csak egy ötlet, de esetleg azért, mert kézzel ért a labdához?

joe 01 2015.06.07. 20:04:44

@KysBé: Köszönöm kedves kérdésed. Én neked szurkolok, hogy egyszer értékes intelligens emberré légy... Pont annyi esélyed van rá, mint a Juvénak volt a Barca ellen és pont az is lesz a végeredmény az esetedben is. Az ilyen gané szájú szurkolók emelik az égbe a csapatuk imidzsét... :D

Juveboy92 2015.06.07. 20:08:34

@joe 01: "A szabály - ha nem keresi a kéz a labdát, akkor szabályos gól ha bepattan a kézről. Hát ez esetben biztos hogy nem kereste"
De nemis volt maga mellett szóval nem volt természetes testhelyzetbe az a kéz

joe 01 2015.06.07. 20:11:50

@Apuleius: Huhhh, most újat mondtál... Te sem vagy túl jártas a szabálykönyvben... :) Puhl elmondta hogy ugyanolyan vétlen kezezés volt, mint ami a Juve 16-osán belül történt. Kézről is bepattanhat a kapuba a labda,ha a kéz nem kereste a labdát. Az sem volt 11-es ez sem volt szabálytalan,tehát elvette a gólt valamiért a bíró.

joe 01 2015.06.07. 20:13:22

@Juveboy92: Nem kell hogy maga mellett legyen a kéz - ezt is Puhltól tudom... :)

Juveboy92 2015.06.07. 20:19:15

@joe 01: akkor Maradona híres kezezős gólja is érvényes nemis tudom miért hozzák fel annyit hiszen nem kell maga mellett legyen a keze :DDDDDDDDD

Apuleius 2015.06.07. 20:20:19

@joe 01: Most a szabálykönyvtől vagy ilyen kurva okos, vagy a "Puhl elmondta"? Merta jelek szerint a leghalványabb fingod nincs a szabálykönyvről, csak visszaböfögöd valakinek a véleményét. Meséld már el mi ez az ostoba duma, hogy "a kéz nem kereste a labdát", mert ez egészen bizonyosan nem szerepel a szabálykönyvben. Az életben nem láttam még olyat, hogy egy ilyen szituációban gólt ítéltek volna.

joe 01 2015.06.07. 20:33:01

@Juveboy92: No ez a Maradonás példa nagyon gyenge, ezt te is tudod...Semmi köze a kettőnek egymáshoz. Még egyszer elmondom, hogy a lényeg hogy szándékos a kezezés vagy nem szándékos, vagyis a kéz keresi a labdát, vagy nem. Maradonáét igen nehéz lenne nem szándékosnak titulálni és Neymarét is szándékosnak. Csupán ennyi a különbség. Másképp nem tudom neked megfogalmazni, tehát vagy megérted vagy nem. Igazából csak vitatkozni akarsz, mert a Juvénak szurkolsz, ennyi... :D

Devilke Balla 2015.06.07. 20:33:15

@joe 01: Anyukád nem mondta,hogy nem kell mindent elhinni,amit mondanak? Vagy ha a Puhl azt mondja ugorj a kútba,akkor beugrasz? EGyébként lehet nem vagyok olyan ugyes mint neymar,de életembe nem fejeltem a kezemre a labdát

joe 01 2015.06.07. 20:58:11

@Apuleius: Csak mert te nem ismered még szerepelhet így, nem gondolod? :D Egyébként Puhl idézte a szabálykönyvet, szóval így történt. Persze lehet hogy te tudod jól és a szabálykönyv a rossz, valamint Puhl sem biztos hogy jól tudja, nem túl rutinos ...:D Ez is egy lehetőség csak kicsi rá az esély.

joe 01 2015.06.07. 20:59:54

@Devilke Balla: Ilyen "nagy tudású szakértőkkel" mint te vagy, kár is lenne vitatkozni. Nem is teszem. Ostoba liba... :D

Apuleius 2015.06.07. 21:03:59

@joe 01: Játszod az eszed, s a szabálykönyvre hivatkozol, miközben fingod nincs róla, de "a Puhl azt mondta", s nyilván szó szerint idézte az idevágó passzust. Leírhatod a véleményed, de ne okoskodjunk már a szabálykönyvvel, ha egyszer azt is csak Puhltól hallottad, hogy létezik ilyen.

"Persze lehet hogy te tudod jól és a szabálykönyv a rossz,"

Te változatlanul csak Puhlt idézed, anélkül, hogy fogalmad lenne a szabálykönyvről. Bocs, de innentől kezdve a véleményed tökéletesen komolytalan.

hellan (törölt) 2015.06.07. 21:08:19

@Apuleius: ezt a Joe 01-et kiszórtam a vérbe örökre, nincs szükségünk ilyenekre itt, emellett kérlek vegyétek el a moderátori jogomat.

Apuleius 2015.06.07. 21:09:43

@hellan: Bevallom, már én is játszottam a gondolattal :-)

Miért vennénk el a moderátori jogodat?

Devilke Balla 2015.06.07. 21:11:34

@joe 01: TE mint "hatalmas szakérto" viszont jól tudod hogy azt meg kellett volna adni. Nyilván szegény csóri bíró se ismeri a szabálykonyvet,azért nem adta meg a gólt :D Mesélj még :D

hellan (törölt) 2015.06.07. 21:11:50

@Apuleius: Az lemaradt, hogy ha úgy ítéltétek volna meg h nem volt fair lépés részemről. :D

Apuleius 2015.06.07. 21:41:31

@hellan: Ok, ebben az esetben tárgytalan a dolog :-D

KINGovHELL 2015.06.07. 23:16:56

@joe 01: Puhl, Puhl... Hát vedd be Puhl pöcsét és sírj, hogy szabályos gól volt. Gyökér.

Barolo 2015.06.08. 00:21:00

@joe 01: Most olvastam végig ezt a magas röptű értekezést... ahogy látom már nem vagy közöttünk, de azért még hátha olvasod a dolgokat. A Puhl bácsival (aki már elég rég nem profi szakértő) kapcsolatba a többiek már egész jól összeszedték, hogy mit csinálj, viszont egy korábbi felvetésed azért szíven ütött.....még pedig az, hogy Pogba az egyetlen nagy egyéniség aki fénykorát éli (és persze már ő is útba van felétek)..... Neked teljesen elgurult a gyógyszered? Azért mert nem százmilliókért veszünk játékosokat, azért szerinted Vidal vagy Tevez nem nagy egyéniség (nálam mondjuk még Buffon is ide tartozik a kora ellenére, de azt még megértem ha azt mondod, hogy neked ő már túl öreg). A rózsaszín napszemüveget azért le kéne néha venni, mert eddig ez a nagyképű stílus a realmargitosok sajátja volt, de úgy látom, hogy 1-2 Barcásnak is jól megy. Tisztelet a kivételnek persze. Forza Juventus!

Apuleius 2015.06.08. 09:22:56

@Barolo: Bevallottan Bayern München szurkoló volt ez a száműzött, nagy formátumú szaktekintély. Azt hiszem ők a labdarúgás nekrofiljai egyébként.

Amúgy Puhl egy ostoba barom (mindig is az volt), aki egyszer kapott egy VB-döntőt, s azóta abból él. Két értelmes mondatot nem tud mondani, s ugyanazt a három értelmetlen közhelyet puffogtatja hétről-hétre (kéz kereste a labdát vagy Puhl tökeit stb.). Mellesleg ebben a történetben @Devilke Balla: kolléga fogta meg a lényeget, ha már az az egyik fő érv, hogy mit mond egy kompentensek vélt játékvezető. Itt nem arról van szó, hogy van egy hatalmas, kikezdhetetlen szakértő (ez volna Puhl) és vele szemben az elfogult Juve-szurkolók, hanem Cakir (aki egy aktívan működő, jegyzett játékvezető) is úgy gondolta, hogy Neymar gólja nem volt szabályos. Most akkor közülük ki a hülye?

MDaniel98 2015.06.09. 10:48:49

Látom itt is ment a "buli".:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10261) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4279) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4295) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása