Witsel: "Tartjuk a kapcsolatot a Juventusszal"

witsel_alex.jpgA Zenit Szentpétervár belga válogatott középpályása, Axel Witsel megerősítette, hogy nyáron szeretne valamelyik európai topklub szolgálatába szegődni, ahogy azt is, hogy zajlanak az egyeztetések a Juventusszal.

"Huszonhat éves vagyok, s ez a legjobb kor arra, hogy új tapasztalatot próbáljak." - nyilatkozta Witsel a Sudinfo munkatársának.

"Mindig is azt mondtam, hogy nem akarom elhagyni a Zenitet addig, míg nem szereztem meg a bajnoki címet, s ez most sikerült. A kedvenc bajnokságom? Nincsen ilyen, az a célom, hogy valamelyik top bajnokság egyik top csapatához szerződjek.

Juventus? Voltak egyeztetések, s még továbbra is zajlanak. Egy fantasztikus csapat, nagyra törő tervekkel, hogy ismét azzá váljanak, mint Zidane és Nedvěd idején.

Tartják a kapcsolatot velem és a Zenittel is. Egy olyan célállomás, amely megfelelő volna számomra."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr117512408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danimester1 2015.06.03. 09:17:42

Ez felkérés egy keringőre egyértelműen.Amennyiben vele (miért ne?!) megegyezünk,akkor már csak a vételára ami beleszólhat a transzferbe.Szerintem vele jobban járnánk mint Lulic-al és fiatalabb.

Apuleius 2015.06.03. 09:26:38

@danimester1: Witsel és Lulić nem ugyanazon a poszton játszik, mindamellett én egyiküknek sem örülnék.

danimester1 2015.06.03. 10:29:51

@Apuleius: Nem tudom,nem ismerem,de már a kora miatt inkább ő.

Ádám.84 2015.06.03. 10:41:36

Nagyon remélem, hogy nem a chilei harcos helyére akarják hozni, továbbá azt sem értem, hogy miért nem egy trequartistát keresnek a csatárok mögé, úgy még ütősebb lehetne a csapat

babo0410 2015.06.03. 11:18:53

@Ádám.84: Nekem egyértelmű, hogy a most felmerült nevek közül nem mindenki fog érkezni, csak keresünk egy irányítót, és az olcsóbb megoldás jön. De azt nem hiszem, hogy a legjobbjainkat el szeretnénk engedni. Korábban megmondta már a vezetőség, hogy nincs szükség a legjobbjaink eladására. Idén Távozik Pirlo, Llorente is távozó nagy eséllyel, ez meg már alapból 16 millió megtakarítás a klubnak. Mellé még távozik Pepe nagy eséllyel, talán Ogbonna is. Eladjuk Isla-t is remélhetőleg, így fizetés is felszabadul nem kevés, meg bevételünk is lesz valamennyi. Emellé még kaptunk 50 millió kölcsönt, meg a BL miatt a bevételeink is szépen nőttek. Szerintem idén egy 80 milliót el tudnánk költeni úgy, hogy az FFP-t ne sértsük meg. Kell lennie szerintem legalább 30 milliónknak a megnövekedett bevételekből igazolásra + 50 millió kölcsön + 25 millió körül lehet szerintem eladni játékosokat, és máris ott vagyunk, hogy 100 millióból lehet igazolni. Jött Khedira ingyen, 30-ért Dybala, aki szerintem azért kellett ennyire, mert Tévez maradása a vezetőség számára is nagyon bizonytalan. Jöhet Berardi és Zaza, ők lesznek 30 millió körül, de szerintem nagy részben játékosmozgás lesz. Teszem azt eddig ez 60 millió, mellé akkor még maradt 20-30 millió egy irányítóra. És kész a csapat, ha csak nem akarnak még a védelembe valakit. Szerintem ha el is költünk 80-90 milliót, az idén pont bele fog férni a költségvetésbe, ráadásul mint azt már a dühöngőben is írtam korábban, az igazolásokat van lehetőség nem egy összegben, hanem a játékos szerződésének teljes hosszára elosztva elkönyvelni, vagyis ha leigazoljuk 4 évre 32 millióért Dybala-t, akkor idén csak 8 millióba került, igaz jövőre már 8 millió mínuszt jelent az ára.

babo0410 2015.06.03. 11:22:03

Ja és ráadásul Vidal nyilatkozta már párszor, hogy nem akar távozni, jól érzi itt magát, és akár élete végéig is eléldegélne Torinóban. Tehát én azt gondolom, hogy idén nyáron kulcsember nem fog távozni Pirlon kívül. És szerintem a középpályáról több kulcsembert nem akarunk elengedni.

Rikoo 2015.06.03. 14:50:08

@babo0410: én biztos vagyok benne h Zaza és Berardi együtt nem fog idejonni és.hülyeség is lenne. Valamelyik semmit nem játszana és nagy valószínűség szerint 4. 5. számú csatárok lennének jövőre.
Witsel pedig számomra egyértelmű, hogy akkor érkezne ha valaki távozna középről.

Juvegaspy 2015.06.03. 20:29:01

@Rikoo: Pirlo tavozik.
Szal marad a MVP plusz a Padon Sturaro Khedira Witsel.
Ez sztem nem lenne rossz es nem lehetetlen!

JUVE for ever! 2015.06.03. 20:49:33

@Juvegaspy: Witsel, helyett inkább Asa-t raknám vissza középre, és ha már Zenit akkor Criscitot balbekknek kellene onnan elhozni.

Rikoo 2015.06.03. 21:26:57

@JUVE for ever!: csak ne úgy játszon mint mikor nálunk volt, igaz akkor meg fiatal volt nagyon

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása