Chiellini a Facebookon küldött lelkesítést a döntő előtt

chiellini_giorgio_fb.jpgAz FC Barcelona elleni Bajnokok Ligája-döntőre készülő Juventust és a csapat szurkolóit villámcsapásként érte csütörtökön a hír, hogy Giorgio Chiellini sérülése komolynak bizonyult, így a fáradhatatlan védőjátékos nem lehet ott csapattársaival az Olympiastadion gyepén, s csak a lelátóról szoríthat majd nekik. Chiellini ma a Facebook-on keresztül üzent a szurkolóknak és küldött lelkesítést csapatának:

"Jó reggelt mindenkinek!

Köszönöm a rengeteg üzenetet és szeretetet, amit kaptam.

A Bajnokok Ligája döntőjében játszani egy álom, amelyről, hozzám hasonlóan, gyermekek milliói álmodnak, azonban a sors néha különös. Azonnal éreztem a sérülés komolyságát, de bíztam benne, hogy tévedek, vagy képes leszek rekord idő alatt felépülni, ahogy azt már máskor is tettem, azonban ez most igazán lehetetlenség volt.

A Juventus kiváló emberekből és játékosokból áll, s biztos vagyok benne, hogy a csapatom úgy fog küzdeni a pályán, mint még soha. Meg fogják mutatni azt a fogcsikorgatást, erőt és elszántságot, amit én nyújtottam volna ezen a döntőn, s mindannyian közösen képesek lesznek beteljesíteni ezt az álmot.

Barátaim, holnap ott leszek veletek, hogy szurkoljak és megszenvedjek az egyetlen cél érdekében: HOGY MEGNYERJÜK EZT A KUPÁT!!!

A győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít... a végsőkig!!!!"

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr967520046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il Principino 2015.06.05. 15:51:42

Nézzük pozitívan dolgokat!Biztos voltam abban,hogy Chiello egy tizit összehoz a Madrid ellen..be is jött!Erre a meccsre megint úgy gondoltam,hogy egy tizi,vagy egy piros befigyelhet nála,hála Busquets-Alves-Neymar színtársulatnak:)Ezt most elkerüljük...de bárcsak játszhatna azt kívánom neki!Nekem hiányozni fog a csapatból,még ha el is csúszna:(

Cannavaro 2015.06.06. 06:57:15

@kg19850508: Nekem is vegyes érzelmeim vannak, mert nagyon szeretem Chiello-t, de lehet hogy megúszunk egy tizit, ha nincs...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása