Ügynöke szerint Zaza szinte biztosan a Juventusnál folytatja

Zaza Simone_válogatott_1.jpgA pillanatnyilag a Sassuolo együttesét erősítő Simone Zaza ügynöke úgy véli, hogy fiatal ügyfele szinte bizonyosan a Juventusban folytatja pályafutását.

"A klubok között már történtek egyeztetések, s nincsenek betervezve tárgyalások, csak arról beszélünk, hogy folytassuk-e a megkezdett úton, s úgy gondolom, hogy 80-90 százalék az esélye, hogy Simone a Juventusban játszik majd a következő szezon során." - nyilatkozta Christian Maifredi Gianluca Di Marziónak.

"Egy kis időre lesz szükség ahhoz, hogy a dolgok kitisztuljanak. A szezon lezárultát követően, a Juventus és a Sassuolo találkozni fog, hogy megbeszéljék Zaza és Berardi helyzetét.

Majd meglátjuk, hogy folytatjuk-e azon az úton, amelyen elmúlt januárban indultunk el, amikor Simone igazán közel állt ahhoz, hogy Torinóba költözzön. Akkor a Sassuolo a kiesés szélén állt és Di Francesco megvétózta az átigazolást."

A Juventus úgy tűnik, hogy már igazolt egy fiatal támadót, hiszen a Palermo tehetsége, Paulo Dybala szinte biztosan a zebramezeseknél folytatja pályafutását.

"Dybala érkezése nem változtat semmin. Teljesen normális, hogy egy Juventushoz hasonló klubnak öt-hat a legmagasabb szintet képviselő játékos áll rendelkezésére. Valójában Simone számára még jobb lenne, ha Dybalával játszhatna, hiszen mindig többet lehet tanulni, ha nagy bajnokok mellett játszik az ember."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr277470650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2015.05.18. 18:16:02

Olvastam a hozzászólásokat a másik cikk alatt.
Tevez, Morata, Dybala, Zaza. Komolyan kérdezem, mi ezzel a probléma? Végre eljutottunk arra a szintre, hogy ne utolsó senkik szaladgáljanak elöl, akik egy egyeneset nem tudnak a labdába rúgni, és nem is akarnak, csak a zsét felnyalni. Három fiatal játékosunk lesz (Zaza csak olasz szinten számít fiatalnak, de még csak most lendül bele), plusz egy világklasszis Tevez. Végre itt tartunk, elértünk ide. Nem kell nézni a Matrikat, Giovincokat, Quagliarellákat kiégetten. Komolyan mondom, én tartottam tőle, hogy a Pazzini-t idehozzák a nyáron utolsó számú csatárnak. Talán nem lesz így. Inkább ő jöjjön?

Drughi Di Bianconeri 2015.05.18. 18:33:24

@m.martin91: Nekem az a bajom,hogy 15 Misibe kerül egy olyan gyerek, aki nagyjából semmiben nem kiemelkedő,teljesen szürke játékos.

Annak természetesen örülök,hogy már nem a Matri-Gio csodaduót kell nézni elől,de Zaza legjobb esetben is max. egy Quaglia-karriert futhat be (bár szerintem képességeit tekintve messze jobb a nápolyi cigány).

Nyilván agilisebb,mint Llorente,aki idén teljesen homály volt (ezért tán' el is adjuk).
De arra az évi max 10 meccsre/csereszerepre nekem teljesen megfelelne valaki olcsóbb.

Vagy akkor miért nem az extra tehetséges Berardi ?!
Vagy miért tékozoltuk el a Zazatól jóval potensebb Gabbiadinit ?

Én csupán ezeket nem értem.

DegerFaCan 2015.05.18. 18:34:45

@m.martin91: én leszarom hogy valaki elkallódik egyébként, hát harcoljon meg a helyéért, ha nem jó menjen januárban isten hírével, nehogy már még mindenkinek 90 perceket adjunk :D

DegerFaCan 2015.05.18. 18:35:48

@Drughi Di Bianconeri: Gabbiadini nem középcsatár, szerintem ennyi a válasz a kérdésre. egyébként továbbra sem 15 milla kibaszás :) jelenleg plusz 6 millába van nekünk tehát össz 9 millióért vesszük kb ami meg brutális...

danimester1 2015.05.18. 18:44:05

Ha tudok még értelmezni legalábbis a cikk alapján,akkor mindkét játékosról szó lesz."...a Juventus és a Sassuolo találkozni fog, hogy megbeszéljék Zaza és Berardi helyzetét...." Szerintem alapvetően egy kérdést fognak feltenni,hogy mibe fájna nekünk a játékjoguk megszerzése.Amennyiben egy elfogadható árban ki tudunk egyezni,esetleg odaadunk játékost és/vagy Comant kölcsönbe simán hozzuk/hatjuk mindkettőt.Igaz a sok pletyka alapján ez csak úgy valósul meg ha Llorente távozna.Bár itt kétségek merülnek fel bennem,mert nem hiszem hogy a magas fizetésével el tudnánk passzolni,max. ha találunk egy balekot.

DegerFaCan 2015.05.18. 18:49:47

13/14 Jul 10, 2013 Juventus FC Italy Juventus US Sassuolo Italy US Sassuolo 3,96 Mill. £ 8,80 Mill. £
13/14 Jul 9, 2013 UC Sampdoria Italy Sampdoria Juventus FC Italy Juventus 3,96 Mill. £ 3,08 Mill. £

tessék + 5 millió euró... tényleg nagyon sokba fájt eddig :D mintha részvényt vettünk volna :D

danimester1 2015.05.18. 18:54:21

A La Gazzetta dello Sport úgy tartja, hogy Beppe Marotta mindkét játékost szeretné megszerezni, de Zaza átigazolásához sokkal közelebb van a klub.

MdewC 2015.05.18. 19:07:57

Már hallom, ahogy üvöltöm a közönség mellett, az erkélyen:

Bemondó: "Szimeóneee!"
Erkély: "ZÁZZÁÁÁ!!!"

:D :D

bianconero78 2015.05.18. 19:13:52

Szerintem Zaza bőven be fogja tudni tölteni Llorente szerepét(sőt) aki így le lesz cserélve egy fiatalabb,olasz,alacsonyabb fizetésű játékosra,és talán még keresünk is az üzleten.

Tony. 2015.05.18. 19:30:01

@m.martin91: Zaza egy utolsó senki.

m.martin91 2015.05.18. 19:31:44

@Drughi Di Bianconeri: Berardi-nak egyszerűen nincs posztja. Nem tudod hova rakni. Én is bírom a srácot, de a mostani formációnkba nem tudnám betenni. Esetleg irányító lehetne, de nem tudjuk, mire képes azon a poszton. Az elképzelhető, hogy ha őt is visszahozzuk, akkor azon a poszton fogjuk játszatni, mert máshova nem tudjuk tenni. Zazának ellenben van helye minden formációban, persze elsősorban a padon, de ha ő ennek tudatában is szívesen jönne, akkor nincs miről beszélni. Feltételezve, hogy Tevez és Morata maradnak, és jön Dybala is, akkor olyan erős csatárnégyesünk lenne, ami már régen nem volt. Kiégett, hasznavehetetlen játékosok nélkül. Gyűlölöm az ilyen Matri meg Pazzini-féle senkiket, akik helyett utánpótlás játékos is játszhatna, mert csak a nevükből élnek. A futball szégyenei. Zaza ára pedig valójában nem is annyi, amennyi, erre már rávilágítottak korábban is. Olasz szinten egy jó átlag csatár, kiváló balosa van, válogatott is, bár az igaz, hogy egy tahó, vidéki paraszt, ez látszik is rajta. De egyértelműen inkább ő, mint a kiégett szarok. Elég volt a Matrikból. Llorente is mehet, abból kijön Zaza ára.

m.martin91 2015.05.18. 19:45:01

@Tony.: Kit látnál szívesen a Juventus-ban 4. számú csatárnak, Tevez, Morata, és Dybala mögött?

tjunior 2015.05.18. 19:45:50

@Tony.: Kicsit azért válogasd már meg a szavaidat. Attól még, hogy Zaza nem egy klasszis, attól még nem egy utolsó senki. Pláne hogy a klub felé mindig tisztelettel viselkedett.

keshudioo 2015.05.18. 19:46:22

@m.martin91: Nekem az a bajom, hogy nem tartom Zazát igazán jó játékosnak. A szememben ő egy erőcsatár a butábbik fajtából, akinek különösebb skilljei sincsenek, plusz nekem még a feje sem szimpatikus, de ez már tényleg csak az én problémám.

Berardit technikásabbnak látom, főleg ha azt nézzük, hogy mindkettő azonos áron mozog, bár amilyen gyenge fizikai adottságai vannak, tőle meg azért félnék.

Nem a Tévez-Morata-Dybala-Zaza névsorral van gond. Nem a névsorral, csak az egyik láncszemmel. De tudod mit? Ha a Tévez-Dybala duó beválik, akkor aztán tényleg letojom, ki üldögél a padon, és inkább üljön egy 23 éves srác, mint Matri vagy Pazzini.

Ádám.84 2015.05.18. 19:58:18

@keshudioo: "Nekem az a bajom, hogy nem tartom Zazát igazán jó játékosnak. A szememben ő egy erőcsatár a butábbik fajtából, akinek különösebb skilljei sincsenek"
"Berardit technikásabbnak látom, főleg ha azt nézzük, hogy mindkettő azonos áron mozog"

azt hiszem elég szépen körülírtad a dolgot

Sztbeni 2015.05.18. 19:59:01

Jöjjön Zaza, Berardi meg Dybala is. Ezzel elöl jó időre meg lesz oldva minden

KysBé 2015.05.18. 19:59:43

@Tony.: +1
@tjunior: Az "utolsó senki"-t nem találom a trágár szavak szótárában...

m.martin91 2015.05.18. 20:04:05

@keshudioo: De ki az az igazán jó játékos, akit leültethetsz a másik három mögé a padra?
Szerintem Zaza nem egyértelműen csak egy erőcsatár, hiszen ahhoz képest gyors, jól lő, részt tud venni az összjátékban. Nyilvánvalóan sokkal technikásabb, mint egy Llorente. Azt megértem, ha nem szimpatikus, egyszerű suttyó gyerek, de messze jobb azoktól, akik jöhetnének/maradhatnának.

Én úgy tudom, hogy 6,5 millió pluszba van nekünk Zaza (valamilyen szinten utánanéztem), ha ez igaz, akkor 8,5 millióba kerülne most, valószínűleg ezt is több részletben fizetnénk ki.

tjunior 2015.05.18. 20:08:22

@KysBé: Akkor ha téged valaki egy utolsó senkinek nevez az számodra nem sértő?

molnaratti10 2015.05.18. 20:11:42

Azért azt ne felejtsük el,hogy Moratát is leírtátok!
Illetve itt lesz mögötte egy erős középpálya!

KysBé 2015.05.18. 20:12:26

@tjunior: Ha közszereplő vagyok akkor ezt is vállalnom kell!!!!!

Gannicuss 2015.05.18. 20:25:19

Remélem ez nem zárja ki Berardi érkezését. Nem hinném, hogy 5 csatár olyan sok.
Főleg 4-3-3 ban. Pirlo távozásával ez is sanszos.

Tevez - Morata - Dybala - Berardi - Zaza és akkor minden király részemről.

Persze ehhez Llorrentét el kell adni.

Tony. 2015.05.18. 20:40:20

@m.martin91: Olvastad az előző cikknél. 4-5. csatárnak jó, igen. Csak nem értem mitől lenne kevésbé nagy senki Zaza, mint mondjuk Matri, aki anno kb. ugyanolyan csapatból, ugyanolyan számokkal igazolt Torino-ba, igaz idősebb volt 2-3 évvel.
De megmondom őszintén, hogy nekem Zaza kb. olyan, mint neked Giovinco volt. Azon kívül, hogy egy közepes olasz csatár, baromi irritáló nekem az egész ember, a stílusával, a viselkedésével, a bohóc kinézetével együtt. Nem akarom Torino-ban látni. Akkor inkább maradjon Llorente ingyen.

@tjunior: Azt majd én eldöntöm. A valaha volt legjobb olasz kapussal szemben is marhára tisztelettudó volt, mikor nekiállt lökdösni...S.Zaza Gianluigi Buffont... hozzá mer érni... Amúgy neked mi ebben a sértő? Zaza hozzátartozója vagy, vagy mi?

@keshudioo: +1. Ebben a fej témában nagy az egyetértés közöttünk.

Rivendell 2015.05.18. 20:49:08

ha Berardi miatta nem fog jönni,akkor jött 1 senki,ha meg jön Berardi akkor felőlem lehet gyep karbantartó is....lesz 100 csatár szélekre meg van 1-1 ember..na jó balon Asa miatt 2,de a kp-n még mindig csak Stu és Pereyra van 2 csere azt hali.... nem igazán a csatárok szoktak felénk kidőlni.4csatár bőven sok mivel mind olyan akiknek folyamatos játéklehetőség kéne,még Teveznek is mivel ő nem padozni maradna.

ui:még mindig kérdés,hogy ki vinné el Lorit,mivel minek 3 erőcsatár Morata-Lori-Zaza

DegerFaCan 2015.05.18. 20:51:59

Berardi mínusz sokba van míg Zaza osszvissz kevesebb mint tíz milla. Berardi felébe már beszálltunk a másik fele Ennyire rug sajna szóval 20 felett vesszük. Én leszarom ha Berardi vagy Zaza nem játszik eleget vagy Morata vagy Dybala. Harcoljanak meg érte!! :D ahogy anno Trez Zlazan Alékapitány... Régi szép idők. :)

Rivendell 2015.05.18. 20:52:20

ammeg 15m-val számoljatok,mivel a könyvelés miatt gondolom nem a múlt fog számítani,most nyáron ez 15m ként lesz elkönyvelve és így szopacs....Pereyra-Zaza-Dybala és kb mindent el is vertünk ez így 60m euro.....és akkor mi lesz ha lelép Pirlo...Asa-t lehet középre rakni,de akkor marad 1 Padoin Evra mögött-mellett? húha

Rivendell 2015.05.18. 20:54:38

akkor már jöjjön Berardi és próbáljuk ki irányítónak,vagy tkp-nek...elég harcos a srác nem szaladnának át csak úgy rajta,nyáron meg ott a feladat Allegrinek,hogy fejben rendet tegyen nála,hogy a védekezés kicsit finomítottabb legyen

tjunior 2015.05.18. 21:05:56

@Tony.: Ha nem érted miért kellene egy Juventushoz köthető emberkének megadni a minimális tisztelet, ráadásul olyannak aki mindig tisztelettel viselkedett a klub felé akkor felesleges erről magyarázni. Az, hogy te nem szeretnéd a csapatban látni, még nem indok arra, hogy egy utolsó senkinek nevezd.

Rikoo 2015.05.18. 21:08:59

Szerintem az idei Mercatóra ne úgy számoljunk mint az elmúlt évek átigazolási piacaira. Szvsz nyáron komolyan költekezés lesz persze a mi szintünkön és nem a többi csapat 70 milliós igazolásaira gondolok. 3-4 komolyabb játékos jöhet, árat tekintve. 15 millió feletti igazolásokra gondolok. Viszont a két játékos közül nem tudom, hogy lehet jobb választás Zaza. Semminek a fele kb...

Forza Juve 2015.05.18. 21:35:17

@Rivendell: most is 3 erő csatárunk van, egyértelműen Matri helyre jön. Ha jön, mert ezt csak az ügynök nyomja. Minek egyeztetünk cavanival? Coman tuti kölcsönbe megy, lesz helye berardinak. Igazából a kapuba jön a brazil Neto vagy sem? Ez is nagy kérdés, Vidalt bealdozzuk es jön Nainggolan? Pereyrat szerintem megvesszük, romulo megy vissza es akkor meg középre nézünk vkit a helyére. Dybala, Zaza, Berardi es talán Nainggolan, talán Neto, bár lehet a 3 igazolással be is fejezzuk

dísznó 2015.05.18. 21:46:21

Én Zazá játékát nagyon nem kedvelem, Berardi sokkal jobban beválna, őrajta nem kéne annyit fejleszteni, de persze még őrajta is sokat kellene csiszolni...
Nem éri meg

Ádám.84 2015.05.18. 21:53:16

@Rikoo: nagyon remélem, hogy azok között lesz egy használható irányító is

Cannavaro 2015.05.18. 21:59:45

Nekem Dybala se szimpatikus fejre.... most akkor kezdjem el utálni?? Dybala semmivel nem csinált többet mint Zaza, akit én szívesen fogok látni Juve mezben, mert szerintem egy normális háttérrel, nagyon is hasznos és veszélyes lesz, az alapján amiket eddig láttam tőle! Engem Vieri-re emlékeztet... de ha nem is lesz olyan, akkor is örülni fognak itt néhányan, ha neadjisten lesérül két kezdő csatárunk, hogy Zaza termelgeti elől, és nem Matri kínlódik, vagy Llorrente próbál 5 percen keresztül felállni....
Én szurkolok neki, ha jön!! Forza Zaza!! ;)

m.martin91 2015.05.18. 22:22:15

@Tony.: Sajnos ez magánügy. Neked kell a tudattal együtt élned. Amikor idejött az a szerencsétlen Giovinco, azt kellett olvasgatnom, hogy ő lesz a következő aranylabdásunk, meg Del Piero utódja, meg jobb, mint Messi. Azok az emberek, akik ezt írták, már nem tudom hol vannak, de Giovinco 28 évesen Amerikában van. Meglátjuk majd Zazával mi lesz, ettől csak jobb lehet.

Barolo 2015.05.18. 22:48:50

@Tony.: Az, hogy neked nem szimpatikus egy játékos és nem akarod Juve mezben látni az egy dolog, de hogy a kinézetével miért kell valakit basztatni azt soha sem fogom megérteni. Tőlem aztán Guasimodo is jöhetne személyesen. Szerinted Tevez szép? Vagy Chiellini? Pont leszarom, a lényeg, hogy meghalnak a csapatomért.
Én nem bánom, ha Zaza megkapja az esélyt, azután meg maximum eladjuk 1-2 év múlva. Jelen állás szerint nagyon durva csatár sorunk lesz, végre olyan ami méltó lehet a Juventushoz.
Berardit meg vegyük meg és adjuk el a Realnak hasonló opciókkal mint mi kaptunk Moratat :) Forza Juventus!

Tony. 2015.05.18. 23:18:01

@m.martin91: Ne is mond...

De akkor írok egy személytelenebb dolgot. A 4. csatárunk jelenleg Coman vagy Matri, aki úgy minden 5-10. meccsen játszik pár percet. Erre a játékidőre fölösleges 15 millióért venni egy középszer Zaza-t, mert ezt a feladatot Llorente is ellátja és marad 15 milliónk. Mindez annak a fényében is lényeges, hogy éppen most készülünk kifizetni egy igencsak komoly összeget a támadószekció erősítésére, és gondolom máshova is elkell majd a pénz, pl. egy trequartistára. Persze, ha olyan jól állunk, hogy belefér, az más kérdés. Nem tudom, hogy idén vajon ránk szakadt-e a bank, de már Dybala átig. összege is furcsa, és még jönne Zaza, meg Berardi, meg nem tudom én ki.

Egyébként ezzel a gyerekkel kapcsolatban is olvastam már "Olaszország jövője", meg hasonló kinyilatkoztatásokat.
24 éves. Végülis rohamléptekben halad...

Goku06 2015.05.18. 23:30:02

Dybala 30 (legalább)+Berardi 15 + Zaza 15... ez már 60 millió lenne. Ennyit nem kellene a támadókra költeni (még Llorente eladása esetén SEM)
Dybala+Berardi esetén megvan a Tevez-Dybala-Morata-Berardi 4es, melléjük már csak olcsó ember kell, és a maradék pénzt a szélek megerősítésére kell költeni.

babo0410 2015.05.19. 00:21:32

@Drughi Di Bianconeri: Pont megadtad a kérdésedre a választ. Miért nem Berardi? Évi 10 meccsre egy tehetséget nem lenne jó visszahozni. Pláne, hogy Berardi se lenne olcsóbb sokkal. Szerintem Zaza is nagyon jó játékos. Berardi meg ha minden jól megy, akkor majd ha Tévez távozik, akkor visszajöhet. De még az se kizárható, hogy mint irányító ő is visszajöhet. Szerintem a csatárok mögött nagyon jó lenne a srác. Sajnálnám, ha Berardi tehetségét elpazarolnánk.

Hogrin 2015.05.19. 00:25:05

Szerintem Zazát egyszerűen értelmetlen lenne elhozni, teljesen mindegy, hogy középszer e vagy sem, ha jön legjobb esetben is csak 4. számú csatár lehet és olyan nevek lesznek előtte, hogy esélye se lesz bizonyítani. Pár év múlva lapát aztán lehet majd mondani, hogy mekkora középszer nulla volt. Erre meg picit sok lenne az a 15 millió, teljesen mindegy, hogy elvileg kevesebb, mert most kellene kifizetni azt a 15-öt. Ha meg megvan ez az összeg akkor sokkal okosabban is el lehetne költeni, hozzunk belőle egy bal bekket vagy ha arra is megvan a keret akkor egy jobb bekket Lichti mögé.

babo0410 2015.05.19. 00:25:42

@Tony.: Nálad ki nem az? Talán Messi megfelelne neked 45. számú csatárnak? :)

babo0410 2015.05.19. 00:26:08

4-5. számúnak pontosabban. :)

babo0410 2015.05.19. 00:30:26

@Goku06: Szerintem okosan megoldjuk az üzletet játékosok bevonásával. Máskülönben Zaza csak 9 millió lesz a már fentebb említett okok miatt. De szerintem pont azért keresünk csatárokat megint, mert csak Tévez és Morata maradnak a nyáron. Llorente meg nagy eséllyel megy vissza Spanyolországba, vagy Angliába távozhat.

babo0410 2015.05.19. 00:43:53

@keshudioo: @Tony.: Ez a legundorítóbb, mikor valakire ránéztek, és ebből leszűritek, hogy nem szimpi. Gondolom ti se örülnétek, ha ránézésre azt mondanák rólatok, hogy parasztok vagytok, mert úgy néztek ki. Mondjuk a hsz-eid alapján Tony belőled ki is nézem. Mindig mindenkit csak kritizálsz, semmi nem jó neked, és mindenért lázongsz.

Rikoo 2015.05.19. 01:03:08

@babo0410: Én értem, hogy azt szeretnéd, hogy a csapat inkább fiatal olasz játékosokkal legyen tele vagy ha nem is fiatal de legalább olasz legyen, de jelen esetben, ha érkezik Dybala teljesen felesleges lenne Zaza akiről inkább nem írok véleményt, mert mindenki jobban jár vele. :)
A lényeg, hogy szerinted lenne értelme Tévez, Morata és Dybala mellé 15 millióért egy csatár aki valószínűleg max. 15 meccset játszik majd az első Juventusos szezonjában és azt is nagyrészt csereként?

west30 2015.05.19. 01:10:47

Totalisan felesleges igazolas lenne,4-5. csatarnak 15millioert baromsag leigazolni,ha mindenkeppen kell egy center,akkor akar Llorrente is maradhat,Az pedig naiv alom,hogy mennyire olcso,mert nyereseget hozott eddig a srac es 20 evig torlesztik majd,a konyvelesben ez nyarra -15 millio jelentene.

babo0410 2015.05.19. 04:38:21

@Rikoo: Nem értem itt az embereket. Korábban az volt a baj, hogy a pad nem minőségi, miért 4-5 milliós senkiket igazolunk. Most, mikor elhoznánk egy jó játékost, akkor meg az árával van a baj. Ha minőségi keretet akarunk, ahol olyan a pad, hogy egy BL meccsen a legnagyobbak ellen sem azon kell izgulni, hogy ki ne jöjjön be, hanem minőségi cserék állnak rendelkezésre, akkor áldozni kell rá. 15 millió a mai futballban már nem pénz sajnos. A Piac elszaladt. De lehet azt is, hogy nem áldozunk 15 milliót egy cserejátékosra, aki akár be is verekedheti magát a kezdőbe, hanem megelégszünk 5 milliós játékosokkal. Talán Denis megszerezhető ennyiért. Ő megfelelne nektek a padra? Na ugye?

keshudioo 2015.05.19. 06:42:46

@m.martin91: "De ki az az igazán jó játékos, akit leültethetsz a másik három mögé a padra?"

Már a kérdésed is két irányból közelíti meg a dolgot, pont ezért nem is egyszerű válaszolnom rá. Amit gondolok, hogy Zaza nem elég jó ahhoz, hogy Juventus-játékos legyen, másrészről igazad van abban, hogy a padra 4. számú csatárként nincs vele semmi baj, inkább ő, mint kiégett olasz veteránok. Berardinak kellene a lehetőség, ráér akkor elhozni, ha Morata visszaköltözik Madridba.

@tjunior: Szerencsére Zaza nem olvassa a blogot. :D

@babo0410: Gondolom a hozzászólásom első fele nem ért el Angliába.

dísznó 2015.05.19. 07:10:13

:) @tjunior
igazad van :)

sleepy8 2015.05.19. 08:40:21

Szerintem Dybalat "iranyitonak", a csatarok moge hoztuk.
Neztem Palermo meccseket, a B-ben is, sot meg az elott is. Mar akkor is imadtam a sracot amikor kis taknyosan Miccoli csereje volt.
O nem igazi csatar, inkabb olyan mont Tevez, ott van mindenhol a palyan.

Ha a fenti eszme futtatasom nem teves, akkor kelleni fog Zaza.
Viszont en ugy gondolom, hogy Berardi is megallna a helyet a 2 csataros rendszerben, mert hihetetlen modon erzi a kaput.
Berardival egy gond van, nagyon forro feju, kb minden mecsen kap minimum egy sargat, de a pirosakat is eloszeretettel gyujti. A 14 goljabol pedig minimum 5 bunteto.

el.Flaco 2015.05.19. 09:10:07

@sleepy8: Ezek szerint nem csak én vagyok Palermo szurkoló is itt a blogon? :)

Lord Viktor 2015.05.19. 09:25:54

Kicsit utána néztem, mert nem volt tiszta (lehet, hogy páran már megtették és leírák), de a két játékos státusza fényében végképp nem értem. Ugyanis itt NINCS már fele játékjog. Berardi 100%-ban a miénk, csak kölcsönben van a Sassuolónál, míg Zaza 100%-ban a Sassuolóé, csak opciós jogunk van 15 m€-ért visszavásárolni idén (jövőre már csak 18 m€-ért).
Ennek fényében nem értem, nem lenne jobb Berardi ingyen, mint Zaza pénzért?
Persze ennek fényében elképzelhető az is, hogy mindkettő jön, Coman és Llorrente helyére, csak ugye a másik cikk azt sugallta, hogy ez egy vagy-vagy történet. Én egyébként a mindkettő opcióval kiegyeznék, Coman meg mehet a Sassuolóba kölcsönbe. :D

hellan (törölt) 2015.05.19. 09:30:18

Ha valoban elhozzuk Zazat az kb. plusz 5 misinkbe fog fajni mindenhogyan.
Mivel a kozos tulajdonban levo jatekosokat iden rendezni kell igy Berardi kapcsan ket eselyt latok: vagy Sassuolo megveszi es lesz ra visszavasarlasi opcionk, vagy megvesszuk es megy kolcsonbe.

hellan (törölt) 2015.05.19. 09:31:00

@Lord Viktor: Nem, nem, Berardi kozos tulajdonban van.

stevenh 2015.05.19. 09:32:54

@Lord Viktor: Érdekes, én úgy tudtam, hogy az ő helyzete még nem tisztázott. És idén kell minden ilyen feles játékjogot rendezni.

Lord Viktor 2015.05.19. 09:38:39

@hellan: Forrás?
Wikipédia szerint kölcsönben van,
Transfermarkt le van maradva, meg sincs említve a Juventus,
Socerway szerint januárban visszavásároltuk (gondolom a felét.)

Lord Viktor 2015.05.19. 09:41:34

Oké, tényleg a Sassé a fele. :)
Nyilatkozott az ő ügynöke is, gondolom majd felkerül a blogra is.
www.football-italia.net/66624/agent-%E2%80%98berardi-ready-juve-but%E2%80%A6%E2%80%99

hellan (törölt) 2015.05.19. 09:42:20

www.juventus.com/juve/en/news/20%20june%202014%20zaza%20berardi%20marrone

Fenti cikkben olvashatod h Berardi kozos tulajdonjogat megujitottuk ezen ev jun. 30-ig.

nemesszabi 2015.05.19. 11:39:49

Azt látom mindenki azt fejtegeti, hogy 4-5 számú csatárnak érkezik.
Én azt gondolom, hogy Allegri szeretne ellépni az Európai trendek felé, vagyis 4-3-3at szeretne játszatni a jövőben. Ehhez már idén átálltunk a 4 védőre, Pirlo távozásával/kiöregedésével a 3 középpályás is fix. A Támadó sorban a két szélen: Tevez, Dybala,Berardi, Belül meg Lorente/Zaza. Morata pedig mindkét poszton tud játszani ha szükséges.
Igy tehát nem lesz sok a csatár szerintem.

m.martin91 2015.05.19. 11:56:50

@nemesszabi: Én ezt nem tartom valószínűnek. Manapság már mindenki középen akar játszani, más csapatoknál is olyan embereket bevisznek középre, akikről korábban el sem tudta képzelni az ember, hogy egyszer ott fog majd kikötni.

Drughi Di Bianconeri 2015.05.19. 12:01:06

@m.martin91: Azért Berardi-t nem kellene ennyire aluldimenzionálni.
Di Francesco idén egész évben jobb oldali inwerted winger-ként játszatta, egyszerűen azért, mert NINCS más játékosa arra a posztra,míg bal szélsője + centere van összesen 7...
Irányítónak szerintem sem lenne alkalmas, azonban a skill-setje bőven alkalmassá teszi arra,hogy prima, vagy secunda puntában is szerepeljen.

Ez,hogy Ő márpedig jobb oldali inw. wing. nem SzentÍrás, a Calcioban ez amúgy sem elterjedt.
A lényeg,hogy Ő legalább 3 posztot tökéletesen el tud látni.

Egyébként,Allegritől származik az az idézet,hogy "4-3-a többit majd meglátjuk", szereti Ő a 4-3-3at is,csak erre nincsenek embereink.

Berardi tudna akár Tevez,akár Dybala párjaként játszani 2 csatáros rendszerben.

@babo0410:
De öreg !
HA olyan minőségi keretünk van elől,akkor Allegri is nyugodtan rotálna
Tevez-Morata, Dybala-Berardi. Akkor nem évi 10 meccset kapna,mint Matri/Llorente stb., hanem jóval többet.
Vagy akár Tevez,mint Trequartista (bőven alkalmas lenne a feladat ellátására), előttük tetszőleges 2 fiatal. Berardi szerintem nem alkalmas irányítónak, Tevez annál inkább (Sőt a stílusát figyelembe véve akár Dybala is).

Szerinted Zaza nagyon jó játékos,szerintem pedig maximum átlagos.
Berardi minden egyes statisztikai adatban felülmúlja Őt,de mindenben.Pedig 4 évvel fiatalabb,mint a muszlim-olasz...
Arról nem beszélve,hogy sokkal,de sokkal tehetségesebb. Igazi klasszis-potenciál van benne.

m.martin91 2015.05.19. 12:15:41

@Drughi Di Bianconeri: Tökéletesen egyetértek, hogy egy adott poszt nem szentírás. Pláne a mai futballban. Azt tudom, hogy Berardi játszott már második csatárt is pályafutása során, azonban ha itt lesz az a négy játékos a következő szezonban támadó poszton, akikről beszéltünk, akkor Berardi-nak túlságosan kevés lehetőség jutna elöl, ezért még nincs értelme visszahozni. Illetve van, amennyiben irányítót szeretnénk játszatni vele. Azt is meg lehet csinálni, hogy megvesszük, nyáron megnézzük, hogy mit tud bizonyos posztokon, aztán ha Allegri úgy ítéli meg, hogy keveset tudná csak játszatni, akkor kölcsönadjuk (akár vissza a Sassuolo-ba).

keshudioo 2015.05.19. 12:16:37

@Lord Viktor: @hellan: Berardi Zazaval ellentetben kozos tulajdon. Azert lett juni 30-ig meghosszabbitva, mert tavaly nem volt ido ezen dolgok tendezesere, ezert a klubok kaptak meg egy (?) evet ennek kibogozasara, a meglevo szerzodeseket meghisszabbitottak. A kozos tulajdon meg nem zarja ki a kolcsont, hiszen kozos tulajdonban jatszhat itt is, ott is:)

hellan (törölt) 2015.05.19. 12:29:50

@keshudioo: Nyilván a kölcsönt nem is zárja ki. :)
Csak június 30-ig ugye az egyik csapathoz kell kerülnie a játékjogának teljes mértékben és ezután mehet kölcsönbe ilyen meg olyan opciókkal.

hellan (törölt) 2015.05.19. 12:32:28

Közben megszólalt a Sassuolo igazgatója is, aki a Sky-nak nyilatkozott és elmondta, hogy igen is nagyon szeretnénk Zaza-t megvenni, míg Berardi maradhat náluk.

keshudioo 2015.05.19. 12:37:12

@hellan: igen-igen, azt a reszet Viktornak szantam :)

Szerintem Berardi akkor fog jonni, ha Moratat visszaveszi a Madrid.

hellan (törölt) 2015.05.19. 12:47:45

@keshudioo: Ami max. jövőre történhet meg. :)

Apuleius 2015.05.19. 12:59:39

@hellan: "Közben megszólalt a Sassuolo igazgatója is, aki a Sky-nak nyilatkozott és elmondta, hogy igen is nagyon szeretnénk Zaza-t megvenni, míg Berardi maradhat náluk."

Ez a nyilatkozat inkludálva van a 11:00-ás, Berardival kapcsolatos bejegyzésünkben.

venember83 2015.05.19. 13:07:20

@Apuleius: inkludálva? Vigyázz, mert ilyen csúnya beszédért kitiltás is járhat...

hellan (törölt) 2015.05.19. 13:12:17

@Apuleius: Ejjj, 2x el kellett olvasnom mire az inkludálva szó jelentése leesett. :D
Ne káromkodj ennyit, mert megárt. :P

venember83 2015.05.19. 13:15:03

@hellan: inkább a Berardi-cikket kellett volna kétszer elolvasni. :D

Apuleius 2015.05.19. 13:16:10

@hellan:@venember83: :-DDDDDD Igyekeztem ékes magyarsággal fogalmazni :-)))

KysBé 2015.05.19. 18:25:44

@babo0410:
"ránézésre azt mondanák rólatok, hogy parasztok vagytok, mert úgy néztek ki. Mondjuk a hsz-eid alapján Tony belőled ki is nézem"

Megint személyeskedsz aztán ha szopatóra tesznek akkor vístassz minden adminnnak/modnak, hogy a szegény pici babót vegzálják. Jobb lenne nélküled a blog....

babo0410 2015.05.19. 18:51:55

@KysBé: Ez nem személyeskedés volt, hanem egy ténymegállapítás. De mivel nem ismerem személyesen Tony-t, így megkövetem, és elnézést kérek.
@Drughi Di Bianconeri: Egyébként Berardinak én is jobban örülnék. De sajnos ha Zaza jön, akkor nem sok helye lesz már neki is. Ha csak nem rotál sokat Allegri, de az meg nem kifizetődő, ha túl sokat rotál. De ha tényleg az lenne, hogy Berardi, vagy Dybala irányító lenne, máris más lenne a helyzet.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása