Conte: "Szép volt Juventus"

Conte Antonio.jpgAntonio Conte az olasz válogatott jelenlegi és a Juventus volt vezetőedzője gratulált előző csapatának, amiért bejutottak a Bajnokok Ligája döntőjébe.

Az edző egymás után három bajnokságot nyert a Bianconerivel, köztük a rekord pontszámmal megszerzett tavalyit.

Az európai porondon azonban már korántsem volt ilyen sikeres a klub. A volt középpályás múlt nyáron felállt a Juve padjától és az Azzurrik mestere lett.

"Gratulálok a Juventusnak, nagyszerű munkát végeztek, az edző, a játékos, a vezetőség, mindenki."- nyilatkozta Conte az ANSA-nak.

"Büszkének kell lennünk arra amit az olasz klubok elérték az idén Európában. A Napoli és a Fiorentina is hozzátette a magáét, ahhoz, hogy Olaszország újra tényező lett."

Allegri tegnap elmondta, hogy a bajnokság megnyerése után Conte külön gratulált neki SMS-ben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr697462290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milito20 2015.05.16. 12:13:04

Neki ez biztos faj azert, hogy Allegri lenyegeben ugyanazzal a kerettel joval tobbet elert a Bl-ben, mint o.

Milito20 2015.05.16. 12:22:09

@Milito20: Plane fajo lehet a 10euros nyilatkozata utan. Nem hitt a csapataban. En pl eleg duhos lettem volna ha az edzom ezt nyilatkoza rolam.

MdewC 2015.05.16. 13:00:07

@Milito20: sztem k korrektül nyilatkozott.

Milito20 2015.05.16. 13:28:39

@MdewC: Szerintem is , nem is mndtam hogy a nyilatkozataval baj van. Csak arra gondoltam, hgy latva Allegri sikereit ugyanazzal a kerettel, nem biztos hogy a jatekosok voltak 10eurosok. Felre ertes ne essek tisztelem Contet azert amit a csapattal tett.

MdewC 2015.05.16. 13:38:38

@Milito20: persze lehet így van, akkor tudnák pontosan, ha lenne információ a háttérről, h miért ment el.

Milito20 2015.05.16. 13:48:03

En azt az eshetoseget tartom a legvaloszinubbnek, hogy o azert ment el mert nem kapta meg az altala kiszemelt jatekosokat. Igy nem erezte a keretet eleg erosnek az europai attoreshez. Persze az igazsag lehet mas is.

devil-z 2015.05.16. 14:31:57

@Milito20: "lenyegeben ugyanazzal a kerettel joval tobbet elert a Bl-ben"

Jajaja, tök igazad van! ugyanaz a keret! nem is értettem, hogy ez a hülye Conte miért nem játszatta többet Evrát, Moratát, Pereyrát, Komant, Pepét...

Milito20 2015.05.16. 14:40:33

@devil-z: Coman, Pepet nem tudom miert hozod fel. Allegri se jatszatja oket tul sokat. A Real ellen a kezdo kozeppalyank Pogba , Pirlo, Marchisio , Vidal . Ezt a sort Conte is feltudta pakolni tavaly, Pereyra azt hiszem ha fel orat jatszott osszesen a ket meccsen. Morata helyett ott volt neki Lloremte , aki tavaly sokkal hasznalhatobb volt mint iden. Evra valoban nem volt. Annyit irtam hogy lenyegeben , nem azt , hogy teljesen ugyanaz. Mint mondtam nem bantom Contet mert o is tevekeny resze volt ennek a sikernek.

devil-z 2015.05.16. 14:51:10

@Milito20: na ja, csak azt az apróságot felejted el, hogy amíg Allegrinek ezek a játékosok rendelkezésre állnak addig Conte kénytelen volt az alapcsapatból kihozni a maximumot, mert csereként Islák meg Pelusok álltak rendelkezésre.

Tehát a szezon végére muszáj volt széthajtania az alapembereket, mert egyszerűen szar volt a kispad. Arról nem is beszélve, hogy ezekkel az új, gyors emberekkel Allegri tud variálni is, Conténak kontratámadásokra se volt esélye, teljesen le voltak korlátozva a taktikai lehetőségei.

Persze Conte korántsem alkotott akkorát nemzetközi szinten mint várható lett volna, de azt mondani, hogy "lényegében ugyanaz a keret" elég nagy hülyeség. Továbbá pont egy ilyen korrekt nyilatkozatnál nem kellene szapulni.

Milito20 2015.05.16. 14:56:33

@devil-z: Velemenyem szerint nem szappultam . De ha mar itt tartunk , megkerdezte egy ujsagiro megis mi mast mondana? Lehet tulzas azt allitani h lenyegeben ugyanaz a keret. Neked mas a velemenyed, tiszteletben tartom. Viszont az tovabbra is tartom h nem bizott a sajat jatekosai kepesegeben.

devil-z 2015.05.16. 15:08:54

@Milito20: nekem az első hozzászólásodból az jött le, hogy Allegri ugyanazzal a kerettel - szerinted - többet ért el mint ő, ezért biztos féltékenykedik meg szar neki meg ilyenek. Nálam ez rosszindulat és szapulás kategória, pedig pont korrekten reagálta le a dolgot.

Lehet én vagyok a naív, de azt hiszem Conte nem csak kötelességből hanem szívből örül a Juve és az olasz foci sikereinek, ez mindenkinek az érdeke.

Milito20 2015.05.16. 15:20:41

@devil-z: Nem ugy ertettem , hogy feltekenykedik. Hanem hogy latva az idei sikereket, lehet belatta hogy nem feltetlenul volt ez gyenge keret , mert en szerintem nyaron azert tavozott mint mar irtam, mert nem erezte a csapatot eleg erosnek az europai attoreshez. Mikor felmondott ugy emlekszem, hogy az altalad emlitett Coman, Morata mar itt volt, Evraban nem vagyok biztos, de o nyilvan elobb tudta hogy le akarjuk igazolni mint mi.

rockitbaby 2015.05.16. 15:44:06

@devil-z: Te viszont azt felejted el, hogy Conte rendelkezésére állt Asamoah egész évben, nem úgy, mint Allegri-nek. Egy ilyen minőségi univerzális játékos komoly hiány. Ezért is lesz olyan a következő évad, mintha lenne plusz egy középpályás igazolásunk Asamoah személyében. Amúgy a Buffon-Licthi,Bonu,Chiello,Asa-Marci,Pirlo,Pogba-Vidal-Tévez,Llorente kezdő szerintem semmivel sem gyengébb, mint amit Allegri fel tud pakolni Evra-val és Morata-val.

Ellenben én már nyáron is nagyon kritikus volam Conte-val kapcsolatban, meg a távozásával. Sokkal tökösebb volt ő annó annál, semmint így ködösítsen az okokról. Meg az sem utolsó, hogy az a 10vs100 eurós beszólás még Juve edzőként hát több, mint pofátlan ( és itt akkor még arról is megfeledkezek gálánsan, hogy a többi csapatot és az olasz ligát is leszólta ). Egy alkalmazott se engedhet meg ilyen stílust mukaadójával szemben. Mindettől eltekintve köszönettel tartozunk neki, de ő ennyire képes. A korrekt BL szereplés már a tavalyi keretben is benne volt, de ő nem tudta kihozni. Nem tudta kihozni, mer ő építkező. A semmiből össze tudja kapni a keretet csapattá. De ami az ezutáni továbblépéshez kell, ő már kevés.

Ez a nyilatkozat szinte kötelező volt a múlt fényében, és gyakorlatilag egy erősen becsomagolt bocsánatkérésnek is tekinthető.

Milito20 2015.05.16. 16:15:02

@rockitbaby: +1 ) Igy van. En is pont erre probaltam ravilagitani.Erre mondtam, hogy lehet nem a jatekosok voltak a 10eurosok. Nem kisebbitve Conte erdemeit, be kell latni , hogy az idei keret nem sokkal erosebb. Llorente tavaly sokkal golkepesebb volt. Tobbet lott mint Morata. Allegri taktikaival kepzetebb ez nyilvanvalova valt a Bl-ben. Faj , nem faj ez van :)

Shyr Kahn 2015.05.16. 17:06:23

@rockitbaby: -1. Asamoah mindennek nevezhető, de nem minőségi játékos. Az átlagnál bizonyosan nem tud többet.

devil-z 2015.05.16. 17:06:32

@rockitbaby: Asa..? mintha egy Tévezről beszélnél, azért az ő kiesése messze nem olyan érvágás. Minőségi univerzális játékos... hát ezzel is vitatkoznék, de akkor is csak egy emberről beszélünk.

A kezdőcsapat amit írsz az elég erős volt, de egyhangú és kiszámítható, kontrára alkalmatlan. Allegrinek az új játékosoknak köszönhetően nem kellett kétségbe esnie ha Pirlo, Llorente, vagy akár Asa-t kellett helyettesíteni, pótolni. Conte hogy tehette volna ezt meg? sehogy. Ebből kifolyólag részemről egyértelmű, hogy a keret erősödött, de még véletlenül se mondható el róla, hogy "tök ugyanaz" maradt. :D

Az meg, hogy Conte mit mond és mit nem köze nincs a tökösségéhez, nyilván oka van annak, hogy _mindkét_ fél titkolózik a távozással kapcsolatban, megint unfair dolog egyedül Contét kiemelni.
Az meg mindennek a teteje, ha nyilatkozik valami pozitívat, akkor azt már rögtön magyarázkodás meg bocsánatkérés részéről, röhej.

Néhányan annyira megutáltátok Contét, hogy már az is baj ha van rajta sapka de az is ha nincs.

Rikoo 2015.05.16. 17:11:08

@devil-z: Egy biztos, Allegri volt a legjobb nyári igazolásunk!! Conte megalapozta a sikeréhséget és belenevelte a játékosokba a győzelem ízét, de taktikailag nem a legjobb edzők közé tartozik ami egy olasz csapatnál igen nagy hátrány a BL-ben. De köszönjük szépen azokat az éveket amiket edzőként nálunk töltött, nélküle nem érhettük volna az idei sikereket!:)

Rikoo 2015.05.16. 17:12:13

@Rikoo: És elfelejtettem megköszönni az ő sikereit is amiket elért. Felejthetetlen bajnoki sikereket produkált.

devil-z 2015.05.16. 17:22:13

@Rikoo: ezzel csak egyetérteni tudok :)

rockitbaby 2015.05.16. 17:33:02

@Shyr Kahn: Ezt abból vontad le, hogy Conte rendre wingbacknek használta, holott ő közel sem az? VAgy amikor a Celtic ellen ő volt a balhátvéd? Hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla, mit is tud, mivel már olyan régen láttuk pályán. És bekapcsolódok itt @devil-z: kollégához is. Igen lehetett volna olyan szerepe Pogba sérülésekor. Persze ha elérhető lett volna. Feltételes mód erősen, de függetlenül Sturaro teljesítményétől, én azért nyugodtabb lettem volna a gánaival a sorainkban. És abban is biztos vagyok, hogy a következő szezonban komoly szerepe lesz majd. Ezerszer inkább ő ugorjon be csereként, vagy kezdjen, mint Padoin a középpályán. A jó öreg Padoin legyen csak Lichti helyén.

És ha elolvastad a hsz-em Conte-s részét, akkor rögtön tudnád, hogy igen én nagyon komolyan ráhúzom a vizes lepedőt Conte-ra. Nem csak ő a hibás, persze. De hogy abban a keretben annyi lett volna, mint amit ő kihozott, na az a kész röhej. És igen, illene neki a 10 eurós nyilatkozat miatt bocsánatot kérnie, mert vérlázító volt. Elismerem az érdemeit, a pontrekordját, mindig is az emlékeimben lesz az első scudetto-ja, de az is, ahogy lelépett és kvázi leminősített minket.

Devilke Balla 2015.05.16. 17:47:42

@devil-z: Lehet azt mondani,hogy Contenak szarabb volt a keret hozzá,de sok értelme nincs,ugyanis ha Conte marad valószinu hogy ugyanezeket a játékosokat megkapja,akik Allegrinek a rendelkezésére állnak. Valószinuleg Iturbe is jott volna. @Milito20 csupán erre célzott,hogy Conte ugy érezte,hogy Sanchez meg hasonlo kaliberu játékosok nélkul keresnivalónk sincs a bl-ben,erre Allegrinek mégicsak sikerult a dontobe jutnia. Nem arról van szó hogy nem vagyunk hálásak Contenak,vagy hogy ne tudnánk mennyi mindent koszonhetunk neki,de értelmetlen ez az egész "vita",mert csak akkor tudnánk meg,Conte mire ment volna ugyanezzel a kerettel,ha visszamegyunk az idobe,s lejátszuk az egész szezont,bl-stul,kupástul,Contestul. Egyébként meg tok felesleges hasonlitgatni oket. Az Asa-Evra vonalhoz meg annyit,hogy tavaly Contenak volt egy Asamoah,cserének Isla-Peluso félékkel,idén a sérulés miatt Allegrinek meg egy Evra,Padoin cseréjével. Ergo itt neki sem volt nagyon mit variálnia.

Milito20 2015.05.16. 18:01:41

@Devilke Balla: Na vegre valaki megertette mire gondoltam. :) En se irtam azt h utalom Contet hulye lennek !! Halas vagyok azert amit tett a csapatert.

niccolo 2015.05.16. 20:47:55

@devil-z: szezon végére kifáradtak az alapemberek? Decemberben már kiestek a Bl-ből!

neuropa 2015.05.17. 00:02:03

@Milito20: @rockitbaby: +1, alaptalannak érzem Conte mentegetését. A kvázi-bocsánatkérése pedig igen időszerű volt már..

devil-z 2015.05.17. 00:08:23

@Devilke Balla: "lehet", "valószínű", "valószínűleg", "Conte úgy érezte"

Kicsit sok a feltételezés, arról már nem is beszélve, hogy most már azt is megmagyarázzátok Conte mikor mire gondolhatott. Igaz előtte azt hánytorgattátok fel, hogy titkolózik meg nem elég tökös, de minek ha ti úgyis tudjátok az igazságot? :D

Devilke Balla 2015.05.17. 00:24:49

@devil-z: látom át jott a lényeg,jól van akkor :D

Shyr Kahn 2015.05.17. 00:37:00

@rockitbaby: Nem, nem felejtettem el, hogy mit is tud. Asamoah hiányát meg sem éreztük szezon közben. Csakúgy, ahogyan Pogba hiánya sem volt érezhető az elmúlt hetekben. Ez azt mutatja, hogy a csapat hosszú távon jól volt képes pótolni Asamoah-t, míg Pogba-t - egyelőre - rövid távon. Előbbiből következik, hogy Asamoah nem fontos láncszeme a gépezetnek. Lehet még az, de ez majd jövőre kiderül. Addig sztem tök fölösleges olyannal dobálózni, hogy Allegrinek nem állt rendelkezésére. BTW Pepe sem állt Conte rendelkezésére jó ideig, most Allegri tolhatta volna vele, mégsem tette be csak két-három kevésbé jelentős meccsre. Ez azt hiszem egal igy.

Nekem elsosorban az a bajom, hogy szapuljatok Conte-t. Maradjunk annyiban, hogy hetedik helyek utan, egy szar kerettel (BTW az utolso hetedik helyet is Marotta-val hoztuk ossze) egy eros Milan ellen bajnoksagot nyerni, majd ketszer megismetelni mindezt (mikozben folepul egy csapat) nem olyan trivialis. Vagy ha az volt, miert nem sikerult Ferrara-nak, Zaccheroninak, DelNerinek?

Conte-nak rengeteg dolgot koszonhetunk. Mondhatnam azt is, hogy O a klub legendaja (jatekoskent es edzokent is), igy nalam nem fer bele a zrikazasa. Allegri es Conte is tiszteletet erdemel es mellesleg azt sem art tudni, hogy nincs tokeletes ember. 10Eurovs100Euro-s pelda BTW ult, hiszen szeretett volna jobb jatekosokat a Juveban latni. Ahogy irtam: ne felejtsuk el, hogy Marotta eddig egyik nyaron sem hozta el az A alternativakat (sztarokat), holott mindig is utalt ra, hogy erdeklodunk az aktualis A jatekosok irant. Hat megbocsass, de nekem sem tetszene, hogy harom bajnoki utan nem kepesek elhozni Sanchez-t a Barca-bol, vagy Iturbe-t a Roma orra elol es lehet en is elsutnek ilyen poent, miutan a csapat nem eleg erett, hogy kezeljen egy isztanbuli meccset, valamint kiesik az EL-ben egy portugál csapat ellenében.

devil-z 2015.05.17. 01:41:56

@Devilke Balla: ha kivesszük a sok "ha" és "valószínűleg" gondolatokat, időutazós elmélkedést és a gondolatolvasást Conte fejében akkor nem marad semmilyen lényeg, így nehéz arra reagálnom :D

rockitbaby 2015.05.17. 09:21:02

@Shyr Kahn: Nem szapultam, és nem is szidtam. Pusztán leírtam, hogy az a 10vs100 eurós nyilatkozat, még ha igaz is, ilyet még Juve edzőként nem tehet meg. Nem azért mert alaptalan, és nem azért, mert nem lenne igaz. Egyszerűen ilyet mindegy milyen szinten és munkahelyen, de egy alkalmazott sem engedhet meg magának következmények nélkül. Sokat adott nekünk, de ne feledjük azt sem, hogy mi is neki. Az a kapcsolat mindkét félnek üdvözítő volt. Minket visszavezetett a helyes útra, ő pedig megkapta azt az esélyt, hogy megismerjék, mint edző.

Szóval nem csak mi kaptunk. Nélkülünk nem tudom hol lenne jelen pillanatban Conte, mint edző, de sanszosan nem itt és pláne nem lehetne szövetségi kapitány sem. A BL és EL fiaskót meg csak és kizárólag a játékosok nyakába varrni, mer nem elég érettek nettó hülyeség. Ne röhögtess már, hogy az a csapat nem érett, amelyik otthon 3-0-ra gázolta le a címvédő Chelsea-t, vagy a későbbi győztes Bayerntől oda-vissza csak 4 gólt kapott, vagy ameliket a Reklám Margit csak egyéni hibák révén tudott legyőzni, mertegyébként meg nagyon is partiban voltunk. Egész egyszerűen Conte az utolsó évére minden korábbi pozitív tulajdonságát levetkőzte. Taktikailag rugalmatlan volt, motiválni sem tudott már úgy. Megtörhetett benne sok minden, mert a szövetség is meghurcolta és bár mindent nem hozott ki a keretből, de kemény három év volt az ettől függetlenül.

És igen, ha én egy ilyen pofátlan beszólást megengedtem volna a munkahelyemen, már rég repültem volna. Arról meg nem is beszélve, hogy miután a FIGC lejáratta ország-világ előtt, amint lehetősége volt rohant oda, kvázi segget csinált a szájából.

Folyamatosan csak arról írsz, hogy mi mennyire nem akarjuk az egészet nézni és csak Conte-t hibáztatjuk, de te is pont ilyen vagy, csak te meg mindenért a vezetőséget okolod. Egy kapcsolatban nincs olyan, hogy csak az egyik és csak a másik. Mindkettő hibás.

rockitbaby 2015.05.17. 09:29:19

@Shyr Kahn: Az Asamoah-s részhez elfelejtettem írni. Mindkét edzőnek a szezon során volt olyan, hogy egy vagy kettő játékosa nem állt rendelkezésre. Mindegy kinek ki, de akkor is volt. Asamoah szerepéről azért írtam így, mert a sérüléséig igenis folyamatosan számított rá Max is és épített rá. Utánna meg kellett oldani nélküle. De az, hogy ez ment nem annak a jele, hogy egyáltalán nem fontos a játékos, hanem hogy az edző ügyesen kavarta a lapjait és taktikázott. Ezt megtette Conte is és Allegri is. Allegri Asamoah és Pogba esetén, míg Conte a kényszerű kezdeti 4-2-4-es felállásról a 4-3-3-ra majd a 3-5-2-re állás során. De azért mert az edzők ügyesen palástolták és feledtették a hiányt nem jön egyenes arányosan az, hogy nem fontos az adott játékos. Asamoah számtalanszor bizonyult már fontos tényezőnek és szerintem a Fior-nak lőtt gólját sose fogom elfejelteni, mikor két emberen cselezte át magát a tizenhatoson belülre és egy hatalmas bombát ragasztott a hálóba.

Devilke Balla 2015.05.17. 10:39:16

@devil-z: Akkor átfogalmazom :D Conte ugyanezzel a kerettel ugyanugy dontoben lehetett volna idén,csak o nem hitte,hogy idáig lehet veluk jutni,Allegrinek meg sikerult. Ennyit takar az a mondat,hogy nem hitt a játékosaiban eléggé.

devil-z 2015.05.17. 12:17:57

@Devilke Balla:
"Conte ugyanezzel a kerettel ugyanugy dontoben lehetett volna idén"
Lehetett volna?! ja, Messi is a Juve játékosa lehetett volna, HA ... sőt, én is a döntőbe vezettem volna a csapatot, HA ...
Ennek a gondolatmenetnek semmi értelme.

"csak o nem hitte,hogy idáig lehet veluk jutni"
És ezt ő mondta neked? vagy ez ellenszenvből fakadó, bizonyíték nélküli teória?

Devilke Balla 2015.05.17. 14:27:33

@devil-z: Fhuuuu de nehéz veled... Senki sem mondta itt Neked hogy nem szeretjuk Contet. Legalábbis se én,sem Milito20 biztos hogy nem,ez csak a te mániád. Nem,nem mondott nekem Conte semmit. és neked az ellenkezojét mondta,vagy az is csak egy teória? DE biztos neked van igazad. Ugy dontott a vezetoség hogy az alapozás kellos kozepén gondolnak egyet,s kirugják csak ugy hulyeségbol Contet,hogy aztán talájanak helyette gyors egy épkézláb szabad edzot. Sot! Szerintem már a tavalyi szezon elott megegyeztek Allegrivel,és azért volt Conte olyan kedvetlen egész évben.... a feltételes módhoz meg annyit,hogy ha sosem lehet használni,akkor vajon miért létezik? Minek találták ki? "nem mehetsz be egy 100eurós étterembe,10euróval a kezedben,s lakhatsz jól" valahogy igy hangzott ha jól emlékszem. Na akkor most kiváncsi vagyok,hogy a Te véleményed szerint itt mire gondolt Conte? Kapott netán egy 10eurós ebédutalványt,s Torino legmenobb éttermében nem fogadták el? :D

devil-z 2015.05.17. 19:29:55

"Senki sem mondta itt Neked hogy nem szeretjuk Contet"

Ettől függetlenül az ellenszenvetek érezhető, és igen nagy hatással kivan a megítélésével kapcsolatban. Vannak nem egyértelmű dolgok vele kapcsolatban, ennek ellenére egyedül ők okoljátok. Ez csőlátás és unfair hozzáállás.

"Nem,nem mondott nekem Conte semmit. és neked az ellenkezojét mondta,vagy az is csak egy teória?"

Ha nem mondott neked semmit akkor miért közlöd tényként, hogy nem hitt a játékosokban? egyszerű bizonyítékot kértem erre, mert azt hittem, hogy ha állítasz valamit akkor azt alá is tudod támasztani, tévedtem.

"Ugy dontott a vezetoség hogy az alapozás kellos kozepén gondolnak egyet,s kirugják csak ugy hulyeségbol Contet,hogy aztán talájanak helyette gyors egy épkézláb szabad edzot. Sot! Szerintem már a tavalyi szezon elott megegyeztek Allegrivel,és azért volt Conte olyan kedvetlen egész évben...."

Ez most megint az, hogy fingunk sincs a történésekről DE már rögtön a vezetőséget mentegeted és mutogatnál ujjal Contéra. Jaj, most már kedvetlen is volt Conte. Következő mi lesz, hogy utolsó évében 3 decibellel halkabban kiabált a kispadon? ne már.

"nem mehetsz be egy 100eurós étterembe,10euróval a kezedben,s lakhatsz jól"

Úgy emlékszem már az első éve után szeretett volna nagyobb kezet kapni az átigazolásokba, a 2. évében meg már konkrét listával is előállt. "Tévezre" például hány évet vártunk marottától? és még mindig van hiányposzt, pedig 5 éve (?) tevékenykedik.
Jovetictől kezdve elég sok emberről maradtunk le az elmúlt években akik karnyújtásnyira voltak, szerintem erre célzott, hogy ideje volna kinyújtani azt a kart.
De lehet, hogy az ebédutalványos sztorid a nyerő :)

Devilke Balla 2015.05.17. 19:40:35

@devil-z: Igen jó veled beszélgetni :D Ha olyan szavakat használok mint a Ha,lehet,valószinu,akkor semmi értelme,mert hogy csak feltételezések,ha meg nem használom ezeket a szavakat,akkor viszont tényként állítok mindent :D Bocs,hogy megszólaltam,és vannak onálló gondolataim :)

4Evorg 2015.05.17. 23:00:21

@devil-z: Ő is megkapta volna ezeket a játékosokat, akik most Allegri keze alatt játszanak, de neki Sanchez és hasonló elérhetetlen játékosok kellettek. A 10 euros kijelentése pontosan erről árulkodik.

Nem elvitatva Contétól az érdemeket és a bajnoki címeket, de igenis a torinói pályafutása végére kicsit nagy lett az arca és hisztis lett (ami egyébként a válogatottnál is kiütközött már).

Arról nem is beszélve, hogy a FIGC hívószavára repül a válogatott padjára (oké, sok edző álma a hazája válogatottját írányítani), holott pont a szövetség sározta be anno.

És akkor még a "ha én irányítanám a Juventust már 20 ponttal vezetnénk a bajnokságot" nyilatkozatáról nem is ejtettem szót.

Szeretjük Contét, de azért ne istenítsük már. Van bőven olyan tulajdonsága ami miatt igenis lehet kritizálni.

devil-z 2015.05.18. 00:29:05

@4Evorg: látom te is csak olvasol és nem értelmezel, egy szóval sem istenítem Contét. Sőt, amit leírsz azzal egyet is értek, bőven megérdemli a kritikát de ne akkor rúgjunk már bele, mikor épp megdicséri Allegrit a kiváló munkájáért.

Az viszont nem tetszik, hogy egyesek tényként állítanak be dolgokat (pl. hogy nem hitt a játékosokban) aztán mikor rákérdez az ember, hogy miért állítja ezt akkor csak megy a maszatolás.

Devilke Balla 2015.05.18. 01:26:17

@devil-z: Feltételeztuk hogy azért ment el elsosorban a csapattól,nyilván ha meg van veluk elégedve,akkor 3bajnoki arany után,nem távozik hirtelen.

"látom te is csak olvasol és nem értelmezel, egy szóval sem istenítem Contét. Sőt, amit leírsz azzal egyet is értek, bőven megérdemli a kritikát de ne akkor rúgjunk már bele, mikor épp megdicséri Allegrit a kiváló munkájáért"

pont ezen megy a vita az elejétol,hogy "csak olvastál,s nem értelmeztél",ugyanis senki sem szapulta Contet,sot le is irtuk nem egyszer,hogy sem ellenszenvet nem érzunk iránta,és nem is haragszunk rá. Milito20 egy dologra gondolt,hogy Conte látván hogy dontobe jutott a csapat,biztos belegondolt,hogy akár o is eljuthatott volna idáig. Mindenki magából indul elsosorban ki,ha én lettem volna Conte helyzetében,nekem biztos megfordult volna a fejemben,hogy a francba,eljottem a csapattól,s ha maradok,lehet én lehetnék bl-dontos edzo. NEM TÉNY,FELTÉTELEZÉS,mielott ujra belekotnél. Persze ettol még lehet h.Conte le se szarja az egészet,s ha ugy is van,az is ugyanugy az o dolga,mint ahogy az is hogy lemondott. Az o dontése,az o élete,senkinek semmi joga megkérdojelezni a tetteit.

babo0410 2015.05.18. 02:54:08

Nekem a hsz-ek olvasása után az jutott eszembe, hogy tavaly nyáron még azt írogatta a többség, hogy kirúgták. Most már ő mondott le? Egyébként szerény véleményem, ha igaz volt a kívánságlistája, akkor pont azért távozott, mert nem kapott jó drágán játékosokat, pedig a listájáról megkapta volna Morata-t és Pereyra-t. De neki állítólag Sánchez volt az egyik kötelező igazolás. Én sajnáltam mikor elment, és féltem, hogy Allegri nem lesz képes motiválni a csapatot. De mostanában az az érzésem, hogy nem is baj, hogy távozott Conte, mert ő kissé nagyra vágyó volt, és sztárokat akart. Folyton arról beszélt, hogy majd egyszer mi is tudunk 50-60 millióért igazolni talán. Ha neki nem tetszett az igazolási politikánk, és képtelen volt (eddig úgy tűnik, hogy csak még egy évet) várni, akkor nem is baj, hogy elment. Minden tiszteletem az övé, de a korábbi kijelentésem, miszerint remélhetőleg lesz még az edzőnk, kezd kissé átértékelődni. A tavalyi, meg az azok előtti keret nem volt elég a jó szerepléshez a BL-ben, ezt aláírom. Ráadásul a felállással se tudott mit kezdeni, mert az ő kerete nem volt alkalmas a 4-3-1-2-re, hiszen akkor a kp-n még 1 csere se maradt volna. Sajna nem volt elég a kp. 4-3-3-hoz meg elől nem volt meg a keret. De az, hogy állítólag az igazolások miatt ment el, már a nyáron se volt szimpatikus. De látva, hogy mit értünk el az igazolásokkal, még inkább unszimpivé teszi a lemondását. Agnelli ésa vezetőség folyton közös döntésről beszél, és a távozásakor ejtett könnyeket látva azt gondolom, hogy Conte nem akart lemondani feltétlenül, csak gondolom szóvá tette, hogy nem kap nagy neveket, és Agnelli jobbnak látta, ha Conte nem motivált, akkor menjen. Én remélem, hogy nem távozott Conte csak azért, mert nem kap nagy nevet, arra még várnia kell. Nagy csalódás lenne, ha ez így lenne tényleg. Kicsit önfejű, és makacs Conte. És jelenleg azt mondhatjuk, hogy jót tett a csapatnak a váltás, habár nem tudjuk, hogy a nyári érkezőkkel mire ment volna.

winnyp 2015.05.19. 18:36:29

sms-ben gratulálni! Buggsy te bunkó vagy!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása