Džeko megelégelte a padozást?

dzeko_edin_padon.jpgEdin Džeko képviselője nemrégiben arról beszélt, hogy amennyiben végül ügyfele távozik a Manchester City csapatától, mindenképpen valamilyen jelentős klubhoz csatlakozna, mint például a Juventus.

A bosnyák csatár az idei szezonban mindössze hat alkalommal szerepelt kezdőként a bajnoki meccseken, és valószínűleg a klub nem is nevezi a Bajnokok Ligája keretbe.

Edin Džeko neve felmerült a török Fenerbahçe klubbal kapcsolatban, ám az ügynök úgy véli, hogy a Juventus megfelelőbb célpont lenne ügyfele számára.

„Nem kaptunk semmilyen ajánlatot a Fenerbahçe csapatától.” - mondta Irfan Radzipegic a Fanatik munkatársának adott interjúban.

„Tavaly a Roberto Mancini által vezetett Galatasaray érdeklődött a csatár iránt, akit kölcsönbe kívánt venni, ám végül az üzletből semmi sem lett.

Edin Džeko huszonnyolcéves, és tervei szerint Európa legnagyobb presztízzsel büszkélkedő csapataiban játszana.

Amennyiben a Manchester City elhagyása mellett döntene, egy Juventus vagy Atlético Madrid szintű csapathoz igazolna.” - nyitott ajtót többek között az Öreg Hölgy számára a játékosképviselő.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr937145949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tony. 2015.02.06. 14:18:41

Valahogy el kéne bizniszelni Llorente-re. Ő remekül kiegészítené Tévezt.

Tony. 2015.02.06. 14:58:53

@FCB551: Ha lenne pénz ilyen játékosokra, már vettünk volna 1-2t.

Il Principino 2015.02.06. 14:59:48

@FCB551: Ez a hír az év kacsája:)

konrad66 2015.02.06. 15:04:52

Ő ott aszta el karrierjét, hogy Citybe ment

m.martin91 2015.02.06. 15:05:03

Már nincs szükség Dzeko-ra. A futball rengeteget változott az évek során, Dzeko típusú középcsatárra felesleges pénzt költenünk. Llorente is mehet a nyáron.

danimester1 2015.02.06. 15:05:46

Nekünk nincs pénzünk ilyen drága igazolásra....

Alex8610 2015.02.06. 15:40:23

@FCB551: Hallottam róla kb fél pillanatra elis mosolyodtam aztán beláttam hogy nincs aza kölcsön+opció amivel őt el lehetne hozni

Csak Csucsu 2015.02.06. 15:54:44

Még most ajánljuk fel érte Llorrentet esetleg némi készpénzt 36 hónapra beosztva nekik. Am én sem támogatom annyira Dzeko leigazolását mint anno. Inkább bepróbánám Falcaot vagy Cavanit ha viszont nem jön össze minimum egy Dzeko legyen a nyáron!

hurbiny3k 2015.02.06. 16:01:32

Miért gondoljátok, hogy bárki adna egy zacskó szotyit is Llorrentéért?

Drughi Di Bianconeri 2015.02.06. 16:05:49

Nyáron minden bizonnyal érkezik Berardi + Zaza csomagban, így talán már Dzeko felesleges lenne, bár neki azért jelentős nemzetközi tapasztalata van,ami a BL-ben nem árt.

Llorente vélhetően távozik nyáron,végül is helyére érkezhetne a bosnyák,csak kizártnak tartom,hogy lesz Dzekora 15-20 M,meg hát jókora fizuja lehet.

De kár bármiféle transfer-pletykát komolyan venni, mert már megvan a nyári mercato is :
- Pereyra véglegesítése (15 M, vagy még több)
- Berardi - Zaza (min. 30 M)
- Rugani (őt már kifizettük)

Mást én nem is várok nyáron sem.

danimester1 2015.02.06. 16:11:09

@Drughi Di Bianconeri: Úgy érzem a tapasztalat mondatja ezt veled!Valljuk be az elmúlt évek alapján ez nagyon reálisnak tűnik.Szerintem azért szélső és balos védő is elkélne,de majd meglátjuk.Igaz ha elüzletelik Vidal-Pogba kettős egyikét,akkor még esélyes minőség érkezése.

hurbiny3k 2015.02.06. 16:14:28

@Drughi Di Bianconeri: Ez így teljesen rendben is lenne, ha minőségeink maradnak, mindemképp fejlődés- ráadásul kicsit "olaszosítanánk"..

Drughi Di Bianconeri 2015.02.06. 16:23:16

@danimester1: Így van,de most már bele is törődtem. Képtelenek vagyunk nemzetközi szintű igazolásokat végrehajtani, még hiányposztra is évekig tart 1-1 igazolás (Aztán egy fél, vagy negyed megoldással oldjuk meg).

Érzésem szerint Pogba-t most nyáron még meg tudjuk tartani,2016-ban EB. Nálunk pedig stabil alapember, ismer mindenkit kívül-belül ( :p ) , nem hiszem,hogy megkockáztatna egy esetleg félresikerült szezont,egy idegen közegben, a hazai rendezésű EB előtt.
Ez talán még jól is jön nekünk, hiszen egy jó EB-szereplés után tényleg rekord összegért kelhet majd el !

Vidalért meg kizártnak tartom,hogy bárki is megadna most annyit,mint amennyit tavaly.
Jelenlegi állapotában max 30-35 M-t,ha adna érte bárki is, annál Ő meg sokkal-sokkal többet ér.
Ha végre formába lendül,rendbe jön az erőnléte (az a hülye chilei szöv-kap...),akkor újra a régi Pitbull lesz, aki tüzeli a társakat, felszántja a pályát,a középpályát uralja, mellé gólokat,gólpasszokat ad .s ha tizihez áll oda beveri a fickába :)

@hurbiny3k: azért a "teljesen rendben lenne" enyhe túlzás.
Ha Allegri továbbra is a 4-3-1-2vel tervez,oda továbbra sincs trequartistánk.
Bal hátvéd is elférne, Evra már vén, Asamoah pedig még mindig nem igazi bal hátvéd. Továbbá el kéne dönteni,hogy Pirlot hogyan is kívánjuk pótolni, pontosabban a kreativitást.

Csak Csucsu 2015.02.06. 16:24:24

@hurbiny3k: A transfermarkt.de !!!!! :DDD

Csak Csucsu 2015.02.06. 16:27:54

Úúú tényleg elis felejtettem Zaza-t ómájgád. Pedig sztem lehetne belőle az új Trezeguet?! bár Zaza mintha kicsit többet futna :)

hurbiny3k 2015.02.06. 16:30:29

@Drughi Di Bianconeri: Az első és utolsó kérdésre ugyanaz a válaszom: Pogba- legalábbis a helyében Vele próbálkoznék. Szvsz Asamoah-ban minden megvan, hogy egy 4 védős rendszerben jó balhátvéd legyen. A formáció pedig sosem volt kőbe vésve, a kerethez lesz igazítva, nem pedig fordítva..

hurbiny3k 2015.02.06. 16:31:07

@Csak Csucsu: A transfermarkt.de sok játékost igazolt már le? :D

Tony. 2015.02.06. 17:24:47

Hát elég nagy szarban leszünk, ha mindössze a Sassuolo csodaduóját és Pereyrát tudjuk felmutatni a nyáron.

Csak Csucsu 2015.02.06. 17:37:23

@hurbiny3k: Nem de hála égnek ők kalibráltak be vmi árat amiért ellehetne passzolni :D lehet rá hivatkozni, hogy de igen ő ennyit ér!! :D De ha már csak a felét kapjuk érte örülök mert ingyen volt :D

DegerFaCan 2015.02.06. 18:16:19

@Drughi Di Bianconeri: Ugyanezt szajkózom én is, 85%ot adok arra h marad. Eb után meg az egyik lehet a tresviriben a két agyonmajszolt mellett marketingügyileg.
Töretlenül fejlődni biztos háttérrel, célokkal itt tud, mivel fokozatosan egyre nagyobb terhet kell el viselnie s erre képtelen lenne még valószínűleg egy realnál. Mert még nem világsztár Pogbesz, csak sanszos. Most jön a nagy lépcső, h nagy csapatok ellen, fontos momentumokban vegyen hátára egy egesz klubot. Ha képes rá aranylabda.
Ha nem, akkor csak egy felkapott Di María szint. Szvsz
Téma on: Dzeko felesleges.

danimester1 2015.02.06. 18:30:41

@Drughi Di Bianconeri: Igazad van.A Pogbás mondanivalódat annyival egészíteném ki,hogy szept.1-e után lehetünk csak biztosak.Ismerve ezeket a{ "zsivány üzletember" :-)} vezetőinket nem vennék mérget,hogy egy 100M-s ajánlatra nem bólintanak rá.Írom ezt azért,mert nagy visszhangja volt és már tervezik kit,kiket hoznának az érte kapott pénzből.A dolog másik oldala,hogy az üzlethez tényleg jobban értenek (stadion,projekt) és oda sem jönne rosszul egy kis plusz.Valamint az elmúlt évek alatt nem bizonyították,hogy valóban elitcsapat akarunk lenni ismét,legalábbis az igazolásainkat tekintve.

Drughi Di Bianconeri 2015.02.06. 20:11:44

@hurbiny3k: Pogba nem trequartista,ezzel eléggé mellé lőttél.
Asamoah sem bal hátvéd, bár tény,hogy sokkal jobban teljesít ott,mint wingbackként.

Az utolsó gondolatoddal pedig nagyot tévedsz: ez a keret a 3-5-2re lett igazítva. Tulajdonképpen ahhoz sem tökéletes,mert vérbeli wingbackjeink nem voltak,de még mindig ahhoz a legmegfelelőbb.
Allegri világéletében 2 fajta felállásban játszatta csapatait: 4-3-1-2 valamint 4-3-3.

Ennek tudatában elég para,hogy nincsenek vérbeli szélső támadóink (Morata,de őt nem oda szánja Allegri, Comanban pedig még nem bízik eléggé), de az még inkább,hogy a 4-3-1-2höz tulajdonképpen csupán egy igazolás kellett volna, és kért is Allegri,ehelyett kapott egy szürke középszerű CM-et, egy falábú De Cegliet meg egy Matrit (akit mondjuk lehet,hogy pont Ő kért,mert szerelmes belé).

@danimester1: Szerintem azért ennél még ők is megfontoltabbak.
Fogadni nem mernék rá, de úgy gondolom,hogy az EB után fogjuk csak eladni.
Most lehet hogy 100 M-t eladhatnánk a Realnak/PSG-nek, de egy EB után,ahol jó teljesítményt nyújt + eleve addig is fejlődik, akár bőven 100 felett is elkérhetünk érte.
Azzal kapcsolatban én még mindig szkeptikus vagyok,hogy az érte befolyó pénzt megfelelően költjük majd el...

hurbiny3k 2015.02.06. 20:17:25

@Drughi Di Bianconeri: Nem úgy értettem, hogy az, hanem, hogy megfelelő lenne annak.. Így a keret mindjárt a 4-4-2 szűk gyémánthoz van igazítva.. Tévedni meg mellélőni nyilván szoktam, de jobb szeretem szubjektivitásnak hívni..

Drughi Di Bianconeri 2015.02.06. 20:19:48

@hurbiny3k: De miből gondolod,hogy megfelelő lenne annak ?
Nem is játszott még soha azon a poszton, nálunk Marchisio,Pereyra és Vidal (!) szerepelt Allegrinél Trequartistában.

hurbiny3k 2015.02.06. 20:24:07

@Drughi Di Bianconeri: Szvsz a 4 figurából Pogba a legfineszesebb, legtöbb kulcspassz hozzá fűződik. Ettől persze megbukhat ott, de megpróbálnám.. Mögötte a jómunkásemberek adottak..

Drughi Di Bianconeri 2015.02.06. 20:26:40

@hurbiny3k: Ezzel egyet értek, de nem valószínű,hogy Allegri is, különben már kipróbálta volna ott, és a skilljei alapján logikus is lenne, bár Pogba egy "egész-pályás" játékos,neki nagyon nagy terület kell.

hurbiny3k 2015.02.06. 20:30:08

@Drughi Di Bianconeri: Jaja, ebben megegyezhetünk, hogy valószínűleg a legszerencsesebb veszmegoldas lenne.. Esetleg ha Zaza es Berardi is nagyon beválik, Tevez válna be a poszton.. Más esélytelen..

Drughi Di Bianconeri 2015.02.06. 20:34:25

@hurbiny3k: Hát erre lett volna jó Sneijder, és akkor még nem vagyok teljesen ábrándozó,hogy Mata stb..

Csípem én Pereyrat, nagyon sokat gürizik, nem is ügyetlen és az olasz bajnokságban ellavíroz azon a poszton,de hát a BL-hez iszonyatosan kevés Ő,mint Trequartista.
Arra a posztra vérbeli klasszis kell.

hurbiny3k 2015.02.06. 20:38:23

Nekem is Mata lett volna a csúcs, erre a kategóriára nem mostanában fogunk költeni.. Mivel a holland nem szerepelhetett volna a bl-ben, jó döntésnek gondolom, hogy lemondtunk róla..

Csak Csucsu 2015.02.06. 21:03:44

@Drughi Di Bianconeri: Sneijder??mikor 5 évvel ezelőtt? Ne vicceljünk már...
Pogbanak pedig megvannak a Trquartistahoz a képességei! Nem tudom te miből gondolod, hogy nem. Kiskorában ráragadt Vieira miatt a VKP poszt de már egyértelműen feljebb lépett arról.. és miért ne lehetne Marchisio helyett feljebb tolni? ez a nagy kérdés

Csak Csucsu 2015.02.06. 21:08:20

És abban is kételkedek, hogy Allegri bármit is észre venne. Ő jött átvette a csaapatot összeállítja a kezdőt és cserél. De semmi forradalmit nem hozott, ja de fél év alatt észrevette, hogy a 4 védős rendszerben sokkal támadóbb a csapat. Fél év! bár mondjuk legalább kipróbálta nem úgy mint Conte

Rivendell 2015.02.07. 13:29:58

nincs semmi garancia arra,hogy a francia válogatott megfelelően fog szerepelni az EB-n...azért ez nem a 98-as vb lesz,hogy minden poszton 1 sztár szint volt jelen.....Ribery addigra lehet kicsit meg is kopik stb...

meg azért van 1 szint ami fölé tuti nem fog menni Pogba ára...100-110 között lehet valahol a plafon,szerintem szerepelhet bárhogy az eb-n fölé nem fog menni.

ó jön még Sansone is...Sass trió :DDD

MDaniel98 2015.02.07. 14:08:12

Dzeko alul van értékelve egyébként, nem lenne rossz igazolás, de kétlem, hogy nálunk kötne ki.

Rivendell 2015.02.07. 15:16:07

@Juventus FC 15: Morata-Lóri párost adnám érte...1ik se kell ide

Devilke Balla 2015.02.07. 15:49:12

@Rivendell: én ugy tudom Ribery lemondta a válogattságot,s volt is vmi olyan cikk,bár nem emlékszem ki nyilatkozta,hogy egy játékosnak koteles lenne elfogadnia,ha hívják a nemzeti válogatottba,ugy rémlik mintha Zidane mondta volna,de nem vagyok benne biztos. Persze lehet hogy meggondolja magát,de asszem azt mondta nem kiván tobbet játszani a válogatottban.

az meg hogy Pogba ára mennyire fog emelkedni... vagyunk olyan helyzetben,hogy simán mondhatnánk azt,mivel hogy vannak kérok szép számmal,hogy 120m a minimum,ha vkinek kell adja meg,esetleg aki tobbet az viheti. Bár Pogba akaratán is sok fog mulni,o hova szeretne menni

Csak Csucsu 2015.02.07. 16:51:39

Ti a Riberyben mit láttok? az egy 0! van egy csele meg egy lába, mellette egy pökkhendi aggresszív kis mitugrász
Ha megnyerte volna anno az Aranylabdát a valaha volt leggyengébb Aranylabdás lett volna

Griezmann is többet ér.. Riberynek meg kb ez az utolsó szezonja Münchenben! és megy levezetni..

Csak Csucsu 2015.02.07. 16:53:35

És anno amikor megnyerték a BL-t a negyeddöntőben kikellett volna állítaniuk ellenük.. szabályosan belerúgott azt hiszem Vidalba. Egy gericntelen féreg az az ember

Hoods. 2015.02.07. 17:52:40

Lassan elkene dontetnunk hogy Europaban is elmezonybe akarunk tartozni vagy eleg ez a semmi Olasz bajnoksag.

Jo jatekos Berardi de komolyan egy olasz kiscsapat "sztarjaitol" varjuk a csodat. Soha nem lesz ebbol Bl legjobb 4.

Llorente-Morata kettos is keves lenne Dzekoert hol kene nekik 2 ekkora szerencsetlen.

MDaniel98 2015.02.07. 18:04:47

@Hoods.: Ilyen alapon Thiago Silva se lehetett volna a Milan(és kb. senki komolyabb csapat játékosa, mer, hogy ő 20 évesen nem, hogy az Olasz Serie A-ban nem játszott, de még a Brazilba se...

Rivendell 2015.02.07. 18:32:15

@Csak Csucsu: gondolom akkor Robben is 1 tucatjátékos,mert van 1 csele és kész..totál egylábas stb...

asszem a juve szurkerek 99%-a földhöz verné magát ha 1 Ribery lenne a keretünkben/mondjuk 2-3 évvel fiatalabb..ne a korost vegyük akkor alapul/

sokan meg a Nedved-CAnnavaro arany párost tartják a leggyengébbnek....pedig mi tudjuk mit művelt Nedved és ha még a döntőben is játszhatott volna azzal a szezon formával....Cannavaro meg minden idők legjobb vb-s védő munkáját hozta le és Zizu meg elfejelte magát...

részemről én Riberynek adtam volna az aranylasztit,mint miként anno Sneijdernek és most meg nálam Neuer nyert volna....nekem az kevés,hogy valaki sok gólt lő,olyat tudok díjazni aki valami különlegeset mutat/azt elismerem,hogy ezek közül különlegesség terén a francia a legutolsó a felsoroltak közül/

Csak Csucsu 2015.02.07. 20:10:18

@Rivendell: Robbennek nem egy csele van... azt csak a média kapta fel mert azt szinte mindig belövi! Én akkor Robbennek adtam volna az Aranylabdát! Döntőbe vitte a Hollandokat és BL t nyert a Bayernnel sokkal többre tartom Riberynel, emberileg meg pláne.
Ribery-t te láttad játszani ellenünk akkor a negyeddöntőbe??
Nem tudom, hogy ebben a Riberyben mi olyan szerethető számomra még Cristiano Ronaldo is emberségesebb futballista pedig az nagy szó nálam!
Ja csak Robben egy húzóember a válogatottban is. Ribery csinált vmikor vmi értelmeset amikor nem egy Bayern van mögötte?
Nem hiába nem fér be a kezdőbe mostanság Ribery mellette Robben meg mint hal a vízben fickándozik még mindig :)

Csak Csucsu 2015.02.07. 20:14:24

@Rivendell: Am ízlések és pofonok nem lehet mindenkinek ugyanaz a véleménye. Azért mert te Riberyt világklasszisnak tartod azért még nem fog változni a rlad kialakult jó véleményem :) Szerintem csak egy jó játékos akinek a sebhelye miatt kicsit nagyobb a hype mögötte mint a tudás

Hoods. 2015.02.07. 20:37:22

@Juventus FC 15: Mig egy Chelsea a Hazard,Oscar,Willian,Ramires 4es melle egy Cuadradot vesz addig nem tudom mirol beszelunk.

Amugy inkabb Zazaban latok kevesebbet mint Berardiban.

Rivendell 2015.02.07. 20:49:26

@Csak Csucsu: amikor mind2 srác egészséges,akkor a Bayern-t kéz a kézben viszik ketten a két szélen,mind2 srác top játékos,klasszist nem írtam.

Csak Csucsu 2015.02.07. 22:26:18

@Rivendell: Klasszist nem írtál, de neki adtad volna az Aranylabdát :P

Devilke Balla 2015.02.07. 22:58:17

@Hoods.: Ha annyi pénzunk lenne mint a chelseanek...

venember83 2015.02.07. 23:08:09

@Devilke Balla: érdemes megnézni, hogyan ad el a Chelsea. Rendkívül jó áron szabadul meg a már nem szükséges játékosoktól, mert ők még minőséget képviselnek. Míg a Juventusnál jó esetben kölcsönös megegyezéssel bontanak szerződést olyan játékosokkal, akik kb. senkinek sem kellenek.

Hoods. 2015.02.07. 23:52:52

@Devilke Balla: Schürrlét megvették 17ért ha jól emlékszem és továbbadták 32ért amiből jött Cuadrado. Ez egyszerű üzlet amit a mi vezetőink nem ismernek.

Rivendell 2015.02.08. 08:06:17

@Csak Csucsu: mint Juve szurker a szurker társának...Nedved klasszis játékos volt? vagy csak top játékos volt ha az egész karrierjét nézzük?

Nedved se teljesen a Zizu féle kp klasszis volt,1 top játékos volt 1 nagyon erős korszakban és futott 1 bitang nagy szezont,úgy mondanám csinált 1 Sneijder féle szezont,bár én alapjáraton Nedvedet jobbnak tartom:D de hasonlóan volt mind2 srácnak 1 nagyon kiugró szezonja még a saját magas tudásukhoz képest is.

nálam az aranylasztit sosem az kapja,aki a világ legjobbja...ennyi erővel Ronaldinho sokkal több lasztit kaphatott volna...Cr-Messi fasorba nem volt hozzá képest,meg most sincsenek tényleges tudást nézve,Cr meg....a cipőjét nem köthetné be Ronaldinhonak...erőfocit játsziik és semmi egyebet,nincs benne semmi szépség-lazaság.Aki az adott szezonban a legkiemelkedőbbet nyújtotta és párosította eredményekkel is/csapat és egyéni 1ütt..vb-s év szempontjából meg vb győztesnek adom,amennyiben volt a csapatban kiemelkedő egyéni teljesítmény/. Nálam számít még a vb,engem nem érdekel ez a mostani újhullám,régi idők fociját szeretem:)

Devilke Balla 2015.02.08. 11:43:30

@venember83: azért az nem ennyire egyszeru,és nem is hiszem hogy minden esetben igaz. Ugye Abramovic óta ok jó anyagi helyzetben vannak,igy ok elsosorban tudnak venni olyan játékosokat,akikre mi azt mondjuk,hogy annyit ne tudunk rá áldozni. Aztán van egy jól osszerakott csapatuk,és legfoképp sztem Mourinhonak koszonhetik,mert azért Cahill meg Azpilicueta nem vmi klasszis játékos,de csapatként ugy gondolom nagyon jol osszedolgoznak. és ok ugye a sok kiadás után,most már megtehetik azt,hogy vesznek tehetséges játékosokat,majd ha nem hozza az elvárt szintet,akkor tovább tudjanak rajta adni drágábban,de nem hiszem hogy ez azért lenne,mert top csapat,ez a stáb érdeme,sajnos nálunk ennyire vakok az emberek. a lényeg hogy nincsenek rászorulva a játékosok eladására,a béreket is gond nélkul kifizetik,s ha vki bejelentkezik az adott játékosért,ok vannak jobb tárgyalási pozícióban,ha kell,fizessék meg,ha nem,nekik ugy is jó,ha ott marad a játékos. Míg mi nálunk a nem "szukséges" emberek alapbol alig játszanak,vagy csak simán nincsenek is olyan szinten,hogy el tudjuk adni oket.

Devilke Balla 2015.02.08. 11:49:04

@Hoods.: "Schürrlét megvették 17ért ha jól emlékszem és továbbadták 32ért amiből jött Cuadrado"..
igen ez egy nagyon jó uzlet. Na mondj egy olyan játékost a mi cserepadunkról akit te eladnál,és van egy Schurle szint? Max ez Coman lehetne pár éven belul,ha a kezdonkben Sanchez féle emberek szaladgálnának,s Comanra nem lenne szukségunk.

Hoods. 2015.02.08. 11:56:45

@Devilke Balla: Gondolod a Chelsea hibaja hogyha vesznek 1 jo jatekost akkor tovabb is adjak minimum!! ugyanannyiert vagy a Juventusban kene keresni a hibat aki csak az ingyen jatekosokra utazik?

Rivendell 2015.02.08. 12:23:24

@Devilke Balla: 1 Coman féle tehetség mindenhol szükséges...példa rá a reklám margit,veszik a fiatal tehetségeket,mint a cukrot. szükségük van rá? igényel náluk a kezdő fiatal tehetségeket,nem igazán.

pillanatnyilag mi a vészmegoldások csapata vagyunk és semmi egyéb,pláne nem 1 top csapat.Még a játékosaink 1 része is a saját posztjukon kívül vannak alkalmazva ergo még a vészmegoldásoknál se a maximum kihegyezésére megyünk rá.Teletömjük a kp-t igazolásokkal,majd kiszórjuk őket olyan posztokra,ahol csak hiány van....

Devilke Balla 2015.02.08. 18:04:13

@Hoods.: nyilván mindenki abból gazdálkodik amibol tud.. Ahogy itt 1000xer leirjátok,hogy nem akarjátok,ahogy én sem,hogy mi is ugy legyunk klasszis csapat,hogy jon egy sejk,és megveszi a csapatot.. A chelsea jól uzletel a tehetségekkel,de ezt nem egyik napol érték el a másikra. Mint ahogy mi meg egy 0-ás Pogbából csinálunk majd egy 100m-os koruli uzletet,ha Llorente megy érte is kapunk pénzt,szintén igyen játékos volt,és nem hinném hogy Comant ne adnánk késobb el majd drágán.. Sajnos az érem másik odala,hogy még a Chelsea gond nélkul tudja pótolni a távozó embereket,mi rá fogunk cseszni.. Jelenleg ez van,reméljuk lesz jobb is.

Csak Csucsu 2015.02.08. 20:05:42

@Rivendell: Nedved, akkor ha jól tudom még EB döntőbe vitte a Cseheket és épphogy csak nem verték meg a Görögöket. Ribery viszont? válogatottban? előbb is kérdeztem de arra nem jött válasz. :) De szerintem hagyjuk mert nem fogsz meggyőzni arról, hogy nekem elkéne valaha is ismernem valamiért Riberyt..majd ha nem egy Bayern van mögötte meg egy gyenge Bundes..de ezt már nem fogjuk megtudni soha

Csak Csucsu 2015.02.08. 20:08:56

Ronaldinho pedig többször is megnyerhette volna az Aranylabdát, ha megtudja állni evés nélkül...Nem hiába rúgták ki a Barcabol és ment végül a Milanhoz " levezetni"

Devilke Balla 2015.02.08. 21:48:23

@Csak Csucsu: csehek dontobe gorogok ellen? egy másik univerzumban...

Csak Csucsu 2015.02.09. 13:42:53

@Devilke Balla: Elnézést én úgy emlékeztem, hogy Csehek is voltak a döntőben :D akkor még nagyon jó csapatuk volt: Poborsky,Nedved,Rosicky,Cech
Te biztos mindig mindenre tökéletesen emlékszel vissza. Nem tudtam, hogy te ilyen übermensch vagy. Mondjuk a saját univerzumodban biztos..

Csak Csucsu 2015.02.09. 13:51:29

@Csak Csucsu: Ohh az elődöntőt kevertem a döntővel. Micsoda orbitális nagy hiba. Összeomlott az univerzum :)

Devilke Balla 2015.02.09. 14:46:59

@Csak Csucsu: jó,na nem kotozkodésbol írtam,bár kicsit ugy hangzott :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása