Buffon: "Gyermekként imádtam gólt lőni!"

Buffon Gianluigi.jpgA Juventus csapatkapitánya legutóbbi nyilatkozatában kiöntötte szívét az újságíróknak. Gianluigi Buffon többek között gyermekkoráról és karrierjéről is mesélt.

"Mikor szenvedélyesen megszerettem a futballt, a többi gyerekhez hasonlóan én is nagy csapatok bajnokainak mozdulatait utánoztam. A barátaimmal a foci volt a közös nyelvünk.

Imádtam gólt szerezni, a kaput védeni kevésbé, de egy hirtelen ötlettől vezérelve édesapám 1990-ben azt tanácsolta, hogy legyek hálóőr. Később leigazolt a Parma, onnantól kezdve elég gyorsan történtek az események.

Fiatal srácként meglehetősen lelkes és energikus voltam, ugyanakkor kellő arroganciával rendelkeztem, ami segített helyt állni az idősebbek között. Tisztában voltam a képességeimmel, és ennek tudatában akartam bizonyítani."

"Lázadó természetű voltam, de ha 37 évesen is ilyen lennék, önmagamból csinálnék bolondot. Lehetnék hasonlóan jó futballkapus, de az örökös Pán Péter-szerep nem tett volna jót nekem.

Az életben semmit nem bántam meg. Megvolt a saját utam, a hibáimért pedig magas árat fizettem. Végtére is, a hibák segítenek a fejlődésben."

A sokak által világ legjobbjának tartott kapus jelenleg a Juventus legnagyobb szimbóluma, legalábbis amióta Alessandro Del Piero elhagyta a torinói alakulatot.

"Betöltvén a 30. életévemet elkezdtem jobban odafigyelni saját magamra. Különféle áldozatokat igényel, ha az ember ugyanazon a szinten szeretne maradni. Eltekintve a különös fájdalmaktól, remélhetőleg még jó ideig folytatni fogom a karrieremet.

Hogy lehetek-e akkora ikon, mint Del Piero a Juventusnak vagy Totti a Romának? Ha megvan az egyetértés a klub és én köztem a közös utunk folytatására, miért ne lehetnék?"

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr997165247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MDaniel98 2015.02.14. 17:42:19

Mondjuk a kapusok között, valamiért "divat", hogy csatárból vedlenek át, azt hiszem Joe Hart is pl.: 11 éves koráig csatár volt. Azért megnézném, hogy Buffon hogyan ad kötényt Storarinak.:)

keshudioo 2015.02.15. 10:28:37

@Juventus FC 15: Magyarországon meg az a jellemző, hogy mindig a legnagyobb darab, duci gyereket küldik a kapuba, aki legalább feléri a kaput, viszont cseszik vetődni vagy úgy egyébként mozogni, így nem csoda, hogy semmi nem lesz belőlük. :-D

Nálunk gimiben meg mindig az volt kapus, aki nem akart tesin megizzadni. :-D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása