Zaza: „Nem félek a versenyhelyzettől”

Zaza Simone_gólöröm.jpgSimone Zaza nemrégiben nyilatkozott jövőjével kapcsolatban, és elmondta, hogy nem inog meg a Juventus csapatánál felmerülő esetleges versenyhelyzet miatt, azonban abban biztos, hogy hiányolni fogja Sassuolót.

A huszonhároméves játékost már jó ideje komolyan hírbe hozzák az Öreg Hölggyel, azonban a játékos sem tudott még biztosat mondani következő klubjáról.

„Nem beszélhetek esélyekről, mivel nem csupán rajtam múlnak ezek a dolgok.” - idézte a csatár szavait a Tuttosport.

„Tisztában vagyok azzal, hogy a Juventus igényt tart rám, és mindig is azt mondtam, hogy a Sassuolo csapatát végül kizárólag egy nagycsapatért hagyom el. Ha ez nem lehetséges, akkor maradok itt.

A Sassuolo számomra olyan, mint egy család, soha nem övezett engem ennyi szeretet, és egy városhoz sem kötődtem soha ennyire.

Mindig kapcsolatban voltam a Juventusszal, már hónapok óta tudok az érdeklődésükről. Tudom, hogy figyelik a helyzetem, és szeretnék, ha júniusban csatlakoznék hozzájuk. Természetesen ez büszkeséggel tölt el engem, most azonban a szezon pozitív eredménnyel való zárására kell koncentrálnom.

Nem bánom, hogy nem csatlakoztam a torinói csapathoz januárban. Az illető időpontban itt akartam maradni, és a Sassuolo vezetősége is hasonlóan gondolkodott.”

Simone Zazát ezt követően arról kérdezték, nem fél-e a versenyhelyzettől, amely az Öreg Hölgy keretében lesz, főleg most Paulo Dybala érkezését követően.

„Nem vagyok ijedős ember. Tisztában vagyok azzal, hogy a Juventus erős és elismert csatárokkal büszkélkedhet, akik egyértelműen jóval erősebbek és elismertebbek nálam.

Azonban bízok a bennem lévő potenciálban, és hiszek magamban. Tulajdonképpen izgalmas számomra, hogy ilyen versenyhelyzetbe kerülhetek. 

Ami pedig Dybalát illeti, már elmondtam a múltban, hogy egyike azon Serie A csatároknak, akiknek nagyon tetszik a játéka. Különböző típusú játékosok vagyunk, és ő minden bizonnyal kiváló befektetés.”

Végül Simone Zazát arról kérdezték, hogy a mai, Genoa elleni találkozó lesz-e az utolsó mérkőzése a Sassuolo mezében.

„Nem tudom, és nem is akarok ezen gondolkodni. Ezekkel a dolgokkal majd jövő héten foglalkozok, amikor a bajnokság véget ért. Azonban a Sassuolo elhagyásának gondolata elszomorít.

A saját szezonomat tízes skálán 6,5 vagy talán 7 pontra értékelném. Jó szezonkezdés után számos hullámvölgyem volt, és reméltem, hogy legalább 12, 13 gólt szerzek.

Mindent figyelembe véve pozitív szezont tudhatok magam mögött, csak remélem, hogy sikerül vasárnap este gólt lőni, hogy így elérjem a tíz gólt.

Azonban a Genoa ellen nehéz meccs vár ránk, minden bizonnyal pontok gyűjtésének céljából fognak a vendégek pályára lépni, így nem lesz egyszerű.” - zárta az interjút rendkívül realistán Simone Zaza.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr637506866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juvegaspy 2015.05.31. 16:25:31

Kicsit nagykepu a teljesitmenyehez kepest...tobb alazzattal beszelj a csapatrol kulonben meg a padra sem ulhetsz le kisgyerek :)

Juvegaspy 2015.05.31. 16:28:08

Am bevallom nekem nem szimpi. Igaz nem sokszor lattam jatszani 4-5alkalom de akkor Llori idei teljesitmenyet nyujtotta.
Inkabb Berardival foglalkoznek o meg maradjon az imadott Sassulojaban.

hellan (törölt) 2015.05.31. 16:34:14

Marotta is jelezte már korábban h igényt tartanánk rá, az ügynöke és most maga a játékos is, ha így lesz akkor Berardi-t szerintem hagyjuk a Sass-nál vmi olcsóbb árért és visszavásárlási opciónk lesz rá.

RuidaRobert 2015.05.31. 16:40:06

Sok Sassuolo meccset nézek, a "rossz" mutatói nem feltétlen neki tudhatóak be. Elég esetlen a csapat játéka, kidolgozott, végigvitt akció alig van. Számos váratlan megmozdulása van, csak kevésszer kerül kimondott helyzetbe, legalábbis a szezon második felében mindenképp, amióta hullagyenge az egész csapat.

Szerintem kimondottan jó vétel lesz, be fog válni. Llorente árából ki is tudjuk fizetni, kevesebb fizuval, és látva a spanyol idei teljesítményét ezzel csak nyerhetünk.

És nem egy kimondott bójacsatárról van szó, jól lő távolról és azért technikásabb is mint Llorente.

Rivendell 2015.05.31. 16:44:54

Berardi kell..Zaza? mehet más nagyhoz....kétlem,hogy van nagy csapat akit érdekelne a srác.

Juveboy92 2015.05.31. 16:47:16

@RuidaRobert: én Berardit nincs azaz isten amiért otthagynám a Sassuoloban...nem tékozolhatjuk el az ő tehetségét :)
Zaza kérdése más ... hozzá hasonló játékos van egy jó pár hasonló áron is akár viszont nagyon mellette szól hogy olasz ... egyszerűen nem korcsosulhat el a Juventus ez a csapat védjegye évtizedek óta... rajta kívül egy valamire való olasz csatár van (echte olasz...) de ő valami iszonyat kiszámithatatlan és nem lehet tudni mit nyújtana nálunk mintha mostanába kezdene beérni agyilag viszont a góllövés nagyon nem megy neki...igen Mario Balotellire gondolok és mielött itt valaki szívrohamot kap azt azért gyorsan tegyük hozzá hogy mostanába tényleg nem lehet olvasni a pattogásairól...ellenben a góllövéseiről sem lehet egy környezetváltás jót tehetne neki mert hatalmas potenciál van benne még mindig... !

babo0410 2015.05.31. 16:52:05

@Juvegaspy: Nem tudom mi volt ezen nagyképű? Elolvastad? Szerintem pont az ellenkezője igaz. Elmondta, hogy nem fél versenyezni, de tudja, hogy nála sokkal jobb csatárai vannak a Juve-nak, és a saját szezonját is közepesre tette. Hol volt ebben nagyképűség? Nekem nagyon szimpatikus ez a nyilatkozat.

hellan (törölt) 2015.05.31. 16:52:10

@Juveboy92: 24 évesen már nem a tehetségről kell beszélnünk, hanem a teljesítményről Balotelli kapcsán.

babo0410 2015.05.31. 16:55:59

@hellan: Állítólag Allegri kérése lenne Berardi visszahozatala. Szerintem megy Matri és Llorente, így Berardi és Zaza is simán visszajöhetnek. És szerintem nagy eséllyel fognak is. És talán Coman meg megy kölcsönbe a Sassuoloba, ami nem lenne hülyeség.

Juveboy92 2015.05.31. 17:41:58

@hellan: egy szóval sem említettem tehetséget... azt akartam inkább mondani hogy még abban a korban van amikor lehet hogy egy környezet változással élete formáját hozhatná mint pl Tevez nálunk...kiteljesedésről beszélek... azért Pool elött lövögette a maga 10-15+ góljait sokszor nemis kicsiket

KINGovHELL 2015.05.31. 17:47:36

@Juveboy92: Balotelli rájött, hogy a balhéi már nem érdekli az embereket. Most focizni kéne, abban meg befuccsolt.

Juveboy92 2015.05.31. 17:58:53

@KINGovHELL: nem hiszem hogy 1-2 év alatt elfelejtett volna focizni + Allegri kezei alatt azt hiszem pont nem volt rossz

Devilke Balla 2015.05.31. 18:17:20

@Juveboy92: "nem hiszem hogy 1-2 év alatt elfelejtett volna focizni"

Hát ha nem hiszed,akkor nézd meg Torrest.

Juveboy92 2015.05.31. 18:37:36

Amúgy csak msot látom mennyire radiátor kép lett kitéve Zazáról, ha az Zaza keze a csapattársánál az úgy elég homár :DDDDDDDD

Juvegaspy 2015.05.31. 18:56:13

@babo0410: elolvastam.
Ez a tudom hogy kellek a Juventusnak szoveg nem tetszett az elejen.
Altalaban ennyi idosen nagyobb alazattal szoktak a Juverol beszelni megsem egy Torino vagy egy Samp akarja megvenni hanem egy Vilaghiru csapat!

Juveboy92 2015.05.31. 19:55:35

@Juvegaspy: az eredeti szöveget ezer féle módon lelehet forditani egyébként :
"„Tisztában vagyok azzal, hogy a Juventus igényt tart rám, és mindig is azt mondtam, hogy a Sassuolo csapatát végül kizárólag egy NAGYCSAPATÉRT hagyom el. Ha ez nem lehetséges, akkor maradok itt."
ebben nem tudom mi a beképzeltség, amúgy meg mindenhol lehozták hogy köztudott tény volt ha nem januárban akkor legkésöbb nyáron csatlakozik a Juventushoz elvégre nem azért vittük a fiókcsapatunkhoz pallérozodni hogy ottis rohadjon meg végül...

Juvegaspy 2015.05.31. 20:15:51

@Juveboy92: nem kell ezen lovagolni amikor olvastam ugy jott le.
Jojjon bizonyitson

Rikoo 2015.05.31. 20:36:08

@babo0410: Te mit látsz a játékában amit mi nem?

RuidaRobert 2015.05.31. 20:53:08

@Rikoo: 16:40-kor írtam egy kommentet, olvasd el.

Dirk41 2015.05.31. 21:28:38

azóta megvan a 10. és a 11. gólja!

m.martin91 2015.05.31. 22:47:16

Berardi és Zaza szépen búcsúztak 1 ill. 2 góllal (bár utóbbi kihagyott egy tizenegyest is), gondolom nem véletlen hozták le mindkettőt 10 perccel a vége előtt.

RuidaRobert 2015.05.31. 22:49:19

@m.martin91: Zaza gólöröme is elégé árulkodó volt, felért egy búcsúval...

Barolo 2015.05.31. 23:33:21

Szerintem jöjjön Zaza 4.-5. csatárnak jó lesz.... többet kell rotálni mint idén, és azért idén elől sérülés sem volt nagyon. Balotteli leigazolása hatalmas és egyben értelmetlen kockáztatás lenne... egy minimális esélye még van, hogy egyszer normális lesz és elkezd végre focizni, de ezt ne nálunk próbálja ki. Forza Juventus!

babo0410 2015.06.01. 01:24:23

@Juvegaspy: "„Tisztában vagyok azzal, hogy a Juventus igényt tart rám..." ezt mondta pontosan, és szerény véleményem szerint ebben nincsen semmi, hiszen januárban már nagyon meg akartuk szerezni. Ez a kijelentésed róla, hogy Marotta-ék el szeretnék hozni. Ennyi, semmi többet nem kell belelátni. De elfogadom az álláspontodat. Én se tudom megállapítani, hogy nálunk milyen lesz majd, mert a Sassuoloban is felemás volt. Ez lehet a társak miatt, de lehet azért is, mert ennyit tud. Csak bízni tudok benne, hogy Marotta-ék tudják mit csinálnak. Eddig többségében igazuk lett.

babo0410 2015.06.01. 01:55:03

@Rikoo: Azt amit pl. RuidaRobert is. De ahogy eggyel fentebb írtam, nem tudom eldönteni, hogy be fog-e válni nálunk. Vannak játékosok, akiken látszik a tehetség, és bíztosra lehet venni, hogy nagyon nem nyúlunk mellé velük. Zaza más. Nála látszik, hogy tehetséges, de néha nagyon gyengén teljesít. Ez lehet a csapat miatt is. De pl. néha meg extra teljesítményt nyújt. Én azt mondom egy esélyt megérdemel. Maximum bukunk rajta. Néha kell a kockázat.

The king of alibis 2015.06.01. 10:53:31

Istenem, csak ezt a pojácát ide ne hozzuk. Azt meg hogy cserébe otthagynánk Berardit? Berardit mindenképpen el kell hozni a nyáron.

Nathas 2015.06.01. 11:37:34

nem sokat láttam játszani, de Llorenténél nem lehet gyengébb.

Nathas 2015.06.01. 11:38:00

@norbi9107: Igen, Berardiért én is szorítok!

tjunior 2015.06.01. 11:58:46

Berardi és Zaza nem egymás alternatívái, teljesen más stílus a 2 játékos. Zaza az a gürcölős verekedés tipikus olasz középcsatár. Berardi meg művész, viszont a "gond" az vele, hogy Dybala leigazolása után hova tesszük? Vagy karácsonyfát kell játszani 2 secunda puntával, vagy Berardiból trequaristát faragni, mert szélsőt itt nem fog játszani az szinte fix.

Il Principino 2015.06.01. 15:49:21

Sokan leírják már most Zaza-t,csak aztán nehogy nagy kedvenc legyen!!!
Én szívesen látnám Lóri helyett...ő az a fajta,aki felszántja a pályát,mint Pepe anno,vagy Torricelli,vagy Davids...csak csatár formában:)

Trieszt120506 2015.06.01. 18:45:32

@tjunior: hát igen. Ok, sok a tizi, de ez akkor is figyelemreméltó. Nem kicsit leszek ideges, ha eltékozoljuk.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása