Cavani a Juventusnak készíti elő a terepet?

Cavani Edinson_1.jpgAz olasz sajtóban terjedő pletykák szerint a Juventus egyik kiemelt nyári célja, hogy egy igazán komoly minőséget képviselő támadóval erősíti meg a zebramezes együttest, s a tavaly is elszántan csábított Radamel Falcao mellett, a legfőbb jelölt az az Edinson Cavani lehet, aki a Napolinál vált igai sztárrá, majd a kiapadhatatlan pénztárcával rendelkező Paris Saint-Germain hívó szavának engedve, a francia fővárosba igazolt.

Az uruguayi gólgyáros a napokban a Radio Sport 890 munkatársának nyilatkozott arról, hogy egy nap szívesen visszatérne egykori sikerei helyszínére, azonban ehhez némileg meglepő feltételeket nevezett meg.

"Visszatérnék-e? Már beszéltem erről a családommal, s valóban nagyon szívesen visszatérnék egyszer, azonban kizárólag abban az esetben, ha a jelenlegi elnök távozna." - nyilatkozta Cavani.

Antonio Corbo, a La Repubblica újságírója úgy véli, hogy az Aurelio De Laurentiis távozásával kapcsolatos kijelentés nem véletlen, s a háttérben az uruguayi válogatott támadó és a Juventus közötti közeledés és tárgyalás állhat.

"Cavani soha sem mond semmit véletlenül." - nyilatkozta Corbo a Radio Martének adott interjú során, utalva arra, hogy kijelentésével Cavani az olaszországi visszatérést készíti elő, s magyarázatával a nápolyi ultrákat próbálja előre megbékíteni.

"Nyilvánvalóan tárgyal a Juvéval, s meg akarja magyarázni a visszatérését Olaszországba, anélkül, hogy azzal megbántaná a nápolyiakat.

De Laurentiisnek semmi baja Cavanival, s mindig is kiváló volt a kapcsolatuk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr577257185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barolo 2015.03.10. 16:13:37

Gyere! :) Nálam az is ok. lenne, hogy Cavani+Verratti+kp=Pogba, mivel véleményem szerint Pogbát úgy sem tudjuk 1-2 évnél tovább megtartani, akkor meg jó lenne klasszisokat hozni a helyére. A vezetőség szempontjából Verrattinak elsődleges célpontnak kellene lenni, mert jelenleg az egyetlen olyan fiatal olasz focista akit top játékosként tartanak számon. Forza Juventus!

RuidaRobert 2015.03.10. 16:48:14

Álmodj királylány...

(Ha mégis igaz, akkor csak Pogba eladása esetén tudom elképzelni.)

Tony. 2015.03.10. 16:48:39

A Juventusnak már megvannak a célpontjai nyárra, akikkel az elitbe való visszatérést tervezi. A Zaza-Berardi sztárduó leigazolása után aligha marad pénz komolyabb játékosra. Igaz Cavani-t enélkül sem tudná megvenni a Juve, majd ha lejár a szerződése.

pedronegroo 2015.03.10. 16:52:46

Amennyiben Pogba Párizs felé veszi az irányt akkor eltudom képzelni hogy Cavani-t is bevonják az üzletbe már csak az FFP miatt is, ami nyilván a PSG részéről fontos ebben az esetben. Én még Pastore-t is hozzá csapnám a bizniszhez ha nem is klasszis nálunk bőven kezdő lehetne aki még mindig csak 25 éves.
Veratti-t nem hiszem hogy elengedné a PSG vele biztosan hosszútávon kalkulálnak.

pedronegroo 2015.03.10. 17:00:58

@Tony.: Ne is mond! Az olasz tehetségeink! Úgy kellenek nekünk mint egy falat kenyér! :)
Egyébként engem nagyon meglepne ha érkezne a Sassuolo sztárduója. Tavaly az olasz gólkirály Immobile sem kellett nekünk. Ha külföldről lesz rájuk vevő akkor el lesznek adva, keresünk rajtuk is pár milliót és ennyi.

RuidaRobert 2015.03.10. 17:08:39

Szinte biztos vagyok benne, hogy nem jön Berardi ÉS Zaza is. Csak az egyik, a másik meg marad. (Az más kérdés, hogy opciónk biztos lesz rá.)

Il Principino 2015.03.10. 17:49:46

Cavani és a Juve?Szinte mission impossible:)Ahogy Falcao is!Óriási mákunk volt Tévezzel.....

Hoods. 2015.03.10. 18:21:51

Ahol az esetleges europai szint fele lenne ugras, szamunkra megengedhetetlen.

DINOBIZZO 2015.03.10. 18:48:20

Szerintem nyáron egy jó bl-szerepléssel lenne egy kis pénz. Franciákra rá lehetne menni. Olvastam Masuakuról pl és szerintem ő nagyon jól játszott ellenünk is a bl-ben és még mindig nagyon fiatal. Nem is lenne drága játékos. Én tuti elhoznám. A másik meg az h Lacazette szerintem 2x olyan jó mint Cavani és fele annyiért lehetne kb elhozni. Nekem ő lenne a fő nyári célpont.

KysBé 2015.03.10. 19:08:59

@Barolo: "Cavani+Verratti+kp=Pogba" Ez vicc. Max Cavani+Veratti=Pogba. Bár én egy Pogba = Veratti + Rabiot + 50 milla üzletet jobban értékelnék.

@Tony.: Tegnapi meccsen a kommentátor állította, hogy Berardi 100% Juve tulajdon ( én már nem tudom Berardi játékjoga kit illet)

m.martin91 2015.03.10. 19:31:04

Valóban, Cavani akkor érkezhetne, ha Pogba a PSG-be menne. Van erre esély, de majd nyáron meglátjuk. Addig még biztos 500-szor összehozzák velünk az uruguayit.

Ádám.84 2015.03.10. 19:42:41

Én a fizetése miatt is elképzelhetetlennek tartom ezt az üzletet, nem hiszem, hogy a Juve kedvéért belemenne, hogy kb. harmadannyit keressen.
@KysBé: én is hallottam, de egyértelműen tévedett a kommentátor, Berardi fele a Juvéé, a másik felének megvételére van 15 milliós opció

Tony. 2015.03.10. 19:53:02

@KysBé: "Annak tekinthető". Valószínű így értette. Úgy tudom ő még felesben van, és a feléért kérnek 15-öt a trógerek.

Cannavaro 2015.03.10. 19:59:33

Tevez távozása után, újra ott tartunk majd, mint a Q, Vuci, Gio, Matri fémjelezte csatárproblémás időszakban, mert KLASSZIS csatárunk, megint évekig nem lesz...... Cavani ugyanúgy nem lesz Juve játékos, mint ahogy senki más sem egy szint felett!! le mentünk Fior szintre!! Én biztos vagyok benne, ha Pogba-t akármennyiért is adjuk el, 20 milla feletti igazolásunk akkor sem lesz, mert mi "okosan igazolunk" (ingyen, vagy kölcsön opciósan) majd jól meg lesz alapozva a gazdasági háttér, és jön egy osvaldo, vagy pazzini, vagy egy sosem játszatott "tehetség" Nekem már nem magyarázzák be a hülyeségeiket, ahhoz túl sokat láttam ebből a vezetőségből!!

Barolo 2015.03.10. 20:36:34

@KysBé: Azt nem mondtam, hogy mennyi kp. :) Pogba még lő 1-2 ilyen tegnapihoz hasonló bombát a bl-ben és akkor tényleg reális lehet az a 100m körüli vétel ár. Forza Juventus!

Goku06 2015.03.10. 20:42:43

@juve1986: "Én biztos vagyok benne, ha Pogba-t akármennyiért is adjuk el, 20 milla feletti igazolásunk akkor sem lesz, mert mi "okosan igazolunk" (ingyen, vagy kölcsön opciósan) majd jól meg lesz alapozva a gazdasági háttér, és jön egy osvaldo, vagy pazzini, vagy egy sosem játszatott "tehetség" "
Ezzel teljes mértékben egyetértek.. Ha eladják Pogbát akkor sem jön olyan ember akiért 30-40 millát kifizetnénk és évi 5-6 milliós fizetése lenne..
"okosabbak" a mi guruink..

Barolo 2015.03.10. 21:16:18

@Goku06: Én ezzel nem értek egyet.... illetve semmiképpen nem vagyok benne biztos. Az utóbbi években egyik nagy tehetségünket/értékünket sem adtuk el, tehát még hasonlóra sem volt példa ( legnagyobb eladásunk is kb. 10-15m volt). Amennyiben Pogbát (vagy akár Vidált) eladnánk nyilvánvaló, hogy a szurkolók részéről hatalmas nyomás lesz a kompenzálásra és pénz költésre. Én sem vagyok benne egyáltalán biztos, hogy ezt sikerül megoldani nagyon jól (bár Marotta munkáját összességében egyáltalán nem gondolom olyan rossznak mint itt a többség), de nem tartom valószínűnek, hogy 5-6 Padoin/Osvaldot hoznánk hanem inkább 2-3 20-30M-es játékost. Szóval szerintem is jobb lenne egy ügyes játékos bevonás pl. a Psg-vel, de ettől függetlenül nem értem, hogy miért kell hülyének nézni a komplett vezetőséget.
Sokszor rosszul és rosszkor kommunikálnak, de azért a Vidal/Pogba/Pirlo/Tevez igazolások után nincs szégyenkezni valójuk. Persze a hiányposztok betömése és jó korú top játékosok idehozása nekem is hiányzik, de egy komolyabb eladás után szerintem ennek is el kell, hogy jöjjön az ideje. Forza Juventus!

ToTTy-Juve 2015.03.10. 21:39:47

Lehet én vagyok az egyetlen, de nem szívesen látnám nálunk. Óriási játékos, de valamiért nekem nem illik ide.

mozambo 2015.03.11. 12:35:30

@ToTTy-Juve: Én ugyanigy voltam Tevezzel is és rám cáfolt. Kíváncsi lennék nagyon arra a tevez+cavani csatársorra

Cannavaro 2015.03.11. 19:05:19

@Barolo: Csak gondold végig, az ilyeneket, amiket itt BÁRKI felvetett, hogy okosba meg lehetne oldani, és milyen jó lenne itt, meg hasonló álmodozások, ki van itt belőlük???? SENKI!! most is jön a jöhetne Cavani, Veratti pogbáért... de a tapasztalat azt mutatja, hogy a vezetőség nem olvassa a blogot, és ezekből a tervekből semmi nem lesz!! eladják jó pénzért, tele lesz a zseb, és teljesen más(valszeg a minél olcsóbb, NAGYOBB ÜZLET lesz a fő) ugyanúgy mint eddig, és nem a szükséges minőség, akit már nagyon régóta várunk, posztra egy klasszis vagy aki láthatóan biztosan az lesz.... ha Pogba nem ingyen van, soha nem tanul meg olaszul..... Pirlo egy a Milan-ból kiöregedett 30+ os volt és senki nem gondolta hogy ilyen jó lesz, és sajnos abban is biztos vagyok hogy a vezetőség se, Tevez olcsó volt, és szintén formán kívüli, ráadásul balhés, de a lényeg OLCSÓ, de mondhatnám Barzagli-t is aki a Wolfsburgban sz.rt se csinált!! ha Pogba megy sem változik sokat az igazolási politikánk erről meg vagyok győződve, de cáfoljanak rám ha úgy alakul.... addig is szép álmokat a blogtársaknak.. :D

KysBé 2015.03.11. 21:37:15

@juve1986: Az én álmomban Veratti + Cavani mellett még Rabiot is érkezik :-)

Cannavaro 2015.03.12. 16:11:22

@KysBé: Álmodozni kell! Egészséges, hangulat javító.. :D

KysBé 2015.03.12. 22:30:07

@juve1986: Próbáldi ki Te is... Hátha pozitívabb leszel :-)

Cannavaro 2015.03.13. 21:43:04

@KysBé: Bocsi, nekem nem megy már! túl sok volt a fájdalmas ébredés... :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása