Cassano: „Januárban rábólintottam a Juventus ajánlatára”

cassano_antonio_parma.jpgAntonio Cassano legutóbb arról beszélt, hogy januárban a Juventus le akarta igazolni őt, ám aztán nem tudja, miért hiúsult meg a szerződéskötés.

Az olasz válogatott játékos a Parmával való szerződése felbontását követően ingyen igazolható lett, és azt mondja, hogy a torinói vezetők Sebastian Giovinco pótlására szemelték ki még januárban.

„Le akart igazolni a Juventus januárban, amikor Sebastian Giovinco távozott a csapattól.” - mondta a számos klubot megjárt, ám befutni sehol nem képes Antonio Cassano a Tiki-Taka munkatársának.

„Aláírtam volna a szerződést, de nem tudom, hogy a megkeresés után mi történt. Most felvenném a Juve mezét, mivel Massimiliano Allegri az edző, és ő tudja, hogyan kell bánni a játékosokkal, nem teszi oda futni a futballistákat oda-vissza az atlétikapályán.

Jó edző, akit érkezésekor becsméreltek, azonban most jobb eredményeket ér el, mint Antonio Conte.

Ugyanakkor véleményem szerint Antonio Conte valóságos birodalmat épített fel az elmúlt három évben, így a Bajnokok Ligája döntőjébe jutáshoz ő is hozzájárult, és elismerést érdemel.”

A hírek szerint a múltban a csatárt többször is megkörnyékezte a Juventus vezetősége, ám ő mindannyiszor nemet mondott, mivel nem kívánt valakinek a játékkatonája lenni.

„Négy alkalommal utasítottam vissza a Juventust. Először, amikor az AS Romához igazoltam, Luciano Moggi azóta is várja a válaszom. Aztán akkor, amikor a csapat a másodosztályba került, majd amikor feljutottak a Serie A-ba.

Katonákat említettem, és én nem voltam ilyen feladatkörre megfelelő, mivel nem arra születtem, hogy a helyes utat kövessem. Két-háromnaponta meggondolom magam, ezért nemigen tudnék beilleszkedni egy ilyen csapatba.”

Végül a csatárt arról kérdezték, mi a véleménye a Juventus idei BL-meneteléséről, illetve mennyire tartja esélyesnek az olasz csapatot a döntő megnyerésére, ahol a Barcelona lesz az ellenfél.

„Őszintén mondhatom, hogy nem számítottam arra, hogy a Juventus bejut a Bajnokok Ligája döntőjébe. Ugyanakkor az is egyértelmű számomra, hogy megérdemelték.

A Barcelona szinte verhetetlen csapat bárki ellen, azonban amennyiben sikerül gyorsan gólt lőni, és ügyesen tömörülnek hátul, illetve ha kis szerencséjük is van, akkor van esélye a Juventusnak.

Úgy tűnik, hogy idén a szerencse a Juventusnak kedvez, és képesek elhódítani a BL-serleget.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr547472516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sleepy8 2015.05.19. 15:35:25

@KINGovHELL: Magahoz kepest ez egy teljesen korrekt nyilatkozat.

Il Principino 2015.05.19. 15:41:15

Most már nem kell kuncsorogni Pizzaface!Még szerencse,hogy nem sikerült zebrába öltöztetni ezt az öncélú játékost!

KINGovHELL 2015.05.19. 15:43:08

@sleepy8: Az lehet, de nem is ezért a nyilatkozatért kívánok neki ilyen jót.

sleepy8 2015.05.19. 15:44:47

@KINGovHELL: Vedd ugy hogy nem szoltam.

Jozef26 2015.05.19. 16:43:31

Maradj ott kedves Cassano, ahol most vagy. Ja, hogy nincs klubod? Így jártál...

babo0410 2015.05.19. 16:46:33

Szerintem csak volt egy megkeresés, hogy mit szólna ahhoz, ha fél évre leülne a padra, és epizódszereplő lenne. Gondolom azt mondta, hogy lóf.szt a seggetekbe. sak ezt nem vallja be. Szerintem azután került képbe, hogy Zaza-t nem akarták elengedni. Én nem is örültem volna neki, mert amilyen a stílusa, még a végén megbontotta volna a csapategységet. Szerintem is egyébként akármennyire is korrekt a nyilatkozat, csak szeretné bekunyizni magát a Juve-hoz. Nincsen csapata, 32 éves, hátha. Már igazából ha lesz is klubja, az valószínűleg inkább fog a kiesés elől menekülni, mint az európai kupaszereplést érő helyekért küzdeni. Aztán a végén visszamegy a Milanba? :)

danimester1 2015.05.19. 17:24:30

Azért képben van magával kapcsolatosan és teljesen jó nyilatkozatot tett.Inkább haragudjunk rá amiért "kiskatonáz",mintsem itt rontsa levegőt.Hál' Isten ezt már sosem tudjuk meg mi lett volna ha...

keshudioo 2015.05.19. 17:29:13

@KINGovHELL: Két szóban körülírtad az összes gondolatomat, ami Cassano nevét olvasván eszembe jutott. :D

KINGovHELL 2015.05.19. 19:07:24

@keshudioo: Pont ezt néztem és adta magát. :)

dísznó 2015.05.25. 21:23:02

Mi bajotok van/volt Cassano-val?

dísznó 2015.05.25. 21:23:26

Miről maradtam le?--

keshudioo 2015.05.25. 21:31:30

@dísznó: Többször nyilatkozott a Juventus ellen, például hogy egy csapatra való katona, akiknek semmi egyénisége, csak követik a felsőbb utasításokat, és hogy semmi pénzért nem igazolna ide ezért meg azért. Ezt általában minden évben lenyilatkozta legalább egyszer. :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (920) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9925) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2432) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7450) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása