Allegri: „Pirlo döntőnek bizonyult”

allegri_massimiliano_mutogat.jpgMassimiliano Allegri a Juventus hazai egygólos győzelme után úgy nyilatkozott, hogy csapata megérdemelte a győzelmet a Monaco ellen, valamint azt is megosztotta az újságírókkal, miért játszatta a még korántsem százszázalékos állapotban lévő Andrea Pirlót.

A Bajnokok Ligája negyeddöntő második felvonására a Juventus a hazai 1-0 arányú győzelem nyújtotta előny birtokában utazik a hercegségbe, ahol április huszonkettedikén kerül sor a visszavágóra.

„Az eredmény jó, mivel nem kaptunk gólt hazai pályán, és ez kisebb előnyt jelent.” - nyilatkozta Massimiliano Allegri a Sky Sport Italia stábjának.

„Monacóban nem ilyen meccsre számítok, azonban az ellenfél bizonyította ma, milyen szervezetten tud védekezni, támadásban pedig milyen gyors és technikás játékosokkal rendelkezik.

Leginkább az első tizenöt percben okoztak gondokat számunkra, amikor a sorok közötti passzra vártunk ahelyett, hogy türelmesen megvárjuk, hogy a megfelelő utak megnyíljanak előttünk.”

Andrea Pirlo a februári sérülése ellenére kezdő volt a mérkőzésen, Massimiliano Allegri pedig elégedettnek tűnt a középpályás teljesítményével.

„Andrea Pirlo jól játszott hetven percen át, ami kiváló, ha figyelembe vesszük az ötvennapos kihagyását. A rögzített helyzetek döntőnek bizonyulhatnak ezeken a mérkőzéseken, és olyan játékosra volt szükségem, aki kiválóan tud passzolni, hogy feltörjük az apró területeket, és a játékos tizenegyes előtti passza végül döntőnek bizonyult.

Carlos Tévez is hat nap pihenőt követően játszott, így nem a szokásos formáját mutatta.”

Andrea Pirlo lecserélésekor a csapat Andrea Barzagli belépésével a megszokott 3-5-2-es rendszerre váltott át.

„Dimitar Berbatov beállt, és gondokat okozhatott számunkra a légi csatákban, ezért azt akartam, hogy egy erősebb játékos visszahúzódjon, és még egy védővel álljunk fel. Több lehetőségünk adódott góljaink számának a növelésére, ám gyakran elhibáztuk az utolsó passzt.

Mindent figyelembe véve szerintem azt az eredményt értük el, amit megérdemeltünk. Nyilvánvalóan egy Bajnokok Ligája negyeddöntőről van szó, így aki arra számított, hogy 3-0 lesz az eredmény a javunkra, az ámította magát. Az ellenfél a Bajnokok Ligája és a Ligue 1 legerősebb védelmével rendelkezik.

Mindig optimista vagyok, azonban tudjuk, hogy gólt kell szereznünk a Monaco otthonában a továbbjutáshoz. Nehéz ellenük játszani, és érdekes módon a Borussia Dortmund ellen könnyebb futballozni a játékstílusuk miatt.

Az AS Monaco játékosai tisztában vannak a korlátaikkal, ezért a mérkőzés során az ellenfél játékának a semlegesítésére törekednek. Ez azt jelenti, hogy kicsit tovább kell várni, illetve öt-hat passzal többet kell végrehajtani a megfelelő áttörési lehetőség megtalálásához.

Természetes, hogy a mérkőzés kapcsán nyomás volt tapasztalható, különösen mivel mi voltunk a favoritok, azonban mi túlságosan türelmetlenek voltunk, és ezért egyszerű hibákat vétettünk a passzok során. Ezekben a helyzetekben mindig türelmesnek kell lenni, és nyugodtan a saját játékot kell nyújtani.” - fogalmazta meg csapattal szembeni kritikáját a tréner az interjú végén.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr527369356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2015.04.15. 09:34:16

Pirlo és Morata profi munkát végzett, megtették mindketten azt amihez a legjobban értenek. A Maestro oda lőtte ahova kell az ex real-os meg elesett ahogy azt kell. A meccs azt hozta ami várható volt. Itt csak tizenegyessel vagy egy szabadrúgás góllal lehetett nyerni. Más különben ha reggelig játszunk akkor se született volna gól, mivel a Monaco nagyon szervezetten és zártan védekezik, nekünk meg van egy Buffon-unk.
A visszavágón játszhatjuk a Monaco játékát, majd meglátjuk hogy ízlik ez nekik. :)

DegerFaCan 2015.04.15. 09:50:10

Teljesen igaza van. Két meccs alatt kell nyerni és nem durr bele mindent kockáztatva már az elsőn. Sok szurkoló veti el a sulykot hogy minden meccsen 6-0 legyen de én is jobb szeretem a határozott erőfölényt amit most látok a kedvenc csapatomtol újra. :))

Sischo 2015.04.15. 10:09:41

Én a visszavágón arra számítok, hogy a Monaco változtat az eddig megszokott taktikáján és megpróbál majd meglepni minket egy támadóbb játékkal. Most először olyan helyzetbe kerültek, hogy nem játszhatnak kontrára egész meccsen, mert akkor mi megöljük a játékot és lehozzuk 0-0ra. Bárhogy is legyen nekünk fekszik ez a helyzet és nagyon jó esélyt látok a továbbjutásra. Forza Juve

BigP86 2015.04.15. 10:29:24

@Sischo: Ez igaz, de ettől függetlenül tartok a gyors és technikás támoadóiktól (Matrial, Carrasco, stb), mert láthattuk, hogy a védelmünket könnyen zavarba tudják hozni és bizony ha nem SuperGigi állt volna tegnap a kapuban, akkor ez most könnyen egy 1-2-es vereség lett volna..

Tony. 2015.04.15. 11:18:32

Semmi meglepő nem történt. Ahogy a meccs előtt már leírtam, ez egy kevés gólos párharc lesz, ahol Torino-ban 1 vagy 2 gólt fogunk lőni, Monaco-ban pedig jó olasz csapat módjára szépen lemenedzseljük a meccset alapvetően 0-0-ra, de valószínűbb, hogy szerzünk majd gólt kontrából idegenben is.

Ez tegnapi meccs, és úgy összességében az egész párharc az 57. perctől kezdve teljesen értékelhetetlenné vált, ugyanis a bíró team eldöntötte az egészet és innentől kezdve nem derülhet ki, hogy mit is tudunk igazán. A tény az, hogy hazai pályán jóformán helyzetbe sem tudtunk kerülni és felsültünk a kemény védekező taktikával szemben. A győzelem ebben a formában egyáltalán nem megérdemelt, és Allegri természetesen haza beszél Pirlo ügyében, holott mindenki látta, hogy nettó emberhátrány volt és hiba volt frissiben kezdőként pályára küldeni.

A Monaco gyors és technikás támadói csak akkor jelentenek veszélyt, ha van helyük támadni. Láthattuk a őket 1-0 után mennyire tudtak veszélyt jelenteni, váltani...
Az igazság az, hogy ez a befújt kamutizi a Monaco ellen olyan, mintha rúgtunk volna 3 gólt, megpecsételte a sorsukat. Otthon a Juve felállt védelme ellen semmi esélyük nem lesz gólt szerezni, és rúgott gól nélkül fognak búcsúzni az idei Bajnokok Ligája küzdelmektől, nagy eséllyel kettős vereséggel.

A párharc eldőlt. Sajnálatos, hogy ilyen körülmények között.

Barolo 2015.04.15. 11:34:22

@BigP86: +1
Nem szabad lefutottnak tekinteni ezt a párharcot, mert az tegnap is látszott, hogy 1-2 gólt simán találhatnak. Örülök, hogy Allegri is hangsúlyozza, hogy kell min. 1gól a visszavágón is. Ha 0:0-ra játszunk, akkor könnyen kieshetünk, ami egy hatalmas lehetőség elszalasztása lenne. Most lesz érdekes, hogy milyen taktikákat/felállásokat választunk a következő 2 meccsre. Egyértelmű, hogy a jövő szerda a legfontosabb, de szombaton sem kellene kikapni. Nálam szombaton 4-5 helyen változna a kezdő, de pl. Pirlo kezdene, mert őt Monacoban csak a kispadon szeretném látni a kezdősípszónál. Kb. ugyan azt kellene játszanunk mint Dortmundban, csak egy lényegesen jobb formában lévő és sokkal masszívabb csapat ellen. Forza Juventus!

Apuleius 2015.04.15. 11:47:50

@Tony.: A véleményeddel egyetértek, de a büntetőt egy kicsit másként látom és ítélem meg. Szerintem nem volt ez a büntető olyan égbekiáltó kamu. Nyilván nem örültem volna, ha ugyanezt a másik kapu előtt fújják be, de azt látni kell, hogy ilyen helyzetekben nagyon sokszor ítélnek büntetőt. Azt nem állítom, hogy teljesen jogosan teszik, de ez a gyakorlat. Amúgy érdekes, hogy (amennyire olvastam), a monacóiak nem is a szabálytalanság tényét vitatják, hanem azt, hogy az eset belül történt-e. Ez pedig szerintem maximum centimétereken múlhatott.

Mondjuk az nagy kérdés, hogy, ha már a bíró úgy ítéli meg, hogy belül történt a szabálytalanság, utolsó emberként miért csak sárgát kap a gólhelyzetben lévő játékos ellen vétkes játékos.

pedronegroo 2015.04.15. 11:54:54

És a visszavágón Pirlo-nak max csak cserének kellene lennie, mert nyilvánvalóan Allegri majd betolja a buszt és azt jobb megpakolni minél több defenzív játékossal ezért a Maestro-ra majd ezúttal nem lesz szükség. Tehát Sturaro-Marci-Vidal stabilan tartja majd a buszt.:)

ToTTy-Juve 2015.04.15. 11:55:51

@Tony.: mindig felvidít az optimizmusod :)
Amúgy Allegri szerintem is haza beszél. Ha Pirlo azért volt fent, mert a pontrúgásoknál rá számítottunk, akkor erőltetni kellett volna a pontrúgások kiharcolását. A statiszkiból ez nem látszik. Amit még hiányoltam az a távoli lövések. Egyet láthattunk csak Vidaltól, és kár, hogy csak Pogba próbálkozik ezzel nálunk. Ja és látványos volt Evra lassúsága is ajnos, az első félidőben többször nem ért vissza, a második félidőre Allegri maradást parancsolt neki, így viszont támadásban az oldal meg is halt.
A pozitívum, viszont hogy (viszonylag) hamar rá ébredt a csapat, hogy ne fussanak fejjel a falnak, mert gólt kaphatunk és ennek megfelelően a kp óvatosabb volt. A büntető döntött, de a szabadrúgás is jó helyről lett volna Pirlónak vagy Teveznek. A visszavágón sem lesz könnyű dolgunk, de jó ez az eredmény, mert 2-0-nál lehet belealudnának a fúuk a meccsbe.

venember83 2015.04.15. 11:57:12

Én nem ítéltem volna büntetőt, kamunak tartottam mindaddig, amíg olvastam Raggi nyilatkozatát, aki ELISMERTE a szabálytalanságot. Innentől teljesen megváltozott a véleményem.

@Apuleius: elvileg talán azért, mert nem volt Moratánál a labda, csak valószínűsíthetően került volna hozzá, így effektíve még nem volt gólhelyzet labda hiányában? Nem tudom, csak találgatok én is. De nem is lett volna helyes a piros a játék képe alapján, az talán túlságosan befolyásolta volna a meccset.

pedronegroo 2015.04.15. 12:02:05

@venember83: A mérkőzés után Carvalho nyilatkozott és elismerte hogy hozzá ért Morata lábához meg volt a fizikai kontaktus. Így most meg vagyok zavarodva, Raggi vagy Carvalho szabálytalankodott? Bár engem az se zavar ha mindketten elismerik. :)

Apuleius 2015.04.15. 12:03:16

@venember83: "De nem is lett volna helyes a piros a játék képe alapján, az talán túlságosan befolyásolta volna a meccset."

A játékvezetőnek nem a játék képe alapján kellene ítélnie, ahogy azzal sem illene foglalkoznia, hogy a döntés túlságosan befolyásolja-e a meccset. Az a kérdés, hogy milyen súlyú szabálytalanság történt. Én kifejezetten rühellem és nevetségesnek tartom azt a gyakorlatot, ha teljesen szubjektív tényezők alapján másként ítélik meg ugyanazt a szabálytalanságot. Ez pontosan olyan, mintha egy éppen csak néhány centivel a gólvonal mögé pattanó labdát gólnak ítélnek egy csoportmeccsen, de nem adják meg a döntőben. Nonszensz.

Apuleius 2015.04.15. 12:03:53

@pedronegroo: Rossz a lelkiismeretük :-)

Rivendell 2015.04.15. 12:07:18

csak 1 kérdés..az elején Moratanak ki adta az indítást amit fölé vágott? nem magyar linken néztem és néha beszaggatott + én csak a szurkerek hangját hallottam kb...fingom nincs kitől kapta a passzt

Barolo 2015.04.15. 12:10:56

@Apuleius: +1@pedronegroo: +1
Pontosan ezért nincs igaza Tonynak a kamu tizenegyes szöveggel. Vannak fekete és fehér szituációk amiket egyértelműen meg lehet ítélni, ez nem az volt. Kontakt volt, vonal környékén volt a szabálytalanság (ráadásul mozgás közben, tehát ez is nehezítette a döntést). A partjelző bemondta a szabálytalanságot.... ilyenkor a bírónak mérlegelni kell (nem is tehet mást) mivel nem tűnt durva szándékos szabálytalanságnak ezért nem adott pirosat (dönthetett volna úgy is, utolsó ember, gólhelyzet stb.), még enyhébb verzió lett volna a sárga mellett a vonalról lövünk szabadrúgást. Nem mondom, hogy az egész meccs játék képe alapján megérdemeljük a győzelmet (ez máskor volt fordítva is), de a kamu tizenegyes kifejezést nagyon erősnek érzem. Forza Juventus!

venember83 2015.04.15. 12:14:55

@pedronegroo: Raggi ismerte el, nyilván nem ő szabálytalankodott x méterről. :)

venember83 2015.04.15. 12:17:18

@Apuleius: igaz, de sajnos egy Juve meccsen ezt is figyelembe kell venni a rengeteg egybites focidrukker miatt, mert téves ítélet esetén elég komoly lavina zúdulhat a bíróra, mondván, hogy mennyire elcsalta a meccset a Juventus javára. Így is az megy (a DigiSport mintha ma direkt csak és kizárólag a Juve szapulását tűzte volna ki célul), de fokozott lenne a háborgás, ha pirosat is adott volna a spori.

babo0410 2015.04.15. 12:31:02

„Andrea Pirlo jól játszott hetven percen át" Remélem ezt csak azért mondtad, hogy Pirlo önbizalmát növeld, mert ha szerinted tényleg jó volt Tisztelt Allegri, akkor baj van. Ennyi labdát összesen nem adnak el a sportszergyártók, mint amennyit Pirlo eladott tegnap. Nálam már csak, mint hasznos csere játszhatna.

Apuleius 2015.04.15. 12:31:29

@venember83: Elég szomorú lenne, ha hozzá kellene szabni a valóságot a gyengeelméjű és véresszájú ellenszimpatizánsokhoz. Újra és újra ugyanazokat az elfogult ostobaságokat szórják a Juvéra, a Barcelonára vagy akár a Real Madridra. Ezzel felesleges foglalkozni.

rockitbaby 2015.04.15. 12:45:00

@Apuleius: Igazad van, hogy nem játék képe alapján kellene ítélni a bírónak. DE! Ha nem tizenegyes, akkor piros lap, mert a sokadik visszajátszás után Carvalho utolsó ember volt és egy szabadrúgás a 16-os vonaláról. Ami még jobban befolyásolta volna nem a meccset, hanem a párharcot. Onnan a szabad az Pirlo, Tévez féle rúgótechnikájú embereknek olyan, mintha 11-es lenne, de a piros a következő meccsre jobban kihatott volna. Szerintem bár kb 20. visszajátszás után én is azt mondom, nem a büntető volt a jó döntés, de összességében ezzel befolyásolta a legkevésbe a párharc végkimenetelét. Mert bár előnnyel megyünk Monaco-ba, és hazai pályán rendre gyengébbek a franciák, de a legerősebb kezdővel futhatnak neki és megvan az esélye egy olyan kiesésre, amire büszkék lehetnek!

Lord Viktor 2015.04.15. 12:49:38

Azt senki nem vitathatja, hogy szabálytalanság volt, mert az volt, még a monacóiak is elismerték. A probléma annyi, hogy kb. fél méterrel a vonal előtt volt a kontakt, de ezt szerintem sokkal nehezebb megítélni, mint egy lest. Ritkábban fordul elő, késleltetett hatású, mert a játékos nem azonnal esik el.

Btw. csakis azért beszélünk erről a tizenegyesről, mert olyan nagy a súlya, ugyanis ezzel a Monacónak valószínűleg annyi. Ha sikerülne gólt szereznünk idegenben, azzal megfognánk őket, mert ezek felállt vádelem ellen nem fognak három gólt lőni. Viszont az egy gól benne van, az mindig benne van, ezért nem szabad csak nyugdíjasan védekezni, keményen kontrára kell játszani.

Apuleius 2015.04.15. 12:51:37

@rockitbaby: A játékvezetőnek az adott szituációt kellene megítélnie, s helyes döntést kellene hoznia. Azzal kifejezetten nem kellene foglalkoznia, hogy a döntése milyen hatással lesz az adott meccsre és a párharc kimenetelére, vagy hogy egy pirossal vagy egy büntetővel nyúl-e bele jobban a meccsbe.

Apuleius 2015.04.15. 12:54:28

@Lord Viktor: Inkább úgy fogalmaznék, hogy fél méterrel a vonal előtt IS volt kontakt, ahogyan gyakorlatilag a vonalon (vagy azon belül?) is.

Lord Viktor 2015.04.15. 12:54:37

Az utolsó ember nem ér piros lapot. Az ér piros lapot, ha egyértelmű gólhelyzetet akadályoz meg sárgát érő szabálytalansággal. Itt ez azért nem állt fenn.

hu.wikipedia.org/wiki/Labdar%C3%BAg%C3%A1s#A_piros_lap 5. pont

Apuleius 2015.04.15. 12:56:47

@Lord Viktor: "Itt ez azért nem állt fenn."

Hááát... Azért ebben nem lennék olyan biztos, Morata ajtó-ablak helyzetben volt.

Apuleius 2015.04.15. 12:59:44

@Lord Viktor: Az általad hivatkozott pont egyébként nem csak "egyértelmű gólhelyzet megakadályozásáról" szól:

"szabadrúgást vagy büntetőrúgást maga után vonó szabálytalansággal gól elérésében gátolja meg a kapura törő ellenfelet, vagy nyilvánvaló gólhelyzetet semmisít meg"

Tony. 2015.04.15. 13:16:25

@Apuleius: @Barolo: Én sem a kontaktra utaltam, hanem arra, hogy a szabálytalanság a 16-oson kívül történt. És ezért kamutizi volt.

Apuleius 2015.04.15. 13:22:00

@Tony.: Ezt értem, viszont szerintem nem volt annyira halálosan egyértelmű, hogy a szabálytalanság hol történt. Ettől függetlenül én sem adtam volna tizenegyest az esetre.

pedronegroo 2015.04.15. 13:37:16

@Tony.: A sors keze! A Monaconak eddigi BL története során 4 db 11-est fújtak be ellenük. Ebből 3-szor a Juve volt a végrehajtó! :)

rockitbaby 2015.04.15. 13:37:50

@Apuleius: Persze ez van a tankönyvben, meg ezt tanítják mindenhol. De a való életben, főleg a BL-ben azért sajnos vagy sem, ámbár figyelni szoktak az ilyen esetekre. Nem mondok ellent neked, de még így még egyszer visszanézve a meccset is szerintem a Monaco örülhet a büntetőnek. Ha kiállítás, akkor arra is lett volna esély, hogy csúnya verést kapnak és még a visszavágón a legjobb védőjük sem játszhat.

Nem mondom, hogy rendjén van, de mivel az egész hercegség a büntető miatt sír, ezért írtam, hogy kb örüljenek, mert ezzel döntően nem lett befolyásolva a végkimenetel.

Apuleius 2015.04.15. 13:45:07

@rockitbaby: Igen, persze, ebben igazad van.

west30 2015.04.15. 14:21:33

Ezt a helyzetet,egyből,lassítás után megítélni szinte lehetetlen,de még a lassítás után sem egyszerű szerintem,gondolom ezt érezte a bíró is,és ezért adott csak sárgát.
@Rivendell: Pirlotól kapta

KINGovHELL 2015.04.15. 18:23:42

@Tony.: Gondolom te ezt már az élő képen megállapítottad...

Rivendell 2015.04.15. 18:44:19

@west30: köszi,tehát a xar Pirlo adott 2 gólt érő passzt,más kérdés hogy elcseszte Morata az elsőt.

Azért szerintem mérkőzésenként 2 nem olyan vállalhatatlan szitu:D középen meg ott van 1 Vidal-Marci-Pereyra + a 2 szél is védekező és még ott van a hátvédsor is....illene otthon ennyinek megoldani Pirlo nem védekezését,pláne 1 Monaco ellen.

hurbiny3k 2015.04.15. 18:46:11

Azért ennél sokkal gázabb szitukra is adtak már 11est, ne essünk túlzásba. Az élőképen simán rámondtam, hogy jogos, beborultak a 11es pontig kábé. S, mint tudjuk, a bírónak nincs videója. Ergo: a büntető jogosságához kétség sem férhet.. ;)

Drughi Di Bianconeri 2015.04.15. 19:27:11

Véleményem szerint a tegnapi produkció összességében csapnivalóan pocsék volt,hogy mi lehet ennek az oka: na arra jó lenne tudni valamilyen értelmes választ.
Talán a Parma elleni lazulás,vagy, hogy elhitték a srácok,hogy annyira esélyesek vagyunk,hogy nem kell semmit csinálni ?

Nem akarom 1 ember,így pl.: Allegri,Pirlo stb. nyakába varrni a tegnapi látottakat,de azért fura,hogy Pirlo mennyire fogalmatlan volt az egész meccsen,de ugyanez igaz Marchisiora is,mindkettő totál homály volt,de Pirlo még gyakran önveszélyesen is játszott.

Nem volt se koncentráció,sem erő a tegnapi játékunkban,szinte mindenki jóval tudása/formája alatt teljesített.
Az említett duón kívül jóval tudása alatt teljesített Tevez is,akinek csak néhány említésre méltó mozdulatára emlékszem.Az a passz külsővel élményszámba ment,gólt érdemelt volna,csak hát Vidal balf&sz volt.
Morata semmi hasznosat nem csinált,azon kívül,hogy eldobta magát - mondjuk azt jól csinálta :D

A gyatra játék ellenére voltak ziccereink, Morata,Vidal,Tevez többször is ziccer,vagy aközeli szituba került.Ennyit nem lehet kihagyni,szerencsénkre a Monaco nem tudta megbosszulni,hála Grande Gigi-nek,de ezt egy náluk jobb csapat könyörtelenül kihasználja. Ha már szarok vagyunk,illene a ziccereket értékesíteni.

Buffon nagyszerűen védett. Vidal-ra nem lehet panasz :bár most is olykor tapló módon lépett oda, de nagyon lelkes volt és kegyetlen sokat melózott Marci és Pirlo helyett is,a 11-ese pedig emlékeztetett a régi Vidalra. Pereyra pedig szintúgy lelkes volt,voltak komoly megindulásai,cselei,de a vége mindig hibádzott,ezért nem BL-szintű játékos szvsz.

Allegri kivételesen nem hibáztatható,mert Ő felrakta a -papíron- elérhető legerősebb kezdőt. Remélem látta,hogy Pirlora kár számítani a BL-ben, igaz Sturaro/Padoin meg nem valók a kezdőcsapatba.

Ja és Maxikám, senki nem várt reálisan 3:0-t, de az,hogy hazai pályán,a Monaco ellen,mindössze egy kamutizivel tudjunk nyerni az engem egy picit kétségbeejt.

Monacoban sokkal szervezettebb,erősebb Juve-t várok.

KysBé 2015.04.15. 21:51:02

@Rivendell: Tegnap nagyon lehetett látni Vidalon és Tévezen a visszafogottságot. Valszeg Pirlo hiányossága miatt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása