Marotta: "Allegri elhallgattatja a kétkedőket"

marotta_beppe_mikrofonnal.jpgA Borussia Dortmund fölött aratott nagyszerű győzelmet követően, a Juventus sportigazgatója, Beppe Marotta úgy véli, hogy teljesítményével a csapat mestere, Massimiliano Allegri elhallgattatja a kételkedő hangokat, amelyek nyáron fogadták Torinóban.

"Azért jöttem, hogy tisztelettel adózzak Massimiliano Allegri előtt, akit a szezon kezdetén kétkedéssel fogadtak, azonban mostanra folytatta a győztes irányvonalunkat." - nyilatkozta Marotta a Sport Mediasetnek

"Vezetjük a bajnoki táblázatot, s bejutottunk a Bajnokok Ligája negyeddöntőjébe. Minden érdem őt és a keretet illeti, amiért kemény munkával elérték ezt a továbbjutást.

Bátor döntés volt Allegritől, hogy hozzánk igazolt, s a klub tökéletes bizalmat táplált iránta. Antonio Conte nyert, s úgy helyénvaló, ha emlékezünk arra, amit megnyert, azonban el kell ismernünk azt is, amit Allegri tesz."

Az olasz sajtó már arról pletykál, hogy a szerződéshosszabbítás sem várat sokáig magára.

"Most élvezzük ki ezt a csodálatos estét, s összpontosítsunk a közeli célokra, beleértve az Olasz Kupa elődöntőjét, ahol az első mérkőzés kedvezőtlen eredményét kell megfordítanunk."

Nem marad sok idő a győzelmi mámorra, hiszen a pénteki sorsolás után a csapat már azt is megtudhatja majd, hogy ki következik a Bajnokok Ligája negyeddöntőjében.

"Nedvěd utazik majd. Ő általában szerencsés ezeknél a sorsolásoknál." - tért ki Marotta a pénteki sorsolásra. "Az összes még versenyben maradt csapat nehéz ellenfél. Ez egy véletlenszerű sorsolás, így természetesen a szerencsének is van szerepe, azonban ennek a szerencsének ki kell tartania még száznyolcvan perc erejéig.

A csapat, amelyet ma este láttam, pontosan tudta, hogy miként álljon hozzá ehhez a mérkőzéshez. Érettebbé váltak az előző évekhez képest. Együtt fejlődtek, s ennek a bizonyítékát ma mindenki a saját szemével láthatta.

Hinnünk kell magunkban, s optimizmussal kell magunk elé tekintenünk. Idáig eljutva, megpróbálunk egészen a végéig menetelni. Ha a szerencse mellénk áll a sorsoláson, biztos vagyok abban, hogy győzelemmel folytathatjuk. Nagyon örülünk a ma esti eredmények, azonban nem akarunk itt megállni. Úgy gondolom, hogy kódolva van a Juve génjeiben, hogy mindig magasabbra tör.

Ez az új Agnelli-időszak visszaemelt bennünket a minket megillető helyre ebben a sorozatban. Visszaállítottuk a tekintélyünket, amely egy a Juve történelmével és hagyományaival rendelkező klubot megillet."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr127282573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sleepy8 2015.03.19. 15:31:45

Lehet hogy Conte hatalmas Juventino volt, és tudta motiválni a srácokat. De Allegri taktikában, nem csak őt, de nagyon sok más edzőt is lealáz.

Arra meg külön kíváncsi lennék, hogy mi történt a szünetben az öltözőben. A második félidőre úgy jöttünk ki, hogy most gerincre verjük őket. Így kéne mindig, ez méltó a csapathoz.

pedronegroo 2015.03.19. 15:44:08

@sleepy8: és a Fior elleni kupameccsen hol volt a nagy taktikája? meg úgy egyébként is sorold már fel hogy milyen taktikai arzenálra gondolsz, melyek azok???

hurbiny3k 2015.03.19. 15:48:09

@pedronegroo: Tudjuk, bohóc, kókler.. Szerencsére lemeccselte Kloppot.. Legyen még a kóklernek néhány ilyen malac meccse, hadd jöjjön egy kis zseton a házhoz.. Peace

pedronegroo 2015.03.19. 16:06:52

@hurbiny3k: Tőled is szívesen meghallgatom vagy bárki mástól hogy mitől nagy taktikus ez az Allegri! Én tényleg nem tudom ezért várok rá választ, ennyi, most nem volt itt szó bohócozásról ezt csak te képzelted bele.

hurbiny3k 2015.03.19. 16:09:42

@pedronegroo: Uhh, bocs, 2 tag szokott nagyon bohócozni.. Meg mertem volna esküdni, hogy Te vagy az egyik.. Majd jobban figyelek..

hurbiny3k 2015.03.19. 16:16:54

Egyébként gondolom senki nem hiszi azt, hogy Allegri lenne a csúcs. A lényeg, hogy csakposztramerekcserélniaztiscsakazutolsóhúszpercben Conténál jóval előrébb járunk..

pedronegroo 2015.03.19. 16:18:01

@hurbiny3k: Én is szoktam de én oda is írom hogy miért gondolom ezt róla. :)

Il Principino 2015.03.19. 16:20:00

@pedronegroo: Talán azért nagyobb taktikus,mert megtréfálta már az Arsenalt és a Barcat is,valamint nem ragaszkodik csökönyösen a 3-5-2-höz,ami a bl-ben nem mindig tanácsos,tegnap a kényszer szülte azt is...Conte a válogatottat is abban a felállásban játszatja,ebbe van belebu.zulva már bocsánat a kifejezésért!
Amúgy Allegri is végigordítja a meccseket,mint Conte anno:)
Ahhoz képest,hogy az első szezonja,bevitte a csapatot a bl 8-ba,egy teljesen más felállással és szisztémával!A bajnokság végére megkockáztatom,hogy több pontot fogunk ráverni a romákra,mint tavaly a rekord pontszámnál!Nem akarom fényezni Allegrit,de már most túlszárnyalta,amit sokan vártak tőle,ezért megemelem a kalapom!

Il Principino 2015.03.19. 16:26:43

@kg19850508: A kupameccsen és a bajnokikon már érezhető volt,hogy a bl-re van kiélezve a csapat,a bajnokság félig zsebben,a bl-ben meg pénz van,a kupa meg egy ajándék sorozat,ilyen Napoli meg Lazio stb. féléknek,hogy nyerjenek valami alamizsnát:)

babo0410 2015.03.19. 16:45:12

@kg19850508: Azért a kupa-t is jó lenne behúzni. Szerintem a Fior ellen egyszerűen csak nem ment, már rég óta nagy mumusunk. Valamit tudnak, amivel megfognak minket. De nem lehetetlen továbbjutni rajtuk, remélem a hozzáállás is olyan lesz.

pedronegroo 2015.03.19. 16:49:04

@kg19850508: Na valami ilyesmire gondoltam, hogy ha valaki mond valamit azt támassza is alá valamivel. Arsenal, Barca ellen volt egy-egy jó meccse de ugyanennyi rossz is azért ezt tegyük hozzá. És összességében semmivel nem jutott előrébb a BL-ben mint Conte.
Továbbá Conte-nél is több variáció volt nem csak 3-5-2, csak ő ritkábban alkalmazta őket kontra játékot is elő vette ha arra volt szükség szóval én nem érzem ezt a különbséget.
Kicsit túl van lihegve ez a Dortmund elleni győzelem mint 3 éve a Cselszki elleni 3:0. Akkor is mindenki elhitte hogy mekkora királyok vagyunk aztán persze jött a fekete leves és ez most se lesz másképp. Örülök hogy megint itt vagyunk a 8-ba de fejlődést nem látok a csapattól, mert ez még ugyanúgy kevés lesz egy bayern vagy barca ellen.
A Dortmund egy német középcsapat, az olasz bajnokság meg idén elmaradt, nem volt ellenfél.

pedronegroo 2015.03.19. 16:55:12

@kg19850508: tegnap mégis csak a 3-5-2-vel jutottunk tovább....

MdewC 2015.03.19. 17:07:15

@pedronegroo: ha ez kevés lesz... :D

Ez aztán az érvelés. Semmi több, csak találgatás és remélhetőleg nem jön be.

A Dortmund valóban nem a Bayern volt, de erre lehet büszkének lenni.

Amúgy itt már bárki verhet bárkit, inkább szurkoljunk a Srácoknak. ;)

Majd ha Max elbax valamit, akkor meg lehet szidni. Hozta az elvárt "minimumot" (persze bajnokok még nem vagyunk), de valljuk be, Conte után ez nem volt könnyű.

danimester1 2015.03.19. 17:23:30

@pedronegroo: Nem kell elrontani az örömöt,a csapat Allegrivel együtt megérdemli a dícséretet és az elismerést.Szerintem sem egy nagy taktikus,de el kell ismerni Conte után bevállalta.Nem egyszerű egy ilyen csapatot ilyen eredmények után átvenni,sőt meg merte változtatni a bevált taktikát.Tény hogy unalmas volt már és könnyen olvasható,de meg merte tenni.Szerintem egyedül a hiba az igazolásainkban van azaz inkább a nem igazolásban.Ezek a srácok sokkal jobb teljesítményre lennének képesek az "új" taktikákkal (4-3-1-2 vagy 4-3-3) ha meg lennének a minőségi emberek,cserék hozzá.Közhely hogy egy párharcban otthon támadó,míg idegenben védekező focit játszol,esetleg képes vagy és tudsz is váltani.Szerintem a dolgok mögött inkább a riválisok gyengesége a legnagyobb probléma mert nem vagyunk verseny helyzetre kényszerítve.Elég ha megnézzük a szezon elejét ahol tetszetősen játszottunk,majd azt amikor már leszakadt a roma.A Bl az utóbbi időkben mindig is nyögvenyelős volt független attól hogy Conte vagy Max,de az volt.Igazából akkor tudnánk valós képet kapni ha megfelelő erősítések lettek volna vagy lesznek.Nincs pad,nincs minőség,ezért mindig ugyanazok játszanak formától függetlenül.Ellenben biztosra veszem ha mindenki mögött lenne egy olyan csere,hogy akár seperc a padra is kerülhetne akárki,akkor más lenne a mentalitás és a hozzáállás egy-egy meccshez.Allegri mégsem rúghatja a gólokat,az utóbbi meccseken már kezd leszokni az utolsó perces cseréiről.(és nem a sérülés miatt)Ellenben Conte az utolsó másfél évében semmin nem volt hajlandó változtatni.

danimester1 2015.03.19. 17:29:08

@pedronegroo: Persze nem akarok messzemenő következtetéseket levonni egy jól sikerült meccs után,mert ez nem ad valós képet a jelenlegi helyzetünkről.Mint ahogy az sem igaz,hogy ennyivel jobbak lennénk vagy ilyen sz@r lenne a német csapat.Nekünk annyi van,hogy bízni kell egy jó sorsolásban és abban hogy a sérültjeink felépülnek.A többi igazából már csak a szerencsén múlik.(pl. Reus gólja)Elismerem vannak erősebb csapatok nálunk,de ez még nem jelenti azt,hogy nekünk feltett kezekkel kelljen bárki ellen felállnunk.

Il Principino 2015.03.19. 17:31:20

@pedronegroo: A kényszer szülte ezt tegnap,de a nem kellett futnunk az eredmény után,ez nagy előny volt!Kiemelném még Maxi 2-3 meccsét a Barca ellen a 2-0-n kívül,ha jól emlékszem volt egy 2-2 a Nou Camp-ban és Milánóban egy 0-0 és 1-1 is...
De most inkább örüljünk:)

KysBé 2015.03.19. 17:31:49

Szerintem szimplán arról lehet szó, hogy Allegri már nem tudja motiválni a csapatot a kisebb ellenfelek ellen a Seria A-ban s ez meglátszik a játék képén. Ellenben a Bl teljesen más tészta. Látszott mekora kedvel játszanak a srácok, nem olyan leszarom a meccset feeling.

pedronegroo 2015.03.19. 17:39:42

Gondolom majd a rengeteg sérülést is megmagyarázza valaki... Amúgy meg ne értsen félre senki, örülök én a csapat sikereinek, még a szart se érő újabb scudetto-nak is, csak túl nagy a hurrá hangulat itt és valakinek vissza kell húzni a "népet" a földre, meg kell tartani az egyensúlyt, szóval csak vállalom az "antibabo" szerepét mert úgy látom sokakat megfertőzött!!! :))))

venember83 2015.03.19. 17:58:52

@pedronegroo: szerintem nincs itt semmi fertőzés, egyszerűen örülünk a csapat sikerének, és hogy a Juve lefocizott egy sokkal színvonalasabb bajnokságból érkező, és hullámvölgyből kievickélő (amúgy szvsz német szinten top 3-ban lévő) csapatot. És jó volt látni a futballt a lagymatag Serie A meccsek után. Sokszor nem értek egyet baboval, és Allegrit sem igazán bírom, de jelen helyzetben nem látom okát a kritikának. Most van minek örülni, nincs miért károgni szerintem.

Uff.

Juvegaspy 2015.03.19. 18:24:41

@pedronegroo: 3eve nem volt ilyen jo hangulat a blogon! Mi bajod van ezzel varhatnal par napot hagy elvezzuk kicsit.
Elismeres a csapatnak es Allegrinek.
Bar most bizonyithatja h jobb mint Conte Ha esetleg bejutunk a 4koze az nagy show lesz!

Tony. 2015.03.19. 18:38:43

@pedronegroo: Hagyd, ilyenkor mindenki az eufória állapotában van. Aztán majd jön egy Bayern és vége.

Az senkinek nem tűnik fel, hogy a BVB egy Kölnnek, Hamburgnak sem tud gólt lőni, az egész szezonjuk ilyen. Már jönnek a "taktikuskirály" felkiáltások, holott a Juve-nél jóval gyengébb játékerőt képviselő csapatok elérik ezt majd minden 7-en, csak nincs Tevezük, így nem rúgnak 3 gólt, csak 1-et.
A BVB idén nem véletlenül van ott ahol, el kell felejteni a daliás múltat, tegnap egy igazi német középcsapat volt az ellenfél, semmi több.

A másik: taktika. Az volt Klopp lemeccselése, hogy feltaláljuk a védekezésből kontratámadást?

A BVB-nek ahogy a párharc előtt írtam, se kapusa, se csatára, se igazi középpályája nincsen. Valójában talán ők voltak a leggyengébb csapat a 16 között.

És mielőtt nekem esik valamely vad huligán, elismerem jól játszottunk, nagyszerű volt minden stb. De marha nevetségesnek gondolom mind a nyilatkozatokat, mint ezt az egész elszállást. Több ilyen bohóc csapat nem lesz, aki így "védekezik", mint a BVB.

Ráadásul itt sokan elkezdik hasonlítgatni a 2 edzőnket, mert Allegri bejutott a 8 közé? Conte nem jutott be vagy mi? Ez a BVB kb. pont olyan szinten van, mint az akkori Celtic, sőt azok legalább nyomást gyakoroltak az egész kinti meccsen.

Sokan biztos nem figyelik a német bajnokságot, nem láttak még idén Dortmund meccset és azt hiszik, hogy megvertük a "nagy" 2-3 éve sikereket halmozó csapatot, és Allegri akkora zseni, hogy helyzetbe sem kerültek. Allegri nem egy zseni, a BVB ma ennyire képes.

Kolléga leírja, hogy több pontot fogunk a Roma-ra verni, mint tavaly... Az nem baj, hogy a Roma 2 hónapja nem nyer meccset, ez is Allegri érdeme...

A párharc előtt is írtam, hogy kutyaszart nem ér a BVB, Reus-tól tartottam midössze, amúgy 20% esélyt adtam nekik.

Én is örülök a továbbjutásnak, de ne essünk már át a ló túloldalára.

Arra meg gondolom nem emlékszik már senki, hogy miután Torino-ban lefocizott minket "élet-halál" meccsen az Olympiakos, és nem pattan kapufáról kapus hátáról a hálóba a labda, már a csoportkört sem éljük túl. Tudom, akkor még nem volt akkora a taktikus a jó Max. Meg akkor sem amikor 4-0, 4-1-re zúgott ki az előző két évben.

Minden várakozást alulmúlt a meccs, mert ennyire impotens játékot azért nem vártam tőlük. És akkor a 3. perces gólról ne is beszéljünk, ami szintén rányomta a bélyegét az egész meccsre.

Summázva: Ebben a párharcban semmi extra nem történt, pusztán továbblépett a az eleve jobb csapat. Nálam viszont ez a siker semmi többet nem jelent, Allegri igazi erőpróbája még nem érkezett el. Bejutni a BL 8-ba ezzel a csapattal alap elvárás.

A BVB még méltó ellenfélnek is kevés volt.

MdewC 2015.03.19. 18:57:43

@pedronegroo: @Tony.: Az igazi erőpróba valóban most jön. Jelen helyzetben azonban nem érheti szó a ház elejét. Jobb helyzetben voltunk mint a Dortmund, illett kihasználni. Önbizalmat meríthet a csapat a folytatásra.

Hajrá!

Hogrin 2015.03.19. 19:18:54

Úgy látom Babo kolléga mellé már az Allegri utálókkal is gazdagodtunk, kezd egyre mélyebbre süllyedni ez a blog.

venember83 2015.03.19. 19:23:23

@Tony.: nem tudom, mennyire tűnt fel, hogy Conte alatt a csapat kb. képtelen volt kontrákra, míg Allegri vezetése alatt számos hatékony kontratámadást vezetett a csapat.

Igen, a BVB nem éli legjobb napjait, de azért nagy hiba lebecsülni őket, hiszen mégis bejutottak a legjobb tizenhat közé, ráadásul csoportelsőként.

Nyilván nem arról van szó, hogy a BVB a csúcs, mert korántsem az, és az is tény, hogy a csapat az elvárhatót hozta, nem óriási bravúrként a Real Madridot vagy Bayernt kaszálta el, de sikerült bejutni a negyeddöntőbe, és a játék is messze a Serie A-ban mutatott szint fölött volt.

Ennek szerintem örülni kellene.

tjunior 2015.03.19. 19:24:31

@pedronegroo: Egyet azért kérdeznék tőled. Mikor tudnál, felhőtlenül örülni egy Juventus sikernek? Nyilván ha megnyerjük a BL-t, de van egyéb is?

Apuleius 2015.03.19. 19:24:53

@Tony.: Sok dologban igazad van, habár bevallom most nem volt erőm végigolvasni az egész kommentfolyamot, így nem tudom, hogy mi volt a vitaindító gondolat.

Én is a pozitív hangulatban leledző szurkolók közé tartozom, de tény és való, hogy ez a meccs egészen másként is alakulhatott volna, ha Tévez mondjuk nem vágja be a 3. percben a németek szerencsétlen kapusának asszisztenciája mellett. Onnantól kezdve vége volt a Dortmundnak, az egyetlen működőképes eszközüket nem alkalmazhatták, így sanszuk nem volt. Ennek ellenére, egy ilyen győzelem után egészen egyszerűen értelmetlen fikázni és visszasírni Contét (pontosan tudtam, hogy nem tettél ilyet, ez nem is neked szól).

Annak ellenére, hogy nekem sem a szívem csücske, én is azt gondolom, hogy taktikai értelemben Allegri jobb edző, mint Conte (ami nem egy túl nagy teljesítmény), de nyilván ez nem a tegnapi meccsből levont vélemény. Conte esetében úgy látom, hogy sok ember fejében megszépült sok élmény. Allegrit meg lehet szeretni vagy nem szeretni, de pillanatnyilag az eredmények mellette szólnak. Ennyi.

"Aztán majd jön egy Bayern és vége."

Igen, tényleg a következő kör lehet a fokmérő bizonyos szempontból, de ez nem azt jelenti, hogy egy kiesés minden eddigi pozitívumot eltöröl. Egy Bayern ellen mindig és mindenki kieshet a BL-ben. Vagyis inkább a mutatott teljesítmény lehet a fokmérő, nem szigorúan az eredmény.

"Conte nem jutott be vagy mi? Ez a BVB kb. pont olyan szinten van, mint az akkori Celtic, sőt azok legalább nyomást gyakoroltak az egész kinti meccsen."

Ebben szerintem messzemenőkig nincs igazad, az akkori Celtic nem említhető egy lapon a Dortmunddal, még ezzel az ezer sebből vérző Dortmunddal sem. Az, hogy a Celtic nyomást gyakorolt a Juventusra, inkább az akkori Juventust minősíti. Ég és föld az akkori és a mostani továbbjutás.

"Én is örülök a továbbjutásnak, de ne essünk már át a ló túloldalára."

Az a baj ezzel, hogy Te közben pontosan ugyanúgy átestél a ló túloldalára, csak éppen az átellenes irányból indultál. Mondom ezt úgy, hogy én a hurráoptimizmust is túlzásnak érzem, s sok részgondolatban igazat adok Neked.

Il Principino 2015.03.19. 19:31:42

@Tony.: Köszönjük Tony!Igazi magyaros felfogás ez amit írsz!Ha végre valami jó történik,akkor is a szart keressük benne!Én inkább örülnék a sikernek,a tavalyi "nagy" Conte kizúgott a taktikájával+az El-ben valami iszonyat fos játékkal örült magának,hogy a 4 közé jutottunk!A két sorozat között van egy kis különbség!
A BvB a torinói meccs előtt győzelmek sorozatát mutatta be+simán nyerte a csoportját is,akár innen is megközelíthetjük a dolgot!
A romákat meg ki nem szarja le,hogy hány meccset nyernek meg...az ő bajuk,ha még lépést se tudnak tartani,a scudettora meg úgy látszik ráuntál,én még annak is ugyan úgy tudok örülni,mint pl. 1998-ban!Jusson eszedbe a két 7.hely,akkor megérteném a károgásod!
Más csapat euro 100 milliókat költ,még sincs előrébb eredményekben,nekem csak ez számít:)

stevenh 2015.03.19. 19:31:44

@Tony.: Kicsit ez már kezd túl sok lenni, mármint az állandó szapulás...Tavaly gyanítom nem volt alap elvárás a BL 8 közé jutni... Tavaly Conte azért lett szapulva mert kiesett a csoportban és még a gyenge EL-t se tudta megnyerni, most Allegrit meg a csapatot azért b*sztatják egyesek mert alap elvárás bejutni a 8 közé...

babo0410 2015.03.19. 19:42:48

@Tony.: Na ez az a tipikus hozzáállás, amikor joggal kérdezi meg az ember, hogy te jó csapatnak drukkolsz? Legyőztünk egy elvileg nálunk erősebbnek tartott csapatot, és erre jössz és megmagyarázod, hogy ez miért nem nagy szám, miért nem kell örülni ennek. Tudtam, hogy valaki meg fogja magyarázni. Hogy pont te vagy az? Vajon miért nem lep meg? Miért kell minden győzelmünk után megmagyarázni, hogy miért nem a mi érdemünk, hogy miért nem nagy szám, hogy miért is volt gyenge az ellenfél? Miért nem lehet egyszer csak úgy örülni a győzelemnek? Ha meg valaki örül neki, azt miért kell lecseszni? Neked az miért jó, ha az állítólagos kedvencedet csak kritizálni tudod? Gondolom ha netalántán megkapnánk a Realt a 8 között, és őket is meg tudnánk verni, akkor is azzal jönnél, hogy pocsék formában vannak? Nem Allegri a világ legjobb edzője, de eddig nem lehet panasz rá. Mert taktikát váltani amikor kellett, állunk még a BL-ben és a bajnokságot is vezetjük. Egyedül a kupában elért eredményt lehet felróni neki, mást nem igazán. Miért kell akkor megint a hibát keresni?

Barolo 2015.03.19. 19:56:42

@Apuleius: +1
Bl 8-ba jutni alap elvárás? Nem hiszem. A jelenlegi keretünk alapján szerintem kb. 8-12 helyen vagyunk a top csapatok között, ami azt jelenti, hogy a 8-ba jutni nem extra bravúr, de igen jó eredmény. Azért nézzünk meg néhány nevet és keretet a kiesett csapatok között. Természetesen ettől még nem fogunk jobb eséllyel a 4 bent maradt gazdag csapattal jobb eséllyel versenyezni a következő körbe (ha összekerülünk), de erre a teljesítményre nagyon is lehet építeni, még akkor is ha ez a végállomás. Az látszik, hogy nincs kispad és hiányzik még min. 2-3 top játékos. Ettől függetlenül én a tegnapi eredménynek kb. úgy örültem, mintha bl-t nyertünk volna, és nem azért, mert most mi lennénk az esélyesek, hanem azért mert ez egy remek teljesítmény volt. Nyilván alakulhatott volna máshogy is (mint minden meccs), de összességében még szerencsénk sem volt. Szóval nem kell elszállni, de a negatív vélemények meg teljesen érthetetlenek egy ilyen továbbjutás után (és igen a bajnokságban mutatott játék nekem is kevés). Forza Juventus!

peti78 2015.03.19. 20:14:19

az edző és a játékosok megcsinálták a házit de most már te is elkezdhetnél dolgozni kedves beppe

west30 2015.03.19. 21:21:35

Nem hiszem hogy túlzottan hurrá hangulat lenne,hosszú idő után végre láttunk egy jó meccset,sőt egy szép továbbjutást naná hogy örül az ember,egy Juventus szurkolónak manapság ennyi jut nemzetközi szinten,had élvezze már ki.A következő körben valószínűleg kiejti a csapatot egy erősebb ellenfél,ha csak nincs szerencséje a sorsolásnál,de a legoptimistábbakon kívül szerintem a legtöbben elégedettek vagyunk ezzel a 8ba kerüléssel,és minden további esetleges siker már csak ráadás lenne.

ToTTy-Juve 2015.03.19. 22:45:14

@pedronegroo: @Tony.: Mindent el mondtatok! +1 tőlem is :)
Még annyit, hogy
A tegnapi ellenfél is kellett az eredményhez. És mielőtt kiemelnénk a csapatot, vagy Maxi munkáját, tudását stb. akkor ne egy meccs alapján döntsünk. Mert bár tegnap jók voltunk, de gondoljunk a Fior, a Sassuolo vagy a többi meccsre is, sőt akár az egész szezonra. Sajnos én sem látok fejlődést, legfeljebb az orvosi stábban, mert azok praktizálhatnak ezerrel. Sokan mondták a szezon elején, hogy szebb, eredményesebb és változatosabb játékot fogunk játszani. Ha ezt látja most valaki, írja, mert én lehet vak vagyok (bár most azért boldog vak) :)

Juvegaspy 2015.03.19. 23:24:48

@ToTTy-Juve: Te vak vagy!
Nem akarok vitazni tenyleg volt par meccs amin nem teljesitettunk faszan de azert +14 a bajnoksagban BL 8kozott s bar nagy formaban a fior..de mi is szal meg ott is lehet tovabbjutas. Tenyleg nem rendkivuli a fejlodes de azert nem rossz szezon ez eddig.
Kerdes:
Mikor kineveztek Maxot de gondoltad volna jogy Marciusban igy fog allni a csapat?
Pedronegro es Tony valaszat is szivesen vennem!

Juvegaspy 2015.03.19. 23:27:10

Meg valami mivel folyamatosan hozzuk a bajnoksagot kiugro fejlodesre nem lehet szamitani. A BL sose lesz konnyebb (senkinek sem az)

Shyr Kahn 2015.03.19. 23:27:31

Többé-kevésbé Tony-nak és pedronegro-nak is igaza van. Ez a Dortmund nagyon gyenge volt. Persze a Juve is jól játszott, de egy átlagos játékkal is meg lett volna a továbbjutás. Az igazi értékmérők a PSG,Real,Barca,Bayern,ATMA elleni meccsek lehetnek majd.

Barolo 2015.03.19. 23:35:07

@ToTTy-Juve: 'Sokan mondták a szezon elején, hogy szebb, eredményesebb és változatosabb játékot fogunk játszani' én erre speciel nem emlékszem, de a háromból az utóbbi 2 teljesült jelen állás szerint. Forza Juventus!

Rivendell 2015.03.20. 08:00:42

én a sorsolásnál 1ből azt írtam hogy a Dortmund esetében adott 1 csapat,akit +lehet verni mert gyengélkednek,DE adott 1 csapat akinek a legyőzése által tiszteletet is lehet egyben kivívni.Az más kérdés,hogy szinte lealáztuk őket és nem csak simán megvertük őket:)

Fior elleni vereség meg.....én szoktam szapulni a csapatot a mutatott játék miatt,mikor tényleg semmilyen a játékunk,de ezen a mérkőzésen már a kezdőnél látni lehetett,hogy a kupa számunkra nagyon sokadlagos dolog csak,sőt én Allegri esetében biztosra veszem,hogy fentről szóltak neki hagyd a fenébe a kupát és szedd össze a csapatot BL-re,mert kell a pénz és végre valamiféle elismerés is nemzetközi szinten.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása