Vidal: "Téveztől kértem el a labdát"

vidal_arturo_golorom_bl.jpgA Juventus győzelemmel zárta az AS Monaco elleni Bajnokok Ligája negyeddöntő első mérkőzését, s az összecsapás egyetlen találatát a torinóiak chilei középpályása, Arturo Vidal szerezte.

"Magabiztosnak éreztem magam, ezért elkértem a labdát Carlitostól, és betaláltam. Nincsen első számú választásunk a büntetők elvégzésére, aki késznek érzi magát, az lövi. " - nyilatkozta Vidal a Sky Sport Italia munkatársának.

Az első félidő zárásaként, Vidal ordító helyzetet rontott a Monaco kapuja előtt, s ekkor nem látszott egyértelműnek, hogy végül sikerül megtörnie a Bajnokok Ligájában tapasztalt gólínségét.

"Mikor láttam, hogy a labda fölé száll, ideges lettem, de felnéztem, s a feleségemet láttam, aki még több önbizalommal töltött el a folytatásra.

A labda mozgott ugyan, de most valamiért kihagyom a helyzeteket, amelyeket soha sem szoktam. Most betaláltam, s remélem ettől tovább nő az önbizalmam.

Teljesen normális, hogy egy kicsit idegesek vagyunk a negyeddöntőben egy olyan csapat ellen, amely olyan jó teljesítményt nyújtott az Arsenal ellen. Féltünk, nehogy teret hagyjunk magunk mögött, de végül sikerrel jártunk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr347369790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sischo 2015.04.15. 11:05:49

Azért még mindig nincsenek önbizalom problémái Vidalnak. Ha én hagytam volna ki a görögök ellen a tizit, nembiztos, hogy elvállaltam volna most is. Mindenesetre sztem játékban kezd magára találni Vidal, csak azt a jó kis góllövős formáját kéne még visszanyernie, ami régen jellemezte.

BigP86 2015.04.15. 11:07:29

Artúró továbbra sincs fejben rendben, szerintem ez tisztán látszik. A túlzott magabiztosság hatását próbálja kelteni, miközben sokszor görcsösen, vagdalkozóan játszik, kapkod, ideges. Tegnap jó teljesítményt nyújtott, de az az igazság, hogy tud ennél Ő sokkal de sokkal többet.

Ádám.84 2015.04.15. 11:07:43

Ezt a büntetőt (is) tökéletesen rúgta, ha a kapus arra mozdul, se fogta volna meg.

consminor 2015.04.15. 11:30:52

a játékát illetően azt látom, hogy védekezésben és mezőnyben még mindég iszonyat miket melózik, de támadásban össze kell rakja magát, mert nagyon kell a világklasszis teljesítmény tőle. remélem ez a 11-es visszalendíti a helyes útra.

Barolo 2015.04.15. 11:37:18

@consminor: +1
A tegnapi játéka már több mint biztató volt.... és kevés felesleges szabálytalanságot is nyomott, de ez még mindig csak a 70-80% a top formájának. Nekem jó, ha folyamatosan javul és a két döntőben hozza a maximumot! :) Forza Juventus!

ToTTy-Juve 2015.04.15. 11:59:28

A mostani taktikával és felállásban nincs annyi lehetősége támadni, mint a Conte-féle csapatban. Szerintem továbbra is hozza az elvárt formát, bár abban igaza van, hogy régebben pontosabb volt a kapu előtt. Forza Arturo!

Il Principino 2015.04.15. 12:46:31

Grande Vidal:)Igazi harcos!Amit az elmúlt 3 évben kaptunk tőle az felejthetetlen...

MdewC 2015.04.15. 12:53:06

VIDAL egy király.
Minden perc ajándék vele, GIGI-vel, Tévezzel, Pogbával és a többiekkel itt a BL-ben.

Használjuk ki! ;)

Tony. 2015.04.15. 12:57:55

Jobban örülnék, ha Max felvállalná magát ebben a kérdésben és kijelölné Tevezt, mert ilyen fontos szituációkban nincs lehetőség hazardírozni. Vidal odaállása az volt.

Hogrin 2015.04.15. 13:03:57

@Tony.:
Tevez is hagyott már ki tizit, szóval nem olyan egyértelmű ez a helyzet, lehet ezért nincs is előre eldöntve, sajnos jelenleg nincs olyan játékosunk aki 100% hogy belövi, pl anno Del Piero.

devil-z 2015.04.15. 13:04:43

Szerintem Vidal Allegri keze alatt már nem lesz olyan világklasszis mint amilyen Conténál volt.

venember83 2015.04.15. 13:11:01

@devil-z: sajnos egyértelműen ez a helyzet, csak az a kérdés, hogy más keze alatt lehet még olyan szintű játékos, vagy a sérülését követően és/vagy Conte hiányában számára már elérhetetlen az illető szint.

peti78 2015.04.15. 13:27:34

remélem jól fog menni neki a játék és nyáron sikerül sok pénzért eladni, mert el kell adni már tavaly el kellett adni de idén kötelező

Ádám.84 2015.04.15. 14:11:05

@peti78: tavaly nyáron azért nem vették meg (a Juve által kért áron), mert sérült volt, most pedig azért nem fogják, mert még mindig nem 100%-os (ha még valaha az lesz), egyébként én biztosan nem adnám el

Juvegaspy 2015.04.15. 14:11:29

Van egy vilagklasszisunk aki hasonloan lovi a szabikat mint anno Del Piero. Nem hiszem h Pirlonak gondja lenne a tizikkel.
Miert nem o lovi?

venember83 2015.04.15. 14:20:57

@Juvegaspy: ezt Pirlótól kellene megkérdezni.

babo0410 2015.04.15. 14:25:44

@ToTTy-Juve: Pont ezt akartam én is írni. :)

west30 2015.04.15. 14:27:42

Az angol kommentátorok szinte elélveztek Vidal játékától meccs közben,bár tény,tényleg jól játszott :)

faciesarticulariscarpea 2015.04.15. 15:32:23

@devil-z: Contenal se volt csucsformában a vége felé, ezáltal nem mondhatjuk, hogy Allegri miatt nem nyújt világklasszis teljesítményt.
Vidal mindig jo pontokat kap mostanában. Védekezésben még mindig brutál. Nem adnám el semmiért:)

Barolo 2015.04.15. 17:32:20

Én nem hiszek abba, hogy Vidal Conte miatt jó vagy nem jó. Szerintem annyira összejött neki az előző 3 év, hogy kicsit túltolta.... ténylegesen elhitte, hogy ő a világ legjobbja (a posztján közel is volt hozzá, illetve azért látszik rajta, hogy agyilag nem egy agysebész) és emiatt +a top csapatok érdeklődése miatt elszállt vele a világ. Ehhez jöttek még a balhék+sérülések+az a tény, hogy a Juve és a válogatott is kifacsarta amennyire tudta.... ezek után nem volt meglepő a visszaesés/csalódás stb. Most viszont szerintem jön ki a gödörből.... jó lenne neki egy szabad nyár, ami a Copa miatt nem lesz. Nála is az a kérdés, hogy mit akar igazából. Jó eséllyel el mehetne több olyan csapatba ahol a másfélszeresét kereshetné a mostani fizujának (City, Real, Mu), de akár itt is maradhat és újra építheti a sztár nimbuszát. Ha Pogba megy, akkor muszáj itt tartani, akár egy extra magas fizetéssel, én amúgy a mostani játékát látva örülnék ha itt maradna és a csapat egyik vezére lenne a következő években. Forza Juventus!

Lisandro 2015.04.15. 18:45:20

@peti78: És azt is elmagyaráznád,hogy miért is kéne eladni?Szerintem nagy hiba lenne,igazi harcos,Csoda Gyerek!
Itt a helye köztünk,még ha vannak gyengébb időszakai is.De hát kinek nincsen?

MdewC 2015.04.15. 18:53:10

@peti78: Ezzel mindent lehet, csak 1et érteni nem.

Megbecsülést érdemelnek a sztárjaink, örüljünk, hogy nézhetjük, ahogy küzdenek a csapatért.

Szvsz.

devil-z 2015.04.15. 18:55:41

@venember83: Conte valamit nagyon tudott, de azért vannak nála sokkal jobb edzők akik újra a legmagasabb szinten játszatnák Vidalt. Szerintem itt már nem a sérülésről/bulizásairól van szó, mint ahogy Llorente sem felejtett el focizni, csak Allegri nem tudja úgy kihasználni.

@faciesarticulariscarpea: hiszi a piszi. A tavalyi szezonban Vidal csúcsformában volt, a középpálya legfontosabb láncszeme. Azért, mert láttál a "vége felé" egy meccset ahol épp nem ő volt a meccs embere még nem lehet összehasonlítani a mostani - legtöbbször sajnos - szenvedését a pályán.

Il Principino 2015.04.16. 09:59:12

@Juvegaspy: @venember83: @babo0410: Emlékezzetek vissza csak Conte alatt volt egy időszak,akkor Pirlo több büntetőt is kihagyott,ezért "vették" el tőle...Volt hogy Gio-Vuci,majd Vidal lőtte állandóan!Távolról jobban megy neki:)

www.youtube.com/watch?v=MagrrVWDHiI
www.youtube.com/watch?v=_xRIx7a0wXI
www.youtube.com/watch?v=1iCM_e0o7lM

peti78 2015.04.16. 17:36:32

@Lisandro: @MdewC: mert megy ki a korból valamint 4 év alatt mindent elért amit a mindig aktuális juvénál el lehetett érni, belefásult, neki is kellene az új kihívás (emlékezzünk milyen jó volt mikor idekerült, most árnyéka csak akkori önmagának) valamint ha adnának érte 45 misi eur-t azonnal el kell adni (ez 2 új játékos ára), lehetnek romantikus elképzeléseink a klubhűségről meg örök szerelmekről csak az a baj hogy ez üzlet mégpedig a keményebbik fajtából. szerintem vidal pogba a nyáron mennek, pogbát sajnálom mert nagyon szeretem de nincs mit tenni nem fogjuk tudni megtartani (zidane2)

babo0410 2015.04.17. 04:27:42

@peti78: Vannak olyan játékosok akik esetében a pénz nem számít. Kínáljanak akármennyit, nem szabad eladni őket, mert egyet jelentenek a csapattal, hűségesek a klubhoz, a Juve legendáinak nevezhetőek, és nehezen pótolható minőséget is jelentenek. Jelenleg Vidal is ilyen játékos, és szerintem főleg az utóbbi meccseken nem érvényes az, hogy árnyéka a régi önmagának. Szokás egyeseknél, hogy akkor is ragaszkodnak a véleményükhöz, mikor az már nem állja meg a helyét. Ez most fenn áll a te esetedben is Vidallal kapcsolatban véleményem szerint (és biztosan nekem is volt ilyen).

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása