A Juventus Zazát választhatja Berardi helyett

Berardi, Domenico és Zaza, Simone.jpgAz olasz sajtó értesülései szerint a Sassuolo csapatának színeiben szereplő Simone Zaza-Domenico Berardi kettősből jelen pillanatban Zazának van nagyobb esélye arra, hogy a következő szezont a bajnoki címvédő zebracsíkos mezében kezdje meg.

A La Gazzetta dello Sport úgy tudja, hogy a Juventus igazgatója, Beppe Marotta mindkét játékos teljesítményét élénk figyelemmel követi, azonban a mérleg nyelve Simone Zaza felé látszik billenni.

Domenico Berardi közben igazi Milan-specialistává nőhet, hiszen hétvégén csapata az ő mesterhármasával győzte le a nagyobbik és patinásabb milánói együttest. A Juventusnak június 10-ig döntenie kell a 20 esztendős támadó ügyében, hiszen a szóban forgó időpontig érvényesítheti 15 millió eurós vételi jogát, ha ezt elmulasztja, az összeg 20 millió euróra növekszik majd. 

A napilap úgy tudja, hogy a Juventus csak akkor szándékozik Edinson Cavanihoz, Robin van Persiehez, Radamel Falcaóhoz, vagy Gonzalo Higuaínhoz hasonló nagy nevek felé fordulni, amennyiben Carlos Tévez vagy Fernando Llorente nyáron távozna Torinóból.

Mindeközben pletykák röppentek szárnyra azzal kapcsolatosan, hogy a Liverpool Arturo Vidal személyében véli megtalálni a távozó klublegendát, Steven Gerradot. Az Öreg Hölgy a nagy munkabírású chileit áldozná be azért, hogy Torinóban tartsa a számos érdeklődő által üldözött Paul Pogbát, s pótlásként Radja Nainggolanra vetné ki hálóját, kinek jövője bizonytalannak tűnik a Cagliari és az AS Roma közti tárgyalások akadozása miatt.

A rómaiak belga-indonéz játékosa mellett, opcióként felmerülhet a Chelsea csapatánál szereplő Ramires, illetve a Zenit Szentpétervár alkalmazásában álló Axel Witsel neve is.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr147469784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord Viktor 2015.05.18. 13:39:42

Ha nem lenne ilyen közel az átigazolási szezon, akkor legyintenék. Mert ezek az uborkaszezonban felröppenő alaptalan pletykákhoz szintjén vannak. Berardi szerintem sokkal jobb vétel lenne, mint Zaza, Vidalt szerintem tuti nem akarjuk eladni, Nainggolan pedig ha jól rémlik utálja a Juvét, nem valószínű, hogy leigazoljuk, pláne nem Vidal helyett...
Az meg, hogy Cavani-szintű játékos érkezését Tevez és Llorrente(!) távozásához kötjük, az szintén vicc kategória.

juve28adam 2015.05.18. 13:43:47

Remélem ,hogy csak valami poén akar ez lenni.

Ádám.84 2015.05.18. 13:44:51

Eladják Vidalt, és Bererdi helyett Zazát hozzák ide? Normálisak ezek? Nagyon remélem, hogy ebből semmi nem lesz.

stevenh 2015.05.18. 13:45:31

@KysBé: @Lord Viktor: Gondolom Zaza lenne a Matri-pótló, ennél többet kár belelátni ebbe a hírbe, annak meg igazából tökéletes, Llorrentének kellene a változás, lehet jót tenne neki ha eligazolna, Dybala-Morata-Tevez hármas mellé még Cavanit is elhozni, az eléggé "megnehezítené" Allegri munkáját, Falcao és a többi vicckategória...

Vidal pedig nem hinném, hogy távozik egy középcsapattá süllyedt Liverpoolba.

stevenh 2015.05.18. 13:48:18

@stevenh: Az lemaradt, hogy tökéletes, de kissé drága. Bár 15 millió a mai világban...

Rivendell 2015.05.18. 13:50:53

elmennek a picsba,Zaza a padra se kell

végre van 1 tehetséges fiatal olasz és erre a középszer kéne,hát beszarás

Lord Viktor 2015.05.18. 13:50:59

@stevenh: Oké, ha Zaza jó lenne Matri helyett, csak ugye a cikk azt sugallja, hogy vagy-vagy, ezért nem értem. Én akkor visszahoznám mindkettőt, és akkor Matri és Lóri menjen.

Rivendell 2015.05.18. 13:54:10

gyerekek minek ide Zaza,mikor Pirlo távozna...miből lesz keret a pótlásra ha 15m-t kivágnának 1 senkire,majd jön a rinya,hogy nekünk még nem megfelelő a bevételünk

Lord Viktor 2015.05.18. 13:58:26

@Rivendell: Szerintem Pirlo távozását vagy megoldjuk házon belül (Marci, helyére Asa), vagy leigazoljuk Verrattit. Utóbbiról viszont mostanában nem lehet hallani.

stevenh 2015.05.18. 14:01:00

@Lord Viktor: Gyanítom az a gond, hogy nem egy poszt, én is jobban örülnék Berardinak, csak ha a padot koptatná akkor felesleges, jelenleg 4. számú ember lehetne Tevez-Morata-Dybala mögött.

Egyébként én várnék ezekkel a hírekkel, néhányszor már bebizonyosodott, hogy a Marotta-Paratici kettős azért ért hozzá, meg az újságírók is elég sokszor szeretnek ferdíteni. Nem csodálkoznék egyébként ha mindkettő Zebrában nyomná nyártól, már csak azért is, mert ha Pirlo távozik, akkor Pereyra eggyel visszább fog játszani és ott lesz 1 vagy két hely attól függ 4-3-1-2 vagy 4-3-2-1 amiben Tevez és Morata mellett, mind Dybala, mind Berardi elképzelhető, mint kezdő.

Nálam még egy balhátvéd kellene és kész lenne a csapat, mondjuk az isteni Padoin egyre jobb :D Esküszöm néha úgy érzem, hogy Lichti helyett nyugodtan játszhatna ő, amit a svájci produkál az kicsit kritikán aluli mostanában.

regularjohn 2015.05.18. 14:12:36

nekem vidal eladásától és naigollam leigazolásától (pláne így együtt...) eléggé égnek áll a hajam. elsőre legalábbis szörnyűnek hangzik, mégha nem is annyira mint annó allegri kinevezése.. :)

viszont arra kellett rájönnöm, hogy a jelenlegi vezetők nálam sokkal jobban értenek a dologhoz, úgyhogy szerintem nekem nincs más dolgom, mint hátradőlni és hagyni, hogy szabadon garázdálkodjanak... :)

Lord Viktor 2015.05.18. 14:13:22

@stevenh: Padoin sokat fejlődött, de még így sem Juve-szintű játékos. Egy olasz kiesőjelölt kezdőjébe beférne. Lict viszont tényleg visszaesett, mostanában már csak a sok pofázás marad meg az embernek róla. Én mindkét szélre vennék valakit. :)

Tony. 2015.05.18. 14:14:52

Dybala felbukkanása és nagy összegért való leigazolása alapjaiban változtatta meg a 2 Sass játékos helyzetét. Ami eddig biztosnak tűnt hirtelen nagyon is bizonytalanná vált. Ennyi tehetségnek egyszerre biztosan nem tudjuk megadni a kellő lehetőséget. Láthatjuk, hogy pl. az aktuális 3. számú támadó mennyit játszik. Zaza baromira nem érdekel, ő egy 4-5. szamú csatárnak lenne jó max, több perspektíva nincs is benne.
Berardi viszont nagy kérdőjel. A jelenlegi felállásban csatárként Tévez-Dybala és Morata mellett luxus lenne, szélső pozíció nincs a Juventusban, így neki nem nagyon van helye. Ahhoz, hogy őt értelme legyen elhozni formációt kellene váltani, vagy berakni Pereyra helyére, ami nem tudom mennyire feküdne neki.

el.Flaco 2015.05.18. 14:23:45

Ha Vidalt eladjuk és megvesszük helyette ezt a hentest, aki ráadásul nem szereti a Juvét és rendkívül unszimpatikus szurkolói szemmel nézve, valamint ha az egyértelműen jobb képességű és ugyanannyiba kerülő Berardi helyett Zaza fog érkezni akkor ez Dybala érkezése ellenére sem lesz egy jó mercato, sőt..

danimester1 2015.05.18. 14:25:20

Már vártam mint ahogy mindenki hogy mikor kerülnek elő a titánjaink.Nem elképzelhetetlen mivel Matri megy és Llorente sem biztos hogy marad.(Tevez egyelőre?) Egy 3 frontos küzdelemnek nem lehet neki vágni csatár(ok) nélkül.Azt nem értem mit látnak Zaza kapcsán ami nekem,nekünk eddig nem tűnt fel.Esetleg tudnak valamit,hogy ki(k) távozik(nak)?!Cavani meg drága?!Szerintem a Persie-Falcao duó felejtős,mert sokkal drágább lenne mint Edinson.Ha Lóri marad,akkor meg szélsők kellenek akik tudnak beadni.Remélem nem igaz csak fantáziálnak...

Rivendell 2015.05.18. 14:25:27

én akkor már Pogbat adnám el,ha valakinek menni kell..Vidalban van még 3-4 jó év,bőven lehet addig helyetst hozni,Pogba árán viszont 3 top tehetségű fiatal is kijönne...

Allan-Csámcsogjunk és Berardi ezzel 3 posztot is +oldanánk jó ideig.Vidal-t csak úgy tudnánk eladni,hogy 1 helyettes és el is úszott az érte kapott összeg + az ő minőségét 1 játékossal nem fogjuk tudni pótolni az fix.

el.Flaco 2015.05.18. 14:25:48

Berardi leigazolására egyébként jövőre is van opciónk, vagy csak idén? És ha nem vennénk meg idén, akkor más csapathoz sem igazolhatna? Valakinek van erről valami infója?

Rivendell 2015.05.18. 14:27:21

@el.Flaco: +1 kfejezetten xar mercato lenne,1ikon helyett 1 olyat akit minden juve szurker utál....hát én anyáznám 90percen át a gyereket hiába lenne zebra mezben.

Rivendell 2015.05.18. 14:28:17

@el.Flaco: szerintem a 20m arra vonatkozott,hogy jövőre már 20-at kéne lerakni a fele jogra....az már részemről durva összeg lenne

Il Principino 2015.05.18. 14:30:20

Sajnos a mostani felállásunkban 4-3-1-2,vagy 3-5-2 egyikben sem látom Berardi helyét,ahhoz 4-3-3-at kellene játszanunk...Zaza viszont mindkét felállásba jobban illik,nekem meg régóta vágyam zebrában látni:)Nekem jó érzésem van vele kapcsolatban,de nem tudom miért!Ha viszont Dybala tényleg már a miénk,akkor minek hoznánk mindkét fiatalt,padozni?!Vidal eladása meg ki van zárva,a pudli megtalálta Stevie utódját Henderson személyében,akivel hosszabbítottak is!Szélső hátvédekbe kell fektetni,mert már Padoin is elmúlt 30:)

GabeTR 2015.05.18. 14:30:53

Zaza: 32 meccs 10 gól 3 gólpassz
Berardi: 32 meccs 14 gól 11 gólpassz
Az egyetlen magyarázat az lehet, hogy nem akarunk egy újabb "mélységből" induló, inkább egy "klasszikus" csatárt, de nem Toni féle "bólyacenter"-t.

Drughi Di Bianconeri 2015.05.18. 14:35:37

Könyörgöm NEEE.
Semmire se jó ez a gyerek, 15 M-t meg sehogyan sem ér.
Berardinak a cipőjét nem csókolhatja meg, pedig vagy 4 évvel idősebb is nála.

4-5. számú csatárnak elmenne, de arra inkább hozzunk valami Matri-kaliberű öregedő manust,fele ennyi pénzért.

Amúgy,ha Llorentét eladjuk (ami szvsz. reális),akkor jöhetne Berardi.
Tevez,Dybala,Morata,Berardi jó kis quartett,akiket bátran lehetne rotálni,sőt Tevez,vagy akár Dybala is képes lehet trequartista poszton játszani.

2 (3) támadós rendszerbe bőven elfér 4 támadó. Csak könyörgöm, ne egy Zaza legyen a 4.

Ádám.84 2015.05.18. 14:37:33

@el.Flaco: Berardi fele a Juvéé, tehát idén nyáron muszáj rendezni a helyzetét, egyébként a fele játékjoga 15millió eurós megvásárlására van opciója a Juvénak. Én legszívesebben megvenném és rögtön kölcsön is adnám, hadd fejlődjön tovább egy olyan csapatban, ahol rendszeresen játszhat.

Lord Viktor 2015.05.18. 14:44:54

Szerintem Berardi alkalmas lenne arra, hogy nálunk egy évig még 3-4. számú csatárként lehetőséget kapjon a bizonyításra. Élénken emlékszem még mikor a Marchisio-Pirlo-Vidal középpálya kirobbanthatatlan volt, erre jött inygen egy 18 éves colos francia, aki egyszer csak alapember lett, pedig nem sok esélyt kapott az elején, mégis tökéletesen élt vele. És annak fényében, hogy Tevez 1-2 szezonon belül vélhetően távozik, jó lenne 15 millából megoldani a pótlását. :)
Szerintem a srác bevállna nálunk, akár formációváltás árán is, legalább bővülne a taktikai repertoár. Coman meg szerintem megy kölcsönbe, ő nem volt meggyőző eddig, kell neki a folyamatos játék.

Hogrin 2015.05.18. 15:00:23

Vidal eladásának semmi értelme nem lenne, pláne most, hogy Pirlo távozik, ha mindenki marad a kp-n akkor nem is kell pótolni az öreget, ez a legegyszerűbb megoldás. Berardival meg az a nagy probléma, bármennyire is tehetséges, amit már Tony is írt, hogy egyszerűen nincs helye a csapatban. Jelenleg nem játszunk szélsőkkel, Comannal is ez a legnagyobb gond egyszerűen nincs helye a csapatban ezért játszik ilyen keveset.
Zazát meg csak akkor lenne értelme elhozni ha Lóri megy, viszont erről mostanában nemigen hallani, azért Matrit "pótolni" a padra 15-ért kicsit drága lenne.

Egyébként a legnagyobb baj ezekkel a fele játékjogokkal, hogy ha nem vesszük meg őket akkor is bukunk anyagilag, ha mi akarnánk eladni Berardi felét a Sas-nak akkor kb két csomag szotyit akarnának adni érte, pedig a legfontosabb játékosuk, de ha el akarnánk adni harmadik félnek akkor is lefogadom, hogy mindjárt csak 20 millát érne a srác összesen.

GabeTR 2015.05.18. 15:58:17

Vidal eladását nem értem, főleg úgy, hogy aki helyette jönne nem éri el azt a minőséget, vagy játéktudásban, vagy a személyiségét illetőleg.
Ha jól tudom Berardi nem szélső, csak a Sass (4-3-3 vagy 4-3-2-1 nézőpont kérdése) taktikájában van ott a helye.

Rivendell 2015.05.18. 16:04:06

@Lord Viktor: naaaa...Dybala után 45-50m nekünk nem lesz Verrattira,ha csak nem Vidal ára és azt mondja a vezetőség,hogy Allan-t elhozzuk Pereyra opcióban...jövőre fizetve érte,ha már akkora spanok vagyunk az Udinei elnökkel,aki látja hogy rendre + is vesszük tőle a játékosokat.

RuidaRobert 2015.05.18. 16:09:58

Zaza ügynöke: 90%, hogy a Juventusban folytatja

Rivendell 2015.05.18. 16:12:09

@RuidaRobert: na kapja be a vezetőség,kell a francnak 1 senkit megvesznek,de 1 tehetséget le se szarnak

Rivendell 2015.05.18. 16:13:32

@Drughi Di Bianconeri: +1 amikor kezdő lesz Zaza akkor én kapcsolom is ki a tv-t vagy zárom be az oldalt...azt a szerencsétlent én nem nézem,elég volt 1 gyenge szezonos totyorgós Lori:D

Drughi Di Bianconeri 2015.05.18. 16:18:53

@RuidaRobert: NEEEE :( A qrrrrva életbe !

A Marrotta éra egyik legfeleslegesebben elköltött 15 M eurója lesz (na jó, J.Martinez-félék után :D ).

@Rivendell: Egyetértek. Szerintem amúgy pont Llorente helyére jön,na de mi a geczinek ?!
Miért nem Berardi,vagy ha Őt még 1 évig otthagyjuk, akkor miért nem valami öreg olasz,mint 4-5. számú csatár,5 Misiért/kölcsön ?

Hülye,b.zi, muszlim-terrorista forma Zaza... Istenem miért ?!

RuidaRobert 2015.05.18. 16:23:40

Én annyira nem írnám le. Vannak kimondottan jó megoldásai, és Llorentén kívül még annyit tud, hogy elég erősen és jól lő távolról.

Ha a spanyol elmegy 10-12 millió körül, (és nézzük a fizetésbeli különbséget) akkor ingyen lecseréltük egy fiatalabb, OLASZ támadóra, aki akár be is futhat.

Berardi meg fix, hogy nem lenne kezdő, őt meg kár lenne padoztatni, majd jövőre, ha elmegy Tévez.

Barolo 2015.05.18. 16:23:50

Zaza szerintem érkezni fog, mert simán lehet, hogy ez már januárban el lett döntve. Szerintem nem baj, ha van egy tank típusú csatár is a keretben és jobb opciónak gondolom, mint Llorentét. Nem lenne olyan nagy tragédia, feltéve, hogy Llorentét 10+ért eladjuk Spanyolországba (vagy Angliába). Ha Matri is megy és Coman kölcsönbe, akkor szerintem tökéletes opció lenne egy Tevez, Dybala,Moratta, Berardi, Zaza 5-ös, azután majd kiderül, ki hogy tud teljesíteni nyomás alatt. Persze kérdés, hogy hova fér be Cavani? :)
Vidal eladása nem lenne egy bölcs döntés, bár ha az árából érkezik Verratti, akkor részemről ok. lenne. Liverpoolba nem tudom, hogy minek igazolna, mikor bármelyik bl. esélyes top csapathoz mehetne jó eséllyel jóval nagyobb fizetésért. Szóval ez sztem a kacsa kategória, de majd meglátjuk. Forza Juventus!

Rivendell 2015.05.18. 16:26:58

@Barolo: Morata is a tank csatár kategória,csak gyorsított kivitelben,elnyomni őt se nagyon lehet...sőt...ha jobban megnézzük annak is használják

Lord Viktor 2015.05.18. 16:29:04

Jó, hogy mit mond az ügynök... az pont lényegtelen. Főleg ha esélyekről és nem tényekről van szó.

Barolo 2015.05.18. 16:41:19

@Rivendell: Ebben igazad van....akkor hívjuk fejelő tanknak! :)
Egyébként az igazolandó nevekből is jól látszik, hogy mennyit fejlődtünk. Néhány éve még örültünk volna egy Zazának. Forza Juventus!

Juveboy92 2015.05.18. 16:55:40

Csodálkozom ezen a nagy Zaza fújoláson mostanában az egész Sassuolo gyenge volt a Milan elött Berardi is gyenge volt most lőtt 3-at megint egy isten lett és már Zaza egy csicska azért volt nem egy bődületes nagy gólja Zazanak és szerintem center posztra tökéletes cseréje lehet Moratanak...
Jövőre meg ha megy Tevez jöhet Berardi amit szerintem már idén kifogunk fizetni a Sassuolonak és még egy évet ott hagyjuk a zöldeknek Comannal karöltve

Trieszt120506 2015.05.18. 16:56:32

@Barolo: biztos, hogy Zaza > Vucsinics/Quagliarella/Giovinco/Matri? Nekem egyáltalán nem egyértelmű.

Rivendell 2015.05.18. 17:04:32

@Trieszt120506: Vucsit sokkal jobbnak tartom 1 Zaza-nál

babo0410 2015.05.18. 17:12:50

@Juveboy92: Legyen igazad! Egyébként Zaza-t én is jó játékosnak tartom.

stevenh 2015.05.18. 17:33:38

@Trieszt120506: Nálam Vucsinics (egy lusta dög), Gio (nagy tehetség volt, de még Coman is lenyomná test a test ellen), Matri (inkább hagyjuk is)<Zaza<Quagliarella (de csak a mostani, illetve a sérülése előtti formájában)

Én még mindig azt mondom, hogy Zaza Matri helyett jön, 4-5. számú csatárnak meg elég, nem lesz nagy a fizetése, igen valóban lehetne találni valami kiöregedő senkit, de annak nem sok értelmét látom, mert bevetni nem lehetne, fizetését ugyanúgy felveszi, Zaza ellenben be is válhat, bár nálam egy hatalmas kérdőjel a srác, és nem feltétlenül fizetnék érte 15 milliót, dehát ilyen árak vannak, egy senki is ennyibe kerül manapság, elég ha csak megnézzük, hogy egy Illarramendi mennyibe került, vagy a Southampton agyonsztárolt,túlértékelt, végül nagyot bukó játékosai.

keshudioo 2015.05.18. 17:40:12

Nem akarom Zazát Juve-mezben látni.

Il Principino 2015.05.18. 18:07:32

Zaza szerintem nem egy lomha csatár,főleg Lórihoz hasonlítva!Erőszakos,erős támadó,mint Vieri volt anno,amikor nálunk játszott!Hozzuk csak el,veszíteni valónk nincs,mert még fiatal ő is,ha nem válik be,akkor is minimális veszteséggel el lehet passzolni (12milla Matri-Milan:D),sőt,ha az egész bizniszt nézzük,amit Zaza játékjogával és a beszámított emberekkel "alkotott"Marotta,akkor kb. 0-ra jön ki az ő megvétele számunkra!
Jöjjenek csak a fiatalok bizonyítani,ha már beléjük fektettünk+ egy top csapatban azért más lehet a leányzó fekvése,mint egy kiesés ellen menekülő kis csapatban!
Morata se volt jobb ígéret tavaly ilyenkor,aztán mindenkit meggyőzött,köztük engem is!
Csak aztán nehogy a nagy reményű Dybala legyen Giovinco 2.0,Zaza meg az új Viallink:D
Úgyhogy csak nyugalom:)

Drughi Di Bianconeri 2015.05.18. 18:13:44

@kg19850508: De durva,hogy Vierihez meg Viallihoz hasonlítod ezt a gyereket :D
Milyen cuccot szívtál, lökhetnél nekem is ! :D

Hogyne lenne veszíteni valónk ?
Pontosan 15 M euró.

DegerFaCan 2015.05.18. 18:14:32

Sokan szerintem tévedésben vagytok Zaza és a "kidobott pénzt" illetően. Zaza plusz tököm tudja hány euróban vagyunk vele amit ha megvesszük mert most teljes jogát megvette tőlünk a Sasu akkr ez az opció rá. Sasu játékosába beszálltunk iksz összeggel aztán iksz plusz ipszilon áron visszavette a Sasu a felét de teljes áras opció van ami nem 15 milla kibaszas hanem olcsó vétel a cashflow miatt. Stb

Il Principino 2015.05.18. 18:16:43

@Drughi Di Bianconeri: Erőszakos,mint Vieri és kopasz,mint Vialli:D

DegerFaCan 2015.05.18. 18:22:55

@kg19850508: lusta vagyok utánanézni de eddig az overdue: +3-4-5 millió lehet

Il Principino 2015.05.18. 18:27:22

@DegerFaCan: Nem véletlenül tapogatunk nála,jövőre drágább lenne 5 millával,amiből kijön az új Padoin:)
Komolyra fordítva a szót,valaki már korábban levezette itt ezt a folyamatot Zazaval kapcsolatban...Berardi helyét meg nem látom ebben a játékrendszerben,kb mint Comanét sem!

Barolo 2015.05.18. 18:27:58

@stevenh leírt mindent amit a kérdésről gondolok. Vucsi...lusta disznó, Gio meg alkatilag alkalmatlan volt (mondom ezt úgy, hogy sokáig hittem benne, hogy ez változhat)....Q nálam még most is beférne bőven, bár lehet, hogy jobb neki a rendszeres játék lehetőség.... Matricát hagyjuk is.
@kg19850508: +1
Forza Juventus!

Sztbeni 2015.05.18. 18:57:54

Mindkettő kell! Nem kéne egyiket se elbaszni úgy mit Immobilét....

KysBé 2015.05.18. 20:08:22

@keshudioo: Vegye le a mezét :) ????

Trieszt120506 2015.05.18. 20:59:52

Berardi-t óriási butaság lenne nem megvenni. 100%, hogy legalább anyagilag nyernénk rajta.

Könnyű innen okoskodni, de meg kell venni, nyáron kipróbálni mit tud a társakkal és az edzéseken, és legfeljebb még Augusztusban kölcsönadni valamelyik középcsapathoz (bőven lenne jelentkező).

ToTTy-Juve 2015.05.18. 22:03:55

mivel mindkettőnek a fele nálunk van és kb ugyanannyi az igazolási áruk szerintem a fél játékjogok elcserélésével fog jönni az egyik...de én is csatlakozom a többséghez, Berardit én is szívesebben látnám itt.

Apuleius 2015.05.18. 22:06:56

@ToTTy-Juve: Már nincs nálunk Zaza játékjogának a fele, csak visszavásárlási opciónk van rá.

Andras74 2015.05.19. 07:08:46

@Ádám.84: Lehet bírálni a vezetőséget, de - akár kinyír minket a Barca, akár nem - jövő hónapban BL döntőt játszunk. Ez nem annyira a dilettantizmus irányába utal....Kicsit talán bízhatunk a Kobrában, és a többiekben is. Az idő - eddig biztosan - őket igazolta.

Andras74 2015.05.19. 07:17:07

@RuidaRobert:@Sztbeni: Immobile pont nem hiányzik innen, szerintem.

sleepy8 2015.05.19. 07:59:57

Egyenkent Dybala nem igazi csatar, sot, szerintem o lesz majd a csatarok mogott.
Zaza pedig tok tokeletes lesz rotalni a bajnoksagba.
Berardi pedig elobb-utobb Juve jatekos lesz, Nedved nem szokott hulyesegeket beszelni.

A kozeppalyanal Sturaro-rol miert feledkezik meg mindenki? Csak szerintem lesz nagy jatekos a sracbol?

Ádám.84 2015.05.19. 08:33:50

@Andras74: csupán a meglepettségemet fejeztem ki

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása