Llorente iránt a Tottenham érdeklődik

llorente_fernando_golorom.jpgA Tottenham Hotspur élénk érdeklődést mutat a Juventus csatára Fernando Llorente iránt.

A Tuttomercatoweb információ szerint Mauricio Pochettino, a szigetországi klub mestere a nyáron megpróbálja leigazolni a baszk támadót, akiben Emmanuel Adebayor és Robert Soldado ideális utódját látják az angol csapatnál.

Az argentin edző az idény végén szeretne megválni az Adebayor-Soldado duótól, az ifjú tehetség Harry Kane mellé pedig Llorenét szeretnék megszerezni.

A spanyol válogatott játékos, 2013-ban csatlakozott a Juventushoz az Atletic Bilbaotól, ahol lejáró és meg nem újított szerződése miatt utolsó szezonjában rendkívül kevés játéklehetőséghez jutott, gólérzékenysége ellenére leginkább a padon ücsörgött, és így Antonio Conte csapatában több hónapba került, míg formába lendült és a csapat valóban hasznos és fontos tagjává vált.

Az öt centi híján két méter magas támadó ez idáig 58 mérkőzésen 21 gólt szerzett a bajnokságban a Bianconeri mezében. Az idei szezonban azonban mindössze 5 találat jegyezhető fel a neve mellé, az utóbbi időszakban a kezdő csapatbeli helyét is elvesztette, az Öreg Hölgy trénere Massimiliano Allegri inkább Alvaro Moratát favorizálja Llorente helyett.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr837327756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2015.04.02. 12:20:08

Felőlem távozhat, sajnos idén nem a legjobb támadónk, habár a felívelt labdákat jól tartja meg, és osztja le, de szerintem egy csatár elsődleges feladata nem ez kéne legyen. Felőlem mehet pláne, ha minőség érkezik a helyére.

töltött káposzta 2015.04.02. 12:36:55

Szerintem is mehetne.annak idején mikor ideérkezett szimpatikus volt,hogy hamar megtanult olaszul (kvázi látszott,hogy komolyan vette a Juvét, hamar be akart illeszkedni) és az első szezonja is pozitív csalódás volt.De Allegri alatt látszik,hogy nem találja a helyét, neki is jót tenne ha menne.Sok pénzt nem remélek érte.

danimester1 2015.04.02. 12:37:12

Nem gondoltam volna hogy ilyen jó mutatói vannak Llorente-nek.A statisztikája jól mutat,majdnem minden második meccsén gólt lő.:-) (idén csak 5?!ez nagyon sovány 4,5-ért)
Mivel csapatunkra ráférne az erősítés és fiatalítás,ezért én valamelyik üzletet megszívlelném,természetesen ha bármelyik igaz a sok közül.Nem mellesleg megszabadulnánk a 4,5M-s fizujától,amiből kb. két fiatal játékost tudnánk állni.(pl.Beradi vagy akár Dybala vagy mit tudom én ki)Alap esetben két jó szélsővel el tudom képzelni hogy onthatná a gólokat.Igaz nem tudom Allegri milyen felállásnak fog bizalmat szavazni,de szerintem a két támadós rendszerben inkább egy mozgékonyabb cselezni tudó játékost kellene hozni Tevez és Morata mellé,így az argentín akár játszhatna is mögöttük.

rockitbaby 2015.04.02. 12:38:28

@babo0410: Amekkora fizetést felvesz arra az 5 góljára, szinte kizártnak tartom, hogy jól jöjjünk ki a bizniszből. Pláne mert ennyit még a hülye angolok sem adnának neki, mint csereember... Ha Berardi árát fedezni tudjuk az érte kapott pénzből, már jük vagyunk.

Nagyon remélem nincs igazam, de mintha ő lenne Marotta Amauri-ja.

töltött káposzta 2015.04.02. 12:46:44

@rockitbaby: Szerencsére Lorira nem dobtunk ki 15m Eurót.

Tony. 2015.04.02. 12:54:29

Mindenféleképpen a legjobb üzlet lenne egy angol csapatnak eladni, hiszen még a másodvonalasoknak is annyi pénze van, hogy képesek felárral megvenni a játékosokat.
Llorente piaci értéke körülbelül 10m euró körül mozoghat, de el tudom képzelni, hogy egy T'ham ad érte akár 15-öt is.

Aztán az angolokat meg lehet kérni, hogy az összeget egyből ne nekünk, hanem a City-nek utalják, akiktől Jovetic-et becsléseim szerint 15m-t "haza" lehet hozni, és máris tennénk 2 lépést előre egy ilyen cserével.

Csak lenne bármi valóságalapja, hogy kell egyáltalán valakinek...

rockitbaby 2015.04.02. 12:55:02

@töltött káposzta: 22 millió + Nocerino, de lényegtelen is :) A vételár tény, de magas fizetés, igéretes első fél év, majd csak csetlik botlik a labdában. Ha a T'ham lesz olyan hülye, hogy megveszi, összetehetjük a két kezünket és hozzuk helyette Berardi-t. Negyed annyi fizetésért ennél ő is többet tudna.

töltött káposzta 2015.04.02. 12:58:31

@rockitbaby: Valamiért 15-re emlékeztem, de igazad van :)

pedronegroo 2015.04.02. 13:11:04

Lóri nagyon jó kis játékos ha egy olyan felállású csapatban játszik ahol szerepe van egy cölöpnek. Allegri-nél jelenleg nincs ilyen pozíció. 15 millát simán megér, pláne egy angol középcsapatnak. Ha megy, sok sikert neki, nagyon szimpatikus játékos.

pedronegroo 2015.04.02. 13:13:21

@rockitbaby: Marotta-nak nincs Amauri-ja. Amauri drága pénzért jött és évekig a semmiért vette fel a nagy fizuját és nem volt hajlandó eligazolni se.

hurbiny3k 2015.04.02. 13:16:15

@pedronegroo: Szvsz az angol másodosztályon kívül sehol nincs szükség cölöpökre. Sok sikert neki, soha nem kedveltem a játékát..

pedronegroo 2015.04.02. 13:28:32

@hurbiny3k: Amilyen ütemben "süllyed" a premier league színvonala, ennek megfelelő arányban értékelődnek fel Llorente képességei. :) Szóval a Tottenham-ből nem hiszem hogy ki fog lógni. :)

rockitbaby 2015.04.02. 13:32:01

@pedronegroo: Az tény, hogy nem igazoltunk drágáért, de Llorente egyelőre közel sem megérdemelten veszi fel az évi 4,5 milliót. Hogy ha arról van szó, eligazolna-e szintén nem tudni. Igazából feltételes mód akart lenni, hogy lehet megvan Marotta Amaurija.

Tisztán látszik, hogy per pillanat nem illik a taktikába. És szinte kizártnak tartom, hogy egy 30 éves cölöp centerhez igazítsuk a taktikát. Így nem kérdés, el kell adni. De hogy ezt hogy fogja viselni, senki sem tudja. Remélem, nem Amauri módon. A lényeg ennyi akart lenni!

hurbiny3k 2015.04.02. 13:43:27

@pedronegroo: Tény, hogy Negredo, Soldado, Giroud, Dzeko stb. épp csak egy hajszállal jobbak nála.. :D

pedronegroo 2015.04.02. 13:50:36

@rockitbaby: Ok, értem én, csak nagyon rossz példa. :) Mert jelenleg úgy néz ki hogy pénzt keresünk Llorente-n nem hogy bukunk. :)

pedronegroo 2015.04.02. 13:54:34

@hurbiny3k: Giroud azért szállítja a gólokat, mondjuk mögötte/mellette elég jó a támadó szekció az Arsenal-nál.

m.martin91 2015.04.02. 14:13:46

Ha a Tottenham valóban meg akarja szerezni Llorentét (amire van esély), akkor oda maga a játékos is szívesen eligazolna szerintem. A múltkor is mondtam már, hogy egy angol középcsapat vagy egy élmezőny mögötti csapat lazán kifizetheti a vételárát és remek fizetést is képes adni neki. Keressen "csak" 70 ezer fontot hetente, ami nem egy nagy összeg a Premier League-ben, az 5 millió euró évente.

vágóistván 2015.04.02. 15:59:32

eszméletlen hogy ezek az angol csapatok mennyiből gazdálkodhatnak.ilyen félszezonos,szezonos,közepes játékosokért hatalmas összeget és fizukat ki tudnak adni hogy az valami elképesztő.az angol nemzetiségű játékosokról nem is beszélve...amugy érdekes hogy mennyire "pazarul" használta fel a pool és a tottenham az óriási pénzt amit kaptak(torres,suarez 50+80 és bale 90 transzfer).semmit,de semmit nem tudnak felmutatni,még egy dobogót se,kis tulzással.ha enyém lenne a csapat ezért tuti főbe lőném az összes scoutot,edzőt,sport igazgatót,szakmai felelőst.

ez a zsidó tottenham csapat meg évek óta kurva sokat költ,és csak egy felsőházas középcsapat.

vágóistván 2015.04.02. 16:02:56

a hirhez reagálva pedig:semmi nem indokolja hogy ne adjuk el lorrentet.magas fizu,relative idős,torony,lassú,kevés gól,és utolsó esély hogy valamennyit lássunk belőle.10-12 lehet a teteje,reméljük hogy összejön.

Trieszt120506 2015.04.02. 16:06:31

Nem vagyok benne biztos, hogy többet keresne az angoloknál. Az az évi 4,5 millió elég szép kis fizetés, és Londonban is csak a padot koptatná.

Lehet nem lenne hülyeség egyénként egy Soldado csere.

Barolo 2015.04.02. 16:57:04

@vágóistván: Azt azért tegyük hozzá, hogy a City, Manunited és Dinomo London még hozzájuk képest is egy nagyságrenddel többet költ, szóval nagyon nem könnyű a Liverpool és Totenham helyzete (ez persze legyen az ő problémájuk).
@Tony.: Ebben az esetben azért az persze egy érdekes kérdés lenne, hogy a Tottenham miért nem Joveticet viszi inkább ( ok nem ugyan az a stílus, illetve Joveticnek nem sikerült Angliában bizonyítani). Szerintem Llorente reális ára közelebb van a 10M-hez, Jovetic meg a 20m-hez. Forza Juventus!

vágóistván 2015.04.02. 17:21:40

@Barolo: na jó,de 10éve semmit se nyernek?az meg hogy ki mennyit költ és ki nyer nem mindig áll egyenes arányban.bundesliga:dortmund,wolfsburg is nyert bajnokságot mostanában,és a bayern mennyit költ?spanyolország:atletico,régebben valencia vagy depor.önmagában a pénz nem minden.az meg hogy az elben sem tud egy tottenham (pénzügyi)szintű csapat dobbantani az is botrány.a liverpool meg loserpool minden tekintetben.

Barolo 2015.04.02. 17:28:54

@vágóistván: Van igazság abban amit mondasz, de azért messze Angliában a legnehezebb nyerni, ahol a 3-4 szupergazdag mellett van 3-4 nagyon erős 'egyéb' csapat itt. Szóval kis túlzással majdnem olyan nehéz Pl-t nyerni, mint BL-t. Persze az Angol focit most sokan szidják, mivel nincs csapatuk a 8-ban, de azért a kereteket, az edzőket és a rangadók számát megnézve azért még mindig bivaly erősek. Forza Juventus!

vágóistván 2015.04.02. 18:01:18

igen igazad van.valóban sok a nagy,de amennyit a tottenham,vagy a pool költ a legnagyobb érdem egy egyszeri 2ik hely?és sokszor be se jutnak a blbe.a tham egyszer volt blben,de a pool sincs ott mindig.ez gáz,keretek ide vagy oda.a tham 90 millióbol mit tud felmutatni.sőt megnéztem mikor bale elment 113 milliot költöttek.lamela,soldado,paulinho 70 millió font(!!!).
egyébként kicsit megkövetem magam.azért tham szépen nevelt,adogatott el(modric,bale,korábban keane és berbatov).de azért mégis,vessük össze pl a sevillaval.
nyilván nem arra gondoltam hogy uralja a pl-t,de hogy a 2 klub a költségvetése alapján 10 év alatt felmutat 2 ligakupát meg 2 második helyet,és az európai szereplésük gyengének is mondható.mind a pool mind a tham szintjén.a pool az utóbbi 4 évben 115 millióért adott el játékost és 270ért vett játékost!persze fontban...és ebből a 115ből csak suarez 80 volt.mennyi pénz kellene keretépítésre?és az elmult 5 évben egyszer voltak blesek....miről beszélünk?

vágóistván 2015.04.02. 18:02:35

marotta ennyi pénzzel nem is tudna mit kezdeni.:D

2015.04.02. 19:12:35

Szimpatikus csávó,de nem lennék szomorú,ha távozna...

Il Principino 2015.04.02. 19:29:44

Valahogy Allegri taktikája nem fekszik neki,Téveznek annál inkább...
Ha jönne egy 10 plusszos ajánlat én elengedném,bár kicsit megkedveltem ezt a cölöpöt:)
Kérdés az,hogy ő akar-e távozni?Vagy úgy kezeljük,mint Pogbát,ha akar menni,csak akkor adjuk el..Pl. anno Giaccherini is jó biznisz lett!Angliába kellene eladni,ha el szeretne menni!

Forza Juve !!! 2015.04.02. 21:59:07

Kaneért cserébe vihetik :D :D :D

ToTTy-Juve 2015.04.03. 07:23:21

Én a helyébe a Barcelónát választanám inkább :D

MDaniel98 2015.04.07. 15:18:21

Jelen pillanatban Llorinak 2 nagyon jól beadni tudó szélső kellene, ha ezt nem tudjuk/akarjuk neki megadni, akkor már tényleg bármilyen 10+-os ajánlaton illik komolyan elgondolkozni, mert szinte rossz nézni amit a pályán csinál mostanában. Az angolok most kifejezetten pénzesek lettek, ha annyira kell nekik, akkor akár 15-20 között is le tudunk gombolni róla.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása